PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγή φρένα μπρος και πίσω σε e46 compact


alexaxandros_79
24-05-09, 11:39
Δε θα ηθελά να νομίζετε ότι δεν έχα διαβάσει προηγούμενα threads και posts, εμμένω όμως με απορίες.
Ηρθε η ώρα να αλλαξω δίσκους μπρος πίσω και τακάκια φυσικά σε e46 compact.
Ξεκινάμε με το ότι μου ειπαν στην αντιπροσωπια με εργασία κάπου στα 530€... έλεος!
Για λόγους οικονομικούς και επειδή δεν είμαι και φρενάκιας, θεωρώ μάλλον πέταμα να ανέβω σε κάτι τύπου brembo κτλ..
Από την άλλη, διαβάζω και ακούω ότι δεν πατάει κάθε μάρκα φρένων το ίδιο καλά σε κάθε αμάξι. Όπως επίσης ακούω και μου φαίνεται λογικό να είναι καλύτερα σαν εφαρμογή και απόδοση να φοράς τακάκια και δίσκους της ίδιας εταιρίας, γιατί τα υλικά τους θα συνεργάζονται καλύτερα. Μέχρι στιγμής όμως, από επώνυμες μάρκες βρίσκω ή τακάκια ή δίσκους. Ο κάθε μάστορας ανάλογα με το ποια εταιρία δουλέυει, προτείνει.
Διαβάζω σε διάφορα forum ότι τα zimmerman είναι ΓΤΠ και χτες μου είπε ένας ότι μαμά φοράμε zimmer και textar τακάκι, ισχύει;
Σε άλλη εταιρία μου πρότειναν QH δίσκους και mintex τακάκι.. άποψη;
Έχω βρει ένα μαγαζι με ανταλλακτικά αυτοκινήτων στα Σεπόλια με full σημαιες BMW απέξω και αυτός δουλέυει μια εταιρία VAICO και σε ενα site τους γραφουν ότι είναι οι Νο1 σε aftermarket BMW products. Ισχύει;
Αλλού βρήκα κάτι bendix της εταιρίας JURID και διαβάζω εγκωμιαστικά λόγια... τα έχει δοκιμάσει κανείς;
Σορρυ αν σας επρηξα αλλά με τα φρένα του κανείς είναι καλύτερα να μην παίζει.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιους απαντήσουν!

Nick_compact
24-05-09, 12:50
Αλέξανδρε, δίκιο έχεις με τα φρένα δεν παίζουν. Κατά καιρούς έχω κάνει κάποιες μικρές δοκιμές με τα φρένα, και τα αποτελέσματα δεν ήταν καλά. Αν δεν μπαίνεις σε πίστα, ή δεν κάνεις... καταβάσεις, μείνε σε δίσκους και τακάκια ΟΕΜ.
Τα εργοστασιακά τακάκια, είναι κατασκευασμένα από διάφορους προμηθευτές. Αυτοί που γνωρίζω είναι Jurid, ATE, και Textar. Ότι και να πάρεις από αυτά είναι καλά, εγώ έχω πολύ καλές εντυπώσεις από τα Jurid σαν γνήσια BMW, για τα Textar πιο μέτριες αλλά όχι κακές. ΑΤΕ δεν έχω δοκιμάσει.
Όσον αφορά τους δίσκους, οι Zimmerman καλοί είναι. Αλλά πριν τους βάλεις, καλό θα είναι να περάσεις τις "καμπάνες", με αστάρι. Βλέπεις, οι εργοστασιακοί δίσκοι είναι έτοιμοι περασμένοι, οι Zimmerman όχι, και μετά από μερικές μέρες-εβδομάδες, θα βλέπεις τον δίσκο με επιφανιακή σκουριά μεσα από την ζάντα, και δεν θα σου αρέσει. Και ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΡΥΠΗΤΟΥΣ. Επίσης, πολύ καλοί δίσκοι θεωρούνται και οι ΑΤΕ. (ΑΤΕ έχω την εντύπωση ότι είναι και οι εργοστασιακοί).
Αφού θα αλλάξεις όλο το σύστημα φρένων, προτείνω να αλλάξεις και τα υγρά φρένων οπωσδήποτε. DOT4 είναι η κατάλληλη προδιαγραφή, υπάρχουν πολλά να επιλέξεις.
Επίσης από τακάκια, τα Ferodo είναι καλά, τα Premier είναι αυτά που πρέπει να βρεις. Αντέχουν λίγο παραπάνω από όλα τα υπόλοιπα ΟΕΜ, σε σκληρές συνθήκες.

tasos.kamv
24-05-09, 13:09
Αλέξανδρε, πριν δύο μήνες περίπου ήμουνα και γω σε φάση να αλλάξω δίσκους και τακάκια μπρος-πίσω σε 318ci Ε46 2.0 valvetronic και έκανα έρευνα αγοράς.. Μετά από τις τιμές που πήρα από την επίσημη αντιπροσωπεία BMW αναταράχτηκα κάπως... Τελικά αγόρασα τακάκια ΑΤΕ και δίσκους FUCHS (μπρός πίσω αεριζόμενους) και μου κόστισαν όλα μαζί 175 ευρώ όσο και αν σου φαίνεται περίεργο (αγορά μόνο,την τοποθέτηση την έκανα μόνος μου!). Ήμουν διστακτικός γιατί η διαφορά στην τιμή είναι τεράστια και φοβόμουνα μήπως είναι made in china, αλλά το αποτέλεσμα το έδειξε από μόνο του... Αφού έστρωσαν μετά από κάποια km το φρενάρισμα είναι πάρα πολύ δυνατό,όπως άλλωστε πρέπει να έχει μία 'ΜΠΕΜΠΑ' !Τα αγόρασα από τον ΣΙΝΑΝΗ, το τηλ του είναι 210-9420600, για ρώτησε και βλέπεις... Εγώ πάντως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος!!

alexaxandros_79
24-05-09, 14:06
Ευχαριστώ και τους δυο σας, ειλικρινά ειναι πολύ καλή φάση να μπορείς να δεχεσαι συμβουλές και να ανταλλαζεις εντυπωσεις μέσα από ένα forum.
Ερώτηση προς τον Τάσο.. τι δυσκολία έχει για να τα βάλεις μόνος σου; δεν απαιτούνται κάποια ειδικά εργαλεία, τίποτα δυναμόκλειδα κτλ; Πιο παλία που παρεωρισκόμουν στα σέρβις άλλων αυτοκινήτων που είχα έβλεπα τους μηχανικούς να παλελυουν με κόντρα κατσαβίδια στο μουαγιέ, και δώστου να ανόιξει ι δαγκάνα, λύσε ασφάλειες στα τακάκια, μπήξε δείξε... έχεις προυπηρεσία;

tasos.kamv
24-05-09, 17:31
Φίλε Αλέξανδρε, αν τα χέρια σου 'πιάνουν' λίγο από καταβίδια, είναι το πιο εύκολο πράγμα να αλλάξεις τακάκια και δίσκους σε BMW.Φαντάσου μόνο ότι ο επιπλέον χρόνος που απαιτείται για να αλλάξεις και τους δίσκους και τα τακάκια, παρά μόνο τα τακάκια, είναι το ξεβίδωμα μίας επιπλέον βίδας σε κάθε τροχό, δηλαδή 10 δευτερόλεπτα ακόμη..!!!!Η μόνη προσοχή που χρειάζεται είναι το πως θα βάλεις τα έμβολα μέσα στις δαγκάνες προσεκτικά για να μην 'σκίσεις' τα λάστιχα γύρω από τα έμβολα βγάζοντας τα παλιά τακάκια. Κατά τ'άλλα δύο βίδες τύπου 'άλεν' και ένα λαμάκι είναι αυτά που κρατάνε το τακάκι πάνω στη δαγκάνα. Νομίζω ότι αν δεις κάπου ή κάποιον να το κάνει σε BMW,θα δεις πόσο εύκολο είναι!! Δεν χρειάζονται ειδικά εργαλεία και τρελή επιστήμη για να το κάνεις.. Πάντως αν δεν νιώθεις σίγουρος, πήγαινε σε κάποιο συνεργείο να στα βάλει,δεν νομίζω να σου πάρει παραπάνω από 50 ευρώ τοποθέτηση. Αν χρειάζεσαι οτιδήποτε άλλο, στείλε pm. Αν θες δώσε μου και το e-mail σου να σου στείλω την απόδειξη αγοράς των ανταλλακτικών.Χαιρετώ τον 'ξάδελφο-Βαυαρό' με το Ε46 compact!

randombk
24-05-09, 18:46
Φιλε μου με κλειστα ματια βαλε δισκους και τακακια ΑΤΕ για να εχεις το καλυτερο αποτελεσμα...

Αν θες κατι καλυτερο μπορεις να βαλεις τους δισκους POWER DISKS της ΑΤΕ.

καπου ειδα για ΑΤΕ made in china! Ελεος ρε παιδια η ΑΤΕ ειναι η μεγαλυτερη και πιο ιστορικη εταιρια παραγωγης φρενων της γερμανιας!

tasos.kamv
24-05-09, 19:54
Φίλε randombk,δεν είπα ότι ότι τα τακάκια ATE που αγόρασα ήταν made in china,ούτε ότι η εταιρεία είναι Κινέζικη, απλά επειδη τα πήρα σε πολύ καλή τιμή, είχα τους ενδιασμούς μου.. Φυσικά και οι δίσκοι και τα τακάκια έλεγαν πάνω made in Germany... Αν έχουμε 'μπέμπες' και βάζουμε ανταλλακτικά made in china είμαστε άξιοι της μοίρας μας..

alexaxandros_79
25-05-09, 14:04
Τάσο πήρα τηλέφωνο εκεί που μου είπες αλλά αν κατάλαβα καλά αυτός έχει μόνο τακάκια ΑΤΕ και ΤΕΧΤΑR, οι δίσκοι δε μου έλεγε τι είναι... τον ρωτησα δλδ τι μάρκα είναι οι δισκοι και μου είπε οι δίσκοι είναι δίσκοι, τα τακάκια μετράνε και πρότεινε μάλιστα TEXTAR. Λέω λοιπόν, έτσι για να έχουμε και μια εμπειρία παραπάνω, να βάλω σετ μπρος πίσω bendix, Jurid δλδ πλέον, που τα έχω βρει κάνα 160άρι σύν 50-60 τοποθέτηση..
Θα σας ενημερώσω για εντυπώσεις άμεσα!

george kaleas
25-05-09, 14:15
παιδια εγω θελω για πισω τακακια αλλα αμα ειναι
τοσο φτηνος ο κυριος!!!
θα αλαξω και δισκους
αλεξανδρε τη σου ειπε εσενα τη κοστος για τακακια? και δισκους πισω??
να ξερω τη με περιμενη!!!!

StratosGR
25-05-09, 14:24
Τάσο πήρα τηλέφωνο εκεί που μου είπες αλλά αν κατάλαβα καλά αυτός έχει μόνο τακάκια ΑΤΕ και ΤΕΧΤΑR, οι δίσκοι δε μου έλεγε τι είναι... τον ρωτησα δλδ τι μάρκα είναι οι δισκοι και μου είπε οι δίσκοι είναι δίσκοι, τα τακάκια μετράνε και πρότεινε μάλιστα TEXTAR. Λέω λοιπόν, έτσι για να έχουμε και μια εμπειρία παραπάνω, να βάλω σετ μπρος πίσω bendix, Jurid δλδ πλέον, που τα έχω βρει κάνα 160άρι σύν 50-60 τοποθέτηση..
Θα σας ενημερώσω για εντυπώσεις άμεσα!

Συγνώμη κιόλας φίλε μου,αλλά αν εμένα δε μου έλεγε κάποιος τι μάρκα είναι οι δίσκοι και μάλιστα "οι δίσκοι είναι δίσκοι,τα τακάκια μετράνε" ,θα έπαιρνα δρόμο.

randombk
25-05-09, 14:43
Φιλε μου η πρωτη εγκατασταση σε αμαξια BMW - Mercedes και ολο το VAG group ειναι ATE.

Βεβαια η απαντηση του κυριου που πηρες δεν ειναι η καλυτερη δυνατη, εγω θα πηγαινα αλλου!



Τάσο πήρα τηλέφωνο εκεί που μου είπες αλλά αν κατάλαβα καλά αυτός έχει μόνο τακάκια ΑΤΕ και ΤΕΧΤΑR, οι δίσκοι δε μου έλεγε τι είναι... τον ρωτησα δλδ τι μάρκα είναι οι δισκοι και μου είπε οι δίσκοι είναι δίσκοι, τα τακάκια μετράνε και πρότεινε μάλιστα TEXTAR. Λέω λοιπόν, έτσι για να έχουμε και μια εμπειρία παραπάνω, να βάλω σετ μπρος πίσω bendix, Jurid δλδ πλέον, που τα έχω βρει κάνα 160άρι σύν 50-60 τοποθέτηση..
Θα σας ενημερώσω για εντυπώσεις άμεσα!

alexaxandros_79
25-05-09, 14:53
Συμφωνω απόλυτα μαζί σου φίλε rando, και αν η τιμή που είπε πριν ο Τάσος περιλαμβάνει δίσκους και τακάκια ΑΤΕ, ψήνομαι. Πάντως μου φαίνονται πολύ οικονομικά για να είναι τοοοοσο καλά, εκτός και αν παιζουν σειρές και σειρές...
Αν δεν απατώμαι μου είπε 34€ έκαστη μπροστινή δισκόπλακα, 23€ έκαστη πίσω, 38 τα εμπρός τακάκια και 36 τα πίσω.. η τιμή για τα τακάκια είναι η ίδια μου είπε, είτε Textar βάλω είτε ATE. Επί τούτου ρώτησα σε τί μαρκα αναφέρεται η τιμή της δισκόπλακας, και έτσι μου είπε οτι η τιμή ειναί για τους δίσκους, δεν ειναι μάρκα..
Για τα Jurid έχετε άσχημη εικόνα; εχς διαβάσει καλές κριτικές.

Nick_compact
25-05-09, 15:32
Aλέξανδρε, αρχικά, καλό θα είναι να αποφύγεις αυτόν που σου είπε ότι "οι δίσκοι είναι δίσκοι"... Όπως άλλωστε σού είπαν και τα άλλα παιδιά.

Από εκεί και πέρα, να ξέρεις ότι οι δίσκοι δεν είναι κάτι που αλλάζεται κάθε μέρα... Και επηρεάζει άμμεσα την απόδοση των φρένων σου. Επειδή στην ελεύθερη αγορά υπάρχουν πολλά σκάρτα ανταλακτικά και λίγα καλά, θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός στην επιλογή σου. Και να ξέρεις ότι υπάρχουν και πολλές "μαϊμούδες", ειδικά στα τακάκια.

Επίσης, το να προμηθευτείς ίδια μάρκα εξαρτήματα με αυτά που χρησιμοποιεί η μαμά BMW, δεν σου εξασφαλίζει πάντα και την ίδια απόδοση, καθώς πολλές φορές είναι χαμηλότερης ποιότητας.

Δίσκους, δε θα πρότεινα τίποτα λιγότερο από ΑΤΕ, ή Brembo, και αυτούς με πολύ προσοχή για την γνησιότητα τους.
Για τακάκια, έχω αναφέρει κάποια πράγματα στον 1ο post μου.

Σαν σύνοψη, πιστεύω ότι η πιο "ασφαλής" επιλογή (μετά τα εργοστασιακά), αφού θες να πας σε aftermarket και όχι γνήσια, θα είναι να τα πάρεις όλα ΑΤΕ.

tasos.kamv
25-05-09, 18:53
Αλέξανδρε τα τακάκια που πήρα εγώ κόστισαν όσο περίπου σου είπε και εσένα και ήταν σφραγισμένα σε κουτί ΑΤΕ και έλεγαν όλα τα απαραίτητα (made in Germany και τύπους BMW οχημάτων που ταιριάζει το τακάκι). Οι δίσκοι ήταν κλεισμένοι σε κουτί FUCHS, στους οποίους αναγράφοταν το 'made in Geramny' και αν θυμάμαι καλά ο τύπος που τα πήρα μου είπε ότι έχουν και εγγύηση αν στραβώσουν σε κάποιο χρονικό διάστημα..( δεν θυμάμαι το χρόνο που μου είπε). Πάντως από μένα η πράξη δείχνει ότι είναι μια χαρά (μέχρι στιγμής, έχω κάνει 5.500km) και ικανοποιούν απόλυτα το value for money... Δεν θέλω να σε επηρεάσω θετικά ή αρνητικά απλά εκφράζω την προσωπική μου άποψη.

m-power_01
27-05-09, 01:25
nick compact γιατι λες οχι τρυπητους???

asteris777
27-05-09, 01:48
Συμφωνω απόλυτα μαζί σου φίλε rando, και αν η τιμή που είπε πριν ο Τάσος περιλαμβάνει δίσκους και τακάκια ΑΤΕ, ψήνομαι. Πάντως μου φαίνονται πολύ οικονομικά για να είναι τοοοοσο καλά, εκτός και αν παιζουν σειρές και σειρές...
Αν δεν απατώμαι μου είπε 34€ έκαστη μπροστινή δισκόπλακα, 23€ έκαστη πίσω, 38 τα εμπρός τακάκια και 36 τα πίσω.. η τιμή για τα τακάκια είναι η ίδια μου είπε, είτε Textar βάλω είτε ATE. Επί τούτου ρώτησα σε τί μαρκα αναφέρεται η τιμή της δισκόπλακας, και έτσι μου είπε οτι η τιμή ειναί για τους δίσκους, δεν ειναι μάρκα..
Για τα Jurid έχετε άσχημη εικόνα; εχς διαβάσει καλές κριτικές.

εγω παλι εβαλα πριν 3 βδομαδες textar τακακια σε 316ti και εδωσα 30euro για εμπορος και 30 για πισω μονο αγορα χωρις τοποθετηση

Lambros
27-05-09, 12:55
Ρε παιδια θα ηθελα να κανω μια ερωτηση...εχω βρει τετραπιστονες δαγκανες απο 911(τις μαυρες)..ξερει κανεις αμα κουμπωνουν σε Ε46????τις εχω βρει μεταχειρισμενες 350 ευρω..

alexaxandros_79
27-05-09, 13:38
Που φίλε Asteri777? Τα τακάκια τα έβαλες επάνω μόνος σου;

BILL007
27-05-09, 13:53
AΠΟ Που φίλε Asteri777?

