Επιστροφή στο Forum : πτωση δυναμης σε Ε39
νοιωθω οτι εχει χασει δυναμη το εργαλειο τωρα δεν ξερω αν ειναι απο την ζεστη η εχει παθει οτι ενος φιλου απο το forum που ενοιωθε σαν να πατιναρει και τελικα ηταν ο αισθητηρας στροφαλου.δεν αναβει το τσεκ ??επισης ειδα το book servise και ειδα οτι ειχε ξανααλαχτει στις 40000 και τωρα εχει 109000
Κι εμένα μου χρειάστηκε αισθητήρας στροφαλοφόρου γύρω στα 93000χλμ.
Δεν άναψε λαμπάκι απλά σερνόταν μετά τα πρώτα λεπτά λειτουργίας (μόλις ζεσταινόταν). Είχε και κάποια αστάθεια στο ρελαντί και 1-2 φορές μου έσβησε. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν η βενζίνη μετά φοβόμουνα το κιβώτιο (αυτόματο, του άλλαξα λάδια, φίλτρο τότε).
Πάντως πάλι τώρα έχω πτώση δύναμης και αναρωτιέμαι αν είναι το ίδιο (έχω σχεδόν 130.000χλμ) αν είναι αισθητήρας εκκεντροφόρου αν είναι μπεκ αν είναι μπουζί ή κάτι με ανάφλεξη.... Θα ξεκινήσω με διαγνωστικό...
νοιωθω σαν να πηγαινει με 2 ταχυτητες πανω και οταν βηθυσω το γκαζι κανει ενα κατεβασμα αλλα δεν φευγει γρηγορα ψιλοσερνεται το θεμα ειναι οτι δεν το κανει παντα μαλον απο την πολλη ζεστη ηταν γιατι σημερα πηγαινε καλα ασταθεια ρελαντι δεν εχω παρα μονο οταν βαζω κλιμα μου το εκανε 2 φορες εκανε ενα μικρο τρεμοπεγμα θα το παω και εγω στο διαγνωστικο να δω τι θα βγαλει
Αυτά είναι συμπτώματα που μπορεί να δείχνουν και γερασμένο MAF. Αξίζει μια δοκιμή με κάποιο άλλο σχετικά καινούριο.
stefanos_cool
28-07-09, 09:14
νοιωθω οτι εχει χασει δυναμη το εργαλειο τωρα δεν ξερω αν ειναι απο την ζεστη η εχει παθει οτι ενος φιλου απο το forum που ενοιωθε σαν να πατιναρει και τελικα ηταν ο αισθητηρας στροφαλου.δεν αναβει το τσεκ ??επισης ειδα το book servise και ειδα οτι ειχε ξανααλαχτει στις 40000 και τωρα εχει 109000
δες εδώ
http://www.imageshack.gr/files/c8e0gnv00gxpvrqyldvg.jpg
είναι ένα μικρό κολάρο κάτω από την εισαγωγή, το βρήκα εντελώς
τυχαία σε αναζήτηση λύσης σε άλλη βλάβη.
Λογικά έχουμε τα ίδια μοτέρ, απ ότι βλέπω σχεδόν τα ίδια χλμ.
οπότε το πιθανότερο είναι να είναι και σε εσένα αυτό.
Κόστος ~15 ευρώ.
Αν δεν είναι αυτό …το επόμενο που κοιτάς είναι MAF όπως σου
είπε και ο Strax.
Όταν άλλαξα το κολάρο αυτό είδα μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση
και φυσικά και στην ιπποδύναμη.
υ.γ. Η φωτό είναι πριν την αλλαγή...αν παρατηρήσεις έχει σιλικόνη για να κλείσω την
τρύπα του κολάρου και να σιγουρευτώ ότι το πρόβλημα που είχα ήταν από εκεί.
μολις το τσεκαρα και ειναι οκ.ο maf ποσο πρεπει να μετραει ?στο προηγουμενο μου αμαξι θυμαμαι επρεπε να εχει πανω απο 180g/s
stefanos_cool
28-07-09, 09:18
θα το τσεκαρω αμεσως
Προσεχτικά βάλε τα χέρια σου και πίεσέ το να δεις πιθανή σχισμή ... κλπ.
πρόσεχε μην ξυλώσεις τα σωληνάκια που είναι κοντά στο κολάρο
το πιεσα στεφανε ειναι οκ ειναι μαλακο κιολας δεν εχει ξεραθει
stefanos_cool
28-07-09, 09:47
το πιεσα στεφανε ειναι οκ ειναι μαλακο κιολας δεν εχει ξεραθει
ωραία, κάνε αυτό που σου είπε ο Strax...αν πηγαίνεις σε κάποιο σοβαρό συνεργείο
σίγουρα θα έχει κάποιο δεύτερο καβάντζα....
έχε υπόψη σου ότι στο κολάρο ίσως να μην φαίνεται η τρύπα του
ή η σχισμή του … ο καλύτερος τρόπος να το τσεκάρεις (χωρίς να το βγάλεις)
είναι να ρήξεις αιθέρα καθώς δουλεύει πάνω στο κολάρο, αν αυξομειώσει
στροφές σημαίνει ότι υπάρχει τρύπα.
Αιθέρα μπορείς να βρεις σε βενζινάδικο, το χρησιμοποιούν σε πετρελαιοκινητήρες
για εύκολη εκκίνηση το χειμώνα. Μπορεί επίσης να έχει και το συνεργείο που
πας, αν δεν θέλεις να πληρώσεις 6-7 ευρώ που έχει το μπουκάλι με τον αιθέρα.
υ.γ. Μπορεί να είναι μαλακό το κολάρο … αλλά να έχει σκιστεί από την πολυκαιρία
θερμοκρασίες , κραδασμούς.
σημερα παει καλα παντως θα το παρακολουθησω
δεν το ξαναεκανε οσο εχει δροσια το αμαξι παει καλα μαλον το ειχε ψησει ο καυσωνας θα το παω να κανει τα μπανακια του:bigthumb::bigthumb::bigthumb::icon18:
bmw520tasos
05-09-09, 11:25
παιδια μου αναβει το λαμπακι του αεροσακου ενω δουλευει το αμαξι.Πρεπει να αναβει η υπαρχει καποιο προβλημα?
παιδια μου αναβει το λαμπακι του αεροσακου ενω δουλευει το αμαξι.Πρεπει να αναβει η υπαρχει καποιο προβλημα?
προβλημα εχει..
μονο με διανωστικο σβηνη και εκει θα σου πουν αν ειναι κατι απλο η αν εχεις προβλημα
bmw520tasos
05-09-09, 12:28
και στο καντραν μου τα δειχνει πολες φορες μισοσβησβενα τα γραμματα.Τι γινεται σε αυτην την περιπτωση?
stefanos_cool
05-09-09, 14:14
παιδια μου αναβει το λαμπακι του αεροσακου ενω δουλευει το αμαξι.Πρεπει να αναβει η υπαρχει καποιο προβλημα?
:offtopic: Είσαι σε λάθος θρεντ, διάβασε τον τίτλο!
Κάνε αναζήτηση, το θέμα έχει ξανασυζητηθεί στο παρελθόν.
π.χ.:http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19629&highlight=%E1%E5%F1%FC%F3%E1%EA%EF%F3
Αν και λίγο φτωχότερος θέλω να μοιραστώ μαζί σας τη χαρά μου της ανεύρεσης των πολλών χαμένων ίππων, ένα θέμα σταδιακά επιδεινούμενο που με απασχολεί τους τελευταίους 2-3 μήνες και που από απλά ενοχλητικό έφτασε να γίνει ανησυχητικό ως επικίνδυνο όταν σε πρόσφατο ταξίδι μου δεν μπορούσα να φτάσω ούτε τα 140χλμ. (δηλ από τα 150 άλογα ζήτημα να είχα τα 60....)
Το πρόβλημα τελικά (η λέξη τελικά περιέχει αρκετή ταλαιπωρία και χρόνο, Vanos, MAF, μπουζί, λ κλπ κλπ όλα καλά) αποκαλύφτηκε με τη μορφή ενός καταλύτη με μισολιωμένα εντόσθια. Πιθανότερη αιτία η ποιότητα των καυσίμων... (και τα 132000 χλμ φυσικά)
Αντιμετωπίστηκε επιθετικά αλλά και ριζικά με αντικατάστασή του με καινούργιο μεταλλικό (λέει έχουν καλύτερη ροή και καλύτερη αντοχή στις παλιοβενζίνες μας).
Το αυτοκίνητο βρήκε τον παλιό καλό (και "κακό") εαυτό του! Μετά από τόσο καιρό μπόρεσε ξανά να κουνήσει πονηρά την ουρά του!
Σε συγκεκριμένη δοκιμασία επίτευξης ταχύτητας από φανάρι μέχρι ένα σημείο σε ελαφρά ανηφορική διαδρομή ξεπέρασε και τον παλιό καλό του εαυτό ακόμα και με 95άρα. (οπότε ο καταλύτης πρέπει να είναι πιο ελεύθερος. Από θόρυβο αν και ο μάστορας με προειδοποίησε ότι μπορεί να ακούγεται λίγο εγώ δεν κατάλαβα κάτι άξιο λόγου)
Σημειωτέον ότι σε νεότερα μοντέλα με OBDII που έχουν αισθητήρες και μετά τον καταλύτη η βλάβη αυτή θα εμφανιζόταν στο διαγνωστικό ίσως και στο ταμπλώ. Εμάς μας καθοδήγησε ο ήχος που είχε αρχίσει να αλλάζει.
δες εδώ
http://www.imageshack.gr/files/c8e0gnv00gxpvrqyldvg.jpg
υ.γ. Η φωτό είναι πριν την αλλαγή...αν παρατηρήσεις έχει σιλικόνη για να κλείσω την
τρύπα του κολάρου και να σιγουρευτώ ότι το πρόβλημα που είχα ήταν από εκεί.
:+1:
Πιστεύω οτι με αυτή την πληροφορία θα γλίτωνε κάνεις πολλούς μπελάδες και αρκετά λεφτά από απατεωνιστηκες επισκευές.
ΥΓ: κ.Στέφανε έχεις και για Ε36 αντίστοιχες <πονηρές> και σωτήριες πληροφορίες?
Αν και λίγο φτωχότερος θέλω να μοιραστώ μαζί σας τη χαρά μου της ανεύρεσης των πολλών χαμένων ίππων, ένα θέμα σταδιακά επιδεινούμενο που με απασχολεί τους τελευταίους 2-3 μήνες και που από απλά ενοχλητικό έφτασε να γίνει ανησυχητικό ως επικίνδυνο όταν σε πρόσφατο ταξίδι μου δεν μπορούσα να φτάσω ούτε τα 140χλμ. (δηλ από τα 150 άλογα ζήτημα να είχα τα 60....)
Το πρόβλημα τελικά (η λέξη τελικά περιέχει αρκετή ταλαιπωρία και χρόνο, Vanos, MAF, μπουζί, λ κλπ κλπ όλα καλά) αποκαλύφτηκε με τη μορφή ενός καταλύτη με μισολιωμένα εντόσθια. Πιθανότερη αιτία η ποιότητα των καυσίμων... (και τα 132000 χλμ φυσικά)
Αντιμετωπίστηκε επιθετικά αλλά και ριζικά με αντικατάστασή του με καινούργιο μεταλλικό (λέει έχουν καλύτερη ροή και καλύτερη αντοχή στις παλιοβενζίνες μας).
Το αυτοκίνητο βρήκε τον παλιό καλό (και "κακό") εαυτό του! Μετά από τόσο καιρό μπόρεσε ξανά να κουνήσει πονηρά την ουρά του!
Σε συγκεκριμένη δοκιμασία επίτευξης ταχύτητας από φανάρι μέχρι ένα σημείο σε ελαφρά ανηφορική διαδρομή ξεπέρασε και τον παλιό καλό του εαυτό ακόμα και με 95άρα. (οπότε ο καταλύτης πρέπει να είναι πιο ελεύθερος. Από θόρυβο αν και ο μάστορας με προειδοποίησε ότι μπορεί να ακούγεται λίγο εγώ δεν κατάλαβα κάτι άξιο λόγου)
Σημειωτέον ότι σε νεότερα μοντέλα με OBDII που έχουν αισθητήρες και μετά τον καταλύτη η βλάβη αυτή θα εμφανιζόταν στο διαγνωστικό ίσως και στο ταμπλώ. Εμάς μας καθοδήγησε ο ήχος που είχε αρχίσει να αλλάζει.
Ακριβως τα ιδια πρεπει να εχω παθει και εγω .....:( Οι καταλυτες μου ειναι πλεον εντελως "κουφαρια" οπως και το τελικο μου ....οποτε backpressure δεν υπαρχει ουτε για "δειγμα" . Κοινος ειναι "χωνι".....χεχχε . Εδω και κανα 2 βδομαδες ψαχνω να βρω που βοσκουν τα υπολοιπα αλογα..... και μαλλον εχουν παει στον εξατμησά....:)
Αν δεν έχεις backpressure θα περίμενα να τραβάει καλύτερα στις ψηλές στροφές και να χάνει μόνο στις χαμηλές.
Το πρόβλημα με το σπάσιμο του καταλύτη (ή το λιώσιμο όπως σε εμένα) είναι ότι αποκτάς πολύ backpressure και όπως διάβασα μπορεί να φτάσει σε σημείο να μην μπορεί ούτε να πάρει μπρος...
λογικα εσενα ειχε βουλωσει ...αν τον αφηνες λιγο ακομα θα σου ανεβαζε και θερμοκρασια ...ποσο κοστισε ο καινουργιος?
Έβαλα universal καταλλήλου μεγέθους για το αυτοκίνητο με κόψιμο του σωλήνα πριν και μετά και μετά καλό κόλλημα και βάψιμο. Μπορούσα να περιμένω για κάτι συγκεκριμένο ή να επιλέξω επιτόπου μεταξύ ενός συμβατικής εμφάνισης κεραμικού σε κουτί Magnaflow για 300 και ενός ατρακτοειδούς χωρίς ενώσεις μεταλλικού σε κουτί Velonas-exhausts για 330 τοποθετημένα. Οι τιμές ίσως να ήταν φιλικές. Αφενός δεν ήξερα για να ζητήσω κάτι άλλο αφετέρου βιαζόμουνα μια και είχα ταξίδι την άλλη μέρα οπότε πήρα το μεταλλικό (μου είπε: καλύτερη αντοχή, καλύτερη ροή, ίσως λίγος θόρυβος οπότε το αποφεύγουμε σε ώριμους κυρίους με BMW και Mercedes, παρατήρησα: σαφή βελτίωση σε απόδοση και ελαφρό ζουζούνισμα μάλλον ευχάριστο και μόνο όταν πατάω γκάζι χωρίς να ακούγεται σε σταθερές μέτριες στροφές)
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.