PDA

Επιστροφή στο Forum : ΝΕΑ ΤΕΛΗ!!!!


Σελίδες : 1 2 3 [4]

dimtz
04-06-10, 14:40
Γειά σας παιδιά, θέλω τα φώτα σας..
Έχω ενα ε46 330ci και το όνειρό μου είναι το Μ3,πάντα το είχα στην άκρη του μυαλού μου να το μετατρέψω (γιατί να το πουλήσω είναι αδύνατο).
Αλλά όμως με τα νέα τέλη και επειδή δεν είμαι κάνας εισοδηματίας, μου περνά απο το μυαλό η αλλαγή σε χαμηλώτερου κυβισμού κινητήρα, πχ 1800κυβ.
Αν συνεχίσουν τα 850αρια σε τέλη, πόσο θα αντέξω;
Μπορώ να το μετατρέψω και να το δηλώσω 1800;
Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά.

Δυστυχος απ οτι ξερω δε γινετε φιλε, μονο να ανεβασεις κιβυκα μπορεις, αν εχεις πχ οχημα 1800 κιβυκων δε μπορεις να το δηλωσεις 1600 :boink:

rapid_fast
06-06-10, 21:04
Ναι, ο υποκυβισμός κάτω από την πρώτη άδεια κυκλοφορίας απαγορεύεται..

gsova
05-07-10, 11:52
Απ'ότι ακούγεται θα καταργηθούν τα τέλη και θα ενσωματωθούν στην τιμή της αμόλυβδης η οποία ήδη είναι σε δυσθεώρητα ύψη. Αυτό ίσως να ακούγεται -σχετικά- δίκαιο με την έννοια του "όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα, χρησιμοποιεί τους δρόμους και ρυπαίνει να πληρώνει" αλλά για εμάς που δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ και έχουμε μια γριά για να κάνουμε τη δουλειά μας είναι σκότωμα.

Ελπίζω τουλάχιστον να βελτιωθούν τα ΜΜΜ τα οποία έχουν φοβερά προβλήματα αυτή τη στιγμή... ακόμη κι αν χρειαστεί να αναπροσαρμοστεί το εισητήριο ή να δωθούν σε ιδιώτες. Εφόσον θα είναι πρακτικά ανέφικτο να χρησιμοποιούμε το Ι.Χ. μας εκτός Σ/Κ (κι αυτό μόνο για το σούπερ μάρκετ και καμμιά κοντινή βόλτα :p: ), τουλάχιστον ας έχουμε λεωφορεία και μετρό με ανθρώπινες συνθήκες και σύντομες ανταποκρίσεις.

Αυτή τη στιγμή πολλοί σταθμοί του ΗΣΑΠ (που προσωπικά χρησιμοποιούσα μέχρι πέρυσι) δεν λειτουργούν, τα δρομολόγια καθυστερούν λόγω των έργων και το στριμωξίδι είναι απίστευτο. Μόνο το Μετρό δείχνει να λειτουργεί προς το παρόν κι αυτό όταν δεν υπάρχουν απεργίες. Με τα λεωφορεία δε και το πρόσφατο κάζο με το θέμα της πληρωμής στην ΕΘΕΛ (όπου τα κλειδώσανε) άλλο μπάχαλο... υποτίθεται ότι για τους κλειστούς σταθμούς του ΗΣΑΠ υπάρχει ανταπόκριση με λεωφορείο αλλά τη συγκεκριμένη μέρα κούκου... πουθενά λεωφορείο. Οπότε ή ταξί ή ποδαράτο...

BMW-Racing
05-07-10, 12:09
Παιδια να ευχεστε να μην μπουν τα τελη κυκλοφοριας στη βενζινη γιατι τοτε θα ξεφυγουν ολα κ θα φτασουν ολα σε απαγορευτικες τιμες καταναλωσης.Το να πληρωνεις 200-800 ευρω το χρονο ειναι προτιμοτερο απ το να πληρωνεις καθε μερα ολα τα ειδη σε υψηλες τιμες....

God
05-07-10, 12:56
Απ'ότι ακούγεται θα καταργηθούν τα τέλη και θα ενσωματωθούν στην τιμή της αμόλυβδης η οποία ήδη είναι σε δυσθεώρητα ύψη. Αυτό ίσως να ακούγεται -σχετικά- δίκαιο με την έννοια του "όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα, χρησιμοποιεί τους δρόμους και ρυπαίνει να πληρώνει" αλλά για εμάς που δεν μας εξυπηρετούν τα ΜΜΜ και έχουμε μια γριά για να κάνουμε τη δουλειά μας είναι σκότωμα.

Ελπίζω τουλάχιστον να βελτιωθούν τα ΜΜΜ τα οποία έχουν φοβερά προβλήματα αυτή τη στιγμή... ακόμη κι αν χρειαστεί να αναπροσαρμοστεί το εισητήριο ή να δωθούν σε ιδιώτες. Εφόσον θα είναι πρακτικά ανέφικτο να χρησιμοποιούμε το Ι.Χ. μας εκτός Σ/Κ (κι αυτό μόνο για το σούπερ μάρκετ και καμμιά κοντινή βόλτα :p: ), τουλάχιστον ας έχουμε λεωφορεία και μετρό με ανθρώπινες συνθήκες και σύντομες ανταποκρίσεις.

Με αυτό συμφωνώ και εγώ, γιατί έτσι κάπως "δικαιώνεται" η κατάσταση. Τώρα πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας 4-ψήφια νούμερα μόνο και μόνο επειδή "το αμάξι είναι παλιό και μεγάλο". Το να μπουν στα καύσιμα είναι πιο λογικό. Το πόσο θα φτάσουν τα καύσιμα είναι άλλη ιστορία!

Τα λεωφορεία της Αττικής ιδιωτικοποιούνται, πήγε ήδη το νομοσχέδιο στον Λοβέρδο. Και οι ίδιοι αυτοί που το έπαιζαν συνδικαλιστές, εργατοπατέρες και σοσιαλιστές της κακιάς ώρας το 1992 και τα πήραν με στεγνή κλοπή από τους ιδιώτες για κομματικούς λόγους τώρα...ψάχνουν "στρατηγικούς επενδυτές". Αφού βέβαια φέσωσαν το κράτος μερικά δισεκατομμύρια βάζοντας πλασματικά στην επιχείρηση όλη την σάρα και την μάρα και το κακό συναπάντημα μαζί. Ίσως, μπορεί, θα δείξει αν επιτέλους δούμε συγκοινωνίες της προκοπής στην Αττική και όχι διαλυμένα λεωφορεία και προγράμματα δρομολογίων του 1955.


Παιδια να ευχεστε να μην μπουν τα τελη κυκλοφοριας στη βενζινη γιατι τοτε θα ξεφυγουν ολα κ θα φτασουν ολα σε απαγορευτικες τιμες καταναλωσης.Το να πληρωνεις 200-800 ευρω το χρονο ειναι προτιμοτερο απ το να πληρωνεις καθε μερα ολα τα ειδη σε υψηλες τιμες....


Δεν είναι ακριβώς έτσι. Εμένα με συμφέρει να μην μπουν στην βενζίνη γιατί κάνω πολλά χιλιόμετρα (δηλαδή έκανα, πλέον θα τα κάνω αλλού...) αλλά ο πατέρας μου πλήρωσε 821€ τέλη κυκλοφορίας για ένα αυτοκίνητο 20 ετών που κάνει μετά βίας 2500-3000χλμ το έτος. Προτιμότερο για τους περισσότερους δεν είναι σε καμία περίπτωση.

120ihatch
05-07-10, 13:40
Με πρόχειρους υπολογισμούς:
σε περίπτωση "ενσωμάτωσης" των τελών κυκλοφορίας στην τιμή της βενζίνης,
αν η τιμή της βενζίνης αυξηθεί κατά 0.5ευρω/λίτρο και η μέση κατανάλωση ενός αυτοκινήτου είναι 9λίτρα/100χλμ (πόλη+επαρχιακό δίκτυο),
τότε το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου θα επιβαρυνθεί κατά 450ευρώ ανά 10.000χλμ.

BMW850i
05-07-10, 14:37
Δυστυχώς το μέτρο είναι άδικο για όσους μένουν μακριά από τα αστικά κέντρα. Στο Καπανδρίτι που μένω τα τελευταία 10 χρόνια, τα πάντα εξαρτώνται από το αυτοκίνητο, είτε για να πας στο περίπτερο είτε στη δουλειά θες οπωσδήποτε το αμάξι σου. Να φανταστείτε πως δεν υπάρχουν λεωφορειακές γραμμές αλλά ΚΤΕΛ που κάνει συγκεκριμένο δρομολόγιο προς το κέντρο της Αθήνας. Εγώ που εργάζομαι στα Οινόφυτα πως θα πηγαίνω;;;

Αυτά είναι γελοιότητες και όταν ένα κράτος θέλει να λειτουργήσει με το συγκεκριμένο σύστημα πρώτα θα πρέπει να λύσει το θέμα της μεταφοράς των κατοίκων, όπου και να κατοικούν και όχι μόνο στον αστικό ιστό.

Αλλά τι συζητάμε τώρα, εδώ πληρώνουμε διόδια για να βγούμε από την Εθνική και να μπούμε προς Καπανδρίτι και για μια απόσταση 2 χιλιομέτρων...

ziaba
11-07-10, 01:05
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20100219/low/assets_LARGE_t_942_15712793.GIF
:ylsuper:................................:ylsuper: ..............................:ylsuper:

Enema
11-07-10, 01:29
252 ευρω, -100 ευρω groovy :cheers:
Ειναι οριστικα αυτα τα μετρα...?

ziaba
11-07-10, 01:45
Απο τι διαβασα μαλλον ναι (μακαρι) αλλα ποτε δε ξερεις
Δες εδωhttp://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=25721143#

Fairytale
11-07-10, 08:55
Μάλιστα μάλιστα... νέα τέλη χαμηλά τέλη κυκλοφορίας...
Την τιμή της βενζίνης είπαν πόσο θα την φτάσουν;
Γιατι για να κυκλοφορούμε θέλουμε και καύσιμο.

Καλά εννοείται ότι μέχρι το τέλος του χρόνου δεν πρόκειται να πουληθεί αμάξι αν ανακοινώσουν τέτοια μέτρα !!!
C U out there

stelioslf
11-07-10, 12:43
Απο τι διαβασα μαλλον ναι (μακαρι) αλλα ποτε δε ξερεις
Δες εδωhttp://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=25721143#

Δηλαδη απο οτι λεει και το λινκ θα χωριστουν σε 2 κατηγοριες..Αυτα μεχρι τις 31/12/2010..και αυτα απο 1/1/2011..

Στην πρωτη κατηγορια για παραδειγμα λεει αυτα που ειναι πανω απο 2358 θα πληρωνουν 580 ευρω!!Δηλαδη ειτε ειναι 2.5λιτρο,ειτε 3λιτρο,ειτε 4λιτρο θα έχει 580 ευρω ετσι δεν ειναι?γιατι ετσι καταλαβαινω..

Στην δευτερη κατηγορια ενταξει κατανοητο, αυτα που ειναι καινουργια στην ουσια η εχουν ταξινομηθει μετα την 1/1/2011, θα πληρωνουν αναλογα με τους ρύπους...0.5 λεπτα το γραμμαριο, οταν ειναι μεχρι 100γραμ...1 ευρω οταν ειναι απο 101-150γραμ...1,5 ευρω οταν ειναι απο 151-200γραμμ...κλπ κλπ..Σωστα?

giannis 116
11-07-10, 13:00
Οι εκπομπες CO2 ειναι για μεικτο κυκλο ετσι;..

nikos1400
11-07-10, 13:40
Δηλαδη απο οτι λεει και το λινκ θα χωριστουν σε 2 κατηγοριες..Αυτα μεχρι τις 31/12/2010..και αυτα απο 1/1/2011..

Στην πρωτη κατηγορια για παραδειγμα λεει αυτα που ειναι πανω απο 2358 θα πληρωνουν 580 ευρω!!Δηλαδη ειτε ειναι 2.5λιτρο,ειτε 3λιτρο,ειτε 4λιτρο θα έχει 580 ευρω ετσι δεν ειναι?γιατι ετσι καταλαβαινω..

