PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτιωτικο καυσιου


ale46coupe
28-07-09, 20:42
Παιδες βελτιωτικο στο καυσιμο μπορουμε να βαζουμε?εχει μειονεκτηματα?

God
28-07-09, 20:45
Ναι, έχει μειονεκτήματα. Βασικότερο το ότι αδειάζεις τις τσέπες σου χωρίς κανέναν απολύτως λόγο.

Θα μπορούσα να κάτσω να γράφω για ώρες, αλλά επειδή είναι δύσκολη μέρα απλώς θα πω ότι για να ανεβάσει ένα τέτοιο μπουκαλάκι τα οκτάνια ενός ρεζερβουάρ κατά 2, θα έπρεπε να περιείχε υγρό με δείκτη οκτανίου τουλάχιστον 1000+. Και φυσικά τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει.

stefanos_cool
28-07-09, 20:46
Ναι, έχει μειονεκτήματα. Βασικότερο το ότι αδειάζεις τις τσέπες σου χωρίς κανέναν απολύτως λόγο.

Θα μπορούσα να κάτσω να γράφω για ώρες, αλλά επειδή είναι δύσκολη μέρα απλώς θα πω ότι για να ανεβάσει ένα τέτοιο μπουκαλάκι τα οκτάνια ενός ρεζερβουάρ κατά 2, θα έπρεπε να περιείχε υγρό με δείκτη οκτανίου τουλάχιστον 1000+. Και φυσικά τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει.


πολύ σωστά...το μόνο που θα καταφέρεις είναι να πετάς τα λεφτά σου!!!

andreas_R
28-07-09, 20:48
μια φορα στο τοσο καλο ειναι απλα οχι συνεχεια γιατι την ακουν και τα πιστονια και η τρομπα

ale46coupe
28-07-09, 20:57
Βρε παιδια κατι γνωστοι μου βαζουν και εχουν δει διαφορα στην καταναλωση.εντωμεταξει λεει το βελτιωτικο οτι καθαριζει τον κινητηρα,μειωνει καυσαερια κτλ.εχω παρει και εγω τωρα ενα το οποιο ειναι για 6000 χιλιομετρα(ΑΜS OIL αν ξερει κανεις?)να το βαλω?

God
28-07-09, 21:05
Βρε παιδια κατι γνωστοι μου βαζουν και εχουν δει διαφορα στην καταναλωση.εντωμεταξει λεει το βελτιωτικο οτι καθαριζει τον κινητηρα,μειωνει καυσαερια κτλ.εχω παρει και εγω τωρα ενα το οποιο ειναι για 6000 χιλιομετρα(ΑΜS OIL αν ξερει κανεις?)να το βαλω?

Αν το έχεις πάρει, βάλε το.

Το τι διαφημίζουν όμως, ξέχασέ τα. Αν υπήρχαν τέτοια υγρά δεν θα υπήρχαν μηχανικοί. Επίσης όταν ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι. Τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα, με κανένα δε είχα καμία απολύτως διαφορά σε οτιδήποτε.

stratos
28-07-09, 21:08
ΜΑΚΡΙΑ. Και πιο μακριά απο τα δήθεν ενισχυτηκά λαδιού που "το λάδι αντέχει για 50000 km" και "ο κινητήρας δουλεύει ακόμαι και χωρις λάδι για μερικές ώρες".

ΜΑΚΡΙΑ

ale46coupe
28-07-09, 21:35
εχει παθει καποιος απο την παρεα κατι απο βελτιωτικο καυσιμου?

paganis
28-07-09, 21:46
εχω βαλει στο προηγουμενο μου αυτοκινητο( τουρμπατο) και ειχα δει διαφορα στην αποδοση...σε φιλικο ανοιγμα με αυτοκινητο που με ειχε καταφερα να σταθω διπλα!!

andreas_R
28-07-09, 21:47
Εγω παντος 2-3 φορε στο honda που εχω χρησιμοποιησει δεν επαθα κατι.
Στο 528 που ειχα, ειχα βαλει κανα 2 φορες παλι δεν επαθα κατι.

Βεβαια προσεχα παντα την αναλογια.

mr incredible
29-07-09, 09:24
μακριά παιδιά από τέτοια χημικά παλαιότερα είχα βάλει σε άλλο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να τρυπήσουν οι σωληνώσεις της βενζίνης

patrinos
29-07-09, 10:23
Βρε παιδια κατι γνωστοι μου βαζουν και εχουν δει διαφορα στην καταναλωση.εντωμεταξει λεει το βελτιωτικο οτι καθαριζει τον κινητηρα,μειωνει καυσαερια κτλ.εχω παρει και εγω τωρα ενα το οποιο ειναι για 6000 χιλιομετρα(ΑΜS OIL αν ξερει κανεις?)να το βαλω?
αυτο δεν ειναι βελτιωτικο οκτανιων αλλα καθαριστικο μπεκ καρμπιρατερ. αυτο πραγματι κανει διαφορα αν το χρησιμοποιεις σωστα... εγω καθε 15 τεποζιτα το βαζω

stefanos_cool
29-07-09, 11:11
μακριά παιδιά από τέτοια χημικά παλαιότερα είχα βάλει σε άλλο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να τρυπήσουν οι σωληνώσεις της βενζίνης

αν και είμαι και γω της γνώμης ότι τα βελτιωτικά καυσίμων δεν προσφέρουν
τίποτα ή σχεδόν τίποτα, σε καμία περίπτωση δεν γίνεται να τρυπήσει κάποια σωλήνα
από τέτοια βελτιωτικά..

patrinos
29-07-09, 13:42
μακριά παιδιά από τέτοια χημικά παλαιότερα είχα βάλει σε άλλο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να τρυπήσουν οι σωληνώσεις της βενζίνης

μαλλον κατι αλλο εγινε.. δεν γινεται αυτο που λες.μονο να ηταν ηδη αλειωμενο και να συντελεσαι και αυτο.

ale46coupe
30-07-09, 12:30
Παιδες αλλες μπειριες απο βελτιωτικα καυσιμου?

mr incredible
30-07-09, 12:37
αν και είμαι και γω της γνώμης ότι τα βελτιωτικά καυσίμων δεν προσφέρουν
τίποτα ή σχεδόν τίποτα, σε καμία περίπτωση δεν γίνεται να τρυπήσει κάποια σωλήνα
από τέτοια βελτιωτικά..

απλώς ανέφερα τι μου είχε συμβεί σε άλλο αυτοκίνητο για καλύτερη πληροφόρηση του φίλου μας.μετά από χρήση τέτοιων ουσιών.

ale46coupe
02-08-09, 21:26
αλλοσ απο την παρεα που να αντιμετωπισε προβλημα μετα απο χρηση βελτιωτικου καυσιμου?ευχαριστω.

z3outofmind
02-08-09, 23:55
θα βοηθουσε λιγο τα mon της
100αρας και θα ειχε μια μικρη διαφορα το αυτοκινητο σε ενα τουρμπατο κινητηρα..
(και τα ron θα ανεβαζε αλλα 1ον οχι στο βαθμο που υποσχονται
οι φυλοδοξες εταιριες,,π.χ OKTANE BOOSTER απο την nos
το μαυρο κουτι...υποσχετε 7οκτανια επανω..δεν θα τα βρεις ποτε...
απο 100ron θα παιξει κοντα στα 101ron...2ον το μεγαλητερο ρολο
και συμαντικοτερο για τα τουρμπατα παιζουν τα mon θερμογονος δυναμη κ.λ.π..
αλλα εκ τον πραγματων εφοσων βοηθαει ta ron ανεβαινουν και τα mon..
τωρα προβλημα για εμενα προσωπικα θα σου δημιουργουσε μονο
στην τσεπη εαν δεν εισαι τουρμπατος..εγω το εχω δουλεψει κατα καιρους
σε συγκεκριμενες βολτες και αυτο πολυ σπανια(μια το 6μηνο)..και η
υπερβολη δεν κανει καλο...

stratos
03-08-09, 00:26
Ναφθαλίνη και τέλος (μα εντελώς τέλος -- ΚΑ-ΜΠΟΥΜ)

z3outofmind
03-08-09, 00:56
Ναφθαλίνη και τέλος (μα εντελώς τέλος -- ΚΑ-ΜΠΟΥΜ)

πρεπει να το ζεις πολυ εντονα..

str2004
03-08-09, 01:32
Ασε τα "βελτιωτικα καυσιμου".....ειναι πολυεξοδα.....Δοκιμασε "αλ-χημειες" "Παλαιων" ......βαλε 100αρα Βενζινη με Ανυδρο Ασετον ( 500:1 ) στο ρεζερβουαρ και ελα να μας πεις πως παει το τουτου σου......χεχεχε :D ;)

z3outofmind
03-08-09, 01:37
λεω τωρα που πεφτει αγραφως να φουλαρω απο εδω.....

http://www.drag-shop.gr/

xxxvagos
04-08-09, 00:00
για την ενισχυση του λαδιου δεν γνωριζω...ουτε της βενζινης..πιστευω οτι ολα αυτα ειναι καθαρα και μονο μαρκετνγκ

αλλα...:smokin:

υπαρχει το slick 50 το οποιο το ριχνεις μαζι με το λαδι..(το slick δεν ειμαι σιγουρος αν το εγραψα σωστα)

ειναι απο τευλον και παρουσιαζει συντελεστη τριβης λιγοτερο απο τον παγο

και λιγο ιστορια..

το ανακαλυψε η nasa για τα διαστημοπλοια και μετα αυτη την τεχνολογια την πηραν τα υπερηχητικα αυτοκινητα..αυτα μου μετραν την ταχυτητα με μαχ

ειναι παρα πολυ καλο..υπερβολικα καλο τολμω να πω αλλα ακριβο εδω στην ελλαδα

stratos
04-08-09, 00:18
για την ενισχυση του λαδιου δεν γνωριζω...ουτε της βενζινης..πιστευω οτι ολα αυτα ειναι καθαρα και μονο μαρκετνγκ

αλλα...:smokin:

υπαρχει το slick 50 το οποιο το ριχνεις μαζι με το λαδι..(το slick δεν ειμαι σιγουρος αν το εγραψα σωστα)

ειναι απο τευλον και παρουσιαζει συντελεστη τριβης λιγοτερο απο τον παγο

και λιγο ιστορια..

το ανακαλυψε η nasa για τα διαστημοπλοια και μετα αυτη την τεχνολογια την πηραν τα υπερηχητικα αυτοκινητα..αυτα μου μετραν την ταχυτητα με μαχ

ειναι παρα πολυ καλο..υπερβολικα καλο τολμω να πω αλλα ακριβο εδω στην ελλαδα

Φίλτατε, μικρή τριβή στο λάδι (και συνεπώς μικρό ιξώδες) σημαίνει οτι μπορεί να δημιουργηθούν σημεία πάνω σε μια επιφάνεια (πχ μεταξύ κυλήνδρου και πιστονιού) στα οποία το φίλμ λαδιού να χαθει και να έρθουν τα μέταλλα σε άμεση επαφή. Αυτό σημαίνει ανάπτυξη μεγάλων θερμοκρασιών στιγμιαία, "άρπαγμα" των μετάλλων και μετά βόλτα στον παλιατζή για μοτεράκι :icon_toil

z3outofmind
04-08-09, 00:33
η συζητηση για τις βενζινες ειναι μακραν μεγαλη...
η βενζινη μήπως γνοριζει καποιος σε ενα διυλιστηριο πως
φτανει της προδιαγραφες του καθε καυσιμου??
π.χ 100ron-86mon-benzolio kato 1.5- rvp...k.l.p???

xxxvagos
04-08-09, 01:13
Φίλτατε, μικρή τριβή στο λάδι (και συνεπώς μικρό ιξώδες) σημαίνει οτι μπορεί να δημιουργηθούν σημεία πάνω σε μια επιφάνεια (πχ μεταξύ κυλήνδρου και πιστονιού) στα οποία το φίλμ λαδιού να χαθει και να έρθουν τα μέταλλα σε άμεση επαφή. Αυτό σημαίνει ανάπτυξη μεγάλων θερμοκρασιών στιγμιαία, "άρπαγμα" των μετάλλων και μετά βόλτα στον παλιατζή για μοτεράκι :icon_toil


φιλε στρατο μαλλον δεν με καταλαβες η μαλλον δεν καταλαβες αυτο της nasa που φτωχα μετεφρασα...

μικρη τριβη=λιγοτερη θερμοτητα(με την τριβη παραγουμε θερμοτητα)

μεταξυ δυο επιφανιων αν υπαρχει μικροτερη τριβη αναπτυσεται λιγοτερη θερμοτητα...

εξαλου η οριακη τριβη ειναι μεγαλυτερη απο την τριβη ολιστησης..η αμεση επαφη δεν εχει να κανει με την τριβη...αμεση επαφη μπορει να θεωρηθει η μεγαλη και οχι η μικρη τριβη

παντως το εχω δοκιμασει πολλες φορες και εχω παθει πλακα...

το εβαλα σε ενα διχρονο κινητηρα (στα διχρονα το ψεκαζεις απο το καρμπ)και δεν εβαλα λαδι στην μιξη για 4 γεμισματα..δουλευε κανονικα..

στην μπεμπα που το εβαλα μειωσε κατα παρα πολυ κατι ηχους της μηχανης

george316
04-08-09, 08:41
για πες πληροφοριες για αυτο το προιον..τιμη που το βρισκουμε και τετοια..

xxxvagos
04-08-09, 12:04
για μηχανακια τα 50 γραμμαρια 20 ευρω (εχω καιρο να παρω)

για αμαξια γυρω στα 50-60

αλλα το βαζεις καθε 40000 χλμ ασχετα αν αλλαζεις λαδια..αυτο παει και καθετε πανω στα μεταλα

εγω το παιρνω απο ενα μαγαζι στην παπαναστασιου στην θεσ/νικη...τα μεγαλα μαγαζια το εχουν

ελληνικη προφορα για να το καταλαβει ο πωλητης ειναι= σλικ 50 η σιλκ 50

η ετσι η αλλιως θα το καταλαβει δεν υπαρχει περιπτωση

george316
04-08-09, 13:02
να σαι καλα..

drum
04-08-09, 16:40
σε τι μαγαζι το βρισκουμε αυτο το προϊον?

xxxvagos
04-08-09, 20:21
σε μαγαζια που πουλανε λαδια..
η καλυτερα στο internet..κανε μια αναζητηση να δεις

nassosbmw1
05-08-09, 01:21
Όλες οι απαντήσεις που ψάχνετε εδω:

http://www.skepdic.com/slick50.html

ale46coupe
06-08-09, 11:18
Το βελτιωτικο για το οποιο γραφω,απο εμπειριες φιλων κανει οικονομια απο την πρωτη χρηση.επειδη ειμαι για ταξιδι συντομα λεω να το βαλω,ειναι to AMS OIL P.I.To εχει χρησιμοποιησει κανεις?

xxxvagos
07-08-09, 12:49
φιλος δεν υπαρχει βελτιωτικο βενζινης που να κανει οικονομια καυσιμου
κανενα..τοσα χρονια μεσα στην βενζινη ζω

εδω στα diesel αντι να βαλουν κινησης βαζουν θερμανσης και καταναλωνει το ιδιο που εχουν διαφορα 20-30 οκτανια...

τα 2-3 οκτανια παραπανω στην βενζινη θα σου κανουν οικονομια???
οχι φυσικα

ale46coupe
13-08-09, 17:44
Αλλες εμπειριες παιδια?

m-power_01
13-08-09, 18:04
Αριθμός οκτανίου Χ μιάς βενζίνης (π.χ.98) είναι μια συμβατική μονάδα μέτρησης, που υποδηλώνει οτι μια βενζίνη παρουσιάζει την ίδια συμπεριφορά σε έναν βενζινοκινητήρα όπως ένα μείγμα Χ μερών ισο-οκτανίου (C8H18) και 100-Χ μερών κανονικού επτανίου (C7H16). Το ισοοκτάνιο είναι μια χημική ένωση που έχει εξαιρετική συμπεριφορά όσον αφορά την αντίσταση σε προανάφλεξη (πυρράκια), ενώ το επτάνιο είναι μια ένωση που καθαρή είναι ακατάλληλη για την χρήση σε βενζινοκινητήρες. Μιά 98αρα βενζίνη θα είχε την ίδια συμπεριφορά όσον αφορά τα πυρράκια όπως ένα μείγμα 98 μερών ισοοκτανίου και 2 μερών οκτανίου. Ο αριθμός οκτανίου μετράει την αντίσταση ενός καυσίμου στην προανάφλεξη, το πόσο δύσκολα δηλαδή βαράει ένας κινητήρας πυρράκια, με τις όποιες επιπτώσεις που έχει αυτό το χαρακτηριστικό.
Τα οκτάνια λοιπόν μιας βενζίνης ΔΕΝ μετρούν σε καμμία περίπτωση την "ισχύ" της βενζίνης (το ενεργειακό της περιεχόμενο σωστότερα) κοινώς το πόσο δυνατή έκρηξη κάνει μέσα στο μοτέρ για να κινήσει τα πιστόνια. Αυτό φυσικά δεν αποκλείει μια βενζίνη 100 οκτανίων να είναι "ισχυρότερη" απο μια βενζίνη 95 οκτανίων. Αυτό όμως δεν είναι ζήτημα των οκτανίων, είναι γιατι έχουν σχεδιάσει το μείγμα της κατοστάρας ισχυρότερο. Θα μπορούσε κάλλιστα να συμβαίνει το αντίθετο, η 95άρα δηλαδή να είναι "ισχυρότερη" (θεωρητικά).
Γιατί λοιπόν πολλά αμάξια δουλεύουν καλύτερα με τις 98-100 κ.λπ. ή τις "ζητάνε"?
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι συνήθως εφοδιασμένα με το λεγόμενο knock-sensor, μιά συσκευή που κατεβάζει την προπορεία ανάφλεξης (αβάνς) εάν αισθανθεί οτι ο κινητήρας πάει να βαρέσει πυρράκια. Κατεβάζοντας την προπορεία αποτρέπονται τα πυρράκια, αλλά ταυτόχρονα μειώνεται και η απόδοση του κινητήρα εκείνη τη στιγμή. Άν λοιπόν ένας κινητήρας τείνει να βαρέσει πυρράκια με τις 95άρες βενζίνες, θα έχει πολύ μεγάλη βελτίωση στην απόδοσή και την κατανάλωσή του άν χρησιμοποιήσει μια 98άρα ή 100άρα. Αυτό είναι λόγω του οτι ο κινητήρας υπολειτουργεί με την 95άρα, και δεν σημαίνει οτι η 100αρα είναι δυνατότερη απαραίτητα. Επίσης, δεν ισχύει το "όσο ψηλότερα τόσο καλύτερα", αφού απο το σημείο και μετά που ο κινητήρας λειτουργεί με την εργοστασιακά ρυθμισμένη του αβάνς χωρίς να βαράει πυρράκια, όσα παραπάνω οκτάνια και να έχει βενζίνη δεν πρόκειται να αυξηθεί άλλο η αβάνς. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με ρύθμιση της αβάνς ξεχωριστά. Και για αυτό στην συντιπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, όταν συγκρίνουν την 95άρα με την 100άρα πολύ συχνά ακούς (ιδίως σε μοτέρ με υψηλή συμπίεση) κάνω 500 χλμ με ένα ρεζερβουάρ 95άρας και 700(!!!)χιλιόμετρα με 100άρα, ενώ υποστηρίζουν οτι το μοτέρ μεταμορφώνεται (και μάλλον έχουν δίκιο! η διαφορά στον ήχο του μοτέρ δυό μοίρών αβάνς είναι συχνά αισθητή με το αυτί!). Στην συντριπτική πάλι πλειοψηφία των περιπτώσεων, και εξαιρούνται τα έντονα βελτιωμένα μοτέρ, η διαφορά ανάμεσα σε 98 και 100 είναι ελάχιστη (άν υπάρχει). Γιατι, πολύ απλά, σχεδόν κανένας κατασκευαστής δεν σχεδιάζει μοτέρ που να καίει μόνο 100άρες, ενώ υπάρχουν αρκετά που να καίνε μόνο 98άρες και πάνω.
Απο κεί και πέρα, μένει ανοιχτό το θέμα του ενεργειακού περιεχομένου, της "ισχύος" ας πούμε της βενζίνης. Είναι πολύ πιθανόν οι 100άρες εισαγωγής να είναι δυνατότερες, αλλά δεν έχω δεί κάποιο στάνταρντ για αυτό το χαρακτηριστικό, αντίστοιχο με τα οκτάνια. Και είναι πιθανόν σε αυτό το χαρακτηριστικό να οφείλονται οι όποιες διαφορές ανάμεσα σε βενζίνες ίσων οκτανίων (άν κάποιος υποστηρίζει οτι με τη v-power το αμάξι του πάει καλύτερα απο ότι με απλή αμόλυβδη, πιθανόν η εταιρία να χρησιμοποιεί κάποιο πρόσθετο που να αυξάνει την ισχύ της βενζίνης v-power σε σχέση με την απλή!). Αλλά δεν πρέπει να παίρνουμε ώς δεδομένο οτι με περισσότερα οκτάνια το αμάξι θα τρέχει καλύτερα

konc
13-08-09, 19:26
Εγώ θα κάνω quote κάτι πολύ σωστά λόγια που τα προσπεράσατε στο ντούκου και εσείς ψάξτε να βρείτε πιο βελτιωτικό θα ρίξετε στο εργαλείο...

Θα μπορούσα να κάτσω να γράφω για ώρες, αλλά επειδή είναι δύσκολη μέρα απλώς θα πω ότι για να ανεβάσει ένα τέτοιο μπουκαλάκι τα οκτάνια ενός ρεζερβουάρ κατά 2, θα έπρεπε να περιείχε υγρό με δείκτη οκτανίου τουλάχιστον 1000+. Και φυσικά τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει.

Καλά κάνεις και δεν γράφεις για ώρες, δεν δίνει σημασία κανείς.

xxxvagos
14-08-09, 01:24
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι συνήθως εφοδιασμένα με το λεγόμενο knock-sensor, μιά συσκευή που κατεβάζει την προπορεία ανάφλεξης (αβάνς) εάν αισθανθεί οτι ο κινητήρας πάει να βαρέσει πυρράκια. Κατεβάζοντας την προπορεία αποτρέπονται τα πυρράκια, αλλά ταυτόχρονα μειώνεται και η απόδοση του κινητήρα εκείνη τη στιγμή. Άν λοιπόν ένας κινητήρας τείνει να βαρέσει πυρράκια με τις 95άρες βενζίνες, θα έχει πολύ μεγάλη βελτίωση στην απόδοσή και την κατανάλωσή του άν χρησιμοποιήσει μια 98άρα ή 100άρα. Αυτό είναι λόγω του οτι ο κινητήρας υπολειτουργεί με την 95άρα, και δεν σημαίνει οτι η 100αρα είναι δυνατότερη απαραίτητα. Επίσης, δεν ισχύει το "όσο ψηλότερα τόσο καλύτερα", αφού απο το σημείο και μετά που ο κινητήρας λειτουργεί με την εργοστασιακά ρυθμισμένη του αβάνς χωρίς να βαράει πυρράκια, όσα παραπάνω οκτάνια και να έχει βενζίνη δεν πρόκειται να αυξηθεί άλλο η αβάνς. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με ρύθμιση της αβάνς ξεχωριστά. Και για αυτό στην συντιπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, όταν συγκρίνουν την 95άρα με την 100άρα πολύ συχνά ακούς (ιδίως σε μοτέρ με υψηλή συμπίεση) κάνω 500 χλμ με ένα ρεζερβουάρ 95άρας και 700(!!!)χιλιόμετρα με 100άρα, ενώ υποστηρίζουν οτι το μοτέρ μεταμορφώνεται (και μάλλον έχουν δίκιο! η διαφορά στον ήχο του μοτέρ δυό μοίρών αβάνς είναι συχνά αισθητή με το αυτί!). Στην συντριπτική πάλι πλειοψηφία των περιπτώσεων, και εξαιρούνται τα έντονα βελτιωμένα μοτέρ, η διαφορά ανάμεσα σε 98 και 100 είναι ελάχιστη (άν υπάρχει). Γιατι, πολύ απλά, σχεδόν κανένας κατασκευαστής δεν σχεδιάζει μοτέρ που να καίει μόνο 100άρες, ενώ υπάρχουν αρκετά που να καίνε μόνο 98άρες και πάνω.
Απο κεί και πέρα, μένει ανοιχτό το θέμα του ενεργειακού περιεχομένου, της "ισχύος" ας πούμε της βενζίνης. Είναι πολύ πιθανόν οι 100άρες εισαγωγής να είναι δυνατότερες, αλλά δεν έχω δεί κάποιο στάνταρντ για αυτό το χαρακτηριστικό, αντίστοιχο με τα οκτάνια. Και είναι πιθανόν σε αυτό το χαρακτηριστικό να οφείλονται οι όποιες διαφορές ανάμεσα σε βενζίνες ίσων οκτανίων (άν κάποιος υποστηρίζει οτι με τη v-power το αμάξι του πάει καλύτερα απο ότι με απλή αμόλυβδη, πιθανόν η εταιρία να χρησιμοποιεί κάποιο πρόσθετο που να αυξάνει την ισχύ της βενζίνης v-power σε σχέση με την απλή!). Αλλά δεν πρέπει να παίρνουμε ώς δεδομένο οτι με περισσότερα οκτάνια το αμάξι θα τρέχει καλύτερα

copy paste η παραγραφος απο vwclub..θα συμφωνησω με τα παιδια το λακωνιζειν εστιν φιλοσοφιν

ο (με απλα ελληνικα) αιστητηρας πειρακιων χρησιμευει για αλλες δουλειες..προς στιγμην αιστητηρας ποιοτητας καυσημου δεν εχει μπει πανω σε αυτοκινουμενο..

αν και
copy paste η παραγραφος δεν ισχυει..αυτος ο αισθητρας ειναι πιο πολυ για να αλλαζει το αβανς οταν ο κινητηρας παει να σβησει ενω το ιντζεκσιον λειτουργει(π.χ. οταν το ξεκινας μονο με συμπλεκτη χωρις γκαζι και κανει εκεινο το τρανταγμα καθως σβηνει)

τα "πειρακια" δεν εχουν να κανουν με το καυσημο (οσον αφορα τα 4-5 οκτανια) παρα μονο θεωρητικα στις φυλλαδες των εταιριων που θελουν να δημιουργησουν νεες αναγκες στον καταναλωτη

αυτα φιλικα απο μενα
βαγγος

m-power_01
14-08-09, 03:14
copy paste η παραγραφος απο vwclub..θα συμφωνησω με τα παιδια το λακωνιζειν εστιν φιλοσοφιν

ο (με απλα ελληνικα) αιστητηρας πειρακιων χρησιμευει για αλλες δουλειες..προς στιγμην αιστητηρας ποιοτητας καυσημου δεν εχει μπει πανω σε αυτοκινουμενο..

αν και
copy paste η παραγραφος δεν ισχυει..αυτος ο αισθητρας ειναι πιο πολυ για να αλλαζει το αβανς οταν ο κινητηρας παει να σβησει ενω το ιντζεκσιον λειτουργει(π.χ. οταν το ξεκινας μονο με συμπλεκτη χωρις γκαζι και κανει εκεινο το τρανταγμα καθως σβηνει)

τα "πειρακια" δεν εχουν να κανουν με το καυσημο (οσον αφορα τα 4-5 οκτανια) παρα μονο θεωρητικα στις φυλλαδες των εταιριων που θελουν να δημιουργησουν νεες αναγκες στον καταναλωτη

αυτα φιλικα απο μενα
βαγγος

Ναι η παραγραφος ειναι απο αλλο κλαμπ μιας καιμε μια γρηγορη αναζητηση βρεθηκε αυτουσια απαντηση!!
Οσον αφορα το knoc sensor ή αλλιως αισθητηρας για πειρακια οπως κυκλοφορει στην πιατσα ειναι για να αναγνωριζει την κρουστικη καυση.
Ο αριθμός οκτανίου της βενζίνης είναι το χαρακτηριστικό μέγεθος που περιγράφει την ανθεκτικότητα του καυσίμου στην αυτανάφλεξη -το φαινόμενο που όλοι μας αποκαλούμε "πειράκια". Σε κινητήρες ελεγχόμενης ανάφλεξης, όπως οι βενζινοκινητήρες, θέλουμε το καύσιμο να αναφλέγεται ακριβώς τη στιγμή που επιλέγουμε εμείς, στέλνοντας ηλεκτρικό σπινθήρα στα μπουζί, και να μην αναφλέγεται από μόνο του υπό την επήρεια των συνθηκών που επικρατούν στους θαλάμους καύσης (υψηλή πίεση και θερμοκρασία). Ο αριθμός οκτανίου καθορίζει αυτή τη συμπεριφορά του καυσίμου: όσο μεγαλύτερος είναι, τόσο μεγαλύτερη η αντίσταση που παρουσιάζει το καύσιμο στην αυτανάφλεξη. Ωστόσο, ο κινητήρας μας δεν καίει σκέτη βενζίνη, αλλά ένα μίγμα αέρα και βενζίνης. Η συμπεριφορά του μίγματος εξακολουθεί να καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τον αριθμό οκτανίου της βενζίνης

nassosbmw1
14-08-09, 09:29
σε παλιότερες συγκρίσεις βενζινών από μεγάλης κυκλοφορίας περιοδικό-όνομα και μη χωριό-οι διαφορές σε απόδοση της απλής από τη σούπερ ντούπερ 100άρα ήταν της τάξης των 1-2 ίππων..όπως καταλαβαίνετε το θέμα με τις βενζίνες περισσότερο ψυχολογικό είναι (πάει καλύτερα) παρά ουσιαστικό...όσο για τα πρόσθετα είτε λάδια είτε καυσίμου,τα είπαμε,τα δοκιμάσαμε (παλιαααααα)και είναι απλά πετάμενα λεφτά...:hello:

xxxvagos
14-08-09, 11:06
Ναι η παραγραφος ειναι απο αλλο κλαμπ μιας καιμε μια γρηγορη αναζητηση βρεθηκε αυτουσια απαντηση!!
Οσον αφορα το knoc sensor ή αλλιως αισθητηρας για πειρακια οπως κυκλοφορει στην πιατσα ειναι για να αναγνωριζει την κρουστικη καυση.
Ο αριθμός οκτανίου της βενζίνης είναι το χαρακτηριστικό μέγεθος που περιγράφει την ανθεκτικότητα του καυσίμου στην αυτανάφλεξη -το φαινόμενο που όλοι μας αποκαλούμε "πειράκια". Σε κινητήρες ελεγχόμενης ανάφλεξης, όπως οι βενζινοκινητήρες, θέλουμε το καύσιμο να αναφλέγεται ακριβώς τη στιγμή που επιλέγουμε εμείς, στέλνοντας ηλεκτρικό σπινθήρα στα μπουζί, και να μην αναφλέγεται από μόνο του υπό την επήρεια των συνθηκών που επικρατούν στους θαλάμους καύσης (υψηλή πίεση και θερμοκρασία). Ο αριθμός οκτανίου καθορίζει αυτή τη συμπεριφορά του καυσίμου: όσο μεγαλύτερος είναι, τόσο μεγαλύτερη η αντίσταση που παρουσιάζει το καύσιμο στην αυτανάφλεξη. Ωστόσο, ο κινητήρας μας δεν καίει σκέτη βενζίνη, αλλά ένα μίγμα αέρα και βενζίνης. Η συμπεριφορά του μίγματος εξακολουθεί να καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τον αριθμό οκτανίου της βενζίνης

και αυτο ειναι copy paste απο το ενα ηλεκτρονικο περιοδικο..απλα θεωρω οτι πρεπει να λεμε την προσωπικη γνωμη μας και οταν κανουμε copy paste να αναφερουμε την πηγη, για να μην παρουσιαζουμε την γνωση του αλλου σαν δικη μας

......

νασσο το βελτιωτικο που ανεφερα κανει πολυ δουλεια..δοκιμασε το αν θες και θα δεις και μονος σου

m-power_01
14-08-09, 12:10
Εφοσον τα βλεπεις λοιπον, καλο θα ηταν και να τα διαβαζεις να μαθαινεις κατι...
Σου απαντησα και πριν ...με μια γρηγορη αναζητηση βρισκω αυτουσια απαντηση στις ανακριβειες που λες...

xxxvagos
14-08-09, 16:16
Εφοσον τα βλεπεις λοιπον, καλο θα ηταν και να τα διαβαζεις να μαθαινεις κατι...
Σου απαντησα και πριν ...με μια γρηγορη αναζητηση βρισκω αυτουσια απαντηση στις ανακριβειες που λες...

παρ ολα αυτα δεν χαρακτηρισα τα copy paste σου..

και ξαναλεω οτι ειναι λαθος να παρουσιαζεις την γνωση του αλλου σαν δικη σου ,εφοσον και στις δυο περιπτωσεις δεν αναγραφεις απο που τα αντεγραψες..που αυτο νομιζω (χωρις να ειμαι σιγουρος) οτι ειναι κανονας του forum

και ξαναλεω οτι το knock sensor (ο αισθητηρας πειρακιων) με απλα λογια αλλαξει το αβανς για να δωσει αερα (ροπη στα χαμηλα) στο αυτοκινητο οταν δυσκολευει και παει να σβησει σε περιπτωσεις οπως: σκορτσαρει επειδη εχεις μεγαλη ταχυτητα και λιγα χιλιομετρα,κατα την εκκινηση αν δυσκολευτει λογω βαρους η ριμουλκησης κτλ , αλλα παντα σε τετοιες περιπτωσεις

δεν εχει να κανει με το καυσημο η την ποιοτητα του η την γευση του..αυτα στα copy paste τα λεν οι εταιριες στο μαρκετινγκ και απο τι βλεπω πουλανε.

φιλικα παλι
βαγγος

stratos
14-08-09, 16:31
παρ ολα αυτα δεν χαρακτηρισα τα copy paste σου..

και ξαναλεω οτι ειναι λαθος να παρουσιαζεις την γνωση του αλλου σαν δικη σου ,εφοσον και στις δυο περιπτωσεις δεν αναγραφεις απο που τα αντεγραψες..που αυτο νομιζω (χωρις να ειμαι σιγουρος) οτι ειναι κανονας του forum

και ξαναλεω οτι το knock sensor (ο αισθητηρας πειρακιων) με απλα λογια αλλαξει το αβανς για να δωσει αερα (ροπη στα χαμηλα) στο αυτοκινητο οταν δυσκολευει και παει να σβησει σε περιπτωσεις οπως: σκορτσαρει επειδη εχεις μεγαλη ταχυτητα και λιγα χιλιομετρα,κατα την εκκινηση αν δυσκολευτει λογω βαρους η ριμουλκησης κτλ , αλλα παντα σε τετοιες περιπτωσεις

δεν εχει να κανει με το καυσημο η την ποιοτητα του η την γευση του..αυτα στα copy paste τα λεν οι εταιριες στο μαρκετινγκ και απο τι βλεπω πουλανε.

φιλικα παλι
βαγγος

Νοθευμένο καύσιμο σημαίνει οτι χρειάζεται υψηλότερες τιμές συμπίεσης ή υπερβολικό κόψιμο advance (δηλαδή προπορεία ανάφλεξης). Κατα την προπορεία της ανάφλεξης η βαλβίδα εισαγωγής είναι ακόμα ανοιχτή όταν έρχεται ο σπινθήρας με αποτέλεσμα να υπάρχει η πιθανότητα καύσης μέσα στην πολλαπλή εισαγωγή. Και ναί, είναι αληλένδετο το καύσιμο με τα πειράκια, ή πιο σωστά προανάφλεξη και ειδικά στο Navara βενζίνη που έχω που με το παραμεικρό ακούγεται η προανάφλεξη αν το καύσιμο είναι νοθευμένο...

konc
14-08-09, 16:34
και ξαναλεω οτι το knock sensor (ο αισθητηρας πειρακιων) με απλα λογια αλλαξει το αβανς για να δωσει αερα (ροπη στα χαμηλα) στο αυτοκινητο οταν δυσκολευει και παει να σβησει σε περιπτωσεις οπως: σκορτσαρει επειδη εχεις μεγαλη ταχυτητα και λιγα χιλιομετρα,κατα την εκκινηση αν δυσκολευτει λογω βαρους η ριμουλκησης κτλ , αλλα παντα σε τετοιες περιπτωσεις

Εντάξει, δεν αντέχω άλλες ανακρίβειες. Μην θεωρήσεις πως έχω κάτι προσωπικό μαζί σου, αλλά πετάγονται η μία μετά την άλλη και έχεις μπόλικες απ' αυτές.

O knock sensor ΔΕΝ κάνει αυτό, όσες φορές και να το πεις θα συνεχίσει να μην κάνει αυτό. Και ΝΑΙ, ΕΧΕΙ να κάνει με την προανάφλεξη. Επιτέλους, υπάρχει κάτι που δεν ξέρεις και δεν το υποστηρίζεις με τέτοιο τρόπο?

Αλλιώς γιατί να λέγεται knock και όχι dyskoleyetai-kai-paei-na-sbhsei sensor? Ή ίσως anti-skortsarisma sensor?

...

m-power_01
14-08-09, 19:45
παρ ολα αυτα δεν χαρακτηρισα τα copy paste σου..

και ξαναλεω οτι ειναι λαθος να παρουσιαζεις την γνωση του αλλου σαν δικη σου ,εφοσον και στις δυο περιπτωσεις δεν αναγραφεις απο που τα αντεγραψες..που αυτο νομιζω (χωρις να ειμαι σιγουρος) οτι ειναι κανονας του forum

και ξαναλεω οτι το knock sensor (ο αισθητηρας πειρακιων) με απλα λογια αλλαξει το αβανς για να δωσει αερα (ροπη στα χαμηλα) στο αυτοκινητο οταν δυσκολευει και παει να σβησει σε περιπτωσεις οπως: σκορτσαρει επειδη εχεις μεγαλη ταχυτητα και λιγα χιλιομετρα,κατα την εκκινηση αν δυσκολευτει λογω βαρους η ριμουλκησης κτλ , αλλα παντα σε τετοιες περιπτωσεις

δεν εχει να κανει με το καυσημο η την ποιοτητα του η την γευση του..αυτα στα copy paste τα λεν οι εταιριες στο μαρκετινγκ και απο τι βλεπω πουλανε.

φιλικα παλι
βαγγος

Σου ειπα οτι στις ανακριβειες που πετας η απαντηση προκυπτει αυτουσια απο το google!!! Μαλλον εκει στις Αμερικες που σπουδαζεις δεν σου εμαθαν κατι βασικο...Μηνανικος δεν σημαινει γνωμη , μηχανικος σημαινει λυση! Οι αποψεις ειναι σαν τις κολοτρυπιδες ...ολοι εχουν απο μια!!! ΑΑΑΑ και που 'σαι αυτο ειναι copy paste κλιντ ιστγουντ... Ενω λυση ονομαζεται η επιστημονικα τεκμηριωμενη αποψη και αυτο σημαινει Νομοι ορισμοι και αξιωματα !!! Και αυτα δεν παιρνουν αλλαγες γιατι μετα γινονται ανακριβειες ....Αν με καταλαβαινεις!

Υ.Γ συγγνωμη που χαλασα λιγο το θρεντ.Επισης συγγνωμη αντο υφος μου ειναι λιγο διαφορετικο απο τις αλλες φορες ,αλλα μερικοι ανθρωποι δεν καταλαβαινουν αλλιως

xxxvagos
14-08-09, 20:03
δεν καταλαβαινω ρε παιδια τι εννοειτε

ειπα εγω ποτε οτι δεν αλλαζει την προπορεια αυτος ο αισθητηρας??? οχι φυσικα..

στρατο αλλο νοθευμενο καυσημο και αλλο 3 οκτανια διαφορα...και ρε παιδια ΟΧΙ το knock sensor δεν ενεργοποιειτε απο την ποιοτητα της βενζινης..ειτε θελετε να το καταλαβετε ειτε οχι...ισως (πολυ ισως εως και καθολου) ενεργοποιειτε απο τα αποτελεσματα της αλλα με τιποτα δεν ενεργοποιειτε μονο απο αυτα..ενεργοποιειτε απο 1002 αλλα

και πιστευω να γνωριζετε τι σημαινει η εκφραση χτυπα πειρακια???

κωτσο σχολιασες αυτο για την ροπη που ειπα..
σου λεω οτι οταν τρεχαμε στα ντραξτερ αλλαζαμε 2 μονο μοιρες το ματακι στο βολαν(δηλαδη αλλαζαμε την προπορεια με τα χερια) και ειχαμε τεραστια διαφορα στα χαμηλα

επισης το knock στα ξενα σημαινει αυτα που λες για να με κοροιδεψεις..

και κωτσο οπου γραφω , ξερω προσωπικα και γραφω (ουτε αντιγραφω ,ουτε τιποτα)..οπου δεν ξερω δεν γραφω

και οταν μιλαω εγω δεν κανω επιθεση σε κανενα σε αντιθεση με καποιους

φιλικα και παλι
βαγγος

xristose92
14-08-09, 20:08
η συζητηση για τις βενζινες ειναι μακραν μεγαλη...
η βενζινη μήπως γνοριζει καποιος σε ενα διυλιστηριο πως
φτανει της προδιαγραφες του καθε καυσιμου??
π.χ 100ron-86mon-benzolio kato 1.5- rvp...k.l.p???

Από το διυλιστήριο βγαίνει η απλή η βενζίνη, αυτή με τα 95 οκτάνια. Αφού φορτωθεί στα βυτία κάθε εταίρεια ρίχνει το δικό της πρόσθετο μέσα και σε ανάλογη ποσότητα για να φτάσει τα 98 η τα 100 οκτάνια.
Τουλάχιστον στο διυληστήριο της θεσσαλονίκης έτσι γίνεται!

xxxvagos
14-08-09, 20:14
Μαλλον εκει στις Αμερικες που σπουδαζεις δεν σου εμαθαν κατι βασικο...Μηνανικος δεν σημαινει γνωμη , μηχανικος σημαινει λυση! Οι αποψεις ειναι σαν τις κολοτρυπιδες ...ολοι εχουν απο μια!!! ΑΑΑΑ και που 'σαι αυτο ειναι copy paste κλιντ ιστγουντ... Ενω λυση ονομαζεται η επιστημονικα τεκμηριωμενη αποψη και αυτο σημαινει Νομοι ορισμοι και αξιωματα !!! Και αυτα δεν παιρνουν αλλαγες γιατι μετα γινονται ανακριβειες ....Αν με καταλαβαινεις!

Υ.Γ συγγνωμη που χαλασα λιγο το θρεντ.Επισης συγγνωμη αντο υφος μου ειναι λιγο διαφορετικο απο τις αλλες φορες ,αλλα μερικοι ανθρωποι δεν καταλαβαινουν αλλιως

νομοι και αξιωματα που εσυ δεν εμαθες και τα κανεις copy paste..μηπως και η παραπανω παραγραφος ειναι copy paste..

και
1)ειπα εγω τιποτα για τις σπουδες σου ??οχι
2) σου επιτεθηκα φραστικα?? ουτε
3)"Οι αποψεις ειναι σαν τις κολοτρυπιδες ...ολοι εχουν απο μια" ολοι οι ασχετοι κανουν ενα copy paste που το παρουσιαζουν για δικο τους και αυτοματα εχουν γνωμη
4)τι με ζαλιζεις λοιπον και χαλας και το θρεντ ??

σε παρακαλω πολυ κανε μου την χαρη

και μαθε τροπους που θα μου πεις οτι δεν καταλαβαινω αλλιως

m-power_01
14-08-09, 20:25
και κωτσο οπου γραφω , ξερω προσωπικα και γραφω (ουτε αντιγραφω ,ουτε τιποτα)..οπου δεν ξερω δεν γραφω

και οταν μιλαω εγω δεν κανω επιθεση σε κανενα σε αντιθεση με καποιους

φιλικα και παλι
βαγγος

χαχαχα .... αυτο και τελος δεν συνεχιζω αυτα που κοροιδευω.
ο καθενας εδω με τα ποστ του δειχνει το ποιόν του.Τελος

stefanos_cool
14-08-09, 21:40
παρ ολα αυτα δεν χαρακτηρισα τα copy paste σου..

και ξαναλεω οτι ειναι λαθος να παρουσιαζεις την γνωση του αλλου σαν δικη σου ,εφοσον και στις δυο περιπτωσεις δεν αναγραφεις απο που τα αντεγραψες..που αυτο νομιζω (χωρις να ειμαι σιγουρος) οτι ειναι κανονας του forum

και ξαναλεω οτι το knock sensor (ο αισθητηρας πειρακιων) με απλα λογια αλλαξει το αβανς για να δωσει αερα (ροπη στα χαμηλα) στο αυτοκινητο οταν δυσκολευει και παει να σβησει σε περιπτωσεις οπως: σκορτσαρει επειδη εχεις μεγαλη ταχυτητα και λιγα χιλιομετρα,κατα την εκκινηση αν δυσκολευτει λογω βαρους η ριμουλκησης κτλ , αλλα παντα σε τετοιες περιπτωσεις

δεν εχει να κανει με το καυσημο η την ποιοτητα του η την γευση του..αυτα στα copy paste τα λεν οι εταιριες στο μαρκετινγκ και απο τι βλεπω πουλανε.

φιλικα παλι
βαγγος

Βαγγέλη,

Sorry αλλά είσαι λίγο λάθος, έχω βρει δικά μου τεχνικά ποστ να είναι δημοσιευμένα
σε άλλο φόρουμ, αυτό δεν σημαίνει ότι δύο άνθρωποι δεν μπορούν ταυτόχρονα
να έχουν την ίδια άποψη. Επίσης αν υποθέσουμε ότι το copy paste απαγορεύεται
με την κυριολεξία της έννοιας τότε όλοι είμαστε λάθος, μιας και κανείς δεν γεννήθηκε
να γνωρίζει ότι γνωρίζει από την κοιλιά της μάνας του, όλοι από κάπου τα διαβάσαμε,
τα ακούσαμε τα ζήσαμε.

Ότι γνωρίζει ο καθένας μας είναι καλό να μπορεί να το δίνει απλόχερα με όποιο
τρόπο μπορεί, ακόμη και copy paste να κάνει κάποιος από κάποιο άρθρο εγώ
προσωπικά θα τον ευχαριστήσω διότι μου το δίνει έτοιμο στο πιάτο χωρίς
να ξοδέψω από τον πολύτιμο χρόνο μου για να το βρω μόνος μου στο διαδίκτυο.


Τι θα έπρεπε δηλαδή, κάθε τι που λέμε (γράφουμε) να λέμε και ποιος καθηγητής
μας το είπε ή σε ποια σχολή το μάθαμε ή σε ποιο σεμινάριο το διδαχτήκαμε;

Η γνώση και η μάθηση δεν έχει τέλος, είμαι 40 χρονών και αφιερώνω από την ζωή
μου κάθε μέρα πάνω από 2 ώρες μελέτης σε θέματα που αφορούν τη δουλειά μου
και όχι μόνο! Ένα έχω να σου πω, δεν ξέρω απολύτως τίποτα σήμερα…αύριο ίσως να
έχω μάθει κάτι!;)

Εδώ είναι οι κανόνες του φόρουμ.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/faq.php

υ.γ. sorry για το off topic

konc
14-08-09, 22:41
ειπα εγω ποτε οτι δεν αλλαζει την προπορεια αυτος ο αισθητηρας??? οχι φυσικα..
Και όμως... δεν την αλλάζει ο αισθητήρας. Την μία μετά την άλλη πετάς και το μόνο που κάνεις είναι να αποδυκνύεις είναι πως ΔΕΝ ξέρεις για τι πράγρμα μιλάς.

στρατο αλλο νοθευμενο καυσημο και αλλο 3 οκτανια διαφορα...και ρε παιδια ΟΧΙ το knock sensor δεν ενεργοποιειτε απο την ποιοτητα της βενζινης..ειτε θελετε να το καταλαβετε ειτε οχι...ισως (πολυ ισως εως και καθολου) ενεργοποιειτε απο τα αποτελεσματα της αλλα με τιποτα δεν ενεργοποιειτε μονο απο αυτα..ενεργοποιειτε απο 1002 αλλα
Το μόνο πράγμα που κάνει αυτός ο αισθητήρας είναι να ενεργοποιείται όταν υπάρξει προανάφλεξη. Από εκεί και πέρα το τι θα κάνει με το αβανς ή τον μεταβλητό χρονισμό ο (οι) εγκέφαλος (οι) είναι δικό του(ς) θέμα.


και πιστευω να γνωριζετε τι σημαινει η εκφραση χτυπα πειρακια???
Εσύ? Είμαι περίεργος να μας πεις..


σου λεω οτι οταν τρεχαμε στα ντραξτερ αλλαζαμε 2 μονο μοιρες το ματακι στο βολαν(δηλαδη αλλαζαμε την προπορεια με τα χερια) και ειχαμε τεραστια διαφορα στα χαμηλα
Δίνατε προπορεία η κόβατε (δηλ. δίνατε επιπορεία) και είχατε διαφορά στα χαμηλά? Απάντησέ μου σε παρακαλώ σε αυτό.


Και ποιός είναι ο Κώτσος???

BMW2002tii
14-08-09, 23:33
ειναι η πρωτη φορα που θα παρω θεση σε μια ακομα αντιπαραθεση (εχει γινει της μοδας τελευταια) και σιγουρα η τελευταια. Γιατι επιμενετε να να συνεχιζετε δημοσια αυτη την προσπαθεια του ποιος θα την πει στον αλλο? το μονο που καταφερνετε ειναι να χαλατε ενα κατα τ αλλα πολυ αξιολογο και ενημερωτικο thread. οπως ειπωθηκε νωριτερα ακομα και η αντιγραφη και μεταφορα πληροφοριων απο αλλες πηγες ειναι χρησιμη μιας και μας δινει στοιχεια συγκεντρωμενα χωρις να χρειαζεται να ανατρεχουμε σε διαφορες σελιδες. Οσο για την αναφορα στις πηγες θα μπορουσατε καλλιστα να το συζητησετε κατ ιδιαν. Ευτυχως η τεχνολογια (τις γνωσεις σας πανω στην οποια δεν αμφισβητω σε καμια περιπτωση) μας το προσφερει με τα π.μ. Γιατι θα πρεπει οι υπολοιποι χρηστες του φορουμ που ενδιαφερθηκαν να μαθουν για τα βελτιωτικα καυσιμου οπως λεει και ο τιτλος του thread να διαβαζουν δημοσιευσεις επι δημοσιευσεων για το "ποιος την εχει μεγαλυτερη"? Συγχωρεστε μου την παρεμβαση, δεν εχει ως στοχο κανεναν απο εσας προσωπικα αλλα παρακολουθω αυτο το forum απο το 2004 και εχω κουραστει πραγματικα να βλεπω να γινεται συνεχεια το ιδιο και ειδικα σε πραγματικα αξιολογα threads.

Φιλικα,
Τιμος

konc
14-08-09, 23:56
Συγνώμη φίλε μου, αλλά αν διαβάζεις ότι ο ουρανός είναι ροζ με βούλες και αντέχεις να μην απαντήσεις, συγχαρητήρια. Εγώ δεν μπορώ να ακούω συνεχώς το κοντό το μακρύ του κάθε παντογνώστη και σε τελική δεν μπορώ να αφήσω να γράφονται ανακρίβειες που πιθανώς κάποιοι τα πιστεύουν και πράτουν σύμφωνα με αυτές.

Στενοχωριέμαι όμως που μέλη με γνώσεις έχουν περάσει στο στάδιο της απάθειας και πλέον δεν ασχολούνται με ότι και αν γράφεται. Μπορώ να ονοματίσω τουλάχιστον 10-15 άτομα που γνωρίζω εγώ (και πόσοι άλλοι θα είναι) που θα μπορούσαν να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους με τις γνώσεις τους και με ουσιαστικά posts. Ε, εγώ δεν μπορώ ακόμα να τα αφήνω όλα να περνάνε αν και, πίστεψέ με, απέχω πολύ λίγο από το να ξενερώσω πλήρως με την κατάσταση και να περάσω σε εκείνο στρατόπεδο. Δυστυχώς αυτοί που μπορούν δεν προστατεύουν το forum όπως μπορούν, χωρίς αυτό να είναι κατακριτέο ή μη κατανοητό.

xxxvagos
15-08-09, 11:54
στεφανε δεν ειπα οτι ειναι λαθος..ειπα αυτο με αλλα λογια..και τουλαχιστον ειπα να αναφερθει η πηγη

Παρακαλώ μην αντιγράφετε ολόκληρο το κείμενο από email ή άρθρα, και μην αντιγράφετε posts από άλλα forums.


η αυταναυλεξη της βενζινης οφειλεται καθαρα και μονο στην χαμηλη της ποιοτητα(και οχι στα 2,3,4,5 οκτανια) και αναφλεγεται λογω της θερμοκρασιας πριν σπινθιρισει το μουζι με αποτελεσμα να γινοντε 2 εκρηξεις..

ο κυριοτερος ομως λογως δεν ειναι η ποιοτητα αλλα η πυρομενη επιφανεια πανω στο πιστονι οταν γινετε λαθος η καυση η αν εχει καρβουνια πανω του..συν τα αλλα που ειπα που ειναι σε αυτη την κατηγορια

το knock sensor βρισκεται στο κεφαλαρι και το εχουν λιγοτερο απο 15% των αυτοκινητων που κυκλοφορουν

κωτσο πιστεψε με ξερω απο ντραξτερ και απο αβανς αλλα δεν θελω να αναφερω ονοματα

κωτσο τα πειρακια ειναι ο μεταλικος θορυθος

δεν ειπα οτι ειναι λαθος τα cory paste ειπα οτι ειναι λαθος να μη γραφουμε την πηγη

αλλα μαλλον δεν διαβαζετε τι γραφω..δεν ξαναμιλαω

konc
15-08-09, 12:16
η αυταναυλεξη της βενζινης οφειλεται καθαρα και μονο στην χαμηλη της ποιοτητα(και οχι στα 2,3,4,5 οκτανια) και αναφλεγεται λογω της θερμοκρασιας πριν σπινθιρισει το μουζι με αποτελεσμα να γινοντε 2 εκρηξεις..

ο κυριοτερος ομως λογως δεν ειναι η ποιοτητα αλλα η πυρομενη επιφανεια πανω στο πιστονι οταν γινετε λαθος η καυση η αν εχει καρβουνια πανω του..συν τα αλλα που ειπα που ειναι σε αυτη την κατηγορια

Άντε γεια και καληνύχτα που άνοιξα και συζήτηση μαζί σου επιστήμονα... Χρειάζεσαι πολύ διάβασμα ακόμα. Ξεκίνα από τον ρόλο των οκτανίων στην ανοχή της συμπίεσης του μίγματος και τα ξαναλέμε.


κωτσο πιστεψε με ξερω απο ντραξτερ και απο αβανς αλλα δεν θελω να αναφερω ονοματα
κωτσο τα πειρακια ειναι ο μεταλικος θορυθος

Ο Κώτσος ποιός είναι???

Και ξαναρωτάω γιατί πρέπει να στα λέμε όλα 8 φορές για να πάρουμε απάντηση: Δώσατε προπορεία ή επιπορεία και κερδίσατε στα χαμηλά?

ermis1975
15-08-09, 12:39
+1000
Γιατι επιμενετε να να συνεχιζετε δημοσια αυτη την προσπαθεια του ποιος θα την πει στον αλλο?
Εδώ και μήνες κι εγώ αυτό έχω παρατηρήσει.

stelmaniac
15-08-09, 13:34
Βαγγέλη,

Sorry αλλά είσαι λίγο λάθος, έχω βρει δικά μου τεχνικά ποστ να είναι δημοσιευμένα
σε άλλο φόρουμ, αυτό δεν σημαίνει ότι δύο άνθρωποι δεν μπορούν ταυτόχρονα
να έχουν την ίδια άποψη. Επίσης αν υποθέσουμε ότι το copy paste απαγορεύεται
με την κυριολεξία της έννοιας τότε όλοι είμαστε λάθος, μιας και κανείς δεν γεννήθηκε
να γνωρίζει ότι γνωρίζει από την κοιλιά της μάνας του, όλοι από κάπου τα διαβάσαμε,
τα ακούσαμε τα ζήσαμε.

Ότι γνωρίζει ο καθένας μας είναι καλό να μπορεί να το δίνει απλόχερα με όποιο
τρόπο μπορεί, ακόμη και copy paste να κάνει κάποιος από κάποιο άρθρο εγώ
προσωπικά θα τον ευχαριστήσω διότι μου το δίνει έτοιμο στο πιάτο χωρίς
να ξοδέψω από τον πολύτιμο χρόνο μου για να το βρω μόνος μου στο διαδίκτυο.


Τι θα έπρεπε δηλαδή, κάθε τι που λέμε (γράφουμε) να λέμε και ποιος καθηγητής
μας το είπε ή σε ποια σχολή το μάθαμε ή σε ποιο σεμινάριο το διδαχτήκαμε;

Η γνώση και η μάθηση δεν έχει τέλος, είμαι 40 χρονών και αφιερώνω από την ζωή
μου κάθε μέρα πάνω από 2 ώρες μελέτης σε θέματα που αφορούν τη δουλειά μου
και όχι μόνο! Ένα έχω να σου πω, δεν ξέρω απολύτως τίποτα σήμερα…αύριο ίσως να
έχω μάθει κάτι!;)

Εδώ είναι οι κανόνες του φόρουμ.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/faq.php

υ.γ. sorry για το off topic

τελικα ισχυει παρ'ολο που νομιζα οτι ηταν η ιδεα μου:
θρεντ με σχεδον ανουσιο θεμα αν ξεπερασει τα 40 ποστ σημαινει οτι γινεται χαμος...100%

στεφανε οταν γραφουμε μια γνωση-επειδη πουθενα δεν υπαρχει παρθενογενεση-ειμαστε υποχρεωμενοι να αναφερουμε την ΠΗΓΗ απο την οποια τη δανειστηκαμε...σε οποιοδηποτε τεχνκο βιβλιο(και οχι μονο) και αν ψαξεις, στο τελος αναγραφονται οι πηγες στις οποιες ανετρεξε ο συγγραφεας για την υλοποιηση του βιβλιου του...αργοτερα το ιδιο βιβλιο μπορει να γινει πηγη για αλλο βιβλιο που θα γραφτει στο ιδιο θεμα και παει λεγοντας...γι αυτο και εχει δικιο ο βαγγος σ' αυτο......τωρα αν ο βαγγος μιλα με ανακριβειες, μπορει να σημαινει οτι δεν εχει ισως τις σωστες πηγες ή εμπειριες...!!

stefanos_cool
15-08-09, 14:07
τελικα ισχυει παρ'ολο που νομιζα οτι ηταν η ιδεα μου:
θρεντ με σχεδον ανουσιο θεμα αν ξεπερασει τα 40 ποστ σημαινει οτι γινεται χαμος...100%

στεφανε οταν γραφουμε μια γνωση-επειδη πουθενα δεν υπαρχει παρθενογενεση-ειμαστε υποχρεωμενοι να αναφερουμε την ΠΗΓΗ απο την οποια τη δανειστηκαμε...σε οποιοδηποτε τεχνκο βιβλιο(και οχι μονο) και αν ψαξεις, στο τελος αναγραφονται οι πηγες στις οποιες ανετρεξε ο συγγραφεας για την υλοποιηση του βιβλιου του...αργοτερα το ιδιο βιβλιο μπορει να γινει πηγη για αλλο βιβλιο που θα γραφτει στο ιδιο θεμα και παει λεγοντας...γι αυτο και εχει δικιο ο βαγγος σ' αυτο......τωρα αν ο βαγγος μιλα με ανακριβειες, μπορει να σημαινει οτι δεν εχει ισως τις σωστες πηγες ή εμπειριες...!!

Στέλιο,

τα στατιστικά του φόρουμ μας δείχνουν:

Μέλη: 6.733
Θέματα: 18.763
Μηνύματα: 301.345

πιστεύεις ότι σε αυτά τα 301.345 posts έστω και στο 1/1000 αναγράφονται
οι πηγές?
Τι θέλεις να πεις δηλαδή ότι όταν γράφουμε κάτι θα πρέπει να λέμε στο
τέλος και που το διαβάσαμε?
Μην τρελαθούμε τελείως! Έλεος!!!

Το θέμα είναι η πηγή της πληροφόρησης ή η παραπληροφόρηση?

Τέλος πάντων, σέβομαι το τίτλο του θρεντ και δεν συνεχίζω μιας
και είναι το δεύτερο ποστ off topic που κάνω και σταματάω εδώ.:tapedshut

υ.γ. Την σχετική άποψή μου την είπα εδώ.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=308067&postcount=3
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=308209&postcount=13

ΠΗΓΗ: stefanos_cool;)

stelmaniac
15-08-09, 15:27
Στέλιο,

τα στατιστικά του φόρουμ μας δείχνουν:

Μέλη: 6.733
Θέματα: 18.763
Μηνύματα: 301.345

πιστεύεις ότι σε αυτά τα 301.345 posts έστω και στο 1/1000 αναγράφονται
οι πηγές?
Τι θέλεις να πεις δηλαδή ότι όταν γράφουμε κάτι θα πρέπει να λέμε στο
τέλος και που το διαβάσαμε?
Μην τρελαθούμε τελείως! Έλεος!!!

Το θέμα είναι η πηγή της πληροφόρησης ή η παραπληροφόρηση?

Τέλος πάντων, σέβομαι το τίτλο του θρεντ και δεν συνεχίζω μιας
και είναι το δεύτερο ποστ off topic που κάνω και σταματάω εδώ.:tapedshut

υ.γ. Την σχετική άποψή μου την είπα εδώ.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=308067&postcount=3
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=308209&postcount=13

ΠΗΓΗ: stefanos_cool;)

με παρεξηγησες παλλουκαρι....οταν εχουμε τεχνικη η επιστημονικη κουβεντα και μαλιστα γραπτη δε λεμε τη γνωμη μας, λεμε ο,τι ισχυει τεκμηριωμενα αν το γνωριζουμε, δηλαδη το οτι ο ηλιος βγαινει απο την ανατολη δεν ειναι η γνωμη μου αλλα,για την ωρα, ΝΟΜΟΣ και ΑΞΙΩΜΑ....αυτο ειπα....φιλακια...
θα σε χτυπησω απο κοντα...:banned:

stefanos_cool
15-08-09, 16:00
με παρεξηγησες παλλουκαρι....οταν εχουμε τεχνικη η επιστημονικη κουβεντα και μαλιστα γραπτη δε λεμε τη γνωμη μας, λεμε ο,τι ισχυει τεκμηριωμενα αν το γνωριζουμε,

Τα έχεις κάνει θάλασσα!!!
http://www.imageshack.gr/files/0boy8bdxec8ukxzfqf2r.jpg



δηλαδη το οτι ο ηλιος βγαινει απο την ανατολη δεν ειναι η γνωμη μου αλλα,για την ωρα, ΝΟΜΟΣ και ΑΞΙΩΜΑ

ναι αρκεί να μην μας δείχνουν την δύση για ανατολή!
http://www.imageshack.gr/files/6b891lej6zmk473hkehl.jpg




θα σε χτυπησω απο κοντα...

Σε περιμένω!
http://www.imageshack.gr/files/0hl1n4lhihylh05860fj.jpg

ΠΗΓΗ και φωτό: stefanos_cool :hello:

ermis1975
15-08-09, 16:08
Η ερώτηση πάντως του παιδιού έλεγε : "Παιδες βελτιωτικο στο καυσιμο μπορουμε να βαζουμε?εχει μειονεκτηματα? ".

Αρα...η απάντηση θα έπρεπε να είναι αν κάνει κακό στο αυτοκίνητο το βελτιωτικό ή όχι.

Η "λογική " λοιπόν απάντηση είναι οτι κακό δε κάνει, αν βάζεις όπως το γράφουν οι οδηγίες (πχ το ανάλογο στα ανάλογα λίτρα).

Τώρα το τί υπόσχεται το κάθε βελτιωτικό και αν κάνει καλό ή όχι μπορεί να συζητηθεί σε άλλο thread που καλό θα είναι να απαντήσουν σε αυτό μόνο όσοι το χρησιμοποιούν και είδαν ή όχι διαφορά και όχι οι "θεωρητικοί" που γράφουν ..απλά για να κάνουν τους έξυπνους και μετά γεμίζουν με ανούσιες αντιπαραθέσεις τα θέματα...!

ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ? αυτό ενδιαφέρει κι εμένα και όλους.

stefanos_cool
15-08-09, 16:30
Τώρα το τί υπόσχεται το κάθε βελτιωτικό και αν κάνει καλό ή όχι μπορεί να συζητηθεί σε άλλο thread που καλό θα είναι να απαντήσουν σε αυτό μόνο όσοι το χρησιμοποιούν και είδαν ή όχι διαφορά και όχι οι "θεωρητικοί" που γράφουν ..απλά για να κάνουν τους έξυπνους και μετά γεμίζουν με ανούσιες αντιπαραθέσεις τα θέματα...!


Αν αναφέρεσαι σε μένα ζήτησα συγνώμη για τα off topic, αλλά δεν γινόταν να μην απαντήσω
στον φίλο stelmaniac.

Επίσης την άποψή μου (και όχι την επιστημονική πλευρά του θέματος) την έχω πει
στο ποστ 3 & 13

Ας κάνουμε και λίγο χιούμορ βρε παιδιά!!!
Και ας αφήσουμε τους ειδικούς να ασχοληθούνε
με κάποια πράγματα!!!
http://liaison.ntua.gr/EMPY/LabDetails.aspx?labid=1225&catId=5

ale46coupe
18-08-09, 12:50
παντως για ακομα μια φορα δεν εχω καταφερει να βγαλω ενα σιγουρο συμπερασμα για το αν το βελτιωτικο στο καυσιμο κανει καλο η κακο.το να χαλαμε μονο τα χρηματα μας ειναι ενα θεμα.το ζητουμενο ειναι αν κανει κακο οπως ειχε γραψει τις προαλλες ενας συμφορουμιτης.παιδες οποιος εχει πραγματικη εμπειρια ας την καταθεσει ,να ξεστραβωθουμε κια οι υπολοιποι.:flipa:

xxxvagos
18-08-09, 21:18
φιλε εγω δεν θα πω τιποτε αλλο διοτι θα με κυνηγησουν παλι

σου λεω οτι αν η βενζινη σου ειναι καλη δεν θελει βελτιωτικα..

αλλα και κακη να ειναι δεν την σωνει ενα βελτιωτικο