PDA

Επιστροφή στο Forum : Νεα Porsche Turbo


greekm3
07-08-09, 13:33
...μολις παρουσιαστηκε:
Stuttgart. Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, is proudly presenting a new top model at the pinnacle of its broad range of production sports cars: The new Porsche 911 Turbo combines far reaching innovations in technology with fine tuning and supreme refinement in design. All key features of this high-performance sports car have been significantly improved, the new 911 Turbo combining a substantial improvement in fuel efficiency and lower weight with more power, even higher speed, and enhanced driving dynamics.

Particularly in terms of fuel economy and dynamic performance, the new top-of-the-range 911 from Zuffenhausen now stands out even more than before from its competitors in the market. Porsche's new top model will be presented to the public for the first time at the Frankfurt Motor Show from 17 - 27 September.

The heart and highlight of the seventh generation of the Turbo is the new power unit displacing 3.8 litres and delivering maximum output of 500 bhp (368 kW). The first entirely new engine in the 35-year-history of the Turbo comes with features such as Direct Fuel Injection and Porsche's exclusive turbocharger with variable turbine geometry on a gasoline power unit. And as an option, the new six-cylinder may be combined for the first time with Porsche's seven-speed PDK Doppelkupplungsgetriebe (Double-Clutch Gearbox

Models equipped with PDK are also available with a new, optional three-spoke steering wheel with gearshift paddles as an alternative to the standard steering wheel with its proven shift buttons. Fitted firmly on the steering wheel, the right paddle is for shifting up, the left paddle for shifting down. In conjunction with the optional Sport Chrono Package Turbo both the gearshift paddle and the PDK steering wheel with its shift buttons come with integrated displays for Launch Control and the Sport/Sport Plus mode, which are however designed differently on the two steering wheels.

The combination of PDK, Direct Fuel Injection and turbocharging ensures an unprecedented standard of efficiency, agility, responsiveness and performance, the Porsche 911 Turbo reducing CO2 emissions versus its predecessor by almost 18 per cent and therefore ranking unique in its segment also in this respect. Depending on the configuration of the car, the new top model requires just 11.4 - 11.7 ltr/100 km (equal to 24.8 - 24.1 mpg imp) under the EU5 standard. And unlike most other cars in its segment, the new Turbo remains even further below the crucial level of fuel consumption for gas guzzler tax in the USA, the special tax imposed on cars with substantial fuel consumption. All this despite acceleration to 100 km/h in 3.4 seconds. Top speed, in turn, is 312 km/h or 194 mph.

The Turbo driver of the future will also enjoy a further improvement in driving dynamics, detailed enhancement of PTM fully controlled all-wheel drive and PSM Porsche Stability Management being further supported by new PTV Porsche Torque Vectoring available as an option. This makes the car even more agile and precise in its steering for an even higher level of driving pleasure.

Sales of the new Porsche 911 Turbo in both Coupé and Cabriolet guise are starting in Germany on 21 November 2009. The Euro base price without value-added tax and national specifications is Euro 122,400 for the Coupé and Euro 131,800 for the Cabriolet. The gross retail price in Germany, therefore, is Euro 145,871 for the Coupé and Euro 157,057 for the Cabriolet, in each case including 19% value-added tax and national specifications

VanVIC
07-08-09, 13:37
...και με paddle πίσω απο το τιμόνι !

sv2
07-08-09, 13:38
Με μπέρδεψαν οι φωτογραφίες.......
Στην μία φαίνεται το κλασσικό PDK με του άβολους διακόπτες πάνω στα μπράτσα του τιμονιού και στην άλλη εμφανίζονται padles όπως στην ferrari.......

sv2
07-08-09, 13:42
Το βρήκα.....είναι έξτρα τα padles.Επιτέλους το κατάλαβαν......

VanVIC
07-08-09, 13:43
Σε συνέντευξη υψηλόβαθμου στελέχους Porsche -άμεσα εμπλεκόμενου μετα τα τίς Pnanamera- σε ελληνικό αυτοκινητιστικό περιοδικό, έλεγε (το στέλεχος) οτι ετοίμαζαν ενα καινούργιο τιμόνι με κάποιες εκπλήξεις.
Προφανώς αυτό εννοούσαν.
Μ'αρέσει πάντως, σίγουρα πολύ περισσότερο απο το απερχόμενο.

Αλλά σίγουρα, σ'αυτό το καινούργιο turbo, το ενδιαφέρον δεν είναι το τιμόνι...

Nick_E60_GR
07-08-09, 13:59
...Αλλά σίγουρα, σ'αυτό το καινούργιο turbo, το ενδιαφέρον δεν είναι το τιμόνι...

ΕΡΓΑΛΕΙΟ!!!!!

giannis 116
07-08-09, 14:17
Μοιαζει πολυ με ρο υπαρχων μοντελο. Αφησαν το σχεδιασμο σχεδον απαραλλακτο και παιξαν με κινητηρα και κιβωτιο;..
Οπως και να χει ειναι κουκλαρα. Και η κουπε και η καμπριο ειναι υλικο για ονειρα...

BILL007
07-08-09, 14:28
ΤΟΥΜΠΑΝΟ!!!!!Το λάτρεψα μόνο μόνο απο το κόκκινο δέρμα στο εσωτερικό...:D:D:D:D

stef
07-08-09, 14:29
Μα δεν πρόκειται για νέο μοντέλο, απλά για facelift
To αμάξι είναι top
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ!

Stallion3.2
11-08-09, 08:07
το πιο σύντομο ανέκδοτο...

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ πορκερ.....

bimmer-corfu
11-08-09, 08:18
το πιο σύντομο ανέκδοτο...

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ πορκερ.....

ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ Καλό!

greekm3
11-08-09, 09:30
το πιο σύντομο ανέκδοτο...

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ πορκερ.....

η αληθεια ειναι οτι το μοτερ για πρωτη φορα σε turbo ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ καινουργιο(σε αντιθεση ΠΛΕΟΝ με την φερραρι που χρησιμοποιει τον συγκεκριμενο V8 και V12 σαν βαση εξισου αρκετα χρονακια,οπως εκανε και η πορσε επι δεκαετιες)αυτο και μονο λεει πολλα.....για πολλους ομως,μεταξυ των οποιων και μενα...ισως με απο αυτη την κινηση να "πεθαινει" η παραδοση της turbo ...και αυτο,γιατι ο προηγουμενος κινητηρας με το GT1 μπλοκ...ητανε αυτος που εκανε θρυλο την turbo.....θα δουμε....περιμενα ομως κατι πιο συγκλονιστικο...ισως ερθει με την 998..εξαλλου μην ξεχναμε οτι στην ουσια η πορσε αφηνει την ιδια ονομασια(997)..αρα ειναι facelift...το να παρουσιαζει εναν εντελως νεο κινητηρα(οικομονικοτερο,δυνατοτερο,και με λιγοτερες εκπομπες),ενα νεο κιβωτιο με αντοχη 790NM,νεα τετρακινηση, καθε αλλο παρα ανεκδοτο ειναι......

nickvas19
11-08-09, 12:07
ποσα ομως δεν μας λετε?!

Paladin
11-08-09, 12:58
παιδια τα αυθεντικα πορκε τουρμπο σταματησαν με το τελειωμα της 997 τουρμπο..οι ανθρωπες πηραν το μοτερ της καρερα κολλησαν 2 τουρμπο, ανεβασαν τη πιεση κ πανε να βγαλουν γυρω στα 500 ατια...θεματα οπως ΞΗΡΟ καρτερ, αλλα και το αλεξισφερο μοτερ της GT1 απλα ειναι γεγονοτα που ανηκουν πια σε παλιες εποχες...δυστυχως ειναι η προσωπικη μου αποψη οτι θα δουμε αρκετα τετοια συχνα εντως συνεργειων (..επισης θα ηθελα να δω τον 1ο που θα δοκιμασει να βελτιωσει ουσιαστικα αυτο το μοτερ...να καθομαι ομως κανα 2 οροφους απο πανω κ να τρωω ποπ κορν.....πριν αρχισουν τα βεγγαλικα)..

το καλο ειναι οτι τα 996 κ 997 αρχιζουν να αποκτουν μια "συλλεκτικη" αξια, και φυσικα να αυξηθει η τιμη της μεταπωλησης τους..

oldcarskickass
11-08-09, 13:25
Δλδ ρε παιδιά τόσο bulletproof ήταν το συγκεκριμένο μοτέρ;

Η τόσο αναξιόπιστη είναι η Porsche ώστε ο διάδοχος να είναι χειρότερος από τον προκάτοχο;

Και δε μιλάω για δυνατότητες βελτίωσης αλλά για τα μαμά οχήματα, καθώς δε νομίζω να την απασχολεί την Porsche ή την οποιαδήποτε Porsche το αν και κατά πόσο βελτιώσιμο είναι το κάθε όχημά της ΜΕΤΑ την πώληση.


ΥΓ:(πλάκα) στείλτε κανά μειλ ρε σεις για το θέμα, χαλάει το καλό όνομα στο θέματα εύκολης και φτηνής βελτίωσης της VAG.

greekm3
11-08-09, 18:05
Δλδ ρε παιδιά τόσο bulletproof ήταν το συγκεκριμένο μοτέρ;

Η τόσο αναξιόπιστη είναι η Porsche ώστε ο διάδοχος να είναι χειρότερος από τον προκάτοχο;

Και δε μιλάω για δυνατότητες βελτίωσης αλλά για τα μαμά οχήματα, καθώς δε νομίζω να την απασχολεί την Porsche ή την οποιαδήποτε Porsche το αν και κατά πόσο βελτιώσιμο είναι το κάθε όχημά της ΜΕΤΑ την πώληση.


ΥΓ:(πλάκα) στείλτε κανά μειλ ρε σεις για το θέμα, χαλάει το καλό όνομα στο θέματα εύκολης και φτηνής βελτίωσης της VAG.

ο προηγουμενος κινητηρας ητανε τερας αξιοπιστιας...με στοκ internal εφθανε μεταξυ 650-700hp...αν και ορισμενοι αμερικανοι...βγαζανε εως και 750 χωρις να ακουστει κατι....το GT1 μπλοκ...ειναι πλεον διασημο..και το φορουσανε και τα GT2-GT3-RS-cup-RSR κτλ.....για το νεο κινητηρα...δεν θα συμφωνησω με το φιλο παραπανω paladin...κανεις δεν ξερει εαν θα αποδεχθει αξιοπιστος ή οχι....η πορσε ξερει πολυ καλα οτι χιλιαδες 996-997 τουρμπο ειναι βελτιωμενα..και γενικα οι κατοχοι τους τα βελτιωνανε, και αυτο γιατι πολυ ευκολα και αξιοπιστα περνανε αλογα...σε αντιθεση με τους ιταλους ανταγωνιστες που ακομη και σαν στοκ δεν παρουσιαζανε την ιδια αξιοπιστια.....επομενως μαλλον θα ητανε "θανατος" για την πορσε εαν αποδειχθει το αντιθετο...οι επιφυλαξεις βρισκονται οσο αφορα το σαζμαν που φημες το θελουνε να εχει ορια........ιδωμεν...εγω παντως θα προτιμουσα να εβλεπα ενα κινητηρα σαν της GT....ισως στην 998..μια μινι GT θα ητανε οτι πρεπει...

Stallion3.2
11-08-09, 19:49
αρα ειναι facelift...το να παρουσιαζει εναν εντελως νεο κινητηρα(οικομονικοτερο,δυνατοτερο,και με λιγοτερες εκπομπες),ενα νεο κιβωτιο με αντοχη 790NM,νεα τετρακινηση, καθε αλλο παρα ανεκδοτο ειναι......


ε ναι, αλλά εγώ προσωπικά βαρέθηκα να βλέπω squashed beetles όπως λέει και ο -υπερβολικός- clarcsson... πάντως για μένα η ομορφότερη πορκερ και γιατί ξεχώριζε ήταν και είναι η 928

Paladin
11-08-09, 20:00
θα συμφωνησω με τον φιλο γκρικΜ3 ..ο χρονος θα δειξει..

DimitrisZ4
11-08-09, 20:37
ε ναι, αλλά εγώ προσωπικά βαρέθηκα να βλέπω squashed beetles όπως λέει και ο -υπερβολικός- clarcsson... πάντως για μένα η ομορφότερη πορκερ και γιατί ξεχώριζε ήταν και είναι η 928

πες μου οτι κανεις πλακα.... η 928 ??????

oldcarskickass
11-08-09, 22:19
ο προηγουμενος κινητηρας ητανε τερας αξιοπιστιας...με στοκ internal εφθανε μεταξυ 650-700hp...αν και ορισμενοι αμερικανοι...βγαζανε εως και 750 χωρις να ακουστει κατι....το GT1 μπλοκ...ειναι πλεον διασημο..και το φορουσανε και τα GT2-GT3-RS-cup-RSR κτλ.....για το νεο κινητηρα...δεν θα συμφωνησω με το φιλο παραπανω paladin...κανεις δεν ξερει εαν θα αποδεχθει αξιοπιστος ή οχι....η πορσε ξερει πολυ καλα οτι χιλιαδες 996-997 τουρμπο ειναι βελτιωμενα..και γενικα οι κατοχοι τους τα βελτιωνανε, και αυτο γιατι πολυ ευκολα και αξιοπιστα περνανε αλογα...σε αντιθεση με τους ιταλους ανταγωνιστες που ακομη και σαν στοκ δεν παρουσιαζανε την ιδια αξιοπιστια.....επομενως μαλλον θα ητανε "θανατος" για την πορσε εαν αποδειχθει το αντιθετο...οι επιφυλαξεις βρισκονται οσο αφορα το σαζμαν που φημες το θελουνε να εχει ορια........ιδωμεν...εγω παντως θα προτιμουσα να εβλεπα ενα κινητηρα σαν της GT....ισως στην 998..μια μινι GT θα ητανε οτι πρεπει...


Ευχαριστώ για την απάντηση!!

Τι να πω, ο χρόνος θα δείξει. (μακάρι προς το καλύτερο)
πες μου οτι κανεις πλακα.... η 928 ??????

Τι να πεις;Ιταλόφιλος τσ τσ:cheers:

Stallion3.2
11-08-09, 22:52
μια φορά κάνανε άλλο σχέδιο και ήταν θεά!!! αλλά την έφαγε η 911
http://media.motortopia.com/files/5490/vehicle/46c0ae5eb717b/IMG_6275_Medium.jpg

http://www.viewpoints.com/images/review/2007/135/13/1179254945-24028_full.jpg

http://www.356-911.com/post1974/modernspottersguide/spotterspics/928s4s.jpg

Kostas Christ
12-08-09, 17:32
ε τι να κανουμε γουστα ειναι αυτα... εμενα μ αρεσουν οι "σκαραβαιοι" παρα πολυ εσενα οχι τοσο... περι ορεξεως...