PDA

Επιστροφή στο Forum : FORMULA VS WRC


super duper
31-07-09, 14:56
θα ηθελα απόψεις σας σχετικα με αυτα τα δυο διαφορετικά ειδη αγωνων.

ΦΟΡΜΟΥΛΑ ελεγχόμενο περιβάλλον-εξωπραγματικές ταχυτητες- αμεσότητα με αντίπαλο

ΡΑΛΙ : Περιβάλλον με ιδιαίτεροτητες - κυριως ανταγωνιστης ο χρόνος - μικροτερες ταχυτητες

σίγουρα μπορουμε να προσθεσουμε και αλλες διαφορές μεταξύ τους.

προσωπικα θεωρώ πιο εντυπωσιακό το ραλι, νοιωθώ οτι ειναι πιο κοντα στα γηινα δεδομένα.

ακομα και η ποιοτητα των οδηγων ειναι θελα συζήτησης.

ειμαι περιεργος να δω προβληματισμούς και σχόλια

ευχαριστώ

themis78
31-07-09, 15:26
vs WRC:p:...Και εγώ προτιμώ τα ράλλυ.Έχουν περισσότερο θέαμα και γίνονται σε διαφορετικά τεραίν και συνθήκες.Η φόρμουλα 1 έχει καταντήσει μονότονη!Παρακαλάς να γίνει κανά ατύχημα γιατί από προσπεράσεις...Πάντως μάλλον το moto gp είναι το πλέον εντυπωσιακό πρωτάθλημα.

super duper
31-07-09, 15:36
Αδερφια σορρυ,

ειμαι ταυτοχρονα γραφειο και σκεφτομουν impreza.

κεκτημένη ταχυτητα



vs WRC:p:...Και εγώ προτιμώ τα ράλλυ.Έχουν περισσότερο θέαμα και γίνονται σε διαφορετικά τεραίν και συνθήκες.Η φόρμουλα 1 έχει καταντήσει μονότονη!Παρακαλάς να γίνει κανά ατύχημα γιατί από προσπεράσεις...Πάντως μάλλον το moto gp είναι το πλέον εντυπωσιακό πρωτάθλημα.

Speedy
31-07-09, 15:43
Ωραιο θεματακι!

Δεν πιστευω να εχεις το μυαλο σου στα impreza??:thumbsdow




Για εμενα θα ηταν αδικο να πω ενα απο τα δυο μιας κια τα δυο προσφερουν τρομερο θεαμα!
ΣΙγουρα το να τρεχεις στην φυση δεν ειναι και οτι καλυτερο{wrc}αλλα και να τρεχεις σε πιστα πινοντας αυτες τις εξωπραγματικες ταχυτητες ειναι τρελα!

Και τα δυο εχουν τεραστιες δυσκολιες,εγω απλα θα προτιμουσα λιγο f1 λογω του εξαντλητικου ρυθμου που εχουν σε καθε αγωνα.

BILL007
31-07-09, 15:49
Για εμενα θα ηταν αδικο να πω ενα απο τα δυο μιας κια τα δυο προσφερουν τρομερο θεαμα!


:+1: Εγώ πιστεύω ότι δεν μπορώ να τα συγκρίνω...Καθένα είναι μοναδικό για το style του...;)

super duper
31-07-09, 16:02
Σπυρο,

χαζευα ενα βιντεο στο youtube και μου ηρθε στο μυαλο το θεμα αυτο.
Οσο το WRX δεν το εχω βάλω στο ματι το 320 το coupe ζαχαρώνω.

θα δειξει απο Σεπτεμβριο.





Ωραιο θεματακι!

Δεν πιστευω να εχεις το μυαλο σου στα impreza??:thumbsdow




Για εμενα θα ηταν αδικο να πω ενα απο τα δυο μιας κια τα δυο προσφερουν τρομερο θεαμα!
ΣΙγουρα το να τρεχεις στην φυση δεν ειναι και οτι καλυτερο{wrc}αλλα και να τρεχεις σε πιστα πινοντας αυτες τις εξωπραγματικες ταχυτητες ειναι τρελα!

Και τα δυο εχουν τεραστιες δυσκολιες,εγω απλα θα προτιμουσα λιγο f1 λογω του εξαντλητικου ρυθμου που εχουν σε καθε αγωνα.

stratos
01-08-09, 01:42
Σπυρο,

χαζευα ενα βιντεο στο youtube και μου ηρθε στο μυαλο το θεμα αυτο.
Οσο το WRX δεν το εχω βάλω στο ματι το 320 το coupe ζαχαρώνω.

θα δειξει απο Σεπτεμβριο.

Coupe Impreza? Δεξιοτίμονο? Μετατροπή αλλιώς δεν γίνεται γιατί τα Impreza Type-R ήταν μόνο δεξιοτίμονα.


Στο θέμα μας. Εγώ προτημώ το WRC γιατί είναι πιο κοντά στα ανθρώπινα δεδομένα με αυτοκίνητα και όχι ειδικά οχήματα και είναι απολητα θέμα οδηγού και ρυθμήσεων. Στην F1 με εντυπωσιάζει η τεχνολογία της, αλλά δεν μου αρέσει που για ενα τρισεκατομιριοστό του δευτερολέπτου παραπάνω φρένου χάνεται ο αγώνας, ούτε που υπολογίζουν το καύσημο στην σταγόνα, ούτε τους ηλήθιους κανονισμούς με τα λάστιχα και τα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Βέβαια το WRC μου άρεσε επι εποχής Tomi Makkinen όπου ερωτεύτηκα και τα EVO, ή ακόμα καλήτερα μερικές δεκαετίες πρίν με τα Group B και τους κινητήρες τέρατα. Αλλά και αυτό έχει καταντήσει μονότονο με τον Loeb να έχει συνέχεια νίκες και τους άλλους να ακολουθούν.

Για αυτό το έρηξα στο MotoGP, που βλέπεις και καμιά προσπέραση...

NICK BMW LOVER
01-08-09, 02:16
Πλεον προτειμω WRC,ειναι πιο "φυσικο" κ πιο θεαματικο,αλλα 100% συμφωνω με τον Στρατο!

super duper
01-08-09, 07:55
στρατος ενα κομμα τι μπορει να κανεi; ηταν η μετατροπη που αλλαξε τη ζωη μου. τωρα παλευω να περασω το κινητηρα απο το r1 στο dynamic

παντος συνεχιζω να ζαχαρωνω το 320.

φιλικα



Coupe Impreza? Δεξιοτίμονο? Μετατροπή αλλιώς δεν γίνεται γιατί τα Impreza Type-R ήταν μόνο δεξιοτίμονα.


Στο θέμα μας. Εγώ προτημώ το WRC γιατί είναι πιο κοντά στα ανθρώπινα δεδομένα με αυτοκίνητα και όχι ειδικά οχήματα και είναι απολητα θέμα οδηγού και ρυθμήσεων. Στην F1 με εντυπωσιάζει η τεχνολογία της, αλλά δεν μου αρέσει που για ενα τρισεκατομιριοστό του δευτερολέπτου παραπάνω φρένου χάνεται ο αγώνας, ούτε που υπολογίζουν το καύσημο στην σταγόνα, ούτε τους ηλήθιους κανονισμούς με τα λάστιχα και τα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Βέβαια το WRC μου άρεσε επι εποχής Tomi Makkinen όπου ερωτεύτηκα και τα EVO, ή ακόμα καλήτερα μερικές δεκαετίες πρίν με τα Group B και τους κινητήρες τέρατα. Αλλά και αυτό έχει καταντήσει μονότονο με τον Loeb να έχει συνέχεια νίκες και τους άλλους να ακολουθούν.

Για αυτό το έρηξα στο MotoGP, που βλέπεις και καμιά προσπέραση...

scania124
01-08-09, 08:39
ενοειται οτι προτιμω το wrc αν και οι συμμετοχες ειναι λιγες πλεον λογο κρισεις μαλλον.επισης παντα ελεγα οτι οι οδηγοι του wrc ειναι καλυτεροι απο οτι στην φορμουλα επειδη το τερεν το δικο τους ειναι απρογραμματιστο με λασπη με χωμα με πετρες κ.α.ενω στην φορμουλα εχει την καλυτερη ποιοτητα ασφαλτου και ολα ειναι ετοιμα.

stratos
01-08-09, 14:04
στρατος ενα κομμα τι μπορει να κανεi; ηταν η μετατροπη που αλλαξε τη ζωη μου. τωρα παλευω να περασω το κινητηρα απο το r1 στο dynamic

παντος συνεχιζω να ζαχαρωνω το 320.

φιλικα

Και εγώ με τις μετατροπές μεγάλωσα και σε καταλαβαίνω. Μακάρι να ήξερα οτι ενδιαφερόσουν ένα 5 μήνες πιο πρίν. Στην Κύπρο έδινε ένας γνωστός ένα Impreza 22B συλλεκτικότατο με μόνο 17000 euro.... Sorry για τα off-topic

Πάντως κατάλαβα οτι ένα "," μπορεί να αλλάξει τα πάντα σε όσα γράφεις χεχε, λάθος μου.

super duper
01-08-09, 17:57
κανενα προβλημα φιλε μου.

περα από την πλακα , σε αμαξι δεν εχω βαλει ποτε χερι σε μηχανικα μέρη
σε μηχανές όμως (είναι η αρρώστια μου)
εχω βγάλει το αχτι μου.

φιλικά

Και εγώ με τις μετατροπές μεγάλωσα και σε καταλαβαίνω. Μακάρι να ήξερα οτι ενδιαφερόσουν ένα 5 μήνες πιο πρίν. Στην Κύπρο έδινε ένας γνωστός ένα Impreza 22B συλλεκτικότατο με μόνο 17000 euro.... Sorry για τα off-topic

Πάντως κατάλαβα οτι ένα "," μπορεί να αλλάξει τα πάντα σε όσα γράφεις χεχε, λάθος μου.

super duper
01-08-09, 18:01
για το imrezza 22b take a look

http://www.youtube.com/watch?v=DkXdjT6o2SU

εχει και αυτο την χαρη του


φιλικά


Και εγώ με τις μετατροπές μεγάλωσα και σε καταλαβαίνω. Μακάρι να ήξερα οτι ενδιαφερόσουν ένα 5 μήνες πιο πρίν. Στην Κύπρο έδινε ένας γνωστός ένα Impreza 22B συλλεκτικότατο με μόνο 17000 euro.... Sorry για τα off-topic

Πάντως κατάλαβα οτι ένα "," μπορεί να αλλάξει τα πάντα σε όσα γράφεις χεχε, λάθος μου.

manos///3
02-08-09, 16:13
WRC φυσικα!
Βεβαια αν ο Μπερνι και η ομαδα του ειχαν αναλαβει τα ραλι σιγουρα θα ηταν αλλου!

Στα ραλι ζεις τελειως διαφορετικη εμπειρια..Τρως χωμα και σκονη σε αποσταση μερικων μετρων απο τα περασματα...ζεις τη ολη φαση στα παρκ φερμε! Στη Φ1 εισαι σε μεγαλη αποσταση απο ολα αυτα...
Επισης πιστευω οτι στα ραλι οι οδηγοι ειναι πιο ''αντρες'' απο τους περισσοτερο διασημους οδηγους στη Φ1..

BMW2002tii
02-08-09, 16:26
wrc φυσικα! οπως ειπωθηκε ειναι πιο γηινα τα αυτοκινητα, εχει διαφορετικες συνθηκες σε καθε αγωνα (ασφαλτο, χωμα, χιονι...) μετραν περισσοτερο τα "χερια" παρα το αυτοκινητο (σε συγκριση με την f1 παντα), το ζεις απο πιο κοντα, το θεαμα ειναι πιο εντυπωσιακο (πλασαρισματα, ελεγχομενες πλαγιολισθησεις με πολλα, αλματα...)

και να παραθεσω και μια αποψη που εξεφρασε ο Νikki Lauda μετα απο μερικους γυρους με το μονοθεσιο της jaguar (βεβαια ακουσε πολλα γι αυτο που ειπε αλλα εχει και μια μικρη δοση αληθειας):
"τα σημερινα μονοθεσια της f1 μπορει να τα οδηγησει ακομα και μια καλα εκπαιδευμενη μαιμου!!!!"

ni19852003
02-08-09, 16:33
Σίγουρα ράλλυ γιατί βλέπουμε αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους και έχουμε φαντασιώσεις καμιά φορά στο τι μπορούν να κάνουν τα αμάξια μας... :D

stefanos_cool
02-08-09, 17:47
Επισης πιστευω οτι στα ραλι οι οδηγοι ειναι πιο ''αντρες'' απο τους περισσοτερο διασημους οδηγους στη Φ1..


Σε τι???????????

manos///3
02-08-09, 17:51
Σε τι???????????

Mα στην οδηγηση..
Το ιδιο ειναι να περνας με 180 χλμ μεσα απο δεντρα και βραχους με το να εχεις εξοδους διαφυγης? Δε λεω οτι ειναι καλυτεροι στην οδηγηση αλλα λεω οτι στα ραλι χρειαζεται περισσοτερο ψυχη και @ρχιδ....

stefanos_cool
02-08-09, 18:06
Mα στην οδηγηση..
Το ιδιο ειναι να περνας με 180 χλμ μεσα απο δεντρα και βραχους με το να εχεις εξοδους διαφυγης? Δε λεω οτι ειναι καλυτεροι στην οδηγηση αλλα λεω οτι στα ραλι χρειαζεται περισσοτερο ψυχη και @ρχιδ....

Εγώ πάλι πιστεύω ότι χρειάζονται μεγαλύτερα προσόντα για να μπορείς να ανταποκριθείς
σωστά στο να δεχτείς τα G επιτάχυνσης, επιβράδυνσης απ ότι στο wrc

manos///3
02-08-09, 18:10
Τα G's απαιτουν αριστη φυσικη κατασταση και συνηθιζονται με εξασκηση..εξαλου οι πιλοτοι δεν ειναι υπεραθρωποι οπως λενε καποιοι..ειναι απλα ανθρωποι εξειδικευμενοι πανω σε κατι!

stefanos_cool
02-08-09, 18:13
vs WRC:p:...Και εγώ προτιμώ τα ράλλυ.Έχουν περισσότερο θέαμα και γίνονται σε διαφορετικά τεραίν και συνθήκες.Η φόρμουλα 1 έχει καταντήσει μονότονη!Παρακαλάς να γίνει κανά ατύχημα γιατί από προσπεράσεις...Πάντως μάλλον το moto gp είναι το πλέον εντυπωσιακό πρωτάθλημα.

ο θάνατός σου η ζωή μου το έχω ακούσει!

το…..

ο θάνατός σου:drive2: η … απόλαυσή μου….:rockon:

πρώτη φορά!:mad:

stefanos_cool
02-08-09, 18:22
Τα G's απαιτουν αριστη φυσικη κατασταση και συνηθιζονται με εξασκηση..εξαλου οι πιλοτοι δεν ειναι υπεραθρωποι οπως λενε καποιοι..ειναι απλα ανθρωποι εξειδικευμενοι πανω σε κατι!

θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, τα G μπορεί να συνηθίζονται μέχρι
ενός σημείου, στην F1 πιστεύω πως πέραν από άριστη φυσική κατάσταση
πρέπει να έχεις και το κατάλληλο χάρισμα από τη φύση για να μπορέσεις
να ανταπεξέλθεις σε όλη αυτή την καταπόνηση του νευρικού και κυκλοφορικού
σου συστήματος. π.χ. Στο wrc ένας υπερτασικός μπορεί να ολοκληρώσει ένα
αγώνα, στην F1 ούτε ένα γύρο! :ices_ange

stratos
02-08-09, 18:32
Στην F1 αν χάσεις λίγο το τιμόνι θα αγοράσεις μερικά λάστιχα, στο WRC αν χάσεις λίγο το τιμονι μπορεί να αγοράσεις γκρεμό.

Θα διαφωνησω μαζί σου Στέφανε. Και ένας πιλότος F16 δέχεται πολλές πλευρικές επιταχύνσεις και το παραμικρό λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο. Δεν θυμάμαι ποιός, ήταν οδηγός της F1 και μετά το έρηξε στο WRC πριν 7-8 χρόνια. Είπε πως αυτό δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο καθώς είναι θέμα οδηγού και όχι αυτοκινήτου, αφού μπορεί να πάρεις οποιαδήποτε τροχία και να σου στοιχήσει απο χρόνο μέχρι την ζωή σου. Πάω να κάνω search να το βρώ...

stefanos_cool
02-08-09, 19:15
Στην F1 αν χάσεις λίγο το τιμόνι θα αγοράσεις μερικά λάστιχα, στο WRC αν χάσεις λίγο το τιμονι μπορεί να αγοράσεις γκρεμό.

Θα διαφωνησω μαζί σου Στέφανε. Και ένας πιλότος F16 δέχεται πολλές πλευρικές επιταχύνσεις και το παραμικρό λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο. Δεν θυμάμαι ποιός, ήταν οδηγός της F1 και μετά το έρηξε στο WRC πριν 7-8 χρόνια. Είπε πως αυτό δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο καθώς είναι θέμα οδηγού και όχι αυτοκινήτου, αφού μπορεί να πάρεις οποιαδήποτε τροχία και να σου στοιχήσει απο χρόνο μέχρι την ζωή σου. Πάω να κάνω search να το βρώ...


αυτό που λέω Στράτο είναι η άποψή μου χωρίς να σημαίνει ότι είναι
ντε και καλά η σωστή.
Γι αυτό είμαστε εδώ για να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας και τις απόψεις μας.
Και μιας και έχω προσωπική εμπειρία ως τεχνικός σε team γνωστής εταιρίας (87-89) και
στα τρία Ακρόπολις (34o,35o,36o)
δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να δεχτώ ότι οι πιλότοι της F1 έχουν μικρότερα
@ρχ@δ@@ (που λέει ο φίλος ο redlover) από τους οδηγούς των ράλι. Φυσικά και δεν
έχω οδηγήσει F1 έχω όμως οδηγήσει Ferrari F430 για πάνω από 1000 Km και σε
πληροφορώ ότι μόνο αν ζήσεις την εμπειρία
θα μπορείς να εκφέρεις αντικειμενική γνώμη και μιας που δυστυχώς πλέον είμαι υπερτασικός
σε πληροφορώ πως το evo 8 του κολλητού μου το πάω στα όριά του άνετα, το F430 …όχι.

manos///3
02-08-09, 19:39
Στεφανε ουτε εγω εχω οδηγησει φ1 ή WRC αλλα θα σου αναφερω ενα παραδειγμα..

Οταν αρχισα το αγωνιστικο καρτ δεν μπορουσα να βγαλω ουτε ενα 5 λεπτο οριακης οδηγησης..Πονουσαν τα χερια και ο σβερκος μου αφορητα και το σωμα μου δεν ακολουθουσε τις εντολες του εγκεφαλου μου....μετα απο παρα ,μα παρα πολλες ωρες προπονησης και γυμναστικης αρχισε το σωμα να συνηθιζει τις καταπωνησεις και οχι μονο εβγαζα 20λεπτους αγωνες αλλα μπορουσα και παραπανω... Φυσικα και δε συγκρινω τις δυναμεις που ασκουνται στα καρτ σε σχεση με την Φ1 αλλα λογικα το ιδιο πιστευω να ισχυει και εκει!

stefanos_cool
02-08-09, 20:07
Φυσικα και δε συγκρινω τις δυναμεις που ασκουνται στα καρτ σε σχεση με την Φ1 αλλα λογικα το ιδιο πιστευω να ισχυει και εκει!

επέτρεψέ μου να διαφωνήσω μιας και έχω προσωπική εμπειρία από καρτ!;)

manos///3
02-08-09, 20:10
Σου επιτρεπω...διαλογο κανουμε αλλωστε!

Οταν γραφω ''το ιδιο πρεπει να ισχυει και εκει'' δεν ανφερομαι στις δυναμεις που ασκουνται αλλα για το πως συνηθιζεις σιγα σιγα....

gyiama
02-08-09, 20:11
Στην F1 αν χάσεις λίγο το τιμόνι θα αγοράσεις μερικά λάστιχα, στο WRC αν χάσεις λίγο το τιμονι μπορεί να αγοράσεις γκρεμό.

Θα διαφωνησω μαζί σου Στέφανε. Και ένας πιλότος F16 δέχεται πολλές πλευρικές επιταχύνσεις και το παραμικρό λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο. Δεν θυμάμαι ποιός, ήταν οδηγός της F1 και μετά το έρηξε στο WRC πριν 7-8 χρόνια. Είπε πως αυτό δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο καθώς είναι θέμα οδηγού και όχι αυτοκινήτου, αφού μπορεί να πάρεις οποιαδήποτε τροχία και να σου στοιχήσει απο χρόνο μέχρι την ζωή σου. Πάω να κάνω search να το βρώ...

++++1111111111111111 το ιδιο θυμαμαι και γω αλλα δεν θυμαμαι απο ποιον τοειχε πει σεμια συνεντευξη που ειχε δωσει και αν θυμαμαι καλα συγκεκριμενα ελεγε οτι πιλοτοι δεν λεγομαστε εμεις τησ F1 αλλα οι οδηγοι του wrc που πηγαινουν στις στροφες με 200χλμ πλαγιολισθαινοντας και απ τη μια ειναι ο γκρεμος και απο την αλλη ο βραχος!!!!!!

stefanos_cool
02-08-09, 20:24
Σου επιτρεπω...διαλογο κανουμε αλλωστε!

Οταν γραφω ''το ιδιο πρεπει να ισχυει και εκει'' δεν ανφερομαι στις δυναμεις που ασκουνται αλλα για το πως συνηθιζεις σιγα σιγα....

σ' αυτό συμφωνώ!!!… ουφ…συμφωνήσαμε και κάπου επιτέλους!!! χαχαχαα:)

super duper
03-08-09, 09:00
ίσως το ζητημα δεν ειναι ποιοι εινια καλυτεροι ή ποιοι εχουν μεγαλυτερα αρ...δια.
εχω παρατηρησει οτι οι καλυτεροι οδηγοι wrc προερχοντια κυρίως από χωρες Σκανδιναβικες
σουηδοι-νορβηγοι κτλ.
χωρες που το 60-65 % του ετοπυς εχουν χιονι και παγο.
εκει ο καθημερινος οδηγος αντιμετωπιζει οδηγικα καταστασεις πιο δυσκολες σε σχεση με εμας που σκοτωνομαστε στην ευθεια ή που με 10 ποντους χιονι κλεινει η χωρα όλη (τουλαχιστον η ΑΘΗΝΑ).

Αντίθετα στην F1 παρατηρουμε Βραζιλιανους να πετουν -πικε-σενα-μασα κ.α

ΑυΤο που θελω να περασω είναι οτι και οι 2 περιπτωσεις αγωνων εχουν τις δικες του ιδιαιτερότητες και ενας πετυχημενος σε ενα στυλ δεν σημαινει οτι θα ηταν εξισου πετυχημενος στο αλλο.

wrc ειναι αυτο που καποιος συναδελφος ειπε ''ενα ονειρο μας που μπορουμε να το κανουμε πιο ευκολα πραγματικοτητα'' (πιο ευκολο να το δεις live- πιο φτηνο στην αγορα του οχηματος κτλ).

η καταπόνηση που αναφέρεται με τα g, δεν ειναι θεμα συγκρισης.

φ1 ειναι πιο απαιτητικο σπορ απο θεμα φυσικής καταστασης, μετα το περας καθε αγωνα εχουν αφυδατωθει πληρως οι οδηγοι.

με ολες αυτες τις παρατηρησεις κλεινω καταληγοντας οτι προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι το wrc είναι πιο κοντα σε εμενα.

φιλικα




αυτό που λέω Στράτο είναι η άποψή μου χωρίς να σημαίνει ότι είναι
ντε και καλά η σωστή.
Γι αυτό είμαστε εδώ για να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας και τις απόψεις μας.
Και μιας και έχω προσωπική εμπειρία ως τεχνικός σε team γνωστής εταιρίας (87-89) και
στα τρία Ακρόπολις (34o,35o,36o)
δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να δεχτώ ότι οι πιλότοι της F1 έχουν μικρότερα
@ρχ@δ@@ (που λέει ο φίλος ο redlover) από τους οδηγούς των ράλι. Φυσικά και δεν
έχω οδηγήσει F1 έχω όμως οδηγήσει Ferrari F430 για πάνω από 1000 Km και σε
πληροφορώ ότι μόνο αν ζήσεις την εμπειρία
θα μπορείς να εκφέρεις αντικειμενική γνώμη και μιας που δυστυχώς πλέον είμαι υπερτασικός
σε πληροφορώ πως το evo 8 του κολλητού μου το πάω στα όριά του άνετα, το F430 …όχι.