PDA

Επιστροφή στο Forum : ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΝΕΑΣ Ζ4 s23i


konstantinosz4s23i
13-08-09, 00:31
Καλησπερα παιδια..ειμαι επιτελους κατοχος μια καινουριας Ζ4 s23i..εχω επισκεφτει site με βελτιωσεις κινητηρων bmw..και απο μια γρηγορη ματια ειδα οτι τα e90-91-92 bmw δεν παιρνουν compressor kit αλλα μονο προγραμμα-μεσαιο..δλδ μονο πρωτο σταδιο..ετσι και η νεα z4 δεν μπορει να υποστηριξει αναλογες βελτιωσεις με supercharger??γνωριζει κανεις??

manos----
13-08-09, 00:57
μανος Ζ4, καλορηζικο καλοταξιδο να το χαιρεσαι.
ειναι πολη νωρις για να ξερεις ακομα κανε λιγο υπομονη ............

konstantinosz4s23i
13-08-09, 01:14
σε ευχαριστς πολυ..βασικα αυριο το παραλαμβανω..απλα εχω σκοπο να το βελτιωσω μολις στρωθει καλα..ξερει κανεις αν το 2,5 μοτερ τησ s23i αν ειναι si μοτερ?? γιατι βγαζει τιν ιδια ροπη στις ιδιες στροφες με την παλια z4 2,5si 25,5 στις 2750 στροφες..ενω το παλιο 2,5i με 192 ps εβγαζε 24,5 στις 3600 στροφες..ο αντιπροσωπος με πληροφορησε οτι ειναι καινουριο μοτερ και δεν βασιζεται στο παλιο με τα 192 ps..παντως τα χαρακτηριστικα λειτουργιασ του ειναι ιδια με το παλιο 2,5 si..

stratos
13-08-09, 01:25
Καλοτάξιδο φίλε μου. Είναι πολύ νωρίς ακόμα για βελτιώσεις γιατί μάλλον δεν έχει βγεί κάτι στην αγορά αφού είναι καινούργιος κινητήρας.

Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα

yannisv
13-08-09, 07:24
Καλοτάξιδο φίλε!!!!

BMW850i
13-08-09, 09:10
Καλοτάξιδο φίλε μου. Είναι πολύ νωρίς για βελτιώσεις. Κάτσε να το χαρείς τώρα που είναι καινούργιο, δεν χρειάζεται να βάλεις κάτι παραπάνω για την ώρα αφού άλλωστε δεν κυκλοφορεί τίποτα ακόμα στην αγορά.

Είναι κρίμα να κάνεις πειραματισμούς σε καινούργιο αμάξι, όταν ακόμα δεν το έχεις οδηγήσει για να διαπιστώσεις αν σε ικανοποιεί...

Fanis
13-08-09, 09:58
ξερει κανεις αν το 2,5 μοτερ τησ s23i αν ειναι si μοτερ??
Ναί είναι ο ίδιος κινητήρας με τον 2.5si της προηγούμενης Ζ4, απλά είναι de-tuned, μάλλον για λόγους Marketing.

Όσο για βελτίωση, μην περιμένεις πολλά πράγματα. Είναι δύσκολος κινητήρας για ατμοσφαιρική βελτίωση και δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου. Μόνο εάν βγεί κάποιο κιτ Compressor από κάποιον καλό βελτιωτή (π.χ. Schnitzer, G-Power, Hartge, Hamman, Racing Dynamics), αλλά δεν ξέρω εάν και πότε θα βγεί.

kalpasM3
13-08-09, 13:34
Καλορίζικο και από εμένα!!!! Το χαίρεσαι κάθε στηγμή!!!Πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!!!!

konstantinosz4s23i
15-08-09, 04:56
Σας ευχαριστω πολυ παιδια..απο χθες το z4 ειναι στα χερια μου και εχω εντυπωσιαστει απο το τιμονι-κιβωτιο(φυσικα manual)..ειναι σε διαδικασια στρωσιματος..εχει απιστευτο πατημα και με την οροφη ανοιχτη δεν εχει κανενα προβλημα μεχρι τα 140-150..παραπανω δεν εχω παει ακομη..μεχρι τα 2000κμ χαλαρες βολτες..κατι εχω δει για τα προηγουμενα z4 απο g-power για προγραμμα και αντικοφτη..δεν ξερω αν θα βγει και για το δικο μου και κατα ποσο καλη δουλεια κανει..

morpheus
15-08-09, 11:19
Καλοτάξιδη, με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα να είναι η κούκλα σου...

Για τη βελτίωση μάλλον θα χρειαστεί να δείξεις υπομονή μέχρι να βγεί κάτι (και να δοκιμαστεί)...
Δεν είναι όμως λίγο κρίμα να συζητάς για κομπρέσορες με το "καλημέρα" τη στιγμή που το κόστος θα μπαίνει στα μονοπάτια της Ζ435...?

konstantinosz4s23i
15-08-09, 15:55
δεν εχω σκοπο τωρα να το βελτιωσω..εξαλλου οπως εχω διαπιστωσει το αυτοκινητο εχει δυναμη αρκετη..δεν μπορω να πιστεψω οτι εχει μονο 204ps και εχει τετοια αποκριση απο χαμηλες στροφες..το δουλευω απο 1000-3000 το πολυ 3500 λογω στροσιματος και εχει πολυ ροπη στις χαμηλες κατι που δεν το περιμενα..νομιζα οτι θα βγαζει την δυναμη του στα ψηλα..εχω εντυπωσιαστει..ο πατερας μου εχει μια e200 kompressor 2λιτρη με 192ps και το z4 ειναι πυραυλος μπροστα του..γνωριζει κανεις τα πραγματικα ps της z4?? οσο για την βελτιωση θα ηθελα να γνωριζω αν υπαρχουν λυσεις ωστε οταν νοιωσω οτι θελω παραπανω δυναμη να μπορω να κανω κατι..το z435 ξεφευγε πολυ σε τιμη..

michaelp900
15-08-09, 16:20
Γνωμη μου αν θες αλλαξε μια εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω ΑΛΛΑ να ειναι μαρκας οχι τιποτα Universal κτλ
Κοστος 1.000ευρω ολα μαζι.

konstantinosz4s23i
15-08-09, 16:29
ξερετε γιατι ολοι οι κινητηρες valvetronic γιατι δεν παιρνουν compressor kit??
θα προτιμουσα καλυτερα ενα προγραμματακι απο εξατμιση και αυτο πολυ αργοτερα..

Kostas Christ
15-08-09, 16:33
η εισαγωγη ενος κινητηρα valvetronic ειναι καπως περιεργη, και θα ειναι μεγαλο προβλημα να το προγραμματισεις, δεν ειναι τυχαιο που καμια μεγαλη βελτιωτικη εταιρια δεν εχει βγαλει αντιστοιχο κιτ

michaelp900
15-08-09, 16:59
Eγω απλα θα σου πω να μην μπλεξεις με προγραμματα και εγκεφαλους.Καπιοι εχουν πει οτι με προγραμμα που εβαλαν το ειδαν να πηγαινει χειροτερα.
Καλυτερη αποσβεση θα κανεις με το συστημα εξατμισης παρα με το προγραμμα.

m-power_01
15-08-09, 17:03
ξερετε γιατι ολοι οι κινητηρες valvetronic γιατι δεν παιρνουν compressor kit??
θα προτιμουσα καλυτερα ενα προγραμματακι απο εξατμιση και αυτο πολυ αργοτερα..

