PDA

Επιστροφή στο Forum : Κραδασμοι+Ε-36.


strofimios
28-06-09, 13:46
Λοιπον,το προβλημα.
Το αυτοκινητο(318is'93)παρουσιαζει κραδασμους στο ρελαντι.Αλλαξα αισθητηρα λ και απο τοτε το ρελαντι μενει λιγο πιο ψηλα απο το κανονικο.Μετα απο λιγα δυετερολεπτα πεφτει στο κανονικο αλλα δεν μενει τελειως σταθερο και σε καποιες συγκεκριμενες στροφες παρουσιαζονται κραδασμοι.
Επισης μεχρι τα 140 ειναι τελειο.Απο εκει και πανω εχει αρκετα εντονο κραδασμο.Εχτες σε ταξιδι παρατηρησα οτι το φαινομενο γινεται πιο εντονο στις αριστερες στροφες,κανει εναν υψισυχνο κραδασμο(εκτος του αλλου που ειναι και στο ρελαντι και μετα τα 140).
Μολις ειμαι στην ευθεια ηρεμει στα 180 ΑΛΛΑ μονο εαν δεν δινω πολυ γκαζι.Οταν δινω γκαζι απο ενα σημειο και πανω τοτε ο κραδασμος επιστρεφει.
Επισης,δεν ξερω εαν ειναι σχετικο,εχω το γνωστο προβλημα με τις αλλαγες ταχητυτων μεσα σε στροφες,drift,κλπ.
Οι βασεις του μοτερ ειναι γνησιες και καινουργιες(αυτο βελτιωσε ΛΙΓΟ την κατασταση).Οι βασεις του κιβωτιου ειναι uuc.Ο"λουκουμας"(ο ελαστικος συνδεσμος του κεντρικου με το κιβωτιο)ειναι καινουργιος και γνησιος.Εχω αλλαξει το μπροστα δεξι ρουλεμαν τροχου.
Τι φταει;Η μεσαια τριβη;Καποιο ρουλεμαν τροχου;Μπιλιοφορος;Μηπως θελουν αλλαγη τα 1 και 2 εδω http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/318is-M42/LHD/M/1993/february/browse/engine/engine_suspension_damper/ ;
Για το κιβωτιο υποψιαζομαι κατι απο αυτα εδω http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/318is-M42/LHD/M/1993/february/browse/gearshift/gearbox_shifting_parts/(μαλλον το 10)
Ζητω συγνωμη εαν σας κουραζω αλλα ψαχνω να βρω μια ακρη χωρις να χρειαστει να μου αλλαξει τα παντα ο μαστορας και στο τελος(μετα απο μερικες εκατονταδες ευρα)να μου πει ααα,το βρηκα αυτο ηταν!
Ευχαριστω!!!!

strofimios
28-06-09, 14:01
Ξεχασα να πω οτι το φαινομενο παραμενει ακομα και μετα απο αλλαγη ελαστικων.Και δεν εχω κοιταξει τον σταυρο του κεντρικου.Και τωρα βλεπω οτι δεν εχω αλλαξει το 2 απο εδω http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=26_0063&hg=26&fg=05

oldcarskickass
28-06-09, 14:37
Το άλλο το κουφό το κοίταξες;

Αν έχει σπάσει κανένα φύλλο από την φτερωτή; (όχι του air condition)

kostas e46
28-06-09, 15:21
Λοιπον,το προβλημα.
Το αυτοκινητο(318is'93)παρουσιαζει κραδασμους στο ρελαντι.Αλλαξα αισθητηρα λ και απο τοτε το ρελαντι μενει λιγο πιο ψηλα απο το κανονικο.Μετα απο λιγα δυετερολεπτα πεφτει στο κανονικο αλλα δεν μενει τελειως σταθερο και σε καποιες συγκεκριμενες στροφες παρουσιαζονται κραδασμοι.
Επισης μεχρι τα 140 ειναι τελειο.Απο εκει και πανω εχει αρκετα εντονο κραδασμο.Εχτες σε ταξιδι παρατηρησα οτι το φαινομενο γινεται πιο εντονο στις αριστερες στροφες,κανει εναν υψισυχνο κραδασμο(εκτος του αλλου που ειναι και στο ρελαντι και μετα τα 140).
Μολις ειμαι στην ευθεια ηρεμει στα 180 ΑΛΛΑ μονο εαν δεν δινω πολυ γκαζι.Οταν δινω γκαζι απο ενα σημειο και πανω τοτε ο κραδασμος επιστρεφει.
Επισης,δεν ξερω εαν ειναι σχετικο,εχω το γνωστο προβλημα με τις αλλαγες ταχητυτων μεσα σε στροφες,drift,κλπ.
Οι βασεις του μοτερ ειναι γνησιες και καινουργιες(αυτο βελτιωσε ΛΙΓΟ την κατασταση).Οι βασεις του κιβωτιου ειναι uuc.Ο"λουκουμας"(ο ελαστικος συνδεσμος του κεντρικου με το κιβωτιο)ειναι καινουργιος και γνησιος.Εχω αλλαξει το μπροστα δεξι ρουλεμαν τροχου.
Τι φταει;Η μεσαια τριβη;Καποιο ρουλεμαν τροχου;Μπιλιοφορος;Μηπως θελουν αλλαγη τα 1 και 2 εδω http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/318is-M42/LHD/M/1993/february/browse/engine/engine_suspension_damper/ ;
Για το κιβωτιο υποψιαζομαι κατι απο αυτα εδω http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coupe/Europe/318is-M42/LHD/M/1993/february/browse/gearshift/gearbox_shifting_parts/(μαλλον το 10)
Ζητω συγνωμη εαν σας κουραζω αλλα ψαχνω να βρω μια ακρη χωρις να χρειαστει να μου αλλαξει τα παντα ο μαστορας και στο τελος(μετα απο μερικες εκατονταδες ευρα)να μου πει ααα,το βρηκα αυτο ηταν!
Ευχαριστω!!!!

Κοιταξε μηπως τραβαει απο καπου η εισαγη αερα. Μηπως ειναι στησμενο το κολαρο εισαγωγης.

strofimios
28-06-09, 16:21
Θα τσεκαρω και βλεπουμε.

alexM
28-06-09, 16:52
Θα τσεκαρω και βλεπουμε.

Μου εξηγεις λιγο το (κραδασμους στο ρελαντι),οταν εχεις ανοιχτη την πορτα του οδηγου π.χ και κρατας το τελαρο του τζαμιου ψηλα νιωθεις κραδασμο?

strofimios
28-06-09, 18:30
Οπως ειπα το ρελαντι παιζει αλλα πολυ λιγο.Σε καποιες στροφες φερνει κραδασμο παντου.Στο καθισμα,στο τιμονι,στον λεβιε.Τελαρο τζαμιου δεν εχω αφου ειναι κουπε.Παω να τσεκαρω εαν το νιωθω στο τζαμι οταν ειναι ανεβασμενο.

strofimios
28-06-09, 18:36
Λοιπον οταν εχω ανοιχτη την πορτα το τζαμι κουνιεται!!Επισης την στιγμη που βαζω μπροστα το μοτερ δειχνει να θελει να γυρισει το αμαξι τουμπα!!Σαν να στροφαρεις με νεκρα αμερικανανικο v8.

alexM
28-06-09, 19:15
Λοιπον οταν εχω ανοιχτη την πορτα το τζαμι κουνιεται!!Επισης την στιγμη που βαζω μπροστα το μοτερ δειχνει να θελει να γυρισει το αμαξι τουμπα!!Σαν να στροφαρεις με νεκρα αμερικανανικο v8.

διαβασε τα μηνυματα σου

sciroccoR
28-06-09, 20:20
βρηκες τι ηταν τελικα?

strofimios
28-06-09, 21:32
Το άλλο το κουφό το κοίταξες;

Αν έχει σπάσει κανένα φύλλο από την φτερωτή; (όχι του air condition)
Το κοιταξα,ειναι ο.κ.

sofos 2.8i
29-06-09, 12:31
Τσεκαρε αν οι βασεις σου ειναι τοποθετημενες σωστα δλδ αν εχει μπει ο οδηγος της βασης μεσα στην τρυπιτσα στην κατω μερια και αν εχει βιδωθει καλα.Αν οχι ,δεν κοιτας μηπως εχεις χτυπησει καμια εμπρος γεφυρα και ακουμπαει στο μοτερ μεταφεροντας ετσι τον κραδασμο!Αν ασχολησε οπως καταλαβα με τα drift και γενικα την πιστα,πρεπει να τσεκαρεις και σασι,εκει που βιδωνουν οι γεφυρες τα αμορτισερ κτλ.Αυτο στο λεω γιατι ουκ ολιγα εχουν δει τα ματακια μου στο θεμα πιστας!!!!!!!!Σκισμενες γεφυρες στο σημειο συγκρατησης βιδα με γεφυρα,σκιμενες βασεις αμορτισερ πιο πολυ στα πισω,μεχρι και ανοιγμενα σασι,στριμενους κεντρικους αξονες κτλ κτλ κτλ!!!!!!!Sorry αν σε φοβισα αλλα παιζουν και αυτα!

strofimios
07-07-09, 11:32
Λοιπον για τους κραδασμους κατα την κινηση(μεταδοση) και τον θορυβο-κραδασμο στις αριστερες στροφες,βρηκα τι φταιει!
Ειπα να ξεκινησω απο την "ακρη",και ετσι πηγα πρωτα για ζυγοσταθμιση και.....ιδου,στον πισω δεξια τροχο ειχε φυγει ενα απο τα βαριδια της ζυγοσταθμισης!!Ζυγοσταθμισαμε ολους τους τροχους και εχτες εγινε δοκιμη στην Α.Ο.
Ολα ο.κ. Τωρα μενει να βρω τι παιζει με το ρελαντι(ασταθεια,κραδασμοι) και με το κιβωτιο.
Για το ρελαντι μαλλον με βλεπω για maf γιατι εκτος των κραδασμων και της ασταθειας το πρωι μεχρι να βγει απο την μπλε περιοχη η βελονα στο οργανο της θερμοκρασιας ο κινητηρας "πνιγεται"στα μικρα πατηματα του γκαζιου ακομα και χωρις φορτιο(με νεκρα).
Τωρα για το κιβωτιο μπορει να φταιει το γεγονος οτι ο συμπλεκτης εχει 202.000χλμ.Μπορει να εχει"αρπαξει" και το βολαν και δημιουργει κραδασμους κλπ.
Θα δω τι θα γινει και θα ενημερωσω.

strofimios
21-03-10, 18:03
Λοιπον το βρηκα!Το αφησα στο συνεργειο και του ειπα να το ξηλωσει ολο και να μην μου το δωσει εαν δεν βρει ακρη!Τελικα δεν χρειαστηκε να λυσει τιποτα.Το προηγουμενο συνεργειο που πηγαινα ειχε αλλαξει τις βασεις του κινητηρα με καινουργιες γνησιες(οπως ειχα ζητησει) ΑΛΛΑ δεν τις ειχε σφιξει!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τις εσφιξε το συνεργειο που παω τωρα και ολα οκ.Τι να πω,μου ειχε κανει και αλλα χειροτερα το προηγουμενο συνεργειο.Ευτυχως που μετακομισα περιοχη και αλλαξα συνεργειο,αναγκαστικά.