PDA

Επιστροφή στο Forum : Kompressor σε Μ43..


///M_Spartan
10-06-09, 13:46
Γεια και χαρα σε ολα τα παιδια.Σκεφτομαι σοβαρα ενα κιτ κομπρεσορ για το 318 μου.Φοραει τον Μ43 και εχω την απορια αν για αυτο μου τον σκοπο θα χρειαστω σφυριλατα πιστονια.
Θα ηθελα λοιπον να μου απαντησουν οι γνωστες των μηχανολογικων θεματων ή καποιος που το εχει δοκιμασει.

zaharias
10-06-09, 14:03
Γεια και χαρα σε ολα τα παιδια.Σκεφτομαι σοβαρα ενα κιτ κομπρεσορ για το 318 μου.Φοραει τον Μ43 και εχω την απορια αν για αυτο μου τον σκοπο θα χρειαστω σφυριλατα πιστονια.
Θα ηθελα λοιπον να μου απαντησουν οι γνωστες των μηχανολογικων θεματων ή καποιος που το εχει δοκιμασει.

Εξαρταται τι αλογα θελεις να "βγαλεις".. Το ποιο πιθανο, ειναι να μην χρειαζεσαι σφυριλατα γιατι ο κομπρεσσορας δουλευει με χαμηλη πιεση.. Εδω και τουρμπο δουλευει στον Μ43 με χαμηλη πιεση και δεν χρειαζεται σφυριλατα και εχεις 170 αλογακια.. Ειναι "σκυλι" μοτερ παντως.. Εχει πολλα χλμ το μοτερ σου?? Εχεις βρει κιτ κομπρεσσορ?? (τιμη κτλ??)

stelmaniac
10-06-09, 14:09
Στη θεση σου θα εβαζα εναν 2,5 Μ54 με τα ιδια η λιγοτερα χρηματα, με περισσοτερη δυναμη και εγγυημενη αξιοπιστια...Τωρα οσο για το δηλωμα του μοτερ....υπαρχουν λυσεις....

///M_Spartan
10-06-09, 14:22
Kατ αρχην σ ευχαριστω Στελιο για την γρηγορη απαντηση.Δεν εχω καταληξει σε καποιο συγκεκριμενο κιτ.Οσο αφορα τα χιλιομετρα εχω 140.000.Εχω υπ οψη μου για ενα μοτερ 330 46αρι αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν το υπαρχει ακομα εκει που το ειχα βρει, θα κανω βεβαια ενα τηλ να μαθω αν ειναι διαθεσιμο και οσο για το αν θα το δηλωσω......φυσικα και οχι.

///M_Spartan
10-06-09, 14:24
Το Μ43 ειναι οντως "σκυλι" μοτερ !!! Οσοι το εχουν ή το ειχαν καποτε δεν τους προδωσε .

///M_Spartan
10-06-09, 14:26
Τhanx a lot Zaharia ...

Inferno
10-06-09, 14:27
Στη θεση σου θα εβαζα εναν 2,5 Μ54 με τα ιδια η λιγοτερα χρηματα, με περισσοτερη δυναμη και εγγυημενη αξιοπιστια...Τωρα οσο για το δηλωμα του μοτερ....υπαρχουν λυσεις....

:+1: έτσι είναι όπως τα λέει ο στέλιος.. οποιαδήποτε άλλη λύση στην περιπτωσή σου (και μας αν θες:D) είναι ρίσκο κατά την άποψή μου.. βάλε το Μ54 να τελειώνεις.. Αλήθεια κομπρέσσορα για τον Μ43 που βρήκες? Ρωτάω, γιατί έναν έχω βρει κι αυτός έχει σταματήσει να παράγεται απ' ότι άκουσα!

///M_Spartan
10-06-09, 14:29
:+1: έτσι είναι όπως τα λέει ο στέλιος.. οποιαδήποτε άλλη λύση στην περιπτωσή σου (και μας αν θες:D) είναι ρίσκο κατά την άποψή μου.. βάλε το Μ54 να τελειώνεις.. Αλήθεια κομπρέσσορα για τον Μ43 που βρήκες? Ρωτάω, γιατί έναν έχω βρει κι αυτός έχει σταματήσει να παράγεται απ' ότι άκουσα!
Moυ το προτειναν στην αντιπροσωπεια της Καλαματας αλλα δεν το εψαξα περισσοτερο μονο σαν σκεψη το κρατησα στο μυαλο μου.

zaharias
11-06-09, 01:11
Moυ το προτειναν στην αντιπροσωπεια της Καλαματας αλλα δεν το εψαξα περισσοτερο μονο σαν σκεψη το κρατησα στο μυαλο μου.

Για πες τιμη...

///M_Spartan
11-06-09, 01:22
3.450 euro τοσο μου ειπαν.Λιγο χαμηλα δεν ειναι ?

BILL007
11-06-09, 01:32
Μια χαρά είναι...Πάντως φίλε αν το αλλάξεις το μοτέρ και το δίνεις λογική τιμή για τα χιλιόμετρα του με ενδιαφέρει...:) Εγώ θα πάω μάλλον για τα πολύ ΜΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ...:D:D:D



γιατί έναν έχω βρει κι αυτός έχει σταματήσει να παράγεται απ' ότι άκουσα!

Τι μάρκα ήταν φίλε?

///M_Spartan
11-06-09, 01:37
[QUOTE=BILL007;292843]Μια χαρά είναι...Πάντως φίλε αν το αλλάξεις το μοτέρ και το δίνεις λογική τιμή για τα χιλιόμετρα του με ενδιαφέρει...:) Εγώ θα πάω μάλλον για τα πολύ ΜΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ...:D:D:D

Τα ΜΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ??

///M_Spartan
11-06-09, 01:55
Αν τελικα διωξω τον Μ43 Βασιλη θα το κουβεντιασουμε και για την τιμη και για ολα.

BILL007
11-06-09, 02:02
Τα ΜΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ??

Aξιόπιστα έχεις μέχρι και 220-240 στο Μ43 (αναλόγως και τα λεφτά που θα επενδύσεις...)

Ορίζοντας λοιπόν τα αξιόπιστα,τα μη αξιόπιστα αυτο-ορίζονται...:party::dupe:

Αν τελικα διωξω τον Μ43 Βασιλη θα το κουβεντιασουμε και για την τιμη και για ολα.

Oκ φίλε μου!:)

crazy_beaver
11-06-09, 02:10
Aξιόπιστα έχεις μέχρι και 220-240 στο Μ43 (αναλόγως και τα λεφτά που θα επενδύσεις...)

Ορίζοντας λοιπόν τα αξιόπιστα,τα μη αξιόπιστα αυτο-ορίζονται...:party::dupe:



Oκ φίλε μου!:)


Αυτες οι αινιγματικες -φως φαναρι απαντησεις πολυ μ αρεσουν!!!!!!!!!!!!

tasosbmwe30
11-06-09, 02:40
εχει ο Καφουνης στο site του kompressor για Ε46(μαλλον με Μ43 μοτερ.....δεν ξερω στα σιγουρα να σου απαντησω....)
http://www.kafounis.gr/bmw/index.html
Δεν χανεις τιποτα να τον ρωτησεις.....!!!

konc
11-06-09, 02:41
Aξιόπιστα έχεις μέχρι και 220-240 στο Μ43 (αναλόγως και τα λεφτά που θα επενδύσεις...)

Να κάνω λίγο αυτόν τον κλασσικό δικηγόρο του διαβόλου :)

Αν εννοείς χωρίς να αλλάξεις εντόσθια (μόνο με λίγο χαμηλότερη συμπίεση = φλάτζα) τα πραγματκά αξιόπιστα ορίζονται κάτω από τα 200, γύρω στα 190 για τον 1.6l. Για οτιδήποτε παραπάνω πας σε υπολογίσιμα μεγάλη τουρμπίνα (με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό για το ωφέλιμο φάσμα, για τις χαμηλές στροφές κλπ) και με μεγάλο ζόρι στα εσωτερικά. ΟΚ, σκυλιά τα Μ43 αλλά μοτεράκια είναι και αυτά και μάλιστα παλιά.

///M_Spartan
11-06-09, 02:45
Kαλη φαση το site του Καφουνη.Θα κανω ενα τηλ αυριο και βλεπουμε.

BILL007
11-06-09, 09:09
Να κάνω λίγο αυτόν τον κλασσικό δικηγόρο του διαβόλου :)

Αν εννοείς χωρίς να αλλάξεις εντόσθια (μόνο με λίγο χαμηλότερη συμπίεση = φλάτζα) τα πραγματκά αξιόπιστα ορίζονται κάτω από τα 200, γύρω στα 190 για τον 1.6l. Για οτιδήποτε παραπάνω πας σε υπολογίσιμα μεγάλη τουρμπίνα (με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό για το ωφέλιμο φάσμα, για τις χαμηλές στροφές κλπ) και με μεγάλο ζόρι στα εσωτερικά. ΟΚ, σκυλιά τα Μ43 αλλά μοτεράκια είναι και αυτά και μάλιστα παλιά.

Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα σου φίλε Konc...Δεν το συζητάμε...Για να πας 200-240 πειράζεις και εσωτερικά εννοείται!!!!...Αλλιώς ούτε καν 200...Μακάρι να ήταν και 190 αλλα δεν θα μπορέσει...160-170 και καλά να είμαστε...
Απλά επειδή μιλάμε και για αξιοπιστία και επειδή έχω παράδειγμα αμάξι με τόσα πάνω κάτω (200-240) γι αυτό μιλάω και για αξιοπιστία (φυσικά έχουν επενδυθεί λεφτά που θα έπαιρνες 6κύλινδρο,αλλά άλλη η φάση της υπερτροφοδότησης,κακά τα ψέματα...Μακρυά απο γραμμικότητες...ΑΠΕΤΑΞΑΜΗΝ! :dupe:')

Οσο για τα παλιά μοτέρ,είναι ίσως το κέρδος τους πλεον οσον αφορά τον τομέα υπερτροφοδότησης,σε σχέση με πολλά καινούργια μοτέρ (πιο οικονομικά βέβαια ως προς την κατανάλωση,αλλά έτσι είναι στη ζωή,υπάρχει ένα συνεχές "trade off"...Aλλού κερδίζεις και αλλού χάνεις...)
Αν το καλοσκεφτούμε για να πάρουμε το άλλο άκρο λοιπόν (σε BMW),πρέπει να πας σε κάτι πραγματικά πολύ καινούργιο (πχ βλέπε 335) και πάλι να ρισκάρεις πολύ περiσσότερα απ'όλες τις απόψεις...Ενώ αν σκάσει το Μ43 τι έγινε?Πας και παίρνεις ένα άλλο και φτου κι απ'την αρχή το project και ο πειραματισμός...Αν σκάσει ένα 335 παίρνεις άλλο? :scratchch

Kαλη φαση το site του Καφουνη.Θα κανω ενα τηλ αυριο και βλεπουμε.

Περιμένουμε νεα σχετικά...Γιατί για τούρμπο σε Μ43 έχω ακούσει,για κομπρέσσορα πρώτη φορά!LOL!:D

Inferno
11-06-09, 10:44
http://downingatlanta.com/downingatlanta/da_superchargers_info_new.htm
(Τον βρίσκουμε και εδώ στο τέλος της σελίδας: http://www.koperformance.com/BMW/turbo_superchargers/index.htm)

καθώς υπάρχει και αυτός:
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_superchargers/ko_performance/1pt8_9_liter_bmw_z3_318_supercharger_kit/ko_performance_e36_e37_1pt8L_1pt9L_bmw_318_bmw_z3_ supercharger_kit.htm

crazy_beaver
11-06-09, 12:08
Για την ko performance δεν ακουγονται και τα καλυτερα!!!!!!

leyteris
11-06-09, 12:37
Kαλη φαση το site του Καφουνη.Θα κανω ενα τηλ αυριο και βλεπουμε.

φιλε ο καφουνης απο οτι ξερω εχει κομπρεσορα αλλα ολο το κιτ το χρεωνει 4500-5000 ευρω.Δουλευει στο 0,5bar με αξιοπιστια.

///M_Spartan
11-06-09, 12:42
Περισσοτερες πληροφοριες απο δευτερα παιδια γιατι τωρα φευγω για το rally acropolis.