PDA

Επιστροφή στο Forum : e46 coupe


john318is
03-07-09, 22:30
γεια σε ολους.ειμαι πολυ κοντα σε αγορα ε46 coupe και θα ηθελα αν γινεται απο τους εμπειρους η μη εδω μεσα αν γινεται καποια συμβουλη για το τι πρεπει να προσεξω στην αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου.τωρα αν θαναι 1600 η 2500 αδηλωτο δεν το ξερω ακομα αυτα θα συζητηθουν..τα βασικα τα ξερω μιας και ειχα 4 χρονια 318is..πειτε μου γενικα οτι νομιζετε για το τι πρεπει να προσεξωκαι επιπλεον πως μπορω να ξεχωρισω αν ειναι γερμανικο η ελληνικο και αν το γερμανικο εχει καποια μειονεκτηματα και επισης πως μπορω να ειμαι σιγουρος οτι τα χιλιομετρα ειναι πραγματικα..σας ευχαριστω προκαταβολικα ολους..δεν ξερω τι θα ειχα κανει χωρις αυτο το φορουμ..

john318is
04-07-09, 14:01
κανενας που να εχει ορεξη?

Dimzan
04-07-09, 14:14
Το σιγουρο ειανι πως πρεπει να διαγραψεις απ το μυαλο σου το αδηλωτο :D

BILL007
04-07-09, 14:58
Οσο για το γερμανικό ή ελληνικό, τα ελληνικά έχουν τη μπαταρία στο port bagaze...Τα γερμανικά την έχουν μπροστά...:) (Ένα πολύ απλό μέτρο για αυτό που ζήτησες...)

:+1: με τον Dimzan...ΟΧΙ αδήλωτο...:)

kostas e46
04-07-09, 16:22
Οσο για το γερμανικό ή ελληνικό, τα ελληνικά έχουν τη μπαταρία στο port bagaze...Τα γερμανικά την έχουν μπροστά...:) (Ένα πολύ απλό μέτρο για αυτό που ζήτησες...)

:+1: με τον Dimzan...ΟΧΙ αδήλωτο...:)

Βασιλη για τη μπαταρια που λες δεν ειναι ολα ετσι ισχυει ποιο πολυ για τετρακυλινδρα facelift τα εξακυλινδρα την ειχαν ολα πισω.

bimmer-corfu
04-07-09, 16:46
Σωστός ο kostas e46
Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τα χιλιόμετρα. Δες βιβλίο sevice, κατάσταση αμαξιού, χιλιόμετρα ανά έτος που έκανε και καλά και προσπάθησε να βγάλεις κάποια άκρη

john318is
05-07-09, 16:17
ευχαριστω πολυ παιδια!!φιλε Dimzan γιατι το λες με το ση σιγουρια?και γω το ξερω οτι ειναι επικινδυνο αλλα ως εκει...εχεις κατι παραπανω στο μυαλο σου?

stefanos_cool
05-07-09, 16:23
Και εγώ συμφωνώ με τον Dimzan, για ποιο λόγο να ρισκάρεις και να σου φεύγει η ψυχή κάθε φορά που σε σταματάνε για έλεγχο?

john318is
05-07-09, 16:34
δεν ξερω για ποιο λογο αλλα το θεωρω απιθανο να γινει στραβη σε ελεγχο στο δρομο..οι φοβοι μου ειναι κυριως στο αν γινει καποιο τρακαρισμα..και τα μπλεξιματα μετα με την ασφαλιστικη αν το δουν..πριν 2 μηνες τρακαρα παντως και κανενας δε μου ανοιξε το καπο..αλλα σκεφτομαι οτι αν ηταν πιο σοβαρο ατυχημα πχ αν ειχε χτυπησα καποιος μπορει να το ελεγχαν..εκει νομιζω ειναι το προβλημα..αν ξερει καποιος ας πει τι ισχυει ακριβως..

stefanos_cool
05-07-09, 17:26
δεν ξερω για ποιο λογο αλλα το θεωρω απιθανο να γινει στραβη σε ελεγχο στο δρομο..οι φοβοι μου ειναι κυριως στο αν γινει καποιο τρακαρισμα..και τα μπλεξιματα μετα με την ασφαλιστικη αν το δουν..πριν 2 μηνες τρακαρα παντως και κανενας δε μου ανοιξε το καπο..αλλα σκεφτομαι οτι αν ηταν πιο σοβαρο ατυχημα πχ αν ειχε χτυπησα καποιος μπορει να το ελεγχαν..εκει νομιζω ειναι το προβλημα..αν ξερει καποιος ας πει τι ισχυει ακριβως..

Πιστεύω πως έχεις άδικο, αν σε σταματήσουν και δούν άδεια για 1,8 και ακούνε το εξακύλινδρο πιστεύεις ότι δεν θα σου πουν να ανοίξεις καπό??? Εμένα είναι 520 δηλαδή εξακύλινδρο και επειδή ακούγετε λίγο πιο άγριο λόγω εξάτμισης κλπ. μου έχουν ζητήσει πάνω από 3 φορές σε διάστημα 2 χρόνων να ανοίξω καπό για έλεγχο αρ.κινητήρα και μιλάμε πάντα για απλό μπλόκο σε άσχετα σημεία, π.χ. διόδια κλπ. φαντάσου να είσαι σε κανένα υποψιασμένο μέρος? π.χ. διασταύρωση για πίστα Μεγάρων κλπ.
Φυσικά δεν κάνουμε λόγο σε περίπτωση ατυχήματος, εκεί την έχεις άσχημα!