Επιστροφή στο Forum : Μπλοκε 318is
Γιωργος is1,9
14-08-09, 17:46
Καλησπερα εχω ενα 318is 1900cc μετατροπη απο 316 εχω το εξεις προβλημα οταν παω να ξεκηνησω γρηγορα μου διαφορικαρει με αποτελεσμα το αμαξι να σπινιαρει ο ενας τροχος και να μην φευγει οπως θα ηθελα!!! θελω να βαλω μπλοκε φιαφορικο αλλα δεν ξερω τι παιζει με το βημα για να μην μου κοψει! με ενδιαφερει ποιο πολυ να ειναι κοντο παρα μακρυ και να κρεμαει! αν παιζει ρολο τα πισω ακρα τα φοραω απο 318is. αν ξερει καποιος ας μου πει γιατι θελω να το βαλω!!!!
Βρες μπλοκε με βημα 4,25 και θα εισαι και ενα τι πιο "κοντος" απο οτι εισαι τωρα..... Λογικα τωρα πρεπει να φορας βημα 3,38 αν το αμαξι σου ηταν 1600αρη Μ43 ;)
Επεισης υπαρχει και μπλοκε με βημα 3,38 που μπορει να βρεις......
Βασικα η επιλογη ειναι δικη σου.....αναλογα τι θα βρεις....
Γιωργος is1,9
14-08-09, 18:10
σε εφχαριστω για την βοηθεια Μ40 μοτερ ειχα αν παιζει ρολο! ο αξονας τεριαζει κουτι? με το 4,25 θα κοντινει πολυ λες? δεν το τελικιαζω ποτε το αυτοκινητο απλα θελω να στροφαρει ευκολα το αν μου μικρηνει λιγο η τελικη δεν εχω πλοβλημα!
OK ....τοτε το ιδανικο βημα ειναι το 4,25 ;)
To 4,25 ειναι πολυυυυυυυυυυυυυ κοντο για Ε36.Επισης ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν βγαινει διαφορικο με τετοιο βημα για Ε36.Με 3,45 θα εισαι μια χαρα.
To 4,25 ειναι πολυυυυυυυυυυυυυ κοντο για Ε36.Επισης ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν βγαινει διαφορικο με τετοιο βημα για Ε36.Με 3,45 θα εισαι μια χαρα.
Σε ευχαριστω που με διορθωσες....... σωστα ειπες 3,45 χρειαζεται..... Μαλλον τα μπερδεξα λιγακι...:D
Γιωργος is1,9
15-08-09, 08:42
παιδια σας ευχαριστω πολυ ενταξει τοτε ξεκιναω να ψαχνω για 3,45!!! και κατι τελευταιο αυτο φενετε πανω στο φιαφορικο(το αν ειναι 3,45) και το αν ειναι μπλοκε? γραφει κατι?
Αν δε κάνω λάθος θα γράφει S3,45
Γιωργος is1,9
15-08-09, 14:14
να φανταστω το s σημενει μπλοκε?
Γιωργος is1,9
15-08-09, 14:31
ξερει κανεις ποσο τις εκατο ειναι μπλοκε αυτα της bmw????
ξερει κανεις ποσο τις εκατο ειναι μπλοκε αυτα της bmw????
Tα "μαμα" ειναι 25% ;)
ξερει κανεις ποσο τις εκατο ειναι μπλοκε αυτα της bmw????
ειναι 25 και μπορεις να το κανεις και 40 περιπου πατενταριστο βεβαια..
εγω εβαλα 3,15 απο μαμα 318is αμερικανικων προδιαγραφων.
αυτο πιστευω οτι ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις και οικονομικο.
παιδια αυτο το θρεντ ηθελα να το ανοιξω και εω γιατι θελω να βαλω οποσδηποτε μπλοκε. Εχω Μ42 με κοντο σαζμαν,θελω να βαλω το μαμα της BMW 25%. μου προτιναν απο το φορουμ να βαλω ανακατασκευασκενο ωστε να εχω καινουργιους δισκους. δεν μπορω να δωσω παρα πολλα χρηματα, ειχα βρει απο ebay αλλα τωρα δεν υπαρχει πια.... για πειτε βρε παιδια που μπορουμε να βρουμε ενα να μην κοβει πανω στο καλο.....?
τι εννοεις εχεις κοντο σασμαν?
αν βρεις ανακατασκευασμενο πως θα το καταλαβεις οτι ειναι ανακατασκευασμενο?
και αν ειναι ανακατασκευασμενο επειδη το ελιωσε ο προηγουμενος?εσυ το θες?
κανεις δε μπορει να δοσει πολλα χρηματα για ενα διαφορικο αλλα τι εννοεις?δε δινεις πανω απο 150 ευρω ή πανω απο 500?
ενας γνωστος εχει με βημα 3.38 απο Μ43,Μ44.αν θες τον ρωταω
αυτο που ελεγα απο ebay δεν προλαβα να το δω καλα καλα γιατι το πηρανε. δινανε μονο το εσωτερικο του διαφορικου με καινουργιους δισκους, οχι ολο το κουτι.... ο προηγουμενος κατοχος του εχει βαλει πιο κοντο κιβωτιο, οποτε ψαχνω μια λυση που δεν θα με κοντινει η μακρινει. του φιλου σου μου κανει και αν ναι ποσο το δινει και σε τι κατασταση ειναι?
παντως επειδη προτεραιοτητα εχει ο Γιωργος που ανοιξε το θρεντ, μην εξιδικευτουμε στην δικη μου περιπτωση.
θα ηθελα μην υπερβω τα 400Ε μαζι με εγκατααστασεις και μεταφορες(ειμαι κρητη- σπουδαζω), αλλα πιο πολυ με νοιαζει να εχω διαφορικο σε καλη κατασταση που θα αντεξει στον χρονο.
Υ.Γ. του φιλου σου ειναι δισκατο, γιατι μαλλον το μαμα του ις θελω να βαλω.
Υ.Γ.2 ευχαριστω πολυ
παιδια μολις πηγα βολα με Ε30 2.0 6cyl.
ενα εχω να πω...:
ΘΕΛΩ ΜΠΛΟΚΕ ΤΩΡΑ.....!!!!
με ποιο πηγες βολτα ρε geo..???
δεν ξερω ρε το νικναμε, του Δημητρη τον λενε...
Αντε καλο μοου φορουμ βοηθησε μας να μπουμε στον ''στραβο'' τον δρομο....
kritikossss
09-12-09, 02:43
σορρυ για τα ελληνικα μου. εχω ενα 320 ε30 και του βαζω αυριο ενα μπλοκε 4,44. ετσι ιπε ο μηχανικος μου, τι λετε θα δω διαφορα? διαφωτιστε με!!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE71&mospid=47426&btnr=33_1089&hg=33&fg=15 .....προφανώς έχει να κάνει με το μπλοκέ 25% που μπορούσε να έχει το is. Αλλά τί ακριβώς είναι αυτό;;;
Μάλλον αφελής ερώτηση....αλλά δεν νομίζω ότι βάζοντας αυτό στο διαφορικό σου γίνεται μπλοκέ έτσι;;;
Aυτο ειναι το μπλοκε,αλλα παρ'ότι ειναι κοστολογημενο,δεν νομιζω ότι υπαρχει σαν ανταλλακτικο
Ακόμη και αν υπάρχει,σε συμφερει σε αυτό το κόστος να βάλεις Quaife
Δλδ φίλε tsili αυτό μπαίνει στο ήδη υπάρχον διαφορικό μου και γίνεται μπλοκέ;;;
Stunt Mike
01-05-13, 01:10
Ακριβως!Βγαζεις το ελευθερο γκρουπ σου και βαζεις αυτο και γινεται μπλοκε.....Περαν του γεγονοτος ομως οτι εχει παψει η διαθεση του στην αγορα ως καινουριο,η τιμη του ειναι παραπλησια με τα καλυτερα γραναζωτα και δισκατα αφτερμαρκετ μπλοκε της αγορας!!!Ποιος ο λογος να δωσει καποιος τοσα λεφτα για κατι τοσο παρωχημενο και υπερτιμολογημενο λογω αντιπροσωπειας??
Κατ' αρχάς να πω ότι προφανώς και δεν σκέφτομαι την αγορά του όπως ούτε και κανενός άλλου καινούργιου καθότι δεν έχω τη δυνατότητα....παρά μόνο τη θέληση!
Πιο πολύ για λόγους "περιέργιας" ρωτάω.
Να σημειώσω πως η αντιπροσωπεία είπε ότι είναι διαθέσιμο μέσω παραγγελίας φυσικά στην τιμή των 690+ΦΠΑ!!!
Συγνωμη που δεν απαντησα εγκαιρως...
Ισχυει οτι σου ειπε ο Stuntmike,που ξερει το θεμα καλυτερα απο εμενα
Εντυπωσιακο παντως,που το εχουν σαν ανταλλακτικο,νομιζα οτι το κατηργησαν!
Stunt Mike
01-05-13, 23:27
Εμενα μου κανει εντυπωση που σου ειπαν οτι υπαρχει διαθεσιμοτητα!!!Προσφατα ουτε δισκακια επισκευης δεν ειχαν!
Τι να σου οω...έτσι είπε το παιδί που μίλησα στα ανταλλακτικά. Μπορεί κ να μην ισχύει.
Μήτσο για μένα έχεις δύο δρόμους σχετικά με το μπλοκέ:
α) Αν σκέφτεσαι να κρατήσεις λίγα χρόνια το 36άρι, βάλε ένα μεταχειρισμένο μαμά με ένα 300άρι και είσαι κομπλέ
β) Αν σκέφτεσαι να το κρατήσεις χρόνια (και σε παίρνει οικονομικά) παίξε μπάλα με ένα quaife. Η διαφορά του με το μαμά είναι όσο του M16 από το G3! :peepwall:
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.