PDA

Επιστροφή στο Forum : F10 M5=V8 4.4TT 600+PS


Nick_E60_GR
07-08-09, 10:52
"a thoroughly revised version based off the 'utes' V8 would be employed, packing a duo of turbos to boost output up and over the 600 hp mark"

http://www.autoblog.com/2009/06/25/report-next-bmw-m5-to-feature-twin-turbo-v10-with-600-hp

VanVIC
07-08-09, 10:56
"a thoroughly revised version based off the 'utes' V8 would be employed, packing a duo of turbos to boost output up and over the 600 hp mark"

http://www.autoblog.com/2009/06/25/report-next-bmw-m5-to-feature-twin-turbo-v10-with-600-hp

τα τύμπανα του πολέμου...

Οταν είχε παρουσιαστεί το RS6 με τον V10, τα έγραφα τότε αλλά ποιός με άκουγε ?

Nick_E60_GR
07-08-09, 11:07
τα τύμπανα του πολέμου...

Οταν είχε παρουσιαστεί το RS6 με τον V10, τα έγραφα τότε αλλά ποιός με άκουγε ?

+ το ότι θα είναι 600cc λιγότερα, πολύ οικονομικό σε κατανάλωση (για την κατηγορία του) και γύρω στον 1 τόνο (1550kg) ελαφρύτερο από το RS6 (RS6=2300kg) ...imagine...

oldcarskickass
07-08-09, 11:15
+ το ότι θα είναι 600cc λιγότερα, πολύ οικονομικό σε κατανάλωση (για την κατηγορία του) και γύρω στον 1 τόνο (1550kg) ελαφρύτερο από το RS6 (RS6=2300kg) ...imagine...

Δε νομίζω με τίποτα να βγει κάτω από 1500 κιλά.

Με τίποτα όμως.

Καλή η κίνηση με τα τούρμπο και την ιπποδύναμη!!

Είναι καιρός να πατήσουμε και κανά ΜΒ (Amg και απλά) και στην ευθεία.

Nick_E60_GR
07-08-09, 11:20
Δε νομίζω με τίποτα να βγει κάτω από 1500 κιλά.

Με τίποτα όμως.

Καλή η κίνηση με τα τούρμπο και την ιπποδύναμη!!

Είναι καιρός να πατήσουμε και κανά ΜΒ (Amg και απλά) και στην ευθεία.

Ναι, αφού το V10 (E60) είναι γύρω στα 1750 ...αν δεν κάνω λάθος, το V8 F10 θα είναι το πολύ 1600.. με αυξημένη χρήση carbon/aluminum κλπ

stefanos_cool
07-08-09, 11:55
Που μπορούμε να βρούμε αυτό το μοτέρ Νίκο??? χεχεχε

BILL007
07-08-09, 12:04
Aρχίσαμε πάλι...Ρε...Πότε θα βάλουμε μυαλό με την ατμόσφαιρα σε αυτή την εταιρία???χαχαχαχαχαχα!!!!:rofl2: :rofl2: :D

Υ.Γ Περιμένω πως και πως το μοτέρ M7 ατμόσφαιρα, με τα 1000 άλογα...Τι buggati και πράσινα άλογα...Είναι άσχετοι ρε αυτοί με τα twin τούρμπα...LOLOLOLOLOLOL :D

nassosbmw1
07-08-09, 12:25
Που μπορούμε να βρούμε αυτό το μοτέρ Νίκο??? χεχεχε

κάνα τροπετάκι πουθενά; τίποτα; :D

Aceman1925
07-08-09, 12:44
YPOMONH....oλο και καποιος θα στουκαρει κανενα σε καμια δοκιμη(βλ.loaded.....)

oldcarskickass
07-08-09, 14:17
κάνα τροπετάκι πουθενά; τίποτα; :D
Υπάρχει ρε συ, έχει γεμίσει ο τόπος, απλά το πρόβλημα είναι ότι δε μπορείς να το δηλώσεις, χώρια που χάνεις σε μεταπώληση:icon18::bigthumb:
Ναι, αφού το V10 (E60) είναι γύρω στα 1750 ...αν δεν κάνω λάθος, το V8 F10 θα είναι το πολύ 1600.. με αυξημένη χρήση carbon/aluminum κλπ

Και λίγα λες (ελπίζω και εύχομαι να διαψευστώ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ).

Carbon και αλουμίνια σε ευρείας παραγωγής ///Μ δε πιστεύω ότι θα ταίριαζαν στο χαρακτήρα που έχει δώσει η BMW ήδη στα Μ5 (Ε60).

Driver M
07-08-09, 19:51
Πολυ ενδιαφεροντα νεα. Αρκει να αξιζει και εξωτερικα η νεα Μ5 και να μην ειναι σαν κανα station της συμφορας οπως το rs6...

alexk
07-08-09, 20:20
Να τα μας. Άντε και σύντομα ντίζελ Μ3 :tapedshut

Εγώ πιστεύω ότι θα είναι 1800 κιλά και παραπάνω.
Το θεωρώ αδύνατο το μαούνι το Μ5 να είναι 1550 κιλά. Το σειρά 1 είναι 1550 κιλά.
Μα πόσο χρήσιμο αυτοκίνητο, θεόβαρο, τεράστιο και με 600 άλογα.
Χμ, σαν να κατεβάζεις πολεμιστή Σούμο σε 200 μέτρα μετ'εμποδίων.

Εκτός και αν το κάνουν όλο κάρμπον όπως αναφέρθηκε και κοστίζει όσο ένα Gallardo.

giannis 116
07-08-09, 20:34
Πολυ ενδιαφεροντα νεα. Αρκει να αξιζει και εξωτερικα η νεα Μ5 και να μην ειναι σαν κανα station της συμφορας οπως το rs6...

Γιατι, και τωρα η Μ5 δε βγαινει και σε station εκδοση;.. Στανταρ θα βγαλουν και station εκδοση και στην καινουρια. Πως αλλιως θα χτυπησουν την Audi, μονο με το σενταν;..

Driver M
07-08-09, 20:58
Γιατι, και τωρα η Μ5 δε βγαινει και σε station εκδοση;.. Στανταρ θα βγαλουν και station εκδοση και στην καινουρια. Πως αλλιως θα χτυπησουν την Audi, μονο με το σενταν;..

Σωστα. Αλλα το θεμα ειναι η sedan εκδοση τουλαχιστον να ειναι ωραια και οχι σαν κατι gt concept που εχει παρει το ματι μου τωρα τελευταια και μοιαζουν πιο πολυ με νεκροφορα της mercedes παρα με bmw. Με τετοιο αμαξωμα και ατμοσφαιρικο V10 αποδοσης 700 ιππων να εχει για κινητηρα, παλι χαλια θα ειναι. Παντως και εγω δυσκολα το κοβω να ειναι κατω απο 1700-800 κιλα. Σχετικα παλι με το χαρακτηρα του αυτοκινητου και τα 1800 κιλα με 50:50 κατανομη βαρους, αψογο στησιμο και τιμονι ξυραφι μια χαρα θα ειναι. Μην ξεχναμε οτι προκειται για sedan αυτοκινητο. Για πιο extreme καταστασεις αλλωστε υπαρχει και η Μ6 και οτι αλλο καλο βγαλουν οι Βαυαροι (εξαιρουνται Χ5Μ και Χ6Μ):) .