PDA

Επιστροφή στο Forum : AUDI TT_RS


tassos
02-06-09, 18:11
Mε εκδόσεις Coupe & Roadster και με το νέο πεντακύλινδρο TFSI κινητήρα 2,5 λίτρων με υπερσυμπιεστή το νέο το νέο Audi TT RS αποδίδει 340 ίππους με ροπή που φτάνει τα 45 kgm από 1.600 -6.500 σ.α.λ. ενώ η τελική ταχύτητα του φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

Το νέο Audi TT RS είναι τετρακίνητο τηρώντας την παράδοση του συστήματος quattro τεχνολογίας Haldex, ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων.

Τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του νέου Audi ΤΤ RS προκαλούν τον οποιαδήποτε με τους δυναμικής σχεδίασης προφυλακτήρες εμπρός & πίσω με έντονους τους μεγάλους αεραγωγούς και μεγαλύτερης διάστασης πίσω διάχυτη.

Νέα, ακόμα πιο αεροδυναμικής σχεδίασης πλαϊνά μαρσπιέ, σύστημα φρένων σε μαύρη απόχρωση με λογότυπο RS , τροχοί αλουμινίου, εξωτερικούς καθρέπτες σε απόχρωση αλουμινίου, πίσω σταθερή αεροτομή ΤΤ RS, μονές οβάλ απολήξεις εξάτμισης αριστερά & δεξιά και νέα εξωτερικά μεταλλικά χρώματα αποκλειστικά για το TT RS είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που κάνουν το νέο Αudi TTRS μοναδικό.

Στο εσωτερικό, τα εκτεταμένα στοιχεία αλουμινίου, τα sport καθίσματα με λογότυπο TT RS, οι επενδύσεις των καθισμάτων σε δέρμα/Αlcantara, τα όργανα με TT RS, το δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι 3 ακτίνων Flat bottomed τονίζουν ακόμα πιο έντονα τον RS χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Το επίπεδο του βασικού εξοπλισμού του νέου TT RS θεωρείται υπερπλήρες και περιλαμβάνει:

Αερόσακους οδηγού συνοδηγού, πλευρικούς, TT RS Sport ανάρτηση, ηχοσύστημα Audi Concert, σύστημα συναγερμού, αυτόματο κλιματισμό, sport καθίσματα & Sport δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι TT RS, πακέτο εσωτερικού φωτισμού, εξωτερικούς καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, ενώ για την έκδοση Roadster περιλαμβάνεται επιπλέον η πλήρως αυτόματα ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή και ο ηλεκτρικά αναδυόμενος ανεμοθραύστης.

Το νέο Audi TT RS διατίθεται πλέον και στην Ελληνική αγορά, με τωρινές τιμές 65.950( από 75.300 για το Coupe και 67.900 από 77.500 για το Roadster.
Πηγη: skai.gr

Σε αλλη σελιδα διαβασα και 4,5sec 0-100!! Γ.... το VAG μου......:angryfire
Πολλα ομως τα 70.000 για ΤΤ... Οχι πως δεν δινει και πολλα ομως..
http://www.automill.com/uploads/audi-tt-rs-spy-shot-thumb.jpg
http://www.4troxoi.gr/files/Image/EPIKAIROTHTA/2010-audi-tt-rs_2.jpg
http://img.worldcarfans.com/2009/3/medium/2010-audi-tt-rs_17.jpg

NICK BMW LOVER
02-06-09, 18:14
Πολλα τα λεφτα για ττ!!!

Nick_compact
02-06-09, 18:29
Ωραίο αμάξι, αλλά με χαλάει το Haldex, και πάνω από όλα με χαλάει η τιμή του. Αδικαιολόγητα ακριβό.

randombk
02-06-09, 18:29
Αν και κανονικα θα επρεπε να ντρεπομαι που το κανω αυτο αλλα τεσπα για καποιους που με λενε κολυμενο με τα BMW!:icon42:

Λοιπον νεο EVO X FQ400 με μοτερακι 2λιτρο και αποδοση!!!
400 αλογα!
50 κιλα ροπη!
και 0-100 -> 3.8sec!!!:nutkick:

Ολα αυτα με 60.000ευρω!

ΡΕ ΟΥΤΕ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΜΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ PORSCHE και FERRARI! :rockon:

Ε ρε γλεντια!:lamer:

ΙΔΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ! http://www.auto24.gr/html/ent/554/ent.39554.asp

DimitrisZ4
02-06-09, 18:35
με χαλαει η τετρακινηση κ το σηματακι :P

NICK BMW LOVER
02-06-09, 18:43
Οφ:Οι Ιαπωνες τρελαθηκαν εντελως....

tassos
02-06-09, 18:47
Οφ:Οι Ιαπωνες τρελαθηκαν εντελως....

Γιατι....?

NICK BMW LOVER
02-06-09, 18:55
Γενικη διαπιστωση...Πολυ καλα νουμερα επιδοσεων,ιπποδυναμεων κ.λ.π.Τελος τα οφ!!!

sakkunen
02-06-09, 19:46
Το tt-s για μένα είναι η χρυσή λύση από τη σειρά. Εντάξει υστερεί οδηγικά αλλά κ μόνο που το βλέπεις ανοίγει το μάτι σου.

Stallion3.2
02-06-09, 20:01
70 χιλιάρικα για λεον κουπέ? δεν πάει να βγάλει και 800 άλογα! έλεος, μα τι νομίζουν ότι πουλάνε εκεί πάνω? χίλιες φορές μία 335 με μπόλικα έξτρα. δεν φτάνει που η (ψέυτο)premium audi καπηλέυεται την ιστορία των horch, auto union και DKW (ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣ) τώρα θέλουν να το παίξουν μάγκες με το ΤΤ (πάτωμα golf μην ξεχνιόμαστε) στα 70 χιλιάρικα?

michaelp900
02-06-09, 20:12
Με τα 77.500 προτιμω να αγορασω αυτο και τελος....
http://i40.tinypic.com/29c1mpi.jpg

EVERGET
02-06-09, 20:26
Είπαμε είμαστε bmwδάκιδες αλλά το TT RS δεν είναι γρήγορο golf! Έχοντας οδηγήσει το ΤΤs των 272 ίππων και έχοντας μείνει απόλυτα ικανοποιημένος από τις δυνατότητές του πιστεύω πως το RS είναι πραγματική supersport κατασκευή. Δύναμη, κρατήματα και στιβαρότητα αρκούν να σε ενθουσιάσουν! Για όσους ξενερώνουν που δεν είναι πισωκίνητο, η ασφάλεια που σε κάνει να νιώθεις το quattro μπορεί να προσφέρει άλλου είδους οδηγική ευχαρίστηση με στρωτή γρήγορη οδήγηση με γραμμές. Τώρα στο θέμα της εμφάνισης συμφωνώ είναι άκομψο και δείχνει μια από τα ίδια, όπως και από ήχο δεν περιμένω τπτ ιδιαίτερο. Με 70.000Ε και το χαρακτήρα του μικρού coupe συναγωνίζεται άμεσα το cayman και τη z4 m coupe, και η λογική λέει πως πιθανότατα είναι καλύτερο...το συναίσθημα όμως συνεχίζει να δείχνει την "ηλικιωμένη" πια m coupe......

Stallion3.2
02-06-09, 20:37
έχωνταν οδηγήσει το 2.0tfsi μπορώ να πώ ότι χαλαρότατα το ΤΤ είναι ένα κοντό και χαμηλό ακριβό γρήγορο golf και το Haldex είναι απο τα χειρότερα συστήματα τετρακίνησης στον πλανήτη. βασικά δεν είναι καν τετρακίνητο αλλά προσθιοκίνητο με δυνατότητα μεταφοράς μέχρι του 50% της ΔΙΑΘΕΣΙΜΗΣ ροπής στον πίσω άξονα. και η ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ροπή στα haldex είναι ΣΕ ΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ το 50%.. άρα το 50% του 50% πάει πίσω. δεν θα μας τρελλάνει το ΑΜΣ και το vag. η καλύτερη ΄μηχανική τετρακίνηση του κόσμου είναι η Torsen TwinDiff Type C (audi RS4,RS6 και alfa romeo brera Q4) και η καλύτερη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αυτή του Evo.

stratos
02-06-09, 20:42
Ήμουν έτοιμος να το αγοράσω. Αλλά το οτι είναι 2θέσιο και Haldex και οχι quattro με απέτρεψαν και με οδήγησαν στην αγορά του 335 στα 65Κ με αρκετά extra. Και επίσης οτι είναι Audi που σημαίνει υψηλό θόρυβο κύλησης και ποιότητα VAG (κουμπάκια που φοβάσαι να τα πατήσεις μήπως ξεβάψουν κτλ κτλ)

Mike_gr
02-06-09, 20:53
Ήμουν έτοιμος να το αγοράσω. Αλλά το οτι είναι 2θέσιο και Haldex και οχι quattro με απέτρεψαν και με οδήγησαν στην αγορά του 335 στα 65Κ με αρκετά extra. Και επίσης οτι είναι Audi που σημαίνει υψηλό θόρυβο κύλησης και ποιότητα VAG (κουμπάκια που φοβάσαι να τα πατήσεις μήπως ξεβάψουν κτλ κτλ)
Συμφωνο απολυτα..Με τα χρονια ολα θα αρχισουν να σκορπανε..

stef
02-06-09, 20:54
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Everget , το μοτερ είναι πολύ καλό, το κιβώτιο επίσης, άφθονη ροπή από ένα αμάξι το οποίο σε καμία περίπτωση δεν θα το χαρακτήριζα άσχημο!
Το ότι είναι ακριβό τι σημαίνει βρε παιδιά?
Ξέρετε κανένα αυτοκίνητο γερμανικό και γρήγορο και να μην είναι ακριβό...?
Από πλευράς παθητικής ασφάλειας είναι επίσης καλό , και γιατί όχι ολοκληρωμένο σαν σύνολο που σίγουρα σε σχέση με τον ανταγωνισμό (βλ. Cayman S & Z4 M Coupe) είναι πάρα πολύ δυνατό!

stef
02-06-09, 20:56
Με τα 77.500 προτιμω να αγορασω αυτο και τελος....

Έχω την εντύπωση πως είμαστε :offtopic:

leyteris
02-06-09, 21:07
με 70000 ευρω παιρνεις cayman , και εισαι αρχηγος.Καμμια σχεση με ΤΤ.

stef
02-06-09, 21:19
Ναι συμφωνώ απλά δεν έχεις το γκάζι του ΤΤ
Για να πάρεις Cayman και να έχεις και γκάζι πρέπει να πάρεις το Cayman S και να δώσεις κοντά στα 90....;)

BMW-Racing
02-06-09, 22:05
Το ΤΤ RS ειναι supercar τελος!Χτυπησε τους αντιπαλους απο χαμηλα κ δυσκολα θα βρεθει καποιο αντιστοιχο μοντελο απο τη bmw να το παει στα ισια...Τωρα αν αξιζει η οχι τα λεφτα του ,αυτο κρινεται υποκειμενικα κ ο καθενας οπως το βλεπει...

Dimzan
02-06-09, 22:26
Εχω οδηγησει ΤΤ s και η αποψη μου ειναι πως στριβει σαν τρενο. Πας και Revo και με ενα προγραμματακι πας 330 αλογα (νομιζω) απο 270 και χαμογελας πιο πολυ. Τωρα για το Rs ειναι οντως πολλα τα 70....

stef
03-06-09, 00:02
Εχω οδηγησει ΤΤ s και η αποψη μου ειναι πως στριβει σαν τρενο. Πας και Revo και με ενα προγραμματακι πας 330 αλογα (νομιζω) απο 270 και χαμογελας πιο πολυ. Τωρα για το Rs ειναι οντως πολλα τα 70....

Και το πας μια REVO και το κάνεις 420 άλογα....;)

kostase28
03-06-09, 01:22
Προτιμω 335 Ε92 απ οτι ΤΤ,εχω και ρεστα...

ΓΙΑΝΝΗΣ
03-06-09, 07:00
Προτιμω 335 Ε92 απ οτι ΤΤ,εχω και ρεστα...

Kαι εγω μαζι σου!!:+1::+1:

stef
03-06-09, 07:49
Απλά έχω την εντύπωση ότι ο ανταγωνιστής του Ε92 είναι το Α5

ΓΙΑΝΝΗΣ
03-06-09, 08:31
Απλά έχω την εντύπωση ότι ο ανταγωνιστής του Ε92 είναι το Α5

ετσι ειναι stef οποτε με τα λεφτα του ττ μπορεις να παρεις το 335 και με τρελα εξτρα(dkg κ.α)

tassos
03-06-09, 11:54
Παντως και το σαλονι... το φορας!! Ακομα περισσοτερο στο rs σε σχεση με τα αλλα ΤΤ, λογω bucket!
http://image.motortrend.com/f/15038990+w750/112_0903_12z+audi_TT_RS+interior.jpg

Noμιζω παντως πως αυτο που ειπε ο Stallion για το ''πατωμα Golf'' ισχυε για το πρωτο ΤΤ, οχι γι αυτο..
Σε καθε περιπτωση παντως δεν τα αξιζει τα 75... Εισαι ανετα 335 και κοντα στο Μ3, οποτε δεν υπαρχει συγκριση..
Αναμενεται σε κανα χρονο και το RS5 με biturbo 4,2, 450ps, 50+ κιλα ροπη, μαλλον ομως ακριβοτερο απο το Μ3

Αρα...Μ3 και ξερο ψωμι

EVANGELOS
03-06-09, 12:11
Το ΤΤ RS ειναι supercar τελος!...

Εχω οδηγησει ΤΤ s και η αποψη μου ειναι πως στριβει σαν τρενο...

Προφανώς κάνετε πλάκα έτσι ???????????

merlin_M3
03-06-09, 12:17
Noμιζω παντως πως αυτο που ειπε ο Stallion για το ''πατωμα Golf'' ισχυε για το πρωτο ΤΤ, οχι γι αυτο..
Σε καθε περιπτωση παντως δεν τα αξιζει τα 75... Εισαι ανετα 335 και κοντα στο Μ3, οποτε δεν υπαρχει συγκριση..
Αναμενεται σε κανα χρονο και το RS5 με biturbo 4,2, 450ps, 50+ κιλα ροπη, μαλλον ομως ακριβοτερο απο το Μ3

Αρα...Μ3 και ξερο ψωμι

+1000

Νομίζω ότι έχουμε και εδώ τον ίδιο καημό με το Gtr.
(Μήπως είμαι σε λάθος forum...............χαχαχα)

Φιλικά και χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν.
Νίκος

tassos
03-06-09, 12:20
+1000

Νομίζω ότι έχουμε και εδώ τον ίδιο καημό με το Gtr.
(Μήπως είμαι σε λάθος forum...............χαχαχα)

Φιλικά και χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν.
Νίκος

Koιτα, ο σκοπος μου ηταν να καταληξω στο ''Μ3 και ξερο ψωμι'':chair: , ολο το υπολοιπο thread για το ττrs ηταν απλα προφαση!!:thread:

merlin_M3
03-06-09, 12:23
Koιτα, ο σκοπος μου ηταν να καταληξω στο ''Μ3 και ξερο ψωμι'':chair: , ολο το υπολοιπο thread για το ττrs ηταν απλα προφαση!!:thread:

χαχαχα...........απίστευτος..............έγραψες !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheers:

stef
03-06-09, 13:02
ετσι ειναι stef οποτε με τα λεφτα του ττ μπορεις να παρεις το 335 και με τρελα εξτρα(dkg κ.α)

Ναι συμφωνώ και μάλιστα σε συγκριτικά 335 με S5 βγάζουν το 335 καλύτερο.
Απλά δεν ξέρω τι γίνεται με το S5 με τον νέο κινητήρα 3λιτρο turbo 330 άλογα...

eNeRGy
03-06-09, 16:34
TTs στριβει σαν τρενο, ναι ειναι γνωστο, και φανταζομαι οτι το rs θα ειναι ακομη καλυτερο, αλλα ρε γαμωτο, ολα τα audi φαινονται σαν να προσπαθουν πολυ, αλλα να μην εχουν αυτο το "κατιτις" που εχουν τα bmw...
Χωρις να ειναι "κακα", παντα ηταν και παντα θα ειναι στη σκια τους(/μας)...

Zer0cooL
03-06-09, 17:11
Ας ηταν το ΤΤ πισωκινητο και μερικοι απο εμας/εσας θα βγαζατε το καπελο με μερικα μοντελα της! Μην τα ισοπεδωνουμε ολα...Η Audi ειναι μεγαλη εταιρια και βγαζει πολυ καλα αυτοκινητα!
Ναι το ΤΤ ειναι πανεμορφο
Ναι το ΤΤRS ειναι super car για την κατηγορια του

ΥΓ - Το ζαχαρωνα ΠΟΛΥ οταν ηταν να παρω την αποφαση για καινουριο αμαξι...

stef
03-06-09, 18:03
Μήπως μπερδεύεις το ΤΤS με το ΤΤRS?
Γιατί το ΤΤRS δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη, μόλις ήρθε!

Zer0cooL
03-06-09, 18:27
To TT ζαχαρωνα το απλο με τα 200...
Τα σχολια αφορουσαν το ΤΤRS

Stallion3.2
03-06-09, 18:32
TTs στριβει σαν τρενο, ναι ειναι γνωστο, και φανταζομαι οτι το rs θα ειναι ακομη καλυτερο, αλλα ρε γαμωτο, ολα τα audi φαινονται σαν να προσπαθουν πολυ, αλλα να μην εχουν αυτο το "κατιτις" που εχουν τα bmw...
Χωρις να ειναι "κακα", παντα ηταν και παντα θα ειναι στη σκια τους(/μας)...


Το ΤΤ ΔΕΝ στρίβει σαν τρένο, είναι γνωστότατο στους κόλπους των χεράδων. είναι πολύ καλό αλλά απέχει απο το τρένο. βασικά είναι ένα ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ με 340 άλογα που όταν τα βρεί σκούρα στέλνει στους πίσω τροχούς ΜΕΧΡΙ το 25% της ροπής του κινητήρα ΣΕ ΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. εγώ οδήγησα και το προηγούμενο και το τωρινό και το Haldex για τα δικά μου γούστα στα 200 άλογα δεν μ'άρεσε, με 340 δεν νομίζω να είναι καλύτερα τα πράγματα! η gt μου με την μπλοκαδούρα και τα διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών για σεμινάριο πίσω πάει καλύτερα (είναι και φαρδύτερη, βοηθάει αυτό). έλεος με την 'υπόγεια΄διαφήμηση του vag. ένα golf syncro είναι με 340ps και το τιμολογούν 70 χήνες..... άκου supercar το πάτωμα του octavia.........

Nick_compact
03-06-09, 18:43
Σου εύχομαι να μη σε πετύχει σε καμιά πίστα TTS ή TTRS, γιατί τότε θα καταλάβεις ότι αυτό που ακούγεται στους κόλπους των χεράδων, δεν αληθεύει. Ξενέρωτο είναι, αποτελεσματικό είναι, απολαυστικό μπορει να μην είναι, supercar δεν είναι. Χρόνους όμως, ΜΠΟΡΕΙ να γράψει. Ωραίο αμάξι με γενικά κριτήρια σίγουρα είναι.

Το δικό σου που είναι μια 147 με κόλο δεν είναι κάτι αντίστοιχο; Τουλάχιστον στο ΤΤ, έχουν κάνει δραστικές αλλαγές παντού, στο δικό σου ούτε το εσωτερικό δεν μπήκαν στον κόπο να αλλάξουν, και μετά το τιμολόγησαν και 10 χήνες παραπάνω.

stef
03-06-09, 18:52
Σου εύχομαι να μη σε πετύχει σε καμιά πίστα TTS ή TTRS, γιατί τότε θα καταλάβεις ότι αυτό που ακούγεται στους κόλπους των χεράδων, δεν αληθεύει. Ξενέρωτο είναι, αποτελεσματικό είναι, απολαυστικό μπορει να μην είναι, supercar δεν είναι. Χρόνους όμως, ΜΠΟΡΕΙ να γράψει. Ωραίο αμάξι με γενικά κριτήρια σίγουρα είναι.

Το δικό σου που είναι μια 147 με κόλο δεν είναι κάτι αντίστοιχο; Τουλάχιστον στο ΤΤ, έχουν κάνει δραστικές αλλαγές παντού, στο δικό σου ούτε το εσωτερικό δεν μπήκαν στον κόπο να αλλάξουν, και μετά το τιμολόγησαν και 10 χήνες παραπάνω.


;):rofl2:

Θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου!
Το ΤΤRS πάει και κάνει τα πάντα!
Στρίβει 10 φορές καλύτερα απο Alfa GT

Stallion3.2
03-06-09, 19:02
εγώ δεν μίλησα για προσωπική εμπειρία με το RS(δεν θα μπορούσα άλλωστε). εσύ πως είσαι τόσο σίγουρος για την GT μου, την έχεις κάνει βόλτα? άντε γιατί πολλά διαβάζω και τα μισά δεν ισχύουν... δεν είπα ότι δεν γράφει χρόνους (αν βρείς κάτι τέτοιο καν'το quote σε παρακαλώ) αλλά ότι δεν είναι δα και αυτό που μας παραμυθιάζουν. και ναι η GT μου με μπλοκέ μπροστά και διπλά ψαλίδια και πολλαπλώ πίσω πριν γίνει 'μόδα' είναι overall καλύτερη απο το ΤΤ tfsi που ξέρω, για ΤΤ-S και RS δεν ξέρω αλλά υποθέτω. άλλωστε με haldex πάλι προσθιοκίνητος είσαι στο 90% της διαδρομής.....

stef
03-06-09, 19:28
εγώ δεν μίλησα για προσωπική εμπειρία με το RS(δεν θα μπορούσα άλλωστε). εσύ πως είσαι τόσο σίγουρος για την GT μου, την έχεις κάνει βόλτα? άντε γιατί πολλά διαβάζω και τα μισά δεν ισχύουν... δεν είπα ότι δεν γράφει χρόνους (αν βρείς κάτι τέτοιο καν'το quote σε παρακαλώ) αλλά ότι δεν είναι δα και αυτό που μας παραμυθιάζουν. και ναι η GT μου με μπλοκέ μπροστά και διπλά ψαλίδια και πολλαπλώ πίσω πριν γίνει 'μόδα' είναι overall καλύτερη απο το ΤΤ tfsi που ξέρω, για ΤΤ-S και RS δεν ξέρω αλλά υποθέτω. άλλωστε με haldex πάλι προσθιοκίνητος είσαι στο 90% της διαδρομής.....

Alfa GT 3.2 έχει ένας από τους φίλους και γνωρίζω
Όταν πας γρήγορη βόλτα με S3-TT- TTRS καταλαβαίνεις την διαφορά!

JuNiOr_
03-06-09, 19:41
καμμια σχεση παλαιο με νεο ΤΤ...οι Ινγκολσταντ-ιστι(:deal:) δουλεψαν και εβγαλαν ενα αμαξι με σωστο βαρος χαρις στην εκτεταμενη χρυση αλουμινιου,σωστη πισω αναρτηση(καμμια σχεση με τον ημιακαμπτο που φοραφε το mk1),και ποιοτικατο εσωτερικο που δε θυμιζει σε τιποτα εσωτερικου μικρομεσαιου του ιδιου γκρουπ....οποτε μονο χαμηλο γκολφ δε το λες..
τελος φυσικα και στη προκειμενη περιπτωση προτιμαω το (ημιμετρο οκ..) haldex ,απο 240 αλογα στο μπροστινο αξονα...

stratos
03-06-09, 20:35
Προτιμω 335 Ε92 απ οτι ΤΤ,εχω και ρεστα...

Kαι εγω μαζι σου!!:+1::+1:

Και εγώ έτσι ακριβώς σκέφτηκα. Και το γεγονός οτι δεν είναι quattro (μόνιμη τετρακίνηση) αλλά haldex είναι αυτό που με απόθησε....

ετσι ειναι stef οποτε με τα λεφτα του ττ μπορεις να παρεις το 335 και με τρελα εξτρα(dkg κ.α)

Χμμμμ, μάλλον μόνο με DKG και καμιά ηλιοροφή (63300 + 3500 + 1200 = 68000)...

z3outofmind
04-06-09, 01:43
Ας ηταν το ΤΤ πισωκινητο και μερικοι απο εμας/εσας θα βγαζατε το καπελο με μερικα μοντελα της! Μην τα ισοπεδωνουμε ολα...Η Audi ειναι μεγαλη εταιρια και βγαζει πολυ καλα αυτοκινητα!
Ναι το ΤΤ ειναι πανεμορφο
Ναι το ΤΤRS ειναι super car για την κατηγορια του

ΥΓ - Το ζαχαρωνα ΠΟΛΥ οταν ηταν να παρω την αποφαση για καινουριο αμαξι...

για σας και απο εμενα..δεν θα διαφονισω,,πραγματι η audi ειναι και αυτοι "συγκενοις"(γερμανοι)..δηνατες επιλογες-επιτυχιες στο χωρο του αυτοκινητου..
που θελω να καταληξω τωρα..πριν την "κριση"υπηρχαν καποια πλαφων..
π.χ οταν εμεις κατεβαζουμε ταινιες απο το internet οι "μαυροι"μοιρεα θα υποστουν καποια κριση,,κατι θα πρεπει να κανουν..ετσι λοιπον καποιος μαυρος θα κανει την αρχη,,θα πουλησει την ταινια σε καλητερη ποιοτητα απο οτι πριν και σε δελεαστικοτερη τιμη.μοιρεα θα τον ακολουθισουν και οι υπολιποι.και στην ουσια σπαει το πλαφων τον 5e και γινεται 3e..
αρα λοιπον το'' ΤΤRS ειναι super car για την κατηγορια του"εινα καπως υποκειμενικο.
γιατι τωρα ξεκιναει καινουργιο πλαφων απο ολο των χωρο της αυτοκινητοβιομηχανιας.
πολυ απλα την bmw θα την ποναγε για την ωρα να κατασκευαζε η audi ενα πραγματικα καλητερο supercar απο αυτη..εκει παιζονται τα goitra και στην συνεχεια ta xontra lefta..και για το τελος δες αυτο για να μην ξεχνας τι εχεις επιλεξει..http://www.youtube.com/watch?v=SyQ-NvwwntQ http://www.youtube.com/watch?v=-2PAeYV2mtc κ.τ.λ κ.τ.λ:cheers:

panos 316T
04-06-09, 08:23
Σου εύχομαι να μη σε πετύχει σε καμιά πίστα TTS ή TTRS, γιατί τότε θα καταλάβεις ότι αυτό που ακούγεται στους κόλπους των χεράδων, δεν αληθεύει. Ξενέρωτο είναι, αποτελεσματικό είναι, απολαυστικό μπορει να μην είναι, supercar δεν είναι. Χρόνους όμως, ΜΠΟΡΕΙ να γράψει. Ωραίο αμάξι με γενικά κριτήρια σίγουρα είναι.

φίλε μου,όσον αφορά την ιπποδύναμη μόνο, πίστεψε με(τα χω πάει αλλά μην αρχίσουμε τα φουντώματα και banαριστουμε) για τα άλογα που λένε για ΤΤ και ΤΤS δεν τα βγάζουν στο δρόμο ,δεν φαίνονται, δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο δυστηχώς ή ευτυχώς.
απλώς είναι ένα σβέλτο αυτοκίνητο βόλτας...

stef
04-06-09, 09:18
Το οποίο όμως γράφει χρόνους...

merlin_M3
04-06-09, 09:36
Το οποίο όμως γράφει χρόνους...

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά πιστεύω ότι στην βόλτα σου η ευχαρίστηση δεν είναι να γράψεις χρόνο, αλλά να παίξεις................................ όσο και αν μπορείς με τα άλογα στον πίσω άξονα.

Zer0cooL
04-06-09, 09:44
Αληθεια, αν το ΤΤ το εβγαζε η BMW και αν ηταν και πισωκινητο,...ποια θα ηταν τα σχολια σας για το ΤΤRS???

stef
04-06-09, 10:02
Συμφωνώ μαζί σου, αλλά πιστεύω ότι στην βόλτα σου η ευχαρίστηση δεν είναι να γράψεις χρόνο, αλλά να παίξεις................................ όσο και αν μπορείς με τα άλογα στον πίσω άξονα.

Yeap συμφωνώ!
Απλά επειδή αναφέρθηκαν σε χρόνους για αυτό και το έγραψα!

michaelp900
04-06-09, 10:19
Νομιζω οτι η aydi μας τον εχει καρφωσει λιγο η μ φενεται....?
Σε θεμα κινητηρων.....

stef
04-06-09, 10:23
Χαλλλλλλλλλλλλλλαρά!
Υπομονή για τα μικρά turbo από 2010 και μετά!

michaelp900
04-06-09, 10:34
Ναι και οταν εμεις θα βγαλουμε τουρμπο αυτη θα βγαλει διπλοτουρμπινο σε διλιτρο μοτερ και μετα γεια σας....
Ακομα χτυπαω το κεφαλι μ που δε πηρα S3

stef
04-06-09, 10:42
Συμφωνώ και επ αυξάνω
Ο κολλητός μου πέρσυ το καλοκαίρι ήταν μεταξυ 325 & S3 και πήρε φυσικά S3 και είναι πολύ ευχαριστημένος. Και μην μου πείτε πάλι εδώ για πισωκούνες γιατί το παλικάρι είχε MX-5 2λιτρο με μπλοκέ και το χαιρόταν καλύτερα από Ζ4 2λιτρο! Βέβαια η ποιότητα της BMW είναι καλύτερη αδιαμφισβήτητα!

Nick_compact
04-06-09, 10:50
Όταν η Audi βγάλει μοτέρ σαν τα εξακύλινδρα της BMW τότε τα λέμε... Προς το παρόν το μόνο που δίνει είναι εύκολη δύναμη, τπτ άλλο. Ακουστική χάλια.

stef
04-06-09, 10:57
Συμφωνώ και εδώ, ο ήχος του 6κύλινδρου είναι Ε-Κ-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ο-Σ
Αλλά μέχρι εκεί!
Και στο λέει αυτό ένας ιδιοκτήτης 6κύλινδρου...

michaelp900
04-06-09, 11:02
Καληνυχτα...
http://www.youtube.com/watch?v=QcwCzwjQENc

Dimzan
04-06-09, 11:29
Νομιζω πως το ιδανικο αμαξι για ολους μας εδω ειναι ενα 2λιτρο τουρμπατο πισωκινητο... Ποια εταιρια βγαζει τετοιο αμαξι?? καποτε εβγαζε η nissan to 200sx . Δειτε τι τιμες κραταει αυτο το μοντελο...

Οσο για το S3 η 320 ειναι αναλογα τι θες. Το S εχει ωραιο γκαζι και η bmw εχει παιχνιδι.

Σε θεμα ηχου τα μονα 4κιλυνδρα bmw που κατ εμε αξιζαν ηταν τα S14
http://www.youtube.com/watch?v=CHIlVLmgB2I&feature=related

stef
04-06-09, 11:32
Οσο για το S3 η 320 ειναι αναλογα τι θες. Το S εχει ωραιο γκαζι και η bmw εχει παιχνιδι.

Η 320 είναι βαριά για καλό παιχνίδι!
Χρειάζεται εξακύλινδρο...

kostase28
04-06-09, 23:37
Υπαρχει καποιος που θα προτιμουσε S3 αντι για 130i? Μην μου πειτε για φορολογια και τετοια,μιλαμε για αμεσο ανταγωνιστη s3 και καθαρα για οδηγηκη απολαυση.

stef
05-06-09, 07:42
Εγώ προσωπικά το προτιμώ!
Εαν μου έλεγες σε σύγκριση με το 135 τότε άλλαζε το πράγμα αλλά σε σχέση με το 130 προτιμώ S3

eNeRGy
05-06-09, 11:39
Αυτο το S3 στο βιντεακι, γιατι κανει σαν σεσουαρ μαλιων οταν τουρμπιζει...?

bimmer-corfu
05-06-09, 13:39
Νομιζω οτι η aydi μας τον εχει καρφωσει λιγο η μ φενεται....?
Σε θεμα κινητηρων.....

Στα ''χαμηλά'' κυβικά μας τον έχει καρφώσει και η κουτσή Μαρία, όχι μόνο η Audi...

themis78
05-06-09, 15:27
Μέχρι 2000κ η ¶ουντι είναι μπροστά.Αλλάζει το πράγμα από εκεί και πάνω.Πάντως γιατί να πάρει κανείς το TTRs και όχι το φανταστικό RS4!

Stallion3.2
05-06-09, 18:11
Μέχρι 2000κ η ¶ουντι είναι μπροστά.Αλλάζει το πράγμα από εκεί και πάνω.Πάντως γιατί να πάρει κανείς το TTRs και όχι το φανταστικό RS4!

μεγάλη αλήθεια.. γιατί να πάρεις golfV coupe όταν η ίδια εταιρία βγάζει το φοβερό RS4 με καλή κατανανομή μαζών (επιτέλους) κορυφαία τετρακίνηση torsen twinfiff typeC? βέβαια αν είσαι θύμα υπάρχουν διάφορα 'όπλα' να σου πουλήσουν πολλές εταιρίες.....

stef
05-06-09, 21:28
Γιατί απλά το ένα είναι 2500 κυβικά και το άλλο 4200
Αν και νομίζω ότι η παραγωγή του RS4 έχει σταματήσει..

///M_Spartan
05-06-09, 23:13
Nαι Ευαγγελε!! Προφανως κανουν πλακα....

Stallion3.2
06-06-09, 13:26
χαλαρά... πάντως επιμένω ότι με 70+ χιλιάρικα δεν παίρνεις ΤΤ. υπάρχουν σοβαρότερες επιλογές απο τον κουβά σε πολλές μάρκες, και μία turbina δεν φτιάχνει χαρακτήρα. αν εξαιρέσει κανείς την εμφάνιση (ούτε εγώ είμαι fan τον macho hatchbacks) το focus RS έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα απο το ΤΤ στην μισή τιμή

Kostas Christ
06-06-09, 13:48
ρε σεις στα ιδια λευτα παιζουν καινουρια boxter s μεταχειρισμενα 997 και με 10-15κ παραπανω gt3 997. Αν ειναι δυνατον να δωσει καποιος τοσα λευτα σε ττ οταν μπορει να παρει πορσε

tassos
06-06-09, 14:04
ρε σεις στα ιδια λευτα παιζουν καινουρια boxter s μεταχειρισμενα 997 και με 10-15κ παραπανω gt3 997. Αν ειναι δυνατον να δωσει καποιος τοσα λευτα σε ττ οταν μπορει να παρει πορσε

Eιναι κι αυτο μια αποψη.. Δεν εχεις αδικο, βεβαια για BoxsterS/CaymanS εισαι σε 90.000+

themis78
06-06-09, 14:12
Όποιος έχει να διαθέσει 70000ε για κουπέ αμάξι μάλλον δε σκέφτεται τα κυβικά.¶λλωστε και τα 2 έχουν ακριβή συντήρηση.Το Rs4 δεν βγαίνει πλέον αλλά μπορείς να το βρεις ελαφρώς μεταχειρισμένο (2 ετών) με λιγότερα από 60000ε.

stratos
06-06-09, 15:37
Δεν μπορεί να ανφισβυτήσει την δύναμη και τις δυνατότητες ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Είναι τετρακίνητο και απευθύνεται σε άλλο αγοραστηκό κοινό. Υπάρχουν πολλοί ανταγωνηστές του που τους τρέχουν τα σάλια για αυτό το αυτόκίνητο. ¶λλο Boxter και άλλο TTRS. Θεωρώ υπερβολική την τιμή του. Αλλά αν κάποιος τα έχει ας τα χώσει. Απλά μην το βγάζεται οτι είναι και ερείπιο.

Και για μερικούς με 70Κ θα αγόραζαν έναο EVO IX με 30Κ απο έξω και θα το έκαναν 700 ps με τα υπόλοιπα 40000. Και για αυτούς AUDI, BMW και λοιπά είναι μπουζουκοάμαξα.

Αλλά δυστηχώς αυτή είναι η νοοτροπία εμάς των Ελλήνων. Θέλουμε ένα αυτοκίνητο όμορφο, που να στρίβει και να ντριφτάρει και να έχει επειδώσεις dragster και να γράφει 400άρι σε χαμηλά 11άρια.

Kostas Christ
06-06-09, 15:56
σε κατι λιγο πιο ακριβο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/63186/

στα ιδια πανω κατω
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/245509/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/258675/

TAZ118!
06-06-09, 23:46
Mε 70κ παιρνεις καινουργια Lotus Exige και υπαρχουν πολλες μεταχειρσμενες με 20κ λιγοτερα.
Aσυζητητι Lotus...:ylsuper:

Kostas Christ
06-06-09, 23:50
αλλη κατηγορια, μιλαμε για αγωνιστικο αμαξι, αυτος που θα παρει το ttrs θελει και καποια ανεση

TAZ118!
06-06-09, 23:56
Kαι η AUDI το προσφερει σαν αντιπαλο των EVO και STI.Οι Lotus προσφερονται και
με αεροσακους,a/c,ESP,Traction Control κλπ...

Stallion3.2
07-06-09, 08:44
ε δεν έχει καμία σχέση η lotus με το audi.... για να πάρεις lotus πρέπει οπωσδήποτε και άλλο αμάξι ενώ το ΤΤ (αν είσαι μόνος) μπορεί να σε καλύψει πλήρως.. αλήθεια μία Ζ4 35άρα πόσο πάει για να μπουκώσει το golf coupe?

tassos
07-06-09, 10:19
Ε τα ιδια, κανα 70αρι ευκολα φτανει το Ζ3.5!
Προσωπικα σε Ζ και σ αυτα τα λεφτα θα επαιρνα ελαχιστα μεταχειρισμενο Ζ4Μ και θα ειχα και ρεστα να τα λιωσω σε λαστιχα

oldcarskickass
07-06-09, 20:51
Καληνυχτα...
http://www.youtube.com/watch?v=QcwCzwjQENc


Ναι τρομερό, είναι εκπληκτικό να παίρνεις αμάξι τόσων χιλ ευρώ και
1)να ακούγεται σα σεσουάρ
2)να ψοφάει μετά τα 200 - 210 ΤΟΣΟ άσχημα

Kαι η AUDI το προσφερει σαν αντιπαλο των EVO και STI.Οι Lotus προσφερονται και
με αεροσακους,a/c,ESP,Traction Control κλπ...

Και χάνει ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ όταν υπάρχει το Focus RS.

Δε ξέρω ίσως είναι τρομερά υποκειμενικό αυτό και γνωρίζω και την αξία και την ποιότητα της AUDI αλλά αν ήταν η μόνη εταιρεία που έφτιαχνε αμάξια θα προτιμούσα να πηγαίνω στη δουλειά(η οποία είναι 3 λεπτά με τα πόδια από το σπίτι ΧΑΧΑΧΑ) με σκουπιδιάρικο (γιατί θα τα έφτιαχνε η Mercedes ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧ:smiley_ab)

gnx
07-06-09, 21:43
Ναι τρομερό, είναι εκπληκτικό να παίρνεις αμάξι τόσων χιλ ευρώ και
1)να ακούγεται σα σεσουάρ
2)να ψοφάει μετά τα 200 - 210 ΤΟΣΟ άσχημα



Και χάνει ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ όταν υπάρχει το Focus RS.

Δε ξέρω ίσως είναι τρομερά υποκειμενικό αυτό και γνωρίζω και την αξία και την ποιότητα της AUDI αλλά αν ήταν η μόνη εταιρεία που έφτιαχνε αμάξια θα προτιμούσα να πηγαίνω στη δουλειά(η οποία είναι 3 λεπτά με τα πόδια από το σπίτι ΧΑΧΑΧΑ) με σκουπιδιάρικο (γιατί θα τα έφτιαχνε η Mercedes ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧ:smiley_ab)

XAXAXAXAXAXAXAXA!!!!!!

Kostas Christ
07-06-09, 22:02
περπατα και λιγο.. η γυμναστικη κανει καλο

jimmys199
08-06-09, 00:45
σε κατι λιγο πιο ακριβο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/63186/

στα ιδια πανω κατω
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/245509/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/258675/

τα αμαξια ομως που εδειξες ειναι κ μεταχειρισμενα,ενω το ττ εχει τοσα καινουριο... μετραει κι αυτο στον υποψηφιο αγοραστη.. γτ μ αυτη τη λογικη κ το αουντι σε 2 χρονια θα εχει 40-50000 κ θα ειναι μια πολυ καλη αγορα σ αυτα τα χρηματα...

oldcarskickass
08-06-09, 01:30
περπατα και λιγο.. η γυμναστικη κανει καλο

Περπατάω, αλλά παντού συναντάω αδέσποτες μπύρες και τις μαντρώνω στο στομάχι μου!

Η περίοδος κυνηγιού μπύρας έχει ξεκινήσει, από 1/6 μέχρι 1/10 κάθε χρόνο, αλλά κάνω οικονομία στο φαϊ μη φοβάσαι!

Όσο για αυτό που έλεγες και τα λινκ που παρέθεσες πιστεύω ότι ο φίλος έχει δίκιο, δλδ έχει και το καινούριο την - υπερτιμημένη κατ εμέ - αίγλη του.

Kostas Christ
08-06-09, 02:51
ναι, οταν ομως σε ενα χρονο χασεις 20 χιλιαρικα δε θα σ αρεσει καθολου... ασε που παιρνεις χειροτερο αμαξι...

βεβαια εδω κολαμε σε καινουριο-μεταχειρισμενο που ειναι καθαρα προσωπικο θεμα

Action Man
08-06-09, 02:54
σε κατι λιγο πιο ακριβο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/63186/

στα ιδια πανω κατω
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/245509/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/258675/
Πω πω λεμεεεεεεε....έπαιρνα την πόρκα και αντε γειά!

tassos
08-06-09, 10:44
μεγάλη αλήθεια.. γιατί να πάρεις golfV coupe όταν η ίδια εταιρία βγάζει το φοβερό RS4 με καλή κατανανομή μαζών (επιτέλους) κορυφαία τετρακίνηση torsen twinfiff typeC? βέβαια αν είσαι θύμα υπάρχουν διάφορα 'όπλα' να σου πουλήσουν πολλές εταιρίες.....

Η SAAB χρησιμοποιει ενα Haldex 4ης γενιας με ηλεκτρ.μπλοκε στον πισω αξονα.
Αυτο το Haldex χρησιμοποιει η Audi στα TTs-TTrs, η παλιοτερο?

z3 2.2
08-06-09, 13:40
η Saab λανσαρισε περισυ μεσω της Haldex το τετρακινητο μοντελο της εφοδιασμενο με το νεο Haldex 4.Το Haldex 4 ηταν στην ουσια "κλειδωμενο" εμπορικα απο τη Saab για κανα χρονο και το φορεσε πρωτο το S3 το face lift.
Αυτο που εχω να πω για το Ηaldex 4 ειναι οτι ειναι ενα παρα πολυ καλο συστημα τετρακινησης (Χωρις κεντρικο διαφορικο) και πληροφοριακα αναφερω οτι η κατανομη της ροπης ειναι 0-100% και 100-0% στον εμπρος και πισω αξονα.
Αν φοραει Haldex 4 το ΤΤRS ειναι ενα εκπληκτικο συστημα που αν συνδιαστει και με το πισω ηλ.ελεγχομενο διαφορικο κανει ενα πολυ γρηγορο αυτοκινητο σε ολες τις συνθηκες.
Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα....αν και ειμαι αντιθετος με την Audi γενικως το TTRS ειναι ενα πολυ καλο συνολο.τωρα τα 70Κ ειναι πολλα για golf τουμπανιασμενο.
Ολα αυτα απο εναν αντιVag

Kostas Christ
08-06-09, 13:51
μα δε λεει κανεις οτι δεν ειναι ενα εκλπηκτικο αυτοκινητο, το θεμα ειναι οτι ειναι πανακριβο. Στα ιδια λευτα μπορεις να παρεις καλυτερο καινουριο, η κλασεις ανωτερο μεταχειρισμενο

jimmys199
08-06-09, 14:06
ναι, οταν ομως σε ενα χρονο χασεις 20 χιλιαρικα δε θα σ αρεσει καθολου... ασε που παιρνεις χειροτερο αμαξι...

βεβαια εδω κολαμε σε καινουριο-μεταχειρισμενο που ειναι καθαρα προσωπικο θεμα

οτι θα χασεις,θα χασεις.. αλλα δεν ειναι το αουντι μονο ετσι.. και οι πορσε απ οτι βλεπω δεν εχουν χασει λιγα..

Kostas Christ
08-06-09, 14:57
οτι θα χασεις,θα χασεις.. αλλα δεν ειναι το αουντι μονο ετσι.. και οι πορσε απ οτι βλεπω δεν εχουν χασει λιγα..

αποψη μου ειναι οτι το καινουριο ειναι νταβατζιλικι, και με το που το παιρνεις το καινουριο χανεις ενα πολυ σοβαρο ποσο, ανεξαρτητως αυτοκινητου...

απλα λεω οτι ειναι καλυτερα να μην πληρωσεις το καινουριο αουντι αλλα να δωσεις τα ιδια για ενα ελαφρα μτχ 997 που ειναι αλλη κατηγορια αυτοκινητου...

αν παλι πουμε οτι περιμενεις να παρεις το αουντι μτχ στα 50κ περιπου τοτε σε συμφερει σε σχεση με τα καινουρια του ανταγωνισμου

jimmys199
08-06-09, 15:11
αποψη μου ειναι οτι το καινουριο ειναι νταβατζιλικι, και με το που το παιρνεις το καινουριο χανεις ενα πολυ σοβαρο ποσο, ανεξαρτητως αυτοκινητου...

απλα λεω οτι ειναι καλυτερα να μην πληρωσεις το καινουριο αουντι αλλα να δωσεις τα ιδια για ενα ελαφρα μτχ 997 που ειναι αλλη κατηγορια αυτοκινητου...

αν παλι πουμε οτι περιμενεις να παρεις το αουντι μτχ στα 50κ περιπου τοτε σε συμφερει σε σχεση με τα καινουρια του ανταγωνισμου

συμφωνω..+ 1

stef
08-06-09, 17:57
ρε σεις στα ιδια λευτα παιζουν καινουρια boxter s μεταχειρισμενα 997 και με 10-15κ παραπανω gt3 997. Αν ειναι δυνατον να δωσει καποιος τοσα λευτα σε ττ οταν μπορει να παρει πορσε

Πες μου πού βρίσκεις με 75-80 997 GT3 να πάω αύριο να αγοράσω!!!!

sm6
08-06-09, 18:03
Πες μου πού βρίσκεις με 75-80 997 GT3 να πάω αύριο να αγοράσω!!!!

ορμα! 73 χιλιαρικα νετο.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=115979517&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelDescription=997+gt3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1

Kostas Christ
08-06-09, 18:13
Πες μου πού βρίσκεις με 75-80 997 GT3 να πάω αύριο να αγοράσω!!!!

εκανα λαθος, ειχα δει ενα στο car.gr που ομως ηταν gt3 looκ...

z3outofmind
08-06-09, 18:34
Πες μου πού βρίσκεις με 75-80 997 GT3 να πάω αύριο να αγοράσω!!!!

με το τελωνειο υπολογισαι γυρο στα 67000e...με μια μικρη υποχοριση για την 997..


http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=109703638&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2

stef
08-06-09, 19:50
ορμα! 73 χιλιαρικα νετο.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=115979517&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelDescription=997+gt3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1



Και θες καμια 20άρα τελωνείο....
χα χα
Βρε παιδιά μιλάμε για τελικές τιμές
Θα σας βρω και εγώ από την Μοζαμβίκη Veyron κλεμένο με 250,000 :ylsuper::ylsuper:

michaelp900
08-06-09, 20:15
Παιρνεις ενα TTS του πετας ενα ωραιοτατο προγραμματακι+ κατι αλλα καλουδια και τα ρεστα δικα σας!

eNeRGy
10-06-09, 09:41
Διαβαζω να λετε ολοι... "με τα ιδια λεφτα παιρνεις αυτο", "με τα ιδια λεφτα παιρνεις το αλλο"...
Ποια λεφτα...? Τα δικα του λεφτα...? Σκεφτικατε ποτε οτι δεν σας πεφτει λογος στο αν καποιος θελει να επιλεξει ενα ttrs απο ενα boxterS ή 996 μεταχειρισμενο...?
Σκεφτικατε ποτε οτι αν κρατησει το αυτοκινητο 8 χρονια στην porsche θα το πληρωσει διπλο στην συντηρηση...? Και στην τελικη... σκεφτικατε οτι πολυς κοσμος φανατικος των TT μπορει να περιμεναν χρονια ενα RS και για το δικο τους ερωτα...?
Γουστα ειναι αυτα... και εγω με 70.000 κατι αλλο θα εκανα... αλλα και οποιος τα σκασει, με γεια του και με το καλο να το χαρει...
Και το 320cabrio εχει εξοφρενικη τιμη για αυτο που προσφερει αλλα εχει γεμισει ο τοπος!
Δεν ειμαστε παντα πιο εξυπνοι στις επιλογες μας απο τους αλλους... γιατι αν η τελικη επιλογη γινοταν απο ολους με το ιδιο κριτηριο θα ειχαμε ολοι το ιδιο αμαξι...!

ΥΓ. Το τελευταιο ΤΤ δεν εχει το πατομα τoυ golf οπως το παλαιο ΤΤ... γενικα ειναι αλλο αμαξι σε σχεση με το παλιο που ειχε φαει του κοσμου τα recall στη γερμανια λογω προβληματων ασφαλους κυλισης...

Κωνσταντίνος
10-06-09, 12:30
Η λαική ρήση "περί ορέξεως..........κολοκυθόπιτα (ή οποιαδήποτε άλλη πίτα αρεσκείας σας)" είναι απο τις σοφότερες που κυκλοφορούν....................................... ......

Stallion3.2
11-06-09, 17:13
Διαβαζω να λετε ολοι... "με τα ιδια λεφτα παιρνεις αυτο", "με τα ιδια λεφτα παιρνεις το αλλο"...
Ποια λεφτα...? Τα δικα του λεφτα...? Σκεφτικατε ποτε οτι δεν σας πεφτει λογος στο αν καποιος θελει να επιλεξει ενα ttrs απο ενα boxterS ή 996 μεταχειρισμενο...?
Σκεφτικατε ποτε οτι αν κρατησει το αυτοκινητο 8 χρονια στην porsche θα το πληρωσει διπλο στην συντηρηση...? Και στην τελικη... σκεφτικατε οτι πολυς κοσμος φανατικος των TT μπορει να περιμεναν χρονια ενα RS και για το δικο τους ερωτα...?
...!

την γνώμη μας ρωτάει, την γνώμη μας θα λάβει.

ΥΓ. Το τελευταιο ΤΤ δεν εχει το πατομα τoυ golf οπως το παλαιο ΤΤ... γενικα ειναι αλλο αμαξι σε σχεση με το παλιο που ειχε φαει του κοσμου τα recall στη γερμανια λογω προβληματων ασφαλους κυλισης...

σοβαρά μιλάς? κάποιος σου τα είπε λάθος...το πάτωμα του golf έχει (όπως και τα Leon,octavia,eos,tiguan,altea,altaXL,A3,S3) απλά ένα (μικρό) κομμάτι πίσω είναι φτιαγμένο απο αλουμίνιο αλλά έχει το ίδιο σχέδιο

stef
11-06-09, 20:30
με το τελωνειο υπολογισαι γυρο στα 67000e...με μια μικρη υποχοριση για την 997..


http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=109703638&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=2


Δεν υπάρχει cabrio GT3...............

tassos
11-06-09, 21:36
....



σοβαρά μιλάς? κάποιος σου τα είπε λάθος...το πάτωμα του golf έχει (όπως και τα Leon,octavia,eos,tiguan,altea,altaXL,A3,S3) απλά ένα (μικρό) κομμάτι πίσω είναι φτιαγμένο απο αλουμίνιο αλλά έχει το ίδιο σχέδιο


Εχω δει οτι στο ASF πλαισιο της audi το 70% ειναι αλουμινιο... Μηπως τα παραλες?

Stallion3.2
11-06-09, 21:40
το πατωμα είναι ίδιο με το golf, στο πίσω μέρος (βασικά εκεί που είναι η πίσω ανάρτηση) είναι αλουμινένιο. αλουμίνιο σε μαγάλο ποσοστό έχει μόνο το A8. αν ήταν όλο αλουμινένιο θα έκανε 60 χιλιάρικα το βασικό, άσε το τι λένε στα διαφημιστικά.........

tassos
11-06-09, 21:46
Το 'λατρευεις' αυτο το ΤΤ ρε stallion! xaxaxa:lamer:

Leonidas_Thess
11-06-09, 22:06
Καταρχίν δεν θα αγόραζα ποτέ Audi και ο λόγος κατα την προσωπική μου γνώμη είναι :

1) Οτι δεν γίνετε να χρησιμοποιει μια εταιρία κοινα τμήματα του ομίλου VW και πάλι το κοστολόγιο ενος αυτοκινήτου να εκτοξεύεται στα ύψη .

2) Όλα τα AUDI μου φαίνονται ΟΛΟΙΔΙΑ τουλάχιστον στο εσωτερικό (με ψιλοδιαφορές στα μοντέλα της χωρίς το κατι το ιδιαίτερο).

3) Εξοπλίσμός ο οποίος είναι standard σε ενα bmw στο audi τον πληρώνεις (Cruize Control για παράδειγμα)

4) Η BMW ειναι απο τις λίγες εταιρίες που στο πέρασμα των χρόνων προσφέρει την οδηγική απόλαυση στα αυτοκίνητά της ανεξαρτήτου κυβισμού (απο 1600 μεχρι 5000 κυβικά).

5) Οι κάτοχοι των Audi απο οτι γνωρίζω δεν πληρώνουν και λίγα λεφτάκια σε service (700 - 800 κυμαινεται σε ενα Α3 1600 το μεγάλο service).

6) Όταν θα πληρώσω να πάρω Audi γιατί θα το πληρωσω παραπάνω απο ενα αδερφάκι του Group VW δεν γουστάρω να ανοίγω το κάπω ή στα διάφορα σημεία του αυτοκινήτου να βλέπω Group VW .

Πιστεύω να μην σας ζάλισα φιλικά Λεωνιδας.......

Κωνσταντίνος
11-06-09, 23:58
Το νέο Α4 είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο (μιλάω ύστερα απο προσωπική "γνωριμία" μαζί του). Και πανέμορφο τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά (για τα γούστα μου). Στα 26,000 ¤ στην βασική έκδοση (1.8 turbo) η Ε90 απέκτησε δυνατό πονοκέφαλο.........................

stratos
12-06-09, 01:17
Το νέο Α4 είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο (μιλάω ύστερα απο προσωπική "γνωριμία" μαζί του). Και πανέμορφο τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά (για τα γούστα μου). Στα 26,000 ¤ στην βασική έκδοση (1.8 turbo) η Ε90 απέκτησε δυνατό πονοκέφαλο.........................

Εεε εντάξει και η σειρά ένα έχει πονοκέφαλο με τα Golf TSI αλλά το ένα είναι VW και το άλλο BMW, το λές και γεμίζει το στώμα σου. Το ένα το παίρνει ένας δήθεν γρήγορος και το άλλο το παίρνει ένας συνειδητοποιημένος οδηγός άσχετα αν δεν έχει τα γκάζια....

Όπως και να έχει το TTRS είναι αυτοκινητάρα σε κάποιους τομέις και απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό όπως το EVO αντίστοιχα. Το αν είναι κατασκευή παρόμοια με VW είναι άλλο θέμα, οι AUDάκιδες χαίρονται για αυτό. Και αν ρίχνει και ξύλο στην 335 καλά κάνει, αλλά το ένα είναι VW και το άλλο BMW όπως είπα και πιο πάνω...

Dimzan
12-06-09, 01:19
Εγω θελω να δω πως θα κανουν ολοι αν ο ομιλος vag βγαλει κανα φθηνο πισωκινητο...

ΓΙΑΝΝΗΣ
12-06-09, 07:32
ολα καλα ειναι παιδια και τα audi καλα αυτοκινητα, αλλα την ποιοτητα bmw δεν την εχουν πως να το κανουμε......ουτε καν το Q7 που εχει πανω απο 100ε, το βλεπω με τα ματια μου καθε μερα, πατας τα πολλα κουμπακια και φοβασαι οτι θα ξεκολλησουν!!!! και ναι ακουγονται θαρυβοι και σε αμαξι αυτων των ευρω και ας εχει 4500χλμ!!!!!\

Τωρα στο θεμα, ναι το ττ ειναι και γαμω τα εργαλεια αλλα δεν μπορω να το συγκρινω με καποιο bmw γιατι δεν ειναι στην ιδια κατηγορια!!!, ουτε με 335 ουτε με Μ3, 330, κτλ
ειναι μια κατηγορια μονο του και πολυ καλο γι αυτο που κανει....(λεω μονο για το tt rs, turbo,quatrro!! )
ποιοτικα ομως μπορω να το συγκρινω με οποιοδηποτε bmw

Πισοκουνα μπορει και να το επαιρνα!!! ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ!!

stef
16-06-09, 12:51
2) Όλα τα AUDI μου φαίνονται ΟΛΟΙΔΙΑ τουλάχιστον στο εσωτερικό (με ψιλοδιαφορές στα μοντέλα της χωρίς το κατι το ιδιαίτερο).

3) Εξοπλίσμός ο οποίος είναι standard σε ενα bmw στο audi τον πληρώνεις (Cruize Control για παράδειγμα)

4) Η BMW ειναι απο τις λίγες εταιρίες που στο πέρασμα των χρόνων προσφέρει την οδηγική απόλαυση στα αυτοκίνητά της ανεξαρτήτου κυβισμού (απο 1600 μεχρι 5000 κυβικά).

5) Οι κάτοχοι των Audi απο οτι γνωρίζω δεν πληρώνουν και λίγα λεφτάκια σε service (700 - 800 κυμαινεται σε ενα Α3 1600 το μεγάλο service).

6) Όταν θα πληρώσω να πάρω Audi γιατί θα το πληρωσω παραπάνω απο ενα αδερφάκι του Group VW δεν γουστάρω να ανοίγω το κάπω ή στα διάφορα σημεία του αυτοκινήτου να βλέπω Group VW .

Πιστεύω να μην σας ζάλισα φιλικά Λεωνιδας.......


2) Αυτό είναι προσωπική άποψη μιας και δεν ισχύει! Μην μου αναφέρεις ότι το Α3 είναι ίδιο με το Α3 sportsback γιατί όντως ισχυει...

3)Και στην BMW & AUDI πληρώνεις για cruise control, μην αναφερθείς σε καποια ειδική έκδοση..

4)Ποια μοντέλα της Audi δεν προσφέρουν οδηγική απόλαυση τώρα πλέον με 1400άρι και 125 άλογα?

5)Ενώ οι κάτοχοι BMW πληρώνουν λίγα...?

6)That's called economies of scale και είναι πολύ τίμιο για μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία... Εξάλλου μην πάς μακρυά εδώ στην ίδια εταιρία και ένα μοτέρ διαμάντι το βάλανε και στην σειρά 1.....