Επιστροφή στο Forum : 125i Coupe vs 130i LCI
Nick_compact
01-05-09, 14:19
Ψάχνοντας τις διαφορές των 2 μοτέρ σε realeom και bmwfans, δεν βρίσκω κάτι ιδιαίτερο. Δηλαδή : Ο κινητήρας είναι πανομοιότυπος μεταξύ των 2 μοντέλων. Η πολλαπλή εισαγωγής είναι επίσης ίδια, το φιλτροκούτι με τη "σκούπα" του είναι ίδιο, το ίδιο και τα χταπόδια. Ο εγκέφαλος είναι ο ίδιος επίσης, και προφανώς το μόνο που αλλάζει είναι η χαρτογράφηση. Μόνο το μεσαίο και τελικό κομμάτι της εξάτμισης αλλάζει, πράγμα που δεν ειναι άξιο λόγου.
Η ονομαστική διαφορά όμως στην ιπποδύναμη, 218 έναντι 265ps, είναι αρκετά μεγάλη, και κάτι μου λέει πώς αν ψαχτούν λίγο οι πιθανοί ενδιαφερόμενοι, θα φέρουν το μοτέρ στην αποδόση που το έχει σχεδίασει η BMW, και όχι εκεί που το επέβαλε το marketing :thumbsdow Ίσως λοιπόν μια πιθανή επίσκεψη σε κάποια αντιπροσωπεία BMW, να αποδώσει 47 ίππους και 45nm ροπής :bugeye:
απο οτι εχω ακουσει πρεπει να εχουν διαφορα στην κεφαλη τα 2 αυτα μοτερ.
Action Man
01-05-09, 14:28
Για να γίνει αυτό, το κόστος είναι αρκετά μεγάλο.
Είχα διαβάσει κάτι σχετικό σε ένα αμερικάνικο φόρουμ,αλλά δεν μπορώ να βρώ το λίνκ.
Τελικά έγινε η δουλειά....αλλά δεν άξιζε τον κόπο.Καλύτερα να πουλούσε το δικό του και να έπαιρνε κάποιο έτοιμο.
δεν ειναι μεγαλη η διαφορα στην ιπποδυναμη για να οφειλεται στη χαρτογραφηση και σε μικρες διαφορες στην εξατμιση?απο εκκεντροφορους ξερετε κατι?
Για να γίνει αυτό, το κόστος είναι αρκετά μεγάλο.
Είχα διαβάσει κάτι σχετικό σε ένα αμερικάνικο φόρουμ,αλλά δεν μπορώ να βρώ το λίνκ.
Τελικά έγινε η δουλειά....αλλά δεν άξιζε τον κόπο.Καλύτερα να πουλούσε το δικό του και να έπαιρνε κάποιο έτοιμο.
Μηπως ειναι κανενα απο αυτα??
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=383096
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1596
Ειναι απο ξενα φορουν και ειναι στα Αγγλικα,δεν ξερω αν θα βοηθησουνε και πολυ!
Nick_compact
01-05-09, 14:42
130i : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UD51&mospid=50148&btnr=11_3730&hg=11&fg=05
125i : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UC31&mospid=50761&btnr=11_3730&hg=11&fg=05
Τα μοτέρ είναι ολόιδια από ότι φαίνεται.
Άρα, η μόνη διαφορά είναι η χαρτογράφιση.
Μου θυμίζει την περίπτωση των Mini One και Mini Cooper... 1.6 και τα 2, 90 ps και 116ps το άλλο. Με μόνη διαφορά την χαρτογράφιση όσον αφορά το μοτέρ, γι'αυτό και όλα τα One 1.6 έχουν γίνει 116ps+. Μέχρι και στη BMW το κάνουν.
Παντελή, τι ακριβώς είχες διαβάσει; Τι άλλαξε για να το κάνει 265; Αφού όλη η εισαγωγή, το μοτέρ, τα χταπόδια, ο ψεκασμός, είναι ίδια. Θέμα χαρτογράφησης και εξάτμισης από καταλύτη και πίσω είναι.
Action Man
01-05-09, 14:56
Κάτσε να μπεί ο Βασίλης με την 130 που το είχε ψάξει εκτενέστερα,και μου είχε δώσει και το λίνκ.
Ο κινητηρας της 125i coupe -N53B30U0-διαφερει απο τον αντιστοιχο της 130i 3d-N52B30.
Ο πρωτος ειναι αμεσου ψεκασμου και δεν διαθετει Valvetronik σε αντιθεση με τον
αντιστοιχο της 130i ο οποιος ειναι εμμεσου ψεκασμου και διαθετει Valvetronik...
Nick_compact
01-05-09, 18:44
Ο κινητηρας της 125i coupe -N53B30U0-διαφερει απο τον αντιστοιχο της 130i 3d-N52B30.
Ο πρωτος ειναι αμεσου ψεκασμου και δεν διαθετει Valvetronik σε αντιθεση με τον
αντιστοιχο της 130i ο οποιος ειναι εμμεσου ψεκασμου και διαθετει Valvetronik...
Δεν φοράει Ν53 η 125i, Ν52Ν φοράει, όπως και η 130i LCI.
Για να βγούν τα παραπάνω άλογα έχει three stage intake manifold. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται η εισαγωγή με το μοτεράκι που ρυθμίζει τη διαδρομή του αέρα και επαναπρογραμματισμός της ECU. Σε ορισμένα χρειάζεται και η πεταλούδα.
Πέρα από το κόστος, η δυσκολία είναι είναι στο reflash της ECU αφού αναγνωρίζει ότι το S/N του κινητήρα δεν είναι για high power. Στην Αμερική το ψάχνουν χρόνια, πολλοί το προσπάθησαν αλλά κόλλαγαν στο reflash (έστελναν τις ECU μέχρι και σε tuners στη Γερμανία αλλά ... τίποτα)
Εδώ είναι ένα από τα αρχικά thread στο E90com
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=37444
Nick_compact
02-05-09, 10:26
Τα Αμερικάνικα δεν είναι τα 125i για τα οποία μιλάω, αλλά τα 128i. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Πολλαπλή εισαγωγής 130i : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UD51&mospid=50148&btnr=11_3756&hg=11&fg=40
Πολλαπλή εισαγωγής 125i : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UC31&mospid=50761&btnr=11_3756&hg=11&fg=40
Όλα είναι carbon ίδια.
Στα Αμερικάνικα 128i όμως ισχύει αυτό που λες για τους Ν52Ν. Να η εισαγωγή του 128i, που όντως λείπει το μοτεράκι : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UP73&mospid=50621&btnr=11_3756&hg=11&fg=40
Από αυτά προκύπτει ότι στο 125i (και όχι στο 128i) το μόνο που αλλάζει είναι η χαρτογράφηση. Αν μου ξεφεύγει κάτι ας με διορθώσει κάποιος.
αν ειναι τελικα ειναι μονο το ecu reflash.αργα η γρηγορα οι διαφοροι βελτιωτες θα βρουν τροπο να το κανουν γρηγορα και φτηνα
mitsos_chania
02-05-09, 12:14
αν ειναι τελικα ειναι μονο το ecu reflash.αργα η γρηγορα οι διαφοροι βελτιωτες θα βρουν τροπο να το κανουν γρηγορα και φτηνα
Γρηγορα ισως φθηνα ομως δεν νομιζω...
Τα Αμερικάνικα δεν είναι τα 125i για τα οποία μιλάω, αλλά τα 128i. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Πολλαπλή εισαγωγής 130i : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UD51&mospid=50148&btnr=11_3756&hg=11&fg=40
Πολλαπλή εισαγωγής 125i : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UC31&mospid=50761&btnr=11_3756&hg=11&fg=40
Όλα είναι carbon ίδια.
Στα Αμερικάνικα 128i όμως ισχύει αυτό που λες για τους Ν52Ν. Να η εισαγωγή του 128i, που όντως λείπει το μοτεράκι : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UP73&mospid=50621&btnr=11_3756&hg=11&fg=40
Από αυτά προκύπτει ότι στο 125i (και όχι στο 128i) το μόνο που αλλάζει είναι η χαρτογράφηση. Αν μου ξεφεύγει κάτι ας με διορθώσει κάποιος.
Εχεις δίκιο Nick, όντως το μόνο που αλλάζει είναι η χαρτογράφηση στην 125i. Πρέπει να 'σπάσει' όμως η ECU (να φύγει από τη μνήμη της τα S/N του κινητήρα/πλαισίου για να μπορεί να γίνει reflash)
Αν κρίνουμε από τη δυσκολία που είχαν οι Αμερικάνοι να σπάσουν τον MSV80 πρέπει να είναι αρκετά δύσκολο. Πιθανόν η δυσκολία να είναι στο ότι το πρόγραμμα για high power πρέπει να είναι σετ με το VIN του αυτοκινήτου.
Nick_compact
03-05-09, 12:02
Θεωρώ ότι είναι εύκολο να γίνει αυτό, όχι από μένα φυσικά και την BMW που έχει το πρόβλημα που αναφέρεις, αλλά από κάποιον βελτιωτή. Λογικά θα γίνει αργά ή γρήγορα. Είναι και λίγο κοροϊδία να έχεις ένα μοτέρ διαμάντι που σε άλλο μοντέλο βγάζει 265ps και 315Nm, με 218ps και 270nm. Eίμαι σχεδόν σίγουρος ότι από κάποιες στροφές και μετά δεν ανοίγει την πεταλούδα τέρμα (εννοώντας ότι δεν φτάνει τις βαλβίδες στο μέγιστο βύθισμα τους, που αντιστοιχεί σε τέρμα ανοχτή πεταλούδα, μιας και είναι Valvetronic)
nick compact μηπως γνωριζεις ποσο κοστισε στον αμερικανο η αναβαθμιση και αν αντιμετωπισε προβλημα στην συνεχεια?
Nick_compact
24-05-09, 13:54
nick compact μηπως γνωριζεις ποσο κοστισε στον αμερικανο η αναβαθμιση και αν αντιμετωπισε προβλημα στην συνεχεια?
Τα Αμερικάνικα έχουν και άλλες διαφορές φίλε, διάβασε λίγο προσεκτικά το θέμα και θα καταλάβεις. Μόνο το software διαφέρει στα "δικά μας".
οποιος εχει καποια πληροφορια σχετικα με το θεμα ας ποσταρει και καποιο λινκ να ενημερωθουμε και οι υπολοιποι
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.