PDA

Επιστροφή στο Forum : Z4 M


DimitrisZ4
26-05-09, 22:29
δεν εψαξα πολυ αλλα δεν μπορεσα να βρω χρονους του Ζ4 Μ στο nurburging και επισης 0-400 χρονους...αν ξερει κανεις...ευχαριστω ;)

Kostas Christ
26-05-09, 22:45
sto ring ηταν περιπου στο 8.15

DimitrisZ4
27-05-09, 02:28
ξερει κανεις επισης σε καθε ταχυτητα(στους κοφτες ) τι χιλιομετρα χτυπαει ?

stef
27-05-09, 07:03
http://www.fastestlaps.com/car458f012060be9.html

Stallion3.2
07-06-09, 18:48
ο νονός μου είχε μία Z4 3.0 αν θυμάμαι καλά με SMG και φουλ έξτρα και ήταν πολύ ικανοποιμένος, κάποια στιγμή ήθελε το κάτι παραπάνω και την έψαξε για Ζ4Μ..πήρε μία για 3 μέρες απο ένα φίλο του έμπορο αυτοκινήτων και τελικά κατέληξε...σε boxsterS, βασικά απογοητέυτικε πολύ. μου έλεγε χαρακτηριστικά ότι είναι σαν να την έφτιαξαν για σπρώξουν μοτέρ που μείναν παρά επειδή θέλανε, σχετικά (για την κατηγορία και τους στόχους της) κακοστημένη και πολύ χειρότερη απο την boxster.. με χάλασε λιγάκι γιατί τα πορκερ δεν τα πολυγουστάρω ενώ η Ζ4 είναι για μένα κλάσεις ανώτερη αισθητικά απο την boxster (σε interlagos blue και γρκι σαλονάκι....). έχει κανείς εδώ Z4M να πεί την γνώμη του?

Action Man
07-06-09, 19:26
Όχι δεν έχω Ζ4Μ αλλά φίλος που δουλεύει σε περιοδικό ειδικού τύπου μου είπε οτι η Ζ4 είναι πιο σκληροπυρηνική.

oldcarskickass
07-06-09, 20:28
Όχι δεν έχω Ζ4Μ αλλά φίλος που δουλεύει σε περιοδικό ειδικού τύπου μου είπε οτι η Ζ4 είναι πιο σκληροπυρηνική.

Δλδ το απλό Ζ4 είναι πιο σκληροπυρηνικό από το Ζ4Μ;

Δύσκολο μου φαίνεται, ΕΚΤΟΣ αν εννοεί το καθένα ξεχωριστά δλδ το Ζ4 το σκέτο (κρίνοντας ότι είναι σκέτο) είναι πυροβολό ενώ το Μ σε προδιαθέτει για παραπάνω πράγματα (αλλά είναι σαφώς ανώτερο από το απλό) και δε στα δίνει στην πράξη.

Thronos
07-06-09, 21:17
Μαλλον την Μ εννοει ο Action man σε σχεση με την Boxter.

Action Man
07-06-09, 22:09
Δλδ το απλό Ζ4 είναι πιο σκληροπυρηνικό από το Ζ4Μ;

Δύσκολο μου φαίνεται, ΕΚΤΟΣ αν εννοεί το καθένα ξεχωριστά δλδ το Ζ4 το σκέτο (κρίνοντας ότι είναι σκέτο) είναι πυροβολό ενώ το Μ σε προδιαθέτει για παραπάνω πράγματα (αλλά είναι σαφώς ανώτερο από το απλό) και δε στα δίνει στην πράξη.
Mπερδεύτηκα ρε μλκ Λέφο!!!!!!:flipa:...ξέχασα το "Μ":dupe:

DimitrisZ4
07-06-09, 22:18
ο νονός μου είχε μία Z4 3.0 αν θυμάμαι καλά με SMG και φουλ έξτρα και ήταν πολύ ικανοποιμένος, κάποια στιγμή ήθελε το κάτι παραπάνω και την έψαξε για Ζ4Μ..πήρε μία για 3 μέρες απο ένα φίλο του έμπορο αυτοκινήτων και τελικά κατέληξε...σε boxsterS, βασικά απογοητέυτικε πολύ. μου έλεγε χαρακτηριστικά ότι είναι σαν να την έφτιαξαν για σπρώξουν μοτέρ που μείναν παρά επειδή θέλανε, σχετικά (για την κατηγορία και τους στόχους της) κακοστημένη και πολύ χειρότερη απο την boxster.. με χάλασε λιγάκι γιατί τα πορκερ δεν τα πολυγουστάρω ενώ η Ζ4 είναι για μένα κλάσεις ανώτερη αισθητικά απο την boxster (σε interlagos blue και γρκι σαλονάκι....). έχει κανείς εδώ Z4M να πεί την γνώμη του?

εγω εχω....τι να πω γι αυτα που ειπε ο φιλος σου...απλα δεν ισχυουν...κακοστημμενη ??????? χαχαχα πολυ ανωτερη απο Boxster S...αποψη μου...

tsilis
07-06-09, 22:45
εγω εχω....τι να πω γι αυτα που ειπε ο φιλος σου...απλα δεν ισχυουν...κακοστημμενη ??????? χαχαχα πολυ ανωτερη απο Boxster S...αποψη μου...

http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=46c81a841feb7&car2=467eab8a49d59

το ανωτέρω άλλα λέει,αλλά ως μή έχων εμπειρία δεν μιλώ

H Z4M είναι αισθητικό masterpiece, αλλά το αμάξι είναι "κοντό" για τα άλογά του (εκτός αν στόχος είναι να μην ισιώνεις ποτέ και πουθενά...)

Η υπέροχη Ζ4 3.0si Coupe με μπλοκέ και κάποιες μικρές μετατροπές στην ανάρτηση πιστεύω ότι θα είναι πιο ισορροπημένη σε χαρακτήρα

gnx
10-06-09, 14:51
Απο οτι θυμαμαι στην παρουσιαση του αυτοκινητου ο Gerhard Richter ειχε πει οτι το αυτοκινητο κανει το Νιρμπουργκρινκ σε 8:15. Ειναι αρκετα καλος η οχι; Ποση σημασια εχει; Εαν το αυτοκινητο φορουσε τα ημισλικ της CSL και οχι τα conti πρωτης γενιας ποσο θα κατεβαινε ο χρονος; 10 δλ;

Τωρα οσον αφορα το ζ4 3λτ, αυτα περι συμβιβασμου κλπ overall ισορροπημενο τα εχουν γραψει καποιοι Αγγλοι, αλλα να τα θεωρω εξυπνακιστικα. Στριψε ενα Μ και μετα το απλο σου φαινεται σοφτεξ, οχι απο αποψη γκαζιου αλλα πατηματος και αισθησης. Σιγουρα παιζει ρολο και η κρεμαγιερα. Ο Δημητρης εαν δεν κανω λαθος ειχε απλο ζ4 και μπορει να πει περισσοτερα για το γκαζι.

Οσον αφορα το Boxster/Cayman και μονο λογο configuration ειναι ανωτερο σε χρονους και ισορροπια γενικα. Δεν ειναι τυχαιο οτι παλι κατα την παρουσιαση οι ανθρωποι της BMW ειχαν την εμπνευση λογω και της αυξημενης ιπποδυναμης σε σχεση με το Boxster/Cayman, να το συγκρινουν με το 911, το οποιο ειναι πιο δυστροπο. Εχει ομως και το Ζ4 τη χαρη του...Ασε λιγο το γκαζι στην κορυφη της στροφης ισα ισα να μαζεψει λιγο η μουρη, χωστο αμεσως μετα και ολα καλα.


Να μην ξεχναμε ομως οτι μιλαμε για ενα αυτοκινητο που καινουργιο κοστιζε 25% με 40% παραπανω απο Ζ4Μ. Οταν το πηρα εγω με τα λεφτα του Πορσε αγοραζες ενα Ζ4Μ κλειστο και ενα Ζ3 2λιτρο του 2001.

Παντως ειλικρινα, μην κολλατε πολυ στους χρονους, δεν ειναι οι χρονοι η αισθηση που αποκομιζεις απο ενα αμαξι. Το 2007 θυμαμαι το αυστραλεζικο wheels , ειχε μετρησει σε μια πολυ κλειστη πιστα διαφορα αυτοκινητα μεταξυ των οποιων και boxster, 335, z4m coupe. Ε, το ζ4 ειχε κανει χειροτερο χρονο και απο το 335.

stef
10-06-09, 15:44
Υπάρχουν πολλές και αντικρουόμενες απόψεις..
Άλλος λέει το Ζ4 Μ είναι πιο παιχνίδι και φουλ πάντα (συμφωνω), άλλος λέει ότι το Boxster S (987) είναι πιο καλοστημένο, συμφωνώ και εδώ.
Αλλος ότι γυρίζει πιο γρήγορα το Boxster.
Τελικά το αυτοκίνητο το αγοράζουμε βάση των κριτηρίων που θέτουμε.
Το σίγουρο είναι επειδή έχω οδηγήσει και τα 2 ότι το Z4 M είναι πιο νευρικό, πιο γρήγορο αλλά συνάμα και πιο σκληροπυρηνικό όπως αναφέρατε κάποιοι εδώ, είναι πιο fun 2 drive αμάξι μιας και με το μπλοκέ είναι φουλ παιχνίδι, αλλά από την άλλη το Boxster S κάνει καλύτερο ταξίδι και στρίβει καλύτερα.
Περί ορέξεως....


http://www.youtube.com/watch?v=6rAee8DqGII

MaSt0RaS
10-06-09, 20:01
εγω παλι απο αυτα τα 2 δινω +1 στο Ζ4M η boxter δεν μου αρεσε πολυ δεν μου τεριαζει...!