PDA

Επιστροφή στο Forum : Υπερκυβισμος 316 ti


xristos7
15-08-09, 02:43
Παιδες το μοτερ που φοραει το αυτοκινητο μου ειναι 1800 cc με κωδικο N42B18 και πιστευω οτι εχει το ιδιο μπλοκ με το διλιτρο Ν42Β20. Αυτο που με ενδιαφερει ειναι αν μπορει να γινει υπερκυβισμος του δικου μου σε διλιτρο φορωντας το στροφαλο και τις μπιελες του διλιτρου.
Γεια πειτε γνωμες οι πιο εμπειροι.

Kostas Christ
15-08-09, 03:28
δε νομιζω να γινεται κατι τετοιο, δεν εχω ακουσει τουλαχιστον γι αυτο το μοτερ κατι αντιστοιχο,

παντως με τα εξοδα που θεωρητικα θα εκανες αν εκανες υπερκυβισμο θα μπορουσες να βαλεις ενα εξαλυλινδρο,

m-power_01
15-08-09, 04:54
http://bmwfans.info/parts/catalog/
εδω φιλε μου μπορεις να δεις αν εχετε ιδιο μπλοκ που νομιζω οτι εχετε...(ειναι περιεργη η ωρα για να το ψαξω εγω) ,ελενξε και εκκεντροφορους ,βαλβιδες.
Αλλα το κοστος για ενα τετοιο μοτερ δεν πρεπει να ξεπερναει το 2000αρο...γιατι να μην το παρεις ετοιμο???
εκτος αν δεν θες να το δηλωσεις...

xristos7
15-08-09, 15:27
Απο οτι ειδα στο site που ανεφερες εχουν σχεδον τα παντα κοινα εκτος απο μπιελες, στροφαλο και την πολλαπλη εισαγωγης (intake manifold). Kατα τα αλλα εκκεντροφοροι, πιστονια και μοναδα διαχειρησης valvetronic εχουν τους ιδιους κωδικους.
Ευχαριστω και για τις αμεσες απαντησεις!

m-power_01
15-08-09, 15:44
Δεν κανει τιποτα! τι σκοπευεις να κανεις?

xristos7
15-08-09, 15:52
Να βρω μεταχειρισμενο διλιτρο μοτερ για να του παρω στοφαλο, μπιελες και πιθανον εναν αξονα επειδη ο δικος μου κανει ενα τακ τακ, ή στην αναγκη να αγορασω ολοκληρο το μοτερ και να κανω το δικο μου διλιτρο αλλα χωρις να αλλαξω τον αριθμο του μοτερ που αναγραφει η αδεια.

m-power_01
15-08-09, 16:08
Πιθανον να βρεις μπιελες στροφαλο...μιας και κατι εχει παρει τ'αυτι μου για ραγισμενα καπακια σε καποια τετοια μοτερ!!!
Καλο ψαξιμο

kostas e46
15-08-09, 22:02
Φιλε τα μοτερ αυτα ειναι προβληματικα εγω λεω να μη το πειραξεις καλητερα να παρεις ετοιμο 2-λιτρο και θα σου βγει και ποιο οικονομικο.

propeller
17-08-09, 22:41
λοιπον μια που εχω το ιδιο μοτερ, εχω μπει κ εγω στο κλιμα
εχουν ιδια μοναδα διαχειρισης, αλλα δεν ξερω αν κ η χαρτογραφηση ειναι η ιδια

το κοστος ειναι χαμηλοτερο απο αγορα μεγαλυτερου μοτερ

το εχω κανει σε παλιοτερο αμαξι που ειχα με απολυτη επιτυχια και ΧΩΡΙΣ να πειραξω εγκεφαλο

xristos7
19-08-09, 06:16
Φιλε μου ηθελα να σε ρωτησω οταν λες οτι το ειχες κανει σε παλιοτερο αμαξι και χωρις να πειραξεις τον εγκεφαλο με επιτυχια αναφαιρεσε στο 1800cc μοτερ του compact?
Αν ναι ειχες παρατηρησει καποια αξιολογη διαφορα στη δυναμη?

propeller
25-08-09, 14:40
Φιλε μου ηθελα να σε ρωτησω οταν λες οτι το ειχες κανει σε παλιοτερο αμαξι και χωρις να πειραξεις τον εγκεφαλο με επιτυχια αναφαιρεσε στο 1800cc μοτερ του compact?
Αν ναι ειχες παρατηρησει καποια αξιολογη διαφορα στη δυναμη?

οχι καμια σχεση με bmw
σε ενα golf το ειχα κανει

xristos7
26-08-09, 04:06
Ενδεικτικα αναφερω οτι ρωτησα στο μαστορα μου και μου ειπε οτι συνολικα θα κοστισει κανα 2000 ευρω. Μου ειπε οτι θα χρειαστω και ρεκτιφιε.

m-power_01
26-08-09, 10:16
Ενδεικτικα αναφερω οτι ρωτησα στο μαστορα μου και μου ειπε οτι συνολικα θα κοστισει κανα 2000 ευρω. Μου ειπε οτι θα χρειαστω και ρεκτιφιε.

Αν δεις στις αγγελειες πωλειται τετοιο μοτερ μαζι με εγκεφαλο και πλεξουδα 1500 ευρω.