PDA

Επιστροφή στο Forum : Η ΤΣΙΧΛΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΡΙΖΑ...


BILL007
24-08-09, 22:46
Θέλω να ρωτήσω κάτι παιδιά...Μπορεί να σας φανεί γελοίο αλλά δεν ξέρω πως να το βρω :banghead:

Έχετε δει ένα υλικό που έχουν οι μπαρμπριζάδες (σαν μαύρη πλαστελίνη ένα πράγμα,πλάθεται με το χέρι κιόλας),που το λένε "τσίχλα"?

Πήγα και ρώτησα σε όλα τα χρωματοπωλεία της γειτονιάς μου,αλλά όλοι μου είπαν ότι δεν έχουν και να ρωτήσω σε καταστήματα με είδη αυτοκινήτου...Ελα μου ντε που είμαι λίγο άσχετος με αυτά τα καταστήματα...:bricks1:

Μπορείτε να μου δώσετε καμία διεύθυνση κανενός τέτοιου καταστήματος (κατά προτίμηση κέντρο Αθήνας-Φραντζή κτλπ) που θα έχει σίγουρα αυτό που ψάχνω?

Γενικότερα μήπως ξέρουμε κάποια εμπορική του ονομασία?

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια εκ των προτέρων,

Φιλικά Βασίλης :D

skatzoxoiros
24-08-09, 23:25
Έχετε δει ένα υλικό που έχουν οι μπαρμπριζάδες (σαν μαύρη πλαστελίνη ένα πράγμα,πλάθεται με το χέρι κιόλας),που το λένε "τσίχλα"?
Γενικότερα μήπως ξέρουμε κάποια εμπορική του ονομασία?

Βασίλη παρμπριζόκολλα λέγεται, θα την βρείς σε καταστήματα που πουλάνε υλικά φανοποιίας αυτοκινήτων (χρώμματα - στόκους κτλ)

Δες και αυτό που ειναι ενα ενδεικτικό προιόν:

http://www.interep.gr/06001.htm

BILL007
24-08-09, 23:30
Βασίλη παρμπριζόκολλα λέγεται, θα την βρείς σε καταστήματα που πουλάνε υλικά φανοποιίας αυτοκινήτων (χρώμματα - στόκους κτλ)

Δες και αυτό που ειναι ενα ενδεικτικό προιόν:

http://www.interep.gr/06001.htm

Οχι...Δεν εννοώ την μπραρμπριζόκολλα φιλε skatzoxoiros.Aυτήν την ξέρω (είναι μαύρη επίσης) και με τέτοια έχω κολλήσει το roof spoiler μου.

Αυτό που λέω εγώ είναι σαν πλαστελίνη.Ένα είδος σαν Blu-Tack ( http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-Tack ) αλλά μαύρο,που το χρησιμοποιούν επίσης οι μπαρμπριζάδες...




:105whistl

κυριακος
24-08-09, 23:49
Φίλε Bill το υλικό που ψάχνεις και με την περιγράφει που λες, ότι δηλαδή πλάθεται με το χέρι,λέγεται στο εμπόριο <μαλαστουπα> και μπορείς να το βρεις, όχι όμως σαν μπαμπριζοκολα.