PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα ε46 320 d


aris super 3
20-07-09, 16:10
Γεια σας παιδια το αμαξι μου ειναι ε 46 320 ντιζελ 2002 facelift μοντελο. δεν ξερω για ποιο λογο καπνιζει οταν το δινω παραπανω γκαζι. τα αλλα ντιζελ αυτοκινητα απο οτι βλεπω δεν καπνιζουν καθολου παρα μονο αμα τα ζορισεις πολυ.στο αυοτκινητο δεν εχω το τελικο φιλτο καταλυτη στην εξατμιση και πριν 3 μηνες μου ειχε σπασει το τουρμπο και το αντικατεστισα με το ιδιο. Το πηγα σε δυο μηχανικους και ο ενας λεει οτι θελει αλλαγη ο μετριτης αερα , ενω ο αλλος λεει οτι το μοτερ μου δουλευει τελεια και μου λεει να βγαλω και το μπροστα καταλυτη.Αμα τον βγαλω θα σταματισει να καπνιζει ? και επιπλεον μηπως θα πρεπει να κανω ενα καθαρισμο των μπεκ και να κοιταξω ξανα τον μετριτη αερα και μετα να κανω οτι μου πουν? παρακαλω τα φωτα σας οποιος ξερει να μου πει για αυτο το προβλημα κατωχων ντιζελ και βενζινης BMW ευχαριστω!

skatzoxoiros
20-07-09, 18:06
Τα μπέκ υψηλής πίεσης (common rail) δε καθαρίζονται φίλε μου. Και αν στο πεί κάποιος αυτό, τότε ή θέλει να σου πάρει χρήματα καθαρίζοντας εξωτερικά την μουτζούρα (αλλα το πρόβλημα δεν είναι εκεί) ή θα τους βάλει χέρι και θα πάς για μπέκ (400 ευρώ το ένα...)
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει?
Βάζεις καλό πετρέλαιο, ή όπου βρείς φθηνότερο?
Έχεις ρίξει ποτέ στο ντεπόζιτο καθαριστικό πετρελαίου?
Το πρόβλημα παρουσιάστηκε μετά την αλλαγή της τουρμπίνας?
Καινούρια έβαλες ή Μ/Τ?

aris super 3
20-07-09, 19:42
φιλε το αυτκινητο εχει 180000 χλ πετρελαιο βαζω και εκει που ειναι και φτηνω αλλα και αλλου που ειναι κανονικες τιμες . μια φορα εχω ριξει καθαριστικο πετρελαιου. το προβλημα ηταν και πριν αλλα σε πιο λιγο βαθμο μολις εβαλα την τουρπινα καπνιζε οπως παλια αλλα τωρα τελευταια αρχισε να καπνιζει πολυ οταν το ανοιγω λιγο, η τουρμπινα ειναι καινουρια, μηπως εχει μπουκωσει ο καταλυτης οταν εσπασε το τουρμπο? λες αυτος ο καπνος να ζοριζει την μηχανη και να σπασει παλι το τουρμπο?

drum
21-07-09, 10:29
τι χρωμα καπνιλα εχεις?
ασπρη ή μαυρη?
λαδια τσεκαρεις?
με τα λιγα που λες μου παει το μυαλο στον μετρητη αερα, κ στο ποσο σωστα ειναι ρυθμισμενη η τουρμπινα.

aris super 3
21-07-09, 16:57
o καπνος ειναι μαυρος , ελεγχω τα λαδια και ειναι κανονικα δεν καιει τιποτα.. χθες εβαλα καθαριστικο πετρελαιου απο την shell και v-power diesel και νομιζω πως παρατηρισα καλυτερευση δλδ δεν καπνιζει τοσο σημερα θα το κοιταξω καλυτερα και θα ξαναβαλω το ιδιο πετρελαιο και παλι λιγο καθαριστικο.αυτο ειναι για να καιει τα ιζηματα και βοηθαει στη καλυτερευση του ψεκασμου των μπεκ στους κυλινδρους , καθως αυξανει και τα οκτανια. Mια ερωτιση η ριθμιση της τουρμπινας πως μπορει να γινει? φιλε drum υ.σ ευχαριστω για την συμβουλη του skatzoxoiros.

intasg
21-07-09, 17:14
Πότε καθάρισες τελευταία τρόμπα πετρελαίου; Δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Κοίτα τα ταξί να δεις. Βγάζεις ακριβώς το ίδιο. Στο λέω γιατί είχαμε και εμείς ταξί και το πουλήσαμε λόγω συνταξιοδότησης. Δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα. Είναι από την κακή ποιότητα πετρελαίου που έχουμε στη χώρα μας. Φίλος άλλαξε μπεκ και καθάρισε τρόμπα πετρελαίου και έβγαζε ξανά (λιγτερο καπνό βέβαια). Για μένα μην πετάς τα χρηματά σου άσκοπα.

aris super 3
21-07-09, 17:28
φιλε δεν εχω κανει καθαρισμο στη τρομπα πετρελαιου εσυ θα με συμβουλευες να κανω?
η θα συνεχισει να καπνιζει?

ak2
21-07-09, 18:16
Είναι θέμα καυσίμου βάλε 2-3 γεμίσματα SHELL V-POWER η AVIN και όπου μπορείς προσπάθησε να φτασης τον κόφτη.
ΟΜΩΣ τον καταλύτη πρέπει να τον βαλης γιατί ο αισθητηρας κάτι πρέπει να μετρηση.
Απο 6-6-2008 το πετρέλαιο που κυκλοφορεί βάση οδηγία της Ε.Ο.Κ πρέπει να περιέχει ανά τόνο 50κ θειάφι από 300κ ....λέμε τώρα.

skatzoxoiros
21-07-09, 19:32
Πότε καθάρισες τελευταία τρόμπα πετρελαίου;
Οι τρόμπες πετρελαίου έχουν καταργηθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια απο όλες τις εταιρίες χάρην λόγω common rail. Στην θέση της υπάρχει μια αντλία υψηλής πίεσης που δεν γεμίζει και δε καθαρίζεται ποτέ.

Είναι θέμα καυσίμου βάλε 2-3 γεμίσματα SHELL V-POWER η AVIN και όπου μπορείς προσπάθησε να φτασης τον κόφτη.


Σωστότατος ο φίλος.
Τα diesel αυτής της γενιάς θέλουν πλάκωμα και δούλεμα σε πολλές στροφές. Φυσικά μιλάμε να έχει ζεσταθεί καλά ο κινητήρας. Αυτό γιατι τα κατάλοιπα της καύσης επιστρέφουν μέσω της πολλαπλής στον κύλινδρο να καούν, και όταν το πετρέλαιο δεν είναι καλό, βουλώνουν τις διόδους της πολλαπλής.
Βάλε V-power που είναι εξαιρετικά καθαρό πετρέλαιο πρόσθεσε και το χημικό που λες και δουλευε τον κινητήρα σου ψηλά. Μετα απο δυο τρία γεμίσματα θα δεις μεγάλη διαφορά και στους ρύπους, και στην απόδοση:dblthumb2

kplc16
21-07-09, 20:36
Κι εγω ταξι ειχα με τον πατερα μου.Το μαυρο ντουμανι εχει να κανει με κακη ποιοτητα πετρελαιου και με κακη λειτουργια αντλιας πετρελαιου. Σε πρωτη φαση ασε να αναψει ρεzερβα.
Στη συνεχεια ριξε καμια 20 λιτρα φωτιστικο και φουλαρησε μετα με καλο πετρελαιο απο shell.
Επαναλαμβανω πρωτα φωτιστικο και μετα κινησης.
Τσεκαρε και βαλβιδες (εχεις τουλαχιστον μια μπορει και δυο)μετακαυσης αν ειναι δυνατον ζητα απο τον μηχανικο σου να τις θεσει για λιγο εκτος.
Αφου ζεσταθει βαλτο να δουλεψει με 5η ή 6η με 4000 στροφες.
Παντως το βελτιοτικο καυσιμου της Shell δεν γνωριζω τη συνθεση του.
Παντως ολοι οι ταξιτζηδες βαζουν συχνα φωτιστικο πετρελαιο ειδικα παραμονες κτεο

skatzoxoiros
21-07-09, 22:10
Παιδιά αυτα τα έκαναν στα αυτοκίνητα με τρόμπα πετρελαίου και απλά μπεκ.
Στα αυτοκίνητα με common rail δε ρίχνουμε κηροζίνη γιατι πάμε κατευθείαν για μπεκ και όπως προείπα, έχουν γύρω στα 400αρι το καθένα.

Το μόνο που ρίχνουμε για να καθαρίζουν λίγο τα μπεκ είναι καθαριστικό όπως αυτό (http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=305&category_id=54&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el) (Ενδεικτικό προιόν) και καθαρίζουν δια της ροής.

Φωτιστικό πετρέλαιο μόνο σε αυτοκίνητα 10ετίας και βάλε που είχαν τρόμπες πετρελαίου!

Μην τον κάψουμε τον άνθρωπο...

InsaneDriver
21-07-09, 22:31
Μήπως θέλει αλλαγή η εξάτμιση επειδή έχει χαλάσει η ''καπνοπαγίδα''.
Αν και δεν ξέρω πολλά από diesel υποτίθεται ότι έχουν μια ''καπνοπαγίδα στο σύστημα εξαγωγής.

skatzoxoiros
21-07-09, 22:34
Μπα... το φίλτρο αιθάλης λες...

Δε νομίζω να υπήρχε σε αυτοκίνητα του 2002...

Αυτό μπήκε σχετικά πολύ πρόσφατα στα diesel...

intasg
22-07-09, 06:43
Ίσως να έχετε δίκιο. Εμείς στο ταξί πάντως είχαμε δοκιμάσει τα πάντα. Είχα βάλιε πολλών ειδών καθαριστικά στο ντεπόζιτο, αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Εγώ θα πρότεινα να μην κάνεις τίποτα, βάσει της δικιάς μου εμπειρίας. Είχα δώσει πολλά χρήματα για το τίποτα.

individual
22-07-09, 07:04
γεια σου και απο εμενα.η περιπτωση σου μου θιμιζει αρκετα τη δικη μου(αλλαγη τουρμπο,καταλυτες,διαφορες μετρησεις κλπ).ξεχασα να σου πω οτι τα τελευταια 13-15 χρονια εχω ντιζελ,και ομως αυτο που τελικα ειχε(δεν ξερω αν ειναι και στο δικο σου)ηταν το φιλτρο αναθυμιασεων που πρωτη φορα ακουσα οτι υπαρχει τετοιο πραγμα.
τελος παντων για να μην τα πολυλογουμε
1)πανε σε μπομπατζη η ακομη και σε 2 για μετρηση μπεκ,αντλιας κλπ.το κοστος μετρησης ειναι αμελητεο.αν ειναι ολα οκει οτι αλλο και να εχει ειναι σιγουρα φθηνοτερο.
2)εχει 3 μηνες περιπου που εμαθα για το φιλτρο που σου ειπα πριν,το οποιο στηχοιζει 50-60 ευρω,το διαπιστωσε ο μπομπατζης(γατος)και μου ειπε να το αλλαξω για να μην παρω το τουρμπο στο χερι,ομως το ειχα ηδη παρει στα χερια.
αποτελεσμα για να μη σε κουραζω για 50 ευρω μου ειχαν φυγει περιπου 3000 για τουρμπο,καταλυτες κλπ.

drum
22-07-09, 15:01
αυτες τις μοντιφιες με φωτιστικο κτλ, δεν της ξερω.
λογω επαγγελματος ομως, κ αμεσης σχεσης με τα diesel, σου συνιστω να βαζεις καλο καυσιμο. εγω προτιμω shell, κ βελτιωτικο καθε 4 γεμισματα.
βγαλτο το αμαξι μια βολτα εθνικη κ ριχτου κανενα καλο λιωσιμο, να ξεκαπνισει.
δε νομιζω να εχεις ζημια, αν κ μου πηγε το μυαλο σε κολλημενο μπεκ.

georgiou
23-07-09, 06:13
ο πολύς καπνός {εφόσων δεν αναφέρεσαι πουθενά σε άσχημη λειτουργια-απόδοση κλπ}
οφείλεται επίσης και σε υπολείμματα πετρελαίου που δεν έχουν καεί ακόμα απο όταν σου έσπασε η τουρμπίνα και βρίσκονται ακόμα στο σύστημα εξαγωγής..

αν βγάζει πίσω μαυρίλα είναι φυσιολογικό ρώτα fz21, xaros, e60//m, patrinos, driftakos , marios e36 rules κ.α.

θα σου δώσουν μια κατατοπιστική άποψη για την ''ποσότητα του καπνού.. κάτι που εμένα δε με ανησυχεί.

στον άσπρο καπνό να αρχίσεις να τρέμεις πράγμα που σου εύχομαι να μη δεις ποτέ

aris super 3
30-07-09, 19:11
[QUOTE=525d individual e39;306029]γεια σου και απο εμενα.η περιπτωση σου μου θιμιζει αρκετα τη δικη μου(αλλαγη τουρμπο,καταλυτες,διαφορες μετρησεις κλπ).ξεχασα να σου πω οτι τα τελευταια 13-15 χρονια εχω ντιζελ,και ομως αυτο που τελικα ειχε(δεν ξερω αν ειναι και στο δικο σου)ηταν το φιλτρο αναθυμιασεων που πρωτη φορα ακουσα οτι υπαρχει τετοιο πραγμα.
τελος παντων για να μην τα πολυλογουμε
1)πανε σε μπομπατζη η ακομη και σε 2 για μετρηση μπεκ,αντλιας κλπ.το κοστος μετρησης ειναι αμελητεο.αν ειναι ολα οκει οτι αλλο και να εχει ειναι σιγουρα φθηνοτερο.
2)εχει 3 μηνες περιπου που εμαθα για το φιλτρο που σου ειπα πριν,το οποιο στηχοιζει 50-60 ευρω,το διαπιστωσε ο μπομπατζης(γατος)και μου ειπε να το αλλαξω για να μην παρω το τουρμπο στο χερι,ομως το ειχα ηδη παρει στα χερια.
αποτελεσμα για να μη σε κουραζω για 50 ευρω μου ειχαν φυγει περιπου 3000 για τουρμπο,καταλυτες κλ

φιλε μου αυτο θα κανω αλλα τις τελευταιες μερες κοβει λιγο το αυτοκινητο οταν παω να δωσω γκαζι . δεν ανεβαζει οπως εκανε παλια και βγαζει και πολυ μαυρο καπνο μολις παταω λιγο αποτομα το γκαζι , αμα το πατισω τερμα τοτε βγαζει παρα πολυ , δεν ξερω τι να κανω , εσυ λες να ειναι το φιλτρο?