PDA

Επιστροφή στο Forum : My m3 supercharged


Sokin M3
03-07-09, 10:52
Πριν απο 1 χρονο που ειχα rx8 turbo και οταν αποφασισα να κανω αλλαγη,ειπα να παρω ενα αυτοκινητο το οποιο να με καλυψει αμεσα οδηγικα και κατα δευτερον σε ιπποδυναμη......

Ηταν μονοδρομος το Μ3(οσοι εχουν με καταλαβαινουν) για αυτο και το αποκτησα

Οι πρωτες μου εντυπωσεις ηταν αριστες και με μονιμο χαμογελο λες και ειχα κανει πλαστικη στο προσωπο μου....

Δυστυχως ομως οταν εχεις το μικροβιο του tuning μεσα σου δεν μπορεις να το αποφυγεις ακομα και σε smart(προγραμμα και εξατμιση) που εχω

Ετσι επελεξα ενα προγραμμα στο Μ3,ενα τελικο eisenmann και καποιο φιλτρο.Ομως ακομα και αυτα δεν ηταν ικανα να με καλυψουν.Ετσι ασχοληθηκα και με την λογικη του διαφορικου.Τοποθετησα 3.91 αλλα και παλι τα αποτελεσματα ηταν τα χειριστα

Μονοδρομος λοιπον ηταν να περασω στην αλλη οχθη.



Ετσι το Μ3 μου,ενω ηταν ετσι

http://www.imageshack.gr/files/f0ljot9sjkezf1csmol8.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=f0ljot9sjkezf1csmol8.jpg)

σημερα,το παραλαμβανω ετσι.....

http://www.imageshack.gr/files/nxrdbztwr44vel9tdeaq.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=nxrdbztwr44vel9tdeaq.jpg)

arism3e36
03-07-09, 10:58
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΥΥΥΥΤΑΑΑΑΑ ΕΙΝΑΙ....Θελω κ γω!!!!!!!!ρε λες να μη το δωσω το 36αρι.....καλοταξιδο κ καλα ανοιγματα....στα ποσα hp πλεον?

VanVIC
03-07-09, 11:00
ΠΟΛΕΜΟΣ !!!

Τιτανομεγιστοτεράστιε Τιιιι έκανες ?!!!

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ, ΞΥΛΩΣΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ !!!:whip::whip:

Καλές βόλτες Νικολή !

Είναι η χρονιά του Δράκου (ESS) φαίνεται...

sm6
03-07-09, 11:06
χαχαχχα μπραβο σοκιν.
να δω τα εβο και τα λοιπα "σκουπιδια" του ντραγκστερ τωρα...

patrinos
03-07-09, 11:07
εβαψες τα πλαστικα καλυματα ε?καλα εκανες ειχαν ξεθωριασει.φαινεται μεγαλη διαφορα.ο κινητηρας σου ειναι ο μ40 0 1600??πλακα κανω ρεεεε.να το καλοχερεσαι αδερφεεεεε

merlin_M3
03-07-09, 11:22
χαχαχχα μπραβο σοκιν.
να δω τα εβο και τα λοιπα "σκουπιδια" του ντραγκστερ τωρα...

:+1::+1::+1:

Καλά πατήματα !!!:dblthumb2

5555
03-07-09, 11:23
ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ

Να το χαρεις !!!

MaSt0RaS
03-07-09, 11:24
ετσι ετσι.... ε πες και πληροφοριες μην το κρατας κρυφο.... χ0χ0α00χα0χα
μεγαλωσε την πινακιδα για να προλαβαινουν να βλεπουν!

shido
03-07-09, 11:26
Μεγειες ο εςς να το χαρεις και να το λιωσεις οπως ξερεις Νικο.

5555
03-07-09, 11:33
Παντως περα απο τα συγχαρητηρια , εαν μπορεις να μπεις σε λεπτομερειες, που και πως.
Οπως καθε καθε project, μας ενδιαφερει!

Αντε τωρα θα τρεμουν τα ΤΤΡ(?)

yodas
03-07-09, 11:37
Τι να πω πλέον. Κάθε μέρα μπαίνεις στο forum και δεν ξέρεις τι θα δείς πλεόν.

Κάνε μας και καμμιά μεγάλη photo για το desktop. Κούκλα είναι. Καλά χιλιόμετρα!

Sokin M3
03-07-09, 11:38
^πρωτα απο ολα σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια....και με ευχαριστει που μοιραζομαι την αρρωστια μου με εσας.......

απο εκει και περα δεν εχω ακομα ολοκληρωμενη εικονα του Μ3 σε αυτην την μορφη.......σιγουρα ομως μεχρι το τελος της ημερας θα γινω ποιο αναλυτικος........

Speedy
03-07-09, 13:58
Μεγια Νικο παντα τετοια και εις ανωτερα αν βεβαια ειναι εφικτο!!

Για τι ιπποδυναμη μιλαμε αν επιτρεπετε?

VanVIC
03-07-09, 14:13
...
Για τι ιπποδυναμη μιλαμε αν επιτρεπετε?

φαντάζομαι οτι δεν θα ακούσω λιγότερα απο 450...

Christos 330i ///M
03-07-09, 14:29
Πω πω ξεκινησαν τα χοντρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευγε αυτες ειναι βελτιωσεις . . .

bill987
03-07-09, 15:00
Τι λέμεεεεε τώραααααααααααα;!!


Καλορίζικο Νίκο το ΘΗΡΙΟ!!! (Άλλο αυτοκίνητο)!
Απλά μοιράσου μαζί μας περισσότερες πληροφορίες, έτσι για να μας τρέχουν τα σάλια!

crazy_beaver
03-07-09, 15:03
Μπραβο σου φιλε μου να το χαρεις οπως εσυ θες!Και στα δικα μας !!!!!!!

Aceman1925
03-07-09, 15:16
καλοριζηκα τα φτερνισματα νικο!

