PDA

Επιστροφή στο Forum : Πλυστικα - Πιεστικα μηχανήματα


MAD-13
09-05-09, 07:51
Τωρα που ανοιγει ο καιρός και παιζει ελευθερος χρόνος σκεφτομαι να επενδυσω στο αθλημα.

Βαρέθηκα να σκαω ανουσια 12-15 ευρα σε βενζινάδικα που ουσιαστικα τα πακιστάνια σου καταστρέφουν το αμάξι προσφέροντάς σου προσωρινή καθαριότητα.
Επίσης βαρέθηκα να την παλευω με το κλασικό λάστιχο του κύπου που θέλεις 10 ωρες για να κάνεις δουλειά και η λάσπη που συσωρέυεται στις ρόδες και στους θόλους τους δεν φέυγει με τίποτα.

Εψαξα μεσα στο ιντερνετ για διάφοα πιεστικα και πλυστικά μηχανήματα οπως της karcher, bosch κλπ κλπ.

θελω απλα να ρωτήσω αν χρησιμοποιει κάποιος τετοιου ειδους μηχανήματα και αν προτείνει κάποιο συγκεκριμένο.

Τα 100-110 bar που δείνουν τα κλασικά πιεστικά ειναι πολλά ή λίγα για να πλυνεις το αμάξι χωρις να κινδυνευεις να καταστρέψεις το χρώμα αλλα παράλληλα να έχεις και την κατάλληλη πίεση για να καθαρίσεις ζάντες, ρόδες κλπ???

Γενικα τι πρεπει να προσέξει κανείς πριν αγοράσει ενα τέτοιο μηχάνημα?

Thnax!!

Η karcher χωρίζει τα προιόντα της σε 7 κατηγορίες (ανάλογα με την πίεση και τα εξτρά απο Κ2 εως Κ8) η πρωτη κατηγορία η Κ2 ειναι ικανοποιητική ή πρεπει να ψαχτώ σε μεγαλύτερες κατηγορίες???
http://www.karcher.gr/gr/Products/katanalotik_prgramma/Outdoor_gia_exoteriko_chroy.htm

Απο οτι βλέπω γενικα οι τιμές ειναι τσιμπημένες πολύ... ξεκινάνε πάνω απο 100ευρω τα πιο απλά και φτάνουν σε αρκετές χιλιάδες http://www.monopolio.com.gr/view_cat.php?cat_id=35

bimmer-corfu
09-05-09, 08:20
100bar είναι αρκετά για πλύσιμο αμαξιού.
Αν θες κοίτα μερικά πρόσθετα χαρακτηριστικά που έχουν κάποια όπως πχ δυνατότητα να ψεκάσουν απορρυπαντικό μαζί με το νερό, δυνατότητα ψεκασμού ζεστού νερού ή ειδικά εξαρτήματα καθαρισμού που προσαρμόζεις μπροστά.

Με την ευκαιρία να αναφέρω μια δυσάρεστη εμπειρία που είχα με ένα. Αγόρασα λοιπόν ένα επώνυμο πιεστικό 140 μπαρ, το σύνδεσα σε μπαλαντέζα και άρχισα να καθαρίζω το δάπεδο έξω απο το σπίτι μου. Σύντομα τυλίχτηκε στις φλόγες και ο λόγος ήταν ότι το καλώδιο της μπαλαντέζας δεν ήταν εντελών απλωμένο αλλά τυλιγμένο στη ροδέλα της, κάτι που όπως μου είπαν κάνει πηνίο (μη με ρωτήσετε τι σημαίνει) και δεν πρέπει...

God
09-05-09, 08:37
Σύντομα τυλίχτηκε στις φλόγες και ο λόγος ήταν ότι το καλώδιο της μπαλαντέζας δεν ήταν εντελών απλωμένο αλλά τυλιγμένο στη ροδέλα της, κάτι που όπως μου είπαν κάνει πηνίο (μη με ρωτήσετε τι σημαίνει) και δεν πρέπει...

Βασικά χωρίς να μπω σε πολλές λεπτομέρειες...μ@λ@κία σου είπαν! Σε χαμηλή τάση και για μία μόνο συσκευή, για να κάνεις πηνίο που να δημιουργήσει ρεύμα αρκετό ώστε να πάρεις φωτιά θέλεις κάτι εκατοντάδες μέτρα τυλιγμένου αγωγού (ή καλωδιακι 0.05 χιλιοστών...). Απλώς κάποιο πρόβλημα είχε το μηχάνημα ή δεν ήταν και τόσο ποιοτικό όσο θα έπρεπε.


Ένα Karcher K3 έχει φίλος μου και είναι πολύ ευχαριστημένος, το έχει περίπου 2 χρόνια και πλένει το αυτοκίνητό του κάθε εβδομάδα.

stelmaniac
09-05-09, 08:46
H Kερχερ ειναι 1η στα πιεστικα...Ακομα και το αρχικο μοντελο να αγορασεις,θα μεινεις απολυτα ικανοποιημενος...Η πιεση ειναι μια χαρα για πλυσιμο αυτοκινητου...απλα προσπαθησε να το παρεις απο ενα επισημο καταστημα και οχι απο Πρακτικερ κτλ. αφου μπορει να πεσεις σε καποιο ελλατωματικο...

gp35
09-05-09, 08:55
100bar είναι αρκετά για πλύσιμο αμαξιού.
Αν θες κοίτα μερικά πρόσθετα χαρακτηριστικά που έχουν κάποια όπως πχ δυνατότητα να ψεκάσουν απορρυπαντικό μαζί με το νερό, δυνατότητα ψεκασμού ζεστού νερού ή ειδικά εξαρτήματα καθαρισμού που προσαρμόζεις μπροστά.

Με την ευκαιρία να αναφέρω μια δυσάρεστη εμπειρία που είχα με ένα. Αγόρασα λοιπόν ένα επώνυμο πιεστικό 140 μπαρ, το σύνδεσα σε μπαλαντέζα και άρχισα να καθαρίζω το δάπεδο έξω απο το σπίτι μου. Σύντομα τυλίχτηκε στις φλόγες και ο λόγος ήταν ότι το καλώδιο της μπαλαντέζας δεν ήταν εντελών απλωμένο αλλά τυλιγμένο στη ροδέλα της, κάτι που όπως μου είπαν κάνει πηνίο (μη με ρωτήσετε τι σημαίνει) και δεν πρέπει...

καλημερα...πραγματικα ο βυρινας που ηπηρξε δεν ηταν και ΔΕΝ ειναι αιτια φωτιας η βραχυκυκλωματων!...αυτο συμβαινει μονο σε μεγαλα καλοδια διατομων και μαλιστα στης υψηλες τασεις ...(μην αναφερθω παραπανο δεν ειναι του παροντος)
απλα φιλοι μου εχετε τον νου σας...καλυψτε της συνδεσεις εστω με ενα ναυλον...η ατιμη η υγρασια να φανταστειτε προκαλει πολλα...προβλημαματα ..φανταστειτε μια κατα λαθος κινηση με την μανικα να ριξουμε νερο στην συνδεση τι θα προκηψει...
δεν ειναι κακο οσοι απο εμας εχουν τετοιου ειδους μηχανηματα καλο θαταν να δοσουν μεγαλη προσοχη για λογους ασφαλειας!
επισης ακομη και το πλυστικο μηχανημα καλο θαταν να μπει ενα ναυλον να το καλυπτει...οπως παραδειγμα τα μονητορ των υπολογιστων...
(κουκουλα)...η απολαυση και η εικανοποιηση της εργασιας μας να μην ειναι σε μεγαλο κυνδυνο!

bmw330vasilis
09-05-09, 08:56
μην παρεις καποιο μικρο φορητο της εν λογω εταιρειας μιας και τα μικρα μοντελα της εχουν πλαστικη και οχι σιδερενια αντλια με συνεπεια ανα 6μηνο και πανω και αναλογα την χρηση φυσικα ....σπαει....αντικαθισταται φυσικα με καμμια 30αρια ευρω....αλλα σαν τα μεγαλα μοντελα της δεν ειναι κανενα αλλο πλυστικο...
Εγω εχω αγορασει απο KARCHER Καλλιθεας πολλα πραγματα...αν εισαι κοντα,τα παιδια που το εχουν ειναι πολυ εξυπηρετικοι και δεκτικοι και σε δοσεις και σε καλυπτουν και εκτος εγγυησης!!(μιλαω εκ πειρας)

michaelp900
09-05-09, 09:34
Παρε karcher και θα με θυμηθεις!
Πολυ αξιοπιστα κ απο τα καλυτερα.σε ενα πλυντηριο π το παω αααννν βαριεμαι εχει της karcher χωρις βουρτσα.
Γερμανικο ειναι.Αυτο λεει πολλα πιστευω.Μεχρι 120bar εισαι ΟΟΟΟΟΚΚΚ.Δε θες παραπανω.Εκτος αν θες να δωσεις μια περιουσια.

oldcarskickass
09-05-09, 12:04
H Kερχερ ειναι 1η στα πιεστικα...Ακομα και το αρχικο μοντελο να αγορασεις,θα μεινεις απολυτα ικανοποιημενος...Η πιεση ειναι μια χαρα για πλυσιμο αυτοκινητου...απλα προσπαθησε να το παρεις απο ενα επισημο καταστημα και οχι απο Πρακτικερ κτλ. αφου μπορει να πεσεις σε καποιο ελλατωματικο...

Βασικά το Praktiker έχει παλιότερα μοντέλα.

Σε ένα κατάστημα Karcher θα βγεις κερδισμένος και από θέμα τιμής αλλά και πιο σύγχρονων μοντέλων.

εγώ έχω ένα Κ2.99, έχει το Vario Power που μπορείς να επιλέξεις τη δύναμη του νερού που ρίχνεις. Έχει και δοχείο για να πετάει απορρυπαντικό, αλλά δε μου άρεσε και έτσι πήρα ένα μπεκ με ένα δοχειάκι από κάτω που πρακτικά μπορείς να βάλεις Ο,ΤΙ απορρυπαντικό θες και στο ψεκάζει με μορφή αφρού.

Εγώ το μηχανάκι το έχω ΣΚΙΣΕΙ.- Πλένω 3 αυτοκίνητα, την βεράντα από το μαγαζί (70m2)χαλιά, μπαλκόνια ότι μπορείς να φανταστείς, και δεν έχει δείξει εδώ και 1.5 χρόνια ούτε ένα σημάδι κούρασης. Επίσης η σειρά 2 είναι η βασική αλλά είναι συμβατή σχεδόν με ΟΛΑ τα έξτρα εξαρτήματα που δίνει η Karcher.

Αν πας για ζεστό νερό θα σου φύγουν πολλά χρήματα, και πραγματικά δε βρίσκω το λόγο, καθώς όλες οι δουλειές καθαρισμού (ακόμα και απόφραξης) μπορούν να γίνουν ακόμα και με το δικό μου βασικό μοντέλο. Από τη σειρά 2 και πάνω σχεδόν όλες οι αντλίες είναι αλουμινένιες.

Να αποφύγεις τα φορητά μοντέλα.

MAD-13
09-05-09, 13:17
Καταρχήν ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις.

Απο οτι εχω καταλάβει τα 100-120 bar ειναι οκ και μάλλον η αντλία δεν πρεπει να ειναι πλαστική αλλα μεταλική-αλουμινιο κλπ.

Έχει και δοχείο για να πετάει απορρυπαντικό, αλλά δε μου άρεσε και έτσι πήρα ένα μπεκ με ένα δοχειάκι από κάτω που πρακτικά μπορείς να βάλεις Ο,ΤΙ απορρυπαντικό θες και στο ψεκάζει με μορφή αφρού.

Θελω να σε ρωτήσω κατα πόσο ειναι αποτελεσματικός αυτός ο τρόπος πλυσίματος με την επικαλυψη του οχηματος με αφρό
Μιλάω για την βρώμα που εχει μεινει μέρες στο αμάξι κι οχι για μια απλη σκονη...
Εχω την εντύπωση οτι αμα δεν βάλεις σφουγγαράκι δεν καθαρίζει!
Δηλαδή η λάσπη που εκτοξευεται απο τις ρόδες στο κάτω μέρος δεν νομιζω να φευγει με τον αφρό.

halkida116mpack
09-05-09, 14:02
εγω χρησιμοποιω ενα karcher των 100bar βαζω και μια ειδικη μυτη μπροστα που δεχεται φαρμακο οπου παλι βαζω της karcher ειναι 2 λιτρα το μπουκαλι νομιζω και κοστιζει 18 ευρω και βγαζει περιπου 25 πλυσεις το οποιο δημιουργει πηχτο αφρο οπως στα πλυντηρια[λιγο πιο αραιο] και ειμαι ευχαριστημενος.δεν ξερω αν σε βοηθησα αλλα οτι θες κανεις...

oldcarskickass
09-05-09, 14:40
Καταρχήν ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις.

Απο οτι εχω καταλάβει τα 100-120 bar ειναι οκ και μάλλον η αντλία δεν πρεπει να ειναι πλαστική αλλα μεταλική-αλουμινιο κλπ.



Θελω να σε ρωτήσω κατα πόσο ειναι αποτελεσματικός αυτός ο τρόπος πλυσίματος με την επικαλυψη του οχηματος με αφρό
Μιλάω για την βρώμα που εχει μεινει μέρες στο αμάξι κι οχι για μια απλη σκονη...
Εχω την εντύπωση οτι αμα δεν βάλεις σφουγγαράκι δεν καθαρίζει!
Δηλαδή η λάσπη που εκτοξευεται απο τις ρόδες στο κάτω μέρος δεν νομιζω να φευγει με τον αφρό.

Η λάσπη δε φεύγει με άλλο τρόπο παρά μόνο με επιμονή και πίεση από το μπεκ το κανονικό όχι του αφρού.

Ο αφρός είναι λίγο πιο αραιός από τον επαγγελματικό που χρησιμοποιούν συνεργεία καθαρισμού.

Αν το απορρυπαντικό είναι καλό (πχ της Karcher ή της Autoglym που χρησιμοποιώ εγώ) μέχρι και τα ρετσίνια διαλύει without breaking a sweat, παρά μόνο πρέπει να το αφήσεις 2 λεπτά να δράσει (όχι να στεγνώσει) και μετά να το πιάσεις με το σφουγγάρι

halkida116mpack
09-05-09, 15:38
Η λάσπη δε φεύγει με άλλο τρόπο παρά μόνο με επιμονή και πίεση από το μπεκ το κανονικό όχι του αφρού.

Ο αφρός είναι λίγο πιο αραιός από τον επαγγελματικό που χρησιμοποιούν συνεργεία καθαρισμού.

Αν το απορρυπαντικό είναι καλό (πχ της Karcher ή της Autoglym που χρησιμοποιώ εγώ) μέχρι και τα ρετσίνια διαλύει without breaking a sweat, παρά μόνο πρέπει να το αφήσεις 2 λεπτά να δράσει (όχι να στεγνώσει) και μετά να το πιάσεις με το σφουγγάρι

συμφωνω απολυτα με τα παραπανω οσο για το οτι ειναι πιο αραιος ο αφρος οφειλεται στο οτι δεν ψεκαζεται με υψηλη πιεση οπως στα πλυντηρια.το υλικο ειναι ιδιο αλλα τα πλυντηρια το χρησιμοποιουν μεσω ενος δοχειου υψηλης πιεσης

patherhan
09-05-09, 17:10
Φίλε Mad, όρεξη να 'χεις να πλένεις... Όλοι στην αρχή αυτήν την όρεξη έχουμε, αλλά στην συνέχεια...
Νομίζω, ότι ένα απλό πλυστικό με αλουμινένια αντλία, όπως παρατήρησαν οι φίλοι παραπάνω, είναι υπερ-αρκετό για τη χρήση που το θέλεις.
Το σφουγγάρι είναι αναντικατάστατο και δεν θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα αν χρησιμοποιήσεις τον αφρό που πετά το μηχάνημα. Όσο για τα πλυντήρια, αυτά που υποτίθεται ότι πετούν αφρούς και δε χρησιμοποιούν πολύ την βούρτσα, και καλά για να μη γραντζουνιστεί ο μπογιάς, κάνουν μεγαλύτερη ζημιά! Μου το έχει πει φίλος βαφέας.
Το καλύτερο πλύσιμο είναι νεράκι, σφουγγαράκι, νεράκι, δερματάκι. Εγώ έχω ένα "μάρκα μ'εκαψες" εδώ και πέντε χρόνια, νομίζω 100 bar και είναι απόλυτα καλυμένος. Βγάζει τα χοντρά απο τα μαρσπιέ και το εσωτερικό των θόλων και "προετοιμάζει" το αυτοκίνητο για το σφουγγάρι, χωρίς πολύ τρίψιμο.
Και μη δώσεις παραπάνω λευτά για ζεστά νερά κλπ. Κάνε τη δουλειά σου με ένα απλό και καλό, και δύο φορές το χρόνο, κάνε του ένα γενικό επαγγελματικό πλύσιμο σε πλυντήριο με όλη την "περιποίηση". (Μέσα - έξω - κάτω - κέρωμα κλπ)

z3 2.2
09-05-09, 18:21
φιλε μου Μad παρε το πιο μικρο της karcher,ενα τετοιο εχω και γω 4 χρονια και το εχω λιωσει και δεν εχει κανει κιχ!!! οπως ειπαν και τα αλλα παιδια προετοιμαζει το πλυσιμο με το σφουγκαρι και εφω τουλαχιστον δεν ασχολουμαι με τις ζαντες παραπανω,τις πλακωνω με το πιεστικο και τερμα,σφουγκαρι στις ζαντες βαζω σπανιως.Εχε το νου σου σε praktiker καθε τοσο βγαζουν και ενα μηχανημα προσφορα,εγω ετσι το πηρα

gnx
09-05-09, 20:25
Οποιοδηποτε Karcher ακομα και το πιο μικρο σου κανει, και ειναι σκυλια. Εγω εχω ενα Karcher 430 απο το 2000 και του εχω πιει το αιμα.

Οι θολοι θελουν σφουγγαρι...και ΤΡΥΛΛΕΤ γιατι διαλυει λιπη και λεκεδες στη στιγμη. Ενα καλο αυτοκινητιστικο σαμπουαν δεν κανει γιατι αυτό πρεπει να προστατευει βερνικι, κερι κλπ.

E36-Hartge
10-05-09, 11:44
μην παρεις καποιο μικρο φορητο της εν λογω εταιρειας μιας και τα μικρα μοντελα της εχουν πλαστικη και οχι σιδερενια αντλια με συνεπεια ανα 6μηνο και πανω και αναλογα την χρηση φυσικα ....σπαει....αντικαθισταται φυσικα με καμμια 30αρια ευρω....αλλα σαν τα μεγαλα μοντελα της δεν ειναι κανενα αλλο πλυστικο...

Έτσι όπως τα λες είναι....
Και κάτι ακόμα που ίσως και να γνωρίζεις είναι οτι τα 100-110bar που λένε είναι πολύ καλά αλλα σκέψου 110bar να βγαίνουν απο ένα σωλινάκι κάποιου μικρού πλυστικού και κάποιου επαγγελματικού.
Στο λέω μιας και δουλευώ σε πλυντήριο αυτοκινήτων και βλέπω διαφορές.

oldcarskickass
10-05-09, 14:21
Έτσι όπως τα λες είναι....
Και κάτι ακόμα που ίσως και να γνωρίζεις είναι οτι τα 100-110bar που λένε είναι πολύ καλά αλλα σκέψου 110bar να βγαίνουν απο ένα σωλινάκι κάποιου μικρού πλυστικού και κάποιου επαγγελματικού.
Στο λέω μιας και δουλευώ σε πλυντήριο αυτοκινήτων και βλέπω διαφορές.

Τα 110 bar είναι 110 bar είτε βγαίνουν από σωληνάκι μικρού πλυστικού είτε βγαίνουν από τον όρθο!!ΛΟΛ

Αυτό που παίζει μεγάλο ρόλο (σε σχέση και με τα bar) είναι η παροχή.

Αλλά για πλύσιμο αυτοκινήτου (και όχι μόνο) τα 110bar σε συνδυασμό με τα 350lt/h ώρα που έχει ένα ερασιτεχνικό πλυστικό Karcher είναι uber OK.

E36-Hartge
10-05-09, 15:52
Αυτό που παίζει μεγάλο ρόλο (σε σχέση και με τα bar) είναι η παροχή.

Πολύ σωστά!
Ίσως δεν διατύπωσα σωστά αυτό που ήθελα να πω...

scania124
10-05-09, 16:44
δεν ξερω αλλα εχω βαρεθει να τα αλλαζω αυτα τα karcher και επειδη τρελαθηκα μετα απο το τριτο χαλασμενο μηχανημα πηρα ενα γερμανικο NILFISK ALTO πολυ δυνατο μηχανημα το εχω 2 χρονια και κανει την δουλεια που εκαναν και ολα τα υπολοιπα,ειναι το μονο που αντεξε

oldcarskickass
10-05-09, 21:04
δεν ξερω αλλα εχω βαρεθει να τα αλλαζω αυτα τα karcher και επειδη τρελαθηκα μετα απο το τριτο χαλασμενο μηχανημα πηρα ενα γερμανικο NILFISK ALTO πολυ δυνατο μηχανημα το εχω 2 χρονια και κανει την δουλεια που εκαναν και ολα τα υπολοιπα,ειναι το μονο που αντεξε


Μα και τα Karcher Γερμανικά είναι, όσο για τα NILFISK, μιλάς για ΤΗΝ αφρόκρεμα των καθαριστικών μηχανημάτων! Αν δεν κάνω λάθος όμως είναι Ολλανδικά.

patherhan
10-05-09, 21:44
δεν ξερω αλλα εχω βαρεθει να τα αλλαζω αυτα τα karcher και επειδη τρελαθηκα μετα απο το τριτο χαλασμενο μηχανημα πηρα ενα γερμανικο NILFISK ALTO πολυ δυνατο μηχανημα το εχω 2 χρονια και κανει την δουλεια που εκαναν και ολα τα υπολοιπα,ειναι το μονο που αντεξε

Φίλε μου Scania, εξ όσων συμπεραίνω, πρέπει να έχεις και φορτηγό... Ασφαλώς οι απαιτήσεις σου είναι πολύ υψηλότερες, απο εμάς που έχουμε ένα "ταπεινό" ΙΧ. Γενικά τα Karcher έχουν καλό όνομα στην αγορά. Μήπως εσύ τα ...έλοιωσες στη χρήση με το φορτηγό και σου χάλασαν;;; :takecover
Εκτός και αν είσαι τόοοοσο γκαντέμης (φτου φτου), και αγόρασες όλα τα ελλατωματικά Karcher που βγήκαν απο το εργοστάσιο!

scania124
10-05-09, 22:02
οχι βρε δεν πλενω τοα φορτηγα-τα πλυντηρια κλεφτες θα γυνουν-πλενω ομως πολυ συχνα τα 3 αυτοκινητα της οικογενειας,το μηχανακι,το ποδηλατο και ολο το ξενοδοχειο απο εξω καθε σεζον.ααα και την αυλη του σπιτιου

patherhan
10-05-09, 22:24
οχι βρε δεν πλενω τοα φορτηγα-τα πλυντηρια κλεφτες θα γυνουν-πλενω ομως πολυ συχνα τα 3 αυτοκινητα της οικογενειας,το μηχανακι,το ποδηλατο και ολο το ξενοδοχειο απο εξω καθε σεζον.ααα και την αυλη του σπιτιου
Αααααα, τίποτε.... Απορώ πως σου χάλασαν τα Karcher!!!! :rofl2:

oldcarskickass
11-05-09, 00:09
οχι βρε δεν πλενω τοα φορτηγα-τα πλυντηρια κλεφτες θα γυνουν-πλενω ομως πολυ συχνα τα 3 αυτοκινητα της οικογενειας,το μηχανακι,το ποδηλατο και ολο το ξενοδοχειο απο εξω καθε σεζον.ααα και την αυλη του σπιτιου

Αααααα, τίποτε.... Απορώ πως σου χάλασαν τα Karcher!!!! :rofl2:

Εκτός από το ξενοδοχείο (που προφανώς εννοεί την αυλή) τα υπόλοιπα γίνονται σχεδόν σε καθημερινή βάση από εμένα και σε φουλ σεζόν πλένει και 100 τραπεζοκαθίσματα όταν πιάσει Βαρδάρης.

Ίσως η κακή τύχη (που ευτυχώς βγήκε στα Karcher και όχι πάνω στο τιμόνι)

scania124
11-05-09, 06:24
ξεχασα να πω οτι το hotel το πλενω ολο απο εξω(παραθυρα-τοιχους- κλιματιστικα)γιατι ειναι στην θαλασσα μπροστα και ολο τον χειμωνα γεμιζει αμμο παντου.ξεχασα επισης να αναφερω τις 200 ξαπλωστρες που πλενω συχνα μεσα στο καλοκαιρι οταν πιανει δυνατος αερας,οπως και καρι ομπρελιτσες 5x5 καμια 100 καρεκλες και καμια 40 τραπεζια.παρολα αυτα ΚΑΚΩΣ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ:nixweiss::rofl2::rofl2:πιστευω οτι κατι ακομα ξεχασα

patherhan
11-05-09, 08:29
ξεχασα να πω οτι το hotel το πλενω ολο απο εξω(παραθυρα-τοιχους- κλιματιστικα)γιατι ειναι στην θαλασσα μπροστα και ολο τον χειμωνα γεμιζει αμμο παντου.ξεχασα επισης να αναφερω τις 200 ξαπλωστρες που πλενω συχνα μεσα στο καλοκαιρι οταν πιανει δυνατος αερας,οπως και καρι ομπρελιτσες 5x5 καμια 100 καρεκλες και καμια 40 τραπεζια.παρολα αυτα ΚΑΚΩΣ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ:nixweiss::rofl2::rofl2:πιστευω οτι κατι ακομα ξεχασα
ΣΤΑΜΑΤΑ Κουράστηκα και μόνο που τα διάβασα!!!
Λυπάσαι τα πλυντήρια και τους πετάς ένα ...ξεροκόμματο (το φορτηγό) και δεν λυπάσαι τα συνεργεία καθαρισμού;;; Και αυτοί;;; Κλέφτες να γίνουν;;;

stef
11-05-09, 08:43
Χρησιμοποιώ εδώ και 9 χρόνια ένα Karcher K520 (δεν βγαίνει πλέον) το πρώτο μικρό της εν λόγω εταιρίας με ατσάλινο και όχι πλαστικό καβούκι! Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μιας και έχω ήδη βγάλει τα λεφτά μου και το πιεστικό είναι ΑΨΟΓΟ. Επίσης έχω αγοράσει τόσο προέκταση για πλύσιμο θόλων όσο και ειδικό στόμιο που έχει και υποδοχή για σαπούνι. Προτείνω σε όποιον ενδιαφέρεται να πάρει πιεστικό να μην κάνει το λάθος και πάρει 100 bar αλλά από 110+ για να μην πω 120+ μιας και άμα είσαι "πυροβολημένος" για καθαρούς θόλους με τα λίγα bar δεν κάνεις δουλειά.

baklavas
11-05-09, 09:38
παιδια εγω αυριο παω για βαψιμο καπο.....πηγα το μπεμπε για πλυσιμο και στην μασκα μπροστα μου το μαμησε το βερνικι...στο χερι απο δω και περα,ευτυχως ο παπαρας με το πλυντηριο συμφωνησε να μου το φτιαξει...αλλιως θα εμπλεκα με μηνυσεις....γιαυτο ακομη κα με το λαστιχο καλα ειναι...πολλω δε μαλλον ενα πλυστικο....περαστικα μου!

Strax
11-05-09, 10:23
Το καλύτερο πλύσιμο είναι νεράκι, σφουγγαράκι, νεράκι, δερματάκι.

Καλό είναι αντί για σφουγγαράκι να χρησιμοποιούμε γάντι πρόβατο ή με κρόσια με μικροΐνες και αντί για δερματάκι καλή πετσέτα με μικροΐνες.

oldcarskickass
11-05-09, 14:37
ξεχασα να πω οτι το hotel το πλενω ολο απο εξω(παραθυρα-τοιχους- κλιματιστικα)γιατι ειναι στην θαλασσα μπροστα και ολο τον χειμωνα γεμιζει αμμο παντου.ξεχασα επισης να αναφερω τις 200 ξαπλωστρες που πλενω συχνα μεσα στο καλοκαιρι οταν πιανει δυνατος αερας,οπως και καρι ομπρελιτσες 5x5 καμια 100 καρεκλες και καμια 40 τραπεζια.παρολα αυτα ΚΑΚΩΣ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ:nixweiss::rofl2::rofl2:πιστευω οτι κατι ακομα ξεχασα

Δλδ για να τη βγάλεις καθαρή και φτηνά πρέπει να χορέψεις το χορό της βροχής!!!

patherhan
11-05-09, 17:29
Καλό είναι αντί για σφουγγαράκι να χρησιμοποιούμε γάντι πρόβατο ή με κρόσια με μικροΐνες και αντί για δερματάκι καλή πετσέτα με μικροΐνες.
Δίκιο έχεις!! Εγώ το έγραψα έτσι, τελείως εκλαϊκευμένα, απλά για να διαχωρίσω το πλύσιμο στο πλυντήριο με τα αγνώστου προελεύσεως χημικά που χρησιμοποιούν, από το πλύσιμο του κάθε ενός από εμάς στο σπίτι.

BMW^Z4
13-05-09, 04:59
100bar ειναι λιγα. Εγω εχω τη Καrcher 7.85 kai 3.99. Η διαφορα τους ειναι μεγαλη. Με 120 bar λασπες και ζαντες δεν καθαριζουν.

paganis
26-09-12, 15:42
μιας και οι απαιτησεις μου, απο ενα πλυστικο μεγαλωσαν και δεν μου φτανουν τα 110 bar...θελω την χνωμη σας ..για καποιο αλλο απο 140 εως 150 bar...! να πω οτι το μπατζετ...ειναι περιπου στα 350 ευρω(και λιγοτερα να ειναι... καλα θα ηταν)...και με ενδιαφερει να εχει και καποια αξεσουαρ...για αφρο...βουρτσα για χαλια και δαπεδα....
αν εχετε δει καποια καλη ,σχετικη προσφορα....περιμενω προτασεις...

Lambros
26-09-12, 18:07
Πάντως να δίνεις και αρκετή σημασία στα λίτρα/ώρα και όχι μόνο στα bar.Τελικά αυτό νομίζω ότι μετράει εξίσου σημαντικά.

oldcarskickass
26-09-12, 18:14
Όντως, τα λίτρα ανά ώρα καθώς και τα βατ της αντλίας είναι πιο σημαντικά από την πίεση που σηκώνει.

paganis
26-09-12, 19:32
τι λετε για το συγκεκριμενο?
http://www.skroutz.gr/s/281589/Nilfisk-ALTO-E-140-2-6-PA.html
αξιζει τα λεφτα του??
επισης σε αυτα τα μπαρ , παροχη και βατ....θα καθαριζει καλα πχ...ενα παλιο μοτερ αποτι βρισκεται κολλημενο επανω του...ή θελω ακομα μεγαλυτερο?

oldcarskickass
26-09-12, 21:52
Για καθαρισμό μοτέρ από κολλημένα λάδια δεν ξέρω, εγώ πάντα πριν καθαρίσω το μοτέρ από το Ε30, έριχνα πάντα WD40 το άφηνα να μουλιάσει και έτριβα πριν περάσω με το πιεστικό.

Επίσης το αν θα ξεκολήσουν τα κολλημένα πάνω στο μοτέρ εξαρτάται και από το πόσο λεπτή δέσμη μπορεί να στείλει το ακροφύσιο. Πχ με ένα 2000 Watt 360lt/hr 110bar γερμανικό (δεν θυμάμαι μάρκα) ενός φίλου που έβγαζε πολύ λεπτή δέσμη νερού ξεκολήσαμε στεγάνωση (όχι τσιμεντοκονίαμα, την άλλη που ήταν σαν τσίχλα) από ταράτσα 130 τετραγωνικών...

Καλό και δυνατό φαίνεται και έχει και όλα τα συμπράγκαλα που θα χρειαστείς.

gearboxer
26-09-12, 22:16
Προσωπικά θεωρώ τα Nilfisk τα καλύτερα και πιο ανθεκτικά πλυστικά στην αγορά. Η Karcher είναι μία σοβαρή εταιρεία μεν που έχει ρήξει όμως πολλή διαφήμιση και αυτός είναι ο λόγος που είναι και κυρίαρχη στις πωλήσεις. Διαθέτει καλά μηχανήματα στις ακριβές-επαγγελματικές σειρές αλλά στα ερασιτεχνικά-σπιτιου, τα οποία και απασχολούν εμάς, η Nilfisk είναι με διαφορά καλύτερη.

stef
26-09-12, 23:55
Εξαρτάται για τι Karcher μιλάμε...
Υπάρχουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ Karcher σπιτιού τα οποία δουλεύουν για μια ζωή πραγματικά ( το δικό μου το έχω 14 χρόνια)
Τα Nilfisk είναι επίσης εξαιρετικά μηχανηματα και μάλιστα περισσότερο αξιόπιστα από τα Karcher κατά γενική ομολογία. Αυτό που έβαλες στο link είναι αρκετά καλό μηχάνημα.
@oldcarskickass: προσωπικά καθαρίζω μοτέρ με 1 λίτρο νερό- machine degreaser και σφραγίζω με κάποιο καλό σφραγιστικό και δεν χρησιμοποιώ καθόλου πιεστικό....

rapid_fast
27-09-12, 21:44
Για να σας ξενερώσω,
θα ποστάρω εικόνες απο το πλυστικό μου, που ήταν για να πλένει αεροπλάνα..
Βγάζει καυτό νερό, με μεγάλη ή μικρή πίεση, και δεν μένει ούτε λάδι ούτε ξύδι...
Το ζεστό νερό είναι όλα τα λεφτά..
Αλλά καίει 6 λίτρα βενζίνη κάθε μισή ώρα, και 5 λίτρα πετρέλαιο την ώρα..

georgepap
27-09-12, 23:45
Πριν απο 3 χρονια που εψαχνα για πιεστικο καθαρισμου..
κατεληξα σε karcher hd 5/17.
Ειναι ενα compact σε διαστασεις πληστικο της επαγγελματικης
σειρας της karcher (hd) με λαδι για το μοτερ του,μεταλλικη μανικα κτλ.
Για εμενα η karcher ειναι ανωτερη στα πληστικα μηχανηματα σε
καθε τομεα..αντοχη,αξιοπιστια,ανταλλακτικα..!!

oldcarskickass
28-09-12, 10:48
Εξαρτάται για τι Karcher μιλάμε...
Υπάρχουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ Karcher σπιτιού τα οποία δουλεύουν για μια ζωή πραγματικά ( το δικό μου το έχω 14 χρόνια)
Τα Nilfisk είναι επίσης εξαιρετικά μηχανηματα και μάλιστα περισσότερο αξιόπιστα από τα Karcher κατά γενική ομολογία. Αυτό που έβαλες στο link είναι αρκετά καλό μηχάνημα.
@oldcarskickass: προσωπικά καθαρίζω μοτέρ με 1 λίτρο νερό- machine degreaser και σφραγίζω με κάποιο καλό σφραγιστικό και δεν χρησιμοποιώ καθόλου πιεστικό....


Εγώ μιλάω ρε συ για Μ20 μοτέρ με 3 δις χιλιόμετρα όμως! Ειδικά πριν την επισκευή η φάση λαδιών από την καπακόφλατζα ήταν τράτζικ.

Για να σας ξενερώσω,
θα ποστάρω εικόνες απο το πλυστικό μου, που ήταν για να πλένει αεροπλάνα..
Βγάζει καυτό νερό, με μεγάλη ή μικρή πίεση, και δεν μένει ούτε λάδι ούτε ξύδι...
Το ζεστό νερό είναι όλα τα λεφτά..
Αλλά καίει 6 λίτρα βενζίνη κάθε μισή ώρα, και 5 λίτρα πετρέλαιο την ώρα..

Βάλε LPG να βρεις την υγειά σου.

paganis
05-10-12, 20:39
μετα απο λιγες μερες , απο την παραγγελια σημερα περελαβα το συγκεκριμενο μηχανημα
http://www.skroutz.gr/s/281589/Nilfisk-ALTO-E-140-2-6-PA.html
τα εγκαινια...θα τα εχουμε κυριακη...(εχουμε πλυσιμο χαλιων και αυτοκινητου)..οποτε θα εκφερω και τις πρωτες εντυπωσεις...
διαβαζοντας και το εγχειριδιο...εμαθα πως παιρνει και ενα εξαρτημα για υδροβολη/αμμοβολη με αμμο..οποτε αν γνωριζει κανεις για τα πλεονεκτηματα -μειονεκτημα , της συγκεκριμενης μεθοδου...περιμενω αποψεις...
σκεφτομουν για κανονικη ξηρη αμμοβολη μιας και διαθετω κομπρεσερ 200+ λιτρων..αλλα αν μου δινει το πιεστικο αυτην την δυνατοτητα...θα ηθελα να το μαθω...