PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW M5 E60 vs FERRARI F 430


Action Man
15-07-05, 09:26
Οποιος θελει να μαθει να παρει το "DRIVE" που κυκλοφορησε σημερα!! :deal:

Nick_compact
15-07-05, 10:15
Τρέχω στο περίπτερο!!!!

Ripper
15-07-05, 11:48
Exo to Original gia opion theli!

InsaneDriver
15-07-05, 12:24
Παιδιά το Μ5 ρίχνει το απίστευτο τσάι στο Ferrari...
Συγκεκριμένα οι δύο δοκιμαστές οδηγοί ενώ περίμεναν σε κλειστά στροφιλίκια να υποφέρει το M5 λόγο όγκου, αυτό τους τρέλανε...Στο περιοδικό έχει γράφτει ότι ο οδηγός του Μ5 δεν έβλεπε την Ferrari στους καθρέπτες του...Και επειδή δεν το πιστεύαν, άλλαξαν οι δύο οδηγοί αυτοκίνητα και το αποτέλεσμα ήταν πάλι το ίδιο :bowdown:

Nick_compact
15-07-05, 12:30
Αυτό να δω και δεν θέλω τίποτα άλλο πια απο την BMW...!!!!!!!!!!!

Fanatic
15-07-05, 12:32
Αν ισχυει τοτε το περιοδικο αυτο θα το εχω παντα μαζι μου να το τριβω στην μαπα του καθε ferrarakia!!!Παιδια μιλαμε για πολυ μεγαλο κατορθωμα! :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Dionysis
15-07-05, 12:36
Τσαγάκι με τα μισά λεφτά χαχαχαχα!!!! μεγάλη προσβολή για την φεράρι αυτό

propeller
15-07-05, 12:41
να κανουμε προωθηση το thread σε κανα αλφα ρομεο φορουμ να παθουν συγκοπη
που νομιζουν οτι επειδη κερδιζουν στην F1 οτι εχουν πιασει τον παπα απ τα @@@@ιδια

μας τα χουν πρηξει με αυτην την Φιατ :icon02: :thefinger

stef
15-07-05, 14:18
Παιδιά δεν ξέρω γιατί τώρα που αναφέρατε Μ5 Ε60, αλλά με φίλο γνώστη κ οδηγό αγώνων τσακώθηκα μιας και μου έλεγε πως το 996 Turbo δεν το πιάνει η Μ5 σε μεικτή διαδρομή (σ.σ στροφιλίκια κ ευθείες)... :mad: :icon02:

papajim
15-07-05, 16:40
Ε οτι θα τρωγε σκονη και το ferrariκο δεν το περιμενα.Α ρε μπεμπα αθανατη.
Ετσι,ετσι...Επομενος στοχος η Enzo :yippee: (μηπως τα παραλεω?)

Χαρη μεγαλη:Επειδη το περιπτερο στην Ιταλια...δεν νομιζω να εχει το Drive,μηπως μπορειτε να βαλετε καμια φωτο,κανα αποσπασμα?Η εστω να μου πειτε αν εχει site το drive? :help:

DaRk_AnGeL
15-07-05, 17:14
Απο Γερμανία με αγάπη κερασμένο το "τσαγάκι αλα Ιταλικά"

Με τις υγείες σας κύριοι στην Ιταλία :)

:bowdown: ------> Μ5 Ε60

papajim
15-07-05, 17:20
Χαρη μεγαλη:Επειδη το περιπτερο στην Ιταλια...δεν νομιζω να εχει το Drive

Τωρα που το ξανασκεφτομαι...Και να το ειχανε,θα το ειχαν αποσυρει μετα τη ξεφτιλα :dance:

konstantinos
15-07-05, 17:27
Ε οτι θα τρωγε σκονη και το ferrariκο δεν το περιμενα.Α ρε μπεμπα αθανατη.
Ετσι,ετσι...Επομενος στοχος η Enzo :yippee: (μηπως τα παραλεω?)

Χαρη μεγαλη:Επειδη το περιπτερο στην Ιταλια...δεν νομιζω να εχει το Drive,μηπως μπορειτε να βαλετε καμια φωτο,κανα αποσπασμα?Η εστω να μου πειτε αν εχει site το drive? :help:



www.drive.gr

TheCondor
15-07-05, 19:15
Καλα ολα αυτα ρε παιδια, τσαι η μπεμπα στην Ferrari, μαλιστα καποιος το ειχε δημοσιευσει ξανα εδω στο site και το ειχαμε διαβασει, αλλα η ερωτηση ειναι : Θα προτιμουσατε το ( κατα την γνωμη μου ) ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ Μ5 απο αυτο διαμαντι την Ferrari???

Εδω μιλαμε για ενα εργο τεχνης ρε παιδια, εναν κοκκινο διαβολο, κατι που αμα το αγορασεις θα εισαι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερα απο το αμα παρεις ενα BMW το οποιο μπορει και να ειναι πολυ πιο γρηγορο.

Τι να πω ( ειπαμε, μην τα ισοπεδωνουμε ολα με την Audi στο αντιστοιχο thread αλλα εδω επικρατει ολοκληρωτικη ισοπεδωση!!!!! ) :shakehead

Dionysis
15-07-05, 19:27
Καλα ολα αυτα ρε παιδια, τσαι η μπεμπα στην Ferrari, μαλιστα καποιος το ειχε δημοσιευσει ξανα εδω στο site και το ειχαμε διαβασει, αλλα η ερωτηση ειναι : Θα προτιμουσατε το ( κατα την γνωμη μου ) ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ Μ5 απο αυτο διαμαντι την Ferrari???

Εδω μιλαμε για ενα εργο τεχνης ρε παιδια, εναν κοκκινο διαβολο, κατι που αμα το αγορασεις θα εισαι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερα απο το αμα παρεις ενα BMW το οποιο μπορει και να ειναι πολυ πιο γρηγορο.

Τι να πω ( ειπαμε, μην τα ισοπεδωνουμε ολα με την Audi στο αντιστοιχο thread αλλα εδω επικρατει ολοκληρωτικη ισοπεδωση!!!!! ) :shakehead

Όλα ισοπεδόνται και όλα ανατρέπονται αυτό είναι αποδεδειγμένο μαθηματικά είτε το θέλουμε είτε όχι και νομίζω αυτό thread είναι ζωντανό παράδειγμα

Εγώ προσωπικά ΒΜW θα αγόραζα

Fanatic
15-07-05, 19:43
Αν ειχα τα φταγκα να διαθεσω και μπορουσα να παρω ferrari σιγουρα θα προτιμουσα κατι αλλο...μια ferrari παρολο που εχει φοβερες δυνατοτητες εχει καταληξει σε status symbol πλουσιων φλωρων και ατομων που δεν εχουν ιδεα απο αυτοκινηση....προτιμω μια gt3 με carbon φρενα και το roll cage εγκατεστημενο....η με λιγοτερα λεφτα πολυ απλα....μια Μ5,Μ6! :)

TheCondor
15-07-05, 19:45
Όλα ισοπεδόνται και όλα ανατρέπονται αυτό είναι αποδεδειγμένο μαθηματικά είτε το θέλουμε είτε όχι και νομίζω αυτό thread είναι ζωντανό παράδειγμα

Εγώ προσωπικά ΒΜW θα αγόραζα

Εγω παλι αμα ειχα τα λεφτα για Ferrari θα επαιρνα την μια και μοναδικη, η Ferrari που μου αρεσει περισσοτερο απο ολες, την F40. Αλλα αναμεσα σε αυτο το πραμα ( Μ5 Ε60 ) και την Ferrari η επιλογη μου δεν θα ηταν καθολου δυσκολη.

Ειπαμε, την αγαπαμε, την λατρευουμε την BMW, αλλα ενα sedan με σχεδιαση της κακιας ωρας, για εμενα προσωπικα δεν μπορει να συγκριθει σε καμια περιπτωση με μια Ferrari.

Fanatic
15-07-05, 19:51
Καλα ακομα να το συνηθησεις????Εγω πλεον το συνηθησα και μου αρεσει ακομα και το απλο(με ζανταρα βεβαια) και οσο για το Μ5 αν και δεν το εχω δει απο κοντα ειμαι σιγουρος οτι θα μου τρεχουν τα σαλια......

TheCondor
15-07-05, 19:53
Καλα ακομα να το συνηθησεις????Εγω πλεον το συνηθησα και μου αρεσει ακομα και το απλο(με ζανταρα βεβαια) και οσο για το Μ5 αν και δεν το εχω δει απο κοντα ειμαι σιγουρος οτι θα μου τρεχουν τα σαλια......

Δεν ειναι θεμα συνηθειας. Ειναι θεμα γουστου, και οσο περνανε τα χρονια, οι BMW για εμενα γινονται ολο και πιο αδιαφορες σχεδιαστικα. :mad:

Action Man
15-07-05, 19:58
Δεν ειναι θεμα συνηθειας. Ειναι θεμα γουστου, και οσο περνανε τα χρονια, οι BMW για εμενα γινονται ολο και πιο αδιαφορες σχεδιαστικα. :mad:
Ειναι θεμα γουστου.Σιγουρα δεν ειναι οπως παλια αλλα για να συγκρηνουν ενα sedan :bowdown: :bowdown: :bowdown: με ενα κορυφαιο σπορ αυτοκινητο......σημαινει οτι πολλα αλλαξαν(θετικα)...

TheCondor
15-07-05, 20:00
Ειναι θεμα γουστου.Σιγουρα δεν ειναι οπως παλια αλλα για να συγκρηνουν ενα sedan :bowdown: :bowdown: :bowdown: με ενα κορυφαιο σπορ αυτοκινητο......σημαινει οτι πολλα αλλαξαν(θετικα)...

Δεν αμφισβητω την αποδεδειγμενη υπεροχη της Μ5 εναντι της F430, αλλα εχουμε φτασει σε σημειο να συγκρινουμε τα σκ@τ@ με τα λουκουμια ρε παιδια.... :icon02:

Action Man
15-07-05, 20:05
Δεν αμφισβητω την αποδεδειγμενη υπεροχη της Μ5 εναντι της F430, αλλα εχουμε φτασει σε σημειο να συγκρινουμε τα σκ@τ@ με τα λουκουμια ρε παιδια.... :icon02:
Τωρα τα ισοπεδωσες ολα!! :calm:

TheCondor
15-07-05, 20:07
Τωρα τα ισοπεδωσες ολα!! :calm:
:rofl2: :rofl2:

Elias_Z3
15-07-05, 20:15
Προσωπικα ειναι θεμα του τι ψαχνεις. Οκ τα Ferrari θα ειναι παντα μυθος-θρυλος οπως θελετε παρτε το, αλλα φαντασου να σε περασει ενα Μ5 στο δρομο καλογουστο η οχι δεν θα πας να κρυφτεις? Πλεον και η ιδια η BMW ειπε οτι στοχος των Μ5 & Μ6 ειναι τετοια supercars. Ειμαι Ferraristi αλλα στην προκειμενη περιπτωση μαλλον το Μ5 θα αγοραζα. Αν λεγαμε για κανενα 575 ή 612 τοτε αλλαζουν τα πραγματα.

papajim
15-07-05, 21:14
Περα απο τη πλακα που μπορουμε να κανουμε περι τσαγιου,χαμομηλιου κτλ, μια γενικη συγκριση αναμεσα σε bmw και ferrari δε μπορει να γινει.Προκειται για δυο εταιρειες με τεραστια ιστορια αλλα μεχρι εκει.Απο εκει και περα οι διαφορες ειναι τεραστιες,σε θεμα τιμης,σε θεμα επιδοσεων,σε οτι αφορα το κοινο στο οποιο απευθυνονται.Το βασικο μοντελο της bmw ειναι το 316ι και της ferrari η f430. Η Μ5 αποτελει οτι πιο ισχυρο εχει να επιδειξει ο γερμανος και το αντιστοιχο ιταλικο ακουει στο ονομα Enzo η προσφατα FXX.Και να θελουμε,συγκριση δε μπορει να γινει.Οσο αγαπαμε και λατρευουμε τη bmw για τα αυτοκινητα που μας χαριζει,αλλο τοσο πρεπει να θαυμαζουμε τη ferrari για τα ονειρα που μας προσφερει.
Αυτο που μετραει ειναι οτι και οι 2 εταιρειες ειναι αριστες και κορυφαιες στο τομεα με τον οποιο ασχολουνται και οτι θετουν το πηχη πιο ψηλα για ολους τους ανταγωνιστες.
Καποιος ειπε οτι δε θα επαιρνε τη ferrari γιατι την αγοραζουν λενε,φλωροι πλουσιοι που δεν ξερουν να οδηγουν.Εγω προσωπικα αυτο το σχολιο το εχω ακουσει χιλιαδες φορες για bmw.Ακομα κι εγω ο ιδιος το εχω πει,οταν ειμαι με το 316ι και με το κολλητο μου μεσα και το σκιζουμε,προσπαθωντας να ταρακουνησουμε το "φλωρο" με την Μ3 η την 330Ci μπροστα μας που παει σαν τη κοτα,μπας και μας χαρισει κανα ωραιο κωλαρακι.
Η τυχη του ιδιοκτητη της ferrari ειναι οτι δε χρειαζεται να διαλεξει.Δε χρειαζεται να αποφασισει που θα δωσει 100 η 200 χιλιαδες για αμαξι,γιατι απλα εχει πολλα παραπανω.Εχει το dream-car του και παραλληλα μπορει να εχει και μια Μ5 σε καθημερινη βαση. Εμεις γι αυτο καθομαστε και συζηταμε τι θα διαλεγαμε.Γιατι καλως η κακως,δεν ειμαστε σε αυτη τη θεση οποτε δεν μπορουμε να σκεφτουμε με αυτη τη νοοτροπια της μη επιλογης.

Υ.Γ..Thanx to konstantinos.
www.drive.gr

Fad3In
15-07-05, 22:23
Ειπαμε, την αγαπαμε, την λατρευουμε την BMW, αλλα ενα sedan με σχεδιαση της κακιας ωρας, για εμενα προσωπικα δεν μπορει να συγκριθει σε καμια περιπτωση με μια Ferrari.

Χμ,για το 'σχεδιαση της κακιας ωρας' διαφωνω 1000%!
Αλλα για την ποιοτητα των Ferrari (ειδικα αφου τα πληρωσεις χρυσα!)
τι εχεις να πεις; Ακομα και η Enzo ειναι πολυ β' ποιοτητα σε σχεση
με τα νεα Μ5 (για να μην αναφερουμε την 'φυσικη' αντιπαλο της,την CarreraGT!)

Ν.

TheCondor
15-07-05, 22:47
Χμ,για το 'σχεδιαση της κακιας ωρας' διαφωνω 1000%!
Αλλα για την ποιοτητα των Ferrari (ειδικα αφου τα πληρωσεις χρυσα!)
τι εχεις να πεις; Ακομα και η Enzo ειναι πολυ β' ποιοτητα σε σχεση
με τα νεα Μ5 (για να μην αναφερουμε την 'φυσικη' αντιπαλο της,την CarreraGT!)

Ν.


Δεν πιστευω οτι αυτος που εχει τα λεφτα για την φεραρι να σκεφτει την ποιοτητα της και να πει, α δεν ειναι καλη. Η συγκριση μεταξυ της Μ5 και της F430 ειναι επιοικως ακυρη κατα την γνωμη μου παντως. Ας φτιαξει και η BMW ενα supercar και ας το συγκρινουν τοτε με την Ferrari η την οποια Ferrari.

Σκεψου το λιγο αλλιως το πραγμα. Ας πουμε ειναι ενα αυτοκινητο τυπου mini cooper με επιδοσεις που ειναι αρκετα καλυτερες σε ολα τα σημεια απο το Μ5 ας πουμε. Τι θα ελεγες τοτε? Δεν θα αντιμετωπιζες την ολη συγκριση με λιγη απαξιωση? Οχι πως το cooper ( ειπα ενα ενδεικτικο ονομα ) δεν θα ειναι καλο και φθηνο και ποιοτικο, αλλα το Μ5 μπροστα του θα ειναι 'αλλο πραγμα'. Θα ειναι κατι το οποιο θα θελει να φτασει παντα και ποτε δεν θα μπορει.

Για αυτο λοιπον, δεν μπορουμε να εξιδανικευουμε τοσο ευκολα τις καταστασεις επειδη εχουμε/αγαπαμε τις BMW. Ας ειχα εγω την F430 στο κατω κατω, και ας με περναγανε και τα σαξοραλα και τα punto. Αμαν πια, λες και η ταχυτητα ειναι το παν. Με 20 χιλιομετρα θα την πηγαινα, και μονο με ενα μαρσαρισμα θα ακουγοταν πενηντα τετραγωνα πιο μακρια ο ηχος της, αυτο θα μου εφτανε.

manosm3
15-07-05, 23:09
Καλα ολα αυτα ρε παιδια, τσαι η μπεμπα στην Ferrari, μαλιστα καποιος το ειχε δημοσιευσει ξανα εδω στο site και το ειχαμε διαβασει, αλλα η ερωτηση ειναι : Θα προτιμουσατε το ( κατα την γνωμη μου ) ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ Μ5 απο αυτο διαμαντι την Ferrari???

Εδω μιλαμε για ενα εργο τεχνης ρε παιδια, εναν κοκκινο διαβολο, κατι που αμα το αγορασεις θα εισαι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερα απο το αμα παρεις ενα BMW το οποιο μπορει και να ειναι πολυ πιο γρηγορο.

Τι να πω ( ειπαμε, μην τα ισοπεδωνουμε ολα με την Audi στο αντιστοιχο thread αλλα εδω επικρατει ολοκληρωτικη ισοπεδωση!!!!! ) :shakehead

Βασιλη, εγω ειμαι ηλιθιος, περιεργος ή οπως αλλιως θελεις πες το! Θα επαιρνα την Μ5 ομως! Ειναι φονικο οπλο με τα μισα λεφτα και πανω απ' ολα ειναι πιο αξιοπιστη γιατι τη ferrari δεν την παιρνει κανεις για την ποιοτητα της. ασε που εχω ακουσει κατι για ανακατσκευες μοτερ καθε 20.000 χλμ. Η Μ5 ειναι και πιο καθημερινο αυτοκινητο, μπορεις να πας μια εκδρομη, να πας για ψωνια, για μπανιο κλπ. Δεν με ενδιαφερει η εμφανιση ενος αυτοκινητου πολυ. Με ενδιαφερει το αν σε πορωνει οταν την οδηγεις, αν ειναι ωραιο στο οδηγημα.
Αρα θα επαιρνα Μ5 ακομη και Μ6 που ειναι χαλια!

Υ/Γ: Εχω παρατηρησει οτι τελευταια τα συγκρινουμε ολα με τις Bmw. Ασχετα την κατηγορια και το target group!

TheCondor
15-07-05, 23:26
Βασιλη, εγω ειμαι ηλιθιος, περιεργος ή οπως αλλιως θελεις πες το! Θα επαιρνα την Μ5 ομως! Ειναι φονικο οπλο με τα μισα λεφτα και πανω απ' ολα ειναι πιο αξιοπιστη γιατι τη ferrari δεν την παιρνει κανεις για την ποιοτητα της. ασε που εχω ακουσει κατι για ανακατσκευες μοτερ καθε 20.000 χλμ. Η Μ5 ειναι και πιο καθημερινο αυτοκινητο, μπορεις να πας μια εκδρομη, να πας για ψωνια, για μπανιο κλπ. Δεν με ενδιαφερει η εμφανιση ενος αυτοκινητου πολυ. Με ενδιαφερει το αν σε πορωνει οταν την οδηγεις, αν ειναι ωραιο στο οδηγημα.
Αρα θα επαιρνα Μ5 ακομη και Μ6 που ειναι χαλια!

Υ/Γ: Εχω παρατηρησει οτι τελευταια τα συγκρινουμε ολα με τις Bmw. Ασχετα την κατηγορια και το target group!

Δεν ειπα τιποτα περι ηλιθιοτητας, απλα οταν φτασεις σε σημειο να παρεις τετοια αμαξια ( πες οτι εχεις τα λεφτα και για τα δυο ) δεν θα παρεις το Μ5 επειδη ειναι γρηγοροτερο και επειδη βγηκε καλυτερο στα συγκριτικα. Θα το παρεις επειδη ειναι ενα οικογενειακο ΚΤΗΝΟΣ με 500 αλογα το οποιο μπορει να ειναι το καθημερινο σου αμαξι, το αμαξι που βαζεις κοντρε, το αμαξι που πας ταξιδια και αλλα πολλα.

Το Ferrari θα το παρεις για αλλους λογους. Για prestige, για να εκπληρωσεις ενα ονειρο ( ποσοι ονειρευονται μια ΒΜW απο μικροι και ποσοι μια Ferrari αραγε ? ) για να εχεις το καλυτερο κοκκινο αμαξι στον κοσμο :D για να ανοιγεις λιγο το γκαζι και να σωπαινουν απαντες, για να περηφανευεσαι στο κατω κατω οτι πηρες ενα ρημαδι και οτι το γουσταρεις κιολας.

Eγω παντως το πρωτο απο ολα που κοιταω στο αμαξι ειναι η εμφανιση. Τωρα αν αυτο το αμαξι που μπορει να μου αρεσει ειναι και καλο σε επιδοσεις κτλ τοτε θα μου αρεσει ακομα περισσοτερο.

Δεν μπορω ας πουμε να εχω ενα ραλακι με 200 αλογα ρε παιδι μου. Ειναι γρηγορο, στριβει κτλ κτλ αλλα δεν με εκφραζει. Μπορει να παταει και Μ3 αλλα τι με νοιαζει?? Καθε μερα θα πηγαινω με 500 χιλιομετρα την ωρα και θα βαζω κοντρες?

Eμενα παντως μου φτανει και μου περισσευει το οτι με το που πεις οτι εχεις Ferrari απλα τελειωνουν ολες οι κουβεντες, μπαινει μια τελεια, δεν τον ενδιαφερει τον αλλον τι μοντελο Ferrari ειναι, επειδη απλα ειναι Ferrari. ( ποζερικη φιλοσοφια την οποια θα ειχα αμα ειχα και Ferrari, αλλα ευτυχως δεν εχω :D )

Fanatic
16-07-05, 00:19
Παλαιοτερα παντως γινοταν συγκριση της Ζ8 με την 360 modena....και τα λογια και για την καθε μια ηταν αναλογως κολακευτικα...Εννοειται πως η 360 ηταν μπροστα σε ολα εκτος απο ρεπριζ απο την Ζ8 παντως και παλι αντιπαλος μιας ferrari ηταν μια εταιρια που δημιουργει γενικου ενδιαφεροντος οχηματα και οχι ειδικες κατασκευες μονο....Σιγουρα το target group της Μ5 ειναι καπως διαφορετικο απο της 430 αλλα το θεμα ειναι οτι ειναι κατορθωμα ενα οικογενειακο να ειναι ποιο γρηγορο απο μια καθαροτατη σπορ κατασκευη....εκει ειναι η συγκρηση...ουτε στους χωρους,ουτε στην καταναλωση,ουτε στις ποτηροθηκες αλλα στην σπορ ιδιοτητα που εχει το καθε ενα και εκει η BMW M5 EINAI ΜΠΡΟΣΤΑ!!

Geo_3D
16-07-05, 00:59
Αδερφια για ηρεμηστε λιγο και πριν συνεχισετε να λετε διαφορα,καντε ενα κοπο να παρετε το περιοδικο πρωτα,να το διαβασετε και μετα να πειτε οτι θελετε.
Εγω το πηρα,το διαβασα και πουθενα δε λεει άμεσα ή εμμεσα οτι η Μ5 ριχνει τσαγακι στη 430.Το μονο που λεει οτι στα χαμηλα ειναι καλυτερη αλλά στα ψηλα η 430 δειχνει ποιος ειναι το αφεντικο.Και οι μετρησεις ολες (σταση και ρεπριζ) ειναι υπερ της 430.

Ειπαμε,καλη η 5αρα,ακομα καλυτερα τα 507 αλογακια της,αλλά μεχρι εκει.Τα 400+ κιλα διαφορας βαρους υπερ της 430 δεν αφηνουν να φανουν τα 17 λιγοτερα αλογα της.Ακριβως το αντιθετο.

Ναι την εχει απο κοντα,ναι μπορει να την ακολουθησει παντου,αλλά μεχρι εκει.Το μονο στο οποιο οπως λενε την περνει ξεκαθαρα ειναι η ανεση της γενικοτερα.Ανεση και στο θεμα του ταξιδιου αλλά και μεγαλυτερη ανεση να την πας στο οριο αποτι χρειαζεσαι για την 430.

Ας ειμαστε λιγο πιο προσεχτικοι στη σκεψη μας και ας μην βιαζομαστε να βγαλουμε συμπερασματα

Υ.Γ.-Πιστευω να εχετε καταλαβει οτι μιλαμε για 2 τελειως διαφορετικα αυτοκινητα με φιλοσοφιες ακρως αντιθετες και που αυτη η αναμετρηση ερχεται να επιβεβαιωσει τον τιτλο στο εξωφυλλο του περιοδικου "Συγκρινουμε τα ασυγκριτα"

Action Man
16-07-05, 01:10
Αδερφια για ηρεμηστε λιγο και πριν συνεχισετε να λετε διαφορα,καντε ενα κοπο να παρετε το περιοδικο πρωτα,να το διαβασετε και μετα να πειτε οτι θελετε.
Εγω το πηρα,το διαβασα και πουθενα δε λεει άμεσα ή εμμεσα οτι η Μ5 ριχνει τσαγακι στη 430.Το μονο που λεει οτι στα χαμηλα ειναι καλυτερη αλλά στα ψηλα η 430 δειχνει ποιος ειναι το αφεντικο.Και οι μετρησεις ολες (σταση και ρεπριζ) ειναι υπερ της 430.

Ειπαμε,καλη η 5αρα,ακομα καλυτερα τα 507 αλογακια της,αλλά μεχρι εκει.Τα 400+ κιλα διαφορας βαρους υπερ της 430 δεν αφηνουν να φανουν τα 17 λιγοτερα αλογα της.Ακριβως το αντιθετο.

Ναι την εχει απο κοντα,ναι μπορει να την ακολουθησει παντου,αλλά μεχρι εκει.Το μονο στο οποιο οπως λενε την περνει ξεκαθαρα ειναι η ανεση της γενικοτερα.Ανεση και στο θεμα του ταξιδιου αλλά και μεγαλυτερη ανεση να την πας στο οριο αποτι χρειαζεσαι για την 430.

Ας ειμαστε λιγο πιο προσεχτικοι στη σκεψη μας και ας μην βιαζομαστε να βγαλουμε συμπερασματα

Υ.Γ.-Πιστευω να εχετε καταλαβει οτι μιλαμε για 2 τελειως διαφορετικα αυτοκινητα με φιλοσοφιες ακρως αντιθετες και που αυτη η αναμετρηση ερχεται να επιβεβαιωσει τον τιτλο στο εξωφυλλο του περιοδικου "Συγκρινουμε τα ασυγκριτα"
Ρε συ....δεν κουραστηκες να το γραψεις????? :nixweiss: :rofl2:
Παιδια το ξερω οτι θα με κραξετε ανελεητα αλλα δεν μου αρεσουν οι FERRARI... :takecover
Οταν ημουν πιτσιρικας στο δωματιο μου υπηρχαν αφισες μονο απο bmw-porshe...
Aκομα και στην συλλογη μου ferrari αυτοκινητακια ξεκινησα πολυ αργα να αγοραζω......

DRIFTER
16-07-05, 21:57
Action Man μία απο τα ίδια....και οι porshe πάλι....λίγες μου αρέσουν

jackdaniels
17-07-05, 16:40
Παιδιά εγώ πάλι έχω αυτο το κόλημα στο μυαλλό μου απο μικρός, να θεωρώ βλακεία όποιον δίνει 100 εκατομμύρια δραχμές και πάνω για να πάρη αυτοκίνητο που να μην έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ μέσα! Πήρα κι εγώ το περιοδικό μόλις είδα το thrend εδώ και απ'οτι λέει όντως η Ferrari, οπως και τα παλιότερα Super Cars όμοιας φιλοσοφίας, υστερή σε ποιότητα, και υποθέτο και εξοπλισμό, και λέω παιλαιότερα γαιτή απ'όταν η Lambo αγοράστηκε απ'την VW πολλά βελτιώθηκαν στα μοντέλα τις απο άποψη ποιότητας. Πέρα απ'την νέα Scaglieti οι Ferrari δεν νομίζω ότι αξίζουν όσο τις πουλάνε, και μάλλον το όνομα πουλάνε πλέον, και αυτο απέδειξε η Bmw με τις 5 και Μ6. Κοντά στα λεφτά αυτα πέζουν κάτι Aston Martin και Lambo που πιστέυω αξίζουν περισσότερο.

Action Man
18-07-05, 01:59
Δεν ξερω τι εγινε σε αυτο το thread :confused: ......αλλα νομιζω οτι εγινε παραξηγηση..
Το ανοιξα για να πατε να παρετε το περιοδικο γιατι ειχε ενα πολυ ωραιο θεματακι! :idea:
Δεν ειπα πουθενα οτι το Ψ οχημα ειναι καλυτερο απο το Χ οχημα.....

ISSSSS
18-07-05, 14:45
Δεν αμφισβητω την αποδεδειγμενη υπεροχη της Μ5 εναντι της F430, αλλα εχουμε φτασει σε σημειο να συγκρινουμε τα σκ@τ@ με τα λουκουμια ρε παιδια.... :icon02:Φιλαρακ τωρα το διαβασα μηπως ειναι καιρος να παρεις ταξι α???? :dance:

ISSSSS
18-07-05, 14:56
Ρε παμε καλα ξερεις τι ειναι νασαι με το Ferrariκο και να σου τα ριξει το Μ5 και να σε κοροιδευει ο πιτσιρικας στο πισω καθισμα καπως ετσι :pth: Μπραβο ρε αγαπη μπεμπα!Γιαυτο δε βγαζει Supercar Η BMW τι να το κανει με τι να το συγκρινει?Αφου τους παει με το SEDAN!!! :dance:

Elias_Z3
18-07-05, 15:08
Αδερφια για ηρεμηστε λιγο και πριν συνεχισετε να λετε διαφορα,καντε ενα κοπο να παρετε το περιοδικο πρωτα,να το διαβασετε και μετα να πειτε οτι θελετε.
Εγω το πηρα,το διαβασα και πουθενα δε λεει άμεσα ή εμμεσα οτι η Μ5 ριχνει τσαγακι στη 430.Το μονο που λεει οτι στα χαμηλα ειναι καλυτερη αλλά στα ψηλα η 430 δειχνει ποιος ειναι το αφεντικο.Και οι μετρησεις ολες (σταση και ρεπριζ) ειναι υπερ της 430.

Ειπαμε,καλη η 5αρα,ακομα καλυτερα τα 507 αλογακια της,αλλά μεχρι εκει.Τα 400+ κιλα διαφορας βαρους υπερ της 430 δεν αφηνουν να φανουν τα 17 λιγοτερα αλογα της.Ακριβως το αντιθετο.

Ναι την εχει απο κοντα,ναι μπορει να την ακολουθησει παντου,αλλά μεχρι εκει.Το μονο στο οποιο οπως λενε την περνει ξεκαθαρα ειναι η ανεση της γενικοτερα.Ανεση και στο θεμα του ταξιδιου αλλά και μεγαλυτερη ανεση να την πας στο οριο αποτι χρειαζεσαι για την 430.

Ας ειμαστε λιγο πιο προσεχτικοι στη σκεψη μας και ας μην βιαζομαστε να βγαλουμε συμπερασματα

Υ.Γ.-Πιστευω να εχετε καταλαβει οτι μιλαμε για 2 τελειως διαφορετικα αυτοκινητα με φιλοσοφιες ακρως αντιθετες και που αυτη η αναμετρηση ερχεται να επιβεβαιωσει τον τιτλο στο εξωφυλλο του περιοδικου "Συγκρινουμε τα ασυγκριτα"
Αγορασα το περιοδικο και το διαβασα οπως τα λεει ο Γιωργος ειναι. Το Μ5 ειναι πιο γρηγορο χαμηλα αλλα στις ψηλες Το F430 ζωγραφιζει. Σαν συμπερασμα λενε οτι: "Αν ηθελαν το απολυτο edan θα επελεγαν Μ5, αν ηθελαν το απολυτο σπορ αυτοκινητο θα αγοραζαν Ferrari. To καλυτερο αυτοκινητο ειναι το Μ5, απλως γιατι πρακτικα ειναι το ιδιο γρηγορο με το Ferrari, χωραει διπλασιους επιβατες, πολλαπλασιες αποσκευες και κοστιζει σχεδον τα μισα λεφτα."

stef
18-07-05, 23:04
Κύριοι,
Πειράζει που και τα 2 τα έχει ο ίδιος άνθρωπός και τα χαίρεται και τους πίνει το αίμα? Να είμαστε καλά και εμείς και να φτάσουμε στη θέση του να μπορούμε να πάρουμε αυτά τα αυτοκίνητα και μετά να τα χαρούμε!
Αυτό είναι που μετράει πιο πολύ από όλα τα άλλα! :nod:

manosm3
18-07-05, 23:06
Ασχετο: Προσεξατε οτι η πινακιδα της Μ5 ειναι αλλη μεσα και αλλη στο εξωφυλλο;

Nemerkon
18-07-05, 23:46
ειναι δυο ΑΣΧΕΤΑ αμαξια μεταχυ τους!και τα saxo πανε σχεδων σαν τα 325 Ε ΚΑΙ?θα τα συγκρινουμε μηπως??καποιοι ειπαν για εξοπλισμο?ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ?θα παρεις μια FERRARI για να χερεσε κουμπακια και παρακουμπακια?ξερετε πια ειναι η αποψη του διευθηντη της Lamborghini για το ABS?περριτο βαρος.και εχει δικιο φιλοι μου διοτι αμα ειναι να παρω μια φερραρι η μια Lambo θα την παρω οχι για να παω ταξιδακι και οικογενειεσ κτλ... το παιρνεισ για σκισιμο.ειναι αλλη φιλοσοφια!δεν ειναι καθημερινο αμαξι ειναι για ΑΛΛΗ χρηση!δεν μου λεει κατι το οτι παει το ιδιο η σχεδον το ιδιο με τη Μ5,και εγω εχω ενα LADA αμα του φορεσω μια ρουκετα θα πηγαινει πουτ@ν@ αρα μηπως να τα συγκρινουμε??καλη φαση ε?

thomas
19-07-05, 10:15
Δεν καταλαβαίνω γιατί τσακώνεστε. Και τα δύο είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα στην κατηγορία τους. Άλλο μηχάνημα το Μ5 και άλλο το Ferrari.
Το Μ5 είναι η τεχνοκρατική απάντηση πως πρέπει να είναι το χρηστικό σπορ αυτοκίνητο. Διαθέτει το πιο εξελιγμένο ατμοσφαιρικό μοτέρ ever, πολύ καλό πλαίσιο, χώρους και τεχνολογία για να το πάει αέρα και ο μέτριος οδηγός.
Αυτή τη στιγμή είναι ότι πιο ολοκληρωμένο κυκλοφορεί στην αγορά. Συνδυάζεις τα πάντα (εκτός ίσως από design) σε τιμή κατά την αποψή μου έκπληξη. 117000 ευρώ είναι η τιμή της 645 -βάρκας στο γυαλό- ή μιας S Class ή ....

Από την άλλη η Ferrari είναι η καλύτερη μίξη τεχνολογίας με συναίσθημα. Ένα ειδικό αυτοκίνητο που ΔΕΝ θέλει να συνδυάζει τα πάντα.

ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ η Μ5 να είναι ταχύτερη από την F430. Θα ξεγράφαμε τους νόμους τις φυσικής. Πολύ μικρότερο βάρος, καλύτερα φρένα, οριακά καλύτερες επιταχύνσεις και το κυριότερο καλύτερη αρνητική άντωση, διαθέτει απίστευτη αεροδυναμική με flat bottom πάτωμα, είναι στοιχεία που δείχνουν την υπεροχή της Ferrari έναντι της Μ5. Σε μια πίστα η Ferrari θα είναι πιο γρήγορη.

Και κάτι για το τέλος. Πίσω από το τιμόνι μιας BMW ή μιας Mercedes ή ενός Audi κτλ. δεν αισθάνεσαι μοναδικά, όσο υπεροχα και να είναι. Και ο λόγος είναι ότι προέρχονται από μοντέλα παραγωγής (που ξεκινούν από επιδόσεις χελώνας) που μπορεί να τα βλέπεις καθημερινά κατά εκατοντάδες. Το ταμπλώ είναι κατά βάση το ίδιο, το αμάξωμα, η φιγούρα. Όσο και να το αγριέψεις πρόκειτε για ένα μοντέλο ευρείας παραγωγής.

Από την άλλη οι Ferrari, οι Lamborghini, οι Aston Martin, τα Pagani είναι σπάνια αυτοκίνητα ειδικά σχεδιασμένα γι αυτό το σκοπό και μόνο αυτό τα κάνει μοναδικά. Νιώθεις διαφορετικά πίσω από το τιμόνι τους. Ξέρεις ότι κουμαντάρεις κάτι διαφορετικό. Κάτι που απαιτεί σεβασμό και προσοχή, κάτι που διαθέτει μια μικρή ελίτ ανθρώπων που επένδυσαν πολλά λεφτά για να ικανοποιήσουν την τρέλα τους (ή τις περισσότερες φορές την ματαιοδοξία τους).
Ξέρεις ότι άμα το τρακάρεις ή το πληγώσεις θα χρειαστεί ειδική μεταχείρηση. Δεν θα το πας στο τάδε εξουσιοδοτημένο συνεργείο που θα βρεθεί αραδιασμένο με τα 316 και τα 518 των 90΄s. (αν όχι και χειρότερα).
Τα εξωτικά αυτοκίνητα κρύβουν μια κουλτούρα (όχι απαραίτητα καλή πάντα), που πρέπει να μπείς στο πνεύμα τους. Όπως τα hi end στερεοφωνικά (γιατί να πληρώσω 45000 ευρώ για ένα ηχείο που παίζει αντικειμενικά 5% καλύτερα από κάποιο άλλο των 3500 ευρώ???) ή τα καλά κρασιά (γιατί να πληρώσω 500 ευρώ το μπουκάλι για να γευτώ μια γεύση που τελικά θα αναρωτιέμαι αν άξιζε τα λεφτά της)?

Και κάτι για το τέλος. Όσο λιγότερο ιδιαίτερο είναι ένα αυτοκίνητο (και έυκολο οδηγικά) τόσο πιο γρήγορα θα το πας σε δρόμο ανοικτό στην κυκλοφορία. Μπορεί άνετα ο νεαρός με το Saxo που δεν δίνει "μια" για το αυτοκινητό του (άραγε και για την ζωή του?) να χαθεί σε σχέση με ένα Μ5 σε επαρχιακό δρόμο με τυφλές στροφές. Ο ίδιος άνθρωπος σίγουρα θα πήγαινε με πολύ πιο αργούς ρυθμούς με ένα αυτοκίνητο ΔΙΚΟ του, που να στοίχιζε 500.000 ευρώ.

Υ.Σ.
Και η δική μου επιλογή σήμερα θα ήταν η Μ5(αν διέθετα τα χρήματα). Και ο λόγος είναι ότι δεν νιώθω ώριμος και έτοιμος οδηγικά για καθημερινή συμβίωση με κάτι εξωτικό, όπως μια Ferrari.

alexk
19-07-05, 10:19
Nemerkon>Χρόνια τώρα, οι συγκρίσεις επιδόσεων, γίνονται ανάμεσα σε αυτοκίνητα με παραπλήσια αναλογία κιλών/ίππο και όχι απαραίτητα ίδιας κατηγορίας ή φιλοσοφίας. Δεν καταλαβαίνω που υπάρχει το πρόβλημα μια Μ5 να είναι εξίσου γρήγορη με μία Φερράρι? Αναφέρεις μάλιστα "ε και τι έγινε?". Τι έγινε? Να σου πω τι θα γινόταν. Εκεί που πας εσύ με το απόλυτο σπορ αυτοκίνητο, το εργαλείο το ίδιο, θα σε περάσει μια λιμουζίνα (στον όγκο) με τα χίλια, και δεν θα ξέρεις από που να φύγεις μετά. Και μην μου πείς ότι δεν θα σε ενοχλήσει που θα σε περνούσε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο...

Thomas> Όπως πάντα μιλάς σωστά και συμφωνώ απόλυτα. Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι μια Μ5 ή μια Φερράρι καλύπτει κάποια ανάγκη (κανείς δεν έχει ανάγκη, δηλαδή να χρειάζεται πραγματικά) 500+ άλογα. Πιστεύω, ότι αυτά τα αυτοκίνητα είναι για να ξεχωρίζουν του ανθρώπους που τα οδηγούν από τους υπόλοιπους, με τα "απλά" αυτοκίνητα.

Γι'αυτό που αναφέρεις για το Saxo, που δεν δίνει μια για άν θα το σπάσει, δεν είναι πάντα αυτή η περίπτωση.

Nemerkon>ΥΓ: Αυτό μου θυμίζει κάτι οδηγούς με πανάκριβα σπορ αυτοκίνητα που κάνουν επίδειξη στην κοπελιά που κάθεται στο δεξί κάθισμα, βάζοντας κόντρα ακόμη και με μηχανάκια. Αλλά... Πες μου έναν αριθμό φίλε. Έτσι Σταύρο???

jackdaniels
22-07-05, 16:36
Ρε Nemerkon στο Lada θα βάλεις ρουκέτα και θα πας γρήγορα για πόσο όμως? και τη θα γίνει στην πρώτη στροφή?? Το θέμα είναι ότι η Μ5 κοιτάζει στα ίσια την Ferrari εκτός πίστας, αυτο πιστέυω είναι που μας ενδιαφέρει, εννοείτε ότι η 430 με οδηγό που να ξέρει τι του γίνετε θα είναι ποιό γρήγορη σε πίστα. Εγώ αυτο που ήθελα να τονίσω είναι ότι με τα λεφτά που θα δώσεις για την 430 μπορείς να πάρεις κάτι που να είναι και το ίδιο γρήγορω και ποιο ποιοτηκό όμως, πχ Aston Martin :yippee:

Fanatic
22-07-05, 17:28
Oπα οπα οχι και Aston Martin στα ιδια λεφτα με την 430....μια Aston ξεκιναει απο 300.000 και παει λεγοντας....μια 430 αν κρινω απο την 360 θα κυμαινεται στα 180.000 και πανω....οι τιμες διαφορας ειναι μεγαλες.....δεν λεω οτι δεν μαμει η Aston Martin αλλα σιγουρα απο την 430 ειναι ποιο ακριβη...

bmwdakias325
22-07-05, 20:11
bmw και παλι bmw κυριοι ειναι το μονο αυτοκινητο που εχει τον τροπο να αποδεκατιζη τα αλλα οχηματα χορις να υπολογιζει κοστος!!!!!!!!!!!!!!
Ευγε στην μαμα bmw για το ακομα ενα υπεροχο m που χαρισε στο αγοραστικο κοινο

jackdaniels
23-07-05, 16:01
Εεεελα μωρέ κι εσύ τώρα, κόλησες στα 120 χιλιάρικα διαφορά, σιγα τα λεφτά :icon11: :tapedshut :smashtard

TheCondor
20-08-05, 17:18
ειμαί ο brother tou condor(προς αποφυγη των παρεξηγήεων),πιστευω ότι στις 2 μάρκες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ με σαφη υπεροχη της FERRARI,και αυτο γιατι συγκρίνουμε το αμάξι State Of The Art της μιας(Β.Μ.W.) με το entry level της άλλης (FERRARI),αλλα και μόνο που γινέται αυτό ειναι προς τιμην της B.M.W.!!!!Eπίσης μην ξεχνάτε τα target groups και τις επιδιωξεις των 2 εταιρειών.Ναι αναμεσα απο τα 2 Ferrari θα επελεγα αλλα ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΛΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΤΟ e30 μου!!(άσχετα αν έμενε συνέχεια απο μπαταρία)

jackdaniels
22-08-05, 11:06
http://www.tremek.com/forum/showthread.php?t=12388

Εδώ έχει ένα κατεβατώ βίντεο με κόντρες Bmw-Ferrari :)

stef
22-08-05, 11:30
Πρέπει να περιμένει μια ώρα για να κατέβουνε όταν κάνεις free download...