εγω παλι θελω να ακουσω εντυπωσεις και απο το διαδοχο !!!!

Speedy
03-07-09, 16:05
φαντάζομαι οτι δεν θα ακούσω λιγότερα απο 450...

Ekει υπολογιζω και εγω,λιγοτερα δεν νομιζω..

deepblue
03-07-09, 16:19
AΥΤΑ ΕΙΝΑΙ !!!
ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΓΕ !!!!!
Οτι καλυτερο μπορουσες να κανει Νικολα !!
Να το χαρεις ολοψυχα σου ευχομαι και καλα ΤΣΑΓΙΑΑΑΑΑΑΑ΄΄΄΄.........>>>>>>>

deepblue
03-07-09, 16:23
^πρωτα απο ολα σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια....και με ευχαριστει που μοιραζομαι την αρρωστια μου με εσας.......

απο εκει και περα δεν εχω ακομα ολοκληρωμενη εικονα του Μ3 σε αυτην την μορφη.......σιγουρα ομως μεχρι το τελος της ημερας θα γινω ποιο αναλυτικος........

Ετσι ...φερτε μου χαπια να παρω να γινω λιωμα να μην καταλαβαινω μπας και ησυχασω εδω που βρισκομαι !!!
ΕΦΙΑΛΤΕΣ εχω καθε ξημερωμα που παω για υπνο..με παιρνουν και καποια καλα παιδια τηλεφωνο και με φουντωνουν...και ....:scratchch
Βγες εξω και λιωστοοοοοοοοοοοο ...αχ..αχ..αχ..αμαν.. :dblthumb2

VanVIC
03-07-09, 16:27
Ετσι ...φερτε μου χαπια να παρω να γινω λιωμα να μην καταλαβαινω μπας και ησυχασω εδω που βρισκομαι !!!
ΕΦΙΑΛΤΕΣ εχω καθε ξημερωμα που παω για υπνο..με παιρνουν και καποια καλα παιδια τηλεφωνο και με φουντωνουν...και ....:scratchch
Βγες εξω και λιωστοοοοοοοοοοοο ...αχ..αχ..αχ..αμαν.. :dblthumb2

:calm: Ολα θα γίνουν. Ψύχραιμα !;)

320 open
03-07-09, 17:15
θυμαμαι που μου το ελεγες ενα βραδυ λιγο πριν μπει στο χειρουργειο εε συνεργειο.το πες και το εκανες.καλες βραδινες βολτες!!

bimmer-corfu
03-07-09, 17:34
Καλά χιλιόμετρα και καλά κεράσματα και απο μένα!
ΠΡΕΠΕΙ να ανοίξεις ένα thread που να λέει αναλυτικά για τη μετατροπή. Ενδιαφέρει πολλούς

Leonidas_Thess
03-07-09, 17:52
Καλα εχετε βαλθεί να μας τρελάνετε ΟΛΟΙ . Τι εγινε Βαγγελη μάλλον τους κόλλησες το μικρόβιο του Νορβηγού.

Φίλε καλοτάξιδο το εργαλείο και με προσοχή γιατι ειναι πολλά τα γκάζια λέμε.

Φιλικά λεωνίδας

E36 M3 USA
03-07-09, 17:57
ΜΕΓΙΑ ΝΙΚΟ η καλύτερη βελτίωση που μπορουσες να κανεις τα είπαμε και από κοντά. σου ευχομαι καλα τσαγια

z3 2.2
03-07-09, 18:03
Nικο μου δε σε ξερω αλλα χαρηκα πολυ για το αυτοκινητο σου!!!
Να εισαι παντα καλα και να το χαιρεσαι καθε μερα.
Δημητρης

SPYROS-MUSIC-CABRIO
03-07-09, 18:14
ε,ρε γλεντια?????:dblthumb2 αυτα ειναι!!!!!
μπραβο Νικο!!!καλοριζικο καλοταξιδο!!!!:clap::cheers:

EVANGELOS
03-07-09, 18:18
fssssssssssssssssssssssssssssssssssss !!!!!!!!!!!!

καλοτάξιδο ΜΑΝ !!!!!!!!!!!!!

BILL007
03-07-09, 18:19
ΠΡΕΠΕΙ να ανοίξεις ένα thread που να λέει αναλυτικά για τη μετατροπή. Ενδιαφέρει πολλούς

Mπράβο φίλε μου!!Να το χαίρεσαι!!!

:+1:Συμφωνώ με τον Πετρο σε αυτό που είπε παραπάνω...Πολλοί κάτοχοι Μ3 ψάχνονται στο συγκεκριμένο θέμα...:)



και ναι...γι αυτούς που λένε οτι τα άλογα δεν είναι στραγάλια...:loser:

ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ ΠΛΕΟΝ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ!!!!:pimp:

ΔημητρηςΜ3
03-07-09, 18:46
τι να λεμε τωρα!!!!!!!!!!!!!!!
τρελανε μας τωρααααααααααααααααααααααααα!!
δωσε πληροφοριες στο λαο!!

manos///3
03-07-09, 19:01
Καλοριζικα!!!!

Περιμενουμε πληροφοριες.....

EVANGELOS
03-07-09, 19:03
vf 450 είναι το κιτάκι της ESS

ankor
03-07-09, 19:04
ΑΞΙΟΣ!!!!! ΑΞΙΟΣ!!!! Μεγιεs και ασφαλη χιλιομετρα σου ευχομαι.

Α! Παρε χονδρικη τσαγακι του βουνου γιατι εχειs NA KEΡΑΣΕΙΣ.....

Leonidas_Thess
03-07-09, 19:29
Φίλε νίκο ρωτα τον Vanvic απο που προμηθευεται τα τσαγακια που κερνάει θα σας κάνουν και καλύτερη τιμη χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

gnx
03-07-09, 19:34
Καλοριζικο ρε Νικο!

Τι να πω; Και στα δικα μας

Sokin M3
03-07-09, 21:43
Σας ευχαριστω πολυ ολους για τα καλα σας λογια και ευχομαι και εσεις να προχωρησετε.......

Οντως οπως ειπε και ο Ευαγγελος ειναι το Vt 450 απο την ess........

Σαν οικος βελτιωσης ειναι οτι ποιο προσιτο υπαρχει για M3 e46 συμφωνα με τους αλλους οικους,Βεββαια ενα στησιμο το εφαγα(10 μερες) αλλα μπροστα στο αποτελεσμα ειναι αμελητεο

Γυρισα πριν λιγο στο σπιτι και αν δεν ημουν παντρεμενος,θα ημουν ακομα εξω........

Τα πρωτα συναισθηματα ειναι αναμεικτα.Σιγουρα δεν εχει την ωμη δυναμη που εχει το σαλιγκαρι.Ποσο μαλλον που δουλευει στα 5 psi(0.35 bar).Αλλα πραγματικα εχω τρελαθει με την γραμικοτητα που το χαρακτηριζει σε ολες το φασμα των στροφων(8000 κοφτη)

Σαν χλμ.μεχρι και 4τες που καταφερα να ανοιξω με αυτην την ζεστη παρατηρησα να καλυπτει ποιο γρηγορα τα μετρα απο οτι ημουν ατμοσφαιρα και παραλληλα ειδα 10 χλμ στο ταχυμετρο σε ολες τις ταχυτητες στο κοφτη......

Απο πατιλικι ειναι κατι το αξιοσημειωτο....σκαβει ακομα και η 3τη με μιση διαδρομη του γκαζιου.......

Σιγουρα δεν θα ειμαι πανω απο 450 Βαγγελη,διοτι δεν προβλεπεται,αλλα βαση δυναμομετρησης που εγινε,ειμαι εκει κοντα.......

Ομως με τους αριθμους προσωπικα δεν παω καλα.Την Δευτερα θα δοκιμασω με Μ3 φιλου το οποιο μου εριχνε 2 αυτοκινητα ωστε να δουμε την διαφορα σε καροτσια.....

Σαν θορυβος,πραγματικα δεν ακουγεται τιποτα,δεν φαινεται τιποτα......εχει συμπεριφορα στοκ μοτερ.Η σκαστρα που εχει ειναι κλειστου τυπου.

Οσο για την τοποθετηση πραγματικα ειναι bold on και σαν βαρος(ζυγηστηκε πριν μπει) ειναι 15 κιλα.

Το ρελαντι που κρατα το αυτοκινητο ειναι οπως ηταν και στοκ.Χωρις αριθμιες και σκορτσαρισματα.......

Αυτα μεχρι στιγμης:greenboun

Geo_3D
03-07-09, 21:52
Νικο να το χαιρεσαι το πραμα!!

αυτο εδω ομως
και παραλληλα ειδα 10 χλμ στο ταχυμετρο σε ολες τις ταχυτητες στο κοφτη......

απο που προκυπτει???
Κοφτη στροφων εχεις τον ιδιο με πριν
Διαφορικο εχεις εργοστασιακο βημα ή το κοντυτερο
Δεν στεκει ρε συ...

Sokin M3
03-07-09, 22:25
Ισως εγω δεν το εθεσα καλα.......

ολα εχουν παραμεινει στοκ.....διαφορικα,εξατμισεις καταλυτες

με το προγραμμα ατμοσφαιρικο ειχα κοφτη 8200 ενω τωρα 8000

Οσο για τα χλμ πριν ειχα για παραδειγμα τελειωματα 3της 160 χλμ/ωρα ενω τωρα 170 χλμ/ωρα με 200 στροφες λιγοτερο......

πιστευω να εγινα κατανοητος

Geo_3D
03-07-09, 22:46
Μωρε απολυτα κατανοητος εγινες,απλα αυτο που λες δεν παιζει με τπτ!!!!

Η ταχυτητα που βγαζει η καθε σχεση στον κοφτη εχει να κανει με

1)Σχεσεις σασμαν
2)Βημα διαφορικου
3)Κοφτη στροφων

Θεωρωντας λοιπον δεδομενο οτι σχεσεις σασμαν δεν εχουν πειραχτει,δεν γινεται με μαμα βημα και λιγοτερο κοφτη στροφων να εχεις περισσοτερα χλμ...Αυτο θα συνεβαινε αν ειχες μακρυνει το βημα μονο ή αν ειχες περισσοτερες απο 8200 στροφες τον κοφτη

Sokin M3
03-07-09, 22:50
^θεωροντας οτι και εγω βλεπω καλα και δεν μενω απλα στην εγκυκλοπεδια που εχω διαβασει,προσπαθω να σε φερω σε επαφη με την πραγματικοτητα......

Geo_3D
03-07-09, 22:53
Μαλλον εσυ ταξιδευεις ρε τρελλε και τα ματια σου οντως βλεπουνε οτι θελουν τωρα!!!
χεχεχε

Τεσπα,να΄σαι καλα πανω απ'ολα εσυ και να το χαρεις!

konas
03-07-09, 22:56
Χ3σ3 μας ρε Γιωργο με την ακριβολογια σου. Εδω ανοιξαμε τσαγιερί, τι μας νοιαζει με τι κουταλακια θα το σερβιρει.

Αντε καλοριζικο λεμε !!!!!!

sm6
03-07-09, 23:00
δεν εγινες κατανοητος.
τα αυτοκινητα (και τα λοιπα οχηματα που εχουν ταχυτητες) βγαζουν συγκεκριμενα χιλιομετρα σε συγκεκριμενες σ.α.λ.
αν δεν αυξησεις ουτε το "βημα" ουτε τις στροφες (στη δικη σου περιπτωση μειωθηκαν μαλιστα), πως θα αυξηθει η ταχυτητα...?

παρε για παραδειγμα ενα ποδηλατο.
σε συγκεκριμενες πεταλιες (περιστροφη του εμπρος δισκου) εχεις συγκεκριμενη ταχυτητα (περιστροφη της ροδας).
για να την αυξησεις ειτε κανεις πιο πολυ πεταλι (περισσοτερες περιστροφες του εμπρος δισκου), ειτε επιλεγεις μικροτερο γραναζι πισω, ωστε στις ιδιες πεταλιες να εχεις περισσοτερες περιστροφες του πισω τροχου.
αν τωρα στο ποδηλατο ανεβει ο κανελος κανελοπουλος που εχει δυνατοτερα ποδια, δεν θα παει πιο γρηγορα αν κανει τις ιδιες πεταλιες μ΄εσενα...

ετσι οπως τα περιεγραψες παραπανω, εσυ μειωσες τις πεταλιες σου (απο 8200, σε 8000) και με το ιδιο γραναζι αυξηθηκε η ταχυτητα σου...!
δεν μπορει να εγινε αυτο... μαλλον καποιο λαθος υπαρχει...;)


Edit: κωστα, το αυτοκινητο λογικοτατα θα εχει μεγαλη διαφορα απο πριν, αλλα οχι σε ταχυτητα στον κοφτη.
το ποσο γρηγορα πιανει αυτην την ταχυτητα θα αλλαξει.

Action Man
03-07-09, 23:02
Φίλε μου δεν έχει σημασία που είναι πλέον ο κόφτης...και πόσα χλμ παραπάνω έχεις με χ ταχύτητα......σ΄αρέσει το όχημα??Απ΄οτι φαίνεται ναι!!!Εδώ τελειώνουν όλα.

Άν και προσωπικά δεν μου αρέσουν οι επεμβάσεις σε ///Μ(και ειδικά σε Ε46 είναι λίγο επίφοβες)πιστεύω να έχει γίνει σωστή δουλειά,και να δουλεύουν όλα ρολόι.

Με γειές!

stratos
04-07-09, 00:29
Αυτά είναι. Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε μου. Πρέπει να ξυρίζει τώρα το εργαλείο. Αντε καλά παιχνίδια, με ασφαλή χιλιόμετρα και στο μέλλον ελπίζουμε να ανεβούν οι πιέσεις....

chief
04-07-09, 14:29
Καλα ανοιγματα Νικολακη. Περιμενουμε εντυποσεις.
Λες να πέρνω σειρα??????
:icon42::icon42::icon42:

VanVIC
05-07-09, 10:11
Αν δεν κανω λάθος, το νέο master-μπάξιμο του Νίκου, είναι φυγοκεντρικού τύπου.
Απλά προς ενημέρωση, παραθέτω μερικές πληροφορίες όπως τις βρήκα στο net:

The centrifugal supercharger gets its name from the way it pumps air into the intake system. This type of supercharger has a belt driven impeller or compressor wheel that draws into the center of the supercharger and uses centrifugal force to force the air out radially and into a circular scroll that increases in diameter as it moves further away from the center of the supercharger. This slows the flow of the air while increasing the pressure of the moving air. This is quite similar to the way a turbocharger works, which means that this type of supercharger has more in common with the turbocharger than with positive-displacement superchargers. In fact the centrifugal supercharger's compressor wheel is quite similar to that of a turbocharger and some centrifugal supercharger manufacturers have even implemented compressor wheel technology that has been developed for the turbocharger! The circular scroll is also similar to that of the turbocharger.

A major difference between the centrifugal supercharger and the turbocharger is that the compressor wheel of the centrifugal supercharger is usually driven by a belt and step-up gears rather than by the exhaust gasses. The use of a step-up gear means that the centrifugal supercharger is not a positive-displacement supercharger. Instead its air-flow rate increase at the square of its shaft RPM, which is significant as the compressor wheel must spin at very high RPMs in order to produce significant amounts of boost. It also means that the boost pressure increases with RPM. Thus, the centrifugal supercharger will make high amounts of boost pressure in the upper RPM range.

THE PROS & CONS OF CENTRIFUGAL SUPERCHARGERS
Unlike a positive-displacement supercharger, the centrifugal supercharger produces low boost pressures at low RPM by design. This is because high boost pressures at low RPM will result in excessively high boost pressures at high RPM because the air-flow rate from the centrifugal supercharger increases at the square of its shaft RPM! However, because it produces internal compression, the centrifugal supercharger has excellent thermal efficiency of 70-85%, making it the most thermally efficient type of supercharger. This improved thermal efficiency makes the centrifugal supercharger ideal for high boost applications. The other major advantages that the centrifugal supercharger has over the other types of superchargers are its compact size and its ability to free-wheel when boost pressure isn't required.

The compact size of the centrifugal supercharger makes it easier to install the supercharger in the engine bay. The centrifugal supercharger can also be mounted far away from the air intake, making it possible to incorporate an intercooler, and making it even more adaptable and easier to install. Its compact size also means that the centrifugal supercharger consumes less engine power, and because it requires less engine power, the centrifugal supercharger can use a relatively thin drive belt when compared with those of the positive-displacement superchargers.

In addition, the centrifugal supercharger is able to "free wheel", which means that it is not adversely affected when air flows backward through the supercharger, as may occur under quick deceleration or while changing gears. This means that the throttle body does not need to be moved or relocated to the front of the supercharger as is the case with positive-displacement superchargers. This means that stock throttle response will not be compromised. What happens when the throttle is closed at high RPM, such as when you change gears, is that the pressure between the supercharger and the closed throttle will build up until it exceeds the boost pressure being supplied by the supercharger. The air between the supercharger and the closed throttle will then flow back through the supercharger relieving the pressure. The reverse air flow back through the supercharger is called surge and doesn't cause any harm. However, it does contribute to the noise produced by the centrifugal supercharger. Though this noise caused by surging can be mitigated by installing a blowoff valve either at the supercharger outlet port or near the throttle plate. However, the main source of noise caused by a centrifugal supercharger is the result of the step-up gears that allow the compressor wheel to spin at speeds in excess of 40,000 RPM. Powerdyne counteracts this noise in their Silent-Drive centrifugal superchargers by using an internal belt to drive the compressor wheel rather than step-up gears.

But the biggest disadvantage of the centrifugal supercharger over its positive-displacement counterparts is the low boost pressures produced at low engine RPMs. As we mentioned earlier, this is because the centrifugal supercharger's air-flow rate increases at the square of its shaft RPM. The result is that a centrifugal supercharger will typically produce maximum boost at the engine's redline with hardly any boost pressure below 2,000 engine RPM. However, boost pressure does build quite quickly in the upper half of the engine's powerband.

CONCLUSION
The lack of low boost at low engine RPM means that the centrifugal supercharger would be suitable for quick reving, light cars with manual transmissions rather than heavier vehicles or vehicles with automatic transmissions. Thus, if you have a truck or a car with an automatic transmission, a positive-displacement supercharger, which makes full boost as low as 1,500 engine RPM, would be a better option.

Τα ανωτέρω τα εντόπισα σ'αυτό το site (http://www.custom-car.us/superchargers/centrifugal.aspx)

Θα μπορούσαν άραγε να βάλουν twin-screw type supercharger (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=300238&postcount=492)στα "Μ" (κινητήρες σειράς S) ωστε να υπάρχει και το πλεονέκτημα της πιο γεμάτης καμπύλης ροπής και χαμηλά ?

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι δεν θέλουν να πειράξουν τα πολυπετάλουδα των "M" δεδομένου οτι στην υλοποίηση twin-screw θα έπρεπε να τα αφαιρέσουν.

Τί λέτε ?

Sokin M3
05-07-09, 10:47
μπραβο Βαγγελη,πολυ καλη δουλεια

bmw330vasilis
05-07-09, 12:03
ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.... ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ. ......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ......ΕΥ ΓΕ.......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ..... .ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.. ....ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ......ΕΥΓ Ε......ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ...... ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ... ...ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ ......ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ....Ε ΥΓΕ......ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ.. ..ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ...ΕΥΓ Ε....ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ... ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ...Ε ΥΓΕ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.......ΕΥΓΕ. ..ΕΥΓΕ...ΕΥΓΕ....ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ......ΕΥΓΕ.......!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

και οπως ανεφερθηκε και απο αλλον συμφορουμιτη.................ASK VanVic.......where to buy chep ICE TEA!!!!!!!!!.............σε τιμες χονδρικης!!!!!

chief
07-07-09, 14:03
Αντε Νικο μας εσκασες...
Δεν πέρνεις και τηλέφωνο..
Πες μας εντυπωσεις, διαφορες κλπ

Sokin M3
07-07-09, 16:31
Αντε Νικο μας εσκασες...
Δεν πέρνεις και τηλέφωνο..
Πες μας εντυπωσεις, διαφορες κλπδεν τα καταφερα εχθες να βρεθω με τους φιλους
ομως θα σε παρω τηλ. να τα πουμε

DASMANIA
07-07-09, 19:45
αντε να δουμε πως παει το ριμαδι....

VanVIC
07-07-09, 20:02
αντε να δουμε πως παει το ριμαδι....

θα ριμάζει πολλά ριμάδια το ριμάδι...

DASMANIA
08-07-09, 16:09
εχει να πεσει ραψημο...

μπραβο ξαδερφε καλα φουντοματα...

super duper
08-07-09, 17:05
μπραβο φιλαρακι,
να το χαιρεσαι καθε μερα, ουτε λεπτό λιγότερο

Aceman1925
08-07-09, 18:31
θα ριμάζει πολλά ριμάδια το ριμάδι...

φιλτατε θελω να γινουν και πατηματα των δυο σας.πιστευω θα εχει ενδιαφερον...

Απο σταση νομιζω ειναι προφανες ποιος θα φυγει πρωτος λογω κιλων.Απο ρολαριστες ομως??

EVANGELOS
08-07-09, 18:34
φιλτατε θελω να γινουν και πατηματα των δυο σας.πιστευω θα εχει ενδιαφερον...

Απο σταση νομιζω ειναι προφανες ποιος θα φυγει πρωτος λογω κιλων.Απο ρολαριστες ομως??

Eδώ δεν ανοίγει με μένα θα ανοίξει με το κομπρεσέρ ??????

tamtamcafe
08-07-09, 18:37
ΠΟΛΕΜΟΣ !!!

Τιτανομεγιστοτεράστιε Τιιιι έκανες ?!!!

ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ, ΞΥΛΩΣΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ !!!:whip::whip:

Καλές βόλτες Νικολή !

Είναι η χρονιά του Δράκου (ESS) φαίνεται...

ρεεεεε αναθεμασε δε θα μας αφησεις να κοιμηθουμε!!!!!!
(εκαψα και τα λουκανικα...!!!) ΓΜΤ

330CI
08-07-09, 22:24
Ρε παιδιά δεν είναι threads αυτά για μας που σκεφτόμαστε να βάλουμε τον τρίλιτρο πάνω εν αναμονή των νέων φορολογικών μέτρων (=φορολόγηση κυβικών; )..Λυπηθείτε μας
:banghead: :banhim:

VanVIC
16-08-09, 17:26
θα ριμάζει πολλά ριμάδια το ριμάδι...

φιλτατε θελω να γινουν και πατηματα των δυο σας.πιστευω θα εχει ενδιαφερον...

Απο σταση νομιζω ειναι προφανες ποιος θα φυγει πρωτος λογω κιλων.Απο ρολαριστες ομως??

Του Νίκου θα είναι πλέον 430-450 άλογα. Είναι σοβαρή η διαφορά.
Υποθέτω πως αν "ανοίξουμε" απο στάση, απ'το γέμισμα της 3ης (μου) και μετά θα'ρχισει να "ανοίγει" διαφορά ο Νίκος.

Eδώ δεν ανοίγει με μένα θα ανοίξει με το κομπρεσέρ ??????
Σου 'χω ξαναεξηγήσει Βαγγέλη. Δεν είναι θέμα ιπποδύναμης, και με Ferrari μπορεί να "ανοίξω", έτσι... αν κάνω κέφι, τα ενδωκλαμπικά μ΄εχουν "χαλάσει".
Μην τα ξαναλέμε.

Ααα, χθές ήταν της Παναγίας, μεγάλη η Χάρη της !
Ας δώσει φώτιση σε όλους μας...

Sokin M3
03-11-09, 14:59
Αντε Νικο μας εσκασες...
Δεν πέρνεις και τηλέφωνο..
Πες μας εντυπωσεις, διαφορες κλπ

αν και τα εχουμε πει απο το τηλ. ας τα γραψω και εδω.......

οντως το κιτ της ess VT450 ειναι εποιηκως ελλειπεστατο(oπως λεει και ο Ευαγγελος).......δεν ξερω στην Νορβηγια αν δουλευει αλλα εδω,ολο το καλοκαιρι που ταλαιπωρηθηκα να βρω τι φταιει δεν μου δουλεψε σχεδον ποτε....ασχετα αν ειπαν μερικοι σε καποιους φιλους μου εδω μεσα οτι ειχε ανατιναχτει το μοτερ μου..............

Στο διαταυατα,χωρις intercooler και αλλαγη της εισαγωγης δεν γινοταν δουλεια .......ετσι λοιπον αφου δεν ειχα και την υποστηριξη απο την εταιρεια Kafounismotorsport που ειχε αναλαβει ολο το project,εφτιαξα μεταλλικη εισαγωγη με chargecooler στην εταιρεια www.herculesparts.gr Αμεσως το αυτοκινητο εδειξε πολυ καλα αποτελεσματα.Το προγραμμα το ανελαβε η Ace-motorsport(Δημητριαδης) μιας και της ess ηταν τραγικο......

Τα αποτελεσματα ηταν απο τα 280 αλογα που ημουν πριν το κιτ να ανερχονται σημερα στα 350 αλογα(παντα ροδα) και 6 κιλα αυξηση ροπης απο την εργοστασιακη και ολα αυτα με 5 psi=0.35 bar........

Ομως οπως ειπα και στην συναντηση,δεν με ενδιαφερουν και τοσο τα νουμερα οσο τι κανει στον δρομο που πιστευω οτι αυτη ειναι και η καλυτερη μοναδα μετρησης.......

Εκανα λοιπον καποια πατηματα με 2 διαφορετικα Μ3 φιλων μου και τα αποτελεσματα ηταν δικολωνο και με πολυ σπινιαρισμα του αυτοκινητου μου.......

Θα ηθελα και απο εδω να ευχαριστησω την εταιρεια Ace-motorsport & www.herculesparts.gr και παραλληλα να ευχαριστησω τον Nick-M3 που με βοηθησε με τα πραγματα και τις πολιτιμες πληροφοριες που μου εδωσε και παραλληλα να εκφρασω την απογοητευση μου για την εταιρια Kafounismotorsport που δυστηχως δεν υπηρξε after sale απο αυτην..........

VanVIC
03-11-09, 15:33
Καλές βόλτες !
Εχει να πέσει κλάμα...

Sokin M3
03-11-09, 16:13
Καλές βόλτες !
Εχει να πέσει κλάμα...
ευχαριστω Βαγγελη....ηδη ενα tts με πραγματα,ενα amg και 2 s3 κλαινε........ψαχνουν να δουν τι Μ3 τους :gaysex:

mitsos_chania
03-11-09, 16:13
σοκιν εισαι σιγουρος οτι το αμαξι σου παιρνει μπροστα?γιατι εδω μεσα διαβαζω συνεχεια οτι κανενα Μ3 ε46 κομπρεσορατο δεν εχει δουλεψει ποτε.Μηπως εφερες κανενα παπα και το διαβασε????

Και λιγο σοβαρα τωρα,ευχομαι καλες βολτες με οχημα σου και μακρια απο συνεργεια.:friday:

zaharias
03-11-09, 16:22
Δεν εισαι ο μονος εδω μεσα που δεν εχει μεινει ευχαριστημενος απο τον "κυριο" Καφουνη...

Ευχομαι να εισαι καλα και να το χαιρεσαι.. Πολλα & απροβληματιστα χλμ.. :)

Sokin M3
03-11-09, 16:22
σοκιν εισαι σιγουρος οτι το αμαξι σου παιρνει μπροστα?γιατι εδω μεσα διαβαζω συνεχεια οτι κανενα Μ3 ε46 κομπρεσορατο δεν εχει δουλεψει ποτε.Μηπως εφερες κανενα παπα και το διαβασε????

Και λιγο σοβαρα τωρα,ευχομαι καλες βολτες με οχημα σου και μακρια απο συνεργεια.:friday:

κοιτα καποια Μ3 οντως ειχαν θεμα και καποια αλλα Μ3 δεν εμφανιζοναται σε forum και κοντροστεκια.....μην βλεπεις που εχω εγω το μικροβιο και ασχολουμαι με τα παραπανω......

EVANGELOS
04-11-09, 16:11
Mήτσο αν ξέρεις κάποιο ΑΛΛΟ ΠΡΙΝ του Νίκου που να δουλεύει ΑΚΟΜΑ (δηλ. να μην έγινε το μοτέρ μπαρμπα-μπέν) και να πηγαίνει σαν κομπρεσράτο δε μου το λες κι εμένα !!! ...

Sokin M3
05-11-09, 10:14
^δεν εχεις και αδικο.......αν δεις οντως πηγαινει το αυτοκινητο σαν κομπρεσσερατο......να σημειωθει οτι εγω παταω μετα απο τα παιδια

http://www.youtube.com/watch?v=91iDVs5D7DM

DimitrisZ4
05-11-09, 10:17
με πηγε βολτα ο νικος ( αν κ ειχαμε δυσαρεστα με στρουμφακια....κ σορρυ παλι ! χαχα )..τι να πω...κλωτσαει σε καθε αλλαγη!!! και ο ηχος ειναι αλλου...! να το χαιρεσαι !

Sokin M3
05-11-09, 10:22
με πηγε βολτα ο νικος ( αν κ ειχαμε δυσαρεστα με στρουμφακια....κ σορρυ παλι ! χαχα )..τι να πω...κλωτσαει σε καθε αλλαγη!!! και ο ηχος ειναι αλλου...! να το χαιρεσαι !

δεν πειραζει,ειμαστε συνηθεισμενοι στο να μας παιρνουν το διπλωμα

NICK BMW LOVER
05-11-09, 10:39
Ενα μαυρο που δεν πολυ φανηκε στο βιντεο πιανου ηταν?!χεχεχε!Να το χαιρεσαι Νικο!!!

Sokin M3
05-11-09, 10:55
Ενα μαυρο που δεν πολυ φανηκε στο βιντεο πιανου ηταν?!χεχεχε!Να το χαιρεσαι Νικο!!!
οντως δεν το ποιανει η καμερα καλα η μαλλον χανεται απο την καμερα:rofl2:

ΔημητρηςΜ3
05-11-09, 12:16
λοιπον εγω λεω να κανεις καινοθργιο θεμα και να μας πεις τελικα τι αλαξες στο car
τι ειχε τη εβαλες !

gregE36
06-11-09, 19:58
γεια και απο μενα να το χαιρεσε φιλε μου θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις το κιτ αυτο σκεφτεται να το παρει ενας φιλος μου που εχει ενα m3 smgII απο οτι διαβασα το προβλημα σου ηταν οι θερμοκρασιες οποτε και ηθελε iintercooler μηπως ειναι καλυτερο το cfr500? που εχει ic η το vt450 και να κανεις μονος σου τις μετατροπες??

EVANGELOS
06-11-09, 20:01
γεια και απο μενα να το χαιρεσε φιλε μου θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις το κιτ αυτο σκεφτεται να το παρει ενας φιλος μου που εχει ενα m3 smgII απο οτι διαβασα το προβλημα σου ηταν οι θερμοκρασιες οποτε και ηθελε iintercooler μηπως ειναι καλυτερο το cfr500? που εχει ic η το vt450 και να κανεις μονος σου τις μετατροπες??

Εννοείται ... το cfr κατ'αρχάς έχει ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ κομπρέσσορα !!! αλλά το θέμα είναι ΠΑΛΙ πρόγραμμα ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ????

Το προηγούμενο cfr πήγαινε ΜΠΟΥΝΙΑ μόνο με Ελληνικό πρόγραμμα ... αλλά μετά ... βράσε όρυζα !!!

p.s. Eπίσης ψάχνω να βρώ ΕΝΑ κομπρεσσερ S54 χωρίς check engine αναμένο !!!!

Sokin M3
07-11-09, 08:27
Εννοείται ... το cfr κατ'αρχάς έχει ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ κομπρέσσορα !!! αλλά το θέμα είναι ΠΑΛΙ πρόγραμμα ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ????

Το προηγούμενο cfr πήγαινε ΜΠΟΥΝΙΑ μόνο με Ελληνικό πρόγραμμα ... αλλά μετά ... βράσε όρυζα !!!

p.s. Eπίσης ψάχνω να βρώ ΕΝΑ κομπρεσσερ S54 χωρίς check engine αναμένο !!!!
το δικο μου δεν ειναι αναμενο......και μαλιστα δεν εχω και καταλυτες......αλλα και αναμενο να ειναι προσωπικα,δεν μου χαλαει την αισθητικη

Sokin M3
07-11-09, 08:30
γεια και απο μενα να το χαιρεσε φιλε μου θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις το κιτ αυτο σκεφτεται να το παρει ενας φιλος μου που εχει ενα m3 smgII απο οτι διαβασα το προβλημα σου ηταν οι θερμοκρασιες οποτε και ηθελε iintercooler μηπως ειναι καλυτερο το cfr500? που εχει ic η το vt450 και να κανεις μονος σου τις μετατροπες??

σιγουρα το cfr 500 ειναι ποιο ολοκληρωμενο απο αυτο που πηρα εγω.......αλλα οπως λεει και ο Ευαγγελος δουλευει με περισσοτερη πιεση απο το δικο μου,πραγμα που ειναι επιφοβο για τον s54.......απο εκει και περα υπαρχουν και αλλες εταιρειες οπως active και vf σε ποιο safe καταστασεις αλλα ποιο ακριβες απο την ess

gregE36
07-11-09, 19:54
καταλαβα καλυτερα να μην μπλεξει δλδ?

Sokin M3
09-11-09, 08:53
καταλαβα καλυτερα να μην μπλεξει δλδ?
αν εχει υπομονη ας μπλεξει

jamesM3
11-11-09, 12:58
Αγαπητε Sokin M3 ευχομαι καλα χιλιομετρα με το upgrade stage της Μ3 και να εισαι σιγουρος οτι αξιζε η κινηση μιας κι εγω εχω προχωρησει σε αναλογη αναβαθμιση στο δικο μου αυτοκινητο και ειμαι συνεχως με το χαμογελο στα χειλη.Οσον αφορα τωρα τη συζητηση περι check engine ειδοποιησεις κλπ,να επισημανω οτι το δικο μου δεν εχει κανει ''τσικ'' εδω και 25.000 χλμ απο το περας της τοποθετησης,χωρις να αναβουν ''ενοχλητικα'' λαμπακια μεσα(το κιτ ειναι της ESS,χωρις να γνωριζω κωδικους κτλ,εμας απεδωσε 550 ιππους στο στροφαλο με 490 τροχο και 48 kgm ροπη),εχει γινει πολυ σωστη δουλεια αποτελεσμα της προσεκτικης μελετης απο το μηχανικο μου κ την εταιρια του.Προσωπικα τους βγαζω το καπελο γιατι παρομοιες αναβαθμισμενες Μ3 Ε46 που εχω δει απο αλλους βελτιωτες δεν δουλεψαν επειδη απλα οι ανθρωποι δεν ηξεραν ουτε απλη τοποθετηση να κανουν,οχι να μελετησουν το κιτ για να το φερουν στα μετρα τους κ να αποδωσει τα μεγιστα...Αυτα απο εμενα,keep upgrading!

Sokin M3
26-11-09, 10:04
εδω ειναι ενα περασμα στα 700 μετρα απο σταση......

http://www.youtube.com/watch?v=FIv7vUuqsR0&feature=channel

ΓΙΑΝΝΗΣ
26-11-09, 10:05
ΠΩ ΠΩ ΠΩ ...........

Να το χαρεις φιλε μου!!!!!!!!!:clap:

chief
26-11-09, 10:06
σφαιρα ειναι το γαμιδι

Sokin M3
26-11-09, 14:37
ΠΩ ΠΩ ΠΩ ...........

Να το χαρεις φιλε μου!!!!!!!!!:clap:ευχαριστω φιλε μου

NICK BMW LOVER
26-11-09, 14:46
Α Μ Α Ν!!!700 μετρα ειπες?!?!?!Κ παλι μπραβο!!!

Nick_E60_GR
26-11-09, 16:39
εδω ειναι ενα περασμα στα 700 μετρα απο σταση......

http://www.youtube.com/watch?v=FIv7vUuqsR0&feature=channel

χο χο χο!!..... :gaysex:

KATSARAIOS
26-11-09, 22:28
με συνοδηγο ρε Νικολα?
τι πυραυλος ,μπραβο!!!

Sokin M3
26-11-09, 22:41
με συνοδηγο ρε Νικολα?
τι πυραυλος ,μπραβο!!!
ο συνοδηγος που κολαει ρε Γιωργο?

KATSARAIOS
26-11-09, 23:00
ο συνοδηγος που κολαει ρε Γιωργο?

ελεγα μπας και ειχες συνοδηγο μαζι...

Fairytale
26-11-09, 23:16
Ωραία δουλειά ακούγεται, μπράβο. Είχες φωτό στο post #1; Δεν υπάρχουν πια, έγινε κάτι;

Δηλ. το kit των Νορβηγών δεν είναι plug & play για την Ελλάδα!
C U out there

Sokin M3
27-11-09, 08:28
ελεγα μπας και ειχες συνοδηγο μαζι...

αχχαχααχαα.........δεν καταλαβα

Sokin M3
27-11-09, 08:29
Ωραία δουλειά ακούγεται, μπράβο. Είχες φωτό στο post #1; Δεν υπάρχουν πια, έγινε κάτι;

Δηλ. το kit των Νορβηγών δεν είναι plug & play για την Ελλάδα!
C U out there

δεν ξερω για τις φωτο.....οντως χαθηκανε........θα κοιταξω να βαλω καινουργιες αμεσα

cougar power motorsport
04-12-09, 11:28
Εννοείται ... το cfr κατ'αρχάς έχει ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ κομπρέσσορα !!! αλλά το θέμα είναι ΠΑΛΙ πρόγραμμα ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ????

Το προηγούμενο cfr πήγαινε ΜΠΟΥΝΙΑ μόνο με Ελληνικό πρόγραμμα ... αλλά μετά ... βράσε όρυζα !!!

p.s. Eπίσης ψάχνω να βρώ ΕΝΑ κομπρεσσερ S54 χωρίς check engine αναμένο !!!!

το δικό μου πάντως είναι σβηστό. δεν ξέρω φυσικά για άλλεσ κατασκευάστριες εταιρείες.

Sokin M3
08-12-09, 10:21
εδω παραθετω καποιες τελευταιες δοκιμες που εκανα με διαφορα αυτοκινητα

Να σημειωθει οτι ολα τα πατηματα ειναι 1τες ρολλ 700 μετρα(ειναι με τις προυποθεσεις των παιδιων)

το mps με αλλαγμενη τουρμπινα και με ροπη στον θεο(55 κιλα)

http://www.youtube.com/watch?v=G-edIoZ9xFk&NR=1

με το cayman s το οποιο και φοραει εξατμιση,ειναι 1300 κιλα ελαφρυτερο και με το καλυτερο σασμαν ever(pdk) που εχει μπει για μενα σε αυτοκινητο

http://www.youtube.com/watch?v=CI7wdsgn4nU&NR=1

με το slk 55amg με το οποιο ειχαμε διαφορα πριν την μετατροπη μου 3 με 4 κενα(κολωνα)

http://www.youtube.com/watch?v=YP7T5234xBc

bmw330vasilis
08-12-09, 10:27
φιλαρακι.......να το χαιρεσαι....κ να το σεβεσαι....ειναι πολλα τα αλογα....!!

καλους δρομους.!!!!!

deepblue
08-12-09, 11:27
εδω παραθετω καποιες τελευταιες δοκιμες που εκανα με διαφορα αυτοκινητα

Να σημειωθει οτι ολα τα πατηματα ειναι 1τες ρολλ 700 μετρα(ειναι με τις προυποθεσεις των παιδιων)

το mps με αλλαγμενη τουρμπινα και με ροπη στον θεο(55 κιλα)

http://www.youtube.com/watch?v=G-edIoZ9xFk&NR=1

με το cayman s το οποιο και φοραει εξατμιση,ειναι 1300 κιλα ελαφρυτερο και με το καλυτερο σασμαν ever(pdk) που εχει μπει για μενα σε αυτοκινητο

http://www.youtube.com/watch?v=CI7wdsgn4nU&NR=1

με το slk 55amg με το οποιο ειχαμε διαφορα πριν την μετατροπη μου 3 με 4 κενα(κολωνα)

http://www.youtube.com/watch?v=YP7T5234xBc

Φουντωσε μας κιαλλο να δουμε που θα φτασουμε !!!
αχ αχ αχ....:icon42: