PDA

Επιστροφή στο Forum : Μ3 Ε46 (DoctorAbo) Vs Audi TT Tquatro 225


DoctorAbo
14-07-05, 14:32
Χθες αργά το απόγευμα κατέβαινα από Λάρισσα προς Αθήνα. Στο 260 χιλιόμετρο και αφού μόλις με είχαν γράψει για ταχύτητα, πέρασε μπροστά μου ένα πολύ όμορφο γρκι μεταλλικό (όχι ασημένιο) ΤΤ (φαινόταν για 225 με 2 μπούκες, καινούργιο και εντυπωσιακότατο). Λίγο παρακάτω τον έφτασα. Η Εθνική έχει ωραίες ανηφορικές και κατηφορικές σε αυτό το σημείο. Στην αρχή καθόμουν πίσω του, για να μετρήσω τα κότσια του αλλά και τα δικά μου. Σε ανοιχτές καμπές λοιπόν, με εντυπωσίασε το γεγονός ότι ο ποππός του audi ψάρευε επικίνδυνα, την ώρα που εγώ έστριβα πίσω του σα τραίνο. Στη κυριολεξία το ποππός του χάζευε σε σημείο που φοβόμουν μπας και κολήσει σε καμμια μπαριέρα.


Λίγο παρακάτω στον Άγιο Αθανάσιο, αρχίσανε οι κατηφορικές. Εκεί λοιπόν αποφάσισα να του ρίξω τσάι μια και όπως ξέρετε οι γραμμές με συναρπάζουν. Εκεί λοιπόν έπρεπε να δείτε την Μ3. Την ώρα που πριν την κορυφή της στροφής το audi άνοιγε την τροχιά του (διότι ο ποππός του χάζευε) η Μ3 τον πέρασε από την εσωτερική με τουλάχιστον 15 - 20 χλμ ψηλότερη ταχύτητα και ένα πολύ απαλό driftarisma με τα 4 , αλλά τόσο γλυκό που δε σε φόβιζε καθόλου. Στη συνέχεια κατεβήκαμε στην τελευταία ευθεία πριν τα διόδια όπου η Μ3 πέρασε χαλαρά μπροστά για να ηερμήσει λίγο μετά που άρχιζε το πέταλο του Μαλιακού.

Όμως το θέμα δεν τέλειωσε εκεί. Στο Σχηματάρι συνάντησα ένα δεύτερο ΑUDI tt tURBO qUATRO (μάλλον ήταν η μέρα τους χθες). Αυτό είχε επίσης 2 καραμουζάκια πίσω, αλλά στην ανηφόρα του Σίρειου και της Μαλακάσας τον πέρναγα με χαρακτηριστική ευκολία. Αυτό με οδήγησε στο συμπέρασμα ότι το γκρι μεταλλικό Audi ήταν σφυριγμένο και μάλλον είχε περισσότερα από 225.

Συμπέρασμα Νο 1 Είμαι ευτυχισμένος με το κράτημα της Μ3. Ούτε τετρακίνητη είναι ούτε όσο χαμηλό το ΤΤ και παρόλα αυτά στρίβει στα τραίνο. Αν δεν είχα και αυτόν τον κόφτη στο κεφάλι μου νομίζω πως θα μπορούσα να στρίψω ακόμα πιο γρήγορα κατεβαίνοντας στον Άγιο Αθανάσιο .

Συμπέραμα Νο 2 Μου φένεται πως και 50 - 60 άλογα διαφορά να έχει ένα αυτοκίνητο από ένα άλλο εξακολουθητικά θέλει προσπάθεια για να τον περάσεις στην ευθεία. Νόμιζα πως είναι περίπατος αλλά τελικά δεν είναι.

Ερωτηματικό Νο 3 Λέτε τελικά να έχει και το δικό μου αμάξι μόνο 320 άλογα όπως του Strax ?

Geo_3D
14-07-05, 14:38
Ερωτηματικό Νο 3 Λέτε τελικά να έχει και το δικό μου αμάξι μόνο 320 άλογα όπως του Strax ?
Αμααααααν
(Ξανά)Αρχισαν τα οργανα............... :D :dance: :smiley_ab :rofl2:

Fad3In
14-07-05, 14:45
Χθες αργά το απόγευμα κατέβαινα από Λάρισσα προς Αθήνα. Στο 260 χιλιόμετρο και αφού μόλις με είχαν γράψει για ταχύτητα, πέρασε μπροστά μου ένα πολύ όμορφο γρκι μεταλλικό (όχι ασημένιο) ΤΤ (φαινόταν για 225 με 2 μπούκες, καινούργιο και εντυπωσιακότατο). Λίγο παρακάτω τον έφτασα. Η Εθνική έχει ωραίες ανηφορικές και κατηφορικές σε αυτό το σημείο. Στην αρχή καθόμουν πίσω του, για να μετρήσω τα κότσια του αλλά και τα δικά μου. Σε ανοιχτές καμπές λοιπόν, με εντυπωσίασε το γεγονός ότι ο ποππός του audi ψάρευε επικίνδυνα, την ώρα που εγώ έστριβα πίσω του σα τραίνο. Στη κυριολεξία το ποππός του χάζευε σε σημείο που φοβόμουν μπας και κολήσει σε καμμια μπαριέρα.


Λίγο παρακάτω στον Άγιο Αθανάσιο, αρχίσανε οι κατηφορικές. Εκεί λοιπόν αποφάσισα να του ρίξω τσάι μια και όπως ξέρετε οι γραμμές με συναρπάζουν. Εκεί λοιπόν έπρεπε να δείτε την Μ3. Την ώρα που πριν την κορυφή της στροφής το audi άνοιγε την τροχιά του (διότι ο ποππός του χάζευε) η Μ3 τον πέρασε από την εσωτερική με τουλάχιστον 15 - 20 χλμ ψηλότερη ταχύτητα και ένα πολύ απαλό driftarisma με τα 4 , αλλά τόσο γλυκό που δε σε φόβιζε καθόλου. Στη συνέχεια κατεβήκαμε στην τελευταία ευθεία πριν τα διόδια όπου η Μ3 πέρασε χαλαρά μπροστά για να ηερμήσει λίγο μετά που άρχιζε το πέταλο του Μαλιακού.

Όμως το θέμα δεν τέλειωσε εκεί. Στο Σχηματάρι συνάντησα ένα δεύτερο ΑUDI tt tURBO qUATRO (μάλλον ήταν η μέρα τους χθες). Αυτό είχε επίσης 2 καραμουζάκια πίσω, αλλά στην ανηφόρα του Σίρειου και της Μαλακάσας τον πέρναγα με χαρακτηριστική ευκολία. Αυτό με οδήγησε στο συμπέρασμα ότι το γκρι μεταλλικό Audi ήταν σφυριγμένο και μάλλον είχε περισσότερα από 225.

Συμπέρασμα Νο 1 Είμαι ευτυχισμένος με το κράτημα της Μ3. Ούτε τετρακίνητη είναι ούτε όσο χαμηλό το ΤΤ και παρόλα αυτά στρίβει στα τραίνο. Αν δεν είχα και αυτόν τον κόφτη στο κεφάλι μου νομίζω πως θα μπορούσα να στρίψω ακόμα πιο γρήγορα κατεβαίνοντας στον Άγιο Αθανάσιο .

Συμπέραμα Νο 2 Μου φένεται πως και 50 - 60 άλογα διαφορά να έχει ένα αυτοκίνητο από ένα άλλο εξακολουθητικά θέλει προσπάθεια για να τον περάσεις στην ευθεία. Νόμιζα πως είναι περίπατος αλλά τελικά δεν είναι.

Ερωτηματικό Νο 3 Λέτε τελικά να έχει και το δικό μου αμάξι μόνο 320 άλογα όπως του Strax ?


Ριχτους συναδελφε!!! Ριχτους αλυπητα!
Οι περισσοτεροι που οδηγουν ΤΤ (παντα με βαση οσα ειχα την ατυχια να συναντησω) ειναι προκλητικοτατοι! :flipa:
Ν.

Strax
14-07-05, 14:58
Μπράβο! Εσείς με τα γρήγορα Μ3 κάντε τους να φοβούνται και εμάς με τα αργά Μ3!

TheCondor
14-07-05, 15:09
Χθες αργά το απόγευμα κατέβαινα από Λάρισσα προς Αθήνα. Στο 260 χιλιόμετρο και αφού μόλις με είχαν γράψει για ταχύτητα, πέρασε μπροστά μου ένα πολύ όμορφο γρκι μεταλλικό (όχι ασημένιο) ΤΤ (φαινόταν για 225 με 2 μπούκες, καινούργιο και εντυπωσιακότατο). Λίγο παρακάτω τον έφτασα. Η Εθνική έχει ωραίες ανηφορικές και κατηφορικές σε αυτό το σημείο. Στην αρχή καθόμουν πίσω του, για να μετρήσω τα κότσια του αλλά και τα δικά μου. Σε ανοιχτές καμπές λοιπόν, με εντυπωσίασε το γεγονός ότι ο ποππός του audi ψάρευε επικίνδυνα, την ώρα που εγώ έστριβα πίσω του σα τραίνο. Στη κυριολεξία το ποππός του χάζευε σε σημείο που φοβόμουν μπας και κολήσει σε καμμια μπαριέρα.


Λίγο παρακάτω στον Άγιο Αθανάσιο, αρχίσανε οι κατηφορικές. Εκεί λοιπόν αποφάσισα να του ρίξω τσάι μια και όπως ξέρετε οι γραμμές με συναρπάζουν. Εκεί λοιπόν έπρεπε να δείτε την Μ3. Την ώρα που πριν την κορυφή της στροφής το audi άνοιγε την τροχιά του (διότι ο ποππός του χάζευε) η Μ3 τον πέρασε από την εσωτερική με τουλάχιστον 15 - 20 χλμ ψηλότερη ταχύτητα και ένα πολύ απαλό driftarisma με τα 4 , αλλά τόσο γλυκό που δε σε φόβιζε καθόλου. Στη συνέχεια κατεβήκαμε στην τελευταία ευθεία πριν τα διόδια όπου η Μ3 πέρασε χαλαρά μπροστά για να ηερμήσει λίγο μετά που άρχιζε το πέταλο του Μαλιακού.

Όμως το θέμα δεν τέλειωσε εκεί. Στο Σχηματάρι συνάντησα ένα δεύτερο ΑUDI tt tURBO qUATRO (μάλλον ήταν η μέρα τους χθες). Αυτό είχε επίσης 2 καραμουζάκια πίσω, αλλά στην ανηφόρα του Σίρειου και της Μαλακάσας τον πέρναγα με χαρακτηριστική ευκολία. Αυτό με οδήγησε στο συμπέρασμα ότι το γκρι μεταλλικό Audi ήταν σφυριγμένο και μάλλον είχε περισσότερα από 225.

Συμπέρασμα Νο 1 Είμαι ευτυχισμένος με το κράτημα της Μ3. Ούτε τετρακίνητη είναι ούτε όσο χαμηλό το ΤΤ και παρόλα αυτά στρίβει στα τραίνο. Αν δεν είχα και αυτόν τον κόφτη στο κεφάλι μου νομίζω πως θα μπορούσα να στρίψω ακόμα πιο γρήγορα κατεβαίνοντας στον Άγιο Αθανάσιο .

Συμπέραμα Νο 2 Μου φένεται πως και 50 - 60 άλογα διαφορά να έχει ένα αυτοκίνητο από ένα άλλο εξακολουθητικά θέλει προσπάθεια για να τον περάσεις στην ευθεία. Νόμιζα πως είναι περίπατος αλλά τελικά δεν είναι.

Ερωτηματικό Νο 3 Λέτε τελικά να έχει και το δικό μου αμάξι μόνο 320 άλογα όπως του Strax ?


Ετσι ετσι!!

Να μαθουν οι αναποδοι κουβαδες να την λενε στις μπεμπες!!!! :D

Παντως, εγω αμα ειχα Μ Ο Ν Ο 320 αλογα δεν θα με πολυχαλαγε... :wub:

alexk
14-07-05, 15:34
Αυτό με την αστάθεια του κώλου του τετρακίνητου ΤΤ, ήταν ένα μεγάλο θέμα στη Γερμανία (πολλοί τουμπάρανε στην ευθεία...). Γι'αυτό μετά η Audi έκανε τις "βελτιώσεις" (και καλά...) με αντιστρεπτικές και πίσω αεροτομούλα, μπας και κάτσει κάτω.

Για εμένα είναι απαράδεκτο ένα "σπορ" αυτοκίνητο να είναι επικίνδυνο, γι'αυτό και απεχθάνομαι το ΤΤ. Βέβαια, όταν τα λέω εγώ, είμαι ο "πορωμένος", ο "μη αντικειμενικός" κτλ. Όταν μερικοί δουν κανένα ΤΤ [να κάνει]/[παραλίγο να αρχίσει τις] κωλοτούμπες, θα καταλάβουν.

Το ζύγισμα ενός καλού πισωκίνητου είναι σε άλλη πραγματικότητα, πόσο μάλλον μιας Μ3!

ΥΓ: Τα ΤΤ 4x4 τα περνάω συνήθως στην στροφή του ιπποδρόμου (ρεύμα προς Γλυφάδα), από την τέρμα εξωτερική, με 20km/h παραπάνω και τα αλαρμ αναμμένα. Παρακαλώ οι ΤΤ-δες, να τα πετάξουν τώρα.

Dionysis
14-07-05, 16:48
Γιατρέ καλά τους έκανες και πάνω στην ώρα που άρχισε την αντεπίθεση η audi με κάτι ειρωνικά διαφημηστικά σπότ έτσι για να μην πέρνουν πολύ αέρα είπαμε καλά τα audi αλλά υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα στον πλανήτη χαχα και μάλιστα πολύ καλύτερα

papajim
14-07-05, 16:55
Πολυ καλα τους εκανε,οχι τοσο για το ΤΤ που δε φταιει σε τιποτα το καημενο (οπως κι ολα τα αυτοκινητα),αλλα για μερικους μερικους που καθονται πισω απο το τιμονι του.
Και σιγουρα το Μ3 ειναι αλλη κατηγορια και δε παιρνει και ιδιαιτερη συγκριση με το ΤΤ,αλλα μαλλον με αλλα οπως S4,RS4 κτλ...δε συνεχιζω ομως γιατι πιανω θεμα thread bmw vs audi :nod:

aVog
15-07-05, 08:45
Ντροπή Γιατρέ μου!!!!
Εδώ στην περιοχή μου έχουμε την Αγία Τριάδα, μεγάλη ενορία και με πολλούς πιστούς την επόμενη φορά έλα να κλέψεις αυτήν εδώ!!!!!! :banghead:

Strax
15-07-05, 08:55
Συγκριτικό του RS4 και Ε46 Μ3 στο Nurburgring και στο Hockenheim:
1η στήλη το RS4 και δεύτερη το Μ3!
Nuerburgring
Round time 8.25 min 8.22 min
Schwedenkreuz 227 Km/h 230 Km/h
Aremberg 90 Km/h (0,7g) 96 Km/h (0,9g)
Fuchsroehre 203 Km/h 209 Km/h
Metzgesfeld 175 Km/h 177 Km/h
Bergwerk 101 Km/h (0,9g) 103 Km/h (1,1g)
Kesselchen 207 Km/h 206 Km/h
Klostertal 1 160 Km/h (0,85g) 160 Km/h (0,85g)
Klostertal 2 83 Km/h (0,9g) 84 Km/h (0,9g)
Pflanzgarten 176 Km/h (1g) 174 Km/h (0,9g)
Galgenkopf 136 Km/h (1,15g) 135 Km/h (1g)
Doettinger Hoehe 251 Km/h 245 Km/h

Hockenheim
Round time 1.18,2 min 1.17,6 min
Nordkurve 110 Km/h (0,9g) 112 Km/h (1,1g)
Ausg. Querspange 76 Km/h (0,8g) 75 Km/h (0,9g)
Sachskurve 78 Km/h (0,75g) 80 Km/h (1g)
Opelkurve 95 Km/h (0,8g) 102 Km/h (1g)
Goal Straight Line 186 Km/h 184 Km/h
Max. Delay* 11,1 ms/2 10,6 ms/2

Υ.Γ. Το S4 δεν το βάζω καν γιατί είναι ακατάλληλη η ώρα!

DoctorAbo
15-07-05, 10:22
Ντροπή Γιατρέ μου!!!!
Εδώ στην περιοχή μου έχουμε την Αγία Τριάδα, μεγάλη ενορία και με πολλούς πιστούς την επόμενη φορά έλα να κλέψεις αυτήν εδώ!!!!!! :banghead:

Φίλε Avog, αυτό μου έτυχε, με αυτό έπαιξα. Ξέρεις, όταν βγαίνεις στη πιάτσα για μεζέδες, ότι προκύψει.

moutraklas
15-07-05, 11:18
Φίλε Avog, αυτό μου έτυχε, με αυτό έπαιξα. Ξέρεις, όταν βγαίνεις στη πιάτσα για μεζέδες, ότι προκύψει.


ΧΑΧΑ! καλό...
Κάτι σαν τα βαμπίρ δηλαδή... αιματάκι να ναι να ικανοποιηθεί η δίψα κι ότι να ναι... Ε, άμα τύχει και κανένα γαλαζοαίματο, ακομα καλύτερα! Αλλιώς όμως τι? Να προκύψει στέρηση??? :rofl2:

stef
15-07-05, 14:19
Στεφανε για δες ποσο ζυγιζει το rs4.....εδω το s4 ειναι ποιο αργο στις στροφες απο Μ3 που ειναι ποιο ελαφρυ....

Πάντως είναι πολύ πιο overall αυτοκίνητο το RS4!
To σταματάω εδώ ! Σόρρυ! :offtopic:

Action Man
15-07-05, 15:34
Πάντως είναι πολύ πιο overall αυτοκίνητο το RS4!
To σταματάω εδώ ! Σόρρυ! :offtopic:
Δεν ειναι πιο overall!!!Πιο "τουριστικο ειναι! :offtopic:

papajim
15-07-05, 15:52
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΚΑΠΟΙΟΥ TURBO Η ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΡΩΤΑΩ ΕΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΘΑ ΒΑΖΑΝΕ ΛΟΥΚΕΤΟ????


Εαν γινοταν αυτο,θα τρεχανε στη formula1 με Μ3 & Μ5 :rofl2: :bugeye:

giorgos_papadakis
15-07-05, 16:24
Χθες αργά το απόγευμα κατέβαινα από Λάρισσα προς Αθήνα. Στο 260 χιλιόμετρο και αφού μόλις με είχαν γράψει για ταχύτητα, πέρασε μπροστά μου ένα πολύ όμορφο γρκι μεταλλικό (όχι ασημένιο) ΤΤ (φαινόταν για 225 με 2 μπούκες, καινούργιο και εντυπωσιακότατο). Λίγο παρακάτω τον έφτασα. Η Εθνική έχει ωραίες ανηφορικές και κατηφορικές σε αυτό το σημείο. Στην αρχή καθόμουν πίσω του, για να μετρήσω τα κότσια του αλλά και τα δικά μου. Σε ανοιχτές καμπές λοιπόν, με εντυπωσίασε το γεγονός ότι ο ποππός του audi ψάρευε επικίνδυνα, την ώρα που εγώ έστριβα πίσω του σα τραίνο. Στη κυριολεξία το ποππός του χάζευε σε σημείο που φοβόμουν μπας και κολήσει σε καμμια μπαριέρα.


Λίγο παρακάτω στον Άγιο Αθανάσιο, αρχίσανε οι κατηφορικές. Εκεί λοιπόν αποφάσισα να του ρίξω τσάι μια και όπως ξέρετε οι γραμμές με συναρπάζουν. Εκεί λοιπόν έπρεπε να δείτε την Μ3. Την ώρα που πριν την κορυφή της στροφής το audi άνοιγε την τροχιά του (διότι ο ποππός του χάζευε) η Μ3 τον πέρασε από την εσωτερική με τουλάχιστον 15 - 20 χλμ ψηλότερη ταχύτητα και ένα πολύ απαλό driftarisma με τα 4 , αλλά τόσο γλυκό που δε σε φόβιζε καθόλου. Στη συνέχεια κατεβήκαμε στην τελευταία ευθεία πριν τα διόδια όπου η Μ3 πέρασε χαλαρά μπροστά για να ηερμήσει λίγο μετά που άρχιζε το πέταλο του Μαλιακού.

Όμως το θέμα δεν τέλειωσε εκεί. Στο Σχηματάρι συνάντησα ένα δεύτερο ΑUDI tt tURBO qUATRO (μάλλον ήταν η μέρα τους χθες). Αυτό είχε επίσης 2 καραμουζάκια πίσω, αλλά στην ανηφόρα του Σίρειου και της Μαλακάσας τον πέρναγα με χαρακτηριστική ευκολία. Αυτό με οδήγησε στο συμπέρασμα ότι το γκρι μεταλλικό Audi ήταν σφυριγμένο και μάλλον είχε περισσότερα από 225.

Συμπέρασμα Νο 1 Είμαι ευτυχισμένος με το κράτημα της Μ3. Ούτε τετρακίνητη είναι ούτε όσο χαμηλό το ΤΤ και παρόλα αυτά στρίβει στα τραίνο. Αν δεν είχα και αυτόν τον κόφτη στο κεφάλι μου νομίζω πως θα μπορούσα να στρίψω ακόμα πιο γρήγορα κατεβαίνοντας στον Άγιο Αθανάσιο .

Συμπέραμα Νο 2 Μου φένεται πως και 50 - 60 άλογα διαφορά να έχει ένα αυτοκίνητο από ένα άλλο εξακολουθητικά θέλει προσπάθεια για να τον περάσεις στην ευθεία. Νόμιζα πως είναι περίπατος αλλά τελικά δεν είναι.

Ερωτηματικό Νο 3 Λέτε τελικά να έχει και το δικό μου αμάξι μόνο 320 άλογα όπως του Strax ?


dose giatre mou doseeeeeeeeeeeeeeee
yparxei m3 e46 320 aloga??? xalasmeno einai???? :p: :p: :p:

m3power
15-07-05, 23:32
γιατρε δηλαδη με ποσα εμπαινες στις στροφες και κραταγες ενω το ΤΤ ψαρευε;;;

vasilis-E36
19-07-05, 17:42
Πετυχα ενα RS4 ασημι κοντα στην πευκη και το εδειξα σε μια κοπελα και μου πε οτι τετοια εχουν οι υδραυλικοι....

Καμμια επαφη BMW με Audi...το ΤΤ οσο και να σφυριξει δε πιανει καλο κυβικατο εξακυλινδρο στην ευθεια,ε τωρα στις στροφες ο DoctorAbo εγραψε αυτα ακριβως που περιμενα

DoctorAbo
19-07-05, 19:00
γιατρε δηλαδη με ποσα εμπαινες στις στροφες και κραταγες ενω το ΤΤ ψαρευε;;;

Αγαπητέ φίλε Σταμάτη, στις ανηφορικές στροφές πριν τον Αγ. Αθανάδιο ανεβαίναμε και στρίβαμε και οι 2 μαζί , αυτός μπρος και εγώ πίσω με οτιδήποτε από 190 - 220 (ανάλογα τη στροφή). Στις επόμενες κατηφορικές που ακολουθούν 180 - 200.

Στο μεταξ'ύ το κουφό που προέκυψε σήμερα με το αυτοκίνητό μου ήταν ότι μπροστά είχα σύκλιση 4 mm αντί για 2 και πίσω είχα δεξιά αριστερά πολύ σύγκλιση, και ιδιαίτερα αριστερά είχα και πολύ κάμπερ. Σκέψου δηλαδή να ήμουνα και σωστά ευθυγραμμισμένος πως θα έστριβα.
Ελπίζω να σε κάλυψα.
Φιλιά Δημήτρης

DoctorAbo
19-07-05, 19:01
Πετυχα ενα RS4 ασημι κοντα στην πευκη και το εδειξα σε μια κοπελα και μου πε οτι τετοια εχουν οι υδραυλικοι....

Καμμια επαφη BMW με Audi...το ΤΤ οσο και να σφυριξει δε πιανει καλο κυβικατο εξακυλινδρο στην ευθεια,ε τωρα στις στροφες ο DoctorAbo εγραψε αυτα ακριβως που περιμενα

Παρόλα αυτά και το αυτοκίνητο και ο οδηγός το πνίγανε καλά το κουνέλι. Δεν ήταν περίπατος.