PDA

Επιστροφή στο Forum : Veltiosi se Z4sDrive35i


JimmyZ4sdrive35i
03-09-09, 23:09
Kalispera se olous.Eimai katoxos mias Z4sDrive35i(apo tis prwtes pou poulithikan stin Ellada,agorastike 2 meres meta tin parousiasi stis ektheseis tis BMW).Mexri wras eimai poly ikanopoiimenos apo tin epilogi mou.San kainourios sta autokinita BMW den gnwrizw polla gia themata veltiosis sto sygekrimeno moter.Vlepw vevaia sto diadiktyo lyseis gia to idio moter gia tis seires 1(135i) kai 3(335i),omws gia to diko mou oxi.Einai poly nwris na milame gia veltiosi sto sygekrimeno autokinito?

M3EST
03-09-09, 23:14
Ποτε δεν ειναι πολυ νωρις.Το δικο μου το βελτιωσα λιγες ωρες μετα την παραλαβη.Παρ ολα αυτα σιγα σιγα θα βγουν αρκετα για το συγκεκριμενο μοντελο.Καλοριζικο να ειναι το εργαλειο σου.

merbeind
03-09-09, 23:21
Δεν νομιζω να ειναι διαφορετικο η πιο δυσκολο απο τις 1.35 η 3.35.Σε οποιον προγραμματιστη και να πας (ονοματα δεν λεω διαφημηση) που φτιαχνει τα συγκεκριμενα σιγουρα θα κανει και το δικο σου.Φιλος μου εφτασε το 1.35 του στα 360 μολις το πηρε.Καλες βολτες(η διαφορα μετα το προγραμμα ειναι αρκετη παντως)

Nick_compact
03-09-09, 23:23
Η διαφορά μετά το πρόγραμμα, είναι εμφανής στα turbo, κι αυτό επειδή σηκώνουν πίεση. Στα ατμοσφαιρικά, η βελτίωση είναι πολύ δύσκολη, θέλει συμβιβασμούς, και εκτός αυτού, το valvetronic μοτέρ δεν παίρνει σχεδόν τίποτα!

gnx
04-09-09, 08:56
Εχε υπ'οψιν σου οτι το DCT εχει μια συγκεκριμενη διαβαθμιση, μεχρι 375Νm ροπης εαν δεν κανω λαθος. Καποιος μηχανολογος να το μετατρεψει σε κιλα μπορει;

fanisk
04-09-09, 09:26
Εχε υπ'οψιν σου οτι το DCT εχει μια συγκεκριμενη διαβαθμιση, μεχρι 375Νm ροπης εαν δεν κανω λαθος. Καποιος μηχανολογος να το μετατρεψει σε κιλα μπορει;

38 κιλα περιπου.

Πατσίκας Βασίλειος
04-09-09, 09:27
Ποτε δεν ειναι πολυ νωρις.Το δικο μου το βελτιωσα λιγες ωρες μετα την παραλαβη.Παρ ολα αυτα σιγα σιγα θα βγουν αρκετα για το συγκεκριμενο μοντελο.Καλοριζικο να ειναι το εργαλειο σου.
ειναι το αμαξι που δοκιμαστηκε στο περιοδικο εβο του προηγουμενου μηνα?????

yodas
04-09-09, 09:57
Καλορίζικο και καλοταξιδο...Δηλαδή τα 306 τα φέρνεις ήδη βόλτα και θές να πάς και παραπάνω (joking).
Πάντως εγώ θα περίμενα να ανοίξει λίγο το μοτεράκι και μετά να κάνω τις αλλαγές!

stef
04-09-09, 14:49
ειναι το αμαξι που δοκιμαστηκε στο περιοδικο εβο του προηγουμενου μηνα?????

Ακριβώς!!!

georgiou
04-09-09, 14:54
http://www.vishnutuning.com/bmw_335i.htm

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 15:48
Εχε υπ'οψιν σου οτι το DCT εχει μια συγκεκριμενη διαβαθμιση, μεχρι 375Νm ροπης εαν δεν κανω λαθος. Καποιος μηχανολογος να το μετατρεψει σε κιλα μπορει;


Eisai sigouros gi auto?Einai ligo dyskolo giati to autokinito apo mono tou exei onomastiki ropi 40,8kg...O synaderfos M3EST exei to idio autokinito me programma ston egefalo to opoio logika exei ftasei sta 350HP kai 48-49Kg ropis.kai me tin leksi diavathmisi pisteuw oti ennoeis antoxi...Den nomizw pantws na ennoeis oti antexei alla 38 kila ropis extra...an kai auto tha me ekane triseutixismeno...

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 16:19
Καλορίζικο και καλοταξιδο...Δηλαδή τα 306 τα φέρνεις ήδη βόλτα και θές να πάς και παραπάνω (joking).
Πάντως εγώ θα περίμενα να ανοίξει λίγο το μοτεράκι και μετά να κάνω τις αλλαγές!

Σαφως και οχι φιλε Yoda.Ειδικα με τα ηλεκτρονικα βοηθηματα στην θεση OFF το αυτοκινητο ειναι πολυ δυστροπο και δυσκολο στην οδηγηση.το συγκρινω σε σχεση με ενα 325ι ενος φιλου με 220PS.Πιστευς πως η καροτσα του δεν το βοηθαει στα μεγαλα διπλωματα της ουρας(drift).Με τα ηλεκτρονικα "κουμπωμενα" το αυτοκινητο ειναι διασκεδαστικο στην οδηγηση και ελενγξημο αν και ακομα ειμαι στην φαση που το μαθαινω(και νομιζω πως θα μου παρει αρκετο καιρο για να το φτασω στα ακρα του).

gnx
04-09-09, 16:19
Eisai sigouros gi auto?Einai ligo dyskolo giati to autokinito apo mono tou exei onomastiki ropi 40,8kg...O synaderfos M3EST exei to idio autokinito me programma ston egefalo to opoio logika exei ftasei sta 350HP kai 48-49Kg ropis.kai me tin leksi diavathmisi pisteuw oti ennoeis antoxi...Den nomizw pantws na ennoeis oti antexei alla 38 kila ropis extra...an kai auto tha me ekane triseutixismeno...

Τοτε δε θα θυμαμαι καλα το νουμερο...Θα ψαξω να το βρω

http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=283172&highlight=DCT+torque

Το βρηκα. Έκανα λάθος, είναι 375lbs/ft

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 16:47
Το βρηκα. Έκανα λάθος, είναι 375lbs/ft[/QUOTE]


Και αυτα τα 375lbs/ft σε ποσα κιλα ροπης αντιστοιχουν ;

DimitrisZ4
04-09-09, 16:48
καλοριζικο το οχημα , καλως ηρθες στο κοσμο των Ζ !

Kostas Christ
04-09-09, 17:15
Και αυτα τα 375lbs/ft σε ποσα κιλα ροπης αντιστοιχουν ;

507.85Nm περιπου δλδ 51 κιλα ροπης

skandalis447
04-09-09, 17:20
το αυτοκινητο παιρνει κανονικα προγραμμα...ειτε με παραλληλο εγκεφαλο ειτε με σειριακο επαναπρογραμματισμο...προσωπικα προτιμαω και προτεινω τον πρωτο τροπο καθως εχει διακοπτη ον οφ και το βαζουμε στο οφ για να κανουμε σερβις στην εγγυηση χωρις προβλημα...

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 17:39
το αυτοκινητο παιρνει κανονικα προγραμμα...ειτε με παραλληλο εγκεφαλο ειτε με σειριακο επαναπρογραμματισμο...προσωπικα προτιμαω και προτεινω τον πρωτο τροπο καθως εχει διακοπτη ον οφ και το βαζουμε στο οφ για να κανουμε σερβις στην εγγυηση χωρις προβλημα...

Η μεθοδος του σειριακου επαναπρογραμματισμου ειναι σιγουρα ορατη απο το computer της αντιπροσωπιας?ο παραλληλος εγκεφαλος τοποθετειται σε ορατο σημειο στην μηχανη ; Ή σε μερη οπως το ντουλαπακι του συνοδηγου?

merbeind
04-09-09, 18:56
Ορατη ειναι λογικα μονο αν το ψαξει ο ηλεκτρολογος.Δεν βγαζει δλδ καποιο σφαλμα.(Εγω σε αλλο αμαξι μου (turbo)με προγραμμα ειχε μπει σε safemode ο εγκεφαλος και οταν πηγα στην αντιπροσωπεια δεν βρηκαν τιποτα στον υπολογιστη παντως.Εννοειται πως εφταιγε το προγραμμα αφου εκανε over και εκοψε παροχη τουρμπινας ο εγκεφαλος.
Αυτο παντως με παραλληλο εγκεφαλο ειναι οτι καλυτερο.Βαζεις στο On μονο οποτε εχεις κεφια.

georgiou
04-09-09, 19:01
στην προηγούμενη σελίδα σου πόσταρα εναν παράλληλο που λεγεται στο εξωτερικό σαν η καλύτερη βελτίωση για τον κινήτηρα σου..

''κρύβεται'' μεσα στο κουτί που βρίσκεται και η ecu σου..

stratos
04-09-09, 19:09
Καλωσήρθες στο forum φίλε μου. Καλορίζικο το αυτοκίνητο σου και καλά χιλιόμετρα.

Σύντομα, μετα την διαδικασία του στρωσίματος θα παρατηρήσεις οτι μετά τις 3000 rpm το αυτοκίνητο είναι αρκετά δυνατό. Ακόμα και απο τις 2000 rpm αν το πατήσεις απότομα η ουρά ξεκολάει και με τρίτη ταχύτητα.

Και εγώ όταν περίμενα το δικό μου έψαχνα με τις ώρες να δώ τι θα πρωτοβάλω επάνω για να το δυναμώσω. Ε τώρα δεν χρειάζεται πλέον αφού τώρα αρχίζει να ανοίγει το μοτέρ και να απλώνεται η δύναμη. Μαζεύει χιλιόμετρα για πλάκα και θα πικράνεις πααααααααρα πολούς που δεν ξέρουν την πραγματική δύναμη των δύο τουρμπινών. Απλά θέλει πάρα πολύ προσοχή ειδικά στην αρχή.

Καλωσήρθες και καλά μπαξίματα...

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 19:32
στην προηγούμενη σελίδα σου πόσταρα εναν παράλληλο που λεγεται στο εξωτερικό σαν η καλύτερη βελτίωση για τον κινήτηρα σου..

''κρύβεται'' μεσα στο κουτί που βρίσκεται και η ecu σου..


Ειδα το σχετικο βιντεακι εγκαταστασης και παρουσιασης στο Youtube και το βρηκα αρκετα ενδιαφερον.Και η διαδικασια τοποθετησης φαινεται να ειναι παιχνιδακι για καποιον που εχει ασχοληθει με το συγκεκριμενο μοτερ.Το προβλημα που ανακυπτει τωρα ειναι το αν το DCT θα μπορεσει να αντεξει την βελτιωση αυτη.+70PS στο αυτοκινητο σημαινει πως πλησιαζουμε τα 370-380PS χωρις εξατμιση και εισαγωγη.Θα ειναι ασφαλη και αξιοπιστα αυτα τα +70PS ; Θελουμε αποδοση...συμφωνω...αλλα και αξιοπιστια ομως.Γνωριζει καποιος αν το συγκεκριμενο μοτερ δεχεται θετικα και αξιοπιστα τα επιπλεον αλογα χωρις να βγαζει προβληματα ;

Πατσίκας Βασίλειος
04-09-09, 19:50
Ακριβώς!!!τρελο μοτορι και η ζαντα ολα τα λεφτα....

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 20:08
Καλωσήρθες στο forum φίλε μου. Καλορίζικο το αυτοκίνητο σου και καλά χιλιόμετρα.

Σύντομα, μετα την διαδικασία του στρωσίματος θα παρατηρήσεις οτι μετά τις 3000 rpm το αυτοκίνητο είναι αρκετά δυνατό. Ακόμα και απο τις 2000 rpm αν το πατήσεις απότομα η ουρά ξεκολάει και με τρίτη ταχύτητα.

Και εγώ όταν περίμενα το δικό μου έψαχνα με τις ώρες να δώ τι θα πρωτοβάλω επάνω για να το δυναμώσω. Ε τώρα δεν χρειάζεται πλέον αφού τώρα αρχίζει να ανοίγει το μοτέρ και να απλώνεται η δύναμη. Μαζεύει χιλιόμετρα για πλάκα και θα πικράνεις πααααααααρα πολούς που δεν ξέρουν την πραγματική δύναμη των δύο τουρμπινών. Απλά θέλει πάρα πολύ προσοχή ειδικά στην αρχή.

Καλωσήρθες και καλά μπαξίματα...

Το αυτοκινητο εχει κοντα στα 4800km και ετοιμαζεται για το πρωτο του service.Θεωρω πως το στρωσιμο του ηταν αρκετα προσεγμενο.Μεχρι τα 2000km δεν ειχε παει πανω απο 3000rpm...τα περισσοτερα απο αυτα τα "πρωτα" χιλιομετρα εγιναν με μικρα ταξιδακια σε κοντινους προωρισμους.Δεν ελειπαν βεβαια τα "μικρα" ανοιγματα απο τα 80km/h στα 120km/h και λιγο παραπανω,αλλα οχι με "βιαιο" και αποτομο πατημα του γκαζιου.Απο τα 2000km και μετα το "ανοιγα" μεχρι τις 5000rpm και ανα 500km στο κοντερ ανεβαζα και 500rpm.Η αληθεια ειναι πως οσο το ζοριζα τοσο μου φαινοταν και πιο δυνατο(στα 4500km δοκιμασα και το Launch Control,δεν αντεξα...).Τα χιλιομετρα που "μαζευει" τα καταλαβαινω μονο κοιταζοντας το κοντερ ή υστερα απο επισημανση του συνοδηγου.Σε αυτο ευθυνεται η γραμμικοτητα στην αποδοση του μοτερ,ο τροπος που παταει στον δρομο και η option extra ρυθμιζομενη αναρτηση που φοραει.Το αυτοκινητο εχει δυναμη οντως και ειναι αρκετα fun to drive...ωστοσο σε μερικα ευκολα extra αλογακια κανεις πιστευω πως δεν λεει οχι...ειδικα αν ειναι και αξιοπιστα

stratos
04-09-09, 20:11
Πάντως θα σου πρότεινα να σκεφτείς και μια λύση όσο αφορά την θερμοκρασία λαδιού πέρα απο τις μηχανικές βελτιώσεις απόδωσης κινητήρα....

Τι θερμοκρασίες βλέπεις στο λάδι?

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 20:29
στην προηγούμενη σελίδα σου πόσταρα εναν παράλληλο που λεγεται στο εξωτερικό σαν η καλύτερη βελτίωση για τον κινήτηρα σου..

''κρύβεται'' μεσα στο κουτί που βρίσκεται και η ecu σου..


