PDA

Επιστροφή στο Forum : Facelift BMW E92


stef
27-04-09, 13:35
Οι πρώτες φωτογραφίες άρχισαν να διαρρέουν..
Facelift 3άρα coupe..

http://www.worldcarfans.com/9090424.003/bmw-3-series-coupe-facelift-spied-with-white-dressing

giannis_E-46
27-04-09, 13:43
δεν ειναι ευδιακριτες οι διαφορες. ισως λογω καμουφλαζ στο μπροστινο μερος. παντως ευπροσδεκτο χρειαζοταν και μακαρι να γινει μεσα στο 2009 μια ανανεωση μιας και ειναι η σειρα της μετα την ανανεωση της sedan

NICK BMW LOVER
27-04-09, 13:51
Πολυ μικρες οι διαφορες στους προφυλακτηρες,εμπρος κ πισω!

Zer0cooL
27-04-09, 14:11
Εγω σε αυτες τις φωτο δε διακρινω διαφορες...Βεβαια για να λεγεται Facelift κατι θα αλλαξουν.Δε μπορω να πω πως με βρισκει συμφωνο μια και τωρα περιμενουμε τη μπεμπα αλλα τουλαχιστον η BMW δεν αλλαζει μοντελα καθε 3ετια κι ετσι χαιρομαστε για μεγαλυτερο διαστημα τα ¨μωρα" μας...
Τωρα αν αντικειμενικα το χρειαζοτανη οχι το Facelift...ταπεινη μου αποψη ειναι πως οχι!

giannis320icoupe
27-04-09, 19:08
καταρχας διαφορες δεν φαινονται πουθενα...θα μου πειτε ενταξει καμουφλαρισμενο ειναι..αλλα ρε παιδια εμεις που μολις παραλαβαμε τωρα την κουπε ειμαστε "χαμενοι"????σε ποσο διαστημα λενε οτι θα βγει σε παραγωγη????

mitsos_chania
27-04-09, 19:16
καταρχας διαφορες δεν φαινονται πουθενα...θα μου πειτε ενταξει καμουφλαρισμενο ειναι..αλλα ρε παιδια εμεις που μολις παραλαβαμε τωρα την κουπε ειμαστε "χαμενοι"????σε ποσο διαστημα λενε οτι θα βγει σε παραγωγη????

και βεβαια δεν εισαι χαμενος φιλε μου.επειδη θα αλλαξει λιγο ο προφυλακτηρας θα σταματησει να ειναι καλο το δικο σου αμαξι?

patherhan
27-04-09, 19:35
καταρχας διαφορες δεν φαινονται πουθενα...θα μου πειτε ενταξει καμουφλαρισμενο ειναι..αλλα ρε παιδια εμεις που μολις παραλαβαμε τωρα την κουπε ειμαστε "χαμενοι"????σε ποσο διαστημα λενε οτι θα βγει σε παραγωγη????

Παιδιά, μη το σκέπτεστε έτσι. Όσοι το πήρατε, ή το έχετε παραγγείλει καλώς το κάνατε. Δεν πρέπει να μπαίνουμε στο "τρυπάκι" του νέου ή του λιφταρισμένου μοντέλου. Γιατί τότε, θα περιμένουμε μονίμως κάτι πιο καινούργιο.
Εξάλλου, τις διαφορές στα μετά και τα προ F/L μοντέλα τις καταλαβαίνουμε εμείς που τα έχουμε και μερικοί ακόμη που ασχολούνται με το αντικείμενο. Οι περισσότεροι ούτε τις βλέπουν, ούτε - μάλλον - τους ενδιαφέρει...

kastorianos88
27-04-09, 20:51
+1!!! στον patherhan

kplc16
27-04-09, 21:27
+1!!! στον patherhan

Συμφωνω κι εγω αλλα απο την αλλη η BMW οφειλει να σεβεται λιγο παραπανω τους πελατες της κι οχι να προχωρα σε facelift καθε 2-3 χρονια

patherhan
27-04-09, 21:36
Συμφωνω κι εγω αλλα απο την αλλη η BMW οφειλει να σεβεται λιγο παραπανω τους πελατες της κι οχι να προχωρα σε facelift καθε 2-3 χρονια

Να σέβεται ποιον;;; Αυτόν που της τα έχει ήδη ακουμπήσει χοντρά, ή αυτόν που βλέπει ως υποψήφιο πελάτη της;;; :nod:
Και να ήταν μόνο η BMW... Όλοι δεν το κάνουν αυτό;;; Και πάλι καλά να λέμε. Οι Γιαπωνέζοι τα αλλάζουν τελείως κάθε τέσσερα με πέντε χρόνια!!:chair:
Εμπορικές πρακτικές, χαμηλού κόστους, για να κρατηθεί "ζωντανό" (στις πωλήσεις) ένα μοντέλο...
Άσε που πιστεύω ότι τα σχέδια του facelift κάθε μοντέλου υπάρχουν στο συρτάρι απο το λανσάρισμα του. Σιγά μην κάθονται να τα σχεδιάζουν απο την αρχή. Μόνο τα καλούπια αλλάζουν...:screwy:

stef
27-04-09, 22:55
Το θέμα είναι ότι τα facelift ρίχνουν τις τιμές των προγενέστερων μοντέλων καλώς ή κακώς...

patherhan
27-04-09, 23:09
Το θέμα είναι ότι τα facelift ρίχνουν τις τιμές των προγενέστερων μοντέλων καλώς ή κακώς...

Δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο... Και γενικώς τα κοιτώ και ενημερώνομαι...
Αλλά πόσοι πωλούν το αυτοκίνητό τους, στην τριετία - τετραετία;;

Υ.Γ. Μεγάλε, ωραία τα μαγιώ... :bowdown:

giannis_E-46
27-04-09, 23:18
Το θέμα είναι ότι τα facelift ρίχνουν τις τιμές των προγενέστερων μοντέλων καλώς ή κακώς...

να αλλαξουμε νοοτροπια και να μην αλλαζουμε αυτοκινητο καθε 2 χρονια αλλα να το κραταμε τουλαχιστον 5 χρονια η και περισσοτερο. μας εχουν κανει σκυλακια οι αυτοκινητοβιομηχανιες και το μαρκετινγκ και αλλαζουμε συνεχεια μοντελα χωρις να το εχουμε αναγκη χωρις να εχει αλλαξει η τεχνολογια νομιζοντας πως το καινουργιο ειναι καλυτερο του προηγουμενου. ακομα και στο θεμα του περιβαλλοντος η λυση δεν ειναι να αγορασουμε ολοι υβριδικα η αυτοκινητα με χαμηλους ρυπους αλλα να σταματησουμε την νοοτροπια της υπερκαταναλωσης αυτοκινητων τα οποια συσσορευονται στο πλανητη με οτι συνεπειες εχει αυτο...........

stef
27-04-09, 23:20
Εγώ ξέρω αρκετούς που στην διετία το αλλάζουν
Ακόμη και νωρίτερα!

///M_Spartan
27-04-09, 23:21
Παντως εγω σ αυτο το Ε 92 δεν ειδα καμια διαφορα και δεν συμφωνω κιολας με την τακτικη του facelift.Πιστευω πως και στο Ε46 η αλλαγη στα μοντελα μετα το 2002 δεν ηταν και τοσο ομορφη (γνωμη μου).

giannis_E-46
27-04-09, 23:29
Εγώ ξέρω αρκετούς που στην διετία το αλλάζουν
Ακόμη και νωρίτερα!

καλα σιγουρα τα αλλαζουν και νωριτερα. αλλα μετα μην απορειτε γιατι γινετε facelift τοσο συχνα? και αν συνεχισουμε με αυτο το ρυθμο θα αλλαζει το φαναρι καθε χρονο χρωματισμο οι προβολεις θα κατεβενουν πιο κατω και θα νομιζουμε πως αλλαξε το μοντελο:bananasmi

stratos
28-04-09, 00:37
Εγώ πάντος δεν είδα διαφορά. Και σιγά μην κάθεται να ασχοληθεί κάποιος με το facelift. Κόλπο είναι που ευνοεί του μαντράδες κυρίως: "Έλα τωρα ρε μεγάλε, γιατί να πας να πάρεις το άλλο που σου δίνει ο μπαρμπα-κώτσος 1000 euro φθηνότερα, αυτό που σου πουλάω εγώ είναι το "καλό" το facelift"

Kaminia
28-04-09, 23:05
Για μενα ολα τα facelift της ΒΜW τα τελευταία χρόνια (με κάποιες εξαιρέσεις ίσως), δείχνουν φθηνά σε ποιότητα και αν κρίνω απο γνωμες κατόχων που έχω συζητήσει είναι κιολας, ειδικά οι τελευταίες παρτιδες προτου αλλαξει το μοντέλο (ή έτσι τα φερνει η αντιπροσωπεια).

Γερμανικό αμάξι στο τέλος με υλικά από Ισπανια,Τσεχία κλπ με αστοχίες υλικών κλπ δεν νοείται όταν αρχικά όλα είναι Γερμανικά.Στις προδιαγραφές υλικών προφανώς δεν παίζει μόνο ρόλο το κόστος κατασκευής,αλλά και το κέρδος ή να το πουλάμε φθηνά σε κάποιες αγορές.

stef
28-04-09, 23:53
Ενώ τα πρώτα πρώτα θες να μας πεις είναι καλά....?
Για να ξέρουθμε δηλαδή, αστοχίες υλικών σε αμάξια BMW facelift 1η φορά ακούω μετά από κυριολεκτικά 28 χρόνια που βρίσκομαι μέσα σε BMW
Παιδιά να προσέχομε τι λέμε....
Άλλο δεν μου αρέσει και άλλο υλικά από Ισπανία και Τσεχία και μάλιστα που δεν είναι καλά...
Και πώς ξέρεις ότι στα πρώτα είναι Γερμανικά?

God
29-04-09, 06:59
Συμφωνω κι εγω αλλα απο την αλλη η BMW οφειλει να σεβεται λιγο παραπανω τους πελατες της κι οχι να προχωρα σε facelift καθε 2-3 χρονια

H ΒΜW εταιρία είναι, και η κάθε κερδοσκοπική εταιρία έχει ως σκοπό το κέρδος. Δεν τους νοιάζει και ιδιαίτερα αν χάσει την αξία του ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο το οποίο αγόρασες πριν Χ μήνες/χρόνια. Με αυτή την λογική δεν θα έπρεπε ποτέ να βγάζει καινούργιο αυτοκίνητο γιατί πάντα κάποιος που θα έχει αγοράσει ένα κοντά στην παρουσίασή του καινούργιου θα χάσει μέρος από την αξία του.

Εν τω μεταξύ καλό θα ήταν να ξανασκεφτείς και αυτό που είπες γιατί η BMW είναι ίσως η μοναδική εταιρία που κρατά μοντέλο ίδιο για 3-4 χρόνια, 7-9 χρόνια με το facelift του. Οι περισσότερες εταιρίες όχι απλώς κάνουν αλλαγές κάθε χρονιά αλλά στα 2 χρόνια το πολύ αλλάζουν και παντελώς το αυτοκίνητο. Και δεν μιλάω για φτηνά αυτοκίνητα όπως τα Hyundai, αλλά βλέπε Volvo, Saab, Mercedes και λοιπές high-end εταιρίες. Επίσης αν κάνεις μία έρευνα αγοράς θα δεις ότι τα BMW είναι από τα πολύ λίγα αυτοκίνητα που κρατούν σχετικά υψηλή αξία μεταπώλησης, ακόμα και σε μοντέλα 20ετίας που σε άλλους κατασκευαστές είναι αδιανόητο να πάρεις αυτοκίνητο τέτοιας ηλικίας ακόμα και αν στο χάριζαν.

Για μενα ολα τα facelift της ΒΜW τα τελευταία χρόνια (με κάποιες εξαιρέσεις ίσως), δείχνουν φθηνά σε ποιότητα και αν κρίνω απο γνωμες κατόχων που έχω συζητήσει είναι κιολας, ειδικά οι τελευταίες παρτιδες προτου αλλαξει το μοντέλο (ή έτσι τα φερνει η αντιπροσωπεια).

Γερμανικό αμάξι στο τέλος με υλικά από Ισπανια,Τσεχία κλπ με αστοχίες υλικών κλπ δεν νοείται όταν αρχικά όλα είναι Γερμανικά.Στις προδιαγραφές υλικών προφανώς δεν παίζει μόνο ρόλο το κόστος κατασκευής,αλλά και το κέρδος ή να το πουλάμε φθηνά σε κάποιες αγορές.

Δεν ξέρω από που σου ήρθε αυτό φίλε μου, αλλά δεν έχει καμία σχέση το facelift με το που παράγονται τα μέρη και τα ανταλλακτικά του αυτοκινήτου. Απλώς υποτίθεται ότι είναι ένα "φρεσκάρισμα" με λίγες διαφορές στην εμφάνιση και (κυρίως στις παλαιότερες BMW) νέους κινητήρες. Επιπλέον η BMW και η κάθε BMW δεν κάθεται να κάνει διαλογή ανταλλακτικών όταν παράγει ένα αυτοκίνητο, έχει συγκεκριμένο logistics και όλα τα ανταλλακτικά που θα μπουν είναι εφάμιλλα (στην πράξη ολόιδια και από τον ίδιο προμηθευτή στο 99,9% των περιπτώσεων). Επίσης αν και γνωρίζω τις περισσότερες εταιρίες από τις οποίες προμηθεύεται τον εξοπλισμό της η BMW και φυσικά δεν είναι όλες Γερμανικές, καμία τους όμως δεν είναι Ισπανική ή Τσέχικη. Αν θυμάσαι ονομαστικά μία οποιαδήποτε Ισπανική/Τσέχικη εταιρία ή και αν δεν θυμάσαι ονομασία έστω κάποιο οποιοδήποτε ανταλλακτικό συγκεκριμένου μοντέλου που να ήταν Τσέχικης/Ισπανικής προέλευσης, πες μου το σε παρακαλώ γιατί θέλω να το κοιτάξω.

Zer0cooL
29-04-09, 08:14
Συμφωνω απολυτα ομως!!!

gyiama
29-04-09, 09:08
καμία τους όμως δεν είναι Ισπανική ή Τσέχικη


φιλε god μια τσεχικη ειναι η AL automotive φτιαχνει ολα τα φαναρια xenon σε E46 facelift!!!ειναι αυτη και η ZKW η οποια δεν θυμαμαι τι ειναι νομιζω η zkw ειναι γερμανικη αλλα δεν ειμαι 100% σιγουρος!!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ
29-04-09, 09:24
Τι αλλαζει????? γιατι απο εξωτερικα δεν βλεπω κατι ουσιαστικο, το θεμα ειναι αν θα κανουν καμια καλη μεταμοσχευση εσωτερικα που θα το μαθουμε αργοτερα......

bmw520e39
29-04-09, 11:07
ελπιζω να μην βγει προφυλακτηρας με ενσωματωμενο περιστερωνα!!περα απο την πλακα κατω απο το καμουφλαζ αν κοιταξουμε με προσοχη φαινονται κατι γραμμες....

M_dolce
29-04-09, 11:55
Δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο... Και γενικώς τα κοιτώ και ενημερώνομαι...
Αλλά πόσοι πωλούν το αυτοκίνητό τους, στην τριετία - τετραετία;;

Υ.Γ. Μεγάλε, ωραία τα μαγιώ... :bowdown:

Εδω φιλε μου θα μου επιτρεψεις να σου πω οτ κανεις μεγαλο λαθος...
Μαντρας μου εδινε για το δικο μου (σε σεναριο πιθανης ανταλλαγης) ενα ποσο Χ. Εκανα ολο μου το αυτοκινητο facelift αφενος γιατι αποφασισα να το κρατησω και αφετερου γιατι μου αρεσε περισσοτερο. Οιδιο μαντρας λοιπον στο ιδιο σεναριο χωρις να εχει αλλαξει κατι αλλο στο αυτοκινητο μου εδωσε Χ + 3500 Ευρω.

Καταλαβαινεις ποσο μεγαλη διαφορα μπορει να κανει το facelift σε εναν υποψηφιο αγοραστη λοιπον και ταυτοχρονα ποσο μπορει να μειωσει αθτο απο μονο του την αξια ενος προ f/l μοντελου??

stef
29-04-09, 12:11
Προφανώς το παιδί μπερδεύει τα τσέχικα ανταλλακτικά της Audi , αλλά εδώ δεν είναι Audi αλλά BMW!!!!

Zer0cooL
29-04-09, 12:12
Οκ το facelift χαλαει αυτους που εχουν ηδη το αυτοκινητο και φτιαχνει αυτους που προοριζονται να το παρουν γιατι συνηθως οι εμφανισιακες αλλαγες ειναι πετυχημενες...
Παλι καλα να λεμε ομως που η μπε μπε δεν ειναι απ τις εταιριες που αλλαζουν μοντελο καθε 4-5 χρονια (βλεπε γκρουπ VW) ,αλλα κανει ενα facelift στα 3-4 και αλλαζει το μοντελο στα 6-7...Μια χαρα!

ΦΑΝΗΣ
29-04-09, 13:32
Σαν τον Jason είναι η μούρη του.....:rofl2::rofl2:

Zer0cooL
29-04-09, 14:34
Χαχαχαχαα...
Κι αν ο Jason απο μεσα ειναι μορφονιος? lol

NICK BMW LOVER
29-04-09, 15:39
Αναφέρομαι σε αυτούς που δεν μπορούν να καταλάβουν τις διαφορές στην εξωτερική εμφάνιση κ σε αυτούς,που στη θέα αυτή αντέδρασαν κάπως περίεργα!
Μπορεί κάποιος από εσάς να καταλάβει ότι το εικονιζόμενο αυτ/το ειναι καμουφλαρισμένο???!!!
Ή μήπως δεν έχετε ξαναδεί καμουφλαρισμένη BMW ρε παιδιά(να θυμίσω κάτι καμουφλαρισμένες 6αρες,κ άλλες σειρές που όταν γινοταν η αποκάλυψη ήταν πανέμορφα αυτ/τα)?!Υπάρχουν πολλά σχετικά videos στο διαδίκτυο...
Το ότι ενδεχομένως δεν υπάρχουν ουσιαστικές αλλάγες,δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καθόλου αλλαγές,και ούτε μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα επακριβώς ποιές,πού κ πώς μπορεί να έχουν γίνει αυτές!

Υ.Γ*
Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να εξελίσσει,διαφοροποιεί,βελτιώνει οποιοδήποτε από τα μοντέλα της και να τα λανσάρει στην αγορά χωρίς να υποχρεώνει κανέναν μας να το αγοράσουμε...:scratchch

God
29-04-09, 16:01
καμία τους όμως δεν είναι Ισπανική ή Τσέχικη


φιλε god μια τσεχικη ειναι η AL automotive φτιαχνει ολα τα φαναρια xenon σε E46 facelift!!!ειναι αυτη και η ZKW η οποια δεν θυμαμαι τι ειναι νομιζω η zkw ειναι γερμανικη αλλα δεν ειμαι 100% σιγουρος!!!!

Βασικά η AL automotive ήταν μισή Ιταλική, μισή Γερμανική. Η Magnetti Marelli και η Bosch την ίδρυσαν, και τώρα είναι θυγατρική της πρώτης. Στην Ιταλία εδρεύει. Στην Τσεχία απλώς έχει έναν σταθμό παραγωγής από τους πολλούς της. Δεν είναι Τσέχικη. Με την ίδια λογική τα Ζ είναι Αμερικάνικα γιατί στις Ηνωμένες πολιτείες είναι οι γραμμές παραγωγής τους.

Η ΖΚW είναι Γερμανική "ως το κόκκαλο".

Zer0cooL
29-04-09, 17:22
Αναφέρομαι σε αυτούς που δεν μπορούν να καταλάβουν τις διαφορές στην εξωτερική εμφάνιση κ σε αυτούς,που στη θέα αυτή αντέδρασαν κάπως περίεργα!
Μπορεί κάποιος από εσάς να καταλάβει ότι το εικονιζόμενο αυτ/το ειναι καμουφλαρισμένο???!!!
Ή μήπως δεν έχετε ξαναδεί καμουφλαρισμένη BMW ρε παιδιά(να θυμίσω κάτι καμουφλαρισμένες 6αρες,κ άλλες σειρές που όταν γινοταν η αποκάλυψη ήταν πανέμορφα αυτ/τα)?!Υπάρχουν πολλά σχετικά videos στο διαδίκτυο...
Το ότι ενδεχομένως δεν υπάρχουν ουσιαστικές αλλάγες,δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καθόλου αλλαγές,και ούτε μπορούμε να γνωρίζουμε ακόμα επακριβώς ποιές,πού κ πώς μπορεί να έχουν γίνει αυτές!

Υ.Γ*
Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να εξελίσσει,διαφοροποιεί,βελτιώνει οποιοδήποτε από τα μοντέλα της και να τα λανσάρει στην αγορά χωρίς να υποχρεώνει κανέναν μας να το αγοράσουμε...:scratchch

Στο καμουφλαρισμενο αναφερομαστε κι εμεις και λεμε οτι (λογω του καλου καμουφλαρισματος, βλεπε σχολια Jason...) δεν ειναι εμφανεις οι διαφοροποιησεις...
Κι οπως ειπαμε τα φεισλιφτ αναβαθμιζουν συνηθως την εμφανιση...
Δε ξερω αν διαφωνουμε τελικα καπου....

NICK BMW LOVER
29-04-09, 23:13
Φιλε zer0cool,δεν αναφερθηκα σε ολους,οπως εχω γραψει στην αρχη του ποστ αν προσεξες,χωρις να σημαινει οτι εχω κατι εναντιον των υπολοιπων!!!

Kaminia
01-05-09, 17:01
Εγώ ξερω απο σερβις τις περισσότερες βλάβες και μέτρια αντοχής εσωτερικό έχουν όλες οι εκδοσεις λιφτ προσιτες ΒΜW τα τελευταία χρόνια.Τώρα αν τα φέρνει η αντιπροσωπεία έτσι,για πιό φθηνο κοστος σε προδιαγραφές,δεν ξέρω, και ούτε με ενδιαφέρει τι γραμμές παραγωγής και αναταλλακτικών αλλάζει η κάθε εταιρία καθε φορα.Το αμαξι το παιρνεις βασικά να το ευχαριστηθεις.

Επισης οι τιμές μεταπώλησης μεταχειρισμενων μεταξύ προ λιφτ και λιφτ μοντελων είναι παρα πολυ μικρες στο δικτυο της αντιπροσωπειας.Αυτο δειχνει πολλα γιατι σε αλλες φιρμες όπως η μερσεντες ξεπερνουν τα 5000 ευρω ,καθως τα lift μοντέλα είναι μακραν καλύτερα ποιοτικα.Από κει και περα στα υπόλοιπα όπως εμφανιση ειναι θεμα γουστου.

tassos
01-05-09, 17:33
Μηπως ρε παιδια ειναι λιγο παραππλανητικες οι φωτο? Δεν φαινεται σχεδον καμια διαφορα..
Στο 46 f/l ειχε αλλα φτερα, καπω, φαναρια, προφυλακτηρες, πισω led, γενικα εγιναν ''γενναιες'' επεμβασεις...
Δεν νομιζω οτι αυτη θα ειναι η τελικη εικονα του 92facelift!

God
01-05-09, 21:16
Εγώ ξερω απο σερβις τις περισσότερες βλάβες και μέτρια αντοχής εσωτερικό έχουν όλες οι εκδοσεις λιφτ προσιτες ΒΜW τα τελευταία χρόνια.Τώρα αν τα φέρνει η αντιπροσωπεία έτσι,για πιό φθηνο κοστος σε προδιαγραφές,δεν ξέρω, και ούτε με ενδιαφέρει τι γραμμές παραγωγής και αναταλλακτικών αλλάζει η κάθε εταιρία καθε φορα.Το αμαξι το παιρνεις βασικά να το ευχαριστηθεις.

Επισης οι τιμές μεταπώλησης μεταχειρισμενων μεταξύ προ λιφτ και λιφτ μοντελων είναι παρα πολυ μικρες στο δικτυο της αντιπροσωπειας.Αυτο δειχνει πολλα γιατι σε αλλες φιρμες όπως η μερσεντες ξεπερνουν τα 5000 ευρω ,καθως τα lift μοντέλα είναι μακραν καλύτερα ποιοτικα.Από κει και περα στα υπόλοιπα όπως εμφανιση ειναι θεμα γουστου.

Δεν ξέρω ποιός στα λέει αυτά, αλλά είναι εντελώς λάθος. Ειδικά από την στιγμή που μιλάς για φθορές στο εσωτερικό. Εξαιρετικά σπάνια τα facelift μοντέλα έχουν οποιαδήποτε διαφορά στο εσωτερικό τους, αλλά και στα μηχανικά τους μέρη πλην του κινητήρα και των παρελκομένων του εάν αυτός αλλάξει. Η BMW τείνει να διατηρεί τα μηχανικά της μέρη παρόμοια όχι μόνο για την ζωή ενός μοντέλου, αλλά μάλιστα πολλά ανταλλακτικά είναι ίδια σε αυτοκίνητα παράλληλων ή και προηγούμενων/επόμενων σειρών. Οπότε μας λες ότι παρουσιάζουν βλάβες στα ίδια ακριβώς εξαρτήματα, κατασκευασμένα από τους ίδιους κατασκευαστές! Και από την αρχή πηδάς στο συμπέρασμα ότι οι εκδόσεις facelift παρουσιάζουν περισσότερες βλάβες, χωρίς να γνωρίζεις ότι δεν έχουν ουσιαστικές διαφορές αλλά ούτε και να μας λες από που το είδες/άκουσες αυτό. Από όπου και να τα άκουσες αυτά, δεν είναι τίποτα παραπάνω από χαζομάρες.

Και αυτό για τις τιμές μεταπώλησης είναι τελείως λάθος. Σε όλες τις μάρκες τα facelift τείνουν να είναι λίγο ακριβότερα. Και επειδή ακριβώς ψάχνω και τις BMW και τις Mercedes τις τελευταίες εβδομάδες για φίλο που ενδιαφέρεται να αγοράσει αυτοκίνητο, ξέρω ακριβώς πόση αξία έχει το κάθε αυτοκίνητο και των 2 εταιρίων μετά το 2000. Είναι πανεύκολο να δεις να πωλείται Ε46 του 2000 με 17000€ ενώ την ίδια στιγμή βρίσκεις εύκολα Ε46 του 2000 με 10000€ και Ε46 του 2004 με 14000€, ο καθένας πουλάει όσο θέλει. Το αν είναι facelift ή όχι δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα, ούτε και με την ζήτηση. Με την ίδια λογική οι 5άρες που χάνουν εύκολα την αξία τους γιατί τα μεγάλα αυτοκίνητα με μεγάλου κυβισμού μηχανές δεν έχουν μεγάλη ζήτηση είναι χειρότερες από τις 3άρες που διατηρούν υψηλή αξία ακόμη και μετά από πολλά έτη; Στην τελική οι περισσότεροι δεν ξεχωρίζουν καν τα facelift από τα αρχικά μοντέλα, πως γνωρίζουν ότι είναι και υποδιαίστερα και τα αποφεύγουν έτσι ώστε να πέσει η αγοραστική τους αξία; Εδώ ούτε εγώ δεν το ήξερα αυτό, πρώτη φορά από εσένα το άκουσα...

Δεν ξέρω ποιός στα είπε αυτά (γιατί σίγουρα κάποιος στα είπε) αλλά σου είπαν μπαρούφες φίλε μου. Τίποτα από αυτά δεν στέκει ούτε ως υπόθεση για να το συζητήσεις με κανέναν φίλο στον καφέ.

Kaminia
01-05-09, 23:40
Το ίδιο υποθέτω και γώ γι'αυτά που γράφεις.Με ερευνα αγοράς σε σερβις και πωλήσεις,βλεπει κανείς τι γίνεται,και αν μπορεί να ελέγξει καλώς.Οπότε περι ορέξεως ....

God
02-05-09, 00:36
Το ίδιο υποθέτω και γώ γι'αυτά που γράφεις.Με ερευνα αγοράς σε σερβις και πωλήσεις,βλεπει κανείς τι γίνεται,και αν μπορεί να ελέγξει καλώς.Οπότε περι ορέξεως ....

Φυσικά και δικαίωμά σου να υποθέτεις ότι θέλεις. Εγώ όμως δεν θυμάμαι να έγραψα πως υποθέτω...σπανίως υποθέτω καθώς γνωρίζω, ψάχνω, μαθαίνω, κρίνω και αποφασίζω. Βλέπεις εγώ δεν χρειάζεται να αποδείξω ότι τα ανταλλακτικά είναι ίδια μεταξύ των μοντέλων γιατί είναι κάτι πολύ ευρέως γνωστό, αλλά και για να το ελένξεις ακόμα και online υπάρχουν κατάλογοι ανταλλακτικών πλέον. Επίσης δεν νομίζω κανείς που να θέλει να πάρει αυτοκίνητο να τριγυρνά "στα σέρβις" και να ρωτάει ποιό μοντέλο τους έρχεται πιό συχνά, ούτε και πως εσύ τα έχεις πάρει όλα αμπάριζα και έπαιρνες φωτοαντίγραφα από τα βιβλία εισερχομένων τους. Οπότε αντί να υποθέτεις, σκέψου το λίγο παραπάνω πριν βαφτίσεις τα "facelift" κακής ποιότητας και ειδικά σε μέρη τους όπως το εσωτερικό που είναι ολόιδια με των πρώτων εκδόσεων...αν μη τι άλλο, ακούγεται αστείο το ίδιο ακριβώς εξάρτημα να γίνεται μέτριας ποιότητας απλώς και μόνο επειδή το αυτοκίνητο άλλαξε προφυλακτήρες και φανάρια!!! :rofl2:

Kaminia
03-05-09, 20:35
Εγραψα ότι υποθέτω και γώ με αυτά που όλα γραφεις σαν συμπέρασμα παραπάνω " ...από αυτά δεν στέκει ούτε ως υπόθεση για να το συζητήσεις με κανέναν φίλο στον καφέ... " όχι τι γνωρίζω εγώ και ανέφερα σχετικά και σε όποιον αρέσει η γνώμη μου.

Αντίστροφα αφού γνωριζεις καλύτερα,γιατί περιαυτολογείς για τον εαυτό σου και δεν αφήνεις άλλους που ενδιαφέρονται να το ψάξουν,και να κρίνουν όπως έκανα εγώ και πρότεινα ; Γιατί έτσι καταλαβαίνει κανείς ότι μάλλον προσπαθείς να δικαιολογήσεις κάποια λάθος επιλογή σου (ενώ τα περί ορέξεως δεν αφορά άλλους....)

God
03-05-09, 21:04
Εγραψα ότι υποθέτω και γώ με αυτά που όλα γραφεις σαν συμπέρασμα παραπάνω " ...από αυτά δεν στέκει ούτε ως υπόθεση για να το συζητήσεις με κανέναν φίλο στον καφέ... " όχι τι γνωρίζω εγώ και ανέφερα σχετικά και σε όποιον αρέσει η γνώμη μου.

Αντίστροφα αφού γνωριζεις καλύτερα,γιατί περιαυτολογείς για τον εαυτό σου και δεν αφήνεις άλλους που ενδιαφέρονται να το ψάξουν,και να κρίνουν όπως έκανα εγώ και πρότεινα ; Γιατί έτσι καταλαβαίνει κανείς ότι μάλλον προσπαθείς να δικαιολογήσεις κάποια λάθος επιλογή σου (ενώ τα περί ορέξεως δεν αφορά άλλους....)

Επαναλαμβάνομαι, εσύ λες πως υποθέτεις (ξανά), εγώ δεν κάνω υποθέσεις.

Επίσης δεν περιαυτολογώ για τον εαυτό μου, απλώς κρίνω και απαντώ σε αυτά που γράφεις εσύ και είναι το λιγότερο παραπλανητικά για όλους. Το να βγαίνεις και να λες ότι κάποιο οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι αναξιόπιστο είναι θέμα, αλλά όταν μάλιστα λες ότι τα ανταλλακτικά τους είναι β διαλογής και το βγάζεις σκάρτο σε μέρη που είναι πανομοιότυπα με αυτά που μπήκαν στα προγενέστερα μοντέλα καταντάει κουταμάρα. Αν εσύ "το έψαξες και έκρινες" και βγαίνεις και λες ότι τα facelift έχουν προβλήματα αξιοπιστίας και ειδικά όταν αναφέρεις ότι έχουν μέτριας ποιότητας εσωτερικό την στιγμή που τα περισσότερα μηχανικά μέρη και όλα τα μέρη του εσωτερικού είναι ολόιδια με τα προγενέστερά τους, συνέχισε το ψάξιμο.

Τα υπόλοιπα που λες περί δικών μου επιλογών αδυνατώ να τα καταλάβω, οπότε δεν γίνεται να πω κάτι...

Δεν έχω να πω τίποτα άλλο πέρα από αυτά, όποιος θέλει να σε πιστέψει και να κρίνει πως τα facelift είναι χαμηλότερης ποιότητας και μάλιστα σε μέρη ολόιδια με των προγενέστερων μοντέλων επιλογή του είναι.

Kaminia
04-05-09, 06:20
Επαναλαμβάνομαι, εσύ λες πως υποθέτεις (ξανά), εγώ δεν κάνω υποθέσεις.

Επίσης δεν περιαυτολογώ για τον εαυτό μου, απλώς κρίνω και απαντώ σε αυτά που γράφεις εσύ και είναι το λιγότερο παραπλανητικά για όλους. Το να βγαίνεις και να λες ότι κάποιο οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι αναξιόπιστο είναι θέμα, αλλά όταν μάλιστα λες ότι τα ανταλλακτικά τους είναι β διαλογής και το βγάζεις σκάρτο σε μέρη που είναι πανομοιότυπα με αυτά που μπήκαν στα προγενέστερα μοντέλα καταντάει κουταμάρα. Αν εσύ "το έψαξες και έκρινες" και βγαίνεις και λες ότι τα facelift έχουν προβλήματα αξιοπιστίας και ειδικά όταν αναφέρεις ότι έχουν μέτριας ποιότητας εσωτερικό την στιγμή που τα περισσότερα μηχανικά μέρη και όλα τα μέρη του εσωτερικού είναι ολόιδια με τα προγενέστερά τους, συνέχισε το ψάξιμο.

Τα υπόλοιπα που λες περί δικών μου επιλογών αδυνατώ να τα καταλάβω, οπότε δεν γίνεται να πω κάτι...

Δεν έχω να πω τίποτα άλλο πέρα από αυτά, όποιος θέλει να σε πιστέψει και να κρίνει πως τα facelift είναι χαμηλότερης ποιότητας και μάλιστα σε μέρη ολόιδια με των προγενέστερων μοντέλων επιλογή του είναι.


:105whistl


.....και γώ γι'αυτά που γράφεις.Με ερευνα αγοράς σε σερβις και πωλήσεις,βλεπει κανείς τι γίνεται,και αν μπορεί να ελέγξει καλώς.Οπότε περι ορέξεως ....

Konstantinos335i coupe
04-05-09, 06:46
Eγω παντως το τουτου μου πιστευω οτι ειναι το πιο ομορφο απολα;) βεβαια τα schnitzer θα μπουν στο μελλον γιατι μετα απο ομορφο γινεται Alessandra Ambrosio.

thomelef
04-05-09, 09:22
τα πάντα στη ζωή χρειάζονται ένα ρετουσάρισμα.
οι εμφανισιακές αλλαγές σε ένα αυτοκίνητο πάντα χρειάζονται για να κρατούν σε εγρύγορση τους υποξήφιους αγοραστές μιάς και απο τους παλαιότερους τους τα αρπάζουν με άλλους τρόπους πλέον(ανταλακτικά κτλ).
επίσεις είναι και άλλα θέματα που αφορούν τις αλλαγές τα οποία είναι χρηματικά.
είναι λογικό με την αυξανόμενη αξία του χρήματος οι τιμές σε όλα να ανεβαίνουν και οι παραγωγοί να ανακοινώνουν συνέχεια αυξήσεις στα προιόντα τους .
στη συγκεκριμένη περίπτωση ένας παράγοντας για τα facelift είναι και αυτός μιάς και η αυτοκινητοβιομηχανία μεριμνεί να δικαιολογήσει την αύξηση της εκάστωτε τιμής ενός αυτοκινλητου μέσα απο αυτό, στο επόμενο αγοραστικό κοινό το οποίο θα πληρώσει 1-2-3 χιλιάρικα παραπάνω άπο αγοραστές 4-5 μηνών νωρίτερα.
επίσεις για σκεφτήτε το προσωπικό που πρέπει μονιμως με κάτι να ασχολείτε για να δικαιολογεί το μισθό που παίρνει!!!
πιστεύετε ότι όλο το δημιουργικό της εταιρείας ασχολείτε με τη δημιουργεία των καινούριων οχημάτων;ΟΧΙ αυτό το κάνουν εξωτερικοί συνεργάτες και τις λεπτομέρειες τις επιμελήται μετά η ίδια η εταιρεία.
όσων αφορά τη ποιότητα πιστεύω οτι η bmw είναι μία εταιρεία η οποία θέτει πολύ υψηλά στάνταρ στη ποιότητα των οχημάτων της και πως δε θα ρισκάριζε με τπτ την αξιοπιστία της ,ειδικά στις συμβατικές σειρές οι οποίες τρώνε και τις περισότερες αλλαγές , γιατί αυτές είναι και η καρδιά της παραγωγής.
όχι δε συμφωνώ σε καμία περίπτωση ότι ένα ρετουσαρισμένο μοντέλο της εταιρείας αυτής έχει χαμηλότερης ποιότητας υλικά , συμφωνώ ότι μπορεί ένας πολύ απρόσεκτος οδηγός να έχει ένα facelift και να το έχει κάνει σα τα μούτρα του και ένας πολύ προσεκτικός και μερακλής να έχει προfacelift και να το έχει σα καινούριο.
κατ εμέ καλά κάνουν και φρεσκάρουν τα προιόντα τους γιατί αυτό δείχνει μία εταιρεία που δε σταματάει ποτέ να φτιάχνει το καλό καλύτερο.
φυσικά δεν είναι και ότι καλύτερο για τους παλαιότερους ιδιοκτήτες , αλλα και τι να κάνουμε.
στο κάτω κάτω υπάρχουν και οι μικτές......... για όσους καίγονται για τα facelift parts .ετσι για να λέμε και μερικές αλήθειες

Kaminia
04-05-09, 15:24
Οπως έχω γράψει εχω τσεκάρει απο σερβις ,τις περισσότερες βλάβες και μέτρια αντοχής εσωτερικό έχουν όλες οι εκδοσεις λιφτ προσιτες ΒΜW τα τελευταία χρόνια .Τώρα αν τα φέρνει η αντιπροσωπεία έτσι κάθε φορά,για πιό φθηνο κοστος σε προδιαγραφές επειδή το αμάξι πάει για αλλαγή μοντέλου,δεν ξέρω, και ούτε με ενδιαφέρει τι γραμμές παραγωγής και ανταλλακτικών αλλάζει η κάθε εταιρία καθε φορα και για ποιες αγορές κλπ εμπορικά θεματα .

Το θέμα λοιπον πάει στο τι αρεσει στο καθένα όχι μόνο από εμφανιση, και τι ζητά από ένα αμάξι γιατί το παιρνεις βασικά να το ευχαριστηθεις.

Oσο αφορά τις τιμές αυτές έχουν ελάχιστη διαφορά προ facelift με facelift όταν αλλάζει στα μέσα της καριερας του στην αγορα για μαρκετινκ λόγους,αλλά ούτε στην μεταπώληση σε σχέση με άλλες φίρμες και ανταγωνιστικά μοντέλα.Τωρα αν κάποιοι δεν το ψάχνουν ,δεν προσπαθώ να πείσω κανένα ,αλλά ούτε αλλάζω γνώμη όταν ασχολήθηκα αρκετά γι'αυτό για δικούς μου λόγους.

God
04-05-09, 15:41
Οπως έχω γράψει εχω τσεκάρει απο σερβις ,τις περισσότερες βλάβες και μέτρια αντοχής εσωτερικό έχουν όλες οι εκδοσεις λιφτ προσιτες ΒΜW τα τελευταία χρόνια .Τώρα αν τα φέρνει η αντιπροσωπεία έτσι κάθε φορά,για πιό φθηνο κοστος σε προδιαγραφές επειδή το αμάξι πάει για αλλαγή μοντέλου,δεν ξέρω, και ούτε με ενδιαφέρει τι γραμμές παραγωγής και ανταλλακτικών αλλάζει η κάθε εταιρία καθε φορα και για ποιες αγορές κλπ εμπορικά θεματα.

Και όπως ήδη εγώ έχω γράψει, βγάζεις σκάρτα τα facelift έτσι "από το μυαλό σου" και μάλιστα σε εξοπλισμό ίδιο με των προγενέστερων μοντέλων. Απλώς επαναλαμβάνεις την ίδια, ασαφή και άτοπη φράση.

Πες μου σε παρακαλώ ένα ανταλλακτικό του "μέτρια αντοχής εσωτερικού" σε "προσιτή facelift" που βγάζει πρόβλημα, ή έστω κάποιο από τα άλλα συγκεκριμένα ανταλλακτικά. Θέλω να μου πεις ότι "χαλάει -αυτό- το εξάρτημα σε -αυτό- το αυτοκίνητο". Για να ξέρουμε δηλαδή τι είναι αναξιόπιστο και κακής ποιότητας, εγκυκλοπαιδικά.

Kaminia
04-05-09, 15:50
Και έχω απαντήσει...

....Με ερευνα αγοράς σε σερβις και πωλήσεις,βλεπει κανείς τι γίνεται,και αν μπορεί να ελέγξει καλώς.....

God
04-05-09, 16:08
Και έχω απαντήσει...

Ε ναι βρε αδερφέ, μοιράσου τα αποτελέσματα της "έρευνάς" σου μαζί μας. Μην σου κλέψουμε την διδακτορική διατριβή φοβάσαι; Πες μας, τι ακριβώς είναι αυτό που χαλάει και ειδικά στο εσωτερικό των facelift; Γιατί ειδικά στα νέα μοντέλα που αναφέρεσαι, για να μπορέσει κάποιος να πει ότι κάτι είναι αναξιόπιστο και ειδικά δε σε βάρος προηγούμενου μοντέλου θα πρέπει να έχει παρουσιάσει πολύ αυξημένο αριθμό αντικαταστάσεων και σε μικρό χρονικό διάστημα. Άρα είναι κάτι αρκετά γνωστό μεν και μοναδικό δε οτιδήποτε κάνει τα facelift "αναξιόπιστα" σε βάρος των πρώτων εκδόσεων. Γιατί δεν μας λες ποιά μέρη είναι αυτά που κρίνονται κακής ποιότητας και αναξιόπιστα λοιπόν;

ΦΑΝΗΣ
04-05-09, 16:21
Στο καμουφλαρισμενο αναφερομαστε κι εμεις και λεμε οτι (λογω του καλου καμουφλαρισματος, βλεπε σχολια Jason...) δεν ειναι εμφανεις οι διαφοροποιησεις...
Κι οπως ειπαμε τα φεισλιφτ αναβαθμιζουν συνηθως την εμφανιση...
Δε ξερω αν διαφωνουμε τελικα καπου....
Ποπooo!! τι είστε 'σεις!!!!!! :loser: ούτε ένα αστείο δεν σηκώνεται,bmw και άσχημες δεν υπάρχουν,εκτός κάποια μοντέλα που δεν μου άρεσαν,ας βγεί πρώτα με το καλό και βλέπουμε,απλώς έτσι που την είδα μου θύμισε την μάσκα του Jason....:ylsuper:

Zer0cooL
04-05-09, 17:14
Ποπooo!! τι είστε 'σεις!!!!!! :loser: ούτε ένα αστείο δεν σηκώνεται,bmw και άσχημες δεν υπάρχουν,εκτός κάποια μοντέλα που δεν μου άρεσαν,ας βγεί πρώτα με το καλό και βλέπουμε,απλώς έτσι που την είδα μου θύμισε την μάσκα του Jason....:ylsuper:


Μαλλον δεν καταλαβες οτι εκτιμησα το αστειο σου...!!!:screwy: