PDA

Επιστροφή στο Forum : Στην Παραγωγή η Ζ2!


Fanis
21-05-09, 14:56
Στο παρελθόν έχουμε κάνει λόγο για την πρόθεση της BMW να επενδύσει σε ένα νέο ρόουντστερ κόμπακτ διαστάσεων, μικρότερο από τη Ζ4. Οι πληροφορίες επιβεβαιώνονται απόλυτα, καθώς η γερμανική φίρμα φαίνεται πως σκοπεύει να παρουσιάσει το νέο μοντέλο σύντομα.

Συγκεκριμένα θα παρουσιαστεί στην επερχόμενη Έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τον προσεχή Σεπτέμβρη. Εκτός απρόοπτου λοιπόν, η Ζ2 θα βασίζεται στην πλατφόρμα της επόμενης γενιάς της Σειράς 1, ειδικά εξελιγμένη, ώστε να έχει περιορισμένο συνολικό βάρος αλλά και ιδανικό ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων.
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες του μοντέλου, οι βασικές εκδόσεις θα χρησιμοποιούν τα μοτέρ των 1,6 λίτρων από τη σειρά των Mini (ατμοσφαιρικό και υπερτροφοδοτούμενο), ενώ θα υπάρχει και ένας μεγαλύτερος δίλιτρος 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος, με την ιπποδύναμη στους 250 ίππους περίπου. Επίσης, δεν αποκλείεται η BMW να κάνει την έκπληξη, τοποθετώντας στη Ζ2 νέο τούρμπο μοτέρ μικρού κυβισμού (1,3 ή 1,4 λίτρων).

Πηγή: Autotriti.

Μακάρι να βγεί. Εμένα, τουλάχιστον από την φώτο, μου αρέσει και μου θυμίζει αρκετά την προηγούμενη Ζ4. Αν έχει και τους κινητήρες που αναφέρει, τότε θα είναι πολλά υποσχόμενη.

giannis_E-46
21-05-09, 15:02
το διαβασα και γω στο Internet και πραγματικα ειναι πανεμορφο. ισως και για αυτο θα αυξηθει αρκετα η τιμη στην νεα z4 καταργωντας τον διλιτρο ωστε να χωρεσει και αυτο τιμολογιακα και να μην καναβαλισει το μεγαλητερο. επιτελους να δουμε μικρους turbo κινητηρες και απο την bmw

moutraklas
21-05-09, 15:05
Απ΄οταν έιδα τη νέα Z4 έπαθα πλάκα! κ@βλωσ@ κανονικά! από την εποχή της Ζ8 έιχα να το πάθω αυτό... Αν λοιπόν μετά τη Ζ4 βγει και αυτό και μάλιστα με αυτά τα μοτέρ, θα τον βγάλω έξω και θ αρχίσω να τον χτυπάω στο τραπέζι!!!!!!!!! Έλεος!!!

TAZ118!
21-05-09, 15:08
Aς ελπιζουμε τιμολογιακα να μην ειναι πολυ μακρια απο το MX-5...

Fanis
21-05-09, 15:09
@moutraklas: :rofl2::rofl2::rofl2:

Yπομονή μέχρι τον Σεπτέμβριο, όπου θα ξέρουμε στα σίγουρα.

e60///M
21-05-09, 15:24
Απ΄οταν έιδα τη νέα Z4 έπαθα πλάκα! κ@βλωσ@ κανονικά! από την εποχή της Ζ8 έιχα να το πάθω αυτό... Αν λοιπόν μετά τη Ζ4 βγει και αυτό και μάλιστα με αυτά τα μοτέρ, θα τον βγάλω έξω και θ αρχίσω να τον χτυπάω στο τραπέζι!!!!!!!!! Έλεος!!!

χαχααχαχαχαχαχα
Πολυ ωραιο ειναι.Για να δουμε λοιπον τι θα γινει και μ αυτο και με τους νεους κινητηρες

xristose92
21-05-09, 15:36
Άντε ωραία!!! αρχίζουμε οικονομίες από τώρα!!!
Λέει πολύ σε εμφάνιση. Και αν βγεί και ,4 τούρμπο τότε θα γίνει χαμός!!! Αλλιώς 1,6 τούρμπο!!!
θέλω τουρμπο λέμεεεεεεεεεεεε!

NICK BMW LOVER
21-05-09, 15:42
Αμα η τιμη της ειναι κοντα στις οικονομικες μου δυνατοτητες,την εχω "τσιμπησει" χαλαρα,και εννοειται υπερτροφοδοτουμενη!!!

oldcarskickass
21-05-09, 17:16
Στο παρελθόν έχουμε κάνει λόγο για την πρόθεση της BMW να επενδύσει σε ένα νέο ρόουντστερ κόμπακτ διαστάσεων, μικρότερο από τη Ζ4. Οι πληροφορίες επιβεβαιώνονται απόλυτα, καθώς η γερμανική φίρμα φαίνεται πως σκοπεύει να παρουσιάσει το νέο μοντέλο σύντομα.

Συγκεκριμένα θα παρουσιαστεί στην επερχόμενη Έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τον προσεχή Σεπτέμβρη. Εκτός απρόοπτου λοιπόν, η Ζ2 θα βασίζεται στην πλατφόρμα της επόμενης γενιάς της Σειράς 1, ειδικά εξελιγμένη, ώστε να έχει περιορισμένο συνολικό βάρος αλλά και ιδανικό ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων.
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες του μοντέλου, οι βασικές εκδόσεις θα χρησιμοποιούν τα μοτέρ των 1,6 λίτρων από τη σειρά των Mini (ατμοσφαιρικό και υπερτροφοδοτούμενο), ενώ θα υπάρχει και ένας μεγαλύτερος δίλιτρος 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος, με την ιπποδύναμη στους 250 ίππους περίπου. Επίσης, δεν αποκλείεται η BMW να κάνει την έκπληξη, τοποθετώντας στη Ζ2 νέο τούρμπο μοτέρ μικρού κυβισμού (1,3 ή 1,4 λίτρων).

Πηγή: Autotriti.

Μακάρι να βγεί. Εμένα, τουλάχιστον από την φώτο, μου αρέσει και μου θυμίζει αρκετά την προηγούμενη Ζ4. Αν έχει και τους κινητήρες που αναφέρει, τότε θα είναι πολλά υποσχόμενη.

Ας ελπίσουμε και κατά ΠΟΛΥ ελαφρύτερο!!

Καλή η κίνηση με τα μοτόρια.

Kostas Christ
21-05-09, 17:17
αν ειναι κατω απο 1200 κιλα (ιδανικα κατω απο 1100) με 1.6 τουρμπο μοτερ 180 αλογα και μπλοκε θα ειναι ιδανικο...

manosm3
21-05-09, 17:19
Στα καμπριο χρειαζεται περισσοτερο απ' ολα ενα συστατικο της BMW. 6cyl dolby surround :rockon:

Kostas Christ
21-05-09, 17:20
Στα καμπριο χρειαζεται περισσοτερο απ' ολα ενα συστατικο της BMW. 6cyl dolby surround :rockon:

το Ζ4 εχει... και ειναι 1500-1600 κιλα...


ας υπαρχει και ενα ελαφρυ...

E36 RULES!!
21-05-09, 17:35
το Ζ4 εχει... και ειναι 1500-1600 κιλα...


ας υπαρχει και ενα ελαφρυ...

ζουμε στο 2009... Μεχρι και τα supermini ειναι 1200kg πλεον...

Πανε οι εποχές των ελαφριών αμαξιων.

Driftakos
21-05-09, 17:39
ζουμε στο 2009... Μεχρι και τα supermini ειναι 1200kg πλεον...

Πανε οι εποχές των ελαφριών αμαξιων.

Δυστυχως η ευτυχώς..Ετσι είναι ποια... Τουλάχιστον ας είναι σε επίπεδα λογικά για το μοτερ που εχει πάνω της... Παντως από εμφάνιση :greenboun

bimmer-corfu
21-05-09, 17:56
Μη χαίρεστε και πολύ.
Έχει ειπωθεί απο BMW πολλές φορές ότι μοτέρ απο Μίνι, Πεζό κτλ δεν βάζει γιατί αυτά τοποθετούνται εγκάρσια ενώ οι μπέμπες θέλουν διαμήκη τοποθέτηση

oldcarskickass
21-05-09, 19:53
Μη χαίρεστε και πολύ.
Έχει ειπωθεί απο BMW πολλές φορές ότι μοτέρ απο Μίνι, Πεζό κτλ δεν βάζει γιατί αυτά τοποθετούνται εγκάρσια ενώ οι μπέμπες θέλουν διαμήκη τοποθέτηση

Και σιγά πόσο είναι το κόστος για άλλες βάσεις και άλλο σασμάν;

Άσε που αν το bolt pattern του υπάρχοντος κορμού ταιριάζει σε άλλα (πισωκίνητα) σασμάν το κόστος εκμηδενίζεται.

Και σε κάθε περίπτωση πάντως είναι υποδεέστερο από το να εξελίξει ένα νέο μοτέρ 4κύλινδρο και σπορ αποκλειστικά και μόνο για το Ζ2.

bimmer-corfu
22-05-09, 08:46
Μα ο λόγος που δεν τον βάζουν δεν είναι οικονομικός αλλά κατανομή βάρους αποκλειστικά και εγώ είμαι μαζί τους.

Fanis
22-05-09, 09:09
Μα ο λόγος που δεν τον βάζουν δεν είναι οικονομικός αλλά κατανομή βάρους αποκλειστικά και εγώ είμαι μαζί τους.
Αυτό δεν το κατάλαβα, μπορείς να το εξηγήσεις? Εννοείς ότι ο κινητήρας του Μινι έχει μεγάλο βάρος ή κάτι άλλο?

bimmer-corfu
22-05-09, 09:24
όχι Φάνη δεν μιλάω για βάρος αλλά για κατανομή βάρους.
Αν ανοίξεις το καπό της μπέμπας σου (και αν δεν κάνω λάθος αυτό ισχύει σε όλες τις μπέμπες τουλάχιστον των τελευταίων ετών) θα δεις ότι ο κινητήρας έχει διαμήκη διάταξη. Ξεκινάει δηλαδή για να το πω απλά απο εμπρός και πάει προς τα πίσω ενώ στο μίνι θα τον δεις όλο μπροστά απο αριστερά προς δεξιά.
Σε μερικές μπέμπες (πχ στην 1) είναι τόσο εμφανές που νομίζεις ότι ο κινητήρας ξεκινάει όχι απο μπροστά αλλά απο τα μισά του καπό και μπαίνει κάτω απο τη θέση του οδηγού και του συνοδηγού.
όπως καταλαβαίνεις μιλάμε για βάρος στο κέντρο του αμαξιού. Αυτό στη συνολική σχεδίαση παίζει μεγάλο ρόλο και καταλήγουμε στη γνωστή μας κατανομή 50-50 ή 49-51

Να προσθέσω ότι ο λόγος που το μοτέρ 1.6 turbo απο μίνι και PSA group δεν έχει μπει μέχρι τώρα είναι επίσημα η εγκάρσια διάταξη του, αυτό βέβαια δεν αποκλείει μια διαφορετική διάταξη και συνολικό σχεδιασμό στη Ζ2, απλά είπα ας περιμένουμε λίγο πριν χαρούμε!

bimmer-corfu
22-05-09, 09:43
Υ.Γ. Όταν ένας κινητήρας μπαίνει σε εγκάρσια διάταξη έχουμε πολύ βάρος μπροστά (και έτσι πρέπει να στείλουμε όσα μηχανικά μέρη μπορούμε πίσω για καλύτερη κατανομή πχ μπαταρία κτλ) αλλά πιο ευρύχωρη καμπίνα επιβατών

gnx
22-05-09, 09:50
http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?p=5039478#post5039478

Fanis
22-05-09, 10:23
όχι Φάνη δεν μιλάω για βάρος αλλά για κατανομή βάρους.
Αν ανοίξεις το καπό της μπέμπας σου (και αν δεν κάνω λάθος αυτό ισχύει σε όλες τις μπέμπες τουλάχιστον των τελευταίων ετών) θα δεις ότι ο κινητήρας έχει διαμήκη διάταξη.
Μα αυτό εξυπακούεται! Δεν μπορεί να μπεί κινητήρας μπροστά σε εγκάρσια διάταξη με πίσω κίνηση (μόνο αν μπεί πίσω). Η διαμήκης διάταξη είναι προαπαιτούμενο της πίσω κίνησης....για αυτό όλες η BMW, ΜΒ (αλλά και Audi Quattro από Α4 και πάνω που έχουν Torsen και όχι Haldex) έχουν τον κινητήρα διαμήκη. Η κατανομή βάρους είναι αν το θές η συνέπεια αυτής της διάταξης, το by product, δεν είναι ο κύριος λόγος της διάταξης. Με ένα σμπαρο 2 τρυγώνια που λένε.

Τώρα, όντως επίσημα για αυτό τον λόγο δεν μπαίνει ο κινητήρας του Μινι...αλλά δεν είναι και τόσο δύσκολο να τον προσαρμόσουν για διαμήκη τοποθέτηση (και σίγουρα είναι πιο εύκολο και φτηνό από το να σχεδιάσουν καινούργιο κινητήρα). Η Audi το κάνει κατά κόρον.

GREY
23-05-09, 12:24
Στα καμπριο χρειαζεται περισσοτερο απ' ολα ενα συστατικο της BMW. 6cyl dolby surround :rockon:


Έτσι..........:cool:

Sp!ros G
23-05-09, 12:39
Μπορει να μπει μοτερ απο εγκαρσια θεση σε διαμηκη.

Αν αποφασισανε να βαλουνε τον 1600αρη του ΜΙΝΙ μπορουνε μετατρεποντας τον ετσι

ωστε να μπει σε διαμηκη αξονα.Απαιτουνται αρκετες αλλαγες με κυριοτερη το σασμαν.

Ειναι πολυ λιγοτερα τα εξοδα αυτης της μετατροπης παρα η εξελιξη ενος καινουργιου

μοτερ για να χρησιμοποιηθει στα BMW.

bimmer-corfu
25-05-09, 07:34
γιατί δεν το κάνουν τότε?
ούτε αυτό κάνουν αλλά ούτε άλλον φτιάχνουν.

Έχω βαρεθεί να ακούω (ακόμα και απο επίσημες πηγές) για τους νέους μικρούς turbo. Τους είδε κανείς? Σύμφωνα με αυτά που έλεγαν πριν 2 χρόνια η νέα Ζ4 και το Χ1 θα τους είχαν αλλά αντί γι'αυτό ούτε 2λιτρο δεν θα έχει η Ζ4 αλλά 6κύλινρους γιατί τώρα λέει αποφάσισαν ότι είναι πολύ τούμπανο και δεν θα ταίριαζε 4κύλινδρος turbo ή μη

Fanis
25-05-09, 08:51
γιατί δεν το κάνουν τότε?
ούτε αυτό κάνουν αλλά ούτε άλλον φτιάχνουν.

Πολύ απλά για να μην κανιβαλίσουν την υπάρχουσα σειρά κινητήρων. Αν βάλουνε τον 1.6Τ του Μινι, αυτομάτος ο δίλιτρος δεν έχει λόγο ύπαρξης. Απότι ακούγεται θα το κάνουν στο μέλλον....τώρα πόσο μέλλον και εάν είναι αλήθεια ή όχι, κανείς δεν ξέρει!

stefanos9
25-05-09, 08:52
Παιδες η Ζ2 θα ειναι με κουκουλα ή τυπου hard-top cc ?:thinkerg:

H κουκουλα με ξενερωνει λιγουλακι...

Driftakos
25-05-09, 09:22
Πολύ απλά για να μην κανιβαλίσουν την υπάρχουσα σειρά κινητήρων. Αν βάλουνε τον 1.6Τ του Μινι, αυτομάτος ο δίλιτρος δεν έχει λόγο ύπαρξης. Απότι ακούγεται θα το κάνουν στο μέλλον....τώρα πόσο μέλλον και εάν είναι αλήθεια ή όχι, κανείς δεν ξέρει!

Ακριβώς.. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα να υπάρχει το λεγόμενο στοκ κινητήρων. Και αν όντως ο 1.6Τ "χτυπάει" στα ίσια τον δίλιτρο, θα είναι πολλοί αυτοί που θα τον προτιμήσουν. Είτε για λόγους οικονομίας [καύσιμα, συντήρηση], είτε οπως εδώ στην Ελλάδα τεκμήρια κτλπ. Επομένως πρέπει πρώτα να "ξεστκοκάρουν" πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αλλαγή τέτοιου τύπου. Η ίσως και να βελτιώσουν - δημιουργήσουν μία νέα σειρά εξακύλινδρων συνόλων για αντικατάσταση των υπαρχόντων, στα οποία όντως η διαφορά σε επιδόσεις να είναι αισθητη. [Σειρά si ίσως?]
Όσο για την τοποθέτηση σε διαμήκη ή εγκάρσια διεύθυνση, είναι καθαρά για λόγους μετάδοσης όπως προαναφέρθηκε.

Fanis
25-05-09, 09:55
Παιδες η Ζ2 θα ειναι με κουκουλα ή τυπου hard-top cc ?:thinkerg:
Με κουκούλα. Με σκληρή οροφή είναι η Ζ4 πλέον. Ουσιαστικά η Ζ2 αναλαμβάνει τον ρόλο της προηγούμενης Ζ4 (ως πιο σπορ και ''αλήτικη'') αφού η νέα Ζ4 έγινε λίγο πιο κυριλέ και ανέβηκε μισή κατηγορία. Ας περιμένουμε όμως να δούμε εάν τελικά βγεί στην παραγωγή η Ζ2 και πότε.