PDA

Επιστροφή στο Forum : top mounts αναρτηση


haris318ti
09-05-09, 15:25
Γεια σας.Είμαι καινουριος στο φορουμ.Θα εκτιμούσα τη βοήθεια κάποιου στο παρακάτω θέμα που με απασχολεί.ΕΊμαι κάτοχος ενός E36 318ti compact μοντέλο 12/95 με 200000κμ στο οδόμετρο.Το αμάξι έχει πακέτο Μ technik(ελατήρια) εξ αρχής και φοράει Bilstein κιτρινα sport εδώ και 60000κμ.τα ελαστικά είναι 225/50 R16.Τον τελευάίο καιρό εχω παρατηρήσει όταν μπώ σε στροφή αρκετά γρήγορα(να είναι φορτισμένη καλά η ανάρτηση)και συναντήσω εγκάρσια ανωμαλία ακούγεται ένα ελαφρύ γκαπ ,εχεις την αίσθηση ό,τι κάτι τερματίζει,και στο τιμόνι περνάει ένας κραδασμός αρκετά έντονος.Ο ίδιοσ κραδασμός γίνεται αντιληπτός κάθε φορά που η ανάρτηση πλησιάζει στο τέρμα.Ενδέχεται να ειναι πρόβλημα με τα top mounts;Γενικά ta E36 πονάνε στα top mounts;Υπάρχουν πιο ενισχυμένα να χρησιμοποιήσω σε αυτό το αμάξί;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..

propeller
15-05-09, 23:43
τα τοπ μουντ επρεπε να εχουν ηδη αλλαχτει
παααααρα πολλα χλμ ειδικα για ελλαδα και το setup που φορας
προχωρα σε αλλαγη
κατα τη γνωμη μου αλλαξε τα με μαμισια παλι

Sp!ros G
16-05-09, 00:36
Φιλε Χαρη καλως ηρθες πρωτα απ`ολα ! !

Φυσικα και υπαρχουνε top mount ενισχυμενα που μπορεις να βαλεις στο αυτοκινητο σου !

Οσο για το χτυπημα στο τιμονι στις ανωμαλιες ελενξε και τα συνεμπλοκ των μπροστινων

ψαλιδιων σου.

haris318ti
16-07-09, 21:32
ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.πηγαινοντας για αλλαγη top mounts μου προεκυψε και μια κομμενη βαση κινητηρα.κομμενη σαν το πρασο!2 κομματια ηταν

6ylinder
11-08-12, 14:41
Χθες άλλαξα πίσω top mounts...μετά την αλλαγή ακούγεται ένας θόρυβος κάθε φορά που περνάω από μικροανωμαλίες κ λακούβες. Το γύρισα στον μηχανικό αμέσως κ μου είπε πως επειδή είναι καινούργια κάτι έρχεται σε επαφή κ μετά από λίγο θα στρώσει.

Φοράει Bilstein B8 αμορτισέρ.

Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο;

MZ3
11-08-12, 20:00
συμφωνα με αυτα που λενε οι μηχανηκοι ο θεος να τους κανει,, οπιος περνει καινουριο
αμαξη πρεπει να ειναι χειροτερο απο ζασταβα του 60 μεχρι να στρωση....:ices_ange

6ylinder
12-08-12, 10:29
Έχεις ένα δίκιο σε αυτό, αλλά πήγα συστημένος σε μηχανικό όπου εγγυημένα είναι καλός από ανθρώπους που πραγματικά ξέρουν σε Ε36....τώρα τι να πω...έχω βγάλει ταπετσαρίες από πίσω τώρα κ προσπαθώ να βρω τι φταίει....έτσι μου έρχεται να κάτσω να βγάλω όλο το αμορτισέρ μόνος μου.

LEO328
14-08-12, 06:30
μηπως δεν σου χει βαλει καλα κανα ελατηριο αναρτησης? (το χω παθει..).
αυτο με τα top-mounts πρωτη φορα το ακουω....ποσα χλμ εχεις κανει?

rapid_fast
14-08-12, 06:41
μηπως δεν σου χει βαλει καλα κανα ελατηριο αναρτησης? (το χω παθει..).
αυτο με τα top-mounts πρωτη φορα το ακουω....ποσα χλμ εχεις κανει?

Θα του έχει βάλει κανένα πιατάκι με λάθος μοίρες στο πάνω μέρος του αμορτισέρ,
και αντί να φωλιάσει στην εγκοπή, χοροπηδάει και κουδουνίζει
σαν την κουδούνα απο το κατσίκι...

6ylinder
28-09-12, 09:06
Σε σχέση με τα top mount που αναφέρω παραπάνω, φυσικά ο θόρυβος δεν έχει σταματήσει, όλη την ώρα κλακ κλουκ είναι από πίσω. Κάνουν κ τα 2 μαζί...σε κάποιο συνεργείο χωρίς να λύσουν αμορτισέρ κλπ, είπαν ότι η τοποθέτησή τους είναι σωστή, επίσης τσέκαραν κ ελατήρια κ ήταν μια χαρά.

Τα top mount που μπήκαν είναι από Ε46 της Lemforder ενισχυμένα είπε ο μάστορας..... Διευκρινίζω ότι μπήκαν σε Ε36. Ο μηχανικός είπε ότι είναι τελικά ελαττωματικά κ τα 2...

Ερώτηση: κοιτώντας τα διαγράμματα για Ε46 και Ε36, παρατήρησα ότι στο Ε46, υπάρχουν επιπλέον τα 19 και 11....υπάρχει περίπτωση η απουσία τους να προκαλεί το θόρυβο;;; Επίσης που βρίσκω το part number τους, αν ευθύνεται αυτό για το θόρυβο;


ΥΓ. ΑΚΥΡΟ...μόλις είδα ότι τα top mounts έχουν το ίδιο part number και στα 2 μοντέλα......:nixweiss::shakehead

LEO328
28-09-12, 11:35
ναι βρε πισω δεν αλλαζει κατι και στα 2.πανω-κατω ιδια ειναι σχεδον ολα.
αφου σου πε οτι ειναι τα top-mount πες του παρειγειλε 2 να μου τα βαλεις εσυ αλλα ξαναχτυπαει μετα το κριμα στο λαιμο σου πες του....

georgedue
28-09-12, 12:01
Το επιβεβαιώνω και εγώ, τα ίδια είναι...

6ylinder
28-09-12, 12:20
Λυγμένα μου βάλανε...;;;:banghead:

Nick_compact
28-09-12, 12:28
Ή απλά θα πας στην BMW να πάρεις 2 top mount με κωδικό από E46 Cabrio, μαζί με το χαρτάκι που μπαίνει ανάμεσα στον θόλο και το top mount. Και... ΔΕΝ ΚΑΡΓΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΣΤΟ ΣΦΙΞΙΜΟ. Η ΠΕΡΙΟΧΗ (εμβαδόν) ΠΟΥ ΠΑΤΑΝΕ ΤΑ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ, ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΕ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΘΟΛΟ. ΡΟΠΟΚΛΕΙΔΟ ΚΑΙ ΟΣΗ ΡΟΠΗ ΔΙΝΕΙ Η BMW!

6ylinder
28-09-12, 12:49
ΔΕΝ ΚΑΡΓΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΣΤΟ ΣΦΙΞΙΜΟ. Η ΠΕΡΙΟΧΗ (εμβαδόν) ΠΟΥ ΠΑΤΑΝΕ ΤΑ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ, ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΕ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΘΟΛΟ. ΡΟΠΟΚΛΕΙΔΟ ΚΑΙ ΟΣΗ ΡΟΠΗ ΔΙΝΕΙ Η BMW!

Καλά τα λες, αλλα θα μου πεις ποιός το κάνει αυτό σε συνεργείο ρε Νικ;;;

Nick_compact
28-09-12, 13:10
Μπορώ να σου απαντήσω... αγοράζεις ένα ροπόκλειδο 10-80nm με κοντή λαβή ("ακριβείας") με 50-60 ευρώ, και σφίγγεις μόνος σου! Ταυτόχρονα, βάζεις και τα πιατάκια/μεταλλικές φλάντζες του Ζ3 από πάνω για ενίσχυση, και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο! Μου είχε ραγίσει ο θόλος στο Ε36 Compact, και ξενέρωσα απόλυτα, γιατί δεν είναι ένα οποιοδήποτε σημείο του σασί, και όπου μπει κόλληση δεν θα έχει ουτε την ίδια αντοχή, σε καταπόνηση αλλλά και σκουριά. ΑΝ ΚΑΙ ο μηχανικός φυσικά και υποχρεούται να διαθέτει ροπόκλειδο, και να του ζητήσεις να σου σφίξει με αυτό. Εγώ μέχρι και τα μπουζί με το ροπόκλειδο τα σφίγγω, και αφού το αμάξι έχει μείνει ακίνητο για τουλάχιστον 12 ώρες.

6ylinder
28-09-12, 13:24
Δίκιο έχεις ρε συ Νικ, και επειδή έχω ροπόκλειδο, όταν τα αλλάξω θα τα σφίξω μόνος μου!:ylsuper:

LEO328
28-09-12, 19:06
για να μην ψαχνεις κωδικους βλεπε ποστ 24.....

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=29442&highlight=%EB%E1%F3%F4%E9%F7%E5%ED%E9%E1+%F3%F4%E7 %F1%E9%E3%EC%E1%F4%E1&page=3

6ylinder
29-01-14, 08:33
Πριν καμιά 500αριά χλμ, για κανά 2 μέρες είχαν αρχίσει να κελαηδάνε πίσω τα top mounts. Κλακ, κλουκ και ξαναδώστου στις μισές ανωμαλίες που πέρναγαν οι πίσω τροχοί. Κατεβάζω λοιπόν πίσω καθίσματα, βγάζω την ταπετσαρία γύρω από το θόλο (ευτυχώς είναι πανεύκολο) και ξεκινάω κοιτώντας το top mount σε κάθε λακούβα. Εν τω μεταξύ το κλακα-κλουκα ακουγόταν τρομερά δυνατά.

Πριν βιαστείτε να πείτε κλασσική περίπτωση χαλασμένου top mount, είναι από Μ3 Ε46 Cabrio, με 25.000χλμ μέχρι στιγμής. Πριν 5000χλμ που άλλαξα αμορτισέρ και ελέγθηκαν, ήταν σε άψογη κατάσταση.

Παρατήρησα λοιπόν που λέτε ότι κάποτε για κάποιον λόγο, αντί η πάνω ροδέλα του top mount να είναι σπαστή προς τα πάνω (http://www.google.gr/imgres?sa=X&biw=1429&bih=995&tbm=isch&tbnid=mSiUV-yk9x8XxM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fchrisparente.com%2F2011%2F0 8%2F02%2Frear-shock-mount-replacement-on-an-e36-m3%2F&docid=D9xuaQlvdUEcmM&imgurl=http%3A%2F%2Fcparente.files.wordpress.com%2 F2011%2F08%2Fdscn14011.jpg&w=3072&h=2304&ei=Ba_oUofoKuWm0AW-v4G4BA&zoom=1&ved=0CJkBEIQcMBQ&iact=rc&dur=420&page=1&start=0&ndsp=30), ήταν επίπεδη. Και επειδή κάθε φορά που ακουγόταν το κλάκα-κλουκα έβλεπα να έρχεται σε επαφή το άνω μέρος του top mount με τη ροδέλα, λέω εδώ είμαστε.

Εν τω μεταξύ που και που σταματούσε να το κάνει. Πάω λοιπόν και παίρνω από τη BMW 2 ροδέλες με το σπάσιμο και τις βάζω πάνω. Τέρμα λοιπόν οι θόρυβοι. Λέω επιτέλους.

Χθες το πρωί όμως άρχισε πάλι τα ίδια σε όλη τη διαδρομή μέχρι να πάω στη δουλειά και αρκετά δυνατά. Στο γυρισμό τίποτα, κιχ. Σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια, ούτε τουμπερλέκι να έπαιζε!!!

Έχετε καμιά ιδέα, καθότι δεν έχω τι άλλο να αλλάξω πλέον...:shakehead:shakehead