PDA

Επιστροφή στο Forum : Μπλοκέ διαφορικό QUAIFE σε Ε30


mafias
09-07-09, 17:46
Είμαι στο τελευταίο βήμα για να παραγγείλω την παρακάτω μονάδα μπλοκέ απο την www.birdsauto.com

Rear Axle QUAIFE ATB Diff. Conversion Kit +
Application : 318i
Installation cost : £337.90
Parts cost : £470.59

Ο τύπος όμως μου λέει οτι βάση αριθμού πλαισίου δεν μπορούν να είναι σίγουροι οτι το διαφορικό κάνει για το αμάξι μου, καθώς πρόκειται για παλια αμάξια και τα αρχεία τους είναι ελλειπή.
Βέβαια το αμάξι μου ούτε το ίδιο μοτέρ έχει απο τότε που κατασκευάστηκε ούτε το ίδιο διαφορικό φυσικά...
Μου προτείνουνε να λύσω το διαφορικό για να μετρήσουμε κάποιες διαστάσεις εσωτερικές που θα μου πούνε, ώστε να δούμε αν θα ταιριάζει η μονάδα.
Εγώ όμως θέλω να το τοποθετήσω σε διαφορικό με βήμα 4.45 το οποίο όμως δεν έχω αγοράσει ακόμα.
Το 4.45 δεν το φορούσε κανένα φυσιολογικό τριάρι απ' όσο ξέρω.
Μου είπε αυτός και για κάποιους τύπους διαφορικού 166, 168, 188 πρέπει να έχει σχέση με το καβούκι αλλα δεν είμαι σίγουρος.
Έχει κανείς την γνώση να διαφωτήσει; Το μόνο εύκολο είναι να λύσω διαφορικό και να μετρήσω διαστάσεις αλλα δεν μπορώ να αγοράσω 3 διαφορικά για να δω ποιο θα μου κάνει...:nixweiss:

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ετοιμαζω ένα πολύ hot και με αρκετές φωτο project του Ε30 μου απο την αρχή μέχρι το τέλος....:yippee:

strofimios
09-07-09, 18:04
Οι διαστασεις αυτες ειναι η διαμετρος της κορωνας.
Μπορεις να βαλεις οποιο βημα θελεις αλλα πρεπει να τους πεις πιο απο τα τρια μεγεθη εχεις.
Λογικα δεν σου δινει κ/π αλλα μονο το carier.Οποτε οταν λυσεις τι διαφορικο για να βαλεις το quaife τοτε εχοντας παρει το κ/π που θες το βαζεις και αυτο.
Βεβαια πρεπει να ρωτησεις εαν σου δινουν και το κωρονοπηνιο.

oldcarskickass
09-07-09, 18:33
Είμαι στο τελευταίο βήμα για να παραγγείλω την παρακάτω μονάδα μπλοκέ απο την www.birdsauto.com

Rear Axle QUAIFE ATB Diff. Conversion Kit +
Application : 318i
Installation cost : £337.90
Parts cost : £470.59

Ο τύπος όμως μου λέει οτι βάση αριθμού πλαισίου δεν μπορούν να είναι σίγουροι οτι το διαφορικό κάνει για το αμάξι μου, καθώς πρόκειται για παλια αμάξια και τα αρχεία τους είναι ελλειπή.
Βέβαια το αμάξι μου ούτε το ίδιο μοτέρ έχει απο τότε που κατασκευάστηκε ούτε το ίδιο διαφορικό φυσικά...
Μου προτείνουνε να λύσω το διαφορικό για να μετρήσουμε κάποιες διαστάσεις εσωτερικές που θα μου πούνε, ώστε να δούμε αν θα ταιριάζει η μονάδα.
Εγώ όμως θέλω να το τοποθετήσω σε διαφορικό με βήμα 4.45 το οποίο όμως δεν έχω αγοράσει ακόμα.
Το 4.45 δεν το φορούσε κανένα φυσιολογικό τριάρι απ' όσο ξέρω.
Μου είπε αυτός και για κάποιους τύπους διαφορικού 166, 168, 188 πρέπει να έχει σχέση με το καβούκι αλλα δεν είμαι σίγουρος.
Έχει κανείς την γνώση να διαφωτήσει; Το μόνο εύκολο είναι να λύσω διαφορικό και να μετρήσω διαστάσεις αλλα δεν μπορώ να αγοράσω 3 διαφορικά για να δω ποιο θα μου κάνει...:nixweiss:

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ετοιμαζω ένα πολύ hot και με αρκετές φωτο project του Ε30 μου απο την αρχή μέχρι το τέλος....:yippee:


Αυτά είναι!!!!

Λοιπόν το 4.45 ΑΝ φορέθηκε σε Ε30 θα φορέθηκε σε κανένα αυτόματο (αν και αμφιβάλλω) ΣΙΓΟΥΡΑ πάντως φορέθηκε σε αυτόματο 5άρι Ε34 και για το5άρι ήταν το μικρό καβούκι ενώ για το 3άρι το μεγάλο (188mm).

ΑΝ ΔΕΝ βρεις διαφορικό πρώτα ΜΗΝ δώσεις την παραγγελία.

mafias
09-07-09, 19:33
Αυτά είναι!!!!

Λοιπόν το 4.45 ΑΝ φορέθηκε σε Ε30 θα φορέθηκε σε κανένα αυτόματο (αν και αμφιβάλλω) ΣΙΓΟΥΡΑ πάντως φορέθηκε σε αυτόματο 5άρι Ε34 και για το5άρι ήταν το μικρό καβούκι ενώ για το 3άρι το μεγάλο (188mm).

ΑΝ ΔΕΝ βρεις διαφορικό πρώτα ΜΗΝ δώσεις την παραγγελία.


Αν το 4.45 έχει το μεγάλο καβούκι του Ε30 τότε δεν θα κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο...
----------------------------------------------------------------------------------------------
"am sure it should be different for the 168 style diff in your car. The version that fits the 166 is in next production and will not be for 8 weeks, and is out of stock.

For 325i with 188 style you need yeat another version. This is out of stock since two weeks.
You know that the problem here is one of bad records from many years ago, and because the sales volume for these cars is very small, we do not see them in our workshops to check it ourselves!"
----------------------------------------------------------------------------------------------
Οπότε η θα προχωρήσω και σε πατέντα γέφυρας γιατι εγώ έχω το μικρό, η πάμε σε άλλο βήμα...

ΤΟ 4.45 πρέπει να φορέθηκε σε κάποια Μ3 (και κάποια ιταλικά) που φτιάχτηκαν για αναβάσεις...
Το 316 το αυτόματο φορούσε 4.10. Το διαφορικό που έχω τώρα είναι 4.10 και είναι απο αυτόματο 316.