Θα στο πω λιγο μπακαλικα για να γινει οσο το δυνατον πιο κατανοητο.
Το Valvetronic ειναι ενα συστημα συνεχους μεταβλητου χρονισμου των βαλβιδων εισαγωγης και εξαγωγης ,και ταυτοχρονα συνεχους μεταβλητου βυθισματος βαλβιδων εισαγωγης 0-10mm.
Δηλαδη μπορουμε να πουμε οτι το πενταλ του γκαζιου δεν ελεγχει την πεταλουδα αλλα την μοναδα valvetronic μιας και χοντρικα μπορουμε να πουμε οτι μετα την εκκινηση του κινητηρα η πεταλουδα μενει τερμα ανοιχτη σε αντιθεση με τα συμβατικα συστηματα μεταβλ. χρονισμου.
Αρα ο ελεγχος πληρωσης των θαλαμων καυσεως μεταφερεται, και αντι για την πεταλουδα το κανει το Valvetrain.Η πεταλουδα υπαρχει στην θεση της για απαραιτητες εργασιες οπως το να κλεισει για λιγο οταν πρωτοπαιρνει μπροστα ο κινητηρας (για να δημιουργησει κενο αερος ), αλλα και για να αναλαβει τον ελεγχο οταν το ωαλωετρονιψ αστοχησει ...μπαινει ο εγκεφαλος σε safe mode και λειτουργει συμβατικα με την πεταλουδα.
Δεν εχει καμια πολυπλοκοτητα σαν σχεδιαση η πολλαπλη εισαγωγης ειχει πολυπλοκοτητα το softaware και η λειτουργεια του valvetrain για να αναλαβει καποιος να επαναπρογραμματισει ,και μαλιστα να μπαινει παραπανω αερας (αυτο που κανει ο κομπρεσορας)...

konstantinosz4s23i
15-08-09, 17:51
λογω του valvetronic νομιζω οτι η αποκριση του κινητηρα ειναι γεματη απο τις 1000 στροφες?
εχω την αισθηση οτι δεν οδηγω ενα 2,5si straight-6 αλλα εναν 2λιτρο turbo..η εμπειρια οδηγησης ειναι απιστευτη..το μοτερ νομιζω οτι μου δινει ολη την ροπη απο τισ 1000 στροφες..και το οδηγαω στο normal μεχρι στιγμης..στο sport + θα εχει ακομη καλυτερη αποκριση..φιλος μου με την παλια z4 3.0i μου ειπε οτι αν οδηγησω bmw straight-6 θα γινω fun της bmw..και οντως εχω ερωτευθει το μοτερ και γενικα ολο το αυτοκινητο..ειδικα τιμονι-κιβωτιο ειναι απιστευτα..συγγνωμη για το κατεβατο αλλα ειμαι τρελλα ενθουσιασμενος με το z και γενικα την τεχνολογια της bmw καθως ημουν audaκιας λογω του a3 που ειχα..παιδες τα bmw ειναι ΠΟΛΥ ανωτερα!!!
οποτε η g-power ess kai schnitzer δεν εχουν βγαλει ποτε καποιο kit για valvetronic moter??(πληροφοριακα παντα)

m-power_01
15-08-09, 18:02
Ναι και κατ'επεκταση της γενικοτερα καλης χαρτογραφησης φανταζομαι.Δεν εχω οδηγησει το 2.5 εχω οδηγησει το 2.0 που εβγαζε στο 46αρι.
Προς το παρον δεν εχει βγει κατι (που να εχω δει εγω τουλαχιστον).
Απο ac schnitzer πιστευω ειναι λιγο δυσκολο να δουμε μιας και το πασχα που ειχα παει στα κεντρικα τις στο Aachen μου ειπαν οτι σταματουν τους κομπρεσορες και τα κιτ υπερκυβισμου λογω αυξημενου κοστους και κακου value for money. και οτι θα ασχολουνται με τα τουρμπακια μονο.
Θα δειξει...οτι μου ειπαν σου λεω

konstantinosz4s23i
15-08-09, 23:16
η g-power και η ess βγαζουν κατι προγραμματα μαζι με αντικοφτη αλλα δεν εχει βγαλει κατι ακομη για τον s23i..πιστευω οτι αυτη θα ειναι και η καλυτερη λυση και η πιο αξιοπιστη..

BILL VUZAS
17-08-09, 10:03
η g-power και η ess βγαζουν κατι προγραμματα μαζι με αντικοφτη αλλα δεν εχει βγαλει κατι ακομη για τον s23i..πιστευω οτι αυτη θα ειναι και η καλυτερη λυση και η πιο αξιοπιστη..

Νομίζω είσαι σε λάθος σκέψεις.Το μπιμπελό σου είναι ακόμη με τα κεριά και 'συ φέρνεις την ψυχολογία σου σε αρνητική χροιά σχετικά με την δύναμη του Ζ4.Το αυτοκίνητο είναι μια χαρά,περίμενε κανά-δύο χρόνια και μετά βλέπουμε...Προς το παρόν γεύσου τις χαρές της οδήγησης αυτού του καταπληκτικου αυτοκινήτου...

konstantinosz4s23i
17-08-09, 14:18
δεν ανεφερα πουθενα κατι τετοιο..το αντιθετο μαλλον..ειπα οτι εχει καταπληκτικο τραβηγμα απο χαμηλα..σαν να οδηγω light turbo μοτερ..και το μοτερ εχει καταπληκτικο ηχο..το straight 6 δεν παιζεται..δεν ειχα ξαναοδηγησει κατι τετοιο..η δυναμη του με υπερκαλυπτει..απλα πληροφοριακα και μονο ηθελα να μου λυθουν αποριες για το αν ειναι si μοτερ που οντως ειναι και γιατι τα valvetronic δεν βελτιωνονται πολυ..απλα θα ηθελα να γνωριζω τι και αν παιρνει αυτο το μοτερ ωστε να ξερω 5-10 πραγματα..δεν γνωριζα πολλα για αυτα τα μοτερ..ειμαι καινουριος στην bmw και θα μεινω γιατι οπως ανεφερα τετοια αισθηση οδηγησης τιμονι-κιβωτιο-φρενα ειναι καταπληκτικα..δνε υπαρχει περιπτωση να το αναβαθμισω στο αμεσο μελλον γιατι οντως εχω παθει πλακα με την λειτουργια του μοτερ..και ειμαι ακομη στο στρωσιμο..!!

konstantinosz4s23i
17-08-09, 14:23
πιστευω οτι ο καθενας θα ηθελε να γνωριζει και να μαθει για κατι εντελως καινουριο οπως ειναι για μενα η z4..σωστα??παιδια γνωριζει κανεις αν και ποτε γινεται συναντηση μελων z4??

BILL VUZAS
17-08-09, 15:51
αισθηση οδηγησης τιμονι-κιβωτιο-φρενα ειναι καταπληκτικα..δνε υπαρχει περιπτωση να το αναβαθμισω στο αμεσο μελλον γιατι οντως εχω παθει πλακα με την λειτουργια του μοτερ..και ειμαι ακομη στο στρωσιμο..!!


Τέτοια,τέτοια να ακούω μέχρι να το παραλάβω και'γω!:greenboun

konstantinosz4s23i
17-08-09, 21:37
φιλε πραγματικα θα παθεις πλακα!!! το μοτερ σου δινει την αισθηση οτι εχεις δυναμη απο τισ 500 στροφες!!!πλαισιο τανκ!!!δεν το περιμενα τοσο στιβαρο..ειναι πραγματικα απιστευτο..το εχω στα χερια μου 4 μερες και δεν θελω να κατεβω..ειμαι ολο βολτες..και απο εμφανιση τραβαει ολα τα βλεμματα πανω της..ειμαι πραγματικα ερωτευμενος με την z4..δεν μπορω να ηρεμησω..μολις την οδηγησεις θα καταλαβεις γιατι εχω τρελλαθει και εχω κολλησει μαζι της..

yodas
18-08-09, 09:38
Πολύ ωραίο το συναίσθημα να παίρνεις το καινούργιο σου παιχνίδι και να γίνεσαι αμέσως παιδί. Πίο πολύ από όλα σε αυτό το thread χαίρομαι τον ενθουσιασμό σου για το νέο σου απόκτημα. Εγώ πάντως παρότι το έχω 3 μήνες, ακόμα το κοιτάζω από το μπαλκόνι και το χαϊδεύω κάθε βράδυ που γυρνάμε μαζί σπίτι. Καλοτάξιδο να είναι και από βελτιώσεις θα χορτάσεις...απλά να έχεις υπομονή να βγουν σωστά και δοκιμασμένα πράγματα.

konstantinosz4s23i
18-08-09, 17:59
καλοταξιδα να ειναι και να τα χαιρομαστε..η αληθεια ειναι οτι κανενα αλλο αυτοκινητο που ειχα δεν με εκανε να νοιθω ετσι!!! η αισθηση που αποκομιζεις ειναι απιστευτη!!! ειμαι τρελλα ερωτευμενος!!

merbeind
24-08-09, 17:13
Φιλε μου καλοταξιδο και απο μενα.Το αμαξι ειναι πανεμορφο.Οταν στρωσει το μοτερ και ανεβασεις πανω απο 4000στροφες θα καταλαβεις τι σημαινει 6κυλινδρο οπως καταλαβα και εγω αλλωστε.

fanisk
24-08-09, 19:22
Καλοταξιδο Κωνσταντινε!

BILL VUZAS
30-08-09, 16:23
Παιδιά ηρθε το δικό μου Ζ4,το έχουν στην αλάνα της αντιπροσωπείας.Εντός της εβδομάδος θα το παραλάβω.Παρατήρησα ότι έχει μεγάλο ύψος το αμάξωμα από τους τροχούς,υπάρχει μεγάλο κενό στους θόλους.Έτσι πρέπει να είναι?Αυτά που βλέπω στο δρόμο δείχνουν ποιο χαμηλά.Υπάρχουν μήπως ελαστικοί τάκοι για προστασία κατά την μεταφορά που αφαιρούνται μετά?:scratchch

BILL VUZAS
30-08-09, 17:54
http://img17.imageshack.us/img17/8523/610g.jpg

BILL VUZAS
30-08-09, 18:01
http://img33.imageshack.us/img33/6281/076dqt.jpg

Πατσίκας Βασίλειος
30-08-09, 19:13
καλοταξιδο και πολλα πολλα χιλιομετρα σου ευχομαι!!!!οταν ειχα παει να παραλαβω το μινι μου το αμαχι εδιχνε πιο ψηλο γιατι απλα απο το εργοστασιο ερχονται με καποια στοπ στην αναρτηση και δεν αφηνει το βαρος να πεσει κατω...ετσι μου ειπε ο πωλητησ και ειχε δικιο τελικα..και σε σενα μαλλον μπορει να γινεται το ιδιο...ετσι οπως το βλεπω δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι τοσο ψηλο....

BILL VUZAS
30-08-09, 19:18
καλοταξιδο και πολλα πολλα χιλιομετρα σου ευχομαι!!!!οταν ειχα παει να παραλαβω το μινι μου το αμαχι εδιχνε πιο ψηλο γιατι απλα απο το εργοστασιο ερχονται με καποια στοπ στην αναρτηση και δεν αφηνει το βαρος να πεσει κατω...ετσι μου ειπε ο πωλητησ και ειχε δικιο τελικα..και σε σενα μαλλον μπορει να γινεται το ιδιο...ετσι οπως το βλεπω δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι τοσο ψηλο....

Εγώ πάντως όταν το πρωτοείδα σκέφτηκα.......τι΄διάολο,ακόμη δεν το πήραμε θα τρέχουμε για χαμήλωμα?:smokin:

DimitrisZ4
30-08-09, 19:33
?παιδια γνωριζει κανεις αν και ποτε γινεται συναντηση μελων z4??

υπαρχει κ στο facebook ενα groupaki .... αλλα ψηνομαι κ εγω για τετοια πραγματα....αλλα ειμαστε λιγοι οι τρελοι...χαχαχα:D

Πατσίκας Βασίλειος
30-08-09, 19:36
Εγώ πάντως όταν το πρωτοείδα σκέφτηκα.......τι΄διάολο,ακόμη δεν το πήραμε θα τρέχουμε για χαμήλωμα?:smokin:
Ποιο μοντελο ειναι??το 2,5 η το 3,0????

BILL VUZAS
30-08-09, 19:46
Ποιο μοντελο ειναι??το 2,5 η το 3,0????

Το ¨μικρό¨

Πατσίκας Βασίλειος
30-08-09, 20:09
Το ¨μικρό¨
το καλοκαιρι ειχα επισκεφτει το μοναχο και τη στουτγαρδη οπου και επισκεφθικα τα μουσεια και τα εργοστασια των μερσεωτεσ πορσε και μπε εμ βε..μαλιστα στο μοναχο εξω απο την αντιπροσοπια απεναντι απο το μουσειο και τα κεντρικα γραφεια ειχαν αφιερωσει ενα αρκετα μεγαλο χωρο για τισ νεεσ τεχνολογιες του ζ4.......νεα οροφη,καθισματα με μικρη μεταδοση θερμοτητας και αντανακλασης του ηλιου,κιβωτιο διπλου συμλπεκτη κτλ...το μοναδικο που δε μου αρεσε ηταν οτι το ταμλπο οταν δεν επενδυεται ολο με δερμα εινια λιγο σκληρο στη αφη..κατα τα αλλα το αμαξι ειναι τελειο!!!!!!!!!!!!1

BILL VUZAS
31-08-09, 09:58
Σε επικοινωνία με την αντιπροσωπεία μου είπαν οτι το αυτοκίνητο είναι "ψηλό" γιατί είναι "τακαρισμένο",για να μεταφέρεται με ασφάλεια.:boink:

Πατσίκας Βασίλειος
31-08-09, 10:04
ειδες στο ειχα πει δε γινοταν να ειναι τοσο ψηλο...ποτε θα το παρεις να μας πεις εντυπωσεις????

BILL VUZAS
31-08-09, 10:14
ειδες στο ειχα πει δε γινοταν να ειναι τοσο ψηλο...ποτε θα το παρεις να μας πεις εντυπωσεις????

Σε 6-8 μέρες ..:love:

stef
31-08-09, 11:17
Ένα χαμηλωματάκι το θέλει εδώ που τα λέμε βέβαια...

iparout
01-09-09, 15:31
Καλοτάξιδο.

Παραλαμβάνω το ίδιο ακριβώς αμάξι σε 10-12 μέρεσ, πρώτα ο Θεός..

Συμβουλή.. Άλλαξε ζάντες.. (Ήταν το πρώτο πράγμα που έκανα !) Εντελώς άλλο αυτοκίνητο.. :)

konstantinosz4s23i
01-09-09, 19:24
καλοταξιδο!! και το δικο μου οταν το παρελαβα ηταν ψηλο..οταν πατηθει και μετα τα πρωτα χιλιομετρα θα πεσει πολυ..απο το δικο μου που βλεπω σιγουρα δεν χρειαζεται αλλο χαμηλωμα..αναλογα με τα γουστα του καθενος..η ΒΜς μολις εβγαλε performance καταλογο για σειρες 1 ,3..και μερικα accesories για z4..γνωριζει κανεις ποτε και αν θα βγουν performance πραγματα για ζ4?? εχει κατι καταπληκτικα 6πιστονα για σειρα 3 και τρομερες ζαντες..γνωριζει ακνεις αν η performance θα προχωρησει και παραπερα?δλδ στο engine bay και γενικα με "αλλα" accesories οπως προγραμματα κτλ???παντως τα 6πιστονα ειναι πανεμορφα και λογικα σε αισθηση πολυ μπροστα!

iparout
01-09-09, 19:47
καλοταξιδο!! και το δικο μου οταν το παρελαβα ηταν ψηλο..οταν πατηθει και μετα τα πρωτα χιλιομετρα θα πεσει πολυ..απο το δικο μου που βλεπω σιγουρα δεν χρειαζεται αλλο χαμηλωμα..αναλογα με τα γουστα του καθενος..η ΒΜς μολις εβγαλε performance καταλογο για σειρες 1 ,3..και μερικα accesories για z4..γνωριζει κανεις ποτε και αν θα βγουν performance πραγματα για ζ4?? εχει κατι καταπληκτικα 6πιστονα για σειρα 3 και τρομερες ζαντες..γνωριζει ακνεις αν η performance θα προχωρησει και παραπερα?δλδ στο engine bay και γενικα με "αλλα" accesories οπως προγραμματα κτλ???παντως τα 6πιστονα ειναι πανεμορφα και λογικα σε αισθηση πολυ μπροστα!

Έχει ήδη accessories για την καινούρια z4, αν και το ελληνικό site δεν έχει ενημερωθεί ακόμη. Τσέκαρε εδώ : http://www.bmw.ca/ca/en/owners/accessories/accessories/content.html

Και ξέρω από πρώτο χέρι όυι μπορείς να τα παραγγείλες σε ελληνική αντιπροσωπεία.. (Οι ζάντες που έβαλα είναι η performance 313).

konstantinosz4s23i
01-09-09, 22:27
πολυ ωραιες ζαντες..19ρες?ποσο πηγαν?με λαστιχα runflat? θα βγουν αλλα accessories οπως εισαγωγες προγραμματα κτλ??συστημα εξατμισης??

iparout
01-09-09, 23:04
πολυ ωραιες ζαντες..19ρες?ποσο πηγαν?με λαστιχα runflat? θα βγουν αλλα accessories οπως εισαγωγες προγραμματα κτλ??συστημα εξατμισης??

19ρια, ναι.. Τιμή ΑΡΚΕΤΑ τσουχτερή.. 4300 euros περίπου, μαζί με τα runflat λάστιχα. Αλλά χαλάλι γιατί, προσωπικά πιστεύω ότι είναι οι καλύτερες ζάντες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.. Περί ορέξεως, βέβαια...

Δεν ξέρω αν θα βγουν κι άλλα προϊόντα performance. Το λινκ που έδωσα παραπάνω έχει αρκετά αξεσουάρ πάντως.

konstantinosz4s23i
01-09-09, 23:43
πραγματικα απιστευτες οι ζαντες φιλε..και η ουσια ειναι οτι μαλλον ειναι παναλαφρες..ετσι λεει τουλαχιστον στο λινκ..οτι ειναι αρκετα κατω το βαρος τους..ποια εκδοση εχεις??2,5si??ειδες διαφορα σε επιταχυνσεις και γενικα σε αποδοση??γιατι κοιταω και γω για ζαντες αλλα να ειναι οσο το δυνατον πιο ελαφριες..

iparout
02-09-09, 00:05
πραγματικα απιστευτες οι ζαντες φιλε..και η ουσια ειναι οτι μαλλον ειναι παναλαφρες..ετσι λεει τουλαχιστον στο λινκ..οτι ειναι αρκετα κατω το βαρος τους..ποια εκδοση εχεις??2,5si??ειδες διαφορα σε επιταχυνσεις και γενικα σε αποδοση??γιατι κοιταω και γω για ζαντες αλλα να ειναι οσο το δυνατον πιο ελαφριες..

δεν έχω παραλάβει ακόμη το αυτοκίνητο, όπως έγραψα και παραπάνω. το περιμένω σε 10-12 μέρες με τις 313 ζάντες, οπότε δεν μπορώ να σου πω διαφορά με τις original.

merbeind
02-09-09, 00:13
Οντως πολυ ομορφες.Σκεφτηκες με αυτα τα λεφτα να βαλεις κατι εμποριου οπως hamann?

konstantinosz4s23i
02-09-09, 00:49
ρωτησα στην schnitzer για τις καινουριεσ που ειναι αλουμινιο-μαγνησιο και μου ειπαν κατι εξωφρενικες τιμες.6000-7000 eurw για τισ 19ρες..νομιζω οτι ειναι πολλα τα λεφτα..καποια στιγμη ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι θα βγει και καταλογος με individual antew gia ζ4..με τιμες που θα παιζουν κοντα στα 4000-5000 eυρω με λαστιχα..για hamman δεν ξερω..παντω αυτες οι performance νομιζω οτι ειναι τελεις..μοιαζουν πολυ με τις amg..

merbeind
02-09-09, 03:27
Δεν ηξερα οτι φτανουν τετοια ποσα.Για πιο οικονομικη λυση ειπα εξωτερικη εταιρεια.Κατι konig ειχα ρωτησει 19αρες στα 2000 μου ειπαν.Οπως και να ειναι παντως bmw μαμα ειναι διαφορετικα.Οτι καλυτερο και ακριβως για το αμαξι σου.Οντως ιδιες με τις AMG ειναι.Ομορφη ζαντα.Με το καλο να ερθει το αμαξι και καλα χιλιομετρα

stef
02-09-09, 11:12
Ειδικά σε καινούριο BMW γνώμη μου, μόνο ζάντες BMW, ούτε hamman ούτε τίποτα άλλο...
Άντε και καμιά BBS εαν ταιριάζει...

arisk
02-09-09, 23:46
http://img33.imageshack.us/img33/6281/076dqt.jpg

Καλορίζικο και καλοτάξιδο...!!
Κάπως έτσι έκανα και εγώ φίλε πριν τρείς μήνες... Πήγαινα έξω απο την αντιπροσωπεία και έβγαζα φώτογραφίες το αμάξι μου...!! Αφου δεν τους το έκλεψα κιόλας... Πάλι καλά να λες...!! :dance:

BILL VUZAS
03-09-09, 09:49
Καλορίζικο και καλοτάξιδο...!!
Κάπως έτσι έκανα και εγώ φίλε πριν τρείς μήνες... Πήγαινα έξω απο την αντιπροσωπεία και έβγαζα φώτογραφίες το αμάξι μου...!! Αφου δεν τους το έκλεψα κιόλας... Πάλι καλά να λες...!! :dance:

Μην βάζεις ιδέες.....τώρα στα γεράματα....:pth:

arisgr
04-09-09, 14:48
Καλησπέρα παιδιά


Μόλις έκλεισα την Ζ4 23 αλλά ετοιμοπαράδωτο υπάρχει μόνο αυτόματο...Αξίζει αυτός ο κινητήρας σε αυτόματο ή να περιμένω το αυτόματο?

Thanks

konstantinosz4s23i
07-09-09, 00:26
μακρια απο αυτοματο..το χειροκινητο εκμεταλλευεται καλυτερα τον κινητηρα, εχει καλυτερες επιδοσεις, καλυτερη αισθηση..το αυτοματο ειναι πιο μακρυ και γενικα πνιγει τον κινητηρα..manual και παλι manual..

JimmyZ4sdrive35i
07-09-09, 05:09
μακρια απο αυτοματο..το χειροκινητο εκμεταλλευεται καλυτερα τον κινητηρα, εχει καλυτερες επιδοσεις, καλυτερη αισθηση..το αυτοματο ειναι πιο μακρυ και γενικα πνιγει τον κινητηρα..manual και παλι manual..


Φιλε Κωνσταντινε αυτο που λες δεν ειναι απολυτα σωστο...νομιζω πως τα 5αρια και τα 6αρια σασμαν της ΒΜW ειναι πιο αργα απ' οτι το αντιστοιχο χειροκινητο,αλλα μην το δενεις και κομπο γιατι οι εντυπωσεις απο το δικο μου ειναι παραπανω απο θετικες.Ειμαι και εγω κατοχος Ζ4 με DCT και ειμαι υπερευχαριστιμενος.Το αυτοματο κιβωτιο σου λυνει τα χερια πραγματικα.Ξεκουραστο στην νορμαλ οδηγηση,ξεκουραστο στην γρηγορη οδηγηση(δεν περνεις τα χερια απο το τιμονι),ιδανικες εκκινησεις με Launch Control.Ημουν και εγω της ιδιας νοοτροπιας,αλλα αλλαξοπιστησα οταν παρελαβα το δικο μου.Νομιζω πως το αυτοματο κιβωτιο ειναι πλεον "must" στα γρηγορα και σπορ αυτοκινητα.Το μονο του αρνητικο οπως το εχω δει μεχρι ωρας ειναι οτι δεν σε βοηθα στα παιχνιδια με την ουρα(drifting).Εκει συμφωνω πως το manual υπερτερει...

merbeind
07-09-09, 09:14
Οταν το συνηθισεις θα δεις οτι θα σε βοηθαει ακομα πιο πολυ με τα παιχνιδια με την ουρα.Μιλαω για τα DCT και SMG.Τα παραδοσιακα αυτοματα ειναι αλλη ιστορια.Ιστορια για παππουδες

arisgr
07-09-09, 10:50
Jimmy το DCT της 35 είναι φοβερό. Το θέμα είναι ότι η 23 δεν έχει αυτόματο με διπλό συμπλέκτη και νομίζω είναι λίγα τα Hp για να μην το χεις manual. Έχεις οδηγήσει το αυτόματο 23?

Επίσης αν παραγγείλω manual θα περιμένω 3 μήνες και θα έχω και τον φόρο ταξινόμησης.

stef
07-09-09, 12:00
Επίσης το steptronic θα το πουλήσεις πιο εύκολα.....
Σίγουρα το manual πάει καλύτερα ειδικά στο 23άρι σε σχέση με το προηγούμενο Si το οποίο είναι πολύ πιο γρήγορο με το νέο!

konstantinosz4s23i
07-09-09, 17:49
πιστευω οτι το 23 και 30 ειναι πολυ καλυτερα με χειροκινητο..εχω διαβασει στο power οτι το αυτοματο εχει μακριεσ σχεσεις και δεν βοηθα στην γρηγορη οδηγηση σε σχεση με το χειροκινητο το οποιο ειναι καταπληκτικο σε αισθηση-κουμπωμα..ειμαι πολυ ευχαριστημενος..αν το επαιρνς ο πατερας μου θα το επαιρνε αυτοματο..ετσι παει..το 35ρι εχει διπλου συμπλεκτη και φυσικα ειναι πολυ καλο..εγω λεω για 23 και 30 που ουσιστικα φοραει steptronic που η bmw το ονομαζει σπορ αυτοματο..που μονο σπορ δεν ειναι..το θεμα ειναι τη χρηση θελεις να κανεις..για μενα το χειροκινητο ειναι μονοδρομος..

stratos
07-09-09, 17:56
Jimmy το DCT της 35 είναι φοβερό. Το θέμα είναι ότι η 23 δεν έχει αυτόματο με διπλό συμπλέκτη και νομίζω είναι λίγα τα Hp για να μην το χεις manual. Έχεις οδηγήσει το αυτόματο 23?

Επίσης αν παραγγείλω manual θα περιμένω 3 μήνες και θα έχω και τον φόρο ταξινόμησης.

Βασικά η έκπτωση του τέλους ταξινόμησης δεν τελειώσε αρχές Αυγούστου?


Προσωπική εμπειρία δεν έχω αλλά ακούω τα καλήτερα λόγια για το DCT (DKG στα γερμανικά) και αυτό επειδή λόγω διπλού συμπλέκτη "αλλάζει με την σκέψη", ενώ το steptronic είναι τάφος αφού έτυχε και έκανα άνοιγμα με άλλο 35άρι και του έφυγα πάνω απο ένα αυτοκίνητο...

Πάντως είμαι fun του χειροκίνητου, "να ανακατεύω την φασολάδα". Μέχρι να δοκιμάσω το DKG όπως μου λένε...

konstantinosz4s23i
07-09-09, 18:47
το dct ειναι παρα πολυ γρηγορο..ετσι τουλαχιστον εχω διαβασει σε εντυπα..αλλα το στεπτρονικ δεν παιζει με τπτ να ειναι πιο γρηγορο απο το μανυαλ..

stef
07-09-09, 19:42
Το DKG είναι αλλού, το έχω οδηγήσει αρκετές φορές και έχω πάθει πλάκα
Απο εκεί και μετά το steptronic υπολείπεται σε σχέση με το manual το οποίο θα το προτιμούσα σε 23άρι ή σε 30άρι....

merbeind
07-09-09, 21:21
Stef απο περιεργεια και μονο ποσο καλυτερο,πιο γρηγορο ειναι απο smg?Φανταζομαι στις αλλαγες δεν κανει το κλασικο γκουπ που ακουγεται απο το κιβωτιο η οχι?

stef
07-09-09, 21:46
Τις αλλαγές απλά δεν τις καταλαβαίνεις καν....
Τίποτα, σαν πολυβόλο πετάει τις ταχύτητες...

arisgr
08-09-09, 08:30
Υπάρχουν αυτοκίνητα που εκτελονίστικαν πριν της 7 αυγ. και αυτά είναι με μειωμένο φόρο

Οπότε μούφα το 23 auto...

Spanti
08-09-09, 10:02
Τις αλλαγές απλά δεν τις καταλαβαίνεις καν....
Τίποτα, σαν πολυβόλο πετάει τις ταχύτητες...

αχχχ τι μου θύμισες τώρα....και κάνει και κάτι σκασίματα πάνω στην αλλαγή...όνειρο...

konstantinosz4s23i
08-09-09, 13:25
αν θελεις να εκμεταλλευτεισ ολη την δυναμη απο το μοτερ παρε μανυαλ..αν θελεις λιγο πιο ηρεμες βολτες, δεν σε νοιαζει να κανεις κατι απολυτο παρε αυτοματο..

arisgr
08-09-09, 13:56
Thnks Κonstantine, δεν με νοιάζει να πηγαίνω τάπα συνέχεια, μόνο δύναμη στις προσπεράσεις να έχει στα ταξίδια.
Είναι πολύ ξεκάθαρη η φάση απλά η τιμή είναι δελεαστική..

Πήγα στην BMW και μόλις είχε ακυρωθεί μία παραγγελία manual. Έδωσα προκαταβολή και όταν πήγα την επόμενη μέρα μου είπαν ότι τελικά το έδωσαν σε αυτόν. ¨εφτιαξαν τον φίλο έμπορο δλδ... μου είπαν ότι δν υπάρχει άλλο με τον παλιό φόρο και να περιμένω 3 μήνεσ.... εεε με τα πολλά αφού έγινε πανικός γιατι έιχα παραγελιοχαρτο και με κρεμάσανε μου "βρήκαν" αμάξι αλλα αυτόματο...

morpheus
08-09-09, 20:46
Έχεις κοιτάξει σε άλλο αντιπρόσωπο...?
Ο καθένας εκτελωνίζει τα δικά του κομμάτια και σχεδόν όλοι είχαν εκμεταλευτεί το ΕΤΤ με μερικές εξτρά παραγγελίες...

Προσωπικά την 23 και την 30 θα τις έπαιρνα μόνο manual.

konstantinosz4s23i
08-09-09, 22:21
εχω μπροστα μου το περιοδικο power το οποιο δοκιμαζει την 23 με το αυτοματο..λεει πολυ καλα λογια για το τιμονι-στριψιμο-δεσιμο και ποιοτητα αυτοκινητου..λεει ομως οτι το αυτοματο πνιγει το μοτερ και λογω των μακριων σχεσεων δεν μπορει να βγαλει ολη την δυμαμη καλα σε σχεση με το μανυαλ που νοιωθεις τα (γκαπ) στις αλλαγες..αυτο τα λεει ολα πιστευω..

BILL VUZAS
09-09-09, 08:24
Στις μετρήσεις των περιοδικών το αυτόματο υστερεί στα 0-100 και στην τελική,αλλά υπερτερεί σε ρεπρίζ (πολύ σημαντικό) και έχει μικρότερη κατανάλωση.Το δικό μας είναι αυτόματο.

konstantinosz4s23i
09-09-09, 13:06
δεν υπαρχει καμια περιπτωση να υπερτερει σε ρεπριζ..μπες στο σιτε της bmw..μαλιστα το steptronic δυναμομετρημενο 0-100 8,1 και σε αλλο περιοδικο 8,2..με τις 18ρες ζαντες..ειναι αισθητα πιο αργο απο το μανυαλ..

stef
09-09-09, 13:12
Ναί είναι ο ίδιος κινητήρας με τον 2.5si της προηγούμενης Ζ4, απλά είναι de-tuned, μάλλον για λόγους Marketing..

Για λόγους ρύπων θες να πεις...
Euro 5 my friend
To Z4 2.5 Si βγάζει 218 και είναι Euro 4...

arisgr
09-09-09, 13:15
8.2 kai manual 6.6?

πολύ μου φαίνεται.. μπορεί να επιταχύνει καλύτερα στην κίνηση από την εκκίνηση.

konstantinosz4s23i
09-09-09, 13:22
και μενα πολυ μου φαινεται αν σκεφτεις οτι το αυτοματο εχει 7,3 αλλα με 17ρες..οι 4 τροχοι και το power σε δικες τους μετρησεις..στο power λεει οτι τα ελαστικα ηταν σε ασχημη κατασταση..ειναι το ιδιο δημοσιαγραφικο μπλε αυτοματο με δερματινα κρεμ..

konstantinosz4s23i
09-09-09, 13:23
τι εννοεις ΄"για λογους ρυπων"?

BILL VUZAS
09-09-09, 13:46
Ας μην αρνούμαστε την εξέλιξη της τεχνολογίας,το χειροκίνητο υπερισχύει στα 0-100 και στην τελική,και το αυτόματο στα υπόλοιπα.Αυτό αναφέρει η BMW,μέχρι να γίνει απευθείας τεστ εγώ θα υποστηρίζω το αυτόματο και κάποιος που έχει χειροκίνητο το αντίθετο.Και για να λέμε την αλήθεια προτιμότερο να έχεις ρεπρίζ σε κυκλοφοριακη ροή παρά απόλυτη επιτάχυνση από τα 0+.:smokin:

BILL VUZAS
09-09-09, 13:53
Κάτι που μου έκανε εντύπωση στους πίνακες χαρακτηριστικών της Ζ4 είναι η μέση κατανάλωση της 23αρας.Την έχουν να καταναλώνει κατά μέσον όρο όσο και η 530!
Τι διάολο,διαφέρει σε κυβικά αλλά το κυριότερο σε βάρος.

konstantinosz4s23i
09-09-09, 13:57
ποια εξελιξη??ποια τεχνολογια??ενα απλο steptronic ειναι που η bmw το ονομασε ξαφνικα σπορ αυτοματο..να πω για το διπλου συμπλεκτη, αυτη ειναι η εξελιξη της τεχνολογιας..ρεπριζ??που το διαβασες αυτο??παρε το 4 τροχοι του αυγουστου που εχει σαν μειον τα ρεπριζ της αυτοματης..
προτιμω μια απολυτη επιταχυνση της ταξεως 1-1,5 sec παρα (0,5 κ αν) σε ρεπριζ..εγινε και το steptronic σπορ αυτοματο..χααχχα ημαρτον..

stef
09-09-09, 13:58
τι εννοεις ΄"για λογους ρυπων"?

Όταν σε ένα αυτοκίνητο μπαίνουν αυσηρότεροι ρύποι βλ. Euro 5 συνήθως μπορεί να βγάζει λιγότερα άλογα απο τον προκάτοχό του...

konstantinosz4s23i
09-09-09, 14:00
αυτα τα 204ps υπαρχει περιπτωση να ειναι μονο ονομαστικα??οπως κανει η audi σε πολλα μοντελα της??
λογω ρυπων και τεκμηριων στην γερμανια?

morpheus
09-09-09, 14:35
Ας μην αρνούμαστε την εξέλιξη της τεχνολογίας,το χειροκίνητο υπερισχύει στα 0-100 και στην τελική,και το αυτόματο στα υπόλοιπα.Αυτό αναφέρει η BMW,μέχρι να γίνει απευθείας τεστ εγώ θα υποστηρίζω το αυτόματο και κάποιος που έχει χειροκίνητο το αντίθετο.Και για να λέμε την αλήθεια προτιμότερο να έχεις ρεπρίζ σε κυκλοφοριακη ροή παρά απόλυτη επιτάχυνση από τα 0+.:smokin:
Που ακριβώς αναφέρει η BMW οτι το αυτόματο υπερτερεί στις ρεπρίζ....?
Και αν το 0-100 δεν λέει και πολλά, η διαφορά στο 0-1000m τα λέει όλα...

Η μοναδική εξέλιξη που μπορεί να δεχθεί το steptronic είναι... η αντικατάσταση του με DCT (ειδικά στις μικρότερες εκδόσεις που το χρειάζονται περισσότερο)...

8.2 kai manual 6.6?
Καλά μην το δένεις και κόμπο το 6.6 για το manual... στην πραγματικότητα είναι αρκετά αισιόδοξο.


ΥΓ: Άσχετο, αλλά μόλίς παρατήρησα οτι η BMW δίνει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή για τις 23/30 (0.34cw) έναντι της 35 (0.35cw)...
Περίεργο, αφού δεν αλλάζει τίποτα στο αμάξωμα πλην της εξάτμισης...

konstantinosz4s23i
09-09-09, 14:46
δεν ειπα πουθενα ουτε ειμαι σιγουρος για 6,6..απλα συγκρινω..απο καπου πρεπει να ξεκινησεις...πιστευω ..τα εξτρα, μεγαλυτερες ζαντες και αυτοματο κιβωτιο χολενουν λιγο τις επιδοσεις..
η Bmw οντως δεν αναφερει πουθενα αν υπερτερει το αυτοματο σε ρεπριζ..

BILL VUZAS
09-09-09, 14:50
ποια εξελιξη??ποια τεχνολογια??ενα απλο steptronic ειναι που η bmw το ονομασε ξαφνικα σπορ αυτοματο..να πω για το διπλου συμπλεκτη, αυτη ειναι η εξελιξη της τεχνολογιας..ρεπριζ??που το διαβασες αυτο??παρε το 4 τροχοι του αυγουστου που εχει σαν μειον τα ρεπριζ της αυτοματης..
προτιμω μια απολυτη επιταχυνση της ταξεως 1-1,5 sec παρα (0,5 κ αν) σε ρεπριζ..εγινε και το steptronic σπορ αυτοματο..χααχχα ημαρτον..

Περί ορέξεως,...
Στους 4τροχούς μιλάει για την μεγάλη.
Και όσο για τις μετρήσεις επικαλούμαι τα γραπτά της BMW.

morpheus
09-09-09, 14:52
konstantinosz4s23i δεν είπα ότι είπες κάτι τέτοιο...

arisgr
09-09-09, 15:24
Bill

Σε πρήζω λίγο τώρα αλλά μπορείς αν καταλάβεις.. γιατί είμαι έτοιμος να το αγοράσω


Όταν το χεις στο σπορ και μπορείς να χειριστείς τα paddles, μπορείς να το φτάσεις στα κόκκινα χωρίς ν αλλάξει μόνο του.

Στην προσπεράσεις όταν κατεβάσεις, κουμπώνει ωραία έτσι ‘ώστε να φεύγει δυνατά ή τις παραρίχνει τι στροφές

cptkoulis
09-09-09, 15:25
ΥΓ: Άσχετο, αλλά μόλίς παρατήρησα οτι η BMW δίνει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή για τις 23/30 (0.34cw) έναντι της 35 (0.35cw)...
Περίεργο, αφού δεν αλλάζει τίποτα στο αμάξωμα πλην της εξάτμισης...


Μηπως,λεω μηπως,εχει να κανει με τους αεραγωγους στον προφυλακτηρα ?

BILL VUZAS
09-09-09, 15:31
Bill

Σε πρήζω λίγο τώρα αλλά μπορείς αν καταλάβεις.. γιατί είμαι έτοιμος να το αγοράσω


Όταν το χεις στο σπορ και μπορείς να χειριστείς τα paddles, μπορείς να το φτάσεις στα κόκκινα χωρίς ν αλλάξει μόνο του.

Στην προσπεράσεις όταν κατεβάσεις, κουμπώνει ωραία έτσι ‘ώστε να φεύγει δυνατά ή τις παραρίχνει τι στροφές

Ακόμη δεν το έχω και δεν μπορώ να βοηθήσω,το αργότερο 16 του μηνός θα έχω άποψη.Νομίζω ότι το κάνεις επιλέγοντας το σπορ+,εκεί οι αλλαγές γίνονται κοντα στα κόκκινα όταν βυθίζεις απότομα το γκάζι...και πάλι δεν είμαι σίγουρος.

morpheus
09-09-09, 15:58
Μηπως,λεω μηπως,εχει να κανει με τους αεραγωγους στον προφυλακτηρα ?
Δύσκολο, αφού είναι ακριβώς οι ίδιοι... όπως ίδια είναι και η συνολική μετωπική τους επιφάνεια (1.96 m2)...

merbeind
10-09-09, 17:51
Μπορει να ειναι πιο βαρυ το μοτερ,να καθεται πιο πολυ η μουρη,να βρισκει μεγαλυτερη επιφανεια αντιστασης και να αυξανεται ο συντελεστης κατα 0,01.....
Οσο για το αυτοματο δεν υπαρχει περιπτωση να εχει καλυτερες ρεπριζ απο το manual.To διπλου συμπλεκτη πρεπει να ειναι ολα τα λεφτα.Θα μπορουσανε τουλαχιστον στα μικροτερα μοντελα να υπαρχει και μια επιλογη smg...

stratos
10-09-09, 18:00
Πάντως με το δικό μου τις έφαγε ένα άλλο 335 με steptronic, και όλοι λένε πως είναι ψέματα γιατί το steptronic έχει κοντήτερο βήμα διαφορικού απο το manual. Το DKG πάντως είναι άλλη ιστορία...

BILL VUZAS
11-09-09, 09:58
Σχετικά με τον συντελεστή οπισθέλκουσας το μεγάλο έχει στην βασική του έκδοση,εκτός απο το βάρος που δεν μπαιζει ρόλο,διαφορετικούς τροχούς πίσω και μεγαλύτερα δισκόφρενα.Πιθανόν οι φαρδύτεροι πισινοί τροχοί και λιγότερο τα μεγαλύτερα δισκόφρενα να δημιουργούν αυτήν την διαφορά.
Για το ότι το αυτόματο είναι γενικώς αργότερο έχεται δίκιο,δεν είχα δει καλά,έβλεπα τις επιδόσεις του 35.:smashtard

stef
11-09-09, 13:16
Πάντως με το δικό μου τις έφαγε ένα άλλο 335 με steptronic, και όλοι λένε πως είναι ψέματα γιατί το steptronic έχει κοντήτερο βήμα διαφορικού απο το manual. Το DKG πάντως είναι άλλη ιστορία...


Το σημαντικό είναι να ανοίξεις με 335 DKG.... :dblthumb2

BILL VUZAS
19-09-09, 19:34
Φίλε μου konstantinosz4s23i,σαν παλιός κάτοχος της νέας Ζ4 μήπως μπορείς να μας πεις τι καίει η 23αρα?

konstantinosz4s23i
25-09-09, 05:19
φιλε, μου φαινεται οτι καιει αρκετα..ειδικα αν το πατας καει πολυ θα ελεγα..μεση καταναλωση κυμαινεται γυρω στα 10 λιτρα ανα 100..το θεμα ειναι οτι μολις πατας το γκαζι εκτοξευεται..και στην αρχη που το εστρωνα και επαιζα μεχρι 3000-3500 στροφες και ταξιδακι με 110 εκαιγε..οταν εχεις το νορμαλ προγραμμα και αλλαζεις ταχυτητα εκει που σου λεει τοτε τα πραγματα ειναι καλυτερα..και ειδικα μεσα στην πολη 1η 2ρα ανεβαινει η καταναλωση..

BILL VUZAS
25-09-09, 16:48
φιλε, μου φαινεται οτι καιει αρκετα..ειδικα αν το πατας καει πολυ θα ελεγα..μεση καταναλωση κυμαινεται γυρω στα 10 λιτρα ανα 100..το θεμα ειναι οτι μολις πατας το γκαζι εκτοξευεται..και στην αρχη που το εστρωνα και επαιζα μεχρι 3000-3500 στροφες και ταξιδακι με 110 εκαιγε..οταν εχεις το νορμαλ προγραμμα και αλλαζεις ταχυτητα εκει που σου λεει τοτε τα πραγματα ειναι καλυτερα..και ειδικα μεσα στην πολη 1η 2ρα ανεβαινει η καταναλωση..

Εάν με καθημερινή χρήση είναι στα 10.....μου φαίνεται λογικό.Αν το πατάς βέβαια τότε που πάει?15?18?..

BILL VUZAS
25-09-09, 16:58
Και μια και μιλάμε για βελτίωση να σας πω για προστατευτική βελτίωση.Μου είπαν για ένα φιλμ διαφανές που κολάει επάνω στο αυτοκίνητο και προστατεύει απο ελαφρά κτυπήματα,ειδικά για το μπροστινό μέρος που τα πετραδάκια καταστρέφουν το χρώμα.Σκέπτομαι με την παραλαβή της Ζ4 να πάω απ'ευθείας για τοποθέτηση αυτό του φιλμ στην μετώπη του αυτοκινήτου.

TAZ118!
25-09-09, 18:12
Που ακριβώς αναφέρει η BMW οτι το αυτόματο υπερτερεί στις ρεπρίζ....?
Και αν το 0-100 δεν λέει και πολλά, η διαφορά στο 0-1000m τα λέει όλα...

Η μοναδική εξέλιξη που μπορεί να δεχθεί το steptronic είναι... η αντικατάσταση του με DCT (ειδικά στις μικρότερες εκδόσεις που το χρειάζονται περισσότερο)...


Καλά μην το δένεις και κόμπο το 6.6 για το manual... στην πραγματικότητα είναι αρκετά αισιόδοξο.


ΥΓ: Άσχετο, αλλά μόλίς παρατήρησα οτι η BMW δίνει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή για τις 23/30 (0.34cw) έναντι της 35 (0.35cw)...
Περίεργο, αφού δεν αλλάζει τίποτα στο αμάξωμα πλην της εξάτμισης...


Για αυτο ευθυνονται περισσοτερο τα φαρδυτερα λαστιχα της 35i.
Π.Χ. Η 4κυλινδρες Ε36 ειχαν συντελεστη 0.29 ενω οι 6κυλινδρες 0.32 λογω των φαρδυτερων ελαστικων....

BILL VUZAS
29-09-09, 18:33
Χθες με την παραλαβή του Ζ4 απ'ευθείας για πέρασμα του προστατευτικής μεμβράνης στην μετώπη του αυτοκινήτου.Θεωρώ ότι είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει κανείς για να προστατεύσει το αυτοκίνητο απο τα πετραδάκια.Δυσκολεύτηκαν αρκετά τα παιδιά λόγω της απότομης καμπύλης του καπώ,αλλά τελικα το αποτέλεσμα ήταν τέλειο.Το αυτόματο σασμάν καταπληκτικό,το μοτέρ απόλαυση.Πολύ άγχος αρχικά στην οδήγησή του διότι δεν έχω ξανακαβαλήσει αυτόματο,γρήγορα όμως το συνήθησα,τέλειο!:love:

konstantinosz4s23i
04-10-09, 18:05
αυτα ειναι!!!καλοριζικο καλοταξιδο φιλε βασιλη!!!

BILL VUZAS
05-10-09, 11:30
Έκανα και μια "βελτίωση" οπτική στο μωρό.Έβαλα μεμβράνες Νο2 στα τζάμια.Παρ'ολο που ήμουν αρνητικός στη αρχή το αυτοκίνητο δείχνει ποιο όμορφο,άσπρο γαρ.Επί πλέον οι μεμβράνες κόβουν αρκετό ήλιο.Θέλω να πω ότι σχετικά με τις ζάντες που φοράει το αυτοκίνητο στην αρχή,πριν το παραλάβουμε,σκεπτόμουν για αλλαγή με μεγαλύτερες 19 ιντζών.Με την παραλαβή όμως του αυτοκινήτου και οδηγώντας το στους Ελληνικούς κ@λ@δρομους τα ξέχασα όλα.Το αυτοκίνητο είναι σφικτό,αρκετα σφικτό για την ποιότητα των δρόμων μας,οπότε μία αλλαγή με μεγαλύτερες ζάντες θα το έκανε ακόμα σφικτότερο.Κάποιος που είχε 17 και έβαλε 19 ας μας πει εντυπώσεις,σκλύρηνε ακόμη περισσότερο το αυτοκίνητο?
Για μένα το θέμα είναι να μπορούμε να το κυκλοφορούμε με μια σχετική άνεση και όχι να μας πέσουνε τα νεφρά!:p:

fanisk
05-10-09, 11:35
Καλοταξιδο Bill! Ανεβασε καμια φωτο να το δουμε με τις μεμβρανες!

BILL VUZAS
05-10-09, 11:41
Και μια φώτο..http://img121.imageshack.us/img121/2938/4001q.jpg

fanisk
05-10-09, 11:44
Βαλε κοντη κεραια..!

BILL VUZAS
05-10-09, 11:46
Και άλλη..http://img121.imageshack.us/img121/5512/4002a.jpg

BILL VUZAS
05-10-09, 11:49
Βαλε κοντη κεραια..!

Θα βάλω....πρέπει.

fanisk
05-10-09, 11:50
Θα βάλω....πρέπει.

Επισης, debadge το "Ζ4" και το πλαισιο του Τρικαλιωτη.:bigthumb:

stef
05-10-09, 12:01
Χρυσή τομή είναι οι 18άρες...

yodas
05-10-09, 12:10
Bill ωραίες οι μεμβράνες. Μου κάνεις μια χάρη να το βγάλεις με την οροφή ανοικτή και τα τζάμια σηκωμένα;
Είχα πάντα την εντύπωση ότι σε αυτή την κατάσταση δείχνουν λίγο άσχημες οι μεμβράνες σε cabrio αμάξι. Οπότε αν μπορείς λύσε μου την απορία pls.

BILL VUZAS
05-10-09, 12:42
Bill ωραίες οι μεμβράνες. Μου κάνεις μια χάρη να το βγάλεις με την οροφή ανοικτή και τα τζάμια σηκωμένα;
Είχα πάντα την εντύπωση ότι σε αυτή την κατάσταση δείχνουν λίγο άσχημες οι μεμβράνες σε cabrio αμάξι. Οπότε αν μπορείς λύσε μου την απορία pls.

Αύριο θα το βγάλω φώτο και ανοικτό,για να το μελετήσουμε.Η αλήθεια είναι ότι δεν ενοχλεί στην χρήση του αυτοκινήτου.Ξεχνάς ότι έχουν κάτι τα τζάμια.Απο ότι μου είπε το κατάστημα τοποθέτησης η συγκεκριμένη μεμβράνη δεν περνάει ΚΤΕΟ.Υπάρχει η προηγούμενη κατά σειρά μεμβράνη,ανοικτότερη,που περνάει ΚΤΕΟ.Υπάρχουν και σκουρότερες από αυτήν που έβαλα.:smokin:

fanisk
05-10-09, 12:46
Αύριο θα το βγάλω φώτο και ανοικτό,για να το μελετήσουμε.Η αλήθεια είναι ότι δεν ενοχλεί στην χρήση του αυτοκινήτου.Ξεχνάς ότι έχουν κάτι τα τζάμια.Απο ότι μου είπε το κατάστημα τοποθέτησης η συγκεκριμένη μεμβράνη δεν περνάει ΚΤΕΟ.Υπάρχει η προηγούμενη κατά σειρά μεμβράνη,ανοικτότερη,που περνάει ΚΤΕΟ.Υπάρχουν και σκουρότερες από αυτήν που έβαλα.:smokin:

Με τις Llumar Alu Light περασα κανονικα ΚΤΕΟ χωρις λαδωματα και μουρμουρες.(υποτιθεται οτι δεν περναει λογω % διαπερατοτητας αν θυμαμαι καλα).

Η πιο σκουρα απο αυτη που εβαλες ειναι πιο πριβε, αλλα σιγουρα θα εχεις προβλημα με την ορατοτητα το βραδυ! Και αυτη που εχεις τωρα ειναι μια χαρα, καλυτερη απο τα διαφανα μαμα τζαμια..

konstantinosz4s23i
05-10-09, 13:03
Και άλλη..http://img121.imageshack.us/img121/5512/4002a.jpg

no2 illumar??Την ιδια μεμβρανη φοραμε..!πολυ καλο!:bananasmi

BILL VUZAS
05-10-09, 13:12
Με τις Llumar Alu Light περασα κανονικα ΚΤΕΟ χωρις λαδωματα και μουρμουρες.(υποτιθεται οτι δεν περναει λογω % διαπερατοτητας αν θυμαμαι καλα).

Η πιο σκουρα απο αυτη που εβαλες ειναι πιο πριβε, αλλα σιγουρα θα εχεις προβλημα με την ορατοτητα το βραδυ! Και αυτη που εχεις τωρα ειναι μια χαρα, καλυτερη απο τα διαφανα μαμα τζαμια..

Με τα ΚΤΕΟ δεν έχωμεν ουδένα πρόβλημα,έχωμεν χονδρόν κονέ,διότι ως γνωστον τα διαφημίζωμεν!!!!!:drive2:

morpheus
05-10-09, 23:25
Επισης, debadge το "Ζ4" και το πλαισιο του Τρικαλιωτη.:bigthumb:
Όπως επίσης και το πλαϊνό "εσντράιβεικοσιτρίαάι"...
Καλοτάξιδη να είναι, κούκλα! :bigthumb:

E36 RULES!!
06-10-09, 00:16
Με'γεια το φιμε! Ελαφρουλι ειναι...

BILL VUZAS
06-10-09, 09:54
Φώτο και ξεσκέπαστη με τα μαφιόζικα τζάμια...http://img44.imageshack.us/img44/1188/4001l.jpg

yodas
06-10-09, 10:35
Δεν δείχνει άσχημο. Θα προχωρήσω μάλλον και εγώ σε μεμβράνες διότι το καλοκαίρι λιώσαμε. Thanx Bill.

giannis 116
06-10-09, 10:41
Απ το εργοστασιο εβγαινε με φιμε τζαμια ωστε να το παραγγειλεις ετσι τ αμαξι και να μη βαζεις μεμβρανες after?...

BILL VUZAS
06-10-09, 10:46
Απ το εργοστασιο εβγαινε με φιμε τζαμια ωστε να το παραγγειλεις ετσι τ αμαξι και να μη βαζεις μεμβρανες after?...

Δεν ξέρω αν έχεις αυτήν την δυνατότητα.

Christos 330i ///M
06-10-09, 11:06
Δεν δείχνει άσχημο. Θα προχωρήσω μάλλον και εγώ σε μεμβράνες διότι το καλοκαίρι λιώσαμε. Thanx Bill.

Μια φορα να με ακουγες . . .

Μια........................................

yodas
06-10-09, 12:07
Μια φορα να με ακουγες . . .

Μια........................................

Τώρα θα σου λεγα αλλά....μην το κάνουμε Μαραντόνα το forum

arisk
07-10-09, 08:47
Απ το εργοστασιο εβγαινε με φιμε τζαμια ωστε να το παραγγειλεις ετσι τ αμαξι και να μη βαζεις μεμβρανες after?...

Δυστυχώς όχι... :confused:

giannis 116
07-10-09, 10:36
Προφανως γιατι ειναι roadster με μονο 2 τζαμια οδηγου-συνοδηγου και δε βαζουν λογω νομοθεσιων φιμε απ το εργοστασιο σε αντιθεση με αλλα αμαξωματα αλλων σειρων (κουπε, hatch κλπ) που βαζουν μονο στα πισω τζαμια, σωστα;..