PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγη Λαδιων Ζ4 Μ


DimitrisZ4
18-06-09, 22:41
Παιδια..σορρυ που ξανα ανοιγω τετοιο thread...αλλα δεν εχω καταλαβει ακομα (+εχω ακουσει πολλες γνωμες για το) ποτε θα πρεπει να αλλαζουμε λαδια τελικα για να προσεχουμε πιο πολυ τον πολυτιμο κινητηρα μας ;))) ας μου πει καποιος καθε ποτε...ειμαι στα 7,500 χιλιομετρα που δεν εχω αλλαξει...τι κανω ?

manos----
18-06-09, 23:42
μανος Ζ4 2,5
1 τη λαδι φορας τωρα πανο στο αμαξη σου.
2 απο οσο κσερο δεν παιρνο κι ορκο καλο ειναι στα 10000
3 παιζη και ρολο τη χρησι κανεις στο μοτερ σου

stratos
19-06-09, 00:25
Για μένα έπρεπε να είχες αλλάξει τα λάδια απο τα 2500 για να ξεπληθεί η μηχανή απο τα ρινίσματα κατα το στρώσημο. Αλλά καλό είναι τα λάδια να μην ξεπερνάνε τα 5000 km ακόμα και αν είναι μακράς διάρκειας που είναι εντελώς ψέμα. Και μην ξεχνάς και το φίλτρο....

gnx
19-06-09, 10:59
Φανταζομαι οτι στα 2000χλμ το αμαξι εχει κανει το σερβις του. Το οποιο ειναι πολυ σημαντικο για το Μ και περιλαμβανει SAF-XJ βαλβολινη castrol για το διαφορικο και LT-2 για το κιβωτιο, περα απο το castrol tws 10w-60 για τη μηχανη.

Η οποια παιρνει 5.5 λιτρα με την αλλαγη φιλτρου και στη θεωρια τουλαχιστον θα εισαι στη μεση του μαρκουτσιου λαδιου.

Τωρα, οσον αφορα τις αλλαγες, για μενα, μην ξεπερνας τις 8000χλμ με τα ιδια. Εχω δει τα χρονια που παραγεται ο κινητηρας αυτος πολλους Αμερικανους που στελνουν δειγματα για αναλυση με αφορμη τα recalls για τα Μ3 που παντως δεν αφορουν το Ε85/86, και εχουν καταληξει οτι μετα απο αυτα τα χιλιομετρα, το λιπαντικο αρχιζει και χανει τις ιδιοτητες του με βαθμο εκθετικο.

Το διαστημα αλλαγης λαδιων ειναι 24000χλμ με βαση το trip computer αρα κανεις δυο αλλαγες και καθε τριτη μηδενιζει και η ενδειξη.

Εαν εισαι πιο ψειρας, αλλαζεις και πιο συχνα, δεν απαιτειται ομως κατα τη γνωμη μου.

Εγω στα 10000χλμ ξανααλλαξα τις βαλβολινες του διαφορικου. Επειδη δεν μπορουσα να τις βρω απο την Castrol στην Ελλαδα τις πηρα απο την Αγγλια απο το www.opieoils.co.uk

leyteris
19-06-09, 11:44
πιστευω οτι καθε 7000-8000 χλμ πρεπει να κανεις αλλαγη λαδιων ασχετως τι λεει η αντιπροσωπεια για long life κτλ

Fairytale
20-06-09, 00:15
Δημήτρη το λάδι του S54Β33 είναι ένα και μοναδικό,
το Castrol TWS 10w-60 specific for BMW M Engines.
Δες εδώ http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=253026#post253026 και 2 post παρακάτω τη φωτογραφία του Γιώργου.

Κάθε 10.000 προτείνει πλέον και η BMW για το μοτέρ σου.
Ευτυχώς ή δυστυχώς όσα γράφει ο Zed ισχύουν και ουσιαστικά τα παραδέχεται πια και η BMW. Η γραμμική ταχύτητα του εμβόλου που έχει ο S54Β33 είναι ταχύτητα F1, κανένα λάδι εμπορίου δεν έχει καταφέρει να κρατήσει χαρακτήρα στα χλμ της υποτιθέμενης κανονικής αλλαγής λαδιών.

Να το κυνηγάς ναι... να το φροντίζεις ΝΑΙ !!!
C U out there

mo328i
20-06-09, 20:24
μεσα στο forum ειχα διαβασει 5-6 χιλιαδες το πολυ η αλλαγη για m3 μοτερ..τι ισχυει τελικα 5-6-7-8-9-10?αποφασιστε να ξερουμε ασε τι λεει η bmw...

DimitrisZ4
20-06-09, 20:44
χαχαχα thnx για τις απαντησεις παιδια....αλλα συμφωνω με τον mo328i :P

DoctorAbo
20-06-09, 20:55
καλά κάνεις και συμφωνείς αλλά πάντα σε συνδιασμό με την απάντηση που πήρες από τον Fairytail δηλ.:

Castrol TWS 10 W 60 και ιδανικά στις 5.000 km

DimitrisZ4
20-06-09, 20:59
5.000??? τοσο λιγα ???

KATSARAIOS
20-06-09, 23:12
ποσα κανεις τον χρονο ? και σε ταξιδια η σε πολη?
νομιζω οτι ο fairy καλα στα ειπε ,εξαλλου το λαδακι στο δικο σου αμαξι ειναι μικρης αξιας αναλωσιμο Δημητρη

DimitrisZ4
21-06-09, 10:47
ρε συ ... 2 μηνες το εχω :P απλα εχω ακουσει πολλες γνωμες κ δεν ξερω ποια να πιστεψω..δεν θα με πειραζε να αλλαζα τα λαδια καθε 5,000 χιλιομετρα...αλλα αξιζει ? χρειαζεται ?

MaSt0RaS
21-06-09, 16:32
ρε συ ... 2 μηνες το εχω :P απλα εχω ακουσει πολλες γνωμες κ δεν ξερω ποια να πιστεψω..δεν θα με πειραζε να αλλαζα τα λαδια καθε 5,000 χιλιομετρα...αλλα αξιζει ? χρειαζεται ?

Δημητρη εχεις ενα αμαξι της ταξης 80000 ε και ρωτας για το αν αξιζει να αλλαζεις 3 φορες λαδια τον χρονο? αντε 4? αντε αλλαξε τωρα μην αρχισω :twak::twak::twak:

χαχαααχαχαα!

stratos
21-06-09, 16:36
Ένα λυπαντικό χάνει τις ιδιότητες του μετά απο τα 5000 km ανεξαρτήτου χρήσης. Απλά τα long life δεν κόβουν εντελώς μετά απο πολλά χιλιόμετρα

DimitrisZ4
21-06-09, 17:01
Δημητρη εχεις ενα αμαξι της ταξης 80000 ε και ρωτας για το αν αξιζει να αλλαζεις 3 φορες λαδια τον χρονο? αντε 4? αντε αλλαξε τωρα μην αρχισω :twak::twak::twak:

χαχαααχαχαα!

ναι θελω να μαθω αν χρειαζεται...

alexM
21-06-09, 19:45
Κανε καμια 20αρια αλλαγες το χρονο και πεσε μου που,για να παω να παρω τη προμηθεια μου !!!!!!!!!. Ο μονος που δεν γνωριζει για το χρονο αλλαγης ειναι η BMW, που κατασκευασε κατα τυχη αυτο το ρημαδι που εσυ αγορασες, οπως κατα τυχη εβαλε στο ντουλαπι του συνοδηγου αυτο το τυχαιο service manual, χωρις να λαβει υποψη της τη ζεστη που κανει το καλοκαιρι στην ελλαδα,το ποσο γληγοροι!!!! ειμαστε και το ποσο τελεια γνωριζουμε τα παντα ολα.Τελος παντων εαν δεν εκανες αλλαγη λαδιων την εβδομαδα που μας περασε, δευτερα-τριτη το πολυ που μας ερχεται μην ξεχαστεις. Και μην ξεχασεις το μαγαζι για τη ΜΙΖΑ!!!!!( τζαμπα εγραφα τ
οση ωρα)

ΥΓ Φιλικα ελπιζω να καταλαβες οτι αυτα που σου αναφερω ειναι η προσωπικη μου αποψη με βαση τη λογικη και λιγοτερο τη γνωση επι του θεματος,

alexM
21-06-09, 20:29
Γραφοντας τα πληρη στοιχεια της αδειας κυκλοφοριας και στελνονταστα με e-mail στην διευθυνση Τhemistoklis.Giokas@bmw.de, ρωτας για την απορια σου και ησυχαζεις. Ειναι ο υπευθυνος επικοινωνιας του τμηματος Bayerische Motoren Werke Service μαζι με τον κυριο Michael Marx. Ναι ειναι ΕΛΛΗΝΑΣ, αλλα θα γραψεις αγγλικα και θα σου απαντησουν αγγλικα. Εαν θελει ποιο αμεση απαντηση κελεσε την BMW HELLAS και ζητησε το κυριο ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΒΟΥΡΛΟΥΜΗ ειναι ο γενικος τεχνικος διευθυντης. Εγω προσωπικα εχω λυσει πολες αποριες μου για το ρημαδι που αγορασα!!!!!!!.

Strax
22-06-09, 09:40
Εγώ στον συγκεκριμένο κινητήρα έκανα 2 ενδιάμεσες αλλαγές, δηλαδή περίπου κάθε 6500-7000 χλμ. Εξάλλου τα TWS δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά.

gnx
22-06-09, 10:17
Για χαζεψετε εδω:

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=276707&highlight=

randombk
22-06-09, 10:18
Αν και στο S54 motoren εχουν φτιαξει τα τελευταια χρονια τα μεταλα,
πρεπει να μπαινει μονο το Castrol TWS 10w-60 specific for BMW M Engines που οριζει η ιδια η BMW!
αλλιως καληνυχτα το μοτερ!

Δεν παιζουν με αυτα τα πραγματα...και ειδικα σε ενα τοσο ειδικο μοτερ!
Δημητρη αν εχεις προβλημα να τα αλλαζεις καθε 5000χλμ τοτε αλλαζετα το πολυ μεχρι τα 10000χλμ. μην τα αφηνεις με τιποτα να κανουν 20000!
Η χρυση τομη ειναι αναμεσα 5000 και 10000 χιλιομετρα.

alexk
22-06-09, 21:31
Έψαξα αναλυτικά το θέμα.
Επίσημο έγγραφο της bmw λέει ότι συνιστάται κάθε 12.000 χλμ.

Αύριο θα βάλω και το έγγραφο εδώ που εξηγεί τους λόγους.

DimitrisZ4
22-06-09, 22:07
.....ευχαριστω ;) οπως κ οι υπολοιποι να φανταστω...για να δουμε!!

mo328i
24-06-09, 21:28
δλδ το oil service καθε ποτε ειναι ρυθμισμενο να ανοιγει σε e46 m3?δεν μου εχει αναψει ακομα εκανα το προηγουμενο service στα 5000 χιλιομετρα και εχω κανει ηδη αλλα 5000 και σκεφτομαι να τα αλλαξω η να τα αφησω να δω το λαμπακι πρωτα?

mo328i
24-06-09, 21:33
α ξεχασα να πω οτι στο προηγουμενο σερβις μου μηδενισαν το inspection και ξαναλεει 25000 χιλιομετρα καθε φορα αυτο θα γινεται?και μετα πως θα ξερω ποτε ειναι το σερβις μπουζι και τετοια??εχω μπερδευτει τελειως,σε ενα ε36 που ειχα σβηναν τα λαμπακια το πηγαινα για σερβις και καθε 3ο σερβις αλλαζα και τα μπουζι...στο μ3 τι σκ@τ@ γινεται?

alexk
25-06-09, 22:29
Ωραία, κάνω copy paste μερικά πράγματα.

Customer observation:
- Idling complaints: idling erratic, vibrations, shaking.
- Engine misfires while the vehicle is in motion.
- Starting difficulties, traced back to "jamming" HVC elements and thus poor or no
compression.
- Engine warning lamp lit.
- Engine damage after start attempt.

Service observation:
- VANOS faults stored in the fault code memory of the DME control unit.
- During an engine oil service, it is found that the engine oil has thickened/formed into sludge.
- Camshafts worn.
- As a result of stiff camshafts, there is a possibility of mechanical damage to the valve gear (especially
during an engine start).

Vehicles concerned:
All E-series with petrol engine without option ... (maintenance interval level 2 coding = oil service interval
12,000 km)
--------------------------------------------------------------------------------

Cause
Poor fuel quality promotes faster oil ageing and thus a thickening of the engine oil
(oil sludging, predominantly in the cylinder head and sump).

Από τις εργασίες που πρέπει να γίνουν ->

- Change the coding to option .... (maintenance interval level 2 coding = shortening of
oil service interval to 12,000 km):

Με λίγα λόγια, αλλαγή του διαστήματος oilservice σε 12.000 χλμ.

EVANGELOS
26-06-09, 17:56
...Με λίγα λόγια, αλλαγή του διαστήματος oilservice σε 12.000 χλμ.

Περαιτέρω μείωση του διαστήματος σε ας πούμε 5,5-6 χιλ χλμ μπορεί να έχει οποιδήποτε (πλην του οικονομικού) μειονέκτημα ?

alexk
26-06-09, 23:20
Περαιτέρω μείωση του διαστήματος σε ας πούμε 5,5-6 χιλ χλμ μπορεί να έχει οποιδήποτε (πλην του οικονομικού) μειονέκτημα ?

Όχι, πιστεύω μόνο καλό κάνει στο συγκεκριμμένο όχημα