PDA

Επιστροφή στο Forum : βελτιωση κινητηρα σε 316


kostakis
21-08-09, 10:15
γεια σας. εδω και 4 μηνες εχω αγορασει μια 316.ειμαι λιγο δυσαρεστηνενος απο την αποδοση του κινητηρα και θα ηθελα να μου πειτε τι μπορω να κανω για να του δωσω λιγο ζωντανια.δεν θελω να δωσω πανω απο 1000 ευρω ομως.ευχαριστω εκ των προτερων

m-power_01
21-08-09, 10:28
Φιτρο αερα 50 ευρω
Επαναπρογραμματισμος της ecu 400 ευρω
Τελικο εξατμισης 250 ευρω
Sprint booster 200 ευρω

Αυτα πως σου φαινονται ?Δεν θα βαλεις φωτια στην ασφαλτο... Αλλα λιγο νευρο θα παρεις

ptboul
21-08-09, 10:36
Καλώς ήρθες και από εμένα Κωστή.

Αν και δε κατάλαβα ποιο 316 έχεις, δυστηχώς λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν: το γνωστό και μη εξαιρεταίο ΦΠΕ. Με συνδυασμό και των τριών θα δεις μικρή βελτίωση της ροπής σου και 7-8 αλογάκια+.

Φοβάμαι πως αν δε θες να αλλάξεις κινητήρα, η λύση του τούρμπο είναι μονόδρομος για πραγματική δύναμη και εξωπραγματικό προϋπολογισμό :nixweiss:

BILL007
21-08-09, 10:40
αν δε θες να αλλάξεις κινητήρα, η λύση του τούρμπο είναι μονόδρομος για πραγματική δύναμη και εξωπραγματικό προϋπολογισμό :nixweiss:

:+1:000000000000 ακριβώς όπως τα είπαν παραπάνω τα παιδιά...:)

satanikos e36
21-08-09, 10:43
ρε παιδια το Sprint booster τι ειναι?

stefanos_cool
21-08-09, 10:45
γεια σας. εδω και 4 μηνες εχω αγορασει μια 316.ειμαι λιγο δυσαρεστηνενος απο την αποδοση του κινητηρα και θα ηθελα να μου πειτε τι μπορω να κανω για να του δωσω λιγο ζωντανια.δεν θελω να δωσω πανω απο 1000 ευρω ομως.ευχαριστω εκ των προτερων

Κώστα,

επειδή όλοι (ή σχεδόν όλοι) τα έχουμε περάσει αυτά, θα σου πρότεινα να βρεις
ένα σωστό 318 +φπε να βάλεις και να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.
Όλα που είπαν τα παιδιά είναι σωστά, όμως μετά από λίγο πάλι θα σου φαίνεται
ότι κάτι λείπει από θέμα δύναμης, οπότε ότι κάνεις κάνε το σωστά και από την
αρχή, σίγουρα για αντικατάσταση κινητήρα θέλεις πολύ περισσότερα χρήματα από
αυτά που πρότεινε ο m-power_01
όμως θα είσαι οκ κατά την γνώμη μου.
Και εγώ πριν κανά χρόνο έκανα φπε και τώρα πάλι θέλω κάτι παραπάνω
έως και πολύ θα έλεγα!!! χεχεχε…

stefanos_cool
21-08-09, 10:48
ρε παιδια το Sprint booster τι ειναι?

Το sprint booster είναι μια συσκευή για τα αυτοκίνητα με ηλεκτρικό γκάζι.
Συγκεκριμένα είναι ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα με τρεις επεξεργαστές, το οποίο
παρεμβάλλεται ανάμεσα στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού και τον εγκέφαλο του
αυτοκινήτου στέλνοντας στην ECU διαφορετικά σήματα. Το επεξεργασμένο σήμα
αναγκάζει τον εγκέφαλο να ανοίξει πιο γρήγορα την πεταλούδα, και το πρόβλημα
της υστέρησης ελαχιστοποιείται.

kostakis
21-08-09, 10:59
Κώστα,

επειδή όλοι (ή σχεδόν όλοι) τα έχουμε περάσει αυτά, θα σου πρότεινα να βρεις
ένα σωστό 318 +φπε να βάλεις και να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.
Όλα που είπαν τα παιδιά είναι σωστά, όμως μετά από λίγο πάλι θα σου φαίνεται
ότι κάτι λείπει από θέμα δύναμης, οπότε ότι κάνεις κάνε το σωστά και από την
αρχή, σίγουρα για αντικατάσταση κινητήρα θέλεις πολύ περισσότερα χρήματα από
αυτά που πρότεινε ο m-power_01
όμως θα είσαι οκ κατά την γνώμη μου.
Και εγώ πριν κανά χρόνο έκανα φπε και τώρα πάλι θέλω κάτι παραπάνω
έως και πολύ θα έλεγα!!! χεχεχε…

στεφανε ποσο θα στοιχισει αυτο που προτεινεισ? ποσο παραπανω θα παρω απο θεμα δυναμης? αξιζει καλυτερα να κανω αυτο απο αυτα που ειπαν τα παιδια παρακατω?το φπε τι ειναι?

tassos
21-08-09, 11:00
Και εγώ πριν κανά χρόνο έκανα φπε και τώρα πάλι θέλω κάτι παραπάνω
έως και πολύ θα έλεγα!!! χεχεχε…

Oταν λες κααατι παραπανω εννοεις αυτο??
http://images43.fotki.com/v1382/photos/9/925706/6960999/CIMG5862-vi.jpg
Mη λεμε και στον κοσμο ψεμματα!! χεχεχεχε:dblthumb2

stefanos_cool
21-08-09, 11:14
στεφανε ποσο θα στοιχισει αυτο που προτεινεισ? ποσο παραπανω θα παρω απο θεμα δυναμης?

Δεν έχω ιδέα αγαπητέ!!!Σε αυτό θα σου απαντήσουν οι κάτοχοι Ε46 και όχι μόνο!!

το φπε τι ειναι?

φίλτρο, πρόγραμμα, ess…χμμμ sorry εξάτμιση ήθελα να πω!



Oταν λες κααατι παραπανω εννοεις αυτο??
http://images43.fotki.com/v1382/photos/9/925706/6960999/CIMG5862-vi.jpg
Mη λεμε και στον κοσμο ψεμματα!! χεχεχεχε:dblthumb2

Περίπου ..χεχεχε…αλλά ο Κώστας απέχει πολύ από αυτό…(προς το παρόν)
20-30 αλογάκια θέλει το παιδί, μην τον βάλουμε κατευθείαν στα βαθιά!!!!χαχαχαχα….

http://goodspeedperformance.com/Content/ESS%20Tuning/E39%20M5%20ESS%20Supercharger.jpg

kostakis
21-08-09, 11:27
Δεν έχω ιδέα αγαπητέ!!!Σε αυτό θα σου απαντήσουν οι κάτοχοι Ε46 και όχι μόνο!!



φίλτρο, πρόγραμμα, ess…χμμμ sorry εξάτμιση ήθελα να πω!





Περίπου ..χεχεχε…αλλά ο Κώστας απέχει πολύ από αυτό…(προς το παρόν)
20-30 αλογάκια θέλει το παιδί, μην τον βάλουμε κατευθείαν στα βαθιά!!!!χαχαχαχα….

http://goodspeedperformance.com/Content/ESS%20Tuning/E39%20M5%20ESS%20Supercharger.jpg

ωχ τι μηχαναρες ειν αυτες?

kostakis
21-08-09, 11:29
Καλώς ήρθες και από εμένα Κωστή.

Αν και δε κατάλαβα ποιο 316 έχεις, δυστηχώς λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν: το γνωστό και μη εξαιρεταίο ΦΠΕ. Με συνδυασμό και των τριών θα δεις μικρή βελτίωση της ροπής σου και 7-8 αλογάκια+.

Φοβάμαι πως αν δε θες να αλλάξεις κινητήρα, η λύση του τούρμπο είναι μονόδρομος για πραγματική δύναμη και εξωπραγματικό προϋπολογισμό :nixweiss:

εχω το 316 ε46 τετραπορτο μοντελο 2002

kostakis
21-08-09, 11:34
Φιτρο αερα 50 ευρω
Επαναπρογραμματισμος της ecu 400 ευρω
Τελικο εξατμισης 250 ευρω
Sprint booster 200 ευρω

Αυτα πως σου φαινονται ?Δεν θα βαλεις φωτια στην ασφαλτο... Αλλα λιγο νευρο θα παρεις

δηλαδη καμια δεκαρια αλογα? παντος ειναι μεσα στο προυπολογισμο μου αυτα που γραφεις απο θεμα κοστολογιων

BILL007
21-08-09, 12:15
δηλαδη καμια δεκαρια αλογα? παντος ειναι μεσα στο προυπολογισμο μου αυτα που γραφεις απο θεμα κοστολογιων

και είναι και τα μόνα που μπορείς να κάνεις...ειδικά αν είσαι valvetronic τότε ξέχνα και την λύση του τούρμπο...

m-power_01
21-08-09, 12:20
Μα αυτα σου τα εγραψα με περιορισμο τα 1000 ευρω...Θα μπορουσες να αλλαξεις μοτερ αλλα θες 2000+
Τωρα το κερδος...στα σιγουρα δεν θα βαλεις φωτια στην ασφαλτο, αλλα στα σιγουρα θα ζωντανεψει λιγο!
Διαφορα θα δεις στο οτι θα ειναι λιγο πιο ζωηρο χαμηλα ,και θα σε βοηθησει σε 0-100 ας πουμε...γενικοτερα σε επιταχυνσεις λιγων χιλιομετρων λογω αυξησης του οριου περιστροφης του κινητηρα (κοφτης).Αποφευγω να σου πω νουμερο αλλα στα σιγουρα θα εισαι μπροστα υπο ολες τις συνθηκες σε σχεση με ενα ''μαμα''.

kostakis
21-08-09, 12:23
Μα αυτα σου τα εγραψα με περιορισμο τα 1000 ευρω...Θα μπορουσες να αλλαξεις μοτερ αλλα θες 2000+
Τωρα το κερδος...στα σιγουρα δεν θα βαλεις φωτια στην ασφαλτο, αλλα στασιγουρα θα ζωντανεψει λιγο!
Διαφορα θα δεις στο οτι θα ειναι λιγο πιο ζωηρο χαμηλα ,και θα σε βοηθησει σε 0-100 ας πουμε...γενικοτερα σε επιταχυνσεις λιγων χιλιομετρων λογω αυξησεις του οριου περιστροφης του κινητηρα (κοφτης).Αποφευγω να σου πω νουμερο αλλα στα σιγουρα θα εισαι μπροστα υπο ολες τις συνθηκες σε σχεση με ενα ''μαμα''.

οκ ευχαριστω

CRIS
21-08-09, 14:15
Πολύ σωστά τα είπε ο m-power αλλά νομίζω οτι σε μια λύση τέτοιου τύπου μόλις περάσουν κάνα δυο βδομάδες θα θες κάτι παραπάνω.
Γνώμη μου είναι, εάν μπορείς τώρα να φτάσεις στα 1000€ κράτα τα, μάζεψε κι άλλα και άλλαξε αργότερα το μοτεράκι με ένα 25άρι (και 30άρι ακόμα καλύτερα).
Όταν το πάρεις από το συνεργείο, το σίγουρο είναι οτι θα νιώσεις οτι άλλαξες αυτοκίνητο και όχι κινητήρα.
Γνώμη μου πάντα... :cheers:

kostakis
21-08-09, 14:24
Πολύ σωστά τα είπε ο m-power αλλά νομίζω οτι σε μια λύση τέτοιου τύπου μόλις περάσουν κάνα δυο βδομάδες θα θες κάτι παραπάνω.
Γνώμη μου είναι, εάν μπορείς τώρα να φτάσεις στα 1000€ κράτα τα, μάζεψε κι άλλα και άλλαξε αργότερα το μοτεράκι με ένα 25άρι (και 30άρι ακόμα καλύτερα).
Όταν το πάρεις από το συνεργείο, το σίγουρο είναι οτι θα νιώσεις οτι άλλαξες αυτοκίνητο και όχι κινητήρα.
Γνώμη μου πάντα... :cheers:

δεν θελω πανω απο 1800 με τιποτα γιατι μετα θα πρεπει να το δηλωσω και θα μπλεξω

nik200
21-08-09, 16:26
δεν θελω πανω απο 1800 με τιποτα γιατι μετα θα πρεπει να το δηλωσω και θα μπλεξω

εγω θα σου προτεινα τον 16βαλβιδο 18ari κινητηρα 140hp...που ειναι αρκετα αξιολογος και στο μελλον ενας compressoras..180-190 αλογα στο 0.5 bar..

xxxvagos
21-08-09, 22:03
δηλαδη καμια δεκαρια αλογα? παντος ειναι μεσα στο προυπολογισμο μου αυτα που γραφεις απο θεμα κοστολογιων

απο την μια θα παρεις 10-15 αλογα με 1000 ευρω και απο την αλλη με 1000 και κατι ευρω θα παρεις αλλο μοτερ...

αν δωσεις και το δικο σου θα σου βγει και πιο φτηνα

God
21-08-09, 22:23
εχω το 316 ε46 τετραπορτο μοντελο 2002

Όπως είπαν οι προηγούμενοι, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι Φ.Π.Ε.. Και για μένα μην κάνεις τίποτα. Με ένα καλό Φ.Π.Ε. ξεπερνάς άνετα τα 1000 ευρώ, και αν έχεις και valvetronic κινητήρα θα του κάνεις και κακό αντί για καλό. Επίσης από δύναμη, ζήτημα αν πάρεις 5 άλογα και αυτά στις 6200 στροφές. Αν είσαι τυχερός και έχεις Μ43 κινητήρα, ίσως σηκωθεί και λίγο η ροπή στις χαμηλές. Μόνο ο θόρυβος κυρίως θα αλλάξει και θα σε "κοροιδεύει" λίγο.

Σε γενικές γραμμές, καλό θα ήταν να μην πετάς τα λεφτά σου. Τα 1000€ δεν είναι και στραγάλια. Αν έχεις Μ43 και θες πραγματικά πολύ παραπάνω δύναμη τουρμπίζεται και έχει έτοιμο κιτ ο Καρράς στο Άργος. Μιλάς όμως για κόστος γύρω στα 5000€ και μετά η κατανάλωση καυσίμου θα ανέβει πολύ, συν ότι κάθε 35000-40000χλμ θα θέλεις δίσκο-πλατώ. Αν έχεις κινητήρα Ν, είτε συμβιώνεις μαζί του είτε αλλάζεις αυτοκίνητο και παίρνεις κανένα πολύ ελαφρύτερο. Χάνεις την BMW και όλα της τα καλά, αλλά από τρέξιμο που ζητάς θα έχεις.

εγω θα σου προτεινα τον 16βαλβιδο 18ari κινητηρα 140hp...που ειναι αρκετα αξιολογος και στο μελλον ενας compressoras..180-190 αλογα στο 0.5 bar..

Λάθος αυτοκίνητο, δεν μπαίνει ο Μ44 στο Ε46.

bimmer-corfu
22-08-09, 07:47
δεν υπάρχει valvetronic σε 1.6

satanikos e36
22-08-09, 09:10
Το sprint booster είναι μια συσκευή για τα αυτοκίνητα με ηλεκτρικό γκάζι.
Συγκεκριμένα είναι ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα με τρεις επεξεργαστές, το οποίο
παρεμβάλλεται ανάμεσα στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού και τον εγκέφαλο του
αυτοκινήτου στέλνοντας στην ECU διαφορετικά σήματα. Το επεξεργασμένο σήμα
αναγκάζει τον εγκέφαλο να ανοίξει πιο γρήγορα την πεταλούδα, και το πρόβλημα
της υστέρησης ελαχιστοποιείται.

ευχαριστο φιλε να

george kaleas
22-08-09, 13:54
λοιπον επειδι τα εχω χαζο ψαξει λιγο θα σου πω λοιπον το αμαξι μου ειναι
Ε46 κομπακτ με το ιδιο μοτερ (λογικα) spirnt booster και ενα φιλτρο φοραω το φιλτρο δεν κανει τιποτα
απλος το εβαλα για λιγο καλητερα και για να μην αλαζω το μαμα καθε τοσο!!
το sprint booster μπωρο να πω αξιζει στο 100% τα λεφτα του παρα πολυ καλο(για μενα τουλαχιστον)
το τελικο πισω απειροελαχιστο διακριτικο θορυβο και ομορφια τιποτα αλο!!!
και προγραμα 400ε καλο δεν αναφερω τωρα μαρκα!! 6-7 αλογα τροχο μου ειπε αυτος για μενα δεν αξιζει
φαντασου να το βαλεις να τσουλαει λιγο καλητερα και να σου καει πολυ μετα!!!


ελιπζω να σε καληψα λιγο!!!

TURBO E36
25-09-09, 07:52
Φιλε αν 8ες να με ακουσεις κρατα τα 1000 μαζεψε κ αλλα τοσα(κ λιγα παραπανω)κ αλλαξε μοτερ....φανταζομαι οτι δεν καιγεσε ντε κ καλα να το φτιαξεις τωρα το αμαξι...κ εγω τα ιδια εκανα κ εφτασα να εχω βαλει το τριτο μοτερ τωρα..τζαμπα λεφτα 8α το ειχα κανει μ3 με τοσα που εχω δωσει....Αν αποφασισεις τετοια κινηση κ επειδη εισαι κ@υλογκαζος φανταζομαι ξεκινα απο 2500 μοτερ γιατι παλι 8α ψαχνεσε για περιφεριακα μετα:bigthumb:

m-power_01
26-09-09, 02:43
Θα μου επιτρεψετε να σας πω οτι η ωρα ειναι περασμενη....Δυσκολα θα εμφανιστει καποιος mod να βαλει τελος (εκτος απο κανα ξενυχτη GEO) .Για αυτο λοιπον ειναι πολυ ευκολο να παρεκτραπειτε μεχρι το πρωι...και να φτασει το πραγμα στο απροχωρητο!!! Η εξελιξη θα ειναι γνωστη...Ban...Δεν το κοβετε λοιπον σιγα σιγα...

nikos12
04-10-09, 14:35
άμα θέλει να πάρει λίγο νεύρο θα του κάνει τπτ ένα μπλοκέ διαφορικό?

nassosbmw1
04-10-09, 15:49
ρε παιδιά πολύ κακό για το τίποτα...:calm: δεν έγινε και τίποτα τρομερό γράφοντας κάποιος μια ανακρίβεια ή περίπου κάτι λάθος...δώστε στο άλλο να καταλάβει όμορφά ότι αυτό που λέει είναι μη εφαρμόσιμο ή άτοπον και σίγουρα αν υπάρχει βάση θα αναθεωρήσει! ψυχραιμίααααα:bullhorn:

Thanos_E90
20-10-09, 10:19
Γειά σε όλους!!
Το 2006 μου έκαναν δώρο ένα 316 Ε90.Αν και φυσικά δεν ήταν επιλογή μου το αυτοκίνητο αν και οικογενοιακό είναι πιο αργό και από την καθυστέρηση.Κάποιος φίλος και μόνιμος κάτοικος Ολλανδίας μου βρίσκει με 5.000 όλο το σέτ μοτέρ,σασμάν,και οτί χρειάζεται για να γίνει 330 ή 335.
Εσείς τι θα προτείνατε ρε φίλοι πάνω σε αυτό?
Να το κάνω ή να το τουρμπίσω τελικά?

Ευχαριστώ

konas
20-10-09, 10:26
Γειά σε όλους!!
Το 2006 μου έκαναν δώρο ένα 316 Ε90.Αν και φυσικά δεν ήταν επιλογή μου το αυτοκίνητο αν και οικογενοιακό είναι πιο αργό και από την καθυστέρηση.Κάποιος φίλος και μόνιμος κάτοικος Ολλανδίας μου βρίσκει με 5.000 όλο το σέτ μοτέρ,σασμάν,και οτί χρειάζεται για να γίνει 330 ή 335.
Εσείς τι θα προτείνατε ρε φίλοι πάνω σε αυτό?
Να το κάνω ή να το τουρμπίσω τελικά?

Ευχαριστώ

Θανο, καλως ηρθες. Καλυτερα ανοιξε ενα δικο σου θρεντ, ειναι που ειναι ΤΟ μπερδεμα σ αυτο.

Thanos_E90
23-10-09, 13:49
Ειμαι λιγο rookie εδω πως ανοιγω θεμα φιλαρακι?