Στην δευτερη κατηγορια ενταξει κατανοητο, αυτα που ειναι καινουργια στην ουσια η εχουν ταξινομηθει μετα την 1/1/2011, θα πληρωνουν αναλογα με τους ρύπους...0.5 λεπτα το γραμμαριο, οταν ειναι μεχρι 100γραμ...1 ευρω οταν ειναι απο 101-150γραμ...1,5 ευρω οταν ειναι απο 151-200γραμμ...κλπ κλπ..Σωστα?

Ναι. Αυτοι που αγορασανε 1000αρι καινουριο το 2010 με 105μ.γρ/χλμ ειναι οι μαλακες της υποθεσης.

Και απο το ψωλιασμα του 2010 (400-τοσα+150 κλπ. κλπ.) γυριζουμε στα παλια, που παλι μαλακιες ητανε, για να πουμε και ευχαριστω.

Πρεπει να αγορασει ολη η Ελλαδα παλι καινουριο αμαξι για να τους πιασουν τα "νεα" "δικαια" τελη...


:screwy:

oldcarskickass
11-07-10, 15:38
Δλδ η μέτρηση του CO2 θα ισχύει για οχήματα ΜΕΤΑ το 2011 και για τα πριν, ΑΣΧΕΤΑ αν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο αμάξι θα πληρώνουν βάσει κυβισμού και μόνο;

Το δικό μου το 120d έχει στον τυποποιημένο κύκλο όσο CO2 εκπέμπει ένα Τέριος και θα πληρώνω 448;;

Είναι τραγικοί οι τύποι.

Η προχειρότητά τους μου θυμίζει τη ΣΥΝΔΕΣΗ της ανάπτυξης ενός τόπου (κωλοτόπου που δεν έχει από ΠΟΥΘΕΝΑ έσοδα) με την ίδρυση ΤΕΙ και ΑΕΙ, τα οποία έχουν ελλειπείς υποδομές και ποιότητα παιδείας όσο το κρέας του δεξιού κ@@@@ριού του Πάγκαλου και τίγκα στους βυσματωμένους καθηγητές της γενιάς του Πολυτεχνείου οι οποίοι βάζουν φοιτητές να κάνουν μάθημα και αυτοί πατάνε μια φορά στο τόσο για να παίρνουν τα εκτός έδρας.

Αυτό το νομοσχέδιο και αυτά τα μέτρα μπορεί να τα βγάλει παραπληγικό χρυσόψαρο με 92% αναπηρία ρε γμτ, τι στο δ@@@@ το σκέφτονταν τόσο καιρό δλδ;

Λέτε ρε σεις τώρα με τα νέα μέτρα να πάρουν ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ επιτελικά οχήματα με τη δικαιολογία ότι δε θα μπορούν να πληρώσουν τα παλιά τέλη;;;;;;;;;;

Να τα φάνε τα παιδιά τους στους γιατρούς.

God
11-07-10, 16:14
Είναι πολύ παλιό το άρθρο (19 Φεβρουαρίου). Σχεδόν απίθανο το βλέπω να ισχύσει έτσι τώρα αφού ήδη μπήκαν αυξήσεις στην τιμή της βενζίνης, έχουμε φέρει ξένους να μας ελέγχουν (πιστόλι στο τραπέζι δεν θέλαμε?) και το κράτος θέλει όχι απλώς να διατηρήσει αλλά και να αυξήσει τα έσοδά του.

Το πιό πιθανό είναι να πάρει πάνω η τιμή της βενζίνης (40-50 λεπτά!) και να καταργηθούν τα τέλη. Έτσι τι πάει να πει παλιό και καινούργιο, μικρό ή μεγάλο...ότι κινείται πληρώνει και μάλιστα αδρά.

dimis_gr
11-07-10, 17:09
Πιστεύω ότι δεν θα ενσωματόσουνε τα τέλη στη τιμή της βενζίνης γιατί θα μιλάμε για πολύ μεγάλα οικονομικά μεγέθη όταν θα πηγαίνει κάποιος να γεμίσει. Το αποτέλεσμα αυτού θα είναι απλά να μην κινούνται τα αυτοκίνητα οπότε αναμενόμενο είναι να μειωθούν δραματικά τα έσοδα τηςς κυβέρνησης από το κλάδο της αυτοκίνησης. Με την αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας του 2010 μπήκανε μέσα και είχανε χασούρα.

Fairytale
11-07-10, 17:15
Όπως σωστά γραφτηκε το άρθρο είναι του Φεβρουαρίου, απο τότε έχουν αλλάξει πολλά και η αγορά του αυτοκινήτου δεν στηρίζεται πια παρά είναι σε ελεύθερη πτώση.
C U out there

God
11-07-10, 17:20
Το αποτέλεσμα αυτού θα είναι απλά να μην κινούνται τα αυτοκίνητα οπότε αναμενόμενο είναι να μειωθούν δραματικά τα έσοδα τηςς κυβέρνησης από το κλάδο της αυτοκίνησης.

Πολύ αμφιβάλλω. Υπάρχουν 2 κατηγορίες ανθρώπων : Αυτοί που δεν έχουν πρόσβαση σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή τα βρίσκουν ανεπαρκή για καθημερινή χρήση, όπως άνθρωποι που μένουν επαρχία ή εργάζονται μακρυά από τον χώρο τους, και αυτοί που απλά δεν τους νοιάζει και θα πάρουν το αυτοκίνητο ακόμα και για να πάνε τουαλέτα. Με λίγα λόγια οι περισσότεροι που χρησιμοποιούν αυτοκίνητο αυτή την στιγμή δεν έχουν και άλλη επιλογή. Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα ξεφορτωθούν τα μεγάλα αυτοκίνητα και θα γεμίσουμε 1000άρακια.

dimis_gr
11-07-10, 17:28
Το θεωρώ και πάλι σύσκολο όταν από τα 800 που πέρνει κάποιος να δίνει 200-300 Eyro για βενζίνη? Ακόμα και να θέλει δεν θα μπορέσει γιατί δεν θα μπορέσει να φάει άρα θα δούμε 1000αράκια με 5 άτομα μέσα και όλοι μαζί στην δουλειά ώστε να περιοριστούν τα έξοδα, αλλιώς δεν βγαίνει

oldcarskickass
11-07-10, 18:16
Είναι πολύ παλιό το άρθρο (19 Φεβρουαρίου). Σχεδόν απίθανο το βλέπω να ισχύσει έτσι τώρα αφού ήδη μπήκαν αυξήσεις στην τιμή της βενζίνης, έχουμε φέρει ξένους να μας ελέγχουν (πιστόλι στο τραπέζι δεν θέλαμε?) και το κράτος θέλει όχι απλώς να διατηρήσει αλλά και να αυξήσει τα έσοδά του.

