PDA

Επιστροφή στο Forum : E30 2,5 ΑΤΜΟΣΦ. Η TURBO?


NAKATA-E30
04-06-09, 15:33
Εδω σε θελω μαγκα μου........εξεταστικη εχω και το μυαλο μου αντι να ειναι σε κανα μαθημα εγω το στιβω καθημερινα μπας και αποφασισω τι θελω και τι ειναι καλυτερο τελικα να κανω ,να φτοιαξω εκεντροφορους ροικες γενικα ατμοσφαιρα με κοστος κανα χιλιαρικο η να βαλω πανω ενα σαλιγκαρι που εχω βρει,περιπου ολα τα απαραιτητα ενα 1200αρι (με μετρια τουρμπινα ) +κοστος μαστορα+προγραμμα+εξατμιση+κατι που θα λειπει.....και να δουλευω 0.4 για να μην χρειαστει να αλλαξω τιποτα απο σφυριλατα και τετοιες ιστοριες, ενα περιφεριακο τουρμπακι δλδ?ξερει κανενας απο προσωπικη εμπειρια αν θα αντεξει ο Μ20 2500 στα 0,4 με ευγενικη χρηση χωρις να του μαμαω τη μαμα 24ωρες το 24ωρο.για βοηθηστε ,το εχει φτοιαξει κανενας τερμα ατμοσφαιρα ωστε να εχει συμπερασματα καλα?ποσο του κοστισε?αξιζε?για πειτε....

ptboul
04-06-09, 15:46
Nakata, Μ40 1.8 έχω εγώ με, όπως το είπες ακριβώς, 'περιφερειακό τουρμπάκι'. Χωρίς ρουλεμάν, χωρίς σφυρίλατα, τίποτα. Μια απλή 22άρα γκάρετ και ένα ιντερκούλερ. Στα χαρτιά η ιπποδύναμη είναι 180hp. Στο δρόμο δίνει, αλλά εγώ μάλλον το έχω πλέον συνηθήσει και δε μου κάνει μεγάλη αίσθηση. Η υπερστροφή έρχεται πανεύκολα σε βρεγμένο ή γυαλιστερό δρόμο. Επιπλέον σε έντονες ανωφέριες καταλαβαίνεις τη διαφορά. Στο τελευταίο σέρβις ανεβάσαμε λίγο την πίεση στο 0,5 από 0,4.

Περισσότερα μπορείς να δεις στο γκαράζ μου.

Θα επιμείνω ωστόσο στο ότι ο κινητήρας σου για το σκαρί σου είναι μια χαρά. Στη θέση σου δε θα έκανα κάτι.

NAKATA-E30
04-06-09, 15:57
καταρχην σε ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου ,σου ινε ευκολο να μου στειλεις ενα πμ το τηλ σου να σε ρωτησω γενικοτεραγια να μην ζαλιζομαστε μεσα στο thread?

NAKATA-E30
04-06-09, 15:58
οι δυνατοι ατμοσφαιρικοι μου φιλοι που ειναι???????????????οεο?????????οεο?????που ειναι οι μπουμπατοι ε30 οεο?????

Δημήτρης
04-06-09, 16:19
Καλώς τον συνάδελφο που έχει εξεταστική!! Και εγώ τα ίδια... αλλά τελικά ανοίγω και το βιβλίο!!
Λοιπόν για ατμόσφαιρα πας για τα εξής:

1)Εισαγωγή, καλή ιδέα είναι το Carbon βαρελάκι του God της pipercross με εύκαμπτη σωλήνα που ρουφάει από εισαγωγή κατ' ευθείαν 290 ευρώ τοποθετημένο.

2)Αύξηση της συμπίεσης, ροική εξέλιξη στη κεφαλή.

3)Πιο άγριο εκκεντροφόρο

4)Νέο πρόγραμμα

5)Ολόσωμη εξάτμιση, χταπόδι, μεσαίο, τελικό.

Ξέρω οτι δεν είπα κάτι άγνωστο αλλά ήθελα να τα συνοψίσω για να σε βοηθήσω να τα θυμάσαι!!

NAKATA-E30
04-06-09, 16:31
αυτα ειναι πανω απο 2000 με ενα μετριο υπολογισμο....ετσι δεν ειναι ??δεν λεω οτι ειναι πολλα απλα ρωταω αν ειμαι μεσα στις προβλεψεις..

Δημήτρης
04-06-09, 16:38
Χωρίς να τα έχω αθροίσει κάπου εκεί πρέπει να είναι, ε εντάξει δεν είναι και λίγα 2000 ευρώ έτσι δεν είναι? Αλλά αν τα διαθέσεις το αμάξι θα πηγαίνει μια χαρά!!

NAKATA-E30
04-06-09, 16:42
το ξερω ρε γαμωτο αλλα τοσο θα μου παει (περιπου,+- 300 ευρω) το τουρμπισμα χωρις να εννοω οτι κλεινω προς τα εκει απαραιτητα,ξερω γω..............

ptboul
04-06-09, 16:58
Καλώς τον συνάδελφο που έχει εξεταστική!! Και εγώ τα ίδια... αλλά τελικά ανοίγω και το βιβλίο!!
Λοιπόν για ατμόσφαιρα πας για τα εξής:

1)Εισαγωγή, καλή ιδέα είναι το Carbon βαρελάκι του God της pipercross με εύκαμπτη σωλήνα που ρουφάει από εισαγωγή κατ' ευθείαν 290 ευρώ τοποθετημένο.

2)Αύξηση της συμπίεσης, ροική εξέλιξη στη κεφαλή.

3)Πιο άγριο εκκεντροφόρο

4)Νέο πρόγραμμα

5)Ολόσωμη εξάτμιση, χταπόδι, μεσαίο, τελικό.

Ξέρω οτι δεν είπα κάτι άγνωστο αλλά ήθελα να τα συνοψίσω για να σε βοηθήσω να τα θυμάσαι!!


Για να συνοψίσω και εγώ αντίστοιχα για τουρμπο έχουμε:

1. Τουρμπίνα
2. Ιντερκούλερ
3. Πολλαπλή εξαγωγής
4. Σωλήνες
5. Πρόγραμμα

Όλα αυτά τα υπολογίζω μαζί με την εργασία γύρω στις 3.500-4.500 ευρώ

Για να μη πούμε για αλλαγή μπεκ, αντλίες βενζίνης, εκκεντροφόρους, κλπ..

Οπότε δύσκολο το βλέπω για 2.300 που υπολογίζεις.

crazy_beaver
04-06-09, 18:06
Xρησταρα τρώγεσαι με τα ρούχα σου ε??? πάντως με περιφεριακο τουρμπο θα παρεις καμια 50αρα αλογα λογικα και αφου μιλαμε για τοσο χαμηλη πιεση δεν ξερω αν θα χρειαστεις και μπεκ και αντλια . Με την ατμοσφαιρική βελτιωση δεν προκειται με καμια παναγια να παρεις τοσα αλλα θα φτιαξεις ενα μοτερ πριόνι.Οπότε για σκεψου τι θες πιο πολύ.Επειδή σε ξέρω ομως ειμαι σιγουρος οτι θες να ακουσεις τσαφ (ειναι αλλη φαση) οποτε για να δουμε μηπως μας γραψει καποιος που εχει το ιδιο μοτερ ακριβες κοστος και εντυπωσεις!!!!!!!Εχουμε παντως ακριβως τα ιδια δηληματα αλλα εγω οπου παω να το συζητησω μου λενε κατευθιαν η για κομπρεσορα η για μετατροπη Μ3!!!!!!!!!!!!!

m-power_01
04-06-09, 20:42
δεν ρωτας τον E30maniac...εκεινος νομιζω κανει τετοια ιστορια! Εγω παντως ψηφιζω ατμοσφαιρα...

panagiotis_200
04-06-09, 21:33
O E30aniac ειναι ο κατεξοχιν αρμοδιος σε αυτο το θεμα!!!!!!!!!κοιτα το γκαραζ του!!!και θα καταλαβεις :bullhorn:παμε για turbo!!!!!!!!!!!!!

NAKATA-E30
04-06-09, 23:10
η αληθεια ειναι οτι στις τιμες καποιες φορες θελω να τα βλεπω οπως με βολευει,αλλα πιστευω οτι η διαφορα δεν ειναι και τρελα μεγαλη,τα σετακια απο το ebay με αλλη τουρμπινα πως σας φαινεται σαν ιδεα,και κατι αλλο μια 28αρα (νομιζω 28αρα (κατι τετοιο) garret ειναι αυτη που εχει ανακατασκευασει ο μαστορας μου και μου δινει ) σε τι τιμη παιζει για να δω αν ειναι καλη η τιμη που μου ειπε.

Dimzan
04-06-09, 23:20
εγω παντως θα ηθελα να δω ενα home made προτζεκτ διοτι φανταζομαι κατι τετοιο θα κανεις. Το σετακι απο το ebay νομιζω δινει και τον ανταπτορα για το χταποδι οποτε γλυτωνεις καμποσα απο εκει.

Οκ, το να τα κουμπωσεις στο αμαξι φανταζομαι ειναι το ευκολο κομματι. Πως θα τα κανεις να λειτουργησουν? Με τι εγκεφαλο θα λειτουργησουν ολα αυτα σωστα?

Ο Μ20 δεν εχει καμια τρελη συμπιεση οποτε 0.4 μπορεις ανετα να σηκωσεις. Τα μπεκ ομως θα αντεξουν? Μεχρι ποια πιεση μπορουν να αποδωσουν? διοτι εσυ μπορει να δινεις πιεση αλλα τα μπεκ σε καποια φαση θα δωσουν μεχρι ενα σημειο και μετα φτωχο μιγμα και μπαμ....

Θες πολυ ψαξιμο, και πιστευω πως με 1200 δε γινεται δουλεια (δυστυχως). Ειναι ενδιαφερον παντως να δουμε πως θα τσουλησει.

Πρωσοπικα σε αμαξι σαν το Ε30 που τα ανταλλακτικα ειναι φτηνα και δε με νοιαζει τοσο πολυ το να μπαινω τρενο και να φοβαμαι μη με στειλει το τουρμπο θα δοκιμαζα τη λυση του τουρμπο. Η ατμοσφαιρικη βελτιωση θα σου δωσει στο Μ20 μαξιμουμ 250 με εκκεντροφορο κανιβαλο οποτε θα καις τα κερατα σου.

Ψηφιζω τουρμπο με την προυποθεση να το προσεξεις και να γινει σωστη δουλεια

oldcarskickass
04-06-09, 23:45
Καταρχάς θεωρώ άκυρο μοτέρ που η ίδια η BMW δεν έβαλε σε ///Μ να προσπαθήσεις να το βελτιώσεις ατμοσφαιρικά σε μεγάλο επίπεδο.

Σε ατμοσφαιρικό επίπεδο χωρίς να ξεφεύγεις σε κόστος μπορείς να βάλεις :
1)λουφτ μπεκ από το 3500cc (Ε34 535, Ε28 535)με την προυπόθεση ότι ο εγκέφαλος σου είναι Motronic 1.3
2)μια σωστή εξάτμιση από το χταπόδι μέχρι πίσω
3)ένα σετ καινούρια μπουζοκαλώδια και το σύστημα ρότορα - ράουλο, καπάκι ντιστριμπιτέρ, είναι παλιό μοτέρ και όσο να είναι τα κομμάτια αυτά είναι ταλαιπωρημένα.
4)ένα τσιπάκι κονσέρβα
Πιστεύω εδώ είμαστε στα 600 - 700€ (ανάλογα την ποιότητα της εξάτμισης που θα πάρεις.

Μετά μπορείς να πας
5)εκκεντροφόρο
6)ροϊκή στο καπάκι


Για το θέμα τούρμπο θεωρώ ότι 1200€ είναι λίγα αν θες να παραμείνει το μοτέρ αξιόπιστο.

Πάντως μια απάντηση από τον γλήγορο τον Παναγιώτη έχει μεγάλο ειδικό βάρος!

NAKATA-E30
04-06-09, 23:50
μιας και ο μαστορας ειναι τοπ θελω να πιστευω οτι απο θεμα δουλειας θα εχουμε οτι καλυτερο(το δυνατον βεβαια) γινεται,εν τω μεταξυ ο καθενας λεει και ενα σημειο ,μια λεπτομερεια κατι που μπορει και να εχω προβλημα....οποτε με βλεπω να κοιταω το thread μια μερα πριν παω μαστορα και να κανω σημειωσεις ,παλι καλα ειμαι καλος στα σκονακια 6 χρονια τωρα!

john318is
05-06-09, 04:06
για τρουμπο σε βλεπω φιλε..να ξερεις..