PDA

Επιστροφή στο Forum : Νεα porsche GT3RS....


greekm3
19-08-09, 14:15
επιτελους(για τους φιλους της φιρμας)παρουσιαστηκε η καινουργια RS....εεαν εξαιρεσουμε τους χρωματισμους...αντε γεια:rockon:

- Press Release -

Porsche Readies Most Dynamic 911 to Date; 2010 911 GT3 RS


19 August 2009

Porsche rolls out the definitive track ready, street legal 911

ATLANTA -- Delivering even more engine power, lower weight and shorter transmission ratios, as well as upgraded body and suspension components than all previous GT3s, the new Porsche 911 GT3 RS sets the foundation for homologating the race version of the 911 GT3 and will be introduced at the Frankfurt Motor Show September 17-27, 2009.

The heart of the new, uncompromising GT3 RS is the power unit. Like the engine featured in the 911 GT3, the naturally-aspirated RS power unit now displaces 3.8 liters and delivers even more power, while revving up even faster to its 8500 rpm redline. It now delivers 450 horsepower, 15 more horsepower than its 911 GT3 counterpart. Even with a specific output of more than 118 hp per liter from the six-cylinder boxer engine, the power unit in the new GT3 RS remains fully suitable for everyday use.

The new 911 GT3 RS comes exclusively with a six-speed manual gearbox optimized for short gearshift travel, low weight and high efficiency. To enhance the level of performance throughout the entire range of engine and road speed, the transmission comes with shorter ratios than found in the 911 GT3, deliberately conceding an even higher potential top track speed.

Dynamic engine mounts are standard and serve to improve the car's handling to an even higher level. Depending on driving conditions, the mounts change in their stiffness and damping effect, improving the connection between the engine and the body when driving under very lively conditions, yet allow for more comfortable conditions during everyday street use.

Porsche is also introducing another new option in 2010 for the GT3 RS, a lithium-ion battery. Delivered with the car and, when replacing the conventional lead-acid battery, it reduces the weight by more than 10 kg or 22 lb and is mainly intended for the track.

To further improve its sporting behavior, the new 911 GT3 RS comes with a purpose-built and specially set up PASM suspension, a wider front and rear track and corresponding bodywork.

The front axle comes with nine-inch-wide wheels running on 245/35 ZR 19 sports tires while the rear axle features twelve-inch-wide wheels incorporating 325/30 ZR 19 sports tires.

The new 911 GT3 RS shows its close connection to motorsport through its dynamic looks, in particular by its low ride height, the new, extra large carbon-fiber rear wing and titanium exhaust system.

The 2010 911 GT3 RS goes on sale in the U.S. in early spring of 2010 and will be priced at $132,800.

stelmaniac
19-08-09, 14:17
....ή ενα αγωνιστικο με πινακιδες κυκλοφοριας...

greekm3
19-08-09, 14:18
http://www.youtube.com/watch?v=rcv4GwREwSU




......μαπα εεεε:))))))))))

greekm3
19-08-09, 14:23
..............και τα τεχνικα χαρακτηριστικα.....

BILL007
19-08-09, 14:32
ενα αγωνιστικο με πινακιδες κυκλοφοριας...

:+1: Στέλιο...


Πάντως το λευκό εμένα μου αρέσει...:D:D:D

giannis 116
19-08-09, 15:00
Τ αμαξι φαινεται 'μπομπα'! Και τωρα ερωτησεις απο εναν ασχετο που εχει ομως ενδιαφερον να μαθει για καθε τι αυτοκινητιστικο...
Η κοκκινη χειρολαβη σα θηλια που ειναι στην πορτα τι ειναι;..Το χερουλι της πορτας;...
Το roll cage που φαινεται θα ναι στον στανταρ εξοπλισμο ή θα μπαινει εξτρα κατοπιν απαιτησης του πελατη και το αντιστοιχο αντιτιμο βεβαια;..
Απο τι υλικο θα ειναι φτιαγμενο αυτο το roll cage?
Καπου διαβασα πιο πανω πως αντικαθιστουν την κλασσικη μπαταρια μολυβδου με ιοντων λιθιου για εξοικονομηση βαρους. Αυτη θα χει την ιδια διαρκεια ζωης με την παλια; Η τιμη της, μεγαλυτερη της παλιας;
Η αεροτομη ειναι ρυθμιζομενη ή σταθερη;
Αυτα τα ολιγα!
Παντως μου κανει τεραστια εντυπωση πως το βαρος της κυμαινεται οσο το βαρος ενος μαμα, νορμαλ μεσαιου-μικρομεσαιου αυτοκινητου!

KATSARAIOS
19-08-09, 15:29
ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ



http://www.youtube.com/watch?v=ya6LFhzdmGE&feature=fvw

oldcarskickass
19-08-09, 20:42
Πιστεύω ότι το τρίλημμα σου πρέπει να εξαφανίζεται σιγά σιγά...

Γιατί την ταχύτητα και τη δύναμη πολλοί αγάπησαν, την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ σπορ οδήγηση ΠΟΛΛΟΙ την ξέχασαν ανάμεσα στα 1002 παραφερνάλια των σύγχρονων οχημάτων, η Porsche όμως φαίνεται ότι ξέρει να λέει ακόμα καλύτερα το παραμύθι. Το οποίο κακά τα ψέμματα πάντα καταλήγει με ξερά ουρλιαχτά από ατμοσφαιρικά μοτέρ.

str2004
19-08-09, 20:46
OK ....ενταξει παιδια .................. με πεισατε , τα καταφερατε...... την Κυριακη θα παω να παρω μια κοκκινη με ασπρη ριγα......χεχεχεχεχε . ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧ κατι τετοια βιντεακια βαζεται τα βλεπω , τρελενομαι και ξεκ@vloν0 στην "ταλαιπωρη" Ε36 μου.....χεχεχε :D

MeLcompact
19-08-09, 21:32
Αυτοκίνητο όνειρο...
Πάρα πολύ δύσκολα θα καταφέρω να το αποκτήσω... αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Είναι τρέλα!

Kostas Christ
19-08-09, 21:57
http://www.evo.co.uk/news/evonews/240370/new_extreme_porsche_911.html

http://www.evo.co.uk/front_website/gallery.php?id=325270

greekm3
20-08-09, 08:29
Τ αμαξι φαινεται 'μπομπα'! Και τωρα ερωτησεις απο εναν ασχετο που εχει ομως ενδιαφερον να μαθει για καθε τι αυτοκινητιστικο...
Η κοκκινη χειρολαβη σα θηλια που ειναι στην πορτα τι ειναι;..Το χερουλι της πορτας;...
Το roll cage που φαινεται θα ναι στον στανταρ εξοπλισμο ή θα μπαινει εξτρα κατοπιν απαιτησης του πελατη και το αντιστοιχο αντιτιμο βεβαια;..
Απο τι υλικο θα ειναι φτιαγμενο αυτο το roll cage?
Καπου διαβασα πιο πανω πως αντικαθιστουν την κλασσικη μπαταρια μολυβδου με ιοντων λιθιου για εξοικονομηση βαρους. Αυτη θα χει την ιδια διαρκεια ζωης με την παλια; Η τιμη της, μεγαλυτερη της παλιας;
Η αεροτομη ειναι ρυθμιζομενη ή σταθερη;
Αυτα τα ολιγα!
Παντως μου κανει τεραστια εντυπωση πως το βαρος της κυμαινεται οσο το βαρος ενος μαμα, νορμαλ μεσαιου-μικρομεσαιου αυτοκινητου!
1)η χειρολαβη ,ναι ,ειναι το χερουλι της πορτας..για να ανοιγει...
2)roll cage στανταρ
3)δεν ξερω απο τι υλικο ειναι φτιαγμενο..αλλα δεν νομιζω να ειναι και κατι το ιδιαιτερο..μιας και ζυγιζει αρκετα...
4)η μπαταρια που αναφερεις την δινει σαν εξτρα η πορσε και την συνιστα για τα track-days
5)ρυθμιζομενη

το αυτοκινητο ειναι αλλου:105whistl..πιστεψτε με....χρησιμοποιει κατα βαση την αναρτηση της RSR..και τα μετατροχια εχουνε φαρδυνει κι αλλο..θα προσεξετε μπροστα τα εξτρα φρυδακια "στα" φτερα....θα ειναι απιθανο..και για εμενα ειναι οτι πιο κοντα σε αγωνιστικο κυκλοφορει αυτη την στιγμη..και το θεωρω ευκαιρια στην τιμη που ειναι...οκ,τα 200 χαλαρα που θα εχει στην ελλαδα ειναι πολλα..αλλα για σκεφτειτε..οτι τα 133,000$ στην αμερικη ειναι 97,000 ευρουλακια......αντε πειτε μου εαν ειναι ευκαιρια η οχι.....και κατ'με οποιος το παρει να ξερει οτι κατα 99% θα γινει συλλεκτικο...αφου κατα 99% θα ειναι το τελευταιο πορσε με αυτον τον κινητηρα....επειδη οι πληροφοριες μου θελουνε ωσονουπω να βγαινει η GT2RS με 570bhp και ακομη λιγοτερο βαρος!!!!!!!!!:dance::D

Stallion3.2
22-08-09, 10:17
σεβαστό μηχάνημα....τεχνολογικά άρτιο (αν και με 'λάθος' αρχιτεκτονική) αλλά τις βαρέθηκα τις πορκερ.... δεν ξέρω αλλά μια ferrari 430 scuderia (η ακόμα καλύτερα μια 16Μ) η μια gallardo valentino balboni με εξιτάρουν περισσότερο και ας είναι (η δέυτερη) αργότερη στην πίστα....

greekm3
22-08-09, 11:12
σεβαστό μηχάνημα....τεχνολογικά άρτιο (αν και με 'λάθος' αρχιτεκτονική) αλλά τις βαρέθηκα τις πορκερ.... δεν ξέρω αλλά μια ferrari 430 scuderia (η ακόμα καλύτερα μια 16Μ) η μια gallardo valentino balboni με εξιτάρουν περισσότερο και ας είναι (η δέυτερη) αργότερη στην πίστα....

γουστα ειναι αυτα,περι ορεξεως.......δεν νομιζω οτι η 16Μ εχει και ιδιαιτερες διαφορες απο την scuderia....εμενα θα με εξιταρε περισσοτερο μια GTA σαν αυτη που εχεις στη φωτο σου ..η μια stratos ,μια miura αντε και μια 037, ομορφοτερη την θεωρω απο την 360 ας πουμε....:dblthumb2

Nick_compact
22-08-09, 14:28
Gallardo Valentino Balboni... απλά απίστευτη!!

Fairytale
22-08-09, 16:09
Γιατί την ταχύτητα και τη δύναμη πολλοί αγάπησαν, την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ σπορ οδήγηση ΠΟΛΛΟΙ την ξέχασαν ανάμεσα στα 1002 παραφερνάλια των σύγχρονων οχημάτων, η Porsche όμως φαίνεται ότι ξέρει να λέει ακόμα καλύτερα το παραμύθι. Το οποίο κακά τα ψέμματα πάντα καταλήγει με ξερά ουρλιαχτά από ατμοσφαιρικά μοτέρ.Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...
Ελπίζω και εύχομαι να ξαναθυμηθούν οι άνθρωποι της BMW (που δίνουν την τελική έγκριση για το τι θα βγει στην παραγωγή και τι θα χαθεί μέσα σε συρτάρια) την θεωρία που είχε η εταιρεία κάποτε... και που δεν θα μπορούσε να αποτυπωθεί καλύτερα παρά ότι μέσα από τα λόγια του Mario Theissen "Τα ///Μ αυτοκίνητα ΔΕΝ εξελίσσονται με σκοπό να είναι πιο γρήγορα από τα Ford Sierra Cosworth στην ευθεία".

Το αυτοκίνητο από τα specs δείχνει η απάντηση της ίδιας της Porsche στα άκρως εμπορικά Cayenne turbo & Panamera. Είναι κατασκευή για την πιστή σε κάποια πράγματα elit των οδηγών της, τους οποίους δείχνει ότι δεν βάζει στην άκρη.
C U out there

eNeRGy
24-08-09, 10:36
Το αυτοκίνητο από τα specs δείχνει η απάντηση της ίδιας της Porsche στα άκρως εμπορικά Cayenne turbo & Panamera. Είναι κατασκευή για την πιστή σε κάποια πράγματα elit των οδηγών της, τους οποίους δείχνει ότι δεν βάζει στην άκρη.
C U out there

Μπα... επιχειρηση ειναι... απλα δεν θελει να χασει ΚΑΙ αυτους τους πελατες...
Τετοιοι ρομαντισμοι πεθαναν με τον θανατο των ιδρυτων ή τον υπερπλουτισμο αυτων...

stef
25-08-09, 11:57
Το απόλυτο αυτοκίνητο για τον πραγματικό οδηγό σε πίστα!

manos///3
25-08-09, 12:44
Απο οσα εχω διαβασει τα GT3 εχουν μηδενικές τασεις υποστροφης αν και εχουν το κινητήρα πισω..Το τελειο ζύγισμα και γεωμετρία δηλαδη!

Πολυ θα ηθελω να οδηγησω ενα τετοιο οχημα...!

Stallion3.2
03-09-09, 19:09
παραδόξως αυτή http://carscoop.blogspot.com/2009/09/porsche-911-sport-classic-new-special.html μου άρεσε πάρα πολύ..θα την ήθελα με μάυρες ρίγες. retro (άλλωστε η όλη ιδέα της 911 ρετρό είναι) όπως πρέπει

Πατσίκας Βασίλειος
03-09-09, 19:18
παραδόξως αυτή http://carscoop.blogspot.com/2009/09/porsche-911-sport-classic-new-special.html μου άρεσε πάρα πολύ..θα την ήθελα με μάυρες ρίγες. retro (άλλωστε η όλη ιδέα της 911 ρετρό είναι) όπως πρέπει
Απιστευτη ειναι..........απλα θα ειναι πανακριβι....αυτη η πορσε καθε φορα τα ομορφαινει τοσο απο γενια σε γενια...ποσο ακομα θα ομορφυνουν.....απλα απιστευτα!!!

thomelef
04-09-09, 09:01
απίστευτο αυτοκίνητο.
θα έλεγα ο αρχηγός τησ αλητείας.
μεγάλη εντύπωση τα χερούλια.
όσο για τη σπαρτιάτικη εμφάνιση γενικώς δε περίμενα κάτι διαφορετικό, μιας και όλοι ξέρουμε τη φιλοσοφία του αυτοκινήτου.
θα έλεγα μακράν η καλύτερη επιλογή για κάποιον που διαθέτει το ανάλογο μπάντζετ και είναι λάτρης της σπόρ οδήγησης.
υγ αν αλάξουν τα πράγματα και μπούμε στους κανονικούς ρυθμούς με τισ δουλειές μας πάντως το Μ3 με
GT3 ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΊ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ RS