PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε92 κολώνα τιμονιού


bimmer-corfu
23-06-09, 17:15
Ρε παιδιά ο κολλητός μου πήρε Ε92 316 μόλις την περασμένη εβδομάδα.

Το αμάξι ήταν στην έκθεση από πέρσι τον Αύγουστο. Ο φίλος μου δεν είναι τρελαμένος με γκάζια και αφού τώρα το έδιναν σε super τιμή το αγόρασε.

Μια εβδομάδα όλα ωραία και καλά και ξαφνικά εκεί που έκανε επιτόπιους ελιγμούς άναψε το γνωστό τιμόνι με θαυμαστικό στο καντράν και κλείδωσε το τιμόνι ή σταμάτησε η υποβοήθηση (δεν θυμάται ακριβώς). Ο φίλος μου έσβησε τη μηχανή, την ξανά άναψε και ΟΚ

Ξέρω ότι έχει συμβεί πολλές φορές σε άσσους και στα πρώτα 90άρια (και στη δικιά μας Ε90 316).
Έκαναν επαναπρογραμματισμό ή στη χειρότερη άλλαζαν κολώνα τιμονιού. Δεν είχα ακούσει όμως να συμβαίνει σε Ε92 ίσως γιατί αυτά βγήκαν αργότερα και λογικά θα είχαν επιλύσει ότι πρόβλημα υπάρχει. Έχει ακούσει κανείς για το πρόβλημα σε 92άρι ή 93άρι? Αν είναι κολώνα την έβαψε γιατί δεν μπορούν να κάνουν τέτοιες επισκευές Κέρκυρα.

Στο συνεργείο μου είπαν ότι παίζει να μην είναι γεμάτη καλά η μπαταρία αφού είναι καινούργιο το αμάξι και να μην άντεξε να τροφοδοτήσει ηλεκτρικά το τιμόνι. Είναι γεγονός ότι ο φίλος μου είχε όλη τη βδομάδα αναμμένο air condition, φώτα και ενεργοποιημένο auto start stop.
Στο συνεργείο πρότειναν να απενεργοποιήσει το auto start stop και βλέπουμε…
Έχει ακούσει κανείς για τη περίπτωση αυτή? Δηλαδή να το κάνει επειδή δεν είναι γεμάτη η μπαταρία?

bimmer-corfu
23-06-09, 20:04
Ξέρει κανείς παιδιά?

yannisv
24-06-09, 00:39
Πολύ πιθανόν να είναι θέμα μπαταρίας Πέτρο το έχω ξανακούσει. Του έχει κάνει και άλλα κόλπα με τα ηλεκτρικά?

bimmer-corfu
24-06-09, 07:49
Όχι δεν του έχει κάνει κάτι άλλο. Κρίμα γιατί το έχει μόνο λίγες ημέρες.
Πήρα λίγο κουράγιο με αυτό που λες γιατί νόμιζα ότι μας δουλεύουν στο συνεργείο

Geo_3D
24-06-09, 07:55
To προβλημα βρισκεται στην ηλεκτρονικη κλειδαρια του τιμονιου η οποια βρισκεται ενσωματωμενη στην κολωνα του τιμονιου,γιαυτο και αλλαζεται η κολωνα,αν δεν λυθει το μονο με προγραμματισμο

bimmer-corfu
24-06-09, 08:00
έλπιζα να μην εξακολουθεί το πρόβλημα και στα Ε92 ρε γαμώτο.
8 ημέρες ακριβώς το είχε ο άνθρωπος. μη πω τίποτα άλλο για τις μαλακίες της BMW γιατί θα είναι χοντρό.

paparoupas
24-06-09, 08:29
Ασχετο με το θεμα, αλλα καλύτερα να μην κανει στρωσιμο με ενεργοποιημενο auto start stop

gnx
24-06-09, 09:22
Ασχετο με το θεμα, αλλα καλύτερα να μην κανει στρωσιμο με ενεργοποιημενο auto start stop

Γιατι αυτο;

bimmer-corfu
24-06-09, 13:27
Το έχω ακούσει και απο άλλους...

stratos
24-06-09, 14:00
Γιατι αυτο;

Δεν κάνει καλό όταν κάνεις κόντρες στο στρώσημο :icon18::D


Πέρα απο αυτό, δεν είναι σωστό να σβήνεις και να ξανανάβεις τον κινητήρα κάθε λίγο και λιγάκι. Πιο πολύ ταλαιπωρείς τον κινητήρα και πιο πολύ κάυσιμο καις με το άναψε-σβήσε συνέχεια. Και το auto start stop είναι για την Γερμανία που έχει φανάρι κάθε 10 km και όχι για Ελλάδα που έχει κάθε 50 μέτρα...

bimmer-corfu
24-06-09, 17:01
Γιατι αυτο;

ίσως αν στο συνεργείο που τηλεφώνισα έχουν δίκιο το auto start stop να μην έχει αφήσει τη μπαταρία του φίλου μου να φορτίσει καλά μέχρι τώρα....

leyteris
24-06-09, 17:52
Ρε παιδιά ο κολλητός μου πήρε Ε92 316 μόλις την περασμένη εβδομάδα.

Το αμάξι ήταν στην έκθεση από πέρσι τον Αύγουστο. Ο φίλος μου δεν είναι τρελαμένος με γκάζια και αφού τώρα το έδιναν σε super τιμή το αγόρασε.

Μια εβδομάδα όλα ωραία και καλά και ξαφνικά εκεί που έκανε επιτόπιους ελιγμούς άναψε το γνωστό τιμόνι με θαυμαστικό στο καντράν και κλείδωσε το τιμόνι ή σταμάτησε η υποβοήθηση (δεν θυμάται ακριβώς). Ο φίλος μου έσβησε τη μηχανή, την ξανά άναψε και ΟΚ

Ξέρω ότι έχει συμβεί πολλές φορές σε άσσους και στα πρώτα 90άρια (και στη δικιά μας Ε90 316).
Έκαναν επαναπρογραμματισμό ή στη χειρότερη άλλαζαν κολώνα τιμονιού. Δεν είχα ακούσει όμως να συμβαίνει σε Ε92 ίσως γιατί αυτά βγήκαν αργότερα και λογικά θα είχαν επιλύσει ότι πρόβλημα υπάρχει. Έχει ακούσει κανείς για το πρόβλημα σε 92άρι ή 93άρι? Αν είναι κολώνα την έβαψε γιατί δεν μπορούν να κάνουν τέτοιες επισκευές Κέρκυρα.

Στο συνεργείο μου είπαν ότι παίζει να μην είναι γεμάτη καλά η μπαταρία αφού είναι καινούργιο το αμάξι και να μην άντεξε να τροφοδοτήσει ηλεκτρικά το τιμόνι. Είναι γεγονός ότι ο φίλος μου είχε όλη τη βδομάδα αναμμένο air condition, φώτα και ενεργοποιημένο auto start stop.
Στο συνεργείο πρότειναν να απενεργοποιήσει το auto start stop και βλέπουμε…
Έχει ακούσει κανείς για τη περίπτωση αυτή? Δηλαδή να το κάνει επειδή δεν είναι γεμάτη η μπαταρία?

εαν αναψε πορτοκαλι τιμονι μπορει να ηταν στιγμιαιο μπλοκαρισμα , εαν ηταν κοκκινο τιμονι μπορει να το ξαναβγαλει το προβλημα.Παντως η μπαταρια παιζει ρολο .

themis78
24-06-09, 17:57
Έλεγχο στο συνεργείο και παρακολούθηση αν ξαναπροκύψει το ίδιο πρόβλημα.Δεν είναι να παίζεις με το τιμόνι!

gant
26-06-09, 00:16
Τέτοιο πρόβλημα μερικές φορές (χάνει την υποβοήθηση) ένα Corsa C που χω, όταν το παρακάνω με ελιγμούς σε παρκάρισμα. Κόβει με ένα ρελέ μέσω σένσορα την υποβοήθηση για να προστατέψει το μοτερ του τιμονιού από κάψιμο λόγω υπερθέρμανσης. Στην περίπτωση αυτή όταν σβύσει η μηχανή για μισή ώρα, είναι όλα okey. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως έτσι πρέπει να ναι και ίσως ο σένσορας στο δικό μου να είναι λίγο περισσότερο ευαίσθητος.
Μήπως συμβαίνει και δώ κάτι παρόμοιο?

bimmer-corfu
26-06-09, 07:45
Χωρίς να το αποκλείω εδώ τα γνωστά προβλήματα είναι ηλεκτρική κλειδαριά τιμονιού ή auto start stop γιατί τα Ε9Χ και οι άσσοι βασικά δεν χάνουν την υποβοήθηση αλλά κλειδώνει το τιμόνι.

bimmer-corfu
13-07-09, 07:45
αυτές τις μέρες το κάνει 3 και 4 φορές την κάθε βόλτα!!! Πολύ κρίμα για τόσο καινούργιο αμάξι και ο φίλος θα αναγκαστεί να βγει εκτός Κέρκυρας σε ανεύρεση αντιπροσωπείας, να πληρώσει τα μεταφορικά και να χάζει μια μέρα για να κάνει επαναπρογραμματισμό και στη συνέχεια να ξαναχάσει μια μερα δουλειάς, να ξαναπληρώσει μεταφορικά για να του αλλάξουν κολώνα αφού απο ότι έχω καταλάβει επαναπρογραμματισμό κάνουν για να σε ξεφορτωθούν, όλες οι περιπτώσεις που ξέρω κατέληξαν σε αλλαγή κολώνας. Μακάρι να κάνω λάθος

bimmer-corfu
02-08-09, 17:31
Τελικά ο φίλος πήγε σε αντιπροσωπεία και ενώ είχαμε μιλήσει τηλεφωνικά και μας είπαν ότι θα αλλάξουν κολώνα - επειδή είμαστε απο Κέρκυρα και για να πηγαίνουμε σε αντιπροσωπεία θέλει χρόνο και χρήμα - έκαναν προγραμματισμό με αποτέλεσμα μετά απο 2 εβδομάδες το πρόβλημα να επανέλθει

bimmer-corfu
06-08-09, 20:10
Σήμερα άλλαξαν τη κολώνα. Θα δούμε πως πάει και θα ποστάρω ξανά αν υπάρχει πρόβλημα

bimmer-corfu
12-08-09, 08:21
Ρε παιδιά άλλαξαν κολώνα και πάλι κλειδώνει το τιμόνι.

Πραγματικά μεγάλη ατυχία. ο φίλος λόγο φόρουμ ρωτάει εμένα τι να κάνει και δεν έχω τίποτα να του πω...

Chalyps
12-08-09, 08:40
Υπομονή γερά νεύρα και να βάλει του τεχνικούς να επικοινωνήσουν με κάποιον τεχνικο της Αθήνας να τους πει πέντε πράγματα μπας και έχουν περισσότερη εμεπειρία....

Giorgos70
12-08-09, 10:48
Χωρίς να το αποκλείω εδώ τα γνωστά προβλήματα είναι ηλεκτρική κλειδαριά τιμονιού ή auto start stop γιατί τα Ε9Χ και οι άσσοι βασικά δεν χάνουν την υποβοήθηση αλλά κλειδώνει το τιμόνι.
Καλα αυτο δεν ειναι φοβερα επικινδυνο;
Για να κλειδωσει υπαρχει ηλεκτρομαγνήτης. Αν γινει μλκια με τα ηλεκτρικα και κλειδώσει την ωρα που οδηγεις;
Ολα τα αυτικινητα χανουν την υποβοηθηση οχι και να κλειδωνουν το τιμονι.

Giorgos70
12-08-09, 10:50
ίσως αν στο συνεργείο που τηλεφώνισα έχουν δίκιο το auto start stop να μην έχει αφήσει τη μπαταρία του φίλου μου να φορτίσει καλά μέχρι τώρα....
Aυτο το auto start δεν ξοφλαει την μπαταρία προωρα;
Ημουνα σε φαναρι και bmw διπλα και ακούγεται η μιζα καθε φορα. Δεν ειναι και ενοχλητικό;

scania124
12-08-09, 11:36
υπαρχει περιπτωση να κλειδωσει την ωρα που οδηγεις???????????ειναι δυνατον?????

nino x3
12-08-09, 11:46
υπαρχει περιπτωση να κλειδωσει την ωρα που οδηγεις???????????ειναι δυνατον?????

Θελω να πιστευω πως οχι... οτι σιγουρα θα υπαρχουν "δικλειδες" ασφαλειας, γιατι αν υπαρχει τετοια περιπτωση τοτε ειναι σαν να οδηγεις μια ωρολογιακη βομβα.

bimmer-corfu
12-08-09, 11:46
Παιδιά το κάνει κατά τους επιτόπιους ελιγμούς ξεπαρκαρίσματος (έως τώρα).
Το auto start stop είναι απενεργοποιημένο από την πρώτη φορά που έγινε αυτό με το τιμόνι γιατί τα συσχετίσαμε αλλά και πάλι...

bimmer-corfu
26-08-09, 14:07
Τελικά ο φίλος μου αποφάσισε και πήγε σε μεγάλη αντιπροσωπεία της Αθήνας μπας και γλιτώσει. Μάλιστα πήγε Αθήνα μόνο και μόνο για το πρόβλημα αυτό.
Το αμάξι μπήκε συνεργείο χθες μεσημέρι και σήμερα μεσημέρι το πήρε.

Του έκαναν λέει επαναπρογραμματισμό και αν το ξανακάνει θέλει αλλαγή κρεμαγιέρας.

Φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να μην το ξανακάνει (διαβάστε παραπάνω γιατί) αλλά δεν είχαν λέει κρεμαγιέρα έτσι και αλλιώς.

Το αμάξι έχει 2.500 χιλιόμετρα και έχει χαλάσει σε ταξίδια 2 φορές Ιωάννινα και μια Αθήνα κάνα 600άρι Ευρώ ο φίλος ...

vlahopilot
26-08-09, 14:21
Με όλο το θάρρος...γιατί κατέβηκε Αθήνα? Γιατί δεν πήγε στα Γιάννενα?
Χωρίς να θέλω να ευλογήσω κανέναν, και επειδή γνωρίζω εκ των έσω διάφορα πράγματα (δούλευα σε μεγάλη αντιπροσωπεία στην Αθήνα) ο κος Κατσιούλης θεωρείται απο τους κορυφαίους μηχανικούς στην Ελλάδα. Πολλές φορές έχει σώσει τηλεφωνικά διάφορες βλάβες.
Δεν κρίνω κάτι...απλά φοβάμαι οτι ο φίλος σου ταλαιπωρείται άδικα....

Όσο για την κολώνα....εξακολουθεί να το κάνει αφού του έβαλαν καινούργια κολώνα ή αφού έκαναν προγραμματισμό ( reset ) ?

yodas
26-08-09, 14:26
Το απίστευτο είναι ότι ο άνθρωπος έχει γυρίσει τη μισή Ελλάδα και άκρη δεν έχει βγάλει. Το θεωρώ απαράδεκτο να μην παίρνει μια επίσημη απάντηση από κανέναν και να του λένε "αν το ξανακάνει βλέπουμε" ενώ έχει δώσει μια περιουσία. Αυτά τα τερτίπια είναι που με εκνευρίζουν πιο πολύ από όλα.

vlahopilot
26-08-09, 14:31
Το απίστευτο είναι ότι ο άνθρωπος έχει γυρίσει τη μισή Ελλάδα και άκρη δεν έχει βγάλει. Το θεωρώ απαράδεκτο να μην παίρνει μια επίσημη απάντηση από κανέναν και να του λένε "αν το ξανακάνει βλέπουμε" ενώ έχει δώσει μια περιουσία. Αυτά τα τερτίπια είναι που με εκνευρίζουν πιο πολύ από όλα.

Φίλε Yodas, αυτό που γράφεις σηκώνει λίγο συζήτηση και σου εξηγώ αμέσως.

Αν ένα αυτοκίνητο αντιμετωπίζει το Χ πρόβλημα, ενδέχεται το πρόβλημα αυτό να αντιμετωπίζεται με προγραμματισμό ( σύνδεση στο moding ) και εκ νέου κωδικοποίηση ή upgrade του software. Αν αυτό δεν πετύχει τότε προχωρούν σε αντικατάσταση του μηχανικού μέρους στο οποίο παρουσιάζεται το πρόβλημα.

Δεν αντικαθιστούν κάτι που ενδέχεται να φτιάχνεται....Κωδικοποιούν και αν επαναληφθει η βλάβη τότε αντικαθιστούν.

Θα περιμένουμε να μας εξηγησει ο bimmer-corfu λίγο την κατάσταση καθώς οι λεπτομέρεις κάνουν την διαφορά....

alen77
26-08-09, 14:46
Φίλε Yodas, αυτό που γράφεις σηκώνει λίγο συζήτηση και σου εξηγώ αμέσως.

Αν ένα αυτοκίνητο αντιμετωπίζει το Χ πρόβλημα, ενδέχεται το πρόβλημα αυτό να αντιμετωπίζεται με προγραμματισμό ( σύνδεση στο moding ) και εκ νέου κωδικοποίηση ή upgrade του software. Αν αυτό δεν πετύχει τότε προχωρούν σε αντικατάσταση του μηχανικού μέρους στο οποίο παρουσιάζεται το πρόβλημα.

Δεν αντικαθιστούν κάτι που ενδέχεται να φτιάχνεται....Κωδικοποιούν και αν επαναληφθει η βλάβη τότε αντικαθιστούν.

Θα περιμένουμε να μας εξηγησει ο bimmer-corfu λίγο την κατάσταση καθώς οι λεπτομέρεις κάνουν την διαφορά....

Φίλε αν και δεν μου έχει παρουσιαστεί τέτοιο πρόβλημα αλλά διάφορα άλλα θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς την τακτική των συνεργείων για την λύση των διαφόρων προβλημάτων ως ένα σημείο! Όντως κάποια προβλήματα μπορεί να λυθούν χωρίς να υπάρχει θέμα αντικατάστασης ανταλλακτικού! Εκεί που θα διαφωνήσω (όσο υπερβολικό και αν είναι) είναι στο οτι εμένα σαν πελάτης δεν με ενδιαφέρει καθόλου το πως θα το φτιάξουν! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να λυθέι το πρόβλημα και να μην χρειαστεί να ξαναπάω για τον ίδιο λόγο!(Στις δικές μου περιπτώσεις συμβαίνει το αντίθετο) Ίσως να πρέπει να μάθουν να εκτιμούν καλύτερα τα θέματα χωρίς να μας κουράζουν!

yodas
26-08-09, 14:55
Παιδιά εμέις αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο το οποίο να μας εξυπηρετεί ανάλογα με τα γούστα, τις απαιτήσεις και την τσέπη του καθενός. Το βασικό σε όλα αυτά είναι να έχουμε μια σχέχη με το όχημα το δυνατόν απροβλημάτιστη. όταν αρχίζουν και συμβάινουν μικροπράγματα ή μεγάλες βλάβες που σε βγάζουν από το καθημερινό σου πρόγραμμα προφανώς και δεν σε ενδιαφέρει τι λέει το service policy του κάθε κατασκευαστή. Προσωπικά περιμένω μια υπέυθυνη απάντηση και κυρίως μια λύση. Πάνω από όλα όμως μια επαγγελματική αντιμετώπιση γιατί στο κάτω κάτω οι περισσότεροι εδώ προσέχουμε τα αυτοκίνητά μας σαν μικρά παιδιά. Δεν νομίζω ότι κανείς θέλει να ακούει τις απαντήσεις που άκουσε ο φίλος παραπάνω...

Geo_3D
26-08-09, 14:56
Φίλε Yodas, αυτό που γράφεις σηκώνει λίγο συζήτηση και σου εξηγώ αμέσως.

Αν ένα αυτοκίνητο αντιμετωπίζει το Χ πρόβλημα, ενδέχεται το πρόβλημα αυτό να αντιμετωπίζεται με προγραμματισμό ( σύνδεση στο moding ) και εκ νέου κωδικοποίηση ή upgrade του software. Αν αυτό δεν πετύχει τότε προχωρούν σε αντικατάσταση του μηχανικού μέρους στο οποίο παρουσιάζεται το πρόβλημα.

Δεν αντικαθιστούν κάτι που ενδέχεται να φτιάχνεται....Κωδικοποιούν και αν επαναληφθει η βλάβη τότε αντικαθιστούν.

Θα περιμένουμε να μας εξηγησει ο bimmer-corfu λίγο την κατάσταση καθώς οι λεπτομέρεις κάνουν την διαφορά....

Βασικα υπαρχει μια μικρη λεπτομερεια,την οποια ο εκαστοτε πελατης θα πρεπει να αντιληφθει
Οταν το αυτοκινητο βρισκεται στο πλαισιο της διετης εγγυησης,υπαρχουν αυστηρα βηματα διαδικασιας που θα πρεπει να ακολουθηθουν για να καλυφθει η εγγυηση.Αν λοιπον το διαγνωστικο "θεωρει" οτι το προβλημα ειναι αντιμετωπισιμο με εναν επαναπρογραμματισμο,δεν μπορει η οποια αντιπροσωπεια να προβει σε αντικατασταση του οποιου ανταλλακτικου.Παρολα αυτα,η διαγνωση ειναι ξεκαθαρη ως προς τα επομενα βηματα,δηλαδη αν το προβλημα συνεχιζει να υφισταται μετα τον επαναποργραμματισμο,προχωρειστε στην ταδε κινηση.
Φυσικα υπαρχουν και οι περιπτωσεις που ενας προγραμματισμος δεν θα φερει καμια λυση στο προβλημα και ετσι το διαγνωστικο βγαζει απευθειας ως αντιμετωπιση του προβληματος,την αντικατασταση του ανταλλακτικου

Σιγουρα θα υπαρξει μια ταλαιπωρια στον πελατη αν του επανεμφανιστει το προβλημα καποια στιγμη αργοτερα με το να ξαναεπισκεφτει το συνεργειο του,αλλά δυστυχως ή ευτυχως,αυτες ειναι οι αυστηρες διαδικασιες που οριζει η BMW

Εγω παλι ομως θετω το εξης φιλοσοφικο ερωτημα.Αν η οποια βλαβη παρουσιαστει μετα το πέρας της εγγυησης και η αντιμετωπιση που οριζει το διαγνωστικο ειναι η αλλαγη....γιατι ρωταμε ολοι αν μπορει να γινει κατι με επαναπρογραμματισμο???:scratchch

KATSARAIOS
26-08-09, 14:58
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=21028

παρομοιο προβλημα ....

τελικα τα καινουρια μπεμπε ειναι ευαισθητα.
και δινεις και ενα σωρο λεφτα !!!

Geo_3D
26-08-09, 15:01
Φίλε αν και δεν μου έχει παρουσιαστεί τέτοιο πρόβλημα αλλά διάφορα άλλα θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς την τακτική των συνεργείων για την λύση των διαφόρων προβλημάτων ως ένα σημείο! Όντως κάποια προβλήματα μπορεί να λυθούν χωρίς να υπάρχει θέμα αντικατάστασης ανταλλακτικού! Εκεί που θα διαφωνήσω (όσο υπερβολικό και αν είναι) είναι στο οτι εμένα σαν πελάτης δεν με ενδιαφέρει καθόλου το πως θα το φτιάξουν! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να λυθέι το πρόβλημα και να μην χρειαστεί να ξαναπάω για τον ίδιο λόγο!(Στις δικές μου περιπτώσεις συμβαίνει το αντίθετο) Ίσως να πρέπει να μάθουν να εκτιμούν καλύτερα τα θέματα χωρίς να μας κουράζουν!

Ναι αλλά οπως εγραψα και σε προηγουμενο post,αυτες τις διαδικασιες δεν τις οριζει ο εκαστοτε αντιπροσωπος αλλά η μαμα εταιρια.Και επαναλαμβανω οτι δυστυχως υπαρχουν φορες που ειναι πραγματικη ταλαιπωρια για τους ιδιους τους ιδιοκτητες των αυτοκινητων

stratos
26-08-09, 15:15
Πάντως έχω να παραθέσω οτι το 1995, όταν το Ε36 ήταν 3.5 χρονών και φυσικά εκτός εγγύησης έκαψε εγκέφαλο με αποτέλεσμα να ρετάρει και να λητουργεί σαν αρύθμηστο χρέπι. Ο εγκέφαλος αντικαταστάθηκε στον ******** (δεν λέω), χωρίς χρέωση αφού αυτό ήταν ένα πολύ παράξενο πρόβλημα και είχε συμβεί ακόμα μια φορά στην Ελλάδα. Βέβαια τότε το 3.16 Ε36 έκανε 8.000.000 δρχ και υπήρχαν πολύ λίγα με αποτέλεσμα τέτοια προβλήματα να λύνονται αμέσως.

Στις μέρες μας η πολιτική της κάθε εταιρίας έχει αλλάξει, με αποτέλεσμα αρκετά σημαντικά προβλήματα να απαιτούν πρώτα επαναπρογραματισμό και μετά αντικατάσταση.

Πάντως εγώ δεν θα ένιωθα καλά να είχα τον κίνδηνο όταν οδηγούσα να κλειδώσει το τιμόνι μου

alen77
26-08-09, 15:17
Ναι αλλά οπως εγραψα και σε προηγουμενο post,αυτες τις διαδικασιες δεν τις οριζει ο εκαστοτε αντιπροσωπος αλλά η μαμα εταιρια.Και επαναλαμβανω οτι δυστυχως υπαρχουν φορες που ειναι πραγματικη ταλαιπωρια για τους ιδιους τους ιδιοκτητες των αυτοκινητων

Sorry, αλλά δεν είχα δει το προηγούμενο post σου! Άργησε λιγάκι να μου το δείξει! Έχεις δίκιο σε αυτό που λές! Οταν μια εταιρεία θέλει να είναι σοβαρή πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένες διαδικασίες! Το θέμα όμως (και προτιμώ να μιλάω για τις δικές μου εμπειρίες) είναι οτι όλες αυτές οι διαδικασίες είναι άγνωστες στους αγοραστές/πελάτες! Όσο και να είναι απλό να το καταλάβει κάποιος εγώ δεν έχω καμία διάθεση να μάθω τις διαδικασίες επισκευής του αυτοκινήτου μου το οποίο χρυσοπλήρωσα και ΑΠΑΙΤΩ να λειτουργεί άψογα τουλάχιστον μέχρι την λήξη της εγγύησης! Δέχομαι να χαλάσει κάτι μία φορά, άντε δύο (μηχανές είναι) αλλά όχι συνέχεια! Εκτός απο την παιδική μου τρέλα να πάρω BMW άλλος ένας λόγος ήταν οτι είναι αξιόπιστα! Δυστυχώς αρχίζω και αμφιβάλω!

YAziDis
26-08-09, 15:22
Εγώ παλι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να κατεβεί στην Αθήνα. Έστω ότι η αντιπροσωπεία στην Κέρκυρα δεν μπορεί να το λύσει, αν το αυτοκίνητό μου είναι εντός εγγύησης, γιατί να πρέπει να το μετακινήσω εγώ κάπου; Γιατί να μην αναλάβουν οι ίδιοι την ευθύνη; Και άντε, πες ότι δε βγάζεις άκρη, γιατί να μην το πάει στα Γιάννενα όπως είπε ένας φίλος, και να αναλάβουν να το επιδιορθώσουν οι ίδιοι; Να κάτσει να βρει η ίδια η bmw το πρόβλημα και να το λύσει. Τόσα λεφτά έδωσε, υποχρέωση της αντιπροσωπείας είναι... Έτσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον...

(αλήθεια, γιατί αθήνα που είναι τόσο μακρυά και όχι Θεσσαλονίκη που από Ηγουμενίτσα είναι 2.5 ώρες;)

YAziDis
26-08-09, 15:23
Α και κάτι ακόμα. Αφού του έκαναν την 1η φορά επαναπρογραμματισμό, γιατί του το έκαναν και 2η φορά; Δεν γίνεται οι επίσιμες αντιπροσωπείες να επικοινωνήσουν μαζί και να ενημερώση η πρώτη ότι το έκανε ήδη επαναπρογραμματισμό;;;;

vlahopilot
26-08-09, 15:24
Sorry, αλλά δεν είχα δει το προηγούμενο post σου! Άργησε λιγάκι να μου το δείξει! Έχεις δίκιο σε αυτό που λές! Οταν μια εταιρεία θέλει να είναι σοβαρή πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένες διαδικασίες! Το θέμα όμως (και προτιμώ να μιλάω για τις δικές μου εμπειρίες) είναι οτι όλες αυτές οι διαδικασίες είναι άγνωστες στους αγοραστές/πελάτες! Όσο και να είναι απλό να το καταλάβει κάποιος εγώ δεν έχω καμία διάθεση να μάθω τις διαδικασίες επισκευής του αυτοκινήτου μου το οποίο χρυσοπλήρωσα και ΑΠΑΙΤΩ να λειτουργεί άψογα τουλάχιστον μέχρι την λήξη της εγγύησης! Δέχομαι να χαλάσει κάτι μία φορά, άντε δύο (μηχανές είναι) αλλά όχι συνέχεια! Εκτός απο την παιδική μου τρέλα να πάρω BMW άλλος ένας λόγος ήταν οτι είναι αξιόπιστα! Δυστυχώς αρχίζω και αμφιβάλω!

Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω ή να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν, επειδή δεν γνωρίζουμε ακριβώς την κατάσταση, ας περιμένουμε να μάθουμε λεπτομέρειες.

Θέλω να καταλάβω γιατί ο φίλος μας ταλαιπωρήθηκε και αναγκάστηκε να κατέβει στην Αθήνα, και δεν υπήρξε απλή επίσκεψη για προγραμματισμό ή δεύτερη επίσκεψη για αντικατάσταση! Περιμένετε να μάθουμε και βλέπουμε....

Πάντως....μην είστε απόλυτοι με πόσο συχνά "πρέπει" να χαλάει κάτι....δεν το ελεγχει κανείς!!

nino x3
26-08-09, 15:56
καθε τι που μπαινει σε γραμμη παραγωγης ... θα εχει σε ενα βαθμο και αστοχια υλικου!! αυτο ισχυει για τα παντα.
Το οτι η bmw ειναι πιο ακριβη αυτο δεν εχει να κανει με την καλη λειτουργια που υποσχεται ο κατασκευαστης για οποιο διαστημα το κρινει (bmw 2 χρονια...απο τις μικροτερες εγγυησεις της αγορας),οποτε το παραδειγμα οτι πληρωσαμε τοσα λεφτα..ειναι μονο απο τον "θιγμενο" εγωισμο μας.
Βεβαια θα μας κακοφανει και θα μας στεναχωρησει ειδικα γιατι στην επιλογη αγορας συνυπολογισαμε και το "βαρυ" ονομα.
Θελω να πιστευω οτι τουλαχιστο σε αυτο το διαστημα της εγγυησης ειμαστε πραγματικα καλυμενοι για την σωστη λειτουργια του αυτοκινητου.
Τωρα οπως γραφει και ο geo οταν υπαρχουν συγκεκριμενες οδηγιες(κατι θα ξερουν!!!!) απο την μαμα εταιρεια, οι αντιπροσωποι οφειλουν να τις σεβαστουν και σιγουρα καποιες φορες αυτο μπορει να προκαλεσει την ταλαιπωρια των πελατων,το αποτελεσμα ομως πιστευω οτι θα ειναι η πληρης αποκατασταση της καλης λειτουργιας με τον ενα ή τον αλλο τροπο.
Οπως και σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν καλοι,κακοι ,αδιαφοροι,σκιτζηδες,λαμογια κοκ, ετσι και στο χωρο των συνεργειων θα συναντησουμε και τετοιους. Ας ειμαστε εμεις ευγενικα απαιτητικοι και ας ειναι αυτοι ευγενικα εξυπηρετικοι....υποψιασμενοι να ειμαστε καχυποπτοι ομως και προκατειλημενοι οχι χωρις αιτια.

Zer0cooL
26-08-09, 16:30
Εγώ παλι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να κατεβεί στην Αθήνα. Έστω ότι η αντιπροσωπεία στην Κέρκυρα δεν μπορεί να το λύσει, αν το αυτοκίνητό μου είναι εντός εγγύησης, γιατί να πρέπει να το μετακινήσω εγώ κάπου; Γιατί να μην αναλάβουν οι ίδιοι την ευθύνη; Και άντε, πες ότι δε βγάζεις άκρη, γιατί να μην το πάει στα Γιάννενα όπως είπε ένας φίλος, και να αναλάβουν να το επιδιορθώσουν οι ίδιοι; Να κάτσει να βρει η ίδια η bmw το πρόβλημα και να το λύσει. Τόσα λεφτά έδωσε, υποχρέωση της αντιπροσωπείας είναι... Έτσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον...

(αλήθεια, γιατί αθήνα που είναι τόσο μακρυά και όχι Θεσσαλονίκη που από Ηγουμενίτσα είναι 2.5 ώρες;)

Εχεις απολυτο δικιο !!!
Αν δε μπορει η τοπικη αντιπροσωπεια να σου λυσει το προβλημα, η BMW Hellas οφειλει να αναλαβει τη μεταφορα για την επιδιορθωση του προβληματος που δεν μπορει να επιλυθει (γιατι αραγε??? μη εξειδικευμενο προσωπικο..? ) στην τοπικη!
Σε φιλο μου που ακομα τρεχει με το Γκρουπ για ενα Τιγκουαν με προβλημα στο συμπλεκτη, αφου το πηγε 3-4 φορες στην τοπικη αντιπροσωπεια (πηρε χαρτια οτι το προβλημα παραμενει) και 1 λιγο ποιο κεντρικα (και εκει πηρε χαρτι οτι το προβλημα παραμενει) τωρα τους τρεχει, και οταν του λενε φερτε μας το αμαξι εδω...πολυ ομορφα απανταει "δικη σας υποχρεωση ειναι να ρθειτε να το παρετε αφου ο τοπικος σας αντιπροσωπος δε μου λυνει το θεμα!" . Θα κινηθει βεβαια και δικαστικα με το αποτελεσμα να ειναι να του επιστραφει ΟΛΟ το ποσο παρολο που εχει κανει 6500χλμ...

bimmer-corfu
26-08-09, 16:47
Με όλο το θάρρος...γιατί κατέβηκε Αθήνα? Γιατί δεν πήγε στα Γιάννενα?
Χωρίς να θέλω να ευλογήσω κανέναν, και επειδή γνωρίζω εκ των έσω διάφορα πράγματα (δούλευα σε μεγάλη αντιπροσωπεία στην Αθήνα) ο κος Κατσιούλης θεωρείται απο τους κορυφαίους μηχανικούς στην Ελλάδα. Πολλές φορές έχει σώσει τηλεφωνικά διάφορες βλάβες.
Δεν κρίνω κάτι...απλά φοβάμαι οτι ο φίλος σου ταλαιπωρείται άδικα....

Όσο για την κολώνα....εξακολουθεί να το κάνει αφού του έβαλαν καινούργια κολώνα ή αφού έκαναν προγραμματισμό ( reset ) ?

έχεις pm με απάντηση στην ερώτηση σου

bimmer-corfu
26-08-09, 16:59
Παιδιά σας ξαναγράφω με λίγα λόγια τι έχει συμβεί στο φίλο μου γιατί μερικοί δεν έχετε καταλάβει

-Αγοράζει από έμπορο στη Κέρκυρα που πουλάει BMW ένα καινούργιο Ε92 316 φέτος το καλοκαίρι.
-Μια εβδομάδα με 10 ημέρες μετά αρχίζει να κλειδώνει το τιμόνι κατά τους επιτόπιους ελιγμούς με αποτέλεσμα να ανάβει η αντίστοιχη ένδειξη και το αμάξι να θέλει σβήσιμο και στη συνέχεια εκκίνηση ξανά
-Πάει σε αντιπροσωπεία στην επαρχία (στη Κέρκυρα δεν έχει αντιπροσωπεία) και του κάνουν προγραμματισμό (κάθε έξοδος από τη Κέρκυρα είναι και 120 Ευρώ καράβι πήγαινε έλα το καλοκαίρι).
-Ούτε μια εβδομάδα αργότερα το πρόβλημα εμφανίζετε πάλι.
-Πάει στην ίδια αντιπροσωπεία και του αλλάζουν κολώνα τιμονιού
-Λίγες μέρες μετά πάλι τα ίδια και έτσι φεύγει και πάει Αθήνα σε μεγάλη αντιπροσωπεία όπου του κάνουν προγραμματισμό ενώ ξέρουν τι έχει συμβεί και του λένε αν στο ξανακάνει (που φυσικά θα το ξανακάνει) θα σου αλλάξουμε κρεμαγιέρα αλλά τώρα δεν έχουμε.
-Όλες οι επισκέψεις έγιναν με ραντεβού και αφού έχει πει ο φίλος τι του έχει συμβεί

Σήμερα πήρε το αμάξι από την αντιπροσωπεία και έρχεται Κέρκυρα…

alexk
26-08-09, 17:04
έχεις pm με απάντηση στην ερώτηση σου

Στείλε μου και εμένα ένα pm σε παρακαλώ...

YAziDis
26-08-09, 18:49
bimmer-corfu από καθαρή περιέργια, γνωρίζεις άμα στην αντιπροσωπεία των Αθηνών τους ανέφερε ότι είχε πάει ήδη μια φορά στα Γιάννενα και του είχαν κάνει ήδη μια φορά προγραμματισμό; Ρωτάω απλά για να δω αν υπολογίζουν το τι γίνεται, και άμα καταλαβαίνουν ότι υπάρχει πρόβλημα στο να ανεβοκατεβαινει από Κέρκυρα μέχρι να του λύσουν το πρόβλημα....

bimmer-corfu
26-08-09, 20:09
bimmer-corfu από καθαρή περιέργια, γνωρίζεις άμα στην αντιπροσωπεία των Αθηνών τους ανέφερε ότι είχε πάει ήδη μια φορά στα Γιάννενα και του είχαν κάνει ήδη μια φορά προγραμματισμό; Ρωτάω απλά για να δω αν υπολογίζουν το τι γίνεται, και άμα καταλαβαίνουν ότι υπάρχει πρόβλημα στο να ανεβοκατεβαινει από Κέρκυρα μέχρι να του λύσουν το πρόβλημα....

Δεν είπα ότι πήγε Γιάννενα αλλά επαρχία. Μπορεί να έχει πάει και Γιάννενα αλλά δεν ανέφερα δημοσίως το μέρος γιατί δεν είναι επιθυμία του φίλου μου (αλλά ούτε και δικιά μου).

Κατά τα άλλα ναι στην Αθήνα ήξεραν ότι έρχεται Ε92 μόνο και μόνο για να πάει στο συνεργείο και τους είχε πει όλο το ιστορικό ο φίλος μου ώστε να ξέρουν και να μην κατέβει τζάμπα.

YAziDis
26-08-09, 23:52
Τέλος πάντων. Σεβαστή η απόφασή σας. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να τελειώσει η ταλαιπορεία του φίλου σου, γιατί όταν αγαπάς το αυτοκίνητό σου και έχεις τέτοια, σε πιάνει τρέλα...... Ειδικά όταν εξαρτάσαι απ'τους άλλους ...

bimmer-corfu
28-08-09, 08:10
Όπως ο αρχιμηχανικός του φόρουμ bimmer-corfu είχε με σιγουριά προβλέψει http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=20124&highlight=%EA%EF%EB%FE%ED%E1+%F4%E9%EC%EF%ED%E9%EF %FD&page=3 το τιμόνι κλειδώνει πάλι ακόμα και μετά την επίσκεψη στην μεγάλη αντιπροσωπεία της Αθήνας.

Το ερώτημα τώρα είναι: ο bimmer-corfu είναι καλύτερος μηχανικός?
Εγώ λέω όχι, δεν είμαι καν μηχανικός αλλά δε θέλει μυαλό για να καταλάβεις πότε απλά σε διώχνουν για να σε ξεφορτωθούν.

Παιδιά πραγματικά ο άνθρωπος δεν μπορεί συνέχεια να πληρώνει μεταφορικά και να φεύγει από τη δουλειά του, έτσι, παρόλο που έχει εγγύηση θα πάμε στο πρώτο συνεργείο εδώ πέρα να αλλάξουμε κραμαγιέρα, δε πάει άλλο, στη τελική χειρότεροι από την Αθήνα δεν υπάρχει περίπτωση να είναι.

Ένα ερώτημα τώρα: μήπως οι κραμαγιέρες αυτές είναι δύσκολο να αλλαχθούν? Έχω μείνει στο Ε36 που έμπαινε/έβγαινε για πλάκα…

ΥΓ Στη Κέρκυρα δεν έχει αντιπροσωπεία

scania124
28-08-09, 08:42
εγω αλλαξα στο δικο μου,χρειαζεται 3-4 ωριτσες

alexk
28-08-09, 10:17
Το ερώτημα τώρα είναι: ο bimmer-corfu είναι καλύτερος μηχανικός?
Εγώ λέω όχι, δεν είμαι καν μηχανικός αλλά δε θέλει μυαλό για να καταλάβεις πότε απλά σε διώχνουν για να σε ξεφορτωθούν.


Πέτρο, προς ενημέρωσή σου + του φίλου σου.
Όταν πας στην αντιπροσωπεία με ένα πρόβλημα, η αντιπροσωπεία ανοίγει μια κλήση (ticket) στο σύστημα και μετά το BMW group εγκρίνει ή όχι αν θα αλλαχτεί κάτι.
Επίσης, τα δεδομένα που καταγράφει το διαγνωστικό είναι αυτά που κάνουνε το BMW group να αποφασίσει άν και τι θα αλλάξουν στο αυτοκίνητο.
Άν ο αντιπρόσωπος αλλάξει ότι νομίζει ή θέλει (μπορεί να είναι λογικό μεν, αλλά το BMW group έχει ένα resolution workflow για κάθε βλάβη) τότε θα πρέπει να το πληρώσει από την τσέπη του.
Ο Geo το ανέφερε παραπάνω γιατί πλέον γνωρίζει ακριβώς ποιες είναι οι διαδικασίες στο BMW group.

Απλά είναι καλό να βλέπουμε και τις 2 όψεις του νομίσματος.
Εγώ προσωπικά είχα πρόβλημα με το vanos στο CSL.
Σε πληροφορώ ότι έπαιρνα τηλέφωνο 3 φορές την ημέρα το εργοστάσιο και την BMW Ελβετίας για να μου δώσουν λύση, μιας και το 1ο ανταλλακτικό το πλήρωσα.
Ο αντιπρόσωπός μου δεν μπορούσε να κάνει τίποτα.
Μετά από πολλά καντήλια στο εργοστάσιο, η BMW έδωσε έγκριση στον αντιπρόσωπό μου.

Ίσως ο φίλος σου θα έπρεπε να πάρει τηλ. το εργοστάσιο και να απαιτήσει την οποιαδήποτε αλλαγή (και να μην παραπονιέται σε ένα φόρουμ - εκτός αν πιστεύει ότι το φόρουμ θα του πληρώσει την κρεμαγιέρα π.χ.).
Στην τελική το εργοστάσιο κατασκεύασε το αυτοκίνητο, του έδωσε την εγγύηση καλής λειτουργίας και του εγκρίνει την οποιαδήποτε εγγύηση/αντικατάσταση.

Τα παραπάνω είναι με φιλικό τόνο.
Όπως πάντα, παραμένω ευθύτατος.

ΥΓ : για αποφυγή παρεξήγησης, όταν χάλασε το vanos μου δεν πήρα τηλ. τον αδερφό μου 'να το κανονίσει' (μιας και δεν μπορεί να κανονίσει κάτι), πήρα το εργοστάσιο

bimmer-corfu
20-09-09, 17:55
Τελικά ο φίλος άφησε πάλι το όμορφο νησί του, πήρε το Ε92 του και άλλα 150-200 Ευρώ (κόστος ταξιδιού πήγαινε έλα-δεν βάζω τη διανυκτέρευση) και κατέβηκε πάλι Αθήνα στην μεγάλη αντιπροσωπεία όπου την περασμένη Παρασκευή του άλλαξαν κρεμαγιέρα.

Ελπίζω να μην ξαναπαρουσιαστεί το πρόβλημα…