Φίλε μπορείς να μας πεις είτε δημόσια,είτε με pm? Ευχαριστούμε...:smokin:

asteris777
27-05-09, 14:14
Που φίλε Asteri777? Τα τακάκια τα έβαλες επάνω μόνος σου;

οχι τα εβαλα με εναν φιλο μηχανικο και του εδωσα 10 ευρο


Φίλε μπορείς να μας πεις είτε δημόσια,είτε με pm? Ευχαριστούμε...:smokin:

ειμαι απο θεσσαλονικη και τα πειρα απο τον Αβοκατο ειναι στα σφαγεια :dblthumb2

kostas e46
27-05-09, 17:53
οχι τα εβαλα με εναν φιλο μηχανικο και του εδωσα 10 ευρο




ειμαι απο θεσσαλονικη και τα πειρα απο τον Αβοκατο ειναι στα σφαγεια :dblthumb2

O Αβοκατος ειναι ολα τα λεφτα!!!!!

mitsos_chania
27-05-09, 18:03
Για να μην ανοιξω καινουριο θεμα,θα εχω αποτελεσματα εαν αλλαξω τους εργοστασιακους δισκους με δισκους αλλης μαρκας επωνυμης ειτε χαρακτους ειτε τρυπητους ή δεν ξερω και γω τι?σε συνδιασμο με ενα καλο τακακι και με καλα υγρα φρενων θα εχω αποτελεσματα?

StratosGR
27-05-09, 18:08
Για να μην ανοιξω καινουριο θεμα,θα εχω αποτελεσματα εαν αλλαξω τους εργοστασιακους δισκους με δισκους αλλης μαρκας επωνυμης ειτε χαρακτους ειτε τρυπητους ή δεν ξερω και γω τι?σε συνδιασμο με ενα καλο τακακι και με καλα υγρα φρενων θα εχω αποτελεσματα?

Υπάρχει ένα παρόμοιο thread που "τρέχει" τώρα.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19618

mitsos_chania
27-05-09, 18:12
Υπάρχει ένα παρόμοιο thread που "τρέχει" τώρα.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19618

το ξερω το θεμα αλλα δεν με ενδιαφερει να αλλαξω δαγκανες

StratosGR
27-05-09, 18:35
Άμα δεις λένε μέσα και για δίσκους τακάκια.
Πάντως η απάντηση στην ερώτηση σου είναι εύκολη.Ναι.
Κι από δίσκους και από τακάκια και φυσικά και από δαγκάνες(άσχετα αν δε σ' ενδιαφέρουν :D).
Αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη το ποιο οικονομικό που μπορείς να κάνεις και να δεις κάποια διαφορά,είναι να αλλάξεις μόνο τακάκια και για τα υπόλοιπα βλέπεις.
Επίσης και τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου είναι μια αναβάθμιση που μπορείς να λάβεις υπόψη σου.

harrisdriver
27-05-09, 20:01
Mιας και αναφερθηκαν τα σωληνακια αεροπορικου τυπου, και για να μην ανοιξω αλλο treat, πως λειτουργουν? Καταπονει τα φρενα? Για να λειτουργησουν πρεπει να αλαχθει κατι αλλο? Επιρεαζει το ABS?

KATSAMPOXAKIS
27-05-09, 20:11
Για να μην ανοιξω καινουριο θεμα,θα εχω αποτελεσματα εαν αλλαξω τους εργοστασιακους δισκους με δισκους αλλης μαρκας επωνυμης ειτε χαρακτους ειτε τρυπητους ή δεν ξερω και γω τι?σε συνδιασμο με ενα καλο τακακι και με καλα υγρα φρενων θα εχω αποτελεσματα?

λιγα πραγματα...
εγω εβαλα δισκους τριπιτους zimerman με τα τακακια τους στο 330 και η μονη διαφορα (ελαχιστη) ηταν στο θεμα της ψυξης σε παρατεταμενο φρεναρισμα.
για τα υγρα φρενων δεν ξερω να σου πω , αλλα για τα σωλινακια αεροπορικου τυπου ξερω απο φιλο που τα εχει βαλει οτι το πεταλι ειναι πιο αμεσο και αποτομο στο φρεναρισμα χωρις να τον βοηθαει σε αυτο.

α! και κατι αλλο εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει που οι δισκοι δεν γυαλιζουν οσο οι εργοστασιακοι οταν ειναι καθαροι.

asot
27-05-09, 20:51
Φίλε alexandros

Θες να ρίξεις μια ματιά εδώ
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=15790

Τα στέλνω με αντικαταβολή Courier - συνολικό κόστος 80 euro

StratosGR
27-05-09, 23:06
Mιας και αναφερθηκαν τα σωληνακια αεροπορικου τυπου, και για να μην ανοιξω αλλο treat, πως λειτουργουν? Καταπονει τα φρενα? Για να λειτουργησουν πρεπει να αλαχθει κατι αλλο? Επιρεαζει το ABS?

Επειδή τα σωληνάκια των φρένων (μαρκούτσια) έχουν μια ελαστικότητα,όταν πατάς φρένο, από την πίεση που δημιουργείται μέσα στο κύκλωμα ,αυτά έχουν την τάση να διαστέλονται και άρα δε φτάνει η πίεση "αυτούσια" στις δαγκάνες.Τα αεροπορικού τύπου είναι υψηλής πίεσης και δε διαστέλονται,άρα και η πίεση μεταφέρεται εξ ολοκλήρου στις δαγκάνες.
Ιδίως σε παρατεταμένη χρήση επειδή ζεσταίνονται και τα υγρά η διαστολή των κλασικών μαρκουτσιών είναι και μεγαλύτερη και έχουμε το φαινόμενο της "σπογγώδους αίσθησης".

Τι αντιλαμβάνεσαι εσύ τώρα...
Αμεσότητα στο φρένο, μεγαλύτερη ακρίβεια, σταθερότητα στην απόδοση σε παρατεταμένη χρήση.
Ασφάλεια...αφού εξωτερικά είναι μεταλικά και είναι πάρα πολύ δύσκολο να τρυπηθούν ή να σκιστούν.
Για το ABS δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν και στην αρχή θα ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι έγινε πιο ευαίσθητο.Αυτό συμβαίνει επειδή θα χρειάζεσαι λιγότερο πάτημα(αφού έχεις και λιγότερες απώλειες στην πίεση) για να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα στο φρενάρισμα σε σχέση με πριν.Χρειάζεται απλά λίγος καιρός να συνηθίσει αυτή την αλλαγή το πόδι σου.

m-power_01
28-05-09, 01:39
Οπως σου τα λεει ο Στρατος ,θελω μοναχα να συμπληρωσω κατι, πρεπει να συνδιασεις την αλλαγη στα μαρκουτσια με ενα καλυτερο υγρο φρενων (με μεγαλυτερο σημειο βρασμου) γιατι τωρα θα ζεσταινονται πιο γρηγορα. Επισης αν μιλαμε για 46αρι να το κανεις σε καποιο συνεργειο που να εχει μοναδα διαγνωσης-προγραμματισμου bmw και να σου κανουν εξαερωση ηλεκτρονικα μεσω του εγκεφαλου.Δεν μπορεις να φανταστεις την διαφορα.

BILL007
28-05-09, 20:50
Το είχα ψάξει και εγώ κάποτε...Ρίχτε μια ματία μήπως κάτι σας ενδιαφέρει...;)

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=13891

:D:D:D

alexaxandros_79
02-06-09, 09:41
Η αλλαγή φρένων έγινε τελικά χτες... κατέληξα σε δίσκους Jurid μπρος και πίσω και τακάκια Ate..έκανα και ολική εξαρωση στα σωληνάκια, καθαρισμό παγοθριού και τοποθέτηση νέων υγρών DOT4 Bendix by Jurid, καθώς και αλλάγη του μπροστά αισθητήρα.
Τα υλικά κόστισαν 180€ και 70€ τοποθέτηση.
Καλορίζικα μου! :-)
Σας ευχαριστώ και πάλι όλους για την άμεση βοήθεια και τις προτάσεις!

BILL007
06-06-09, 21:21
Καλορίζικα και καλοπάτητα φίλε μου!:D:D:D