PDA

Επιστροφή στο Forum : θορυβος απο την πεταλουδα??


vni
11-06-09, 14:30
Νέος στο forum, κατοχος εδώ και ένα μήνα ενός άσσου 1600.
Εκτός απο τον γνωστό?? (κατά την αντιπροσωπεία) ήχο "πετρελαιοκινητήρα" που άκουσα απο την πρώτη στιγμή (εχω πεισθεί πλέον, καλώς ή κακώς - διορθώστε με- οτι δεν είναι πρόβλημα), επιπλέον τις τελευταίες ημέρες παρατηρησα εναν ηχο, σαν στριγγλισμα, στην δεξια περιοχη του χωρου της μηχανής οταν βρισκομουν στο ρελαντι. Στην αντιπροσωπεια μου είπαν οτι δεν τους εχουν ξαναρωτησει για κάτι τέτοιο αλλά παραδεχθηκαν οτι το ακούνε. Μετα απο δύο μέρες μου απαντησανε οτι διαπιστώσανε οτι το κανουν ολοι οι άσσοι, ειναι φυσιολογικό και προέρχεται απο την πεταλουδα.
Εχει κανεις άποψη για το θέμα?
Εχει ακουσει κανεις ιδιαιτερο ηχο που ξεκινα στο ρελαντι απο την πεταλουδα??

m-power_01
13-06-09, 22:26
εισαι μεσα στο αμαξι και ακουγεται τετοιο πραγμα ? ή εισαι εξω με ανοιχτα καπο και εχεις στησει αυτι απο πανω???

vni
14-06-09, 06:30
Μ-power 01 σε ευχαριστω για την επικοινωνία σου.
Ο ήχος ακούγεται και οταν είμαι μεσα στο αυτοκινητο με ανοιχτά παραθυρα (στο ρελαντι).Το ακουσανε ηδη σε αλλες τρεις εξουσιοδοτημενες (μεγαλες) αντιπροσωπειες και μου ειπαν οτι ο ήχος δεν ειναι φυσιολογικός (σε αντιθεση με την απάντηση της αντιπροσωπειας αγοράς). Σε δύο απο αυτες, με τα ακουστικα, δεν μπορέσανε να εντοπίσουν τον ηχο. Το βάλαμε στον εγκέφαλο και δεν εδειξε τίποτα. Αυτό που είδαμε είναι οτι το δυναμο δίνει περιπου 1 Volt παραπάνω τάση και θα αλλάξουμε δυναμο. Η γνωμη τους ειναι οτι ο ήχος δεν προέρχεται απο την πεταλουδα.

ΓΙΑΝΝΗΣ
14-06-09, 08:49
Και εγω που το εχω το αμαξι, αυτον τον ηχο που λες δε τον εχω ακουσει, εκτος απο το κροταλισμα που το κανουν ολα τα μοτερ της bmw με αμμεσο ψεκασμο (τετρακυλινδρα)
Θα ελεγα να ξαναπας και να επιμεινεις να το φτιαξουν....

giannis 116
15-06-09, 23:36
Μηπως ειναι απο τον συμπιεστη κλιματισμου;... Υπαρχει προιστορια σε ασσους, θορυβοι, σφυριγματα κλπ εκει γι αυτο και το λεω. Να τους πεις να το δουν κι αυτο.
Το αμαξι ποσα χιλιομετρα εχει. Αν εχει αρκετα παιζει να ναι και κανα ρουλεμαν απο καποιο ραουλο του λουριου.

vni
16-06-09, 08:48
ο θορυβος ακουγεται ανεξαρτητα απο την λειτουργία ή οχι του κλιματισμού. Συγκεκριμένα τον ακούω με το A/C εκτος, στο ρελαντι, και δεν εχω προσέξει τι γίνεται με τo Α/C εντός. Εχει 1500 km μόνο (1 μηνός αυτοκινητο).

veliopou
16-06-09, 15:04
φίλε κατευθείαν αντιπροσωπεία και μην φύγεις από εκεί αν δεν σου πουν τι είναι και δεν στο φτιάξουν. Με τόσο καινούργιο αυτοκίνητο δεν αποκλείεται να είναι το οτιδήποτε (αστοχία υλικού)
μην το αφήσεις

giannis 116
16-06-09, 15:07
Πολλες φορες κανει θορυβο ο συμπιεστης κλιματισμου και χωρις να ειναι εντος το κλιμα,αφου αυτος στρεφει οπως και να χει, αεργα ομως. Ειχε τυχει σε γνωστο μου με ασσο προ f/l και του τ αλλαξαν στα πρωτα χμ εντος εγγυησης κι επισης και στο δικο μου κανει ενα αμυδρο σφυριγμα ο συμπιεστης κλιματισμου, δουλευει δε δουλευει το κλιμα.

116sport
17-06-09, 13:41
θορυβο πετρελαικονιτηρα εκανε και εμενα για τα ππρωτα χιλιαδες χιλιομετρα.
αυτο σταματησε μετα την πρωτη αλλαγη λαδιων

vni
17-06-09, 14:13
Για το θορυβο πετρελαιοκινητηρα μου εχουν πει οτι προερχεται απο τα μπεκ λογω του αμεσου ψεκασμου. Κανεις δεν μου ειπε οτι σταματαει με την αλλαγη λαδιων. Μακαρι να ειναι ετσι. Η πρωτη αλλαγη λαδιων μετα το ρονταρισμα πότε προτείνετε να γίνεται; Εχω ακουσει για 3000km.
Για το θεμα του αλλου θορυβου στον κινητηρα (οπως αναφέρω στην πρωτη μου επικοινωνια) εχει άλλος ανάλογη εμπειρία???

m-power_01
18-06-09, 12:07
2000 km αν μπορεις ειναι καλα...οχι οτι θα γινει κατι αμα πας στις τρεις.Απλως εγω ετσι συνηθιζω

vni
22-06-09, 09:12
Συνοψιζω τα προβλήματα που εχει βγαλει σε ενα μηνα το αυτοκινητο.
1) εντονος θορυβος (στριγγλισμα σαν απο ηλεκτρικο κινητηρακι) ίσως απο το δυναμο
2) το δυναμο δινει 1 Volt παραπάνω τάση
3) ο εγκεφαλος δεν δινει σημα για την υπερταση του δυναμο
4) ο εγκεφαλος δεν εδειξε σημανση για τα δυο (αριστερα) ελαστικα που ξεφουσκωθηκαν πληρως
5) ο συναγερμος εχει μπλοκαρει και δεν μπαινει

ξερει κανεις μηπως ολα αυτα μπορει να προερχονται απο το δυναμο? Τι γινεται με τις εγγυησεις ελαστικων?
Το ανταλλακτικο δυναμο δεν εχει ερθει ακομη απο Γερμανια και απο την αντιπροσωπεια μου συνεστησαν
να μην κινω το αυτοκινητο!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ
22-06-09, 14:15
Συνοψιζω τα προβλήματα που εχει βγαλει σε ενα μηνα το αυτοκινητο.
1) εντονος θορυβος (στριγγλισμα σαν απο ηλεκτρικο κινητηρακι) ίσως απο το δυναμο δεν
2) το δυναμο δινει 1 Volt παραπάνω τάση
3) ο εγκεφαλος δινει σημα για την υπερταση του δυναμο
4) ο εγκεφαλος δεν εδειξε σημανση για τα δυο (αριστερα) ελαστικα που ξεφουσκωθηκαν πληρως
5) ο συναγερμος εχει μπλοκαρει και δεν μπαινει

ξερει κανεις μηπως ολα αυτα μπορει να προερχονται απο το δυναμο? Τι γινεται με τις εγγυησεις ελαστικων?
Το ανταλλακτικο δυναμο δεν εχει ερθει ακομη απο Γερμανια και απο την αντιπροσωπεια μου συνεστησαν
να μην κινω το αυτοκινητο!!!

Μηπως το 1 βολτ παραπανω δεν το βλεπει σαν προβλημα ο εγκεφαλος γι' αυτο και δεν βγαζει σημα?
Οσο για τα ελαστικα, ειχες κανει reset οταν το πηρες το αμαξι, και καθε φορα που βαζεις πιεση στα λαστιχα?
Τωρα για τον συναγερμο, μπορει οντως να ειναι προβλημα το 1 βολτ και να εκανε καποιο θεμα στο αλαρμ, αλλα μπορει και να θελει καποια ρυθμιση απο την αντιπροσωπεια.
Οπως και να εχει κοιταξε να χαρεις το αμαξι σου και σου ευχωμαι ολα του τα προβληματα να ειναι περαστικα και αυτα τα τελευταια!!:dblthumb2

vni
22-06-09, 14:54
όσον αφορα τα ελαστικά δεν ξέρω τι ειχε γίνει απο το εργοστασιο ή την αντιπροσωπεια. όταν το παρέλαβα δεν ειχα κανει reset. Τώρα εφόσον τους εβαλα αέρα έκανα μόνος μου reset και τα παρακολουθω. Δυστυχως εφοσον δεν κινω το αυτοκινητο και τρεχω στις αντιπροσωπειες οχι μονο δεν το χαιρομαι αλλα το αντιθετο μαλιστα.

CP_Racing
01-07-09, 01:46
Τελικά βρέθηκε άκρη στο πρόβλημα? Τι ήταν?

vni
01-07-09, 15:36
Περιμένω για αλλαγή δυναμό και εντατήρα (λένε οτι μάλλον ο θόρυβος προέρχεται απο εκει).
Μου είπαν στο service οτι πρόβλημα στον εντατηρα είχε παρουσιαστει σε προηγούμενους άσσους
αλλα στα καινουργια έχει διορθωθεί. Με τα πολλά δεν χρησιμοποιώ ακόμη το αυτοκίνητο.

CP_Racing
01-07-09, 21:49
Περιμένω για αλλαγή δυναμό και εντατήρα (λένε οτι μάλλον ο θόρυβος προέρχεται απο εκει).
Μου είπαν στο service οτι πρόβλημα στον εντατηρα είχε παρουσιαστει σε προηγούμενους άσσους
αλλα στα καινουργια έχει διορθωθεί. Με τα πολλά δεν χρησιμοποιώ ακόμη το αυτοκίνητο.


Να φοβάσαι τα "μάλλον"...

Φιλική συμβουλή: Μέγας ύποπτος είναι ο συμπιεστής του κλιματισμού!

giannis 116
02-07-09, 10:31
Θα συμφωνησω για το συμπιεστη κλιματισμου, εχει κακη 'προιστορια' στους ασσους το συγκεκριμενο εξαρτημα...

vni
14-07-09, 08:09
Μου αλλάξανε τεντωτήρα (που είχε 100% πρόβλημα) και δυναμό. Ο ενοχλητικός συνεχής θόρυβος εξαφανίστηκε. (Ακούστηκε κάτι για 2 sec τρεις φορές μέσα σε 300km). Τα πράγματα φαίνονται να στρώνουνε. (Δεν θέλω να κάνω γκρίζα διαφήμιση για το πού αναγνώρισαν το πρόβλημα και το εψαξαν επισταμένως).

Ghost_
14-07-09, 23:55
Δεν κάνεις γκρίζα διαφήμιση αντιθέτως οι καλοί πρέπει να λέγονται και μείς να τους τιμάμε..!!


Γιατί δυστυχώς είναι πολύ λιγότεροι από τους ''κακούς''...

vni
16-07-09, 08:17
Μακραν η καλυτερη εξυπηρετηση στο service: motion n' style Νεα Κηφισια

telamon
28-11-09, 03:26
file kai egw akouw ena thorivo kati san tsi tsik apo to panw deksia meros tou kinitira kai mou eipan oti einai apo tin petalouda... vevaia kai egw tha to psaksw kai allo...

vni
02-12-09, 08:00
από οτι έχω καταλάβει μέχρι τώρα θόρυβος απο πεταλούδα
δεν υπάρχει στους άσσους. Το τσιτσίρισμα (κάτι σαν ηλεκτροκινητηράκι που
παίρνει εμπρός) μου ξαναακούστηκε όταν λειτουργούσε ο κινητήρας σε χαμηλές στροφές
(πχ κατά το παρκάρισμα). μην το αφήσεις αλλά να είσαι προετοιμασμένος για πολύ
ψάξιμο. Αν θες ενημέρωσέ με για την εξέλιξη.

telamon
02-12-09, 14:29
η αληθεια είναι ότι ο ήχος αυτος γίνεται λίγο πιο συνεχόμενος όταν πατάω ανεπέστιτα το γκάζι και μετά σταματάει...οπότε ίσως είναι απο την πεταλούδα όταν ξεκινάς να δίνεις γκάζι...αλλα και πάλι δεν ξέρω αν έτσι πρέπει να γίνεται...οτι νεότερο σου λέω...από ποια αντιπροσωπεία σου είπαν για την πεταλούδα?

vni
02-12-09, 14:44
spanos συγγρου. πάντως το τρίξιμο που ακούγεται σε εσένα δεν μοιάζει με αυτό που έχω ακούσει εγώ.

halkida116mpack
08-12-09, 00:52
το τσικ τσικ που λετε αν καταλαβα λετε οτι ειναι απο την πεταλουδα...αν καταλαβα καλα για να σας πω τι γνωριζω...προερχεται απο μια μοναδα της siemens δεξια του κινητηρα και ακουγεται για καποια δευτερολεπτα αφου σβησει ο κινητηρας...ειναι φυσιολογικο και το κανει αυτο για να εξισσοροπισει την πιεση του καυσιμου στην πεταλουδα με τα επιστρεφομενα καυσιμα...ετσι μου ειπε καποιος που θεωρειται γκουρου των bmw εδω στην χαλκιδα...τη δευτερη μερα του το πηγα εγω τωρα εχω 27000 χλμ κ δεν εχω το παραμικρο προβλημα...αρα μαλλον ειχε δικιο ο τεχνικος...δεν ξερω μηπως καταλαβα λαθος το προβλημα σας.αν ναι συγνωμη απλα μην το λαβετε υπ οψιν σας.