Το πιό πιθανό είναι να πάρει πάνω η τιμή της βενζίνης (40-50 λεπτά!) και να καταργηθούν τα τέλη. Έτσι τι πάει να πει παλιό και καινούργιο, μικρό ή μεγάλο...ότι κινείται πληρώνει και μάλιστα αδρά.

Βασικά Μάνο το πιο πιθανό, δλδ το κατά 101%, σίγουρο είναι αυτό που η κυβέρνηση θεωρεί ως 100% απίθανο.

Σλόγκαν 1)Υπάρχουν λεφτά, δε μας είπαν όμως ότι εννοούσαν στο ΔΝΤ
Σλόγκαν 2)είναι σίγουρο ότι δε θα χρειαστούμε πάνω από 5δις για να καλύψουμε τις ανάγκες μας.
Σλόγκαν 3)Δεν χρειαζόμαστε τα 25 δις που μας παρακαλούσαν να τα πάρουμε με προνομιακούς (σε σχέση με το ΔΝΤ) όρους
Σλόγκαν 4)δε θα πειραχτεί η 13 και 14η σύνταξη
Σλόγκαν 5)έξω από την Ε.Ε., έξω από το ΝΑΤΟ, ΟΥΠΣ σόρυ αυτό ήταν σλόγκαν του πατήρ...

Ο σώζων ευατώ πετρελαιωθείτω (δεν κάνω τυπογραφικό, είναι ποιτική αδεία, από το πετρέλαιο και το ώθηση, δλδ θα ωθούμαστε με πετρέλαιο λολ), αν και αυτό βλέπω να παίρνει τα πάνω του.

Και εδώ που τα λέμε δε φταίει μόνο η κυβέρνηση αλλά και οι πρατηριούχοι, ναι ναι, αυτός ο τόσο δίκαιος κλάδος, τόσο δίκαιος όσο και των οδηγών ταξί, που όταν ανέβαινε το πετρέλαιο ανέβαιναν όλα, όταν κατέβαινε όμως ποιούσαν τη νήσσαν (γιαυτό πρέπει όλοι να πάρουμε νισσαν σανυ 1000άρια)

oldcarskickass
11-07-10, 18:19
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=11373

rapid_fast
11-07-10, 20:32
Μέση χρήση οχήματος στην Ελλάδα 15.000 χιλιόμετρα..
Με μέση κατανάλωση 10 λίρα/100 σημαίνει.. 1500 λίτρα..
1500*0,50= 750 ευρώ.. Τώρα πληρώνω 380 ευρώ..
Με μέση κατανάλωση 6 λίτρα/100 900 λίρα..
900*0,50=450 ευρώ.. Τώρα πληρώνω 380 ευρώ..
Λύση νούμερο 1...
Κυκλοφορώ με εναλλακτική πηγή ενέργειας..
Λύση νούμερο 2
Κυκλοφορώ λιγότερο, περιορίζοντας περιττές μετακινήσεις..
Ας δούμε τα δεδομένα..
Μένω Θεσσαλονική, Καλαμαριά.
Εργάζομαι στην Σίνδο. Κάνω κάθε μέρα 36 χλμ να πάω, και 36 να γυρίσω.. Σύνολο 72..
72χ25χ12=21600 χιλιόμετρα..
Ας πούμε ότι δεν παίρνω αυτοκίνητο, αλλά προτιμώ να αλλάξω 3 λεωφορεία, και να περπατήσω και 1200 μέτρα κάθε μέρα για να φτάσω στην εργασία μου, σπαταλώντας
1,5 ώρες να πάω και 2,5 ώρες να επιστρέψω..
1) χάνω 4 ώρες κάθε μέρα...
2) Πιάνω δουλειά στις 0640, άρα πρέπει να ξυπνάω 04:40, να πάω στη στάση 04:50, για να φτάσω στην δουλειά μου στις 06:30.
Και από το σχόλασμα στις 1530, να φτάσω σπίτι στις 17:30-18:00
Κόστος.. 1,20 να πάω (νυχτερινό), και 1,20 να γυρίσω (το 0,60 ισχύει για μέγιστη διαδρομή 1,5 ωρών)
2,40Χ25Χ12=720 ευρώ..
Ώρες μετακίνησης 4*25*12=1200
Κόστος εργατοώρας στην δουλειά μου όπως δηλώθηκε στην επιθεώρηση εργασίας 82,5 ευρώ.
82,5 ευρώΧ1200=99.000 ευρώ το χρόνο.!!!!!!!!!!!!
ΠΡΟΒΛΗΜΑ.. Δεν έχει αστικό στις 0500 το πρωί, πρώτο αστικό, ώρα 0600.. Απλά δεν γίνεται...
Εκτός αν κάποιοι πληρωθούν υπερωριακά, οπότε το κόστος εισιτηρίου θα πάει προς τα πάνω...
Κάθε σοβαρό κράτος εν μέσω κρίσης θα έλεγε...
Σου προσφέρω δωρεάν τέλη κυκλοφορίας με βεβαίωση εργοδότη ότι χρησιμοποιείς το
αυτοκίνητο σου για μετακίνηση στην εργασία, για περισσότερα από 40 χιλιόμετρα την ημέρα.. Αντί τελών, θα κάθεσαι μια έξτρα ώρα στην εργασία σου και ο εργοδότης σου
θα μου αποδίδει 40 ευρώ τη μέρα.....
Εγώ κερδίζω αν μέσω κρίσης 90 ευρώ το μήνα, ο εργοδότης μου 1000, το κράτος 1000 (περισσότερα και απο τις εισφορές μου!!!!!!)
Αλλά το κράτος είναι κατασκευασμένο απο Μ@λ@κες άσχετους κλέφτες και αλήτες...

andreas_R
11-07-10, 21:48
Εγω οταν εχω πολυ δουλεια κανω περιπου 5000 χλμ στις 35-40 μερες.

Αρα θα πρεπει να αλλαξω δουλεια:help:

promitheas81
11-07-10, 22:44
Εγώ δε κάνω τόσα αλλά 35 καθημερινά.
Σκέφτομαι λοιπόν να πάω να μείνώ έξω απ'τη δουλειά.
Κοινωνικό κράτος , ή μάλλον , Το Κράτος Κοντά Στο Πολίτη.
Να πάν να κουρευτούν...

κυριακος
11-07-10, 23:33
Μέση χρήση οχήματος στην Ελλάδα 15.000 χιλιόμετρα..
Με μέση κατανάλωση 10 λίρα/100 σημαίνει.. 1500 λίτρα..
1500*0,50= 750 ευρώ.. Τώρα πληρώνω 380 ευρώ..
Με μέση κατανάλωση 6 λίτρα/100 900 λίρα..
900*0,50=450 ευρώ.. Τώρα πληρώνω 380 ευρώ..
Λύση νούμερο 1...
Κυκλοφορώ με εναλλακτική πηγή ενέργειας..
Λύση νούμερο 2
Κυκλοφορώ λιγότερο, περιορίζοντας περιττές μετακινήσεις..
Ας δούμε τα δεδομένα..
Μένω Θεσσαλονική, Καλαμαριά.
Εργάζομαι στην Σίνδο. Κάνω κάθε μέρα 36 χλμ να πάω, και 36 να γυρίσω.. Σύνολο 72..
72χ25χ12=21600 χιλιόμετρα..
Ας πούμε ότι δεν παίρνω αυτοκίνητο, αλλά προτιμώ να αλλάξω 3 λεωφορεία, και να περπατήσω και 1200 μέτρα κάθε μέρα για να φτάσω στην εργασία μου, σπαταλώντας
1,5 ώρες να πάω και 2,5 ώρες να επιστρέψω..
1) χάνω 4 ώρες κάθε μέρα...
2) Πιάνω δουλειά στις 0640, άρα πρέπει να ξυπνάω 04:40, να πάω στη στάση 04:50, για να φτάσω στην δουλειά μου στις 06:30.
Και από το σχόλασμα στις 1530, να φτάσω σπίτι στις 17:30-18:00
Κόστος.. 1,20 να πάω (νυχτερινό), και 1,20 να γυρίσω (το 0,60 ισχύει για μέγιστη διαδρομή 1,5 ωρών)
2,40Χ25Χ12=720 ευρώ..
Ώρες μετακίνησης 4*25*12=1200
Κόστος εργατοώρας στην δουλειά μου όπως δηλώθηκε στην επιθεώρηση εργασίας 82,5 ευρώ.
82,5 ευρώΧ1200=99.000 ευρώ το χρόνο.!!!!!!!!!!!!
ΠΡΟΒΛΗΜΑ.. Δεν έχει αστικό στις 0500 το πρωί, πρώτο αστικό, ώρα 0600.. Απλά δεν γίνεται...
Εκτός αν κάποιοι πληρωθούν υπερωριακά, οπότε το κόστος εισιτηρίου θα πάει προς τα πάνω...
Κάθε σοβαρό κράτος εν μέσω κρίσης θα έλεγε...
Σου προσφέρω δωρεάν τέλη κυκλοφορίας με βεβαίωση εργοδότη ότι χρησιμοποιείς το
αυτοκίνητο σου για μετακίνηση στην εργασία, για περισσότερα από 40 χιλιόμετρα την ημέρα.. Αντί τελών, θα κάθεσαι μια έξτρα ώρα στην εργασία σου και ο εργοδότης σου
θα μου αποδίδει 40 ευρώ τη μέρα.....
Εγώ κερδίζω αν μέσω κρίσης 90 ευρώ το μήνα, ο εργοδότης μου 1000, το κράτος 1000 (περισσότερα και απο τις εισφορές μου!!!!!!)
Αλλά το κράτος είναι κατασκευασμένο απο Μ@λ@κες άσχετους κλέφτες και αλήτες...

:+1::+1::+1:
Πάλι έγραψες......με χαρτί και μολυβί άπλα και αναλυτικά όπως πάντα.

george316
12-07-10, 09:06
σε εμενα παιζει ακριβως το ιδιο με τον rapid fast με αντιθετη φορα...απο κορδελιο στο νεο ρυσσιο.
πρεπει να αντιδρασουμε δραστικα σε αυξησεις ειδικα βενζινης.
εμενα προσωπικα τα εξοδα των απολυτως ανγκαιων μετακινησεων δηλαδη σπιτι δουλεια(υπ οψιν...θαλασσες και βολτες για καφε...ειανι κομεναουτε ενα μπανιο,ουτε εναν καφε..)
με εχουν γονατισει.υπολογιζω οτι ειναι γυρω στα 350 με 400 ευρω το μηνα.
...μας οδηγουν στην αυτοκτονια..

Fairytale
12-07-10, 12:22
Θυμηθείτε τα αυτά στις εκλογές... τις 2πλές... τον Νοέμβρη... απλά είναι τα πράγματα, μετρημένα κουκιά !!!
C U out there

rapid_fast
12-07-10, 13:03
Θυμηθείτε τα αυτά στις εκλογές... τις 2πλές... τον Νοέμβρη... απλά είναι τα πράγματα, μετρημένα κουκιά !!!
C U out there
Ειδαμε και στις προηγούμενες εκλογές..
Υπάρχουν λεφτά, θα δώσουμε..
Άδικο το μέτρο της απόσυρσης, θα το αναθεωρήσουμε προς το καλύτερο..
Άδικη η έκτακτη εισφορά στα τέλη, θα την καταργήσουμε..
Όχι πρόσθετοι φόροι..
Θα πιάσουμε την φοροδιαφυγή, και θα κάνουμε πράσινη ανάπτυξη...
Οχι στα τεκμήρια διαβίωσης των αυτοκινήτων...
Άντε να πάμε στο ΚΚΕ..
Οχι τέλη, όχι αυξηση στην βενζίνη.. Χτυπάμε το κεφάλαιο...
Πάρε μια έκτακτη εισφορά 5.000 ευρώ για όσους έχουν 50 κυβικά και πάνω...
Οτι θέλουν κάνουνε, και δεν λογοδοτούν ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ..
Άντε να πάμε στους οικολόγους...
Οχι τέλη, όχι διόδια, αλλά όχι και μόλυνση..??
Βενζίνα 4 ευρώ το λίτρο...
Δεν υπάρχει σωτηρία, από κανέναν και σε τίποτα...
Ξυπόλυτοι βουλευτές με 32 σπίτια και την μεγαλύτερη ξενοδοχειακή μονάδα στην Χαλκιδική, μέσα σε 8 χρόνια..
Κόρες βουλευτών με εισόδημα 9.000 ευρώ, κάνουν αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
2 εκατομμύρια με ίδια κεφάλαια απο τα 3 τελευταία έτη.. (3Χ9.000=27.000 ευρώ..)
Τι και αν τον διέγραψαν απο το κόμμα..Του έξυσαν τα φρύδια...
Δεν υπάρχει σωτηρία..

Fairytale
12-07-10, 13:10
φίλε μην ανησυχείς, έρχεται η ΑΝΑΠΤΥΞΗ... λέγεται εμπόριο λευκης (Ελληνικής) σαρκός και βρισκεσαι σε κόμβο xaxa
C U out there

Enema
13-07-10, 00:12
το 0,60 ισχύει για μέγιστη διαδρομή 1,5 ωρών
Αν και ειπες οτι αυτο το σεναριο δεν λειτουργει, καλο ειναι να το εχεις υποψην γιατι και γω ετσι χαλουσα τζαμπα εισητηρια....

Αρκει να εχεις ακυρωσει στην τελευταια διαδρομη το εισητηριο εντος 90 λεπτων και εισαι ΟΚ. Ο ΟΑΣΘ λεει στο σαιτ
Σε περίπτωση που η τελευταία επικύρωση έχει γίνει πριν την λήξη των 70 λεπτών από την πρώτη επικύρωση ή την έκδοσή του, το εισιτήριο ισχύει μέχρι την ολοκλήρωση της διαδρομής αυτής.
Αρα εισαι οκ αν σου τελειωνει ο χρονος μεσα στην διαδρομη....
(καλαμαρια-σινδος, jeez, τι να μου θυμιζει αραγε :banghead: )

sakkunen
13-07-10, 00:34
Θυμηθείτε τα αυτά στις εκλογές... τις 2πλές... τον Νοέμβρη... απλά είναι τα πράγματα, μετρημένα κουκιά !!!
C U out there

Δεν θα γίνουν εκλογές. Θα γίνει επανάσταση.
Περισσότερα δε μπορώ να πώ γιατί με κυνηγά το καθεστώς.

oldcarskickass
13-07-10, 07:22
Δεν θα γίνουν εκλογές. Θα γίνει επανάσταση.
Περισσότερα δε μπορώ να πώ γιατί με κυνηγά το καθεστώς.

Όλα μια ΙΔΕΑ είναι...

MichaeL
13-07-10, 10:57
Δεν θα γίνουν εκλογές. Θα γίνει επανάσταση.
Περισσότερα δε μπορώ να πώ γιατί με κυνηγά το καθεστώς.

Όλα μια ΙΔΕΑ είναι...

Καλό είναι να έχει κανείς ιδέες, αλλά δεν είναι και κάθε ΙΔΕΑ ιερή... :loser:

sakkunen
13-07-10, 17:56
Γι' αυτό καλό είναι να έχεις πάντα μια ΑΣΠΙΔΑ απέναντι σε κάποιες ΙΔΕΕΣ.:cheers:

strofimios
13-07-10, 22:54
Δεν θα γίνουν εκλογές. Θα γίνει επανάσταση.
Περισσότερα δε μπορώ να πώ γιατί με κυνηγά το καθεστώς.
http://www.youtube.com/watch?v=dR7xBj0bDD8

stauros772000
14-07-10, 05:03
remember remember the 5th of noveber δηλαδης????

oldcarskickass
14-07-10, 06:31
Καλό είναι να έχει κανείς ιδέες, αλλά δεν είναι και κάθε ΙΔΕΑ ιερή... :loser:
Σωστό κκε αυτό!
Γι' αυτό καλό είναι να έχεις πάντα μια ΑΣΠΙΔΑ απέναντι σε κάποιες ΙΔΕΕΣ.:cheers:

Μάλλον εννοείς δίπλα σε τέτοιες ιδέες.

Γιαυτό παμε (πιασάρικο) όλοι μαζί με ανακκενισμένα μυαλά όλο και πιο πίσω.

God
14-07-10, 08:48
Ναι ναι, επανάσταση θα γίνει...του φραπέ. Το μόνο που θα γίνει και αν είναι να βγουν μερικά κομματόσκυλα να σπάσουν μερικές περιουσίες ως τάχα αναρχικοί και οι "πιεσμένοι" αλλοδαποί να κάνουν ένα γερό πλιάτσικο στα μαγαζιά.

giannis 116
14-07-10, 15:43
remember remember the 5th of noveber δηλαδης????

V for Ventuza με αλλα λογια??!!
:peepwall: :icon18: :rofl2:

sakkunen
14-07-10, 23:12
Σωστό κκε αυτό.

Γιαυτό παμε (πιασάρικο) όλοι μαζί με ανακκενισμένα μυαλά όλο και πιο πίσω.

Ώπα, ώπα, λίγα λόγια για το κκε, ειδικά που ύστερα από την εμπλοκή της σοφτ αριστεράς στο παο, φημολογείται οτι η παπαρήγα θα αναλάβει χρέη τεχνικού διευθυντή στον οσφπ. Επανάσταση εκ των έσω λοιπόν...:ylsuper:

oldcarskickass
15-07-10, 06:53
Ώπα, ώπα, λίγα λόγια για το κκε, ειδικά που ύστερα από την εμπλοκή της σοφτ αριστεράς στο παο, φημολογείται οτι η παπαρήγα θα αναλάβει χρέη τεχνικού διευθυντή στον οσφπ. Επανάσταση εκ των έσω λοιπόν...:ylsuper:

Ναι ναι σωστά, μη χάσουμε και τν ιδεολογική κυρίως βάση, γιατί από εκεί που κράζαμε τα συμφέροντα και τους μεγαλοοφειλέτες του κράτους και δρούσαμε για το δίκαιο του εργάτη πάμε και αναλαμβάνουμε μια ομάδα η οποία είχε ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ανασφάλιστους σεκιουριτάδες!!! Για να μη φτάσουμε να μιλήσουμε για τα χρέη των ΠΑΕ.

Κομμουνισμός και προσφορά στο σύνολο ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ.

Για εμένα η Παπαρήγα έπρεπε να είναι η Νο1 επιλογή μετά την αποχώρηση Κόκκαλη.

Κόκκινο το κόμμα (από το αίμα των εργατών που πέθαναν στα γκουλάγκ φυσικά, είναι η λεγόμενη απόχρωση psofo-pina rosso, κωδικός 666 ), κόκκινο άσπρο το κόμμα, ΜΙΑ ΧΑΡΑ θα τα βρούνε.

Σε λίγο λένε θα έρθει και ο Φιντέλ καβάλα στο γαιδούρι (δε μπορεί να μπει σε αεροπλάνο λόγω πενίας) να αναλάβει την ΚΑΕ παναθηναϊκός. Γιατί σε όλο τον κόσμο το χακί υποδουλώνει αλλά στην Κούβα ελευθερώνει (τόνους χρημάτων)

120ihatch
15-07-10, 08:01
Συγγνώμη που διακόπτω, αλλά το θέμα μας είναι τα νέα τέλη αν δεν κάνω λάθος ... :105whistl

oldcarskickass
15-07-10, 08:10
Συγγνώμη που διακόπτω, αλλά το θέμα μας είναι τα νέα τέλη αν δεν κάνω λάθος ... :105whistl

Σωστός, αλλά από την στιγμή που ούτε το ίδιο το κράτος δεν το παίρνει σοβαρά, θα το πάρουμε εμείς;

Είναι σα να προετοιμάζεις το παιδί σου που πάει 1η λυκείου για το σύστημα των πανελλαδικών της 3ης!!!

Είναι 1000% σίγουρο ότι το σύστημα θα αλλάξει ακόμα και 1 μήνα πριν.

Οπότε με την ανοχή των moderators κάνουμε και λίγο πλάκα.

120ihatch
15-07-10, 08:43
Σωστός, αλλά από την στιγμή που ούτε το ίδιο το κράτος δεν το παίρνει σοβαρά, θα το πάρουμε εμείς;

Είναι σα να προετοιμάζεις το παιδί σου που πάει 1η λυκείου για το σύστημα των πανελλαδικών της 3ης!!!

Είναι 1000% σίγουρο ότι το σύστημα θα αλλάξει ακόμα και 1 μήνα πριν.

Οπότε με την ανοχή των moderators κάνουμε και λίγο πλάκα.


Σίγουρα, καλή η πλάκα και δεν με πειράζει καθόλου - το θέμα μας όμως είναι τα τέλη και το κκε για παράδειγμα δεν κολλάει καθόλου - (μπορούμε να ανοίξουμε καινούργιο Thread για την πολιτική κατάσταση και να τους "στολίσουμε" ανάλογα ΌΛΟΥΣ, όπως το αξίζουν άλλωστε....)

gsova
15-07-10, 09:18
Και για να επανέλθουμε στο θέμα... να, γιατί θα μας πάρουν και τα σώβρακα στο τέλος σε όσους σα μ@λ@κες πληρώνουμε...

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artId=4584498

gsova
15-07-10, 09:38
επίσης: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=4584499

gsova
15-07-10, 09:47
άντε, κι επειδή έχω κέφι σήμερα πάρτε κι'αυτό: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=4584502

και quot-άρω από το άρθρο:


Επιπλέον, η εταιρεία έχει οφειλές ύψους 12 εκατ. ευρώ προς την επιχείρηση που την προμηθεύει με καύσιμα και 300.000 ευρώ προς την εταιρεία που την προμηθεύει με γάλα.


...εκεί στον ΟΑΣΑ έχουν ανακαλύψει καμμιά καλή πρόσμιξη του γάλακτος με το πετρέλαιο για αποδοτικότερη καύση; Τι το θέλουν το γάλα;

:bananasmi

Leonidas_Thess
15-07-10, 10:02
άντε, κι επειδή έχω κέφι σήμερα πάρτε κι'αυτό: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=4584502

και quot-άρω από το άρθρο:



...εκεί στον ΟΑΣΑ έχουν ανακαλύψει καμμιά καλή πρόσμιξη του γάλακτος με το πετρέλαιο για αποδοτικότερη καύση; Τι το θέλουν το γάλα;

:bananasmi

Το γάλα βαση νόμου της Ευρωπαικής ένωσης χορηγείται απο τους εργοδοτες στους υπαλλήλους οταν αυτοι εργάζονται σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες. Να σου δώσω ενα παράδειγμα εγω δικαιούμαι 1/2 κιλό γάλα ημερησίως γιατι η ειδικότητα και η εξειδίκευση που έχω εχει να κάνει με συντηρηση όπλων και χρήση αυτών.

God
15-07-10, 10:16
...εκεί στον ΟΑΣΑ έχουν ανακαλύψει καμμιά καλή πρόσμιξη του γάλακτος με το πετρέλαιο για αποδοτικότερη καύση; Τι το θέλουν το γάλα;

:bananasmi

Oι οδηγοί λεωφορείων δικαιούνται 1/2 λίτρο γάλα ημερησίως. Το παίρνουν όταν σχολάνε.

Δεν είναι αυτό το πρόβλημα του ΟΑΣΑ. Το πρόβλημα είναι ότι απασχολεί χιλιάδες προσωπικό που δεν ξέρουν καν που είναι τα αμαξοστάσια. Έχει πάρα μα πάρα πολλούς υπαλλήλους-φαντομάδες.

oldcarskickass
15-07-10, 11:00
Oι οδηγοί λεωφορείων δικαιούνται 1/2 λίτρο γάλα ημερησίως. Το παίρνουν όταν σχολάνε.

Δεν είναι αυτό το πρόβλημα του ΟΑΣΑ. Το πρόβλημα είναι ότι απασχολεί χιλιάδες προσωπικό που δεν ξέρουν καν που είναι τα αμαξοστάσια. Έχει πάρα μα πάρα πολλούς υπαλλήλους-φαντομάδες.

Μιλάς τεκμηριωμένα ή έτσι λέμε για να λέμε;;;;;;;

Πάντως 100.000 άτομα την ΜΙΣΗ πρώτη μέρα της απογραφής και με ΑΦΜ να τελειώνει σε 1 είναι ΑΠΛΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ νούμερο.

Αν και πάλι δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι, υπάρχουν πάλι τρόποι να κρατηθούν οι θέσεις από τους ίδιους και πάλι να μη τους βλεπουμε πουθενά, αλλά να τους πλερώνουμε.

tacos
15-07-10, 11:28
Ο τροπος που γινεται η απογραφη επιβεβαιωνει και με την "βουλα" οτι στην Ελλαδα εισαι οτι δηλωσεις.!!!

oldcarskickass
15-07-10, 13:01
Ο τροπος που γινεται η απογραφη επιβεβαιωνει και με την "βουλα" οτι στην Ελλαδα εισαι οτι δηλωσεις.!!!

Γιατί το λες αυτό;

Που το στηρίζεις;

God
15-07-10, 13:03
Μιλάς τεκμηριωμένα ή έτσι λέμε για να λέμε;;;;;;;

Πάντως 100.000 άτομα την ΜΙΣΗ πρώτη μέρα της απογραφής και με ΑΦΜ να τελειώνει σε 1 είναι ΑΠΛΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ νούμερο.

Αν και πάλι δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι, υπάρχουν πάλι τρόποι να κρατηθούν οι θέσεις από τους ίδιους και πάλι να μη τους βλεπουμε πουθενά, αλλά να τους πλερώνουμε.

Δυστυχώς ναι, έχω πάρε-δώσε με οδηγούς του ΟΑΣΑ σε καθημερινή βάση (κολλητοί φίλοι) και δούλευε και η μητέρα μου εκεί. Ένα θα σου πω. Σε συγκεκριμένο αμαξοστάσιο επί εποχής ΣΕΠ (τότε που ο κακός Μητσοτάκης τα έκανε ιδιωτικά και τα ξανακάναμε δημόσια για να φορτώσουμε το δημόσιο με μισό δις ευρώ χρέος) οι υπάλληλοι ήταν ακριβώς 12 και τώρα ο αριθμός είναι τριψήφιος. Όταν πήρε η μητέρα μου σύνταξη από την ΕΘΕΛ (δούλευε στις δηλώσεις) έκαναν 6 προσλήψεις για την θέση της. Γίνεται προκύρηξη για οδηγούς, παίρνει 1000 άτομα και σε 1 μήνα έχουν μείνει 400-500, οι άλλοι έχουν πάρει όλοι μετάταξη ή έχουν κατέβει από το τιμόνι. Χώρια τους συνδικαλιστές που πληρώνονται και δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Δεν θέλει και πολύ να καταλάβεις ότι κάτι δεν πάει καλά.

Α8hnaios
22-07-10, 10:43
Νέες αυξήσεις στα τέλη των Ι.Χ. απο την εφημεριδα πρωτο θεμα..

Αντε να δουμε που θα καταληξουν !!!!

http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=75312

Dim77
22-07-10, 10:57
Θα υπάρχει και φέτος η επιβάρυνση για τα κυβικά εκατοστά? (νομίζω το έλεγαν ως ''τέλος πολυτέλειας'')

rapid_fast
22-07-10, 12:50
Θα υπάρχει και φέτος η επιβάρυνση για τα κυβικά εκατοστά? (νομίζω το έλεγαν ως ''τέλος πολυτέλειας'')

Α, χα χα... το έκτακτο υψηλού κυβισμου λές?? Δύσκολο να υπάρχει, μόνο μια φορά μπορεί
να το βάλει καθότι έκτακτο..
Αλλα αν το ονομάσει τέλος πολυτέλειας, μπορεί να το ξαναβάλει!!
(για αυτό γελάω..)

Dim77
22-07-10, 12:56
Α, χα χα... το έκτακτο υψηλού κυβισμου λές?? Δύσκολο να υπάρχει, μόνο μια φορά μπορεί
να το βάλει καθότι έκτακτο..
Αλλα αν το ονομάσει τέλος πολυτέλειας, μπορεί να το ξαναβάλει!!
(για αυτό γελάω..)

Γιατί δεν είναι υπερπολυτελή τα 318 μας?
Τα ΚΙΑ sportage 2.0
Το Mazda 6 2.0
To hyundai sonata 2.4 δεν είναι για βουλευτές?

Το Α3 1.2Τσι όμως....είναι για τον λαό...:bullhorn:

oldcarskickass
22-07-10, 20:29
Γιατί δεν είναι υπερπολυτελή τα 318 μας?
Τα ΚΙΑ sportage 2.0
Το Mazda 6 2.0
To hyundai sonata 2.4 δεν είναι για βουλευτές?

Το Α3 1.2Τσι όμως....είναι για τον λαό...:bullhorn:

Μα φυσικά γιατί παίρνει τσι δύναμητ απτο λαό.

(πες το με προφορά)

stavr
22-07-10, 23:47
Θα υπάρχει και φέτος η επιβάρυνση για τα κυβικά εκατοστά? (νομίζω το έλεγαν ως ''τέλος πολυτέλειας'')

καπιταλογ@μοσημο το λεγανε ! :rofl2::rofl2::rofl2:

E46 POWER
25-07-10, 03:36
Το γάλα βαση νόμου της Ευρωπαικής ένωσης χορηγείται απο τους εργοδοτες στους υπαλλήλους οταν αυτοι εργάζονται σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες. Να σου δώσω ενα παράδειγμα εγω δικαιούμαι 1/2 κιλό γάλα ημερησίως γιατι η ειδικότητα και η εξειδίκευση που έχω εχει να κάνει με συντηρηση όπλων και χρήση αυτών.

οπλουργος εισαι? α-β-γ κλιμακιο?

TAN
10-12-10, 12:17
Μου ηρθε η 600αρα.....:drive2:
Bmw e46 2.2 2006 μοντελο.