PDA

Επιστροφή στο Forum : Μ3 Ε93 Εξάτμιση


merlin_M3
07-05-09, 10:40
Καλημέρα σε όλους,

βρήκα μία εξάτμιση Akrapovic ( σχετικό Link ) η οποία φαίνεται ιδανική για αυτοκίνητο Μ3 Ε9Χ μιάς και του αυξάνει ιπποδύναμη και ροπή σε μεσοχαμηλές στροφές που είναι λίγο ( αδύναμο ).

http://www.akrapovic.com/car-exhaust/products/bmw/akrapovic-evolution-exhaust-system-for-bmw-m3-e90-e92-e93/

# plus 24 HP (at 4620 Rpm)
# plus 35 Nm (at 4890 Rpm)

Επικοινώνησα με την εταιρεία στην Σλοβενία και μου έδωσαν τιμή 5.500 + φπα για να την στείλουν.
Φοβάμαι όμως πως αν την φέρεις και την πας κάπου για τοποθέτηση πιθανόν να μπλέξεις και σίγουρα δεν θα έχεις καμιά εγγύηση γιατί πιστεύω ότι σε τυχόν πρόβλημα η εταιρεία θα τα ρίχνει στην τοποθέτηση και το αντίστροφο.

Ζητάω την γνώμη σας κι αν ξέρει κανείς κάποιον που την εισάγει και την τοποθετεί στην Αθήνα.

Thronos
07-05-09, 10:44
http://www.youtube.com/watch?v=caZ4QmHKXuQ

Panoz_335i
07-05-09, 10:51
Την εξατμιση αυτη την εχω δει φορεμενη στο συνεργειο σε Μ3 Ε92 την προηγουμενη εβδομαδα...

...τα σχολια πιστευω οτι ειναι περιττα.

Ειναι κορυφαια εξατμιση τιτανιου ,παναλαφρη,με pedigree ... και με ανατριχιαστικο ηχο.

Δεν χρειαζεται να ταλαιπωρηθεις με πληρωμες στο εξωτερικο και μεταφορικα, ασφαλειες κτλ.
Οπως με ενημερωσαν στο συνεργειο μου, ο αντιπροσωπος στην Ελλαδα ειναι η Speed & Style. Aν δεν εχεις στοιχεια , στειλε μου pm να σου δωσω τηλεφωνο.

merlin_M3
07-05-09, 11:01
Ευχαριστώ για τα σχόλια και την πληροφορία.

Εατειλα π.μ.

jmicro
07-05-09, 11:08
+24hp μονο απο εξατμιση και μαλιστα χωρις αλλαγη πολλαπλης??? Σαν πολλα δεν ειναι? Μπορει καποιος που την φοραει η την εχει δουλεψει να επαληθευσει τις τιμες??

ΓΙΑΝΝΗΣ
07-05-09, 12:28
στα 420 ειναι ενα 6% περιπου, πρεπει να ισχυει!

Nick_compact
07-05-09, 12:30
Δεν ξέρω αν αληθεύει ο ισχυρισμός της Akrapovic για τόσα άλογα, αυτό που φαίνεται πάντως είναι ότι το Ε92 Μ3 ανεβαίνει σχετικά εύκολα, δεδομένου ότι είναι ατμοσφαιρικό.

z3 2.2
07-05-09, 12:34
+1 στο Σλοβενο τιμωρο.....εχω και γω στο fazer και γουσταρω με τρελα! θα μου πεις αλλο μηχανακι αλλο αυτοκινητο......

Panoz_335i
07-05-09, 13:27
+24hp μονο απο εξατμιση και μαλιστα χωρις αλλαγη πολλαπλης??? Σαν πολλα δεν ειναι? Μπορει καποιος που την φοραει η την εχει δουλεψει να επαληθευσει τις τιμες??

Nαι ισχυει...μην με ρωτας ομως να σου πω που το ξερω ,διοτι μετα θα πρεπει να σε σκοτωσω:bananasmi

Δεν ξέρω αν αληθεύει ο ισχυρισμός της Akrapovic για τόσα άλογα, αυτό που φαίνεται πάντως είναι ότι το Ε92 Μ3 ανεβαίνει σχετικά εύκολα, δεδομένου ότι είναι ατμοσφαιρικό.

Ναι το καταραμμενο...τελικα παιρνει πιο ευκολα απ'οσο νομιζα αρχικα. Και πανω που χαρηκα οτι το πατουσα , βγηκαν 2-3 καλα μοντς και τωρα πανε "ταπα"

stef
07-05-09, 14:33
Οπως με ενημερωσαν στο συνεργειο μου, ο αντιπροσωπος στην Ελλαδα ειναι η Speed & Style. Aν δεν εχεις στοιχεια , στειλε μου pm να σου δωσω τηλεφωνο.


1ον) Ο Αντιπρόσωπος στην Ελλάδα της Akrapovic ΔΕΝ είναι ο Speed & Style αλλά η TECHNO MOTO http://www.tecnomoto.gr/, απορώ πώς κάποιοι "βαφτίζονται" αντιπρόσωποι όταν μέχρι χτες δεν ήξεραν τι πάει να πει Akrapovic, δεν αναφέρομαι σε εσένα Panoz

2ον) Δεν χρειάζεται ΚΑΝ να παραγγείλεις από Ελλάδα αλλά κατευθείαν από Αμερική και θα σου έρθει 1000-2000 λιγότερο εαν έχεις τις κατάλληλες "ακρες"...

Sp!ros G
07-05-09, 15:21
Παιδια να κανω μια ασχετη ερωτηση??Στις δυναμομετρησεις δεν επιρεαζονται τα

αποτελεσματα πατωντας φρενο???

mo328i
07-05-09, 18:04
αντιπροσωπος της acrapovic στην ελλαδα ειναι και η BMW λαφογιαννης !φερνει αυτες τις εξατμισεις και για e46 m3..οποιος θελει τηλεφωνο να μιλησει με τον μιχαλη μου λεει!!ειναι πραγματικα απιστευτες!!

InsaneDriver
07-05-09, 19:14
Παιδια να κανω μια ασχετη ερωτηση??Στις δυναμομετρησεις δεν επιρεαζονται τα

αποτελεσματα πατωντας φρενο???
Άμα αφού αφήσεις το γκάζι στον κόφτη τσιμπάς λίγο το φρένο, βγάζει περισσότερα άλογα στις απώλειες άρα και στην τελική ισχύ στο μοτέρ. Δεν νομίζω ότι επηρεάζει την δύναμη στον τροχό που λέμε.

Sp!ros G
07-05-09, 19:17
Ευχαριστω Χαρη!!Το ειδα στο video πιο πανω και μου κινησε την περιεργια.

merlin_M3
07-05-09, 20:27
Ευχαριστώ πολύ όσους έγραψαν στο thread και με βοήθησαν να βγάλω άκρη.

Τελικά προχώρησα σε αγορά της εξάτμισης απο την Speed & Style.

Την βελτίωση από την εξάτμιση θα συνοδεύει και ανάλογη αναβάθμιση στο πρόγραμμα.

Σε μιά εβδομάδα που θα τα τοποθετήσω και θα γράψω εντυπώσεις από πρώτο χέρι.

Υ.Γ. Ο Νίκος ήταν πολύ ενημερωμένος, κατατοπιστικός και εξυπηρετικός.

Panoz_335i
07-05-09, 20:46
1ον) Ο Αντιπρόσωπος στην Ελλάδα της Akrapovic ΔΕΝ είναι ο Speed & Style αλλά η TECHNO MOTO http://www.tecnomoto.gr/, απορώ πώς κάποιοι "βαφτίζονται" αντιπρόσωποι όταν μέχρι χτες δεν ήξεραν τι πάει να πει Akrapovic, δεν αναφέρομαι σε εσένα Panoz



O TechnoMoto τι σχεση εχει τα αυτοκινητα? Παντως το Μ3 στο συνεργειο μου απο την Speed & Style το αγορασε.

Merilin...μετα απο αυτην την αγορα εχεις μπει στο "avoid list " μου.
:clap:

Άμα αφού αφήσεις το γκάζι στον κόφτη τσιμπάς λίγο το φρένο, βγάζει περισσότερα άλογα στις απώλειες άρα και στην τελική ισχύ στο μοτέρ. Δεν νομίζω ότι επηρεάζει την δύναμη στον τροχό που λέμε.

Ναι , το φρεναρισμα επιρρεαζει το νουμερο προς τα πανω αφου κατα το ρολαρισμα τα ραουλα με καποιο τροπο υπολογιζουν τις απωλειες απο το μοτερ στον τροχο. Αν πατησεις φρενο ,το δυναμομετρο αντιλαμβανεται οτι οι απωλειες ειναι αυξημενες οποτε και σου βγαζει μεγαλυτερο νουμερο...

InsaneDriver
07-05-09, 20:50
merlin θα είχε ενδιαφέρον να μας πεις πόσο κόστισε η παραγγελία.

Panoz_335i
07-05-09, 21:04
αντιπροσωπος της acrapovic στην ελλαδα ειναι και η BMW λαφογιαννης !φερνει αυτες τις εξατμισεις και για e46 m3..οποιος θελει τηλεφωνο να μιλησει με τον μιχαλη μου λεει!!ειναι πραγματικα απιστευτες!!

Δεν υπαρχει Αkrapovic για Μ3 Ε46. Η εταιρια ξεκινησε με τα Πορσε και το πρωτο "μη-πορσε" ειναι το Ε92

stef
07-05-09, 21:07
O TechnoMoto τι σχεση εχει τα αυτοκινητα? Παντως το Μ3 στο συνεργειο μου απο την Speed & Style το αγορασε.

O Τechnomoto είναι ο αντιπρόσωπος της Αkrapovic στην Ελλάδα εδώ και χρόνια!

stef
07-05-09, 21:11
Merilin...μετα απο αυτην την αγορα εχεις μπει στο "avoid list " μου.

Μην ξεχνάς ότι εισαι coupe από ότι έχω καταλάβει και είναι cabrio.....

M3EST
07-05-09, 21:46
O Τechnomoto είναι ο αντιπρόσωπος της Αkrapovic στην Ελλάδα εδώ και χρόνια!

Πραγματι ειναι η Tecnomoto αλλα για τις μοτοσυκλετες.Εδω και δυο εβδομαδες μετα απο επισκεψη στο εργοστασιο της Akrapovic στη Σλοβενια συμφωνηθηκε η συνεργασια με την Speed & Style για τα αυτοκινητα.Ηδη τοποθετηθηκαν οι πρωτες τρεις εξατμισεις και ειναι καθ οδον οι επομενες.Το αποτελεσμα του συνδυασμου με προγραμμα HRT ειναι πραγματικα απιθανο.Συντομα θα ανακοινωθει και πιο επισημα η συνεργασια.Την επομενη εβδομαδα πιθανον να ανεβουν βιντεακια επι Ελληνικου εδαφους.

stef
08-05-09, 02:15
Τότε ζητώ συγγνώμη, γιατί εγώ είδα πρόσφατα (λιγότερο από εβδομάδα) στην Technomoto αφίσες για εξατμίσεις αυτοκινήτων 997 & Μ3-Μ6

Fairytale
08-05-09, 03:24
+24hp μονο απο εξατμιση και μαλιστα χωρις αλλαγη πολλαπλης??? Σαν πολλα δεν ειναι? Μπορει καποιος που την φοραει η την εχει δουλεψει να επαληθευσει τις τιμες??Δεν μιλάμε μόνο για τελικά καζάνια. Το σύστημα περιλαμβάνει τα εξής:
Evolution complete system:
* titanium end muffler, with TÜV
* 4 titanium end tubes, with TÜV
* link pipes (titanium), incl. 100 cpsi Catalysts and Resonators Παιδια να κανω μια ασχετη ερωτηση??Στις δυναμομετρησεις δεν επιρεαζονται τα αποτελεσματα πατωντας φρενο???Είναι εξαιρετικά δύσκολο να πετύχει κάποιος τέποιο πράγμα και να μην τον καταλάβεις κοιτώντας την καμπύλη των απωλειών και αυτό γιατί θα είναι "κατσαρή", αφού δεν θα καταφέρει εύκολα να πετύχει την ίδια ακριβώς συνεχόμενα πίεση στο πεντάλ του φρένου ενώ τα αυτοκίνητο επιταχύνει!
Μπορεί όμως να σηκώσει ένα-δύο κλικ το χειρόφρενο και η καμπύλη απωλειών να είναι γραμμική... :confused:
...Ηδη τοποθετηθηκαν οι πρωτες τρεις εξατμισεις και ειναι καθ οδον οι επομενες.Το αποτελεσμα του συνδυασμου με προγραμμα HRT ειναι πραγματικα απιθανο.Συντομα θα ανακοινωθει και πιο επισημα η συνεργασια.Την επομενη εβδομαδα πιθανον να ανεβουν βιντεακια επι Ελληνικου εδαφους.Οι Γιουκοσλάβοι αποφάσισαν επιτέλους να βάλουν τα πριόνια τους σε αυτοκίνητα και μάλιστα και σε BMW. Πρέπει να πέτυχα ένα από αυτά στο δρόμο (το σχήμα των απολήξεων παρέπεμπε σε Αkrapovic) και ο ήχος ήταν λίγο απόκοσμος... Πολύ φούντωση! Να τους ψιθηρίσει μήπως κάποιος συνεργάτης τους να διευρύνουν την γκάμα εφαρμογών τους στα BMW;
C U out there

zaharias
08-05-09, 06:17
Παντως και απο το βιντεακι που ανεβασε ο Thronos στην αρχη του θρεντ, μπορεις να καταλαβεις οτι μιλαμε για "αρρωστημενο" ηχο..

Αντε, καλομπαχτη... :D

Strax
08-05-09, 09:08
Γενικά έχει αποδειχθεί ότι το Ε92 Μ3 κερδίζει από εξατμίσεις (και από άλλες βελτιώσεις).

Με το καλό να τις "δεχθείς" τις εξατμίσεις.

Προσωπικά έχω μια ένσταση σχετικά με το επίπεδο του θορύβου, ειδικά σε κάμπριο αυτοκίνητο. Αλλά ομολογώ ότι δεν τις έχω ακούσει από κοντά και ότι έτσι και αλλιώς ο καθένας έχει τα δικά του όρια στι θέμα έντασης του θορύβου!

M3EST
08-05-09, 10:49
Γενικά έχει αποδειχθεί ότι το Ε92 Μ3 κερδίζει από εξατμίσεις (και από άλλες βελτιώσεις).

Με το καλό να τις "δεχθείς" τις εξατμίσεις.

Προσωπικά έχω μια ένσταση σχετικά με το επίπεδο του θορύβου, ειδικά σε κάμπριο αυτοκίνητο. Αλλά ομολογώ ότι δεν τις έχω ακούσει από κοντά και ότι έτσι και αλλιώς ο καθένας έχει τα δικά του όρια στι θέμα έντασης του θορύβου!

Ο θορυβος ειναι παρα πολυ ψαγμενος.Ξεκιναει με ενα απιθανο V8 μπασσο στα χαμηλα και οσο ανεβαινουν οι στροφες χαμηλωνει.Ο πρωτος που την εβαλε ταξιδεψε και ειπε πως ο ηχος ειναι ακριβως αυτος που πρεπει.Περιμενω να γινουν τα βιντεακια.

merlin_M3
08-05-09, 11:06
merlin θα είχε ενδιαφέρον να μας πεις πόσο κόστισε η παραγγελία.

Η παραγγελία κόστησε αρκετά, πονάει λίγο αλλά αν γεμίζει το κενό του αυτοκινήτου μέχρι της 4.500 στροφές + τον φοβερό μπάσο ήχο, χαλάλι.:bugeye:
Γιά τιμή στείλε π.μ. να σου απαντήσω.

Προσωπικά έχω μια ένσταση σχετικά με το επίπεδο του θορύβου, ειδικά σε κάμπριο αυτοκίνητο. Αλλά ομολογώ ότι δεν τις έχω ακούσει από κοντά και ότι έτσι και αλλιώς ο καθένας έχει τα δικά του όρια στι θέμα έντασης του θορύβου!

Ο ήχος της είναι σίγουρα εξαιρετικός.

Σίγουρα ανοιχτός σε χαλαρή βόλτα ή και ανοιχτός σε ταξίδι δεν θα πας πάνω από 4.500 στροφες ( περίπου 200 km/h ) και ο ήχος θα είνα από ευχάριστος έως ανεκτός.
Προσωπικά οταν ζορίζω το αυτοκίνητο ανοικτός, συνήθως είμαι μόνος μου και κλείνω και την μουσική για μην μου κόβει από τον ήχο του αυτοκινητου.

stef
08-05-09, 13:55
Αυτά είναι κύριοι, γιατί θα πλακωθώ με έναν φίλο που με έχει πρήξει με ένα βρωμοEVO ότι τα Μ3 & τα Μ5 τα έχει για πλάκα 0-200 και αυτός έχει μόνο εξάτμιση και re-mapping όπως λέει...

merlin_M3
22-05-09, 10:37
Η εξάτμιση μπήκε, ακόμη δεν έχει προσαρμοστεί το πρόγραμμα γιατί δεν έχω κάνει αρκετά Km.

Είμαι πολύ ευχαριστημένος και πιστεύω μετα το ΣΚ που θα πατήσει και το πρόγραμμα θα είναι ακόμη καλύτερα.

Ο ήχος είναι μαγικός, καθόλου ενοχλητικός για εμένα, αλλά δεν ξέρω για τους γείτονες.............
Μπαίνοντας στο γκαράζ μου, συντονίζονται λίγο τα τζάμια και χτυπάνε ένας δυό συναγερμοί γειτόνων.................
Μάλλον θα πρέπει να τους ρυθμίσουν λίγο..............:bananasmi

Αν και συνοδεύεται από street legal πιστοποιητικό και έχει έγκριση TUV, έλεγξα καυσαέρια και δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.:deal:

Δείτε δυό βιντεάκια από το αυτοκίνητο.:dance:

http://www.youtube.com/watch?v=MjwSESYv54w

http://www.youtube.com/watch?v=Yklwx_Q4NVM

Φιλικά
Νίκος

e60///M
22-05-09, 11:00
Καλοριζικη Νικο.
Πολυ καλη φαση.:dblthumb2

Panoz_335i
22-05-09, 11:15
Ετσι να γουσταρουμε...

5555
22-05-09, 11:59
Μπραβο σου και να το χαρεις.
Αν και η βαση για τετοιο ηχο ειναι το ιδιο σου το μοτερ αφου σχεδον ολες οι επωνυμες τον απελευθερωνουν το ηχο.

kacey
22-05-09, 21:17
Στο δευτερο βιντεακι, στο τελος εχουμε τρελο φρεναρισμα στο background η μου φαινεται? :D

merlin_M3
22-05-09, 21:41
Στο δευτερο βιντεακι, στο τελος εχουμε τρελο φρεναρισμα στο background η μου φαινεται? :D

Σύμπτωση !!!
Αλλος το έκανε, μάλλον πίσω από την κάμερα.

tassos
22-05-09, 21:58
Πριονι Merlin! Kαλορίζικες! Απ οτι εχω ακουσει και απ τον Νικο (speed&style) οσο περνανε οι μερες και δουλεψει, ο ηχος θα ειναι ακομα καλύτερος!
Καμια δυναμομέτρηση? Ειδες διαφορα αισθητή?

crazy_beaver
22-05-09, 22:05
Πολυ καλο το αποτελεσμα!!!!!

Panoz_335i
22-05-09, 22:06
Σύμπτωση !!!
Αλλος το έκανε, μάλλον πίσω από την κάμερα.


Ναι μαλλον ακουσανε το τερας και νομιζαν οτι γινοταν σεισμος...

M3EST
22-05-09, 22:08
Μου βγηκε λιγο η πιστη να τα φορτωσω χτες στο Youtube αλλα πιστευω αξιζε.Αργει πολυ το φορτωμα και παρολο το γρηγορο ιντερνετ.Ο ηχος απο κοντα ειναι τρομερος.Στο βιντεο χανει λιγο αλλα οποιος περναγε απο κει και μας ακουγε χαζευε.Καλες βολτες φιλε Νικο.Τρελανε τους ολους.

merlin_M3
22-05-09, 22:49
Πριονι Merlin! Kαλορίζικες! Απ οτι εχω ακουσει και απ τον Νικο (speed&style) οσο περνανε οι μερες και δουλεψει, ο ηχος θα ειναι ακομα καλύτερος!
Καμια δυναμομέτρηση? Ειδες διαφορα αισθητή?

Αν με προβληματίζει κάτι είναι ο ήχος.
Οχι γιατί ενοχλεί εμένα, καθε άλλο, αλλά λόγω και ηλικίας φοβάμαι μην μου την πει κανένας γείτονας.:chair:

Για να καταλάβεις την διαφορά στον ήχο, απο τότε που το αγόρασα βάζω βενζίνη στο ίδιο βενζινάδικο. Σήμερα πρωτη φορά με ρώτησαν, " πόσα άλογα είναι το θηρίο ".:rofl2:

Στην απόδοση του αυτοκινήτου χαμηλά, υπάρχει τεράστια βελτίωση. Νομίζεις ότι άλλαξες αυτοκίνητο. Αυτό που λέω δεν σημαίνει ότι αύξηθηκαν υπερβολικά οι επιδόσεις του, αλλά άπλωσε η απόδοση του σε μεγαλύτερο εύρος στροφών.


Πολυ καλο το αποτελεσμα!!!!!

Σε ευχαριστώ πολύ !!!:dblthumb2

Καλες βολτες φιλε Νικο.Τρελανε τους ολους.

Πρέπει να δεις την διαφορά στο βλέμα των ανθρώπων όταν περνάς με το αυτοκίνητο ειδικά ανοιχτός.
Πριν την εξάτμιση είχαν την έκφραση "περνάει ο φλώρος με το cabrio", τώρα βλέπεις την έκφραση " τι τέρας είναι αυτό ".
Τρέλα σου λέω...........:love:

TakisE36
22-05-09, 23:53
Φίλε μου καλορίζικες να τις χέρεσε.Μόνο που τις άκουσα τρελάθηκα.Μακάρι να μπορούσα να βάλω και εγώ...αλλα......

Geo_3D
23-05-09, 02:57
Κραταω μια επιφυλαξη ως προς το μεγεθος του ηχου,μιας και εχω δει σχεδον ολα τα βιντεακια που υπαρχουν για Μ3 Ε92 με Eisenmann Race εξατμισεις και κανενα μα κανενα δεν ειχε επαφη με ενα live που "επεσε" στα χερια μας τις προαλλες.Στο βιντεο οσο καλη καμερα και να εχεις,ο ηχος απεχει πολυ απτην πραγματικοτητα η οποια ειναι......απλα αλλου!!!:rockon:

Οποτε ελα σε μια συναντηση να ακουσουμε και την Acrapovic απο κοντα.Καλοφορετη λοιπον και καλα χλμ να εχεις!

alexM
24-05-09, 01:33
Για να καταλάβεις την διαφορά στον ήχο, απο τότε που το αγόρασα βάζω βενζίνη στο ίδιο βενζινάδικο. Σήμερα πρωτη φορά με ρώτησαν, " πόσα άλογα είναι το θηρίο ".:rofl2:

Πρέπει να δεις την διαφορά στο βλέμα των ανθρώπων όταν περνάς με το αυτοκίνητο ειδικά ανοιχτός.
Πριν την εξάτμιση είχαν την έκφραση "περνάει ο φλώρος με το cabrio", τώρα βλέπεις την έκφραση " τι τέρας είναι αυτό ".
Τρέλα σου λέω...........:love:


ειδες τι μπορει να κανει μια εξατμιση? ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ και καλα χ.λ.μ.

M3EST
05-06-09, 22:34
Εμαθα οτι εγινε βολτα προχθες και την ακουσαν καποια μελη του φορουμ την Akrapovic.Για να ακουσω γνωμες.

VanVIC
06-06-09, 11:18
Εμαθα οτι εγινε βολτα προχθες και την ακουσαν καποια μελη του φορουμ την Akrapovic.Για να ακουσω γνωμες.

Πράγματι, την είδαμε και ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ κανονικά !
Δεν μας έφταναν αυτά που είχαμε, βρήκαμε και τις Akrapovic να "στοιχιώνουν" τα όνειρά μας...
Αντε να την δούμε (και ελπίζω να την ακούσουμε) και στα δικά μας (ξέρεις εσύ... μόνο του Σπανού τα γένια δεν γίνονται) !

Επενδυση για ηχητική πανδαισία και απόδοση οι Akrapovic !

Geo_3D
06-06-09, 13:48
Γνωμες ε???
Καθαρα και μονο απο θεμα ηχου,γιατι απο αυξηση ιπποδυναμης δεν γνωριζω τι δινει στην πραγματικοτητα,ειναι λιγη για τα δικα μου τα γουστα και αυτια.
Και αυτο το λεω επειδη ακουσα live και σε ολο το φασμα απο ρελαντι μεχρι ψηλα,M3 E92 με Eisenmann Race!!!Και δεν εχει καμια σχεση με οτι ακουγεται απο βιντεακια στο youtube...Nομιζω οτι μετα απο αυτον τον ηχο,απλα δεν υπαρχει συγκριση

alexM
06-06-09, 18:49
Γνωμες ε???
Καθαρα και μονο απο θεμα ηχου,γιατι απο αυξηση ιπποδυναμης δεν γνωριζω τι δινει στην πραγματικοτητα,ειναι λιγη για τα δικα μου τα γουστα και αυτια.
Και αυτο το λεω επειδη ακουσα live και σε ολο το φασμα απο ρελαντι μεχρι ψηλα,M3 E92 με Eisenmann Race!!!Και δεν εχει καμια σχεση με οτι ακουγεται απο βιντεακια στο youtube...Nομιζω οτι μετα απο αυτον τον ηχο,απλα δεν υπαρχει συγκριση

Αγορι μου επαναστατη !!!!!!!!! με εφτιαξες. Σε τρεις εβδομαδες περιπου την παραλαμβανω και την κανω δωρο στο μωρο μου ( V 10 ).:yippee::yippee::yippee:

Christos 330i ///M
06-06-09, 19:09
Αγορι μου επαναστατη !!!!!!!!! με εφτιαξες. Σε τρεις εβδομαδες περιπου την παραλαμβανω και την κανω δωρο στο μωρο μου ( V 10 ).:yippee::yippee::yippee:

ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KATSARAIOS
06-06-09, 19:21
Πράγματι, την είδαμε και ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ κανονικά !
Δεν μας έφταναν αυτά που είχαμε, βρήκαμε και τις Akrapovic να "στοιχιώνουν" τα όνειρά μας...
Αντε να την δούμε (και ελπίζω να την ακούσουμε) και στα δικά μας (ξέρεις εσύ... μόνο του Σπανού τα γένια δεν γίνονται) !

Επενδυση για ηχητική πανδαισία και απόδοση οι Akrapovic !

ΕΤΣΙ..........

παντως τα βιντεο κοβουν πολυ απο τον ηχο.
οταν το εβαλε μπροστα πανω στην γεφυρα της Βαρυμπομπης εκοβε γονατα
καλα με τα ημουνα στο τελος και ακουγοτανε θεικα στα 200 μετρα μπροστα μου ,ειναι πανεμορφη

M3EST
06-06-09, 23:28
Γνωμες ε???
Καθαρα και μονο απο θεμα ηχου,γιατι απο αυξηση ιπποδυναμης δεν γνωριζω τι δινει στην πραγματικοτητα,ειναι λιγη για τα δικα μου τα γουστα και αυτια.
Και αυτο το λεω επειδη ακουσα live και σε ολο το φασμα απο ρελαντι μεχρι ψηλα,M3 E92 με Eisenmann Race!!!Και δεν εχει καμια σχεση με οτι ακουγεται απο βιντεακια στο youtube...Nομιζω οτι μετα απο αυτον τον ηχο,απλα δεν υπαρχει συγκριση

Απο θεμα ηχου ειναι καθαρα θεμα γουστου.Σ αλλον αρεσει να ουρλιαζει σ αλλον να μπασαρει και σ αλλον να ειναι ησυχη.Στο θεμα αποδοσης ομως δεν υπαρχει αντιπαλος.Μονο το τιτανιο που ελαφρωνει 23 κιλα απλα δεν υπαρχει.Επιπλεον 24 αλογακια δεν μας χαλανε οποτε μαλλον ενδιαφερει καποιους που πραγματικα θελουν βελτιωση στο Μ3 τους.Ειδικα τωρα που κυκλοφορουν αρκετα 335 που ριχνουν ξυλο σε νορμαλ Μ3.Πρωσωπικα αν παρω καποια στιγμη Μ3 Akrapovic θα βαλω.Οδηγησα κι ενα Μ3 πριν και μετα και η διαφορα ειναι απιστευτη.Ειδικα εκει που ροπιαζε στις 4500σαλ μετα αρπαζε μεταξυ 2500-3000σαλ.Εκει ακριβως που αρχιζουν οι πισω τροχοι να ζωγραφιζουν .χε χε χε

Geo_3D
07-06-09, 01:44
Nικολα την ιστορια μου την ξερεις,οπως επισης ξερουμε και οι 2 οτι πολλα εχουν δει τα ματια μας και ακουσει τα αυτια μας για θεωριες.Η πραξη ομως διαφερει.Γιαυτο πλεον κραταω μια πισινη για όλα

Οσο για τον ηχο,συμφωνω πως ειναι ολα θεμα γουστου και φυσικα δεν γινεται ολων τα γουστα να ειναι ιδια.
Απλα για τα δικα μου τα δεδομενα,αν θα παρω ποτε μου Μ3 Ε92 ,εχω ηδη καταληξει στο τι εξατμιση θα φορεθει

alexM
07-06-09, 12:21
.Για να βαλουμε το θεμα εξατμιση στην σωστη του βαση ( κατα την προσωπικη μου αποψη)
πρεπει να μην συνγχεουμε τον ΗΧΟ με τη ΔΥΝΑΜΗ. ΗΧΟΣ: θα συμφωνησω οτι η ακουστικη ευχαριστηση του καθενος ειναι υποκειμενικη. Προσωπικα δεν συμπαθω τον μπασσο ηχο,ομως με την eisenman ειναι κατι διαφορετικο. ΔΥΝΑΜΗ: για να παρεις δυναμη απο εναν Μ κινητηρα μεσω της εξατμισης πρεπει να επεμβεις σε καταλυτες -χταποδια. Αλλαζοντας μονο τα τελικα παιρνεις απο 0 εως 5 ΗΡ το πολυ. Επεμβαινοντας στους καταλυτες παιρνεις περιπου 20 ΗΡ ενω διαγραφοντας τους προκαταλυτες και με το αναλογο προγραμμα παιρνεις περιπου 50 ΗΡ. Αντικαθιστωντας το resonator με χ-pipe χανεις περιπου 20 ΗΡ.Αλλαζοντας/διαγραφοντας τους καταλυτες δεν γνωριζω για ποσο χρονικο διαστημα θα μπορεις να βγαζεις καρτα καυσαεριων.Οσο αφορα το προγραμα, ο βελτιωτης πρεπει να εχει δυνατη προσβαση στο M DIVISION για τα μοντελα Μ3 ε90-92, Μ5 ε60, Μ6. Για το βαρος της εξατμισης δεν νομιζω οτι χρηζει καποια αναφορα γιατι εχει να κανει με τα εξτρα του καθενος αυτοκινητου. Παρακατω παραθετω το πακετο της akrapovic και το πακετο ενος αλλου βελτιωτη ( δεν αναφερω ονομα για ευνοητους λογους) και θα ηθελα την αποψη σας σε αυτα που ανεφερα.

1. Evolution complete system:
* titanium end muffler, with TÜV
* 4 titanium end tubes, with TÜV
* link pipes (titanium), incl. 100 cpsi Catalysts and Resonators

Hard facts:
* plus 24 HP (at 4620 Rpm)
* plus 35 Nm (at 4890 Rpm)
* minus 23 kg (when compared with stock)

Akrapovic Slip-On Exhaust System for BMW M3 (E90, E92, E93)

End mufflers are also available separately as a slip-on system.

Slip-On System:
* titanium end muffler, with TÜV
* 4 titanium end tubes, with TÜV

Hard facts:
* plus 3 PS (at 7610 Rpm)
* plus 4 Nm (at 5930 Rpm)


2. for the following BMW models:
BMW M3 E90 saloon
BMW M3 E92 coupé
BMW M3 E93 convertible

modifications to standard engine / scope of delivery:
2 pipes (without front catalysts)
new ECU program

technical engine dates:
cylinders 8
bore 92,00 mm
stroke 75,20 mm
effective capacity 3999 ccm
compression ratio 12,0
engine power: max. HP 476 HP/8300 min-1 (BMW M3 V8 series 420 HP 8300 min-1)
max. torque 430 Nm/4500 min-1 (BMW M3 V8 series 400 Nm 3900 min-1)
(The engine has to be factory standard) maximum speed: BMW M3 E92 320 km/h

merlin_M3
08-06-09, 10:05
.Για να βαλουμε το θεμα εξατμιση στην σωστη του βαση ( κατα την προσωπικη μου αποψη)
πρεπει να μην συνγχεουμε τον ΗΧΟ με τη ΔΥΝΑΜΗ. ΗΧΟΣ: θα συμφωνησω οτι η ακουστικη ευχαριστηση του καθενος ειναι υποκειμενικη. Προσωπικα δεν συμπαθω τον μπασσο ηχο,ομως με την eisenman ειναι κατι διαφορετικο. ΔΥΝΑΜΗ: για να παρεις δυναμη απο εναν Μ κινητηρα μεσω της εξατμισης πρεπει να επεμβεις σε καταλυτες -χταποδια. Αλλαζοντας μονο τα τελικα παιρνεις απο 0 εως 5 ΗΡ το πολυ. Επεμβαινοντας στους καταλυτες παιρνεις περιπου 20 ΗΡ ενω διαγραφοντας τους προκαταλυτες και με το αναλογο προγραμμα παιρνεις περιπου 50 ΗΡ.

Συμφωνώ !!!

Το Μ3 κατά την γνώμη μου είναι ένα πάρα πολύ δυνατό αυτοκίνητο. Το κακό για εμένα είναι ότι την δύναμή του την έχει πολύ ψηλά, με αποτέλεσμα χαμηλά να υστερεί (τουλάχιστον σε αίσθηση) και να κουράζει.

Εψαξα και τις δύο λύσεις που αναφέρεις. Είναι παρόμοιου κόστους και σίγουρα και οι δύο είναι αξιόπιστες.

Ο λόγος που με έκανε να καταλήξω στην λύση της εξάτμισης, είναι ότι πιστεύω ότι στο αυτοκίνητό μου έλειπαν 24 άλογα στις 4600 και όχι 56 άλογα στις 8300.

Οσον αφορά τον ήχο, εμένα με ενοχλεί πολύ όσο είναι κρύο, αλλά μου ερέσει πολύ μετά.
Χθές πήγα σε μιά βάφτιση στα Σελλά (ανάβαση Πιτίτσας) κοντά στην Πάτρα. Εκανα το πρώτο ταξίδι με την νέα εξάτμιση και ο ήχος της δεν με ενόχλησε, αν και το φοβόμουν. Πρός μεγάλη μου έκπληξη δεν ενόχλησε ουτε και την οικογένεια...............χαχαχα

Φιλικά
Νίκος

z3 2.2
08-06-09, 10:18
merlin M3 εισαι μεγαλος αλητης...ουυυυυυυ!!!
πολυ μου αρεσει!!!!!!!!ευγε λεβεντη μου!!!!
Ειδες τι κανει ο Σλοβενος κουμουνιστης????χαχαχαχαχαχαχα!!!

alexM
08-06-09, 10:23
Συμφωνώ !!!

Το Μ3 κατά την γνώμη μου είναι ένα πάρα πολύ δυνατό αυτοκίνητο. Το κακό για εμένα είναι ότι την δύναμή του την έχει πολύ ψηλά, με αποτέλεσμα χαμηλά να υστερεί (τουλάχιστον σε αίσθηση) και να κουράζει.

Εψαξα και τις δύο λύσεις που αναφέρεις. Είναι παρόμοιου κόστους και σίγουρα και οι δύο είναι αξιόπιστες.

Ο λόγος που με έκανε να καταλήξω στην λύση της εξάτμισης, είναι ότι πιστεύω ότι στο αυτοκίνητό μου έλειπαν 24 άλογα στις 4600 και όχι 56 άλογα στις 8300.

Οσον αφορά τον ήχο, εμένα με ενοχλεί πολύ όσο είναι κρύο, αλλά μου ερέσει πολύ μετά.
Χθές πήγα σε μιά βάφτιση στα Σελλά (ανάβαση Πιτίτσας) κοντά στην Πάτρα. Εκανα το πρώτο ταξίδι με την νέα εξάτμιση και ο ήχος της δεν με ενόχλησε, αν και το φοβόμουν. Πρός μεγάλη μου έκπληξη δεν ενόχλησε ουτε και την οικογένεια...............χαχαχα

Φιλικά
Νίκος

Καλοστο το παιδι απ τα μερη μας!!!!!!.
Αφου φτασαμε να ψαχνομαστε για εξτρα ΗΡ σε Μ3-Μ5 -Μ6,αυτοι που δημιουργησαν την οικονομικη κριση παγκοσμιος ΠΟΛΥ ΣΟΦΑ ΕΠΡΑΞΑΝ.

merlin_M3
29-06-09, 13:04
Γενικά έχει αποδειχθεί ότι το Ε92 Μ3 κερδίζει από εξατμίσεις (και από άλλες βελτιώσεις).

Με το καλό να τις "δεχθείς" τις εξατμίσεις.

Προσωπικά έχω μια ένσταση σχετικά με το επίπεδο του θορύβου, ειδικά σε κάμπριο αυτοκίνητο. Αλλά ομολογώ ότι δεν τις έχω ακούσει από κοντά και ότι έτσι και αλλιώς ο καθένας έχει τα δικά του όρια στι θέμα έντασης του θορύβου!

Είχες δίκιο σε όλα.:banghead:

Το Μ3 χαμηλά έγινε αγνώριστο με την εξάτμιση. Απέκτησε την δύναμη που ήθελα, μεταξύ 2500 και 4500 στροφές. Αλλά το επίδεδο θορύθου στο cabrio ανοιχτό, δεν ήταν αποδεκτό. Σε coupe που την έχω ακούσει είναι αποδεκτός ο θόρυβος και ιδιαίτερα φουντωτικός.:nod:

Σήμερα ξαναέβαλα την μαμά εξάτμιση και το αυτοκίνητο από θόρυβο ξαναέγινε γατούλα.
Αλλά τώρα που είδα την δύναμη χαμηλά, μου λείπει περισσότερο.
Εχω αρχίσει να ψάχνομαι για άλλες λύσεις και όποιος έχει καμιά ιδέα ευπρόσδεκτη.:mad:

Επίσης για όποιον ενδιαφέρεται για εξάτμιση Akrapovic σε M3 E92, υπάρχει η δικιά μου, ουσιαστικά καινούργια, με τιμή μεταχειρισμένης.:bullhorn:

Φιλικά
Νίκος

Υ.Γ Δεν μπορώ να μην ευχαριστήσω τον Νίκο τον Αλωνησιώτη, ο οποίος έκανε τα δικά μου προβλήματα δικά του και δεν αδιαφόρησε μένοντας στην πώληση τις εξάτμισης.

VanVIC
29-06-09, 13:09
...Σήμερα ξαναέβαλα την μαμά εξάτμιση και το αυτοκίνητο από θόρυβο ξαναέγινε γατούλα.
Αλλά τώρα που είδα την δύναμη χαμηλά, μου λείπει περισσότερο.
...

Δεν μπορώ να πώ οτι δεν σε καταλαβαίνω αλλά τελικά "ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ" !
Μακάρι να έκαναν στο δικό μου...

sm6
29-06-09, 13:30
εγω τον καταλαβαινω απολυτα το νικο.
απο ενα σημειο και μετα, αυτα τα πραγματα σε υπερβολη, μαλλον ενοχλουν παρα διεγειρουν τις αισθησεις...
ασε που δεν γινεται για να παρουμε λιγα αλογα, να τσακωθουμε με τους γειτονες και να επιδεικνυουμε αντικοινωνικη συμπεριφορα...
δυστυχως ή μαλλον ευτυχως δεν ζουμε μονοι μας. πρεπει να λαμβανουμε και τους αλλους υπ' οψιν μας.

Strax
30-06-09, 08:41
Είχες δίκιο σε όλα.:banghead:

Το Μ3 χαμηλά έγινε αγνώριστο με την εξάτμιση. Απέκτησε την δύναμη που ήθελα, μεταξύ 2500 και 4500 στροφές. Αλλά το επίδεδο θορύθου στο cabrio ανοιχτό, δεν ήταν αποδεκτό. Σε coupe που την έχω ακούσει είναι αποδεκτός ο θόρυβος και ιδιαίτερα φουντωτικός.:nod:

Σήμερα ξαναέβαλα την μαμά εξάτμιση και το αυτοκίνητο από θόρυβο ξαναέγινε γατούλα.
Αλλά τώρα που είδα την δύναμη χαμηλά, μου λείπει περισσότερο.
Εχω αρχίσει να ψάχνομαι για άλλες λύσεις και όποιος έχει καμιά ιδέα ευπρόσδεκτη.:mad:

Επίσης για όποιον ενδιαφέρεται για εξάτμιση Akrapovic σε M3 E92, υπάρχει η δικιά μου, ουσιαστικά καινούργια, με τιμή μεταχειρισμένης.:bullhorn:

Φιλικά
Νίκος

Υ.Γ Δεν μπορώ να μην ευχαριστήσω τον Νίκο τον Αλωνησιώτη, ο οποίος έκανε τα δικά μου προβλήματα δικά του και δεν αδιαφόρησε μένοντας στην πώληση τις εξάτμισης.

Έχω ακούσει σε φίλο το σύστημα της Hartge από χταπόδια και πίσω (αυτό που περνάει TUV). Ουσιαστικά καταργεί τους δύο καταλύτες και μεταφέρει τους εμπρός στη θέση των πίσω (θα μπορούσα να πω ότι απλά καταργεί τους εμπρός...) με αντίστοιχη μεταφορά των αισθητήρων λάμδα. Ο θόρυβος μέσα στην καμπίνα είναι πολύ διακριτικός, δεν ενοχλεί καθόλου. Όταν με άφησε και το πάτησε, κυριολεκτικά ανατρίχιασα. Πιστεύω ότι θα ήταν οκ αυτός ο συνδυασμός, αλλά καλό θα ήταν να άκουγες εσύ ένα παρόμοιο σύστημα.