PDA

Επιστροφή στο Forum : alpha-n τι ειναι ???????


ΔημητρηςΜ3
18-08-09, 14:22
επειδη εδω και καιρο στελνω μνμ τα και μια λογικη απαντηση
δεν εχω παρει ακομα ακομα μερικοι δεν εχουν απαντηση ισως να μη θελουν λεω εγω!
εχω το κουτι replica csl δεν μπορω να το βαλω γιατι δεν εχω απαντησεις!
εχω ψαξει για post με alpha -n αλλα ολα καταληγουν στου Βαγγελη το post για την βελτιωση του Μ3
αλλα κανεις δε λεει που μπορουμε να το βρουμε!!!
τι κανουμε βαζουμε και 2 aftermarket εγκεφαλο η κανουμε επαναπρογραμματισμω το δικο μας?? βαζοντας απο csl
:bowdown::bowdown::bowdown:

E36 RULES!!
18-08-09, 18:08
Aπ'ότι έχω καταλάβει καταργεί τον MAF...

http://www.bayareamotorsport.com/alphan.html

ΔημητρηςΜ3
19-08-09, 01:22
το εχω διαβασει και αυτο!!!!!!!!!!!!!!

ΔημητρηςΜ3
19-08-09, 16:03
:scratchch:scratchch:scratchch

κανεις δε ξερει βρε παιδες?

shido
19-08-09, 16:05
Δενβαζεις παραλληλο εγκεφαλο ουτε εγκεφαλο απο csl
Πας σε καποιον βελτιωτη - προγραματιστη και μετατρεπει το πργραμμα του εγκεφαλου σου σε alpha-n (επαναπρογραματιζει) ωστε να δουλεψει χωρις μαφ.

ΔημητρηςΜ3
19-08-09, 18:04
ok! ευχαριστω φιλε shido!!

m-power_01
21-08-09, 02:07
Ολες οι Ecu ανεξαρτητα απο το ποσο πολυπλοκες ή απλοικες μπορει να ΄ναι εχουν σαν βασικο σκοπο τους να ρυθμιζουν τον ψεκασμο και την αναφλεξη.Λαμβανοντας λοιπον μια σειρα ''σηματων'' απο τους διαφορους αισθητηρες (θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου, θεσεως στροφαλου, θεσεως εκκεντροφορων, λ , και του μετρητη ροης αερα -MAF-) προσπαθει να ''καταλαβει'' σε τι συνθηκες δουλευει εκεινη την στιγμη...αν ειναι ρολαριστο στον αυτοκινητοδρομο ή αν ζοριζεται σε καποια ανηφορικη διαδρομη, τι πυκνοτητα εχει ο αερας κτλ...και αναλογως στελνει τα δικα του σηματα για την προπορεια αναφλεξης (αβανς) και για την διαρκεια ψεκασμου (πλατος παλμου) ,καθως και την εναρξη του.
Οι δυο βασικες παραμετροι που λαμβανει υποψιν του ο εγκεφαλος για να δωσει καυσιμο και σπινθηρα ειναι οι στροφες λειτουργιας(engine rpm) και το φορτιο (engine load).Οι στροφες λειτουργιας προκυπτουν ευκολα απο τον αισθητηρα στροφαλου (crank sensor).Αλλα το φορτιο του κινητηρα ειναι λιγο πιο πολυπλοκο να υπολογιστει.Η καλυτερη μεθοδος ειναι, απο την μαζα του εισερχομενου αερα.Αυτο μετραει το γνωστο σε ολους μας MAF.Η BMW χρησιμοποιει MAF θερμου φιλμ.Το θερμο αυτο φιλμ-συρμα ψυχεται απο την ροη του εισερχομενου αερα, προκειμενου να διατηρηθει σταθερη η θερμοκρασια του, του προσδιδεται επιπλεον ηλεκτρικο φορτιο, μετρωντας αυτο το επιπλεον ηλεκτρικο φορτιο υπολογιζουμε την ροη του εισερχομενου αερα.Αρα συμπεραινουμε οτι ο εγκεφαλος μπορει να κανει μονος του τις απαραιτητες αυξομειωσεις (adaptation) οταν τα χαρακτηριστικα λειτουργειας του βλεπε ροη εισ. αερα , μεταβαλονται σε ανεκτα επιπεδα για αυτον βλεπε ελευθερο φιτρο.
Εχουμε λοιπον το Μ3 του φιλου μας με το s54 μοτερ και την ecu της siemens MSS54 DME (αν δεν κανω λαθος) και εστω οτι χαλαει το MAF (πραγμα καθολου σπανιο-Φτου ,φτου μακρια απο μας).Πως λοιπον εξακολουθει να δουλευει το μοτορι αφου δεν δεχεται μια απο τις βασικες παραμετρους του???????
Λειτουργει μπαινοντας στο ''Speed Density Mode'' το οποιο δεν ειναι τιποτα διαφορετικο απο το περιβοητο Alpha-N.
Τι κανει λοιπον αυτο το Alpha-N???????
Οπου Alpha βαλτε γωνια πεταλουδας και οπου Ν αριθμο στροφων λειτουργιας.Αρα οπως προκυπτει απο την ονομασια του ,ο εγκεφαλος υπολογιζει ψεκασμο και αναφλεξη γνωριζοντας στροφες και γωνια πεταλουδας.Για την ακριβεια δεν τις υπολογιζει (οπως συνηθιζει με το MAF) αλλα τις αναζητα σε τρισδιαστατα γραφηματα τα οποια ειναι καταχωρημενα στην μνημη του.Μπορει να λειτουργει και ετσι μια χαρα αλλα δεν επιτυγχανεται η φιλικοτητα , η καταναλωση και οι εκπομπες ρυπων του προβλεπει ο κατασκευαστης.
Τωρα αυτην την μεθοδο την πηραν οι βελτιωτες για να επιτυχουν αυτα που πετυχε και ο EVANGELOS που τα περιγραφει εδω http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=9937
Σημαντικο:Το Alpha-N οπως ειπαμε και παραπανω δεν υπολογιζει τιμες αλλα αναζητα αποθηκευμενες! Αυτο σημαινει οτι δεν κανει adaptation αρα οποιαδηποτε μεταβολη-βελτιωση κανουμε μετα βλεπε εκκεντροφορους, πρεπει να διαφοροποιησουμε και το προγραμμα αναλογως.
Επισης αφου ειπαμε ηδη οτι το Μ3 εχει Alpha-N σαν ''safe mode'' δεν χρειαζεται αλλος εγκεφαλος η΄παραλληλος ή δεν ξερω και εγω τι... απλος προγραμματισμος χρειαζεται για να δοθουν οι επιθυμητες τιμες στου πινακες του alpha-n αλλα και να σβηστει η ''βλαβη'' του MAF ,μιας και θα εχει παρει ποδι, και να γινει πρωτευουσα λειτουργια αυτο.Ενω σε αλλα μοτερ βλεπε Ε30 carbon air box χρειαζεται μεγαλυτερη ιστορια με piggy back ecu's

m-power_01
21-08-09, 11:59
[QUOTE=m-power_01;313197.Η καλυτερη μεθοδος ειναι, απο την μαζα του εισερχομενου αερα.Αυτο μετραει το γνωστο σε ολους μας MAF.Η BMW χρησιμοποιει MAF θερμου φιλμ.Το θερμο αυτο φιλμ-συρμα ψυχεται απο την ροη του εισερχομενου αερα, προκειμενου να διατηρηθει σταθερη η θερμοκρασια του, του προσδιδεται επιπλεον ηλεκτρικο φορτιο, μετρωντας αυτο το επιπλεον ηλεκτρικο φορτιο υπολογιζουμε την ροη του εισερχομενου αερα.[/QUOTE]

ΣΥγγνωμη γιατι ηταν αργα και εκανα ενα λαθακι...δεν υπολογιζουμε απο το ηλεκτρικο φορτιο την ροη αλλα την μαζα! Εξαλου το λεει και η ιδια η ονομασια MAF sensor...δηλαδη mass air flow sensor.

Αλλα με αφορμη το λαθος μου να πω οτι στα προηγουμενα μοντελα βλεπε Ε30 ο αντιστοιχος sensor ηταν ο AFM (Air Flow Meter) ο οποιος μετρουσε ογκομετρκικη ροη.Ειχε δηλαδη ενα ''κλαπετο'' συνδεδεμενο με ενα ποτενσιομετρο και ''διαβαζε'' τον ογκο του εισερχομενου αερα.Αρα διαβαζοντας και την θερμοκρασια εισερχομενου αερα μπορουσε ο εγκεφαλος να υπολογισει την μαζα και στην συννεχεια να ρυθμισει το μειγμα.

ΔημητρηςΜ3
24-08-09, 02:47
Να ξερεις πως με εχεις βοηθησει παρα πολυ!!!!!
top++++++++++
ps μπορεις να μου πεις που το κανουμε αυτο σε ποιον βελτιωτη να παω!!!!!!!!!

m-power_01
24-08-09, 13:40
Να ξερεις πως με εχεις βοηθησει παρα πολυ!!!!!
top++++++++++
ps μπορεις να μου πεις που το κανουμε αυτο σε ποιον βελτιωτη να παω!!!!!!!!!

Να 'σαι καλα φιλε μου, δυστυχως δεν εχω //Μ ,και δεν εχω δει αντιστοιχη δουλεια απο καποιον για να προτεινω.

mo328i
24-08-09, 17:06
ρε παιδια τοτε το alpha-n θεωρειται σαν βελτιωση μονο εαν ο ογκος του αερα στην εισαγωγη αυξηθει τοσο ωστε να μην μπορει να το διαβασει το απλο maf αλλιως δεν εχει νοημα να μην προσαρμοζεται ο εγκεφαλος στον ογκο του αερα που περνει...τοτε δλδ θα βαλουμε ενα προγραμμα στανταρ για τα μιγματα και αναλογα την θερμοκρασια και τον ογκο του αερα το αυτοκινητο μια θα πηγαινει και μια οχι,θα πρεπει να πετυχουμε στον δρομο ακριβως τον ογκο του αερα που πετυχαμε την ωρα του προγραμματισμου στο δυναμομετρο,σωστα?οπως τοτε δεν εχει νοημα με εισαγωγη πχ csl να παραμεινει ο maf γτ δεν θα διαβαζει τοσο μεγαλο ογκο αερα...αλλα και παλι το ιδιο αποτελεσμα θα εχουμε ,μια θα πηγαινει - μια οχι,ετσι?

m-power_01
24-08-09, 17:11
Αν διαβασεις το ποστ του Ευαγγελου που επισυναπτω θα καταλαβεις...Παραθετω αυτολεξη τα λεγομενα του

6)Οι aftermarket εισαγωγές ΜΕ MAF ... είτε φιλτροχοάνες , είτε airbox τελικά ΔΕΝ δουλεύουν ΟΥΤΕ αυτές γιατί :
*Δεσμεύονται από τη διάμετρο του MAF HOUSING (88 mm)
*Δεν μπορούν να εκμεταλευτούν το όποιο ram air
*Aν προσπαθήσεις να αλλάξεις (μεγαλώσεις-μικρύνεις) το Maf housing θα σκοντάψεις στο ίδιο το Maf που έχει σχεδιαστέι για Housing 88mm και μόνο.
*Η φιλοσοφία του airbox (συγκέντρωση αέρα πάντα διαθέσιμου μέσα στο κουτί) πάει περίπατο αφού το κουτί είναι ΜΕΤΑ το maf ... και θα οδηγηθείς σε ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΑ μίγματα (βλ. delage)
*Αν παρακάμψεις το παραπάνω μέσω αναπρογραματισμού θα πηγαίνεις περίπου στα τυφλά (δίνοντας εντολή για καύσιμο ενώ δεν έχει διαβαστεί άερας) κάπου θα δουλεύει , κάπου θα είσαι χωρίς λόγο πλούσιος ... και τελικά θα γίνει adapt ΣΤΙΣ ΜΑΜΑ ΤΙΜΕΣ ... (ίσως με άγραφο εγγέφαλο να μπορεί να γίνει κάτι ...)
κ.α. πολλά ....

7) Το MAF είναι εξάρτημα του ΣΑΤΑΝΑ ... δημιουργεί τα εξής προβλήματα :
*Eίναι πολύ ευαίσθητο ... κάθε ΜΗ ακριβής ανάγνωση του αέρα γ@μ@ει όλο το mixture preperation .προς τη μεριά της ασφάλειας.. με αποτέλεσμα το γνωστό ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ... ΜΙΑ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΤΟ Μ3
*Επηρεάζεται από πολλούς ΑΣΤΑΘΗΤΟΥΣ παράγοντες ... π.χ. αν στραβώσει το "διχτάκι" του , αν γεμίσει σκόνη , αν αλλάξει η θερμοκρασία , αν παλιώσει ... κλπ κλπ

Έχει βέβαια και κάποια καλά:
*Λειτουργεί πολύ ομαλά το μοτέρ
*Δεν έχει πρόβλημα να κάνει adapt σε κάθε είδους συνθηκη ... από Έβερεστ μέχρι Μαλδίβες κλπ κλπ
*Είναι της μαμά εταιρίας ... κάτι ξέρουν αυτοί ...

ΔημητρηςΜ3
24-08-09, 17:47
ωραια αυτο το καταλαβα τουλαχιστον εγω ,το μονο που μας εμεινε ειναι να βρουμε αυτον που θα μας κανει τον επαναπρογραμματισμω!

Nick_compact
24-08-09, 20:49
To διάβασα λίγο βιαστικά το θέμα, και ίσως να μου ξέφυγε κάτι, αλλά νομίζω ότι δεν αναφέρθηκε πουθενά ο MAP Sensor. (Manifold Absolute Pressure-αισθητήρας απόλυτης πίεσης πολλαπλής εισαγωγής). Καραργείται λοιπόν το MAF, που λειτουργεί σαν περιοριστικό μέτρο στην εισαγωγή, όταν τα CFM που ζητάει το μοτέρ με την ανάρόφηση που κάνει, είναι περισσότερα από την παροχή που MAF, η οποία σχετίζεται με την διάμετρο του. Αυτό βέβαια σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα στην εισαγωγή, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό πάντα.Φυσικά, υπάρχουν και επιπλέον παρασιτικές απώλειες, ότι παρεμβάλεται στην ροή, σημαίνει πτώση πίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής, η οποία σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ, μετριέται σε mbar. Καταργείται, και στην θέση του μπαίνει ο MAP sensor. Από αυτό το σημείο και μετά, το μείγμα ρυθμίζεται συναρτήσει, γωνίας πεταλούδων γκαζιού, θερμοκρασίας αέρα εισαγωγής, και πίεσης στην εισαγωγή.

m-power_01
24-08-09, 21:06
οχι δεν αναφερθηκε

ΔημητρηςΜ3
25-08-09, 02:04
οχι δεν αναφερθηκε

δλδ τι θελει να πει εδω?

mo328i
25-08-09, 15:37
και το csl πως δουλευει?με alpha-n και αυτο?

ΔημητρηςΜ3
25-08-09, 15:45
το csl επειδη χθεσ μιλουσα με ενα προγραματιστη μου ειπε πωσ εχει διαφορετικη πλεξουδα για το φιλτρο!!απλα θελει και εκεινω επαναπρογραματισμω!

alexk
25-08-09, 15:49
To διάβασα λίγο βιαστικά το θέμα, και ίσως να μου ξέφυγε κάτι, αλλά νομίζω ότι δεν αναφέρθηκε πουθενά ο MAP Sensor. (Manifold Absolute Pressure-αισθητήρας απόλυτης πίεσης πολλαπλής εισαγωγής). Καραργείται λοιπόν το MAF, που λειτουργεί σαν περιοριστικό μέτρο στην εισαγωγή, όταν τα CFM που ζητάει το μοτέρ με την ανάρόφηση που κάνει, είναι περισσότερα από την παροχή που MAF, η οποία σχετίζεται με την διάμετρο του. Αυτό βέβαια σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα στην εισαγωγή, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό πάντα.Φυσικά, υπάρχουν και επιπλέον παρασιτικές απώλειες, ότι παρεμβάλεται στην ροή, σημαίνει πτώση πίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής, η οποία σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ, μετριέται σε mbar. Καταργείται, και στην θέση του μπαίνει ο MAP sensor. Από αυτό το σημείο και μετά, το μείγμα ρυθμίζεται συναρτήσει, γωνίας πεταλούδων γκαζιού, θερμοκρασίας αέρα εισαγωγής, και πίεσης στην εισαγωγή.

Πολύ σωστός ο Νίκος,
το CSL που είναι alpha-n έχει αισθητήρα που μετρά την πίεση και την θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή του.

mo328i
26-08-09, 01:02
Πολύ σωστός ο Νίκος,
το CSL που είναι alpha-n έχει αισθητήρα που μετρά την πίεση και την θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή του.

δλδ μου λες οτι δεν μετραει τον ογκο αλλα την πιεση?ωραια οποτε θα βαλουμε alpha-n ιδιο με του csl και ιδιο (περιπου) προγραμμα λογω εκεντροφορων και θα ειμαστε ενταξει?η δεν μας βοηθαει καθολου ο μαμα εγκεφαλος του m3??

alexk
26-08-09, 07:30
δλδ μου λες οτι δεν μετραει τον ογκο αλλα την πιεση?ωραια οποτε θα βαλουμε alpha-n ιδιο με του csl και ιδιο (περιπου) προγραμμα λογω εκεντροφορων και θα ειμαστε ενταξει?η δεν μας βοηθαει καθολου ο μαμα εγκεφαλος του m3??

Από όσο ξέρω ο εγκέφαλος του CSL είναι τελείως διαφορετικός από του απλού Μ3.
Περαιτέρω δεν ξέρω.
Προσωπικά, άν είχα Μ3 θα έβαζα ένα τελικό και ένα φίλτρο στον παπά και τίποτε άλλο.

ΔημητρηςΜ3
26-08-09, 14:21
Από όσο ξέρω ο εγκέφαλος του CSL είναι τελείως διαφορετικός από του απλού Μ3.
Περαιτέρω δεν ξέρω.
Προσωπικά, άν είχα Μ3 θα έβαζα ένα τελικό και ένα φίλτρο στον παπά και τίποτε άλλο.

γιΑ ακου ομως!!!!!!
ειναι τρελα!
οταν το ακουω κατουριεμαι!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=fpf-cA_puJU

alexk
26-08-09, 16:45
γιΑ ακου ομως!!!!!!
ειναι τρελα!
οταν το ακουω κατουριεμαι!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=fpf-cA_puJU

Φίλε CSL έχω και ξέρω τι ήχο κάνει.
Σε απλό Μ3 γιατί να μπεις σε όλη τη διαδικασία και 'κόψε-ράψε' δεν καταλαβαίνω.

ΔημητρηςΜ3
26-08-09, 17:54
Φίλε CSL έχω και ξέρω τι ήχο κάνει.
Σε απλό Μ3 γιατί να μπεις σε όλη τη διαδικασία και 'κόψε-ράψε' δεν καταλαβαίνω.

αμα μου μπει κατι πρεπει να το κανω!!!!
ειναι το μικροβιο που κολας! ξερεις τι εννοω!:cheers:

manos///3
27-08-09, 00:26
Ntiospo με τα λεφτα που θα δωσεις στην εισαγωγη csl (περιπου 5.000) βαζεις ενα κιτ της ess και εισαι αντε γεια!

ΔημητρηςΜ3
27-08-09, 00:57
Ntiospo με τα λεφτα που θα δωσεις στην εισαγωγη csl (περιπου 5.000) βαζεις ενα κιτ της ess και εισαι αντε γεια!

μαλλον δεν το διαβασες!
την αγορασα απο USA σχεδον στα 1000 μαζι με τελωνεια και μεταφορικα!:rockon:
το μεγαλο μου θεμα ΟΜΩΣ ειναι, οχι τι ειναι το alpha-n ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ!!

manos///3
27-08-09, 01:29
Σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο δε μπορουν?

ΔημητρηςΜ3
27-08-09, 02:38
Σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο δε μπορουν?

μπα δε νομιζω!!!
μου ειπαν για καποιο απο Αθηνα ειναι και μελος του furoum περιμενω να γυρισει απο διακοπες θα δουμε:icon42::icon42:

chief
31-08-09, 11:41
To διάβασα λίγο βιαστικά το θέμα, και ίσως να μου ξέφυγε κάτι, αλλά νομίζω ότι δεν αναφέρθηκε πουθενά ο MAP Sensor. (Manifold Absolute Pressure-αισθητήρας απόλυτης πίεσης πολλαπλής εισαγωγής). Καραργείται λοιπόν το MAF, που λειτουργεί σαν περιοριστικό μέτρο στην εισαγωγή, όταν τα CFM που ζητάει το μοτέρ με την ανάρόφηση που κάνει, είναι περισσότερα από την παροχή που MAF, η οποία σχετίζεται με την διάμετρο του. Αυτό βέβαια σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα στην εισαγωγή, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό πάντα.Φυσικά, υπάρχουν και επιπλέον παρασιτικές απώλειες, ότι παρεμβάλεται στην ροή, σημαίνει πτώση πίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής, η οποία σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ, μετριέται σε mbar. Καταργείται, και στην θέση του μπαίνει ο MAP sensor. Από αυτό το σημείο και μετά, το μείγμα ρυθμίζεται συναρτήσει, γωνίας πεταλούδων γκαζιού, θερμοκρασίας αέρα εισαγωγής, και πίεσης στην εισαγωγή.


Αυτα μπορουν να γινουν με τοποθετηση και προγραμματισμο αγραφου εγγεφαλου αντι για τοποθετηση προγραμματος alpha-n στον υφυσταμενο ecu ?

Nick_compact
31-08-09, 12:33
Ναι, μπορείς να βάλεις και άγραφο εγκέφαλο, και να αγοράσεις τον map sensor της ίδιας εταιρίας, αλλά δεν εύκολο εγχείρημα, θέλει κατασκευή η πλεξούδα από την αρχή, είναι δύσκολο να τον κάνεις να συνεργαστεί με όλα τα υπόλοιπα συστήματα-ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, με άλλα λόγια οι πιθανότητες να επιτύχει κάτι τέτοιο θα είναι πολύ μικρές. Λύση να μετατραπεί σε alpha n υπάρχει χωρίς να αλλάξει ο εγκέφαλος, έχει δοκιμαστεί από μέλος του forum σε Μ3 Ε46, και αν δεν κάνω λάθος η εταιρία που το δίνει, μαζί με το carbon airbox, είναι η MK Motorsport. Για περισσότερα, στον Evangelo...

ΔημητρηςΜ3
31-08-09, 12:51
Ναι, μπορείς να βάλεις και άγραφο εγκέφαλο, και να αγοράσεις τον map sensor της ίδιας εταιρίας, αλλά δεν εύκολο εγχείρημα, θέλει κατασκευή η πλεξούδα από την αρχή, είναι δύσκολο να τον κάνεις να συνεργαστεί με όλα τα υπόλοιπα συστήματα-ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, με άλλα λόγια οι πιθανότητες να επιτύχει κάτι τέτοιο θα είναι πολύ μικρές. Λύση να μετατραπεί σε alpha n υπάρχει χωρίς να αλλάξει ο εγκέφαλος, έχει δοκιμαστεί από μέλος του forum σε Μ3 Ε46, και αν δεν κάνω λάθος η εταιρία που το δίνει, μαζί με το carbon airbox, είναι η MK Motorsport. Για περισσότερα, στον Evangelo...

λοιπον εδω μεσα υπαρχουν 1000 μιρια ατομα ο καθενας διαφορετικη προσωπηκοτητα
ρωτησα μια ρωτησα δυο μερικες φορες και τρεις δεν μμου απαντασουν εεεεεεεεεεε δε κατσω να τους παρω και π............α:thefinger για να μου πουν που το εκαναν!!!!
θα το βρω μονος μου και θα ενημερωσω το furoym για να ξερει που θα παει και τι θα κανουν
αυτοι που θα θελησουν να το κανουν!!!!!!!!!!:ylsuper:

shido
31-08-09, 12:52
Και απο NicKM3
ΚΑι απο Μ3est

και απο οσο γνωριζω εβαλαν γνησια εισαγωγη csl

mitsos_chania
31-08-09, 12:59
λοιπον εδω μεσα υπαρχουν 1000 μιρια ατομα ο καθενας διαφορετικη προσωπηκοτητα
ρωτησα μια ρωτησα δυο μερικες φορες και τρεις δεν μμου απαντασουν εεεεεεεεεεε δε κατσω να τους παρω και π............α:thefinger για να μου πουν που το εκαναν!!!!
θα το βρω μονος μου και θα ενημερωσω το furoym για να ξερει που θα παει και τι θα κανουν
αυτοι που θα θελησουν να το κανουν!!!!!!!!!!:ylsuper:

φιλε στειλε ενα πμ στον ευαγγελο δεν νομιζω να μην σου απαντησει οταν το δει

Nick_compact
31-08-09, 13:04
λοιπον εδω μεσα υπαρχουν 1000 μιρια ατομα ο καθενας διαφορετικη προσωπηκοτητα
ρωτησα μια ρωτησα δυο μερικες φορες και τρεις δεν μμου απαντασουν εεεεεεεεεεε δε κατσω να τους παρω και π............α:thefinger για να μου πουν που το εκαναν!!!!
θα το βρω μονος μου και θα ενημερωσω το furoym για να ξερει που θα παει και τι θα κανουν
αυτοι που θα θελησουν να το κανουν!!!!!!!!!!:ylsuper:

http://www.mk-motorsport.de/html_en/index.html

Eπικοινώνησε μαζί τους, έχω την εντύπωση ότι μπορούν να σου δώσουν ότι χρειάζεσαι για την μετατροπή σε Alpha N.

ΔημητρηςΜ3
31-08-09, 13:35
Και απο NicKM3
ΚΑι απο Μ3est

και απο οσο γνωριζω εβαλαν γνησια εισαγωγη csl

οχι δε λεω για τον Μ3est περιμενω να γυρισει απο διακοπες !

EVANGELOS
31-08-09, 19:23
μαλλον δεν το διαβασες!
την αγορασα απο USA σχεδον στα 1000 μαζι με τελωνεια και μεταφορικα!:rockon:
το μεγαλο μου θεμα ΟΜΩΣ ειναι, οχι τι ειναι το alpha-n ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ!!

Kοίτα alpha-n πρόγραμμα είχε ο Νικολάι και έχω εγώ ... και τα 2 λειτουργούν αλλά όπως έχω πει πολλές φορές μπερδεύουν στιε χαμηλές στροφές με 2 σχέσεις κάτω (π.χ. 4η 2000 rpm και ΤΕΡΜΑ γκάζι)

Ο Νικολάι το προγραμμάτησε στην ΟΕΜ CSL εισαγωγή και εγώ σε μια aftermarket MK Motorsport.

To κλαπέτο στην ΟΕΜ CSL που είναι ένας από τους λόγους που ΔΕΝ μπερδεύει το CSL ΔΕΝ θα καταφέρεις να το κάνεις να δουλέψει

Το μαμά πρόγραμμα του CSL ΔΕΝ γίενται να το "κοπιάρεις" απλά γιατί το πράμα φοράει ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο εγγέφαλο από το Μ3 Ε46

Προφάνως και ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να κάνεις τόσο πυκνό "dense" προγραμματισμό όπως η BMW στο CSL και άρα θα έχεις μεγαλύτερα σκαλοπάτια (δε ξέρω ανά πόσες στροφές και μοίρες είναι το μαμά πρόγραμμα αλλά θεωρώ ότι τα aftermarket είναι τουλάχιστον μισής "πυκνότητας")

Επί της ουσιάς εγώ πήγα στο Νίκο Φίλο που συνεργαζόταν τότε (νομίζω ακόμα) με ένα γερμανό προγραμματιστή και ο Νικολάι στο Νίκο Σπέη σε συνεργασία με τη Superchips Βρετανίας.

Ο Γερμανός έκανε σε μένα και κάποιες τροποποιήσεις "στο δρόμο" ...

Αυτό που είπε ο ΆλεξΚ είναι ΙΣΩΣ και Υπερβολή ...

π.σ. Ο άλλος Νίκος Μ3ΕΣΤ ΔΕΝ φόραγε ΜΑΜΑ CSL !

Ούτε ΚΑΝ φίλτρο μην αλλάξεις ... βάλε ένα τελικό για φασαρία ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ όσον αφορά το μοτέρ !!!

ΔημητρηςΜ3
31-08-09, 23:28
Kοίτα alpha-n πρόγραμμα είχε ο Νικολάι και έχω εγώ ... και τα 2 λειτουργούν αλλά όπως έχω πει πολλές φορές μπερδεύουν στιε χαμηλές στροφές με 2 σχέσεις κάτω (π.χ. 4η 2000 rpm και ΤΕΡΜΑ γκάζι)

Ο Νικολάι το προγραμμάτησε στην ΟΕΜ CSL εισαγωγή και εγώ σε μια aftermarket MK Motorsport.

To κλαπέτο στην ΟΕΜ CSL που είναι ένας από τους λόγους που ΔΕΝ μπερδεύει το CSL ΔΕΝ θα καταφέρεις να το κάνεις να δουλέψει

Το μαμά πρόγραμμα του CSL ΔΕΝ γίενται να το "κοπιάρεις" απλά γιατί το πράμα φοράει ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο εγγέφαλο από το Μ3 Ε46

Προφάνως και ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να κάνεις τόσο πυκνό "dense" προγραμματισμό όπως η BMW στο CSL και άρα θα έχεις μεγαλύτερα σκαλοπάτια (δε ξέρω ανά πόσες στροφές και μοίρες είναι το μαμά πρόγραμμα αλλά θεωρώ ότι τα aftermarket είναι τουλάχιστον μισής "πυκνότητας")

Επί της ουσιάς εγώ πήγα στο Νίκο Φίλο που συνεργαζόταν τότε (νομίζω ακόμα) με ένα γερμανό προγραμματιστή και ο Νικολάι στο Νίκο Σπέη σε συνεργασία με τη Superchips Βρετανίας.

Ο Γερμανός έκανε σε μένα και κάποιες τροποποιήσεις "στο δρόμο" ...

Αυτό που είπε ο ΆλεξΚ είναι ΙΣΩΣ και Υπερβολή ...

π.σ. Ο άλλος Νίκος Μ3ΕΣΤ ΔΕΝ φόραγε ΜΑΜΑ CSL !

Ούτε ΚΑΝ φίλτρο μην αλλάξεις ... βάλε ένα τελικό για φασαρία ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ όσον αφορά το μοτέρ !!!

δλδ να την πουλησω τη εισαγωγη???

mo328i
01-09-09, 00:31
Kοίτα alpha-n πρόγραμμα είχε ο Νικολάι και έχω εγώ ... και τα 2 λειτουργούν αλλά όπως έχω πει πολλές φορές μπερδεύουν στιε χαμηλές στροφές με 2 σχέσεις κάτω (π.χ. 4η 2000 rpm και ΤΕΡΜΑ γκάζι)

Ο Νικολάι το προγραμμάτησε στην ΟΕΜ CSL εισαγωγή και εγώ σε μια aftermarket MK Motorsport.

To κλαπέτο στην ΟΕΜ CSL που είναι ένας από τους λόγους που ΔΕΝ μπερδεύει το CSL ΔΕΝ θα καταφέρεις να το κάνεις να δουλέψει

Το μαμά πρόγραμμα του CSL ΔΕΝ γίενται να το "κοπιάρεις" απλά γιατί το πράμα φοράει ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο εγγέφαλο από το Μ3 Ε46

Προφάνως και ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να κάνεις τόσο πυκνό "dense" προγραμματισμό όπως η BMW στο CSL και άρα θα έχεις μεγαλύτερα σκαλοπάτια (δε ξέρω ανά πόσες στροφές και μοίρες είναι το μαμά πρόγραμμα αλλά θεωρώ ότι τα aftermarket είναι τουλάχιστον μισής "πυκνότητας")

Επί της ουσιάς εγώ πήγα στο Νίκο Φίλο που συνεργαζόταν τότε (νομίζω ακόμα) με ένα γερμανό προγραμματιστή και ο Νικολάι στο Νίκο Σπέη σε συνεργασία με τη Superchips Βρετανίας.

Ο Γερμανός έκανε σε μένα και κάποιες τροποποιήσεις "στο δρόμο" ...

Αυτό που είπε ο ΆλεξΚ είναι ΙΣΩΣ και Υπερβολή ...

π.σ. Ο άλλος Νίκος Μ3ΕΣΤ ΔΕΝ φόραγε ΜΑΜΑ CSL !

Ούτε ΚΑΝ φίλτρο μην αλλάξεις ... βάλε ένα τελικό για φασαρία ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ όσον αφορά το μοτέρ !!!

δηλαδη εαν βαλει εγκεφαλο απο το csl προφανως θα σουλεψει μετα...ετσι?με προγραμματισμο εννοειται..η πρπει να βαλει ακριβως οτι φοραει το csl για να ειναι ολα κομπλε?

Nick_compact
01-09-09, 00:46
Ακριβώς ότι φοράει το CSL, για 17 άλογα...

EVANGELOS
01-09-09, 01:36
δηλαδη εαν βαλει εγκεφαλο απο το csl προφανως θα σουλεψει μετα...ετσι?με προγραμματισμο εννοειται..η πρπει να βαλει ακριβως οτι φοραει το csl για να ειναι ολα κομπλε?

Πρακτικά ΔΕΝ γίνεται να δουλέψει ο εγγέφαλος από csl σε Μ3 Ε46 ακόμα και αν είναι smg ... θεωρητικά αν προγραμματίσεις το Μ-track -mode και βγάλεις off όλα τα πιθανά extra (π.χ. ηλιοροφή , ηλ. καθίσματα , αερόσακοι , harman , κτλ) ίσως παίξει ??? ...

Το θέμα είναι ότι csl "φοράει" εκτός μοτέρ ΛΙΓΟΤΕΡΑ πράγματα και ο εγγέφαλος του ΔΕΝ έχει προγραμματισμό για αυτά ... Το ότι ίσως το csl φοράει άλλους εκκεντροφορους είναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ και πιο εύκολα επιλύσιμο πρόβλημα

Δε ξέρω ΚΑΝΕΝΑΝ που να έχει "κουμπώσει" εγγέφαλο από csl σε Μ3 Ε46 ... πιο εύκολα θα δουλέψει άγραφος ... και ακόμα πιο εύκολα να προγραμματίσεις το "μαμά" εγγέφαλο του Μ3

δλδ να την πουλησω τη εισαγωγη???

Σου είπα τι και πως χωρίς να στρογγυλεύω το αποτέλεσμα ... έχει συν αλλά και πλην !!!

mo328i
01-09-09, 13:10
Ακριβώς ότι φοράει το CSL, για 17 άλογα...

αστα φιλε δεν αξιζει καθολου,καλυτερα χωρις εισαγωγη csl,μονο εκκεντροφορους προγραμμα εξατμιση και φιλτρο,μην σου πω οτι θα παρει παραπανω απο 17 αλογα...

EVANGELOS
01-09-09, 22:50
αστα φιλε δεν αξιζει καθολου,καλυτερα χωρις εισαγωγη csl,μονο εκκεντροφορους προγραμμα εξατμιση και φιλτρο,μην σου πω οτι θα παρει παραπανω απο 17 αλογα...

Mε εκκεντροφόρους πάντως το πιθανότερο να ΧΑΣΕΙ 17 άλογα !!!

Nick_compact
01-09-09, 22:54
Με τους Schrick "1ου σταδίου" χάνει;

EVANGELOS
01-09-09, 22:55
Με τους Schrick "1ου σταδίου" χάνει;

Για να ρυθμίσεις βάνος - εκκεντροφόρους και να φτιάξεις και προγραμμα που να πάιξει θέλεις ΠΟΛΥ δουλειά !!!

Συνήθως ΟΛΟΙ χάνουν τελικά !!!

cougar power motorsport
01-09-09, 23:06
όλα αυτά σχετικά με το Alpha Η κατά τι γνώμη μου ρε παιδιά είναι τελείως άσκοπα. Γιατί καταρχάς είναι πολύ δύσκολο να δουλέψει και εννοώ ότι : θέλεις την κατάλληλη εισαγωγή, τα κατάλληλα έκκεντρα , και τον σπουδαίο προγραμματιστεί. Για να κανεις το αμάξι να δουλέψει με ALPHA Η δεν είναι ότι πιο εύκολο όπως φαντάζεται. Και δεν υπάρχει αυτό που λέμε κονσέρβα πρόγραμμα. Η σωστή δουλειά είναι να μπούν όλα αυτά και μετά ο προγραμματιστής να ρυθμίσει τον OEM εγκέφαλο live όπως λέμε. DLD στο δυναμόμετρο αλλα και στο δρόμο ούτως ώστε να μην υπάρχουν flat spots και αλλα τέτοια προβλήματα που στο τέλος θα κάνουν κάποιο να μισήσει το αμάξι. Άντε και το κανεις..τι θα πάρεις? 15 άντε 17 άντε 20 άλογα.. Τι έκανες? Μια τρυπα στο νερό.. Άμα το συγκρίνεις με αλλα αμάξια θα δεις ότι εξής δώσει παρα πολλά χρήματα για το τίποτα και πάλι πίσω θα είσαι. Αυτά τα λέω από εμπειρία και από ΜΞ και από ΕΝΩ.
"κατεμενα" το που αξίζει το ALPHA Η ? Στη μετατροπή κομπρέσορα. Σαν ας πούμε στο προσωπικό μου έχω κομπρέσορα stage 4 . Για να βγει πάνω από 500 άλογα έπρεπει να γίνει διαγραφή MAF. Εμείς το κάναμε αλλα πιστέψτε με είναι πολλή η δουλειά για να κανεις κάτι τέτοιο και ακόμα περισσότερο το κόστος του προγραμματιστεί. Το αποτέλεσμα όμως? Είναι 2 ΜΞ αντί του αρχικού που είχες.
Τελικώς, απλά θέλω να πω ότι το να βγάλεις MAF και να βάλεις CSL BOX και έκκεντρα , στα άλογα η τι διαφορα που δίνει δεν αξίζει καθόλου τον κόπο, την αγωνια για σωστή δουλειά, τα πολλά χρήματα

ΔημητρηςΜ3
01-09-09, 23:37
όλα αυτά σχετικά με το Alpha Η κατά τι γνώμη μου ρε παιδιά είναι τελείως άσκοπα. Γιατί καταρχάς είναι πολύ δύσκολο να δουλέψει και εννοώ ότι : θέλεις την κατάλληλη εισαγωγή, τα κατάλληλα έκκεντρα , και τον σπουδαίο προγραμματιστεί. Για να κανεις το αμάξι να δουλέψει με ALPHA Η δεν είναι ότι πιο εύκολο όπως φαντάζεται. Και δεν υπάρχει αυτό που λέμε κονσέρβα πρόγραμμα. Η σωστή δουλειά είναι να μπούν όλα αυτά και μετά ο προγραμματιστής να ρυθμίσει τον OEM εγκέφαλο live όπως λέμε. DLD στο δυναμόμετρο αλλα και στο δρόμο ούτως ώστε να μην υπάρχουν flat spots και αλλα τέτοια προβλήματα που στο τέλος θα κάνουν κάποιο να μισήσει το αμάξι. Άντε και το κανεις..τι θα πάρεις? 15 άντε 17 άντε 20 άλογα.. Τι έκανες? Μια τρυπα στο νερό.. Άμα το συγκρίνεις με αλλα αμάξια θα δεις ότι εξής δώσει παρα πολλά χρήματα για το τίποτα και πάλι πίσω θα είσαι. Αυτά τα λέω από εμπειρία και από ΜΞ και από ΕΝΩ.
"κατεμενα" το που αξίζει το ALPHA Η ? Στη μετατροπή κομπρέσορα. Σαν ας πούμε στο προσωπικό μου έχω κομπρέσορα stage 4 . Για να βγει πάνω από 500 άλογα έπρεπει να γίνει διαγραφή MAF. Εμείς το κάναμε αλλα πιστέψτε με είναι πολλή η δουλειά για να κανεις κάτι τέτοιο και ακόμα περισσότερο το κόστος του προγραμματιστεί. Το αποτέλεσμα όμως? Είναι 2 ΜΞ αντί του αρχικού που είχες.
Τελικώς, απλά θέλω να πω ότι το να βγάλεις MAF και να βάλεις CSL BOX και έκκεντρα , στα άλογα η τι διαφορα που δίνει δεν αξίζει καθόλου τον κόπο, την αγωνια για σωστή δουλειά, τα πολλά χρήματα


δεν διαφωνω με οσα λες!!!! αλλα!
οταν το κοστος για τα πραγματα ειναι σε λογικα πλαισια και οχι τις τρελες τιμες π.χ csl airbox 2000-3000 euro νομιζω πως αξιζει να ασχολιθεις λιγο!

cougar power motorsport
01-09-09, 23:44
φιλε οπως λές καλύτερα να δίνεις κάτι παραπάνω για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. απλά εδώ σε σχέση με τι δίνεις εμένα δεν με ικανοποιεί καθόλου

alexk
01-09-09, 23:57
δεν διαφωνω με οσα λες!!!! αλλα!
οταν το κοστος για τα πραγματα ειναι σε λογικα πλαισια και οχι τις τρελες τιμες π.χ csl airbox 2000-3000 euro νομιζω πως αξιζει να ασχολιθεις λιγο!

Είναι λίγο περίεργο αυτό.
Ο Ευάγγελος έχει εξηγήσει πολλές φορές τι συμβαίνει. Μου κάνει εντύπωση που υπάρχουν μέλη του εδώ φόρουμ που συνεχίζουν να αγοράζουν εισαγωγές.
Ο Νick_m3 που έχει βάλει, έχει αλλάξει όλο το μοτέρ οπότε εκεί είχε και νόημα.

Τι να πω, εμένα η συντηρητική και μπακαλίστικη άποψή μου είναι τελικό και φίλτρο στον παπά.

ΔημητρηςΜ3
02-09-09, 00:13
να εισαι σιγουρος πως αν ειχα και γω τα φραγκα θα ειχα csl και οχι απλο Μ3
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ >>εγω ψαχνω που θα το κανω και οχι ΤΙ να βαλωωωωωωωωω!
τελος! με τι θα επρεπε να βαλω ! και τι εχω τωρα !!!!!
ΕΔΩ λεμε για το προγραμμα και που θα γινει!

alexk
02-09-09, 00:33
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ >>εγω ψαχνω που θα το κανω και οχι ΤΙ να βαλωωωωωωωωω!
τελος! με τι θα επρεπε να βαλω ! και τι εχω τωρα !!!!!
ΕΔΩ λεμε για το προγραμμα και που θα γινει!

Ok, δεκτόν αυτό που λες και σωστό.
Δυστυχώς δεν ξέρω να βοηθήσω παραπάνω, οπότε θα ευχηθώ καλά ξεμπερδέματα.

mormon
02-09-09, 00:34
ρε συ μητσο!!!!!!!!!!!!
δεν καταλαβαινεις!!!! βαλε πρωτα το μοτερ να δουλεψει κ αν ειναι ολα καλα το συζητας για την εισαγωγη!
μην βιαζεσαι σαν την χηρα στο κρεβατι!
εγω πιστευω το θεμα που θα επρεπε να σε απασχολει ειναι να μπει το μοτερ και αν μπορεις να το δηλωσεις!!

sm6
02-09-09, 10:10
φίλτρο στον παπά.

σε αυτο, θα συμφωνησω με τον αλεξανδρο... χεχε
http://i465.photobucket.com/albums/rr20/mobistar2/45-1.jpg

περα απο την πλακα στειλε ενα π.μ. στο μελος skandalis447 που ασχολειται με τετοιου ειδους θεματα απ' οτι ξερω, μηπως μπορει να σε βοηθησει...

αλλιως, ο γερμανος που εφτιαξε το προγραμμα στον ευαγγελο ερχεται στην ελλαδα μεσω ενος καταστηματος στον Αγιο Στεφανο. θα σου κοστισει ομως αρκετα να ερθει μονο για το δικο σου αυτοκινητο.

ΔημητρηςΜ3
02-09-09, 12:41
σε αυτο, θα συμφωνησω με τον αλεξανδρο... χεχε
http://i465.photobucket.com/albums/rr20/mobistar2/45-1.jpg

περα απο την πλακα στειλε ενα π.μ. στο μελος skandalis447 που ασχολειται με τετοιου ειδους θεματα απ' οτι ξερω, μηπως μπορει να σε βοηθησει...

αλλιως, ο γερμανος που εφτιαξε το προγραμμα στον ευαγγελο ερχεται στην ελλαδα μεσω ενος καταστηματος στον Αγιο Στεφανο. θα σου κοστισει ομως αρκετα να ερθει μονο για το δικο σου αυτοκινητο.

χαχαχ καλο!!!!! νομιζω για τον Δημητρη δε λες?

EVANGELOS
03-09-09, 00:02
Kατ'αρχάς ΔΕΝ χρειάζεται να αλλάξεις εκκεντροφόρους για να προγραμματίσεις το αμάξι σου να δουλέυει alpha-n (δηλαδή χωρίς μαφ)

Δεύτερον ΔΕ χρειάζεται να αγοράσεις ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ την εισαγωγή του csl

Τρίτον ΔΕΝ είναι απαραίτητο να αλλάξεις ΟΛΟ το μοτέρ όπως ο Νικολάι

Τέταρτον όντως στα f/i το μαφ βγαίνει out of scale σε μεγάλες παροχές και οι περισσότεες εταιρίες ΑΑ , ΕΣΣ κτλ καταργούν το μαφ στις f/i εφαρμογές

Πέμπτον δεν είναι τα +χ άλογα αλλά το γεγονός ότι απαλλάσεσαι από τα διάφορα προβλήματα του μαφ (βλ. ποστ στο S54 stage1 thread μου)

Έκτον το αμάξι ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ είτε το προγραμματίσεις στο δρόμο είτε αγοράσεις έτοιμο πρόγραμμα είτε κάνεις το σταυρό σου

Έβδομον προγράμματα ΕΓΩ ξέρω το δικό μου που πήρα από το Φίλο και του Νικολάι που πήρε από το Σπέη (μέσω superchips Aγγλίας)

Όγδοον ... γνώμη μου ΒΑΛΕ ΤΕΛΙΚΟ ΜΟΝΟ και ΤΕΡΜΑ !!!

ΔημητρηςΜ3
04-09-09, 23:28
Kατ'αρχάς ΔΕΝ χρειάζεται να αλλάξεις εκκεντροφόρους για να προγραμματίσεις το αμάξι σου να δουλέυει alpha-n (δηλαδή χωρίς μαφ)

Δεύτερον ΔΕ χρειάζεται να αγοράσεις ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ την εισαγωγή του csl

Τρίτον ΔΕΝ είναι απαραίτητο να αλλάξεις ΟΛΟ το μοτέρ όπως ο Νικολάι

Τέταρτον όντως στα f/i το μαφ βγαίνει out of scale σε μεγάλες παροχές και οι περισσότεες εταιρίες ΑΑ , ΕΣΣ κτλ καταργούν το μαφ στις f/i εφαρμογές

Πέμπτον δεν είναι τα +χ άλογα αλλά το γεγονός ότι απαλλάσεσαι από τα διάφορα προβλήματα του μαφ (βλ. ποστ στο S54 stage1 thread μου)

Έκτον το αμάξι ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ είτε το προγραμματίσεις στο δρόμο είτε αγοράσεις έτοιμο πρόγραμμα είτε κάνεις το σταυρό σου

Έβδομον προγράμματα ΕΓΩ ξέρω το δικό μου που πήρα από το Φίλο και του Νικολάι που πήρε από το Σπέη (μέσω superchips Aγγλίας)

Όγδοον ... γνώμη μου ΒΑΛΕ ΤΕΛΙΚΟ ΜΟΝΟ και ΤΕΡΜΑ !!!

αχαχαχ φιλε Βαγγελη!
δεμε προσεχεις τι γραφω την εισαγωγη την εχω στα χερια μου!!!
δεν διαφωνω με αυτα που λες!!! αλλα ...:scratchch

sm6
04-09-09, 23:45
και τι πειραζει που την εχεις?
αν ειναι να μπλεξεις χειροτερα και να τραβιεσαι, πουλα τη σε καποιον αλλο.

με το δημητρη μιλησες?

compact m3
04-09-09, 23:51
φιλε μου η λύση στο πρόβλημα σου ειναι ο Γρηγορης Δημητριαδης (ace motorsport) .
Πρώσφατα εφτιαξα προγραμα για το δικο μου(ΟΕΜ εισαγωγη) και μου ειπε οτι εχει την δυνατοτητα να το φτιαξει,
με πολυ καλα αποτελεσματα.
Ενοηται δυναμομετρηση πριν και μετα.
Δεν χανεις τιποτα να επικοινωνησεις

georgiou
05-09-09, 11:42
τυχαία έπεσα πάνω σε αυτό...

http://www.kelleners-sport.com/english/index_d.htm

3er-e46/m3

ΔημητρηςΜ3
11-09-09, 11:59
επειτελους!!! βρεθηκε η ακρη μιλουσε με τον Νικο τον Αλωνιτσιωτη και δωσαμε ραντεβου στη Θεσ/νικη
για να το προγραμματισει!!!!!!
μολις το βαλω θα ανεβασω videaκι!!!!!!
thanks σε οσους ασχοληθηκαν με το θεμα !!!!!!

EVANGELOS
11-09-09, 12:03
Έβδομον προγράμματα ΕΓΩ ξέρω το δικό μου που πήρα από το Φίλο και του Νικολάι που πήρε από το Σπέη (μέσω superchips Aγγλίας)

με το δημητρη μιλησες?

φιλε μου η λύση στο πρόβλημα σου ειναι ο Γρηγορης Δημητριαδης

Όγδοον ... γνώμη μου ΒΑΛΕ ΤΕΛΙΚΟ ΜΟΝΟ και ΤΕΡΜΑ !!!

Toυς έφαγε στη στροφή τελικά !!!

p.s όχι "τσ" ... και γιορτάζει κι όλας σήμερα !!!

ΔημητρηςΜ3
11-09-09, 14:22
Toυς έφαγε στη στροφή τελικά !!!

p.s όχι "τσ" ... και γιορτάζει κι όλας σήμερα !!!

xaxaxx παμε για το επομενο stage τωρα!!!!!!
εκκεντοφορια!
Βαγγελη τι εχεις να πεις για βοηθεια?? ετσι και αλλος εισαι ο ποιο εμπιρος στο θεμα Μ3

EVANGELOS
14-09-09, 11:19
xaxaxx παμε για το επομενο stage τωρα!!!!!!
εκκεντοφορια!
Βαγγελη τι εχεις να πεις για βοηθεια?? ετσι και αλλος εισαι ο ποιο εμπιρος στο θεμα Μ3

Διαβάζεις ρε μαν καθόλου τα προηγούμενα ποστ ????????????

stapre
28-11-09, 10:56
επειδη εδω και καιρο στελνω μνμ τα και μια λογικη απαντηση
δεν εχω παρει ακομα ακομα μερικοι δεν εχουν απαντηση ισως να μη θελουν λεω εγω!
εχω το κουτι replica csl δεν μπορω να το βαλω γιατι δεν εχω απαντησεις!
εχω ψαξει για post με alpha -n αλλα ολα καταληγουν στου Βαγγελη το post για την βελτιωση του Μ3
αλλα κανεις δε λεει που μπορουμε να το βρουμε!!!
τι κανουμε βαζουμε και 2 aftermarket εγκεφαλο η κανουμε επαναπρογραμματισμω το δικο μας?? βαζοντας απο csl
:bowdown::bowdown::bowdown:

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ALPHA-N EINAI THS NOELLEMOTORS ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 380ΙΠΠΟΥΣ.
ΠΑΡΕ 4ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ WWW.KUF-TUNING.COM.

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ!

thomelef
28-11-09, 14:59
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ALPHA-N EINAI THS NOELLEMOTORS ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 380ΙΠΠΟΥΣ.
ΠΑΡΕ 4ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ WWW.KUF-TUNING.COM.

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ!


με πρόγραμμα και εισαγωγή όλα αυτά εεε????
και παίρνεις 40 ολόκληρα άλογα???????
τελικά αυτοί μέσα στη μπε εμ βε πρέπει να είναι πολύ μ@λ@κες
που βγάζουν το σι ες ελ με 25 άλογα λιγότερο απο την kuf αλλάζοντας και κάποια εντόσθια...
δέ μου λές μάστορα ξέρεις ότι κάποιοι απο εδώ μέσα έχουν αλφα ν και έχουν γράψει τι παίζει?????

m-power_01
28-11-09, 15:09
κοιτα εδω στο ποστ #126 εξηγω τι συμβαινει

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=345175#post345175

thomelef
28-11-09, 15:20
κοιτα εδω στο ποστ #126 εξηγω τι συμβαινει

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=345175#post345175


το διάβασα πρίν φίλε και μάλιστα διάβασα και όλα τα πόστ του επιστήμονα...
βασικά απο ότι φαίνεται μάλον δυσφήμισε την εταιρεία του σε ένα ολόκληρο φόρουμ παρά διαφήμησε...
άκου εκεί 380 με πρόγραμμα - εισαγωγή...
δε μας λές μάστορα με σκέτη εισαγωγή χωρίς άλφα-ν πόσα άλογα παιρνει ένα ///Μ3???
γιατί σε λίγο θα το ακούσουμε και αυτό...

Straight six
28-11-09, 16:57
κοιτα εδω στο ποστ #126 εξηγω τι συμβαινει

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=345175#post345175

τελικα φιλε m power σημερα μαλλον εχεις κανει ενα μεγαλο καλο στο φορουμ....αν καταλαβαινεισ τι εννοω.......:rockon: ωραιος........