Τσεκαροντας τον συνδεσμο που μου παρεθεσες(και σε ευχαριστω για το ενδιαφερον σου)παρατηρησα πως ο συγκεκριμενος παραλληλος εγκεφαλος συνεργαζεται καλα και με αυτοματο 6αρι σασμαν(παρατηρησε το στο πινακακι με τα χαρακτηριστικα οπου και συγκρινεται με αλλα 2 προιοντα)(δινω το link παρακατω) του 335ι .Με το αυτοματο 7αρι που φοραει το δικο μου ; Χαρακτηριστικα οπως το Launch Control που διαθετει το συγκεκριμενο σασμαν εξακολουθουν να δουλευουν σωστα ; Τετοιες λεπτομερειες με προβληματιζουν...Στο 335ι συμφωνω πως ολα ειναι ενταξει...στο Ζ4 ομως ; ισως γι αυτο ακομα υποψιαζομαι πως οι βελτιωτες δεν εχουν προχωρησει σε επισημες κυκλοφοριες λογισμικου για το συγκεκριμενο μοντελο...κανενας βελτιωτης δεν εχει ανακοινωσει επισημα στο site του ECU upgrade για Ζ4sDrive35i αποκλειστικα και μονο...


http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 20:37
Πάντως θα σου πρότεινα να σκεφτείς και μια λύση όσο αφορά την θερμοκρασία λαδιού πέρα απο τις μηχανικές βελτιώσεις απόδωσης κινητήρα....

Τι θερμοκρασίες βλέπεις στο λάδι?

Η αληθεια ειναι πως μερικες φορες και χωρις να το "ζορισω" σηκωνει λιγο θερμοκρασια παραπανω απο το κανονικο.Αλλα δεν μπορω να σου απαντησω με σιγουρια γιατι το αυτοκινητο εχει δουλεψει προς το παρον μονο σε θερμοκρασιες καλοκαιριου.Αν κυκλοφορησει κατι βελτιωτικο σε αυτο τον τομεα σιγουρα θα το προτιμησω(aftermarket θερμοστατης,μεγαλυτερο ψυγειο λαδιου).Πιστευω σε ενα ρητο, αν το μεταφραζω σωστα(αν οχι συγχωρησε με...) "With strength comes power..." "Με την αντοχη ερχεται η δυναμη).Και η αξιοπιστια θα προσθετα εγω...

merbeind
04-09-09, 20:54
380 αλογα σε bi-turbo 3λιτρο αμαξι πιστευω τα σηκωνει ΑΝΕΤΑ.Αν δεν εχει τοποθετησε και ενα ψυγειο λαδιου (μονο να γινει σωστη δουλεια να κυκλοφορει με σωστη πιεση το λαδι) και δεν θα εχεις κανενα προβλημα.Το μοτερ το συγκεκριμενο ειναι αριστο και πολυ εξελιξιμο

Nick_compact
04-09-09, 20:58
Μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού βγάζει και η ίδια η BMW, το οποίο πάει πακέτο με το πρόγραμμα BMW Performance. Δεν γνωρίζω όμως αν υπάρχει θέμα συμβατότητας με το νέο Ζ4.

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 21:03
Μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού βγάζει και η ίδια η BMW, το οποίο πάει πακέτο με το πρόγραμμα BMW Performance. Δεν γνωρίζω όμως αν υπάρχει θέμα συμβατότητας με το νέο Ζ4.


Αν εχεις να με παραπεμψεις σε καποιο site θα το εκτιμουσα.Αν και δεν νομιζω να ειναι αποκλειστικα για το Ζ4...ισως για το 135i και 335i

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 21:13
380 αλογα σε bi-turbo 3λιτρο αμαξι πιστευω τα σηκωνει ΑΝΕΤΑ.Αν δεν εχει τοποθετησε και ενα ψυγειο λαδιου (μονο να γινει σωστη δουλεια να κυκλοφορει με σωστη πιεση το λαδι) και δεν θα εχεις κανενα προβλημα.Το μοτερ το συγκεκριμενο ειναι αριστο και πολυ εξελιξιμο

Για τετοιες ιπποδυναμεις πιστευω(ισως και λιγο πιο κατω για σιγουρια)και εγω πως δεν υπαρχουν ιδιαιτερα προβληματα ή αν προκυπτουν θα ειναι ευκολως επιλυσιμα.Θα ηθελα να τα αποφυγω παντως...κανενας δεν πιστευω πως θελει να χανει τον χρονο του στα συνεργεια...Ωστοσο ενας φιλος μου ανεφερε για ενα 335i για το οποιο μου ειπε χαρακτηριστικα : "φοραει ο,τι υπαρχει για 335i αυτη τη στιγμη και ειναι γυρω στα 400 και κατι αλογα(ισως και λιγο παραπανω δεν θυμαμαι)...αλλα ο τυπος μια εχει αυτοκινητο και μια δεν εχει".Τετοιες καταστασεις θελω να τις αποφυγω στα σιγουρα...καλυτερα 370PS αξιοπιστα παρα 420PS και με την ψυχη στο στομα...

Spanti
04-09-09, 21:15
φίλε μου ο ίδιος λες ότι θα κάνεις αρκετό καιρό για να φτάσεις το αυτοκίνητό σου στα άκρα του...γιατί σε βάζει ο διάολος να το δυναμώσεις κιάλλο?και ειδικά τώρα που είναι και αρχή?
το αμάξι είναι ήδη πολύ δυνατό και όπως διαπίστωσα και γω ο ίδιος είναι δύστροπο ...σκέψου τι θα γίνεται με +50-70 άλογα ακόμα....

για μένα κράτα το κάνα χρόνο έτσι όπως είναι,κάντου καμιά 30άρα χιλιάδες χλμ,στρίφτο καντο ράνετο και ψάχνεσαι μετά που θα έχουν βγει και άξιόπιστες λύσεις...
προς το παρόν τίποτα το επίσημο δεν έχει βγει ειδικά για Ζ4....όλοι παίζουν με πράγματα από 335 και 135....

Nick_compact
04-09-09, 21:54
Μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού βγάζει και η ίδια η BMW, το οποίο πάει πακέτο με το πρόγραμμα BMW Performance. Δεν γνωρίζω όμως αν υπάρχει θέμα συμβατότητας με το νέο Ζ4.

http://www.bmw.com/com/en/owners/accessories/accessoryfinder/finder.html?cat=1008

Μπες εδώ, και πάτα πάνω drivetrain. το πρόγραμμα όπως θα δεις πάει πακέτο με μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού και βεντιλατέρ. Αλλά βγαίνει για 135/335, για αυτό και είπα ότι δεν ξέρω αν υπάρχει θέμα συμβατότητας με την Ζ4.

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 22:05
http://www.bmw.com/com/en/owners/accessories/accessoryfinder/finder.html?cat=1008

Μπες εδώ, και πάτα πάνω drivetrain. το πρόγραμμα όπως θα δεις πάει πακέτο με μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού και βεντιλατέρ. Αλλά βγαίνει για 135/335, για αυτό και είπα ότι δεν ξέρω αν υπάρχει θέμα συμβατότητας με την Ζ4.

Εισαι σιγουρος πως ειναι βελτιωτικο ψυγειο λαδιου και δεν δειχνει απλα πως αυξανεται η ροη του αερα με τον προφυλακτηρα BMW Performance ;

fanisk
04-09-09, 22:11
Εισαι σιγουρος πως ειναι βελτιωτικο ψυγειο λαδιου και δεν δειχνει απλα πως αυξανεται η ροη του αερα με τον προφυλακτηρα BMW Performance ;

Αν διαβασεις την περιγραφη αναφερει το ψυγειο λαδιου!

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 22:20
εχεις δικιο! Το διαβασα πολυ επιπολαια και δεν το προσεξα

fanisk
04-09-09, 22:28
Το αμαξι ειναι κουκλι και εχει μια χαρα επιδοσεις οπως ειναι, κατα τη γνωμη μου μη πειραξεις τιποτα μεχρι να το μαθεις λιγο παραπανω, οποια αλλαγη κανεις - αφου το εχεις συνηθισει - θα την χαρεις περισσοτερο απο το να τα βαλεις ολα με μιας!:clap:

JimmyZ4sdrive35i
04-09-09, 22:38
Θελω να περασει τα 10000km και μετα να αρχισω να ψαχνομαι περισσοτερο.Να αρχισει να ανοιγει λιγο το μοτερ και να το μαθω και λιγο καλυτερα

merbeind
05-09-09, 11:20
Παντως ειλικρινα το μοτερ απο μαμα κιολας εχει ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ.Σε 1.35 ισως λογω μικροτερου μεταξονιου εκανε συνεχομενο drift με 80-90 χλμ και μου φανηκε ελενχομενο(συνοδηγος ημουν).Στο z4 oπου εχω διαβασει λενε τα καλυτερα οπως επισης οτι ειναι δυστροπο και θελει χερια στα ορια.Απορω αν αυξησεις τα ορια τι θα θελει?

JimmyZ4sdrive35i
05-09-09, 12:57
Παντως ειλικρινα το μοτερ απο μαμα κιολας εχει ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ.Σε 1.35 ισως λογω μικροτερου μεταξονιου εκανε συνεχομενο drift με 80-90 χλμ και μου φανηκε ελενχομενο(συνοδηγος ημουν).Στο z4 oπου εχω διαβασει λενε τα καλυτερα οπως επισης οτι ειναι δυστροπο και θελει χερια στα ορια.Απορω αν αυξησεις τα ορια τι θα θελει?


Πιο πολλα χερια ισως :D...Αλλα μην συγκρινεις την καροτσα του Ζ4 με αυτες των 135i και 335i.Το καλουπι της καροτσας τους τα κανει πιο ελεγξημα απο το Ζ4 στο drift...

Nick_compact
05-09-09, 13:03
Εγώ πάντως θα πρότεινα να περιμένεις λίγο μέχρι να βγάλει η BMW το πακετάκι BMW Performance για το νέο Ζ4. Από τα 306 στα 326ps και από τα 400nm στα 450nm δεν είναι μεγάλη διαφορά, αλλά είναι και τα παρελκόμενα όμως του κιτ που βοηθούν την αξιοπιστία. Επίσης εκεί που αναφέρει την μέγιστη ροπή 450nm με το προγραμμα, λέει depending on transimission. Χωρίς να είμαι σίγουρος, αυτοκίνητα με αυτόματα σασμάν ή DKG, ίσως να έχουν άλλο software.

merbeind
05-09-09, 13:20
Συνηθως οι εργοστασιακες αναβαθμισεις μοτερ ειναι πολυ πιο ηπιες.Οταν ερθει η ωρα να βαλεις πολλες εταιρειες θα εχουν βγαλει.Προσωπικα θα εκανα την κινηση του αλλου μελους που εβαλε παραλληλο εγκεφαλο...

JimmyZ4sdrive35i
05-09-09, 13:48
Εγώ πάντως θα πρότεινα να περιμένεις λίγο μέχρι να βγάλει η BMW το πακετάκι BMW Performance για το νέο Ζ4. Από τα 306 στα 326ps και από τα 400nm στα 450nm δεν είναι μεγάλη διαφορά, αλλά είναι και τα παρελκόμενα όμως του κιτ που βοηθούν την αξιοπιστία. Επίσης εκεί που αναφέρει την μέγιστη ροπή 450nm με το προγραμμα, λέει depending on transimission. Χωρίς να είμαι σίγουρος, αυτοκίνητα με αυτόματα σασμάν ή DKG, ίσως να έχουν άλλο software.


Μπορεις να ποσταρεις καποιο link που να λεει πληροφοριες για το συγκεκριμενο πακετο?Ειναι σιγουρο πως θα κυκλοφορησει τετοια πακετο για το Ζ4?

Nick_compact
05-09-09, