PDA

Επιστροφή στο Forum : Μ5 Ε39(Panoz) vs Μ3 Ε46(Strax)!


Strax
13-07-05, 08:16
Εχθές το βράδυ είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε λίγα ανοιγματάκια με τον φίλο μου τον Πάνο. Η κόντρα έγινε βασικά από ρολαριστές δευτέρες, περίπου από 55 χιλιόμετρα. Είχαμε και οι δύο 2 άτομα, αν και εγώ είχα τον πρόεδρο ενώ ο Πάνος την γνωστή αιθέρια σύντροφό του. Η βενζίνη η δικιά μου ήταν σχεδόν φουλ (μόλις είχα γεμίσει) και του Πάνου λίγο πάνω από το 1/4. Με λίγα λόγια είχα γύρω στα 50 κιλάκια έρματος παραπάνω. Στο ζητούμενο τώρα. Με το που πατούσαμε ο Πάνος άρχισε και άνοιγε. Η διαφορά ήταν γύρω στο ένα αμάξι στη 2α, κάτι λιγότερο από 3 αμάξια στην τρίτη και άνοιγε όπως ανέβαιναν τα χιλιόμετρα. Βάλαμε και από πρώτες ρολαριστές και πάλι ο Πάνος ήταν αρκετά μπροστά, αν και εδώ πάτησα λίγο αργότερα (Ήταν ήδη μισό φτερό μπροστά όταν ξεκίνησα). Θα μπορούσα να ήμουν λίγο πιο κοντά αν δεν είχα το έξτρα βάρος, αλλά το αποτέλεσμα θα ήταν σίγουρα το ίδιο. Το Μ5 δεν παίζεται από ρολαριστές εκκινήσεις και η θηριώδης ροπή δεν αφήνει πολλά περιθώρια. Ίσως υπήρχε ελπίδα από εκκίνηση, αλλά και πάλι όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα το Μ5 θα υπερτερεί. Πάντως είχε πλάκα, ίδίως όταν δοκιμάσαμε να πάμε από έκτες και 1500 σαλ. :banghead:

Panoz
13-07-05, 08:39
Και απο εκκίνηση δεν έχεις ελπίδα :dance: :cheers:

Panoz
13-07-05, 08:42
Άνευ πλάκας ήταν πολύ ενδιαφέρον! Η επόμενη κόντρα πρέπει να γίνει με DoctorAbo και Strax!! Εκεί θα φανεί αν ο Strax έκανε πετυχημένες επεμβάσεις στο αυτοκίνητό του! Άντε! Οργανωθείτε! :drive2:

σ.σ. πάνω στη κόντρα έδωσα δύναμη και μου έσπασε το stop του συμπλέκτη :icon11:

BMW Power
13-07-05, 08:43
Να έρχονται τα CSL :bugeye:

stef
13-07-05, 15:31
Να έρχονται τα CSL :bugeye:


Να τος ο άλλος έτοιμος.... :nod: :p:

thomas
13-07-05, 15:41
Πίσω από τα παιδιά που έλυναν τις "διαφορές" τους, έγινε και άλλη μια κόντρα προηγούμενης γενιάς. Μ5Ε34 VS Μ3 Ε36 cabrio.
Ο Scoop ήταν μόνος του και εγώ με 2ο άτομο, την κοπέλα μου(+60 κιλά), με απλή αμόλυβδη και με λαμπάκι ρεζέρβας.
Οι συνθήκες του Σπύρου είναι άγνωστες. Το μόνο εμφανές μειονέκτημα ήταν η νύστα του.
Ανοίξαμε από 90 χιλιόμετρα με 3ες και η διαφορά ήταν μέχρι τα 170 υπέρ του μεγάλου πράσινου μονομάχου (μερικά αυτοκίνητα).
Είχε περισσότερο πλάκα, παρά ουσία, αφού οι συνθήκες και η διάθεση δεν ήταν οι καλύτερες.

Στο μέλλον θα έχουμε ρεβάνς... και περισσότερο ξύλο!!!

Nick_compact
13-07-05, 18:07
Πίσω από τα παιδιά που έλυναν τις "διαφορές" τους, έγινε και άλλη μια κόντρα προηγούμενης γενιάς. Μ5Ε34 VS Μ3 Ε36 cabrio.
Ο Scoop ήταν μόνος του και εγώ με 2ο άτομο, την κοπέλα μου(+60 κιλά), με απλή αμόλυβδη και με λαμπάκι ρεζέρβας.
Οι συνθήκες του Σπύρου είναι άγνωστες. Το μόνο εμφανές μειονέκτημα ήταν η νύστα του.
Ανοίξαμε από 90 χιλιόμετρα με 3ες και η διαφορά ήταν μέχρι τα 170 υπέρ του μεγάλου πράσινου μονομάχου (μερικά αυτοκίνητα).
Είχε περισσότερο πλάκα, παρά ουσία, αφού οι συνθήκες και η διάθεση δεν ήταν οι καλύτερες.

Στο μέλλον θα έχουμε ρεβάνς... και περισσότερο ξύλο!!!

Το αποτέλεσμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό.Άνοιξε με Ε36 Μ3 321 coupe χεοροκίνητο με ίδια καύσιμα και σε ποσοτητα και σε ποιότητα και μετά θα σου βγάλω το καπέλο σε ότι αποτέλεσμα πεις.Αυτό είναι παραπάνω από αναμενόμενο...

m3power
13-07-05, 21:12
και εμενα με τσαγιασε αυτο το παλιοπαιδο ο πανος :soapbox: (οχι με το δικο μου,με ενα ε36 μ3 321)απο ρολλαριστες τεταρτες ξεκολαγε συνεχως χαλαρα!!

αλλα και εγω τσαγιασα τον γιατρο!!!!!!χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχι!!!!!ετσι γιατι εκανε καζουρα στον στρατο!!!!

Dark_Niaou
14-07-05, 09:23
εεε αφού το πηδ***με το topic και εμένα με τσάγιασε το 318is του Melodic αλλά ήμουν cabrio..... και φυσικά επεται ρεβανς

thomas
14-07-05, 09:58
Το αποτέλεσμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό.Άνοιξε με Ε36 Μ3 321 coupe χεοροκίνητο με ίδια καύσιμα και σε ποσοτητα και σε ποιότητα και μετά θα σου βγάλω το καπέλο σε ότι αποτέλεσμα πεις.Αυτό είναι παραπάνω από αναμενόμενο...

Το αυτοκίνητο είναι στο δρόμο και τα σκυλιά δεμένα!!!
Παρακαλώ όποιος κάτοχος Μ3 Ε36 321 ίππων, διαθέτει καλό κάυσιμο, γρήγορα χέρια και διάθεση να επικοινωνήσει μαζί μου γιατί ΘΕΛΩ μετά από 32 χρόνια να μου βγάλουν το καπέλο. Το έχω ανάγκη ρε παιδιά. Ενα ψυχικό θα κάνουμε...

Nick compact -> Ψάχνε για καλό καπέλο. Δεν θέλω τσιγκουνιές έτσι????

Λέτε η άτιμη BMW να έχει σχεδιάσει το Μ3 Ε36 ταχύτερο από το M5 E34???
:nixweiss:

alexcsl
14-07-05, 10:12
Ε46 318ci cabrio (Hamann) vs Ε46 318ci cabrio (MPOWER)

λίγο πριν την συνάντηση στο Ικέα, με ανοικτά και τα 2 cabrio, ήπια λίγο τσαγάκι, από φανάρι-εκίννηση μέχρι τρίτες από τον Πρόεδρο!!

ΥΓ οπότε, αν βάλεις και το τσαγάκι του Panoz στον Strax, έχουμε: Adminstrators :smiley_ab (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=0#) Moderators , 1 - 1!!!:smiley_ab (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=0#)

Panoz πάρτους με την σειρά.. ή και όλους μαζί (δεν λέω την λέξη..:tapedshut (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=0#))

Strax
14-07-05, 10:15
:offtopic: :offtopic: :offtopic:
Παρακαλώ, όπως επανέρθουμε στο αρχικό θέμα! Άντε μη διαγράψω το thread!

MPOWER
14-07-05, 10:18
Κάτσε ρε μεγάλε.....ένα τσάι ρίξαμε και εμείς :) να μην ακουστεί?
Νομίζεις οτι θα μου ξανατύχει? :rofl2:

Panoz
14-07-05, 11:58
Σας ευχαριστώ πολύ που είστε όλοι on topic!

thomas
14-07-05, 12:20
Ε46 318ci cabrio (Hamann) vs Ε46 318ci cabrio (MPOWER)

λίγο πριν την συνάντηση στο Ικέα, με ανοικτά και τα 2 cabrio, ήπια λίγο τσαγάκι, από φανάρι-εκίννηση μέχρι τρίτες από τον Πρόεδρο!!

ΥΓ οπότε, αν βάλεις και το τσαγάκι του Panoz στον Strax, έχουμε: Adminstrators :smiley_ab (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=0#) Moderators , 1 - 1!!!:smiley_ab (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=0#)

Panoz πάρτους με την σειρά.. ή και όλους μαζί (δεν λέω την λέξη..:tapedshut (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=0#))


Με το τσαι που έφαγε ο συμπαθέστατος κατά άλλα Scoopman ή αλλιώς Σπύρος, από εμένα το σκόρ μετατρέπεται:

ADMINS 1 - MODERATORS 2

Τώρα μένει ο Mpicounis και ο Bmw Power.

Νόμίζω ότι το σκορ θα γίνει ακόμη πιο ακατάλληλο...

DoctorAbo
14-07-05, 14:14
Είμαι απολύτως πρόθυμος για τη κόντρα με τον Starx.
Απολύτως πρόθυμος. Απολύτως πρόθυμος. Απολύτως πρόθυμος. Απολύτως πρόθυμος. Απολύτως πρόθυμος. Απολύτως πρόθυμος. Απολύτως πρόθυμος. Απολύτως πρόθυμος. Απολύτως πρόθυμος.

Panoz
14-07-05, 15:46
Δε πρέπει να έχει υπάρξει πιό :offtopic: thread στην ιστορία του BMW-Motorsport.gr ! Εύγε σε όλους !

Strax
21-07-05, 11:33
Κάνοντας μερικούς γρήγορους υπολογισμούς μπορεί κανείς εύκολα να δει τα εξής:
Βάρος Μ5 1833 κιλά (που σημαίνει οδηγός 72 κιλών, 7 κιλά αποσκευές και 90% ντεπόζιτο) διά 400 άλογα = 4,58 κιλά/ίππο
Βάρος Μ3 1584 κιλά διά 343 άλογα = 4,62 κιλά/ίππο

Κατάσταση κόντρας:
Βάρος Μ5 1833+20+60-30 (έξτρα οδηγού+συνοδηγός-λιγότερη βενζίνη)= 1883/400 = 4,70 κιλά/ίππο
Βάρος Μ3 1584+100 (συνοδηγός)= 1684/343 = 4,91 κιλά / ίππο

Αν υπολογίσεις και τις ρολαριστές εκκινήσεις και ποιος από τους 2 έδινε το σήμα και έφευγε πρώτος νομίζω ότι το αποτέλεσμα έγειρε υπερβολικά προς την πλευρά του Μ5 και ζητάω ρεβάνς!! :bullhorn:

MPOWER
21-07-05, 11:45
Τα κιλά του συνοδηγού τι τα γράφεις? :icon02: Πές διάφορα extra 100kg

Strax
21-07-05, 11:58
Τα κιλά του συνοδηγού τι τα γράφεις? :icon02: Πές διάφορα extra 100kg
Μην καρφώνεσαι! Δεν ξέρει κανείς ποιος ήταν συνοδηγός... :bullhorn:

Panoz
21-07-05, 12:38
Σήμερα παραλαμβάνω επιτέλους τις πινακίδες μου....αυτό σημαίνει:

Βάρος Μ5 1833+20+0,152 (έξτρα οδηγού+πινακίδες)= 1853,152/400 = 4,632 κιλά/ίππο

Βάρος Μ3 1584 κιλά διά 343 άλογα = 4,62 κιλά/ίππο

'Αρα θα με περάσεις......άρα δε πάω κόντρα....αχ αυτές οι καταραμένες πινακίδες :drive2:

Strax
21-07-05, 12:43
Σήμερα παραλαμβάνω επιτέλους τις πινακίδες μου....αυτό σημαίνει:

Βάρος Μ5 1833+20+0,152 (έξτρα οδηγού+πινακίδες)= 1853,152/400 = 4,632 κιλά/ίππο

Βάρος Μ3 1584 κιλά διά 343 άλογα = 4,62 κιλά/ίππο

'Αρα θα με περάσεις......άρα δε πάω κόντρα....αχ αυτές οι καταραμένες πινακίδες :drive2:
Αυτό που το βάζεις?? Καταραμένες αδικίες! Ορίστε κύριοι, η αλήθεια τώρα ξεδιπλώνεται!

manosm3
21-07-05, 12:43
Σήμερα παραλαμβάνω επιτέλους τις πινακίδες μου....αυτό σημαίνει:

Βάρος Μ5 1833+20+0,152 (έξτρα οδηγού+πινακίδες)= 1853,152/400 = 4,632 κιλά/ίππο

Βάρος Μ3 1584 κιλά διά 343 άλογα = 4,62 κιλά/ίππο

'Αρα θα με περάσεις......άρα δε πάω κόντρα....αχ αυτές οι καταραμένες πινακίδες :drive2:

Υπολογισε κανεις τις πινακιδες του Στρατου;

Panoz
21-07-05, 12:46
Αυτό που το βάζεις?? Καταραμένες αδικίες! Ορίστε κύριοι, η αλήθεια τώρα ξεδιπλώνεται!

Πάντως είμαι στη διάθεσή σου όποτε θες! Αγάπη μου εσύ :kissass:

Strax
21-07-05, 12:51
Πάντως είμαι στη διάθεσή σου όποτε θες! Αγάπη μου εσύ :kissass:
Μωρό μου και εγώ σε αγαπάω! :loser:

Panoz
21-07-05, 12:57
Έλα να αγαπηθούμε τρλλό αγόρι!!! :wub:

BMW Power
21-07-05, 12:59
Εγώ απλά σας μισώ όλους!!!!! :drive2: :angryfire :whip:

Fanatic
21-07-05, 13:01
Φρονιμα λεω!!!Θα σας κανω delete κανα post!!!! :takecover :takecover

Panoz
21-07-05, 13:04
Εγω το κλείδωσα αλλά κάποιοι άλλοι το ξεκλείδωσαν! Οπότε ανακυρλησω το συγκεκριμένο thread ως thread της μ@λ@κ1ας!!!! Δώστε δύναμη όλοι μαζί να ξεσπάσουμε!!!! :bs: :smiley_ab :pth:

BMW Power
21-07-05, 13:08
Έτσι έ????? :smashtard

Λοιπόν αφεντικό θέλω τώρα αύξηση και εταιρικό Μ5 για να κάνουμε κόντρες…… :dupe:

Και θα σε αφήνω να με περνάς γιατί είμαι καλό παιδί. :icon36:

scoopman
21-07-05, 13:14
Κυριοι ο φιλος Θωμας δεν ειπε ολη την αληθεια.Αρχικα θα πω οτι ειχα γεματο τεποζιτο που σημαινει 540 λιτρα βενζινη καθοτι το εχουμε και μεγαλο "λεω".Μετα θα πω για το γεματο μου πορτ -μπαγκαζ με τουβλα ,τσιμεντα και σιδερα που σημαινει αλλα 1000 κιλα τουλαχιστον και τελος θα αναφερω το τρε'ι'λερ που τραβουσα με το τανκερ μου επανω δηλαδη αλλα 20000000 κιλα παραπανω βαρους!!!!!!!!!!!! Ε!!ΠΩΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ!????????