PDA

Επιστροφή στο Forum : ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΑ ΠΑΙΞΕ.....ΑΚΟΥΩ ΛΥΣΕΙS


ankor
10-05-09, 10:21
Τωρα αρχιζουν τα δυσκολα παιδια.
Χθεs το πρωι ανεβαινω προs Αθηνα και ειμαι με 160-180 συνεχεια απο Ισθμο εωs την κατηφορα πριν τα Μεγαρα.Ξαφνικα νιωθω οτι χανω καποιουs κυλινδρουs και κοβει μονο του το αυτοκινητο.Αμεσωs σταματαω και σβηνω το αυτοκινητο.Ανοιγω καπω και βαζω εμπροs.To μοτερ ρεταρει και ακουγεται μεταλλικοs θορυβοs μπροστα προs το βεντιλατερ και στο καπακι των βαλβιδων.Δουλευει κανα λεπτο ετσι και ο θορυβοs γινεται πιο αγριοs συν οτι βγαζει τοσο ασπρο καπνο που νομιζειs οτι εχει αρπαξει φωτια ολο το αμαξι.Καλω την οδικη βοηθεια το φορτωνουμε και αρχιζει ο Γολγοθαs......Σε τρια διαφορετικα συνεργεια φορτο-ξεφορτω το αυτοκινητο 3 διαφορετικεs γνωμεs παντα ασχημεs μονο απο το ακουσμα του μοτερ.

1) Στροφαλοs.
2)Στροφαλοs μπιελα ελατηρια
3)Καδενα γλυστρεs και τρυπιο πιστονι.

Οποιοs μπορει να βοηθησει στα εξηs ερωτηματα μου γιατι κοντευω να τρελλαθω.

1) Τι ειναι οι γ@μημενεs οι γλυστρεs(O τριτοs που μου τιs ανεφερε ηταν στο κλεισιμο και δεν προλαβα να ρωτησω)

2)Καθε 5.000χλμ που εκανα αλλαγη λαδιων ελειπαν περιπου 400-500 γραμμαρια λαδι .Πιστευω ειναι σε λογικα πλαισια αυτο το καψιμο λαδιου.
Το μοτερ δουλευε ΤΕΛΕΙΑ σε διαγνωστκα διαφορετικων συνεργειων ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΑ .Ολοι μου ελεγαν το μοτερ σου κενταει ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.(Καθε 2 μηνεs περιπου το πηγαινα για διαγνωση βλαβων ετσι εχω αυτο το κολλημα.....πριν 2 εβδομαδεs που αλλαξα μπουζι λεω στον μηχανικο μετρα και συμπιεση κυλινδρων .ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΟΚ.
Επισηs τρομπα λαδιου ειχα αλλαξει πριν κανα χρονο.
Κανεναs μηχανικοs ομωs δεν μπορει να μου πει μου πει με σιγουρια απο τι προηλθε η ζημια στο μοτερ.(Αυτο ειναι που με καιει)Ολοι μου λενε οτι πρεπει να ανοιξουμε μοτερ και να "δουμε¨
Το κοστολογιο και στα τρια συνεργεια κυμαινεται απο 6.000 ευρω και βαλε.....
Ακουω γνωμεs παιδια.Απο τι μπορει να εγινε η ζημια?
Αξιζει να το επισκευασω η το πεταω και βαζω ενα αλλο?
Θα ξαναδουλεψει ετσι οπωs δουλευε?(ειχα και κατεβασμενο καπακι με εκκεντροφορουs)

Υ.Γ (Στο τριτο συνεργειο που το ακουσε επειδη δεν τον ξερω αν καποιοs τον ξερει αs μου πει παρακαλω αν ειναι αξιοπιστο το συνεργειο ειναι καποιοs με ενα Ε30 λευκο που φοραει ενα V12 και κατεβαινει σε drugster μερια Ασπροπυργο....το συνεργειο.)

Ευχαριστω εκ των προτερων οσουs μου απαντησουν.
Αντωνηs.

E30MANIAC
10-05-09, 10:32
Οι γλυστες ειναι εκει οπου 'ακουμπαει-γλυστραει' η καδενα οταν κινειται.Οταν φαγωνονται,φαντασου οτι, η καδενα εχει πιο πολλες ανοχες κατα την κινηση της.Τι μοτερ φορας;Το συνεργειο ειναι ο Λαφογιαννης.Πολυ εμπειρια απο Ε30,τωρα για τα αλλα μοντελα δεν ξερω σιγουρα αλλα εχει φτιαξει αρκετα γρηγορα BMW.

ankor
10-05-09, 10:35
Οι γλυστες ειναι εκει οπου 'ακουμπαει-γλυστραει' η καδενα οταν κινειται.Οταν φαγωνονται,φαντασου οτι, η καδενα εχει πιο πολλες ανοχες κατα την κινηση της.Τι μοτερ φορας;Το συνεργειο ειναι ο Λαφογιαννης.Πολυ εμπειρια απο Ε30,τωρα για τα αλλα μοντελα δεν ξερω σιγουρα αλλα εχει φτιαξει αρκετα γρηγορα BMW.

Nαι αυτοs ειναι φιλε.Φοραω το S50 286

sm6
10-05-09, 11:45
αν δεν ανοιχθει το μοτερ σου ειναι δυσκολο να σου πει κανεις την εκταση της ζημιας και ακομα περισσοτερο τον λογο...
αλλα αν το κοστος φθανει εκει που ειπες, μαλλον δε σε συμφερει η επισκευη.

ankor
10-05-09, 12:21
αν δεν ανοιχθει το μοτερ σου ειναι δυσκολο να σου πει κανεις την εκταση της ζημιας και ακομα περισσοτερο τον λογο...
αλλα αν το κοστος φθανει εκει που ειπες, μαλλον δε σε συμφερει η επισκευη.

Σε 2 τηλεφωνα που εκανα σε μεταχειρισμενα μου ειπαν μοτερ εχουμε αλλα......τι ετσι θα το βαλειs το μοτερ επανω?Δεν θα αλλαξειs ελατηρια γιατι λογω ακινησιαs...... Δηλαδη παλι ανοιγμα το μοτερ .
Ρε πωs μπλεξαμε στα καλα καθουμενα...

mo328i
10-05-09, 13:16
φιλε αυτο που σου λενε ισχυει πρεπει να ανοιξουν μοτερ για να δουν τι επαθε,και τι θελει αλλαγη,πως ετσι θα σου πουν στα καλα καθουμενα?>βρες ενα συνεργειο που να εμπειστευεσαι να αρχισει το λυσιμο και βλεπεις...

Dimzan
10-05-09, 13:27
Αφου πηγε σε 3 συνεργεια πως και δεν ανοιξατε το καπακι?

Σκεφτομαι κι ενα περιεργο σεναριο, να περασε σκουπιδακι μεταλικο στο θαλαμο καυσης και να ξεκινησε απο εκει η ιστορια. μηπως φορας καποια φιλτροχουανη η πολυ ελευθερο φιλτρο?

Παντως, αφου το προσεχες τοσο το μοτερ, με σωστες αλλαγες (τα 400-500γραμμ ειναι φυσιολογικο καψιμο) και με ελεγχους στο διαγνωστικο θεωρω πως δυσκολο να την ακουσε λογω κακης χρησης. Κι εμενα η σκεψη μου για σπασμενο πιστονι παει αλλα αν δεν ανοιξεις το καπακι δε θα δεις

spin
10-05-09, 14:19
ΦΙΛΕ ΤΑ ΕΛΑΤΙΡΙΑ ΕΣΠΑΣΑΝ ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΠΡΟΙ ΚΑΠΝΟΙ. ΠΕΡΝΑΓΑΝ ΛΑΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΛΗΝΔΡΟ.

ankor
10-05-09, 14:26
ΦΙΛΕ ΤΑ ΕΛΑΤΙΡΙΑ ΕΣΠΑΣΑΝ ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΠΡΟΙ ΚΑΠΝΟΙ. ΠΕΡΝΑΓΑΝ ΛΑΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΛΗΝΔΡΟ.

Oποτε αν ειναι ελατηρια θα εχει γδαρει και κυλινδρο.....

spin
10-05-09, 14:29
ΚΑΤΑ 80% ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑΙ.

oldcarskickass
10-05-09, 15:29
Το καλό είναι ότι ακούς μεταλλικό θόρυβο από μπροστά από ότι λες και όχι από κάτω.

Τα ελατήρια και να την άκουγαν εσύ δε θα το άκουγες, επίσης τα ελατήρια δε σπάνε από την μια στιγμή στην άλλη, αλλά με τον καιρό φθείρονται και έχεις αυξημένη κατανάλωση λαδιού και ίσως και άσπρο καπνό.


Ο μεταλλικός θόρυβος μπροστά και το άστατο ρελαντί κάτι μου λένε ότι έχει να κάνει με το VANOS, ίσως κάποιο ηλεκτρολογικό θέμα (κάποιο καλώδιο κόπηκε) ηλεκτρονικό (εγκεφαλάκι του VANOS) ή ακόμα και κανά σκουπιδάκι (πχ καρβουνιασμένο λάδι ή ακαθαρσία) μέσα στο κύκλωμα του VANOS.

Προσωπικά μέταλλα στροφάλου - μπιελών εγώ θα τα απέκλεια καθώς και τα ελατήρια καθώς δε την ακούνε από την μια στιγμή στην άλλη και αφού λες ότι είχες ΣΤΑΘΕΡΗ κατανάλωση λαδιού δε το συζητάω καν.

Αυτό που θα κοίταγα με τη σειρά είναι :
1)συμπίεση κυλίνδρων, μπας και βρω καμιά καμένη φλάτζα
2)πλήρες CHECK του VANOS.

Το ότι ήσουν με 160 - 180 συνέχεια μπορεί να μην είναι πολλά χλμ αλλά το μοτέρ τραβάει ζόρι, ίσως είχε κάποιο θέμα το βάνος και σε συνδυασμό με την πίεση - θερμοκρασία εμφανίστηκε εκεί, επίσης μπορεί να έσπασε κανά πτερύγιο της αντλίας νερού και άρπαξε τη φλάτζα.

Τα συγκεκριμένα μοτέρ είναι πολύ σκυλιά για να σπάσουν έτσι απλά.

ankor
12-05-09, 12:10
Εχθεs μονο απο το ακουσμα του μοτερ στον Αλεκο μου ειπε μαλλον καποια βαλβιδα εχει κοψει κατι περασε μεσα στον κυλινδρο και βλεπουμε......
Στην ερωτηση μου πωs εγινε αυτο ?Ξεκινησε απο που το κακο?
Μου απαντησε αν οντωs ειναι κομμενη βαλβιδα ετσι απλα ετυχε και κοπηκε.
Σημερα λυνουν καπακι και θα δουμε.......

mo328i
12-05-09, 23:53
οοοοοοοοοοοο τι λες τωρα??κοπηκε βαλβιδα??πρωτη φορα το ακουω αυτο ,πως κοπηκε δηλαδη την χτυπησε το πιστονι και δεν την κρατησε ο οδηγος και κοπηκε?δεν μπορω να καταλαβω,υπομονη φιλε και ελπιζω να μην ειναι κατι το σοβαρο..

crazy_beaver
13-05-09, 00:02
Μπορει να ειχε αστοχια το υλικο και να την εβγαλε τωρα!!!!!!!

oldcarskickass
13-05-09, 00:26
Μπορει να ειχε αστοχια το υλικο και να την εβγαλε τωρα!!!!!!!

Αν είχε αστοχία το υλικό θα το έβγαζε με το που πήγαινε να βγει από τη νταλίκα στην αντιπροσωπεία.

crazy_beaver
13-05-09, 00:41
Αν είχε αστοχία το υλικό θα το έβγαζε με το που πήγαινε να βγει από τη νταλίκα στην αντιπροσωπεία.



Μην το λες!!!

ankor
13-05-09, 12:01
Καλημερα παιδια.Οντωs με τον Αλεκο που ξαναμιλησα τηλεφωνικα μου ειπε ναι κομμενη βαλβιδα και αυτο γινεται απο αρκετουs κακουs παραγοντεs.
1) Λαθοs κατεβασμα απο 5τη π.χ σε 3τη κατα λαθοs με πολλεs στροφεs τοτε η' θα στραβωσει η' θα κοψει βαλβιδεs.
2)Aπο υπερστροφια του μοτερ(εγω ειχα κοφτη 7.900)
3) Ναι παιδια ετσι απλα ετυχε να κοπει ηταν τυχαιο χωριs να φταιει καποιοs αλλοs παραγονταs.

Mε καποιο πολυ φιλο μηχανικο που κανει "επεμβασειs" σε ιαπωνεζικα μου ειπε συνηθεs φαινομενο στα ιαπωνεζικα που φτιαχνει .Κοβουνε βαλβιδεs σαν μαρουλι ασχετα αν οι ιδιοκτητεs τουs δεν το λενε η' δεν ετυχε να το πουν.

Η αληθεια ειναι παντωs οτι πολλεs φορεs το δουλευα κοφτη.....Ισωs μου τα ''μαζευε" και εκανε το ''ΚΡΑΚ''.
Τωρα ψαχνουμε για καπακι.Nα δουμε που θα φτασουμε......

Φιλικα Αντωνηs.

Driftakos
13-05-09, 12:26
Το οτι δούλευες κόφτη δεν είναι εξήγηση..Ο κόφτης είναι εκει για να ΜΗΝ πάθει τίποτα το μοτερ από το στροφάρισμα...
Το να σπάσει βαλβίδα είναι κατι το οποίο γίνετε... Δεν ειναι κατι το σπάνιο, και δικαιολογείται υπό προυποθέσεις...[σε αλλα πιο μικρα μοτερ άλλης μάρκος...οι βαλβίδες ειχαν φτάσει κ σε εξάτμιση...βεβαια ο ούνος είχε κατεβάσει από πέμπτη σε δευτέρα]
Καλό κουράγιο με το μπελά που μπήκες και σου εύχομαι καλά ξεμπερδέματα...Και οσο το δυνατον πιο ανώδυνα..

320 open
13-05-09, 14:06
κριμα φιλε.αντε με το καλο να το φτιαξεις πιο δυνατο απο πριν:dblthumb2

oldcarskickass
14-05-09, 00:34
Βασικά δεν αλλάζεις και ελατήρια βαλβίδων μια που το ανοίγεις;

Δύσκολο μου φαίνεται να φταίει η βαλβίδα αυτή καθαυτή.

Dimzan
14-05-09, 00:44
εγω στα γιαπωνεζικα ξερω οτι κοβουν βαλβιδες οταν εχουν εκκεντροφορους και δεν ειναι καλα ρυθμισμενα. Δε θυμαμαι την εξηγηση αλλα εχει συμβει.

Απ οτι βλεπω και το δικο σου εχει εκκεντροφορο οποτε ειναι κι αυτο μια πιθανοτητα.

ankor
14-05-09, 08:50
Η λυπητερη ηρθε εχθεs.Moλιs ειδα το καπακι στον εκτο κυλινδρο πωs το ειχε κανει λεs και ειχεs πιασει μια βαριοπουλα και το ειχεs κανει κομματια....Το πιστονι του εκτου κυλινδρου τα ιδια,κομματια εχει γινει.
Τωρα αλλαζουμε καπακι βαλβιδεs-6 πιστονια-ελατηρια-μεταλλα-και αν χρειαστει και μπιελεs.....καλα παμε.Τα πραγματα τα παρηγγειλε ο Αλεκοs στη bmw-Γερμανια και θα φαμε κανα μηνα.Κοστοs μαζι με την δουλεια του 7.000 ευρω περιπου.

Αυτο που με καιει ειναι ομωs γιατι τοσο μεγαλη ζημια σε ενα μοτερ που δουλευε αψογα.Μιλησαμε πολυ ωρα μου εξηγησε πολλα.....ο Αλεκοs.
To πρωτο και ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΤΑ ΜΟΤΕΡ Μ3 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ 36 Η 46 ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ!!!!!!Δουλευουν στο οριο απο τη μαμα τουs TEΛΟΣ.
99.99% η ζημια προηλθε απο το προγραμμα.Εστειλε παραπανω μειγμα καποια στιγμη το μοτερ υπερστροφαρισε και εγινε το κακο.
Φυσικα μου ειπε οτι το προγραμμα ουτε να το σκεφτω οτι θα ξαναμπει επανω.Αφου δεσει το μοτερ θα μπει το μαμα προγραμμα.
Συν οτι αλλαζω και τουs εκκεντρφορουs και βαζουμε παλι τουs μαμα.

Ειναι σιγουροs για κατι.Μου ειπε ασε με να φτιαξω οπωs θελω εγω το μοτερ.Θα το στρωσειs οπωs σου πω εγω για καμμια 1500ρια χιλιομετρα και μετα θα μου πειs αν ξαναμιλησειs για προγραμματα και εκκεντροφορουs.
Με την προυποθεση οτι δεν θα μπει αλλο χερι επανω στο μοτερ θα δειs τι θα κανει αυτο το μοτερακι.......
Με τα τηλεφωνα που εκανε κατι πιστονια θελει συγκεκριμενα και γινοταν πολυ κουβεντα.Δεν μπορεσα να καταλαβω την ονομασια τουs.

Eν αναμονη.
Αντωνηs.

ankor
14-05-09, 08:53
Βασικά δεν αλλάζεις και ελατήρια βαλβίδων μια που το ανοίγεις;

Δύσκολο μου φαίνεται να φταίει η βαλβίδα αυτή καθαυτή.

Nαι φιλε και ελατηρια βαλβιδων θα αλλαχτουν.

Strax
14-05-09, 09:55
Θυμάμαι ότι το ανέβασμα κόφτη στα Μ3 Ε36 απαγορεύοταν. Δεν έσπαγαν αμέσως, αλλά έβγαζαν μακροπρόθεσμα ζημιές. Νομίζω ότι έτσι την πάτησες και εσύ.

Αφού είχες ανεβασμένο κόφτη, δούλευες πολύ συχνά υπερστροφίες.

Nick_compact
14-05-09, 09:57
Ό φίλος είπε ότι δούλευε 7900 κόφτη. Εργοστασιακά πόσο είχαν τα Ε36; 7400;

str2004
15-05-09, 09:43
Φιλε μου ο μαστορας σου προφανως δεν σου εξηγησε με σαφηνεια γιατι το "προγραμμα" κατα 99,99% ευθυνεται......... Ολα μα ΟΛΑ τα προγραμματα , για ΟΛΑ τα αυτοκινητα...... "διαφωνουν" και ειναι κακοπροαιρετα οταν εχεις ακαθαριστα μπεκ ή εστω καποιο προβληματικο μπεκ.....Το αποτελεσμα??? Στεγνωνει ο κυλινδρος απο καυσιμο - στεγνωνουν και οι βαλβιδες και καπου εκει αρχιζουν τα παρατραγουδα..... ΔΕΝ σου φταιει το προγραμμα...... Μηπως ειναι η "κακη" συντητηρη ( απο πλευρας μαστορα οπου το πηγαινες ) και η μη προγραμματισμενη διαδικασια-σειρα οπου γινονται συντηρηση μερη του κινητηρα?????

Για να κοπει βαλβιδα-βαλβιδες σε οποιαδηποτε μοτερ ( απο αμαξι ειτε μοτοσυκλετας ) πρωτος παραγοντας ειναι να μην λυπαινονται-ψυχονται σωστα ......και επειδη την λυπανση-ψυξη των βαλβιδων την κανει κατα 89,9% η βενζινη κατα την εισαγωγη της στον χωρο καυσης .....παντα ευθυνεται ο παραγοντας ( μπεκ ή καρπυρατερ ) διωχετευσεις καυσιμου......

Spyros
15-05-09, 09:48
Αντωνη καλημερα. Ρε φιλε λεω εγω τωρα δεν παμε να βρουμε ενα μηχανακι καθαρο να το βαλουμε απανω στα μισα λεφτα απο το να κανεις επισκευη την δικη σου?

str2004
15-05-09, 09:53
Αντωνη καλημερα. Ρε φιλε λεω εγω τωρα δεν παμε να βρουμε ενα μηχανακι καθαρο να το βαλουμε απανω στα μισα λεφτα απο το να κανεις επισκευη την δικη σου?

Σωστοοοοοος +1 :D

ankor
15-05-09, 10:02
Αντωνη καλημερα. Ρε φιλε λεω εγω τωρα δεν παμε να βρουμε ενα μηχανακι καθαρο να το βαλουμε απανω στα μισα λεφτα απο το να κανεις επισκευη την δικη σου?

Kαλημερα Σπυρο.Που ρε φιλε? οπου εχω παρει τηλεφωνα μου λενε 6.000 ευρω συν οτι πρεπει να αλλαξω και ελατηρια πριν το βαλω επανω.
Αν εχειs κατι Σπυρο παμε να δουμε δεκτα τα παντα.

ankor
15-05-09, 10:09
Φιλε μου ο μαστορας σου προφανως δεν σου εξηγησε με σαφηνεια γιατι το "προγραμμα" κατα 99,99% ευθυνεται......... Ολα μα ΟΛΑ τα προγραμματα , για ΟΛΑ τα αυτοκινητα...... "διαφωνουν" και ειναι κακοπροαιρετα οταν εχεις ακαθαριστα μπεκ ή εστω καποιο προβληματικο μπεκ.....Το αποτελεσμα??? Στεγνωνει ο κυλινδρος απο καυσιμο - στεγνωνουν και οι βαλβιδες και καπου εκει αρχιζουν τα παρατραγουδα..... ΔΕΝ σου φταιει το προγραμμα...... Μηπως ειναι η "κακη" συντητηρη ( απο πλευρας μαστορα οπου το πηγαινες ) και η μη προγραμματισμενη διαδικασια-σειρα οπου γινονται συντηρηση μερη του κινητηρα?????

Για να κοπει βαλβιδα-βαλβιδες σε οποιαδηποτε μοτερ ( απο αμαξι ειτε μοτοσυκλετας ) πρωτος παραγοντας ειναι να μην λυπαινονται-ψυχονται σωστα ......και επειδη την λυπανση-ψυξη των βαλβιδων την κανει κατα 89,9% η βενζινη κατα την εισαγωγη της στον χωρο καυσης .....παντα ευθυνεται ο παραγοντας ( μπεκ ή καρπυρατερ ) διωχετευσεις καυσιμου......

Φιλε καλημερα.Παντα μεταφερω τα λεγομενα του Αλεκου.
Τα μπεκ ειχαν καθαριστει και το εχω και σε τιμολογιο με τιs εργασιεs που εγιναν στο service.
Tι να πω δεν ξερω.Οτι μου λεει ο Αλεκοs αυτα μεταφερω.
Φιλικα Αντωνηs

str2004
15-05-09, 10:19
Φιλε καλημερα.Παντα μεταφερω τα λεγομενα του Αλεκου.
Τα μπεκ ειχαν καθαριστει και το εχω και σε τιμολογιο με τιs εργασιεs που εγιναν στο service.
Tι να πω δεν ξερω.Οτι μου λεει ο Αλεκοs αυτα μεταφερω.
Φιλικα Αντωνηs

Φιλε Αντωνη εχεις απολυτο δικιο ....και μεταφερεις οτι σου λεει ο μαστορας σου.....

Εσυ οδηγας μια υπεροχη M3 και ο μαστορα σου δουλευει επανω στην M3 σου και στην τσεπη σου..... ( καλο ειναι να μην αναφερθω εδω για το πιος ειναι καλος ή κακος μαστορας ) . Απλα επειδη οσα μεταφερεις απο τον μαστορα σου μπορει.....να "τρομαζουν" εμας .....καλο ειναι λοιπον να γνωριζουμε και να φυλαγομαστε απο τα αληθη αιτια μιας τετοιας ζημιας ( ΑΚΡΙΒΩΣ την ιδια ζημια επαθα σε μια KAWASAKI ZX9-R :( οπου το ενα καρμπυρατερ ειχε τρυπησει μεμβρανη .....παρ'οτι ο μαστορας το ειχε checkαρει - κοντεψα να του checkαρω το κεφαλι μετα εγω.....χεχεχεχε )

Επειτα ΟΛΑ τα αυτοκινητα που "φορανε" προγραμμα .....λες να ειναι ολα προς κοψιμο βαλβιδων???? Τεσπα να μην σε κουραζω ......γιατι η αληθεια ειναι πως εσυ εισαι αυτην την στιγμη σε δυσκολη θεση και η κουκλαρα Μ3 σου στον ....... "γιατρο" :(

red_bmw
15-05-09, 10:51
Η λυπητερη ηρθε εχθεs.Moλιs ειδα το καπακι στον εκτο κυλινδρο πωs το ειχε κανει λεs και ειχεs πιασει μια βαριοπουλα και το ειχεs κανει κομματια....Το πιστονι του εκτου κυλινδρου τα ιδια,κομματια εχει γινει.
Τωρα αλλαζουμε καπακι βαλβιδεs-6 πιστονια-ελατηρια-μεταλλα-και αν χρειαστει και μπιελεs.....καλα παμε.Τα πραγματα τα παρηγγειλε ο Αλεκοs στη bmw-Γερμανια και θα φαμε κανα μηνα.Κοστοs μαζι με την δουλεια του 7.000 ευρω περιπου.

Αυτο που με καιει ειναι ομωs γιατι τοσο μεγαλη ζημια σε ενα μοτερ που δουλευε αψογα.Μιλησαμε πολυ ωρα μου εξηγησε πολλα.....ο Αλεκοs.
To πρωτο και ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΤΑ ΜΟΤΕΡ Μ3 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ 36 Η 46 ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ!!!!!!Δουλευουν στο οριο απο τη μαμα τουs TEΛΟΣ.
99.99% η ζημια προηλθε απο το προγραμμα.Εστειλε παραπανω μειγμα καποια στιγμη το μοτερ υπερστροφαρισε και εγινε το κακο.
Φυσικα μου ειπε οτι το προγραμμα ουτε να το σκεφτω οτι θα ξαναμπει επανω.Αφου δεσει το μοτερ θα μπει το μαμα προγραμμα.
Συν οτι αλλαζω και τουs εκκεντρφορουs και βαζουμε παλι τουs μαμα.

Ειναι σιγουροs για κατι.Μου ειπε ασε με να φτιαξω οπωs θελω εγω το μοτερ.Θα το στρωσειs οπωs σου πω εγω για καμμια 1500ρια χιλιομετρα και μετα θα μου πειs αν ξαναμιλησειs για προγραμματα και εκκεντροφορουs.
Με την προυποθεση οτι δεν θα μπει αλλο χερι επανω στο μοτερ θα δειs τι θα κανει αυτο το μοτερακι.......
Με τα τηλεφωνα που εκανε κατι πιστονια θελει συγκεκριμενα και γινοταν πολυ κουβεντα.Δεν μπορεσα να καταλαβω την ονομασια τουs.

Eν αναμονη.
Αντωνηs.

γεια σου φιλε... μια ερωτηση...
πιστονια κ μπιελες παραγγειλες μαμα?
πως κ δεν εβαλες σφυριλατα?

ankor
15-05-09, 10:58
γεια σου φιλε... μια ερωτηση...
πιστονια κ μπιελες παραγγειλες μαμα?
πως κ δεν εβαλες σφυριλατα?

Πιστονια κατι συγκεκριμενα ψαχνει ο μηχανικοs ακομα δεν ξερω τι θα γινει αν το επισκευασω η βαλω αλλο μοτερ.

str2004
15-05-09, 11:06
Βοηθηστε τον φιλο μας οσοι γνωστες απο mobile.de ;)

ΔημητρηςΜ3
15-05-09, 11:22
Να σου βαλω μια μικρη φωτια δες τιμη και κρινε δεν καταλαβα βεββαια ποιο μοτερ φορας! αλλα με μια μικρη ερευνα στο net! ΔΕΣ !!
http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E36-M3-3-0-S50-Engine-Complete-42k_W0QQitemZ230334728742QQcmdZViewItemQQptZUK_Car sParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item230334728742&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C 240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

ankor
15-05-09, 11:27
Να σου βαλω μια μικρη φωτια δες τιμη και κρινε δεν καταλαβα βεββαια ποιο μοτερ φορας! αλλα με μια μικρη ερευνα στο net! ΔΕΣ !!
http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E36-M3-3-0-S50-Engine-Complete-42k_W0QQitemZ230334728742QQcmdZViewItemQQptZUK_Car sParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item230334728742&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C 240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

Eυχαριστω πολυ.Το S50 με τα 286 αλογα φοραω οποτε συμφερει αλλο μοτερ παρα επισκευη.Και παλι ευχαριστω.

ΔημητρηςΜ3
15-05-09, 11:38
Το δικο μου το μοτερακι e46 m3 ειναι απο UK καθαρο και 100%οκ
τα μεταφορικα αν παρεις απο UK θα ειναι κανα 1000 μεχρι Αθηνα!
τα 7000 ειναι παρα πολλα!!! εχει πολλα μοτερακια! σε καλες τιμες

ankor
15-05-09, 11:43
Το δικο μου το μοτερακι e46 m3 ειναι απο UK καθαρο και 100%οκ
τα μεταφορικα αν παρεις απο UK θα ειναι κανα 1000 μεχρι Αθηνα!
τα 7000 ειναι παρα πολλα!!! εχει πολλα μοτερακια! σε καλες τιμες

Aυτο βλεπω οποτε καταληγω 100% αγορα μοτερ.

konas
15-05-09, 12:24
Για κοιτα και αυτόν. Καμμια φορα έχει http://www.fabdirect.com/default.asp?id=214

Strax
15-05-09, 14:50
Η αλλαγή μοτέρ είναι η επιλογή που θα προτιμούσαν οι περισσότεροι.

Απλά πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος ότι αγοράζεις γουρούνι στο σακί και δεν ξέρεις τι θα σου βγει. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος και για το χειρότερο ενδεχόμενο, γιατί οι κινητήρες αυτοί έχουν ήδη πολλά χρόνια στην πλάτη τους και πιθανότατα και πολλά χιλιόμετρα.

Εκτός και αν αναθέσεις σε συνεργείο να σου βρει μοτέρ με γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας. Αλλά κάτι τέτοιο πληρώνεται.

ankor
15-05-09, 17:20
Η αλλαγή μοτέρ είναι η επιλογή που θα προτιμούσαν οι περισσότεροι.

Απλά πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος ότι αγοράζεις γουρούνι στο σακί και δεν ξέρεις τι θα σου βγει. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος και για το χειρότερο ενδεχόμενο, γιατί οι κινητήρες αυτοί έχουν ήδη πολλά χρόνια στην πλάτη τους και πιθανότατα και πολλά χιλιόμετρα.

Εκτός και αν αναθέσεις σε συνεργείο να σου βρει μοτέρ με γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας. Αλλά κάτι τέτοιο πληρώνεται.


Μπροs γκρεμοs και πισω ρεμα.....Ο εναs με μεταχειρισμενα μου ειπε οτι εχει ενα μοτερ και οτι εχει αλλαξει μεταλλα και ελατηρια και ειναι καλο και ο δευτεροs οτι απο εκει που εχει φερει το μοτερ του δινουν 3 μηνεs εγγυηση και οτι θα το "δει" και ο μηχανικοs και θα συμφωνησει οτι ειναι καλο το μοτερ.
Μπροs γκρεμοs και πισω ρεμα...Οι τιμεs ειναι ιδιεs και για τα 2 μοτερ.

ΒΟΗΘΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ?

m_power_lunatic
15-05-09, 17:45
Δεν θεωρω οτι ειναι τοσο μεγαλο διλημμα κατα την ταπεινοτατη γνωμη μου,εαν κρατησεις για πολλα ακομα χρονια το αμαξι σου τοτε ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ωστε να ξερεις τι εχεις κανει και χωρις απροοπτα.Εαν εχεις σκοπο να το δωσεις μελλοντικα στον αμεσο χρονο κτλ τοτε βαλε ενα απο παλιατζιδικο μην κανεις πολλες ταρζανιες και μολις ερθει η ωρα δωστο και τελος.

Driftakos
15-05-09, 19:08
Δεν θεωρω οτι ειναι τοσο μεγαλο διλημμα κατα την ταπεινοτατη γνωμη μου,εαν κρατησεις για πολλα ακομα χρονια το αμαξι σου τοτε ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ωστε να ξερεις τι εχεις κανει και χωρις απροοπτα.Εαν εχεις σκοπο να το δωσεις μελλοντικα στον αμεσο χρονο κτλ τοτε βαλε ενα απο παλιατζιδικο μην κανεις πολλες ταρζανιες και μολις ερθει η ωρα δωστο και τελος.

+1 και από μένα..Της ίδιας άποψης είμαι.. εκτος κ αν το δικό σου πιστευεις οτι το εχεις λιώσει και δεν αξίζει να το φτιάξεις. Αν και αν ο μάστορας είναι γάτος όταν το ανοίξει μπορεί να σου πει τι ειναι κατα την γνώμη του καλύτερο να κάνεις. Να δει γενικότερη κατάσταση κυλίνδρων, πιστονιών κτλπ...
Το μεταχειρισμένο ειναι σαν το τζοκερ..Και αν σου κάτσει???
Πάντως επιπλέον θα σου λεγα να τον ακουσεις και να βγαλεις το πρόγραμμα. Ειδικα αν σου ανεβαζει κοφτη... Εντελως υποκειμενικό το σχόλιο, απλά από όσα έχω ακούσει τα "περίεργα" μοτερ καλο ειναι να μένουν μαμά...

MrZ
15-05-09, 20:25
Εγώ την "έπαθα" μια φορά με το escort όταν έκαψα φλάτζα και ο μάστορας(ας τον πούμε) έπαιρνε τον πατέρα μου(παλιοί γνωστοί) τηλέφωνο για επιβεβαιώσεις κτλ αντί για μένα(ενώ ο πατέρας μου δεν είχε καμία σχέση πλέον με το αμάξι).
Μ:Τώρα να ανοίξουμε το μοτέρ;θέλει φλάτζα,πλάνισμα καπάκι,εργατικά μπλά μπλά...Να του βάλω ένα άλλο που έχω όπως είναι να είσαι κομπλέ και μισά λευτά;
Π:Είναι καλό;
Μ:Διαμάντι!
Π:Βάλ'το να τελειώνουμε(παίρνεις τον άλλο τηλέφωνο όταν είναι πηγμένος στη δουλειά...τί να σου πεί; )

Παίρνω λοιπόν το αμάξι με το "διαμάντι" και προσέχω μικροσκασιματάκια στην εξάτμιση και μυρωδιά βενζίνας,άσε τα απίστευτα μπάμ στο άσε όταν είχε σηκώσει πίεση.Εντάξει άλλο μοτέρ είναι(σκέφτομαι),συντηρητικά το οδηγούσα γιατί δεν είχα και οικονομική άνεση για ταρζανιές,η πίεση ήταν στα εργοστασιακά πλαίσια,εντελώς μαμά μοτέρ.Όσο για την άκαυστη,ποτέ δεν μπόρεσε κανείς να μου το ρυθμίσει σωστά,είναι MFI(με μεμβράνη),οπότε δεν με ανησυχούσε ιδιαίτερα.
Πρίν κλείσει μήνα στο αμάξι μου το μοτέρ,μένω από ντιστριμπιτέρ.Επειδή τυχαίνει να είμαι κοντά σε ένα φίλο ηλεκτρολόγο,πρίν με φορτώσει η οδική,μου κάνει έλεγχο συμπίεσης...Είχα κύλινδρο off...

Οπότε ξανά συνεργείο.
Μ:ραγισμένα ελατήρια
Εγώ:μα είπες ότι είναι "διαμάντι"
Μ:το έσκισες...
Τιμολόγια κτλ δεν υπάρχει τίποτα,οπότε απλώς τον έβαλα να μου κάνει επισκευή το "διαμάντι",την οποία θα μπορούσα να είχα κάνει και στο δικό μου μοτέρ εξ'αρχής και να ξέρω τι έχω και να μην παίρνω άλλο ένα μοτέρ.
Φυσικά δεν ξαναπάτησα εκεί.

Στο θέμα σου τώρα,θα το ξαναγυρίσεις σε εργοστασιακό,οπότε είτε το δικό σου φτιάξεις,είτε βάλεις άλλο,θα είσαι στα ίδια επίπεδα.
Το θέμα είναι επισκευή με αποδείξεις και + στο χρόνο ζωής με αντίτιμο ένα Α ποσό ή
ένα "γουρούνι στο σακί" με σίγουρα μικρότερο χρόνο ζωής από το δικό σου με αντίτιμο ένα Β ποσό.
Έχεις σκοπό να το κρατήσεις για πολλά χρόνια ακόμα;

ankor
15-05-09, 20:32
Oποτε ενα μοτερ και τερμα.
Ετσι κι αλλιωs κανα 6μηνο θα το κρατησω ακομα.

Dimzan
15-05-09, 20:45
Ειναι κριμα για ενα εξαμηνο μονο να δωσεις 7000.

Αν δε σκοπευεις να το κρατησεις καντο 325-328 με πολυ λιγοτερα χρηματα και φευγει και πιο ευκολα μετα οταν θα ναι να το πουλησεις.

ankor
23-05-09, 11:15
Καλημερα σαs.Να ευχαριστησω ολουs ανεξαιρετωs που μου απαντησαν στο προβλημα που ειχα με το μοτερ.

Εχθεs πηρα το αυτοκινητο.Το μοτερ (το αλλαξα τελικα δεν επισκευασα το δικο μου) δουλευει αψογα σε συνθηκεs "αγριεs" δεν ειπε οχι πουθενα.
Αγορα μοτερ πλεξουδα και εγκεφαλοs 4.000 ευρω.
Τοποθετηση +λαδια / φιλτρο / μπουζι 1.200 ευρω.

Το επομενο βημα αν μπορεσω θα πειραξω το προγραμμα που φοραγα στο προηγουμενο μοτερ δηλ.ο κοφτηs στιs 7.400 στρ.και οχι στιs 7.900 στρ.που ειναι τωρα.Και αν ολα πανε καλα ξαναβαζω και τουs εκκεντροφορουs.

Σε δουλεια να βρισκομαστε παλι.......

red_bmw
23-05-09, 11:50
Καλημερα σαs.Να ευχαριστησω ολουs ανεξαιρετωs που μου απαντησαν στο προβλημα που ειχα με το μοτερ.

Εχθεs πηρα το αυτοκινητο.Το μοτερ (το αλλαξα τελικα δεν επισκευασα το δικο μου) δουλευει αψογα σε συνθηκεs "αγριεs" δεν ειπε οχι πουθενα.
Αγορα μοτερ πλεξουδα και εγκεφαλοs 4.000 ευρω.
Τοποθετηση +λαδια / φιλτρο / μπουζι 1.200 ευρω.

Το επομενο βημα αν μπορεσω θα πειραξω το προγραμμα που φοραγα στο προηγουμενο μοτερ δηλ.ο κοφτηs στιs 7.400 στρ.και οχι στιs 7.900 στρ.που ειναι τωρα.Και αν ολα πανε καλα ξαναβαζω και τουs εκκεντροφορουs.

Σε δουλεια να βρισκομαστε παλι.......
να ρωτησω κατι...
1000ε σου πηρε για να βαλει το μοτερ???

ankor
23-05-09, 11:57
Δυστυχωs NAI.Και χωριs αποδεξη γιατι ειχε φυγει και καλα η κοπελα......
Αλλα απο οτι υπολογισα εγω κανα 800 σαρι ευρω ειναι η εργασια του καθαρα.

red_bmw
23-05-09, 11:59
Δυστυχωs NAI.Και χωριs αποδεξη γιατι ειχε φυγει και καλα η κοπελα......
Αλλα απο οτι υπολογισα εγω κανα 800 σαρι ευρω ειναι η εργασια του καθαρα.
Δυστυχως ειναι πολλα...
κ ειδικα για αντικατασταση μοτερ...

ankor
23-05-09, 12:10
Δυστυχως ειναι πολλα...
κ ειδικα για αντικατασταση μοτερ...

Εχθεs σε ενα φιλο απο εδω μεσα που τα λεγαμε του εστειλα ενα p.m
και του ελεγα και αλλα πραγματακια περιεργα...Αν βρω χρονο θα ανεβασω φωτο απο το νεο μοτερ που μου τοποθετησε και τα συμπερασματα δικα σαs....

ΔημητρηςΜ3
23-05-09, 12:33
βαλε φοτο να δουμε με το καλο το καινουργιο μοτερακι

oldcarskickass
23-05-09, 12:35
Όχι ρε γμτ ΠΑΡΑ πολλά σου πήρε!!

Και αν σκεφτείς ότι την υπόλοιπη υποδομή την είχες...(φρένα κτλ)

Δε πειράζει, αν είναι εντάξει το μοτέρ, χαλάλι.

Καλές βόλτες.

Strax
25-05-09, 11:57
Μπορεί να μην έχω καταλάβει κάτι, αλλά δεν έλυσε και το προηγούμενο μοτέρ, για να δείτε τι γίνεται και αν επισκευάζεται? Όλες οι εργασίες πριν την τοποθέτηση, θα πρέπει να πληρωθούν. Ή το πήγες αλλού τελικά?

ankor
25-05-09, 12:24
Μπορεί να μην έχω καταλάβει κάτι, αλλά δεν έλυσε και το προηγούμενο μοτέρ, για να δείτε τι γίνεται και αν επισκευάζεται? Όλες οι εργασίες πριν την τοποθέτηση, θα πρέπει να πληρωθούν. Ή το πήγες αλλού τελικά?

Aπο το προηγουμενο μοτερ μονο καπακι ελυσε.Οχι δεν το πηγα αλλου.
Το θεμα ειναι οτι δεν με πειραξαν τα χρηματα με πειραξε οτι οτι εγινε αρπα κολλα η δουλεια με την μπαρα θολων να βρισκει στο καπω,το φιλτρο καμπιναs ανθρακα να βρισκεται χυμα διπλα απο το τεποζιτο του παραφλου η φισα που κουμπωνει το διαγνωστικο και αυτη χυμα και το κυριοτερο το καλωδιο ρευματοs που ερχεται απο πισω απο την μπαταρια ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΧΥΜΑ ΟΧΙ ΒΙΔΩΜΕΝΟ.Οταν θα βρω χρονο θα δειτε τιs φωτο και υπαρχουν και στο γκαραζ μου πωs ηταν το παλιο μοτερ και πωs ειναι το νεο .Ακουγα τα καλυτερα και ειδα ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ....

ankor
27-05-09, 11:12
Kαι μια και ανοιξα αυτο το θρεντ σχετικα με το "κρακ" που εκανε το μοτερ και λεω αντε και παμε καλα βαλαμε το αλλο μοτερ επανω και ειμαστε στην βελτιωση με δυναμομετρο και τα σχετικα...ερχεται και η αλλη κεραμυδα.
Οι εκκεντροφοροι που ειχα στο σπασμενο μοτερ ειχαν ΑΛΛΑΧΤΕΙ και ειχαν μπει επανω εκκεντροφοροι απο Μ3/321/ και συγκεκριμενα επανω τουs γραφουν BMW 321 5475 680 2093.Mαλιστα κυριοι μου εφαγε τουs εκκεντροφορουs και εβαλε οτι βρηκε οτι ειχε διαθεσιμο.Το μοτερ ρυθμισμενο στα μειγματα για εκκεντροφορουs αγριουs.....και στο μοτερ ΑΛΛΟΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ
Μαλιστα μεχρι εκει εφτασε.......και φυσικα ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.Και τα γραφω εδω γιατι ξερω οτι παρακαλουθει αυτο το forum.Mεχρι που μπορει να φτασει η ξεφτιλα....
Παναγιωτακη απο τον Πειραια........

Αντωνηs.

scania124
27-05-09, 11:27
και θα το αφησεις ετσι το θεμα,χωρις να τον ξεφτιλισεις???για να μην πω κατι αλλο που αρχιζει απο γ και τελειωνει σε εις:icon42:

ΓΙΑΝΝΗΣ
27-05-09, 11:37
Kαι μια και ανοιξα αυτο το θρεντ σχετικα με το "κρακ" που εκανε το μοτερ και λεω αντε και παμε καλα βαλαμε το αλλο μοτερ επανω και ειμαστε στην βελτιωση με δυναμομετρο και τα σχετικα...ερχεται και η αλλη κεραμυδα.
Οι εκκεντροφοροι που ειχα στο σπασμενο μοτερ ειχαν ΑΛΛΑΧΤΕΙ και ειχαν μπει επανω εκκεντροφοροι απο Μ3/321/ και συγκεκριμενα επανω τουs γραφουν BMW 321 5475 680 2093.Mαλιστα κυριοι μου εφαγε τουs εκκεντροφορουs και εβαλε οτι βρηκε οτι ειχε διαθεσιμο.Το μοτερ ρυθμισμενο στα μειγματα για εκκεντροφορουs αγριουs.....και στο μοτερ ΑΛΛΟΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ
Μαλιστα μεχρι εκει εφτασε.......και φυσικα ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.Και τα γραφω εδω γιατι ξερω οτι παρακαλουθει αυτο το forum.Mεχρι που μπορει να φτασει η ξεφτιλα....
Παναγιωτακη απο τον Πειραια........

Αντωνηs.


Μηπως θα επρεπε να κινηθεις νομικα εναντι του..........

ankor
27-05-09, 11:38
και θα το αφησεις ετσι το θεμα,χωρις να τον ξεφτιλισεις???για να μην πω κατι αλλο που αρχιζει απο γ και τελειωνει σε εις:icon42:

Φυσικα φιλε και δεν θα το αφησω ετσι το θεμα.Το πρωτο μηνυμα το παιρνει απο δω.Τα υπολοιπα δεν θαναι γραπροs λογοs.......

ankor
27-05-09, 11:45
Μηπως θα επρεπε να κινηθεις νομικα εναντι του..........

Μπα θα παρει χρονο.Με το serial number των εκκεντροφορων γιατι το εχω και το απο που αγοραστηκαν υπαρχει , απλα θα παει και θα μου αγορασει τουs ιδιουs και θα μου τουs φερει ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΥΣ.