PDA

Επιστροφή στο Forum : M3 E46 (Strax) vs M3 E46 SMG!


Strax
21-07-05, 08:27
Αν και οι συνθήκες ήταν πολύ κακές (βλέπε 36 βαθμούς, αιρ-κοντίσιον και αρκετή κίνηση) κάναμε μερικά ανοιγματάκια με έναν τρελαμένο, από πολλές απόψεις, φίλο. Είχαν προηγηθεί διάφοροι τεχνικοί έλεγχοι, από τους οποίους είχα μια δυσάρεστη έκπληξη, η οποία όμως γρήγορα αποκαταστάθηκε. Πατήσαμε και από 2ες και από 3ες και φτάσαμε μέχρι και 180 χλμ. Δυσκολευτήκαμε πάρα πολύ να συγχρονιστούμε στην εκκίνηση, αλλά τελικά καταφέραμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα. Ήμουν γενικά πιο γρήγορος, αλλά οι διαφορές δεν ήταν μεγάλες. Άνοιγα σιγά-σιγά μέχρι το σημείο που αναγκαζόμασταν να σταματήσουμε μια και πολλές φορές κάναμε ζιγκ ζαγκ μέσα στην κίνηση. Μέγιστη διαφορά γύρω στο 1 αμάξι και κάτι.

Panoz
21-07-05, 08:37
Στά λεγα ή δε στά λεγα? Θα το ξαναπώ και δημοσίως....ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ Μ3 Ε46 ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ CSL....και επειδή και εγω είχα κάνει ότι και ο Στράτος αλλά με άλλο "έγκυρο" βελτιωτή, το μόνο το οποίο βελτιώνει τη κατάσταση είναι ένα καλό σύστημα εξαγωγής απο το χταπόδι μέχρι πίσω...μιλάμε για περίπου 12-15 άλογα στο τροχό....και τέλος. Μην ξενχάμε πως ο κινητήρας αυτός έχει ήδη πάνω απο 100 hp/lt.......και για να μπω πάλι στο topic, το παραπάνω αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο για μένα....και με ιδανικές συνθήκες πάλι τα ίδια θα δεις....sorry που είμαι τόσο σκληρός αλλά σε αγαπάω βρε κουτό!!!

Fanatic
21-07-05, 08:43
Θα το ξαναπώ και δημοσίως....ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ Μ3 Ε46 ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ CSL....και επειδή και εγω είχα κάνει ότι και ο Στράτος αλλά με άλλο "έγκυρο" βελτιωτή, το μόνο το οποίο βελτιώνει τη κατάσταση είναι ένα καλό σύστημα εξαγωγής απο το χταπόδι μέχρι πίσω...μιλάμε για περίπου 12-15 άλογα στο τροχό....και τέλος.

Mην του λες τετοια του ανθρωπου και του βαζεις ιδεες γιατι θα το κανει πυραυλοκινητο στο τελος και θα παταει απαντες....συγχαρητηρια στον Στρατο για τα 'παιχνιδια' που 'παιζει' με φιλους του! :hello:

santo
21-07-05, 10:56
Στά λεγα ή δε στά λεγα? Θα το ξαναπώ και δημοσίως....ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ Μ3 Ε46 ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ CSL....και επειδή και εγω είχα κάνει ότι και ο Στράτος αλλά με άλλο "έγκυρο" βελτιωτή, το μόνο το οποίο βελτιώνει τη κατάσταση είναι ένα καλό σύστημα εξαγωγής απο το χταπόδι μέχρι πίσω...μιλάμε για περίπου 12-15 άλογα στο τροχό....και τέλος. Μην ξενχάμε πως ο κινητήρας αυτός έχει ήδη πάνω απο 100 hp/lt.......και για να μπω πάλι στο topic, το παραπάνω αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο για μένα....και με ιδανικές συνθήκες πάλι τα ίδια θα δεις....sorry που είμαι τόσο σκληρός αλλά σε αγαπάω βρε κουτό!!!

:offtopic: Μιας και ανέφερες CSL... το ξέρεις οτι με Μ5 Ε39 πάει σχεδόν τα ίδια..? Σε videaki κόντρα σε γερμανική εθνική το video car είναι CSL και μπροστα είναι Μ5 Ε39 και RS6, και σε 5-6 ανοίγματα που κάνουν όταν το CSL πατάει μαζί με τους αλλούς.. κόβει και ξαναπατάει για να μην πέσει πάνω τους!! ΧΟΝΤΡΟ!!
Α ρε CSL.. θεριό ανήμερο.. για να κανονίζετε μια ψιλή με Στάθη.... ;)

alexk
21-07-05, 11:27
Α ρε CSL.. θεριό ανήμερο..

Σεβασμός στο εργαλείο παρακαλώ!
Δεν είναι καθόλου τυχαίο που κοστίζει τόσα παραπάνω χρήμματα από την νορμάλ Μ3.

greekm3
21-07-05, 16:10
Στά λεγα ή δε στά λεγα? Θα το ξαναπώ και δημοσίως....ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ Μ3 Ε46 ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ CSL....και επειδή και εγω είχα κάνει ότι και ο Στράτος αλλά με άλλο "έγκυρο" βελτιωτή, το μόνο το οποίο βελτιώνει τη κατάσταση είναι ένα καλό σύστημα εξαγωγής απο το χταπόδι μέχρι πίσω...μιλάμε για περίπου 12-15 άλογα στο τροχό....και τέλος. Μην ξενχάμε πως ο κινητήρας αυτός έχει ήδη πάνω απο 100 hp/lt.......και για να μπω πάλι στο topic, το παραπάνω αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο για μένα....και με ιδανικές συνθήκες πάλι τα ίδια θα δεις....sorry που είμαι τόσο σκληρός αλλά σε αγαπάω βρε κουτό!!!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ PANOZ...ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ,ΤΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ,(ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ)..ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΛΤΙΩΤΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟ,(ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ)ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΕΣ Μ3 ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ CSL...ΑΠΛΩΣ ΤΗΝ CSL ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝΕ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ(ΠΑΝΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ)..ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΛΑΦΡΩΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ Η CSL ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΕΛΑΦΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΡΜΑΛ :cheers:
...ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΩΣ ΙΣΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΜΙΑ Μ3 ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ...ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΩΣΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΑΠΛΩΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΤΙ ΕΧΩ ΤΡΑΒΗΞΕΙ....
ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Panoz
21-07-05, 17:06
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ PANOZ...ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ,ΤΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ,(ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ)..ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΛΤΙΩΤΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟ,(ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ)ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΕΣ Μ3 ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ CSL...ΑΠΛΩΣ ΤΗΝ CSL ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝΕ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ(ΠΑΝΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ)..ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΛΑΦΡΩΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ Η CSL ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΕΛΑΦΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΡΜΑΛ :cheers:
...ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΩΣ ΙΣΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΜΙΑ Μ3 ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ...ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΩΣΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΑΠΛΩΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΤΙ ΕΧΩ ΤΡΑΒΗΞΕΙ....
ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Επειδή και εγώ είχα κάποτε μια Ε46 Μ3 και είχα κάνει ότι γίνεται απο πλευράς βελτίωσης, στο μόνο που είχα καταλήξει ήταν στην αλλαγή όλου του συστήματος εξαγωγής (13 ίπποι στο τροχό)...και πάντα ότι έκανα το δυναμομετρούσα (είτε πρόσθετα, είτε αφαιρούσα πράγματα)...απο κει και πέρα εάν υπάρχουν κάποιοι βελτιωτές που ισχυρίζονται πως μπορούν να βελτιώσουν αισθητά τον S54, πάντα μέσα στα πλαίσια της αξιόπιστης καθημερινής χρήσης και πάντα ατμοσφαιρικά, τότε θα το πιστέψω μόνο αν δω δυναμομέτρηση πριν και μετά (στο ίδιο δυναμόμετρο και με παρόμοιες συνθήκες) ή δω αισθητές διαφορές (> 3 αυτοκίνητα) στο δρόμο σε σύγκριση με νορμάλ αυτοκίνητο (πάντα απο στάση).
Είμαι λίγο δύσπιστος είναι η αλήθεια αλλά έχω φάει τα μούτρα μου με το συγκεκριμμένο αυτοκίνητο! Πάντως μέχρι τώρα δεν έχω συναντήσει βελτιωμένη Μ3 ατμοσφαιρική η οποία να έχει σημαντικές διαφορές με τη νορμάλ. Με τα λεφτά που ζητάνε και οι βελτιωτές, το αποτέλεσμα που παίρνεις είναι πέρα για πέρα δυσανάλογο με τα χρήματα που πληρώνεις. Εγώ πλήρωσα €358 το άλογο! Ήμαρτον! :bugeye:

greekm3
21-07-05, 19:16
Επειδή και εγώ είχα κάποτε μια Ε46 Μ3 και είχα κάνει ότι γίνεται απο πλευράς βελτίωσης, στο μόνο που είχα καταλήξει ήταν στην αλλαγή όλου του συστήματος εξαγωγής (13 ίπποι στο τροχό)...και πάντα ότι έκανα το δυναμομετρούσα (είτε πρόσθετα, είτε αφαιρούσα πράγματα)...απο κει και πέρα εάν υπάρχουν κάποιοι βελτιωτές που ισχυρίζονται πως μπορούν να βελτιώσουν αισθητά τον S54, πάντα μέσα στα πλαίσια της αξιόπιστης καθημερινής χρήσης και πάντα ατμοσφαιρικά, τότε θα το πιστέψω μόνο αν δω δυναμομέτρηση πριν και μετά (στο ίδιο δυναμόμετρο και με παρόμοιες συνθήκες) ή δω αισθητές διαφορές (> 3 αυτοκίνητα) στο δρόμο σε σύγκριση με νορμάλ αυτοκίνητο (πάντα απο στάση).
Είμαι λίγο δύσπιστος είναι η αλήθεια αλλά έχω φάει τα μούτρα μου με το συγκεκριμμένο αυτοκίνητο! Πάντως μέχρι τώρα δεν έχω συναντήσει βελτιωμένη Μ3 ατμοσφαιρική η οποία να έχει σημαντικές διαφορές με τη νορμάλ. Με τα λεφτά που ζητάνε και οι βελτιωτές, το αποτέλεσμα που παίρνεις είναι πέρα για πέρα δυσανάλογο με τα χρήματα που πληρώνεις. Εγώ πλήρωσα €358 το άλογο! Ήμαρτον! :bugeye:
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΞΕΡΑ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝΕ...ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΝΟΡΜΑΛ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑ ΤΩΝ 400 ΙΠΠΩΝ(ΣΤΡΟΦΑΛΟ),Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ...ΠΑΝΤΩΣ ΠΛΕΟΝ ΜΕ 15-17ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ Μ3 400+ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 90ΧΙΛ....ΠΟΛΥ ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝΕ ΚΑΙ ΚΙΤ ΑΥΞΗΣΗΣ ΣΤΑ 3.4ΛΙΤΡΑ....ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΚΚ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΙΤ 3.8....ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΜΕ ΤΗΝ Μ3 ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ,ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ 106,ΠΟΥΝΤΟ,Η ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ....ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝΕ ΠΟΤΕ
ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

alexk
22-07-05, 06:37
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΝΟΡΜΑΛ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑ ΤΩΝ 400 ΙΠΠΩΝ(ΣΤΡΟΦΑΛΟ)

Φίλε Δημήτρη, από τη μικρή εμπειρία που έχω, άν η τάξη αύξησης της ιπποδύναμης ήταν περίπου 16% (από 340 σε 400 άλογα) όπως λες, σε εκκίνηση και απόσταση ενός χιλιομέτρου, οι καρότσες δεν θα ήταν 3, αλλά πολλές παραπάνω (10-15). Καθαρή διαφορά.

Παρόμοιο εργοστασιακό παράδειγμα είναι το πως πηγαίνει ένα 325 σε σχέση με ένα 330 (σχεδόν ίδιος ο κινητήρας, αλλά το 330 40 άλογα επάνω). Το 330 χάνεται.

Panoz
22-07-05, 08:41
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΞΕΡΑ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝΕ...ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΝΟΡΜΑΛ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑ ΤΩΝ 400 ΙΠΠΩΝ(ΣΤΡΟΦΑΛΟ),Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ...ΠΑΝΤΩΣ ΠΛΕΟΝ ΜΕ 15-17ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ Μ3 400+ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 90ΧΙΛ....ΠΟΛΥ ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝΕ ΚΑΙ ΚΙΤ ΑΥΞΗΣΗΣ ΣΤΑ 3.4ΛΙΤΡΑ....ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΚΚ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΙΤ 3.8....ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ ΜΕ ΤΗΝ Μ3 ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ,ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ 106,ΠΟΥΝΤΟ,Η ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ....ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝΕ ΠΟΤΕ
ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Συμφωνώ...να τα πούμε απο κοντά λοιπόν!

Panoz
22-07-05, 08:41
Φίλε Δημήτρη, από τη μικρή εμπειρία που έχω, άν η τάξη αύξησης της ιπποδύναμης ήταν περίπου 16% (από 340 σε 400 άλογα) όπως λες, σε εκκίνηση και απόσταση ενός χιλιομέτρου, οι καρότσες δεν θα ήταν 3, αλλά πολλές παραπάνω (10-15). Καθαρή διαφορά.

Παρόμοιο εργοστασιακό παράδειγμα είναι το πως πηγαίνει ένα 325 σε σχέση με ένα 330 (σχεδόν ίδιος ο κινητήρας, αλλά το 330 40 άλογα επάνω). Το 330 χάνεται.

Πολύ σωστά!

greekm3
22-07-05, 09:06
Φίλε Δημήτρη, από τη μικρή εμπειρία που έχω, άν η τάξη αύξησης της ιπποδύναμης ήταν περίπου 16% (από 340 σε 400 άλογα) όπως λες, σε εκκίνηση και απόσταση ενός χιλιομέτρου, οι καρότσες δεν θα ήταν 3, αλλά πολλές παραπάνω (10-15). Καθαρή διαφορά.

Παρόμοιο εργοστασιακό παράδειγμα είναι το πως πηγαίνει ένα 325 σε σχέση με ένα 330 (σχεδόν ίδιος ο κινητήρας, αλλά το 330 40 άλογα επάνω). Το 330 χάνεται.
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΦΙΛΕ ΑΛΕΞ..ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,ΕΝΤΑΞΕΙ,ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ,ΑΠΟ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ TURBO,ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝΕ ΑΠΟ 40-60 ΑΛΟΓΑ ΣΤΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ(ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ)ΜΕΧΡΙ ΤΑ 220-240ΚΜ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝΕ ΤΟ ΠΟΛΥ 2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...(ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΠΑΡΕΘΕΤΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΟΥΛΟΥΣΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΕΔΙΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ).....ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ,ΟΤΙ ΣΕ ΦΙΛΙΚΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ,ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΧΕ ΑΡΥΘΜΙΣΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ(ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ ΕΧΑΝΕ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ)ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΧΕ,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ CAT-BACK ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΟΤΕ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΔΙΑΦΟΡΑ....ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΠΙΣΗΣ,ΣΕ ΦΙΛΙΚΗ ΚΟΝΤΡΑ(ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗ) ΜΕ ΝΟΡΜΑΛ Μ3 Ε46SMG(ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΩ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ Κ&Ν 63 ΚΑΙ ΤΡΟΧΑΛΙΕΣ)Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝΕ ΙΣΩΣ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΑ 200+(ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΣΑ ΑΚΡΙΒΩΣ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Μ@Λ@Κ@Σ ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑΡΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ 2)...ΓΙΑ ΤΟ 330 ΚΑΙ ΤΟ 325,ΔΕΝ ΞΕΡΩ..ΟΜΩΣ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΟΝ ΣΕ ΚΟΝΤΡΑ (ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ)996ΤΤ S(450BHP) KAI 99TT GEMBALLA ΓΥΡΩ ΣΤΑ 550BHP,Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΩΣ ΜΗΔΑΜΙΝΗ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ...ΚΑΙ ΜΕ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ LANCIA INTEGRALE....ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΗΝ CSL KAI THN NOΜΑΛ Μ3,ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΗΝ Μ3,ΗΜΟΥΝΑ ΜΕΤΑΞΥ 4 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ,996 mod02,csl,m3,c32 amg....TA OΔΗΓΗΣΑ ΚΑΙ ΤΑ 4,Η CSL ΗΤΑΝΕ ΜΑΚΡΑΝ Η ΠΙΟ ΑΓΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕΞΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΜΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ (ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΗΝ ΝΟΡΜΑΛ,) ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ Μ3 ΘΑ ΗΤΑΝΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ... ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΠΙΟ ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.....ΟΜΩΣ ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΛΑΜΠ,ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ,ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΠΛΩΝ Μ3,ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΩΝ Μ3,CSL ΑΛΛΑ ΚΑΙ Μ5 ΑΣ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΟΝΤΡΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΑΝ ΑΡΧΕΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ(ΣΑΝ ΙΔΕΑ ΤΟ ΛΕΩ,ΑΣ ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΕΑΝ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣΕΤΕ ΚΟΥΤΟ)ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Μ3 ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ.. 'Η ΕΣΤΩ ΘΑ ΗΤΑΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΘΕΑΜΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ 3-4 Μ3 ΝΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΕΙΡΑ...
Υ.Γ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΡΥΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ
ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ :cheers:

Panoz
22-07-05, 09:13
Να γίνουν τα φιλικά ανοίγματα! :drive2:
Φίλε Δημήτρη αν μπορείς μη γράφεις με κεφαλαία διότι κουράζουν!

Fanatic
22-07-05, 09:18
Τρελλο θεμα και για περιοδικο!!!!Φανταστειτε εξωφυλλο με normal Μ3,moded M3,Μ3 CSL, Μ5 Ε39, Μ3 Ε36, Μ3 Ε36 moded και ενα τουρμπατο Μ3 για παρεα....τα οποια υπαρχουν ολα στο club μας εδω!!!Ο βασιλιας των ///Μ!!Δεν εχει τοσο σημασια το αποτελεσμα αλλα πιστευω θα ειναι απιστευτο σκηνικο....ας μπουν τα μεγαλα μεσα λεω!!!

Kαι θα πουλησει και τρελλα κιολας....

greekm3
22-07-05, 09:24
Να γίνουν τα φιλικά ανοίγματα! :drive2:
Φίλε Δημήτρη αν μπορείς μη γράφεις με κεφαλαία διότι κουράζουν!
οκ...σορρυ

m3power
22-07-05, 09:28
να γινει λεω!! :smiley_ab
μονο να μου πειτε ποιον δρομο θα βρουμε με 7 λουριδες για να ανοιξουμε ολοι μαζι :nixweiss: να το ξερω για να συνταξω την διαθηκη μου!!!!

Fanatic
22-07-05, 09:31
Πρεπει να βρεθει αεροδρομιο!

Action Man
22-07-05, 09:34
Φίλε Δημήτρη, από τη μικρή εμπειρία που έχω, άν η τάξη αύξησης της ιπποδύναμης ήταν περίπου 16% (από 340 σε 400 άλογα) όπως λες, σε εκκίνηση και απόσταση ενός χιλιομέτρου, οι καρότσες δεν θα ήταν 3, αλλά πολλές παραπάνω (10-15). Καθαρή διαφορά.

Παρόμοιο εργοστασιακό παράδειγμα είναι το πως πηγαίνει ένα 325 σε σχέση με ένα 330 (σχεδόν ίδιος ο κινητήρας, αλλά το 330 40 άλογα επάνω). Το 330 χάνεται.
Πραγματι....η διαφορα ειναι τεραστια!
Ειδικα μετα τα 120χλμ χανεται η μπαλα και το 330 μαζευει ασυστολα χιλιομετρα κολονες..τετραγωνα...νομους και ολα τα σχετικα!
Το διαπιστωσα για τα καλα! :takecover

Fad3In
23-07-05, 20:01
Ειστε ολοι σας τρελλοι για δεσιμο και σας μισω!!! :p: :ices_ange
Ν.