Rezaf
29-05-09, 17:15
Καλημέρα και από μένα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από ένα συνεργείο τις θες/νίκης με το οποιο δεν τελειώσαμε καλά τις σχέσης μας.
Πρόκειται για έναν πολύ παλιό μάστορα και ίσος να απορήσετε γιατί έχει δυνατό όνομα στην θες/niki.
Πρόκειται για τον Γιαννούλη στην "χαριλαου"
Η όλη ιστορία ξεκίνησε πριν δυο χρονια και κάτι
Από μια μετατροπή e30 από 320 σε 325.
Κάναμε την συμφωνία κομπλέ μετατροπή με φρένα δίσκους πίσω γιατί δεν είχα.
μηχανή δίκια του επισκευασμένη και ανεβασμένη στα 2700cc και (με πιστόνια από 25ari και μπιέλες από 27ari αν δεν κάνω λάθος)
με εκκεντροφόρο 292 μοίρες
κιβώτιο ταχυτήτων από eta.
υδραυλικό τιμόν
και αλλαγή τον πλακετών check control.
και όλα αυτά στα 4.000
έγινε η συμφωνία μπήκε το αμάξι μου στο συνεργείο μην τα πολυλογώ το αμάξι βγήκε μετά από 7-8 μήνες από το συνεργείο με προβλήματα στον εκκεντροφόρο να έχω καυσαέρια και δεν συμμαζεύεται.
μου βάζουν έναν μαμά εκκεντροφόρο και το αμάξι είναι μια χαρά..
δεν φορούσε πρόγραμμα το αμάξι μου να σημειώσω.
μέχρι στιγμής το αμάξι μου έχει ηλεκτρικά προβλήματα όλα τα check να είναι αναμμένα ενώ είχαμε συμφωνήσει ότι δεν θα έχω ηλεκτρικά προβλήματα.
τότε το αμάξι μου είχε κάνει 4.000 χιλιόμετρα από τότε που έγινε αλλαγή τις μηχανής.
εκεί είχα ένα ατύχημα εγώ με αποτέλεσμα να χτυπήσω μπροστά δεξιά να σπάσω ψυγεία και τέτοια
Το αμάξι το πήρε η οδική το πήγε στο συνεργείο και το αφίσα εκεί για να κανονίσει αυτός να μου το φτιάξει ξανά.
Να κανονίσει αυτός τα μηχανικά και να πει τα συνεργεία που συνεργάζεται για λαμαρίνα και βαφέα.
Όλο αυτό το σκηνικό έγινε τον 15αύγουστο μπήκε το αμάξι χτυπημένο στο συνεργείο.
μετά από 2 εβδομάδες ακριβώς το αμάξι μου ήταν έτοιμο από άποψη λαμαρίνα και βαφέα και ήταν έτοιμο να μπει η μηχανή πάνω....
εκεί πάγωσε η κατάσταση το αμάξι το πήρα το 2009 λίγο πριν τον φεβρουάριο.
αυτήν την φορα το αμάξι μου φορούσε και εκκεντροφόρο ρυθμισμένο σωστά από τα λεγόμενα του μάστορα μοίρες 270 (νομίζω δεν θυμάμαι καλά το νούμερο που με είπε)
Και όμως εγώ παρόλη την χαρά μου που πήρα το αμάξι μου μετά από τόσο καιρό κατάλαβα άμεσος ότι κάτι δεν πάει καλά....
Είχα ηλεκτρολογικά προβλήματα το αμάξι μου δεν τραβούσε είχα κατανάλωση τρελή.
Από το ατύχημα είχαν κοπή κάτι καλώδια που δεν τα πήρε χαμπάρι αυτός και τραβιόμουν εγώ....
να μην τα πολυλογώ αυτά έγιναν το πρόβλημα μου δεν λύθηκε ποτε σε αυτόν τον μάστορα.
εδώ θα σας πω τα προβλήματα που μου εμφανίστηκαν στην διάρκεια που ήμουν εκεί γιατί δεν θέλω να θυμάμαι τι πέρασα και είναι πολύ χρονοβόρο να γράψω ακριβώς τι γινόταν κάθε μέρα τα 2χρονια που ήμουν εκεί.,
1)η παλιά μου η μηχανή που φορούσε το αμάξι μου πριν την μετατροπή.
Απλά εξαφανίστηκε με την δικαιολογία ότι ήταν χαλασμένη και την πέταξε γιατί δεν είχε χορό στο συνεργείο.
(στην πραγματικότητα η μηχανή μου απλά ανέβαζε μονο θερμοκρασία λογικό αφού είχε και 300.000 χιλιόμερα)
Το θέμα είναι ότι έπρεπε να με ρωτήσει αν την ήθελα η όχι και μετά να την πετούσε....
2)το αμάξι μου φορούσε ξένων
στο ατύχημα με αποτέλεσμα να σπάσουν τα φανάρια αλλα η λάμπες δεν έσπασαν παρόλα αυτά τα ξένων εξαφανίστηκαν δεν τα είδα ποτε.
τώρα τα ζητάω πίσω και μου λένε ότι δεν τα έχουνε αυτή...
απαράδεκτο
3) Μετά το ατύχημα το αμάξι μου ήταν φρεσκοβαμμένο αλλα ο τύπος δεν το έβαζε μέσα στο συνεργείο και το είχε 1 μηνα να στέκεται έξω στην βροχή χωρίς μηχανή χωρίς σαλόνι χωρίς τίποτα μονο το σκάφος ήταν φρεσκοβαμμένο....
με αποτέλεσμα να πάει μια τύπισσα που την πιάσανε αυτή από το συνεργείο και να μου κάνει μια γρατζουνιά στο φρεσκοβαμμένο μου αμάξι από μπροστά έως πίσω στον κόλο.....
Εννοείτε ότι έπρεπε το συνεργείο να αναλάβει την ευθύνη τόσο καιρό που το έχει έξω και να μου το ξαναβάψει
αποτέλεσμα μου είπε ότι θα μου το βάψει το πήγα μια εβδομάδα το είχα στον βαφέα με συνεννόηση του γιαννούλη και μου έκαναν τοπική βαφή με πινέλο...
4)Όσο ήταν το αμάξι μου στο συνεργείο από το ατύχημα επειδή το αμάξι πήγε από το ατύχημα κατευθείαν στο συνεργείο και δεν πρόλαβα να πάρω τα πράγματα μου από εκεί έγινε το εξής.
είχα μια ολοκαίνουρια κουκούλα στο αμάξι μου την οποια μια μέρα την είδα φορεμένη σε ένα δικό του αμάξι που είχε παρκαρισμένο από έξω.
πήγα τον είπα kai την επομενη μέρα πάω εκεί να δω αν την έβγαλε και δεν την βλέπω στο αμάξι του.
τον ρωτάω που είναι η κουκούλα μου...
και μου λέει ότι του την κλέψανε το βραδυ που πέρασε
και ότι θα μου πάρει άλλη....
Όσο είδατε εσείς κουκούλα άλλο τόσο την είδα και εγώ...
Μετά από όλα αυτά αποφάσισα ότι δεν πάει άλλο και ότι αν θέλω να βρω την ησυχία μου με το αμάξι θα πρέπει να πάω σε άλλο συνεργείο
Πήγα και μου έλεγξε την μηχανή και μου βρήκε σοβαρά προβλήματα....
στα 5.000 χιλιόμετρα τις μηχανή μου έλειπε 1λίτρο λάδι.
όλες η φλάντζες μηχανής έχαναν από παντού
το κιβώτιο μου είχε παντού διαρροές
όπως και το υδραυλικό μου τιμόνι είχε διαρροές.
πλήρωσα 350 euro και ησύχασα
επίσης τα ηλεκτρικά προβλήματα που ο γιαννούλης δεν μπορούσε να τα βρει και με έστελνε εμενα μέρα παρα μέρα στον ηλεκτρολόγο.
με αποτέλεσμα να μην γίνει τίποτα.
ενώ το συνεργείο που πήγα συνεργάζονταν με τον ίδιο ηλεκτρολόγο ως διά μαγείας το πρόβλημα λύθηκε.
Ενώ ο ίδιος ηλεκτρολόγος στον γιαννούλη δεν ήξερε να λύση το πρόβλημα ενώ στον άλλο ξαφνικά το βγήκε...
εκεί έδωσα αλλα 290 euro
γιατί και ο λάμδα μου ήταν χαλασμένος και ο αισθητήρας στροφάλου από το ατύχημα ήταν χαλασμένος και ο γιαννούλης δεν μπήκε στον κόπο να τον αλλάξει.
κάτι ακόμα που ξέχασα να πω παραπάνω,,,
μετά το ατύχημα αφού τους έδωσα 3.000 χιλιάρικα για να μου το φτιάξουνε πήρα το αμάξι από εκεί έφυγα για χαλκιδική...
και στον δρόμο μου άναψε το λαμπάκι για τα λάδια σταματάω κατεβαίνω κάτω...
και βλέπω ότι λείπουνε 2 βίδες από το καπάκι τις μηχανής και τρέχουνε λάδια....
Δεν θα δώσω κανένα χαρακτηρισμό για αυτό το συνεργείο
Ο καθένας μπορεί να σχηματίσει μονος του άποψη γιατί τι συνεργείο είναι πλέον αυτό...
Ούτε στον χειρότερο μου εχθρό...
αυτά που πέρασα....
Πρόκειται για έναν πολύ παλιό μάστορα και ίσος να απορήσετε γιατί έχει δυνατό όνομα στην θες/niki.
Πρόκειται για τον Γιαννούλη στην "χαριλαου"
Η όλη ιστορία ξεκίνησε πριν δυο χρονια και κάτι
Από μια μετατροπή e30 από 320 σε 325.
Κάναμε την συμφωνία κομπλέ μετατροπή με φρένα δίσκους πίσω γιατί δεν είχα.
μηχανή δίκια του επισκευασμένη και ανεβασμένη στα 2700cc και (με πιστόνια από 25ari και μπιέλες από 27ari αν δεν κάνω λάθος)
με εκκεντροφόρο 292 μοίρες
κιβώτιο ταχυτήτων από eta.
υδραυλικό τιμόν
και αλλαγή τον πλακετών check control.
και όλα αυτά στα 4.000
έγινε η συμφωνία μπήκε το αμάξι μου στο συνεργείο μην τα πολυλογώ το αμάξι βγήκε μετά από 7-8 μήνες από το συνεργείο με προβλήματα στον εκκεντροφόρο να έχω καυσαέρια και δεν συμμαζεύεται.
μου βάζουν έναν μαμά εκκεντροφόρο και το αμάξι είναι μια χαρά..
δεν φορούσε πρόγραμμα το αμάξι μου να σημειώσω.
μέχρι στιγμής το αμάξι μου έχει ηλεκτρικά προβλήματα όλα τα check να είναι αναμμένα ενώ είχαμε συμφωνήσει ότι δεν θα έχω ηλεκτρικά προβλήματα.
τότε το αμάξι μου είχε κάνει 4.000 χιλιόμετρα από τότε που έγινε αλλαγή τις μηχανής.
εκεί είχα ένα ατύχημα εγώ με αποτέλεσμα να χτυπήσω μπροστά δεξιά να σπάσω ψυγεία και τέτοια
Το αμάξι το πήρε η οδική το πήγε στο συνεργείο και το αφίσα εκεί για να κανονίσει αυτός να μου το φτιάξει ξανά.
Να κανονίσει αυτός τα μηχανικά και να πει τα συνεργεία που συνεργάζεται για λαμαρίνα και βαφέα.
Όλο αυτό το σκηνικό έγινε τον 15αύγουστο μπήκε το αμάξι χτυπημένο στο συνεργείο.
μετά από 2 εβδομάδες ακριβώς το αμάξι μου ήταν έτοιμο από άποψη λαμαρίνα και βαφέα και ήταν έτοιμο να μπει η μηχανή πάνω....
εκεί πάγωσε η κατάσταση το αμάξι το πήρα το 2009 λίγο πριν τον φεβρουάριο.
αυτήν την φορα το αμάξι μου φορούσε και εκκεντροφόρο ρυθμισμένο σωστά από τα λεγόμενα του μάστορα μοίρες 270 (νομίζω δεν θυμάμαι καλά το νούμερο που με είπε)
Και όμως εγώ παρόλη την χαρά μου που πήρα το αμάξι μου μετά από τόσο καιρό κατάλαβα άμεσος ότι κάτι δεν πάει καλά....
Είχα ηλεκτρολογικά προβλήματα το αμάξι μου δεν τραβούσε είχα κατανάλωση τρελή.
Από το ατύχημα είχαν κοπή κάτι καλώδια που δεν τα πήρε χαμπάρι αυτός και τραβιόμουν εγώ....
να μην τα πολυλογώ αυτά έγιναν το πρόβλημα μου δεν λύθηκε ποτε σε αυτόν τον μάστορα.
εδώ θα σας πω τα προβλήματα που μου εμφανίστηκαν στην διάρκεια που ήμουν εκεί γιατί δεν θέλω να θυμάμαι τι πέρασα και είναι πολύ χρονοβόρο να γράψω ακριβώς τι γινόταν κάθε μέρα τα 2χρονια που ήμουν εκεί.,
1)η παλιά μου η μηχανή που φορούσε το αμάξι μου πριν την μετατροπή.
Απλά εξαφανίστηκε με την δικαιολογία ότι ήταν χαλασμένη και την πέταξε γιατί δεν είχε χορό στο συνεργείο.
(στην πραγματικότητα η μηχανή μου απλά ανέβαζε μονο θερμοκρασία λογικό αφού είχε και 300.000 χιλιόμερα)
Το θέμα είναι ότι έπρεπε να με ρωτήσει αν την ήθελα η όχι και μετά να την πετούσε....
2)το αμάξι μου φορούσε ξένων
στο ατύχημα με αποτέλεσμα να σπάσουν τα φανάρια αλλα η λάμπες δεν έσπασαν παρόλα αυτά τα ξένων εξαφανίστηκαν δεν τα είδα ποτε.
τώρα τα ζητάω πίσω και μου λένε ότι δεν τα έχουνε αυτή...
απαράδεκτο
3) Μετά το ατύχημα το αμάξι μου ήταν φρεσκοβαμμένο αλλα ο τύπος δεν το έβαζε μέσα στο συνεργείο και το είχε 1 μηνα να στέκεται έξω στην βροχή χωρίς μηχανή χωρίς σαλόνι χωρίς τίποτα μονο το σκάφος ήταν φρεσκοβαμμένο....
με αποτέλεσμα να πάει μια τύπισσα που την πιάσανε αυτή από το συνεργείο και να μου κάνει μια γρατζουνιά στο φρεσκοβαμμένο μου αμάξι από μπροστά έως πίσω στον κόλο.....
Εννοείτε ότι έπρεπε το συνεργείο να αναλάβει την ευθύνη τόσο καιρό που το έχει έξω και να μου το ξαναβάψει
αποτέλεσμα μου είπε ότι θα μου το βάψει το πήγα μια εβδομάδα το είχα στον βαφέα με συνεννόηση του γιαννούλη και μου έκαναν τοπική βαφή με πινέλο...
4)Όσο ήταν το αμάξι μου στο συνεργείο από το ατύχημα επειδή το αμάξι πήγε από το ατύχημα κατευθείαν στο συνεργείο και δεν πρόλαβα να πάρω τα πράγματα μου από εκεί έγινε το εξής.
είχα μια ολοκαίνουρια κουκούλα στο αμάξι μου την οποια μια μέρα την είδα φορεμένη σε ένα δικό του αμάξι που είχε παρκαρισμένο από έξω.
πήγα τον είπα kai την επομενη μέρα πάω εκεί να δω αν την έβγαλε και δεν την βλέπω στο αμάξι του.
τον ρωτάω που είναι η κουκούλα μου...
και μου λέει ότι του την κλέψανε το βραδυ που πέρασε
και ότι θα μου πάρει άλλη....
Όσο είδατε εσείς κουκούλα άλλο τόσο την είδα και εγώ...
Μετά από όλα αυτά αποφάσισα ότι δεν πάει άλλο και ότι αν θέλω να βρω την ησυχία μου με το αμάξι θα πρέπει να πάω σε άλλο συνεργείο
Πήγα και μου έλεγξε την μηχανή και μου βρήκε σοβαρά προβλήματα....
στα 5.000 χιλιόμετρα τις μηχανή μου έλειπε 1λίτρο λάδι.
όλες η φλάντζες μηχανής έχαναν από παντού
το κιβώτιο μου είχε παντού διαρροές
όπως και το υδραυλικό μου τιμόνι είχε διαρροές.
πλήρωσα 350 euro και ησύχασα
επίσης τα ηλεκτρικά προβλήματα που ο γιαννούλης δεν μπορούσε να τα βρει και με έστελνε εμενα μέρα παρα μέρα στον ηλεκτρολόγο.
με αποτέλεσμα να μην γίνει τίποτα.
ενώ το συνεργείο που πήγα συνεργάζονταν με τον ίδιο ηλεκτρολόγο ως διά μαγείας το πρόβλημα λύθηκε.
Ενώ ο ίδιος ηλεκτρολόγος στον γιαννούλη δεν ήξερε να λύση το πρόβλημα ενώ στον άλλο ξαφνικά το βγήκε...
εκεί έδωσα αλλα 290 euro
γιατί και ο λάμδα μου ήταν χαλασμένος και ο αισθητήρας στροφάλου από το ατύχημα ήταν χαλασμένος και ο γιαννούλης δεν μπήκε στον κόπο να τον αλλάξει.
κάτι ακόμα που ξέχασα να πω παραπάνω,,,
μετά το ατύχημα αφού τους έδωσα 3.000 χιλιάρικα για να μου το φτιάξουνε πήρα το αμάξι από εκεί έφυγα για χαλκιδική...
και στον δρόμο μου άναψε το λαμπάκι για τα λάδια σταματάω κατεβαίνω κάτω...
και βλέπω ότι λείπουνε 2 βίδες από το καπάκι τις μηχανής και τρέχουνε λάδια....
Δεν θα δώσω κανένα χαρακτηρισμό για αυτό το συνεργείο
Ο καθένας μπορεί να σχηματίσει μονος του άποψη γιατί τι συνεργείο είναι πλέον αυτό...
Ούτε στον χειρότερο μου εχθρό...
αυτά που πέρασα....