PDA

Επιστροφή στο Forum : E92 325i coupe Η Ε93 320i cabrio ?


mariosE39
29-05-09, 13:10
παιδια ειμαι μεταξυ των δυο παραπανω αυτοκινητων.
και τα 2 ειναι με steptronic,δερματινα,και καποια αλλα εξτρα οπως ηλιοροφη,φαρδυτερες ζαντες στο coupe.
η τιμη και των 2 ειναι 45-45.500 ... τι να προτιμησω?

bimmer-corfu
29-05-09, 13:16
Αν θες οδήγηση κουπέ, αν θες βόλτες ανοιχτός κάμπριο.
Για μένα κουπέ με κλειστά μάτια ακόμα και 320 Ε92 να ήταν

bimmer-corfu
29-05-09, 13:19
Αν θες οδήγηση κουπέ, αν θες βόλτες ανοιχτός κάμπριο.
Για μένα κουπέ με κλειστά μάτια ακόμα και 320 Ε92 να ήταν

ΥΓ αν κρατήσεις και το Ε39 τότε συζητάω για κάμπριο...

Chalyps
29-05-09, 13:20
Το 6 κύλινδρο φυσικά!!!

ptboul
29-05-09, 13:20
Εξαρτάται αν σου αρέσουν οι επιδόσεις, τα κουπέ και η ησυχία με την ευρύτερη έννοια

ή

η δυνατότητα να χαίρεσαι τη φύση, την αίσθηση του ανέμου, την ανεμελιά + τους όποιους μπελάδες κουβαλάνε τα cabrio.

Αν δεν είσαι σκληροπυρηνικός οπαδός της κουκούλας go for cabrio.

merlin_M3
29-05-09, 13:21
παιδια ειμαι μεταξυ των δυο παραπανω αυτοκινητων.
και τα 2 ειναι με steptronic,δερματινα,και καποια αλλα εξτρα οπως ηλιοροφη,φαρδυτερες ζαντες στο coupe.
η τιμη και των 2 ειναι 45-45.500 ... τι να προτιμησω?

Μόνο και μόνο για τον λόγο, ότι προσπαθείς να διαλέξεις μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, θα σου έλεγα να πάρεις το coupe, που είναι και δυνατώτερο και ελαφρύτερο.

Το cabrio είναι η τέλεια ερωμένη.:D
Την αγαπάς κεραυνοβόλα, δεν σκέφτεσαι καμιά άλλη, και προπαντώς ανέχεσαι όλα της τα σκέρτσα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση πιό αργή, πιό βαριά, με λιγότερη ηχομόνωση και τέλος με αρκετούς θορύβους από τα κινούμενα μέρη.

Εμένα πάντα ο προβληματισμός μου ήταν ως προς το ποιόν κινητήρα μπορούσα να πληρώσω για το cabrio μου, και όχι για το αν θα ήταν cabrio ή coupe.

Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα και άλλο.:bricks1:

Φιλικά
Νίκος

stef
29-05-09, 13:34
Εφόσον λές ότι το coupe έχει και sunroof , coupe μακράν, έχεις και το 6κύλινδρο και είσαι μια χαρά!

M_dolce
29-05-09, 13:40
Eγω προσωπικα δεν βλεπω να τιθεται καποια συγκριση των 2 αυτοκινητων στην πραξη παρα μονο στο μυαλο και τις αναγκες του υποψηφιου αγοραστη. Εσενα δηλαδη...

Τεχνολογικα μιλαμε και στις 2 παριπτωσεις για αρτια οχηματα που
μοιαζουν να ειναι ιδια ωστοσο απεχουν πολυ στην φιλοσοφια τους...

Χωρις να γνωριζω τις αναγκες σου, εαν εγω ημουν στην θεση σου θα
εθετα ενα βασικο ερωτημα στον εαυτο μου.. "Τι ακριβως θελω να κανει το αυτοκινητο, η τι ακριβως θελω εγω να κανω με το αυτοκινητο"??

Εαν εισαι σε θεση να απαντησεις αυτο αμεσα τοτε νομιζω οτι το θρεντ πραγματικα δεν εχει λογο υπαρξης...

Κατ εμε και οι 2 εκδοχες της σειρας 3 ειναι εξαιρετικες για το αγοραστικο κοινο στο οποιο η καθε μια απευθυνεται. Η αποφαση ειναι δικη σου και μονο, βασιζεται στις αναγκες σου και μονο, καλυπτει τα γουστα σου και μονο και κανενος απο εδω...

Φιλικα,

Ανδρεας

scania124
29-05-09, 13:51
:+1::+1::+1::+1:00000000000000000στο 325.πιστευω οτι θα το χαρεις ποιο πολυ

coyote
29-05-09, 14:28
Σαν νέος στο φορουμ και οικογενειάρχης προτείνω το cabrio
Μια ζωή την έχουμε
Ειναι το must για Ελλάδα

john
29-05-09, 14:33
Αν θες οδήγηση κουπέ, αν θες βόλτες ανοιχτός κάμπριο.
Για μένα κουπέ με κλειστά μάτια ακόμα και 320 Ε92 να ήταν:+1::+1::+1::+1::+

ΓΙΑΝΝΗΣ
29-05-09, 14:35
Το 6 κύλινδρο φυσικά!!!

ΕΤΣΙ!!!!!!:+1:

320 open
29-05-09, 14:54
το καμπριο βεβαια!!αν αγορασεις μια φορα καμπριο δυσκολα θα βολευτεις ξανα σε κλειστο αμαξι.

mariosE39
29-05-09, 16:38
καπου εκιει κλεινω κι εγω μεσα μου...αλλα τυχαινει και διαβαζω καποια threads για περιστατικα μειωμενης ισχυος σε 320 και μαλιστα σε cabrio και το ξανασκεφτομαι... οσο καλη και να ειναι η εκπτωση μιλαμε για 45Κ οποτε,δεν ειναι ωραιο να τρεχεις μετα...

coyote
29-05-09, 17:52
τι διάβασες δηλαδή?
για δώσε και σε μας που εχουμε 320i

mariosE39
29-05-09, 20:13
παιδια διαβαστε ολο το thread του tzimiani sto forum σειρα 3-τεχνικα θεματα-και παλι μειωμενη αποδοση μοτερ- .... εγω το διαβασα και ειλικρινα δεν ξερω... ταρακουνηθηκα λιγο..

Andreas_E92_ilsvm41
30-05-09, 09:31
Ο 6κύλινδρος είναι μεγάλο ατού, ενώ το θέμα cabrio γενικά νομίζω ότι είναι υπερτιμημένο! Κάποιοι λένε ότι η Ελλάδα είναι ο ιδανικός τόπος για cabrio αφού έχει συνέχεια ήλιο κ.λ.π. και ευνοεί το άνοιγμα της κουκούλας συχνότερα... Δεν είχα ποτέ cabrio για να ξέρω από πρώτο χέρι αλλά ρε παιδιά (όσοι έχετε), κυκλοφορείτε και με 60άρι αντηλιακό στο ντουλαπάκι? :nixweiss: Δλδ που είναι η ευχαρίστηση να έχω ανοιχτή κουκούλα και να κάθομαι στην παραλιακή Κυριακή μεσημέρι πηγμένος στην κίνηση πηγαίνοντας για μπάνιο, λουσμένος στον ιδρώτα, αρπαγμένος από τον ήλιο, πέρα από το ότι η γκόμενα δίπλα στο χ αμαξάκι της, με κοιτάει και λέει από μέσα της (ή και φανερά δεν αλλάζει κάτι :D ) "και μπέμπα και κάμπριο! ουάο!" (για όσες βέβαια γκόμενες σκαμπάζουν κάτι παραπάνω, οι περισσότερες θα μείνουν μόνο στο "κάμπριο! ουαο!"). Τες πα. Ξέφυγα πρωινιάτικα και θα βγω off topic.
Για μένα λοιπόν και επειδή επιδόσεις vs πουλ μουρ = 1, πολλά +++++ στο coupe!
Προσωπική γνώμη πάντα βέβαια και πάντα με φιλικές και μόνο προθέσεις...

ΦΑΝΗΣ
30-05-09, 09:34
Εξακύλινδροςςςςς........!!!!!

kplc16
31-05-09, 19:41
Εξαρτάται αν σου αρέσουν οι επιδόσεις, τα κουπέ και η ησυχία με την ευρύτερη έννοια

ή

η δυνατότητα να χαίρεσαι τη φύση, την αίσθηση του ανέμου, την ανεμελιά + τους όποιους μπελάδες κουβαλάνε τα cabrio.

Αν δεν είσαι σκληροπυρηνικός οπαδός της κουκούλας go for cabrio.

θα συμφωνησω μαζι σου

bmw/E81/tii
31-05-09, 20:09
E92 325i coupe!! με χιλια, αν ειναι και 2.500 με κλειστα ματια..:bananasmi
καλο και το cabrio αλλα εμενα προσοπικα δεν μ'αρεσει να φαινομαι.. :rockon:

Afrosrodos
31-05-09, 21:25
Φιλε μου η πρωσωπικη μου αποψη ειναι να παρεις μια Ζ4 αμα θες ανοιχτο αμαξι! Τα cabrio αυτοκινητα για μενα ειναι ημιμετρα! Το cabrio δεν θα σου προσφερει την οδηγηκη ευχαριστηση ενος coupe με τιποτα! Απλα τι γινεται? Το roadster ειναι ενα αυτοκινητο που σχεδιαζεται για να ειναι ανοιχτο ενω το cabrio ειναι μια μετατροπη ενος κουπε (που σε πολλες περιπτωσεις φτιαχνεται και σε συνεργασια με αλλες εταιρειες οπως Karmann π.χ.) Θεωρω λοιπον οτι το cabrio ειναι ενα αυτοκινητο για καποιον που θελει να εχει μια γευση απο roadster αλλα να εχει χωρους για ακομα δυο ατομα και μια γευση απο coupe στην οδηγικη συμπεριφορα! Αν λοιπον ενδιαφερεσαι για κατι τετοιο τοτε σου προτεινω το cabrio ανεπιφυλακτα! Αν ομως θελεις να το ευχαριστηθεις κατα την γνωμη μου παρε το 325! Ελπιζω να σε βοηθησα να 'σαι καλα!

mariosE39
31-05-09, 21:42
Σ ευχαριστω afrosrodos και σενα και τα αλλα παιδια για τις γνωμες και τις συμβουλές τους! ειλικρινά θελω να ακουω την γνωμη των αλλων και αυτο ειναι κατι που με βοηθαει αρκετα..
απο κει και περα να αναφερω απλα οτι εχθες Σαββατο,πηγα μια βολτα απο τον Σπανο στην Βουλιαγμενης, και ρωτησα για το cabrio και ετυχε να πεσω σε εναν προθυμο πωλητη -πραγμα σπανιο- και μου εδειξε live και ενα E93 που ειχαν εκει.εντυπωσιαστικα με το show της οροφης,αλλα μου εμεινε το εξης πραγμα απο οσα μου ειπε. Οτι με το cabrio δηλαδη, αν εχεις την οροφη ανοιχτη και σε τρακαρουν απο πισω τοτε το κοστος ειναι εξωφρενικό καθως συνηθως απαιτειται ΑΛΛΑΓΗ της οροφης !!!! καθως ειναι πολυ ευκολο να στραβωνουν οι μηχανισμοι κτλ. Εκει ομολογω σφιχτηκα και κλεινω πλεον προς το 325coupe....

320 open
31-05-09, 22:00
εχω βαρεθει να ακουω την αποψη οτι τα καμπριο ειναι περισσοτερο πουλ μουρ και λιγοτερο αυτοκινητο.ολες οι εταιρεις βγαζουν τα κορυφαια σπορ μοντελα τους και σε καμπριο και μαλιστα με ελαχιστες ΠΛΕΟΝ διαφορες στην ακαμψια και στην οδικη συμπεριφορα.το οτι ζουμε στην χωρα που επιτρεπει το ανοιγμα της οροφης ακομα και κατα την διαρκεια ενος κυριακατικου χειμωνιατικου πρωινου με ηπια θερμοκρασια το αποδεικνυει.μην φερνουμε παραδειγματα του τυπου <δεν ανοιγω την οροφη με 35 βαθμους το μεσημερι>και βεβαια δεν συμβαινει αυτο αφου ουτε τα παραθυρα στο κουπε δεν πρεπει να ανοιγουν εκεινη την ωρα.τελος η εμφανιση ειναι πολυ καλυτερη και οι περισσοτεροι επιλεγουν το καμπριο γιατι η εμφανιση του ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ.τωρα αν φτιαχνει και τις γυναικες,τους παππουδες,τους μεσηλικες κτλ μην το καταδικαζουμε και παιρνει η μπαλα και τους ιδιοκτητες.φιλικα

tzimiani
31-05-09, 22:07
Σ ευχαριστω afrosrodos και σενα και τα αλλα παιδια για τις γνωμες και τις συμβουλές τους! ειλικρινά θελω να ακουω την γνωμη των αλλων και αυτο ειναι κατι που με βοηθαει αρκετα..
απο κει και περα να αναφερω απλα οτι εχθες Σαββατο,πηγα μια βολτα απο τον Σπανο στην Βουλιαγμενης, και ρωτησα για το cabrio και ετυχε να πεσω σε εναν προθυμο πωλητη -πραγμα σπανιο- και μου εδειξε live και ενα E93 που ειχαν εκει.εντυπωσιαστικα με το show της οροφης,αλλα μου εμεινε το εξης πραγμα απο οσα μου ειπε. Οτι με το cabrio δηλαδη, αν εχεις την οροφη ανοιχτη και σε τρακαρουν απο πισω τοτε το κοστος ειναι εξωφρενικό καθως συνηθως απαιτειται ΑΛΛΑΓΗ της οροφης !!!! καθως ειναι πολυ ευκολο να στραβωνουν οι μηχανισμοι κτλ. Εκει ομολογω σφιχτηκα και κλεινω πλεον προς το 325coupe....

Μάριε καλησπέρα,
σίγουρα ο καθένας κάνεις τις επιλογές του με βάση τα ''θέλω'' του, αλλά αυτό που σου είπε ο πωλητής σχετικά με το χτύπημα από πίσω είναι πολύ σχετικό. Η οροφή στο hard top (όπως και σε όλα τα Hard Top) όταν την έχεις ανοίξει είναι μεν μέσα στο πορτμπαγκάζ αλλά όχι και κολλητά του προφυλακτήρα. Απέχουν περίπου 40 cm από αυτόν και παράλληλα είναι μαζεμένη προς τα πάνω περίπου 30cm από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ. Αυτό σημαίνει ότι σε κλασσικές μικροσυγκρούσεις δεν τίθεται θέμα στραβώματος. Τώρα εάν μιλάμε για στούκα - στούκα, πιστεύω ότι το λιγότερο που θα σε πειράξει θα είναι το εάν στράβωσε ο μηχανισμός... (εξάλλου μάλλον θα στο φτιάξει αυτός που θα ανέβει πάνω σου...).
Τέλος το θέμα των cabrio έχει να κάνει απόλυτα με την αίσθηση που σου δίνει...
Αν σε ένα coupe έχεις ηλιοροφή πιστεύω να συμφωνούμε όλοι ότι η αίσθηση που σου δίνει όταν την ανοίγεις ... δεν παίζεται...
Σκέψου λοιπόν το cabrio σαν μια ‘’μεγάλη’’ ηλιοροφή...
Πρέπει να το οδηγήσεις για να καταλάβεις τη διαφορά! (σου το είχα γράψει και σε pm, εάν οδηγήσεις μια φορά cabrio μετά δύσκολα επιστρέφεις σε κλειστό.... έτσι και εγώ ξεκίνησα κάποτε με το TTcabrio, πήγα σε Ε46cabrio και τώρα είμαι σε Ε 93). Ειδικά πλέον όταν μιλάμε για hard top πραγματικά έχεις το τέλειο συνδυασμό ενός cabrio και ενός coupe.
H τελική επιλογή είναι δική σου.

bimmer-corfu
31-05-09, 23:07
H BMW ΕΠΙΣΗΜΑ έλεγε ότι δεν θα βγει μόνο Ε93 και ας έχει σκληρή οροφή αλλά και
Ε92 που μάλιστα θα το προτιμήσουν όσοι θέλουν ΟΔΗΓΗΣΗ για το σημαντικά λιγότερο βάρος, την καλύτερη ακαμψία και τη σκληρότερη ανάρτηση.
Λόγια της εταιρείας σας μεταφέρω...

stratos
31-05-09, 23:13
.....Οτι με το cabrio δηλαδη, αν εχεις την οροφη ανοιχτη και σε τρακαρουν απο πισω τοτε το κοστος ειναι εξωφρενικό καθως συνηθως απαιτειται ΑΛΛΑΓΗ της οροφης !!!! καθως ειναι πολυ ευκολο να στραβωνουν οι μηχανισμοι κτλ. Εκει ομολογω σφιχτηκα και κλεινω πλεον προς το 325coupe....

Άν είναι να φοβάσαι το τρακάρησμα τότε πάρε κάποιο με 5 αστέρια NCAP και όχι Ε93. Γιατί αν το πάμε έτσι θα παίρναμε 5-6 σαράβαλα και όχι ένα BMW. Και με όποιο αμάξι αν είσαι αν σου πέσει άλλος με καμία 30αριά km απο πίσω θα γίνει η ζημιά. Και στο coupe το ίδιο, αφού είναι μονοκόματο απο πίσω...

Για μένα αν πάρεις κάτι σε αυτά τα λ7, τότε το cabrio. Εντάξει, είναι λίγο βαρύτερο αλλά δεν θα κατέβεις σε αγώνες. Και εξαρτάται τι οδηγός είσαι... Αν είναι να μην τεληκιάζεις κτλ κτλ κτλ τότε ο 20άρις κινητήρας μια χαρά είναι...

coyote
01-06-09, 09:02
Σ ευχαριστω afrosrodos και σενα και τα αλλα παιδια για τις γνωμες και τις συμβουλές τους! ειλικρινά θελω να ακουω την γνωμη των αλλων και αυτο ειναι κατι που με βοηθαει αρκετα..
απο κει και περα να αναφερω απλα οτι εχθες Σαββατο,πηγα μια βολτα απο τον Σπανο στην Βουλιαγμενης, και ρωτησα για το cabrio και ετυχε να πεσω σε εναν προθυμο πωλητη -πραγμα σπανιο- και μου εδειξε live και ενα E93 που ειχαν εκει.εντυπωσιαστικα με το show της οροφης,αλλα μου εμεινε το εξης πραγμα απο οσα μου ειπε. Οτι με το cabrio δηλαδη, αν εχεις την οροφη ανοιχτη και σε τρακαρουν απο πισω τοτε το κοστος ειναι εξωφρενικό καθως συνηθως απαιτειται ΑΛΛΑΓΗ της οροφης !!!! καθως ειναι πολυ ευκολο να στραβωνουν οι μηχανισμοι κτλ. Εκει ομολογω σφιχτηκα και κλεινω πλεον προς το 325coupe....

Τα παιδιά εκεί είναι JET!

Andreas_E92_ilsvm41
01-06-09, 10:35
Συμφωνώ και εγώ για την "ποιότητα" των πωλητών και εκεί αλλά και στην Λ. Συγγρού. Χωρίς να θέλω να διαφημίσω κανέναν απλά γιατί δεν έχω κανένα λόγο για να το κάνω αυτό, εξυπηρετήθηκα άψογα και στα δύο, όσες φορές κι αν πήγα. Για service είχα πάει μία φορά (δεν με βολεύει λόγο απόστασης) και είχα μείνει ικανοποιημένος αλλά όχι κατά 100%...

kavas
07-06-09, 11:09
cabrio τωρα που εισαι νεος.Το coupe μπορει να το παρεις και αργοτερα.Αλλωστε που θα τρεξεις τα 218;(εκτος και αν εισαι γκαζακιας).

bmw520e39
07-06-09, 11:25
Εγω θα επαιρνα την Coupe...ομως η επιλογη ειναι δικη σου φιλε...Ωραια διληματα

stelmaniac
07-06-09, 11:32
Ο 6κύλινδρος είναι μεγάλο ατού, ενώ το θέμα cabrio γενικά νομίζω ότι είναι υπερτιμημένο! Κάποιοι λένε ότι η Ελλάδα είναι ο ιδανικός τόπος για cabrio αφού έχει συνέχεια ήλιο κ.λ.π. και ευνοεί το άνοιγμα της κουκούλας συχνότερα... Δεν είχα ποτέ cabrio για να ξέρω από πρώτο χέρι αλλά ρε παιδιά (όσοι έχετε), κυκλοφορείτε και με 60άρι αντηλιακό στο ντουλαπάκι? :nixweiss: Δλδ που είναι η ευχαρίστηση να έχω ανοιχτή κουκούλα και να κάθομαι στην παραλιακή Κυριακή μεσημέρι πηγμένος στην κίνηση πηγαίνοντας για μπάνιο, λουσμένος στον ιδρώτα, αρπαγμένος από τον ήλιο, πέρα από το ότι η γκόμενα δίπλα στο χ αμαξάκι της, με κοιτάει και λέει από μέσα της (ή και φανερά δεν αλλάζει κάτι :D ) "και μπέμπα και κάμπριο! ουάο!" (για όσες βέβαια γκόμενες σκαμπάζουν κάτι παραπάνω, οι περισσότερες θα μείνουν μόνο στο "κάμπριο! ουαο!"). Τες πα. Ξέφυγα πρωινιάτικα και θα βγω off topic.
Για μένα λοιπόν και επειδή επιδόσεις vs πουλ μουρ = 1, πολλά +++++ στο coupe!
Προσωπική γνώμη πάντα βέβαια και πάντα με φιλικές και μόνο προθέσεις...

Tα καμπριο φιλε μου ανοιγουν το βραδυ και σε περιπτωσεις συννεφιας....Περα ομως απο μοτερ κ επιδοσεις, με τη σκληρη οροφη εχεις ουσιαστικα 2 αυτοκινητα σε ενα: κ κουπε κ καμπριο...

graf-art-7
07-06-09, 12:24
Δαγκωτο e92 coupe,,, και 325.... τι αλλο θες. Για μενα θα το ευχαριστηθεις καλητερα...

super duper
07-06-09, 18:56
σου προτεινω το coupe, για διαφορους λόγους επιδόσεις, χρήση κτλ
βεβαια οπως διαβασα και καπου παραπανω το καμπριο ειναι η τελεια ερωμενη

καλοριζικο οποιο και αν αποφασισεις

Andreas_E92_ilsvm41
08-06-09, 00:31
Γούστα είναι αυτά και δεν θα πρόκειτε να βγει άκρη :) Εγώ θα έδινα περισσότερη βάση στη δύναμη...

Tα καμπριο φιλε μου ανοιγουν το βραδυ και σε περιπτωσεις συννεφιας....Περα ομως απο μοτερ κ επιδοσεις, με τη σκληρη οροφη εχεις ουσιαστικα 2 αυτοκινητα σε ενα: κ κουπε κ καμπριο...

SPYROS-MUSIC-CABRIO
08-06-09, 01:57
φιλε το cabrio γινεται κ "coupe" οταν το κλεινεις,το coupe θα ναι παντα κλειστο!!!!:shakehead
οσο για την υποδυναμη αυτη αλλαζει ευκολα αν βαρεθεις κ θες να πηγαινεις πιο γρηγορα με μια μετατροπη......αλλα στην καροτσα αλλαγες ΔΕΝ γινονται...στο μοτερ ΟΛΑ γινονται...:yippee:
για αυτο παρε cabrio τωρα που ηρθε καλοκαιρι κ θα τοχεις 7-8 μηνες ανοιχτοοοοοοοοο:dance:
αλλη φαση.......2 σε 1.......:hello:

bimmer-corfu
08-06-09, 08:25
Παιδιά ξαναλέω και θα το ξαναπώ όσο δεν κλείνει το thread:
κουπέ για ΟΔΗΓΗΣΗ (όχι απλή μεταφορά αλλά πραγματική οδήγηση) και κάμπριο για βόλτες.

Τα κάμπριο ακόμα και με σκληρή οροφή ΔΕΝ είναι 2 σε 1 και αυτός είναι ο λόγος που η BMW (εταιρεία με έμφαση σε οδήγηση) δεν έβγαλε μόνο Ε93 αλλά και Ε92.

Για να το κάνω όσο πιο απλό μπορώ με Ε93 είναι σα να οδηγάς Ε92 φορτωμένο κόσμο, με λίγο χειρότερη ακαμψία και μαλακότερες αναρτήσεις.

Αυτός είναι ο λόγος που το Ε93 είναι για βόλτα και αίσθηση κάμπριο και όχι άλλα πράγματα

stelmaniac
08-06-09, 09:43
Παιδιά ξαναλέω και θα το ξαναπώ όσο δεν κλείνει το thread:
κουπέ για ΟΔΗΓΗΣΗ (όχι απλή μεταφορά αλλά πραγματική οδήγηση) και κάμπριο για βόλτες.

Τα κάμπριο ακόμα και με σκληρή οροφή ΔΕΝ είναι 2 σε 1 και αυτός είναι ο λόγος που η BMW (εταιρεία με έμφαση σε οδήγηση) δεν έβγαλε μόνο Ε93 αλλά και Ε92.

Για να το κάνω όσο πιο απλό μπορώ με Ε93 είναι σα να οδηγάς Ε92 φορτωμένο κόσμο, με λίγο χειρότερη ακαμψία και μαλακότερες αναρτήσεις.

Αυτός είναι ο λόγος που το Ε93 είναι για βόλτα και αίσθηση κάμπριο και όχι άλλα πράγματα

Δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο σου οσον αφορα στους κωδικους 92,93 αφου ειναι η πρωτη φορα που διαφοροποιουνται στα καμπριο....Οσον αφορα στο βαρος, ειναι παγιο οτι το καμπριο ειναι πολυ βαρυτερο απ το κουπε....Τελος παντων,εγω τη γνωμη μου ειπα...αλλα ενα καμπριο με κανονικα πισω καθισματα και με σκληρη οροφη,οταν ειναι κλειστο ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΠΕ..τουλαχιστον στη συνειδηση μου....:nod:

merlin_M3
08-06-09, 09:46
Παιδιά ξαναλέω και θα το ξαναπώ όσο δεν κλείνει το thread:
κουπέ για ΟΔΗΓΗΣΗ (όχι απλή μεταφορά αλλά πραγματική οδήγηση) και κάμπριο για βόλτες.

Τα κάμπριο ακόμα και με σκληρή οροφή ΔΕΝ είναι 2 σε 1 και αυτός είναι ο λόγος που η BMW (εταιρεία με έμφαση σε οδήγηση) δεν έβγαλε μόνο Ε93 αλλά και Ε92.

Για να το κάνω όσο πιο απλό μπορώ με Ε93 είναι σα να οδηγάς Ε92 φορτωμένο κόσμο, με λίγο χειρότερη ακαμψία και μαλακότερες αναρτήσεις.

Αυτός είναι ο λόγος που το Ε93 είναι για βόλτα και αίσθηση κάμπριο και όχι άλλα πράγματα

Μάλλον πρέπει να σε πάω μια βόλτα με το cabrio..........................xaxaxaxaxa !!!
:rofl2::rofl2::rofl2:
Φιλικά
Νίκος

tassos
08-06-09, 10:06
Μάλλον πρέπει να σε πάω μια βόλτα με το cabrio..........................xaxaxaxaxa !!!
:rofl2::rofl2::rofl2:
Φιλικά
Νίκος

Δεν ειναι το ιδιο Νικο, αλλο Ε93 320, αλλο Ε93 Μ3! Το καταλαβαινεις..:scratchch
Εκτος αν απλα κανεις πλακα

merlin_M3
08-06-09, 10:18
Για να το κάνω όσο πιο απλό μπορώ με Ε93 είναι σα να οδηγάς Ε92 φορτωμένο κόσμο, με λίγο χειρότερη ακαμψία και μαλακότερες αναρτήσεις.


Σίγουρα δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα !!!
Ξεκινώντας με το σκεπτικό ότι σου αρέσει το cabrio, το μοτέρ του 320 σίγουρα δεν θα πεθάνει από την διαφορά βάρους.:takecover

Δεν ειναι το ιδιο Νικο, αλλο Ε93 320, αλλο Ε93 Μ3! Το καταλαβαινεις..:scratchch
Εκτος αν απλα κανεις πλακα

Φυσικά και δεν συγκρίνω το Μ3 με το 320 και ασφαλώς αστείο είναι για την βόλτα.:drive2:

Αλλά συγκρίνω τα Ε92 με τα Ε93 με τα ίδια μοτέρ. Μόνο σε κόντρα,και πουθενά αλλού, θα καταλάβεις στην διαφορά μεταξύ τους και δεν νομίζω ότι αξίζει να χάσεις την ευχαρίστηση που σου προσφέρει το cabrio (εφ'όσον σου αρέσει) για να μην χάσεις μία κόντρα χωρίς νόημα κατα την γνώμη μου.

bimmer-corfu
08-06-09, 14:09
Σίγουρα δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα !!!
Ξεκινώντας με το σκεπτικό ότι σου αρέσει το cabrio, το μοτέρ του 320 σίγουρα δεν θα πεθάνει από την διαφορά βάρους.:takecover



Φυσικά και δεν συγκρίνω το Μ3 με το 320 και ασφαλώς αστείο είναι για την βόλτα.:drive2:

Αλλά συγκρίνω τα Ε92 με τα Ε93 με τα ίδια μοτέρ. Μόνο σε κόντρα,και πουθενά αλλού, θα καταλάβεις στην διαφορά μεταξύ τους και δεν νομίζω ότι αξίζει να χάσεις την ευχαρίστηση που σου προσφέρει το cabrio (εφ'όσον σου αρέσει) για να μην χάσεις μία κόντρα χωρίς νόημα κατα την γνώμη μου.

OK φίλε μου αφου δεν θες να καταλάβεις ότι η ίδια η BMW επίσημα λέει ότι Ε92 320 δεν είναι Ε93 320, Ε92 325 δεν είναι Ε93 325 κτλ κτλ (γι'αυτό και δεν βγάζει μόνο Ε93)...

stelmaniac όταν λέω δεν είναι ίδια φυσικά δεν εννοώ οπτικά αλλά οδηγικα.

Όσο για το βάρος ένα 320 Ε93 είναι 200+ κιλά βαρύτερο απο Ε92 320, αυτό είναι σα να οδηγάς 320 φορτωμένο και δεν το λέω εγώ αλλά τα νούμερα. Αυτόματα το βάρος θα το δεις και στις στροφές, την κατανάλωση, τις επιδόσεις...
ΕΚΤΟΣ και δεν είσαι το άτομο που βλέπει αυτά, τότε πάρε κάμπριο.

ΜΗΝ αρχίσει παρακαλώ ο καθένας τώρα να λέει τα δικά που για Μ3 κάμπριο, για γενικές καμπριολογίες κτλ γιατί το ερώτημα είναι πολύ συγκεκριμένο, Ε92 (Όχι Μ3) ή Ε93 και όχι aston martin DB9 κάμπριο VS δεν ξέρω και εγώ τι

merlin_M3
08-06-09, 14:15
OK φίλε μου αφου δεν θες να καταλάβεις ...

stelmaniac όταν λέω δεν είναι ίδια φυσικά δεν εννοώ οπτικά αλλά οδηγικα.

ΜΗΝ αρχίσει παρακαλώ ο καθένας τώρα να λέει τα δικά που για Μ3 κάμπριο, για γενικές καμπριολογίες κτλ

Ζητώ συγνώμη, που δεν καταλαβαίνω και σας ζαλίζω με τις καμπριολογίες μου.

Δεν θα επαναληφθεί.

Φιλικά
Νίκος

bimmer-corfu
08-06-09, 14:25
Νίκο εδώ δεν ζαλίζεις κανέναν, για να λέμε ότι θέλουμε είναι. Αν το έθεσα απότομα ζητώ εγώ συγνώμη δημόσια.
Απλά το βόλτα με Μ3 ήταν λιγο χοντρό και ας μη το εννοείς.
Το thread είναι 325 Ε92 VS 320 Ε93 και τίποτα άλλο.

ΥΓ Το καμπριολογίες δεν το είπα για σένα αλλά για άλλους που καθόλου δεν αναφέρθηκαν στο thread αυτό συγκεκριμένα

merlin_M3
08-06-09, 14:41
Μόνο και μόνο για τον λόγο, ότι προσπαθείς να διαλέξεις μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, θα σου έλεγα να πάρεις το coupe, που είναι και δυνατώτερο και ελαφρύτερο.

Το cabrio είναι η τέλεια ερωμένη.:D
Την αγαπάς κεραυνοβόλα, δεν σκέφτεσαι καμιά άλλη, και προπαντώς ανέχεσαι όλα της τα σκέρτσα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση πιό αργή, πιό βαριά, με λιγότερη ηχομόνωση και τέλος με αρκετούς θορύβους από τα κινούμενα μέρη.

Εμένα πάντα ο προβληματισμός μου ήταν ως προς το ποιόν κινητήρα μπορούσα να πληρώσω για το cabrio μου, και όχι για το αν θα ήταν cabrio ή coupe.

Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα και άλλο.:bricks1:

Φιλικά
Νίκος

Φίλε bimmer316,

δες πιό πάνω ότι εχω γράψει και συμφωνώ απόλυτα σε ότι λες περί βάρους κλπ.

Εκείνο που προσπαθώ να πώ όσο πιο σαφώς μπορώ, είναι ότι αν σου αρέσει το cabrio μπορείς να ζήσεις μαζί του και ας έχει όλα αυτά τα κακά σε σχέση με το coupe.

Η βόλτα φυσικά με τον τρόπο που το έχω γράψει και όπως το έχω εξηγήσει και στον tasso πιό πάνω, ήταν αστείο, ατυχές αν θέλεις, αν και δεν το καταλαβαίνω έτσι μιάς που υποτίθεται ότι είμαστε μιά μεγάλη παρέα.

Οσο μεγαλώνει ένα thread είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσει παρεξηγήσεις, γι΄αυτό και όντως ζητώ συγνώμη που σας ζάλισα και ξαναλέω ότι δεν θα επαναληφθεί.

Δεν το έκανα για να προσβάλω κανέναν, αλλά προσπάθησα να μεταδώσω την αγάπη μου για τα ανοικτά αυτοκίνητα.

Φιλικά
Νίκος

stelmaniac
08-06-09, 14:43
Όσο για το βάρος ένα 320 Ε93 είναι 200+ κιλά βαρύτερο απο Ε92 320, αυτό είναι σα να οδηγάς 320 φορτωμένο και δεν το λέω εγώ αλλά τα νούμερα. Αυτόματα το βάρος θα το δεις και στις στροφές, την κατανάλωση, τις επιδόσεις...
ΕΚΤΟΣ και δεν είσαι το άτομο που βλέπει αυτά, τότε πάρε κάμπριο.



Το ιδιο πραγμα λεμε βρε αγορι μου αλλα εσυ βαζεις τους παλιοκωδικους που δεν εχουν καμια σημασια(92,93)...ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΜΠΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΥΠΕ ΑΣΧΕΤΑ ΤΙ ΚΩΔΙΚΟ ΕΧΟΥΝ...ε και???Αν ολοι σκεπτονταν το βαρος κτλ. κανεις στον κοσμο δε θ αγοραζε καμπριο...:drive2:

bimmer-corfu
08-06-09, 15:35
άσχετο αλλά ελπίζω να είσαι καλύτερα μετά το νοσοκομείο (ξέρω απο πόνο σε μέση)

SPYROS-MUSIC-CABRIO
08-06-09, 15:59
ελπιζω το παλικαρι να πιασει το λοτο και να παρει το coupe για το χειμωνα :clap:και το cabrio για το καλοκαιρι :yippee:για να μην εχουμε κ τις "διαφορες" μας!!!!:friday:χεχεχεχεχεχε:dance:

kavas
08-06-09, 16:13
Χτυπα την καμπριολα.Στην Ελλαδα ζεις.Θα το δουλευεις τουλαχιστον 5-6 μηνες, και το μοτερ παει μια χαρα

SPYROS-MUSIC-CABRIO
08-06-09, 16:15
Χτυπα την καμπριολα.Στην Ελλαδα ζεις.Θα το δουλευεις τουλαχιστον 5-6 μηνες, και το μοτερ παει μια χαρα

5-6 μηνες????κ βαλε....κ βαλε....:search:

panagakiss
08-06-09, 16:38
Για μενα εννοειται το coupe.. Βεβαια πιο πολυ το λεω βασει του δικου μου γουστου γιατι σε οποιοδηποτε cabrio παντα προτιμω το αντιστιχο coupe λογω εμφανισης. Τα δυο μοντελα που αναφερεις διαφερουν πολυ λογω κινητηρα γιατι οπως ειπε ενα παλικαρι πιο πανω, το 25αρι ειναι εξακυλινδρο. Πιστευω πως αν παρεις το cabrio, μετα ισως βαρας το κεφαλι σου..

Υ.Γ: Αν το Ε39 σου ειναι 25αρι και πανω, τοτε σιγουρα πρεπει να παρεις το coupe γιατι αν παρεις το αλλο θα ξενερωσεις ασχημα.

320 open
08-06-09, 16:50
οπως ειπε και ο σπυρος αργοτερα υπαρχει και η λυση της μεταροπης η ακομα και βελτιωσης αν γινεται.ενω σε αμαξωμα απλα το ξεχνας.θα καταλαβαινα το διλλημα αν ηταν μεταξυ 320 και 335.αλλα το 325 δεν ειναι και τοοοοοοοοσο μακρια σε επιδοσεις.ελπιζω τα λεγομενα μου να μην εντασονται σε καμπριολογιες.φιλικα Γιαννης

SPYROS-MUSIC-CABRIO
08-06-09, 16:56
Για μενα εννοειται το coupe.. Βεβαια πιο πολυ το λεω βασει του δικου μου γουστου. Πιστευω πως αν παρεις το cabrio, μετα ισως βαρας το κεφαλι σου..

Υ.Γ: Αν το Ε39 σου ειναι 25αρι και πανω, τοτε σιγουρα πρεπει να παρεις το coupe γιατι αν παρεις το αλλο θα ξενερωσεις ασχημα.

Μηπως υπερβαλεις λιγο???:scratchch
κ αφου σου αρεσει τοσο το coupe,εσυ γιατι εχεις compact??:offtopic:
ειχα απορια κ ρωτησα....:scratchch
φιλικα

bimmer-corfu
08-06-09, 16:57
Για μενα εννοειται το coupe.. Βεβαια πιο πολυ το λεω βασει του δικου μου γουστου γιατι σε οποιοδηποτε cabrio παντα προτιμω το αντιστιχο coupe λογω εμφανισης. Τα δυο μοντελα που αναφερεις διαφερουν πολυ λογω κινητηρα γιατι οπως ειπε ενα παλικαρι πιο πανω, το 25αρι ειναι εξακυλινδρο. Πιστευω πως αν παρεις το cabrio, μετα ισως βαρας το κεφαλι σου..

Υ.Γ: Αν το Ε39 σου ειναι 25αρι και πανω, τοτε σιγουρα πρεπει να παρεις το coupe γιατι αν παρεις το αλλο θα ξενερωσεις ασχημα.

O πατέρας του nick_compact έδωσε τη 5άρα Ε39 στη γυναίκα του γιατί αυτός πήρε (και το γουστάρει πιο πολύ) Ε92 320

Στην εκδρομή Κέρκυρα ήρθε με το 92άρι (και όχι το Ε39) με 2 παιδικά καθίσματα, γυναίκα, βαλίτζες και παιδικό καρότσι!!!

SPYROS-MUSIC-CABRIO
08-06-09, 17:09
Νίκο εδώ δεν ζαλίζεις κανέναν, για να λέμε ότι θέλουμε είναι. Αν το έθεσα απότομα ζητώ εγώ συγνώμη δημόσια.
Απλά το βόλτα με Μ3 ήταν λιγο χοντρό και ας μη το εννοείς.
Το thread είναι 325 Ε92 VS 320 Ε93 και τίποτα άλλο.

ΥΓ Το καμπριολογίες δεν το είπα για σένα αλλά για άλλους που καθόλου δεν αναφέρθηκαν στο thread αυτό συγκεκριμένα

παιδια το κανω εγω γιατι ο bimmer316 ξερω οτι ΔΕ θα το εκανε επειδη δεν ηταν σκοπος του να μας "προσβαλει" εμας τους cabriaκηδες απλα ειπε μια κουβεντα κ ΤΙΠΟΤΑ αλλο...
απλα παραθετω μια φωτο απτο γκαραζ του που ειχε Κ ΑΥΤΟΣ E46 cabrio.....:smokin:
οποτε ΔΕΝ θελει να μας θηξει...:nono:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/album.php?albumid=365&pictureid=3097

320 open
08-06-09, 17:14
σπυρο καλο θα ηταν να λεμε σε ποιον απευθυνονται τα λεγομενα μας και να μην τα πεταμε αοριστα σε ανθρωπους που δεν μας προκαλουν

bimmer-corfu
08-06-09, 17:17
Ρε Σπυρέτο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
ΦΥΣΙΚΑ και δεν έχω κάτι με τα κάμπριο και τους κατόχους τους και το ξέρεις καλύτερα απο όλους.
Ευχαριστώ για το λινκ στο γκαράζ

SPYROS-MUSIC-CABRIO
08-06-09, 17:18
σπυρο καλο θα ηταν να λεμε σε ποιον απευθυνονται τα λεγομενα μας και να μην τα πεταμε αοριστα σε ανθρωπους που δεν μας προκαλουν

Ζητώ συγνώμη, που δεν καταλαβαίνω και σας ζαλίζω με τις καμπριολογίες μου.

Δεν θα επαναληφθεί.

Φιλικά
Νίκος

εδω...,,,,,

SPYROS-MUSIC-CABRIO
08-06-09, 17:21
Για μενα εννοειται το coupe.. Βεβαια πιο πολυ το λεω βασει του δικου μου γουστου γιατι σε οποιοδηποτε cabrio παντα προτιμω το αντιστιχο coupe λογω εμφανισης. Τα δυο μοντελα που αναφερεις διαφερουν πολυ λογω κινητηρα γιατι οπως ειπε ενα παλικαρι πιο πανω, το 25αρι ειναι εξακυλινδρο. Πιστευω πως αν παρεις το cabrio, μετα ισως βαρας το κεφαλι σου..

Υ.Γ: Αν το Ε39 σου ειναι 25αρι και πανω, τοτε σιγουρα πρεπει να παρεις το coupe γιατι αν παρεις το αλλο θα ξενερωσεις ασχημα.

κ εδω αναφερομουν 320 OPEN......:boink:

SPYROS-MUSIC-CABRIO
08-06-09, 17:33
σπυρο καλο θα ηταν να λεμε σε ποιον απευθυνονται τα λεγομενα μας και να μην τα πεταμε αοριστα σε ανθρωπους που δεν μας προκαλουν

Για μενα εννοειται το coupe.. Βεβαια πιο πολυ το λεω βασει του δικου μου γουστου γιατι σε οποιοδηποτε cabrio παντα προτιμω το αντιστιχο coupe λογω εμφανισης. Τα δυο μοντελα που αναφερεις διαφερουν πολυ λογω κινητηρα γιατι οπως ειπε ενα παλικαρι πιο πανω, το 25αρι ειναι εξακυλινδρο. Πιστευω πως αν παρεις το cabrio, μετα ισως βαρας το κεφαλι σου..

Υ.Γ: Αν το Ε39 σου ειναι 25αρι και πανω, τοτε σιγουρα πρεπει να παρεις το coupe γιατι αν παρεις το αλλο θα ξενερωσεις ασχημα.

Μηπως υπερβαλεις λιγο???:scratchch
κ αφου σου αρεσει τοσο το coupe,εσυ γιατι εχεις compact??:offtopic:
ειχα απορια κ ρωτησα....:scratchch
φιλικα

κ εδω αναφερομουν 320 OPEN......:boink:

...................

320 open
08-06-09, 19:19
σπυρο καλο θα ηταν να λεμε σε ποιον απευθυνονται τα λεγομενα μας και να μην τα πεταμε αοριστα σε ανθρωπους που δεν μας προκαλουν

σπυρο αυτο δεν πηγαινε σε εσενα!!

SPYROS-MUSIC-CABRIO
08-06-09, 19:33
σπυρο καλο θα ηταν να λεμε σε ποιον απευθυνονται τα λεγομενα μας και να μην τα πεταμε αοριστα σε ανθρωπους που δεν μας προκαλουν

σπυρο αυτο δεν πηγαινε σε εσενα!!


το ξερω ρε φιλε:smokin:
εδω οι ολοι εχουμε μια αποψη κ θελουμε να την υπερασπιστουμε/αλλος μια κουβεντα παραπανω κ υπαρχουν καποιες "παρεξηγησεις".μην φανατιζομαστε κ κανουμε κανονα την αποψη μας κ τα γουστα μας
αντε να γινω καλα να παρω το αμαξι να βγει το hardtop να γινουν οι βολτες με τα cabrio-:jumpgirl::lamer:
αγαπατε αλληλους!!!!!!!!!:calm:

panagakiss
08-06-09, 19:50
κ αφου σου αρεσει τοσο το coupe,εσυ γιατι εχεις compact??:offtopic:
ειχα απορια κ ρωτησα....:scratchch
φιλικα

χαχαχα :p:
Βασικα μιλαγα για ιδιο εμφανισιακα μοντελο (πχ e92-e93.. ή Z4 roadster-coupe...). Να μου λεγες πχ για το 36αρι το compact που μοιαζει πολυ με το coupe, να πω οκ.. αλλα το 46αρι δεν εχει καμια σχεση εμφανισιακα.. αλλο μοντελο εντελως. Επισης ειμαι 19.. με φανταζεσαι με το coupe?! :D

Υ.Γ: βγηκαμε λιγο off topic

yannisv
08-06-09, 19:59
Μία ψήφος στην κουπέ και από εμένα, αν και όπως προελέχθη, η επιλογή σου βασίζεται στα δικά σου κριτήρια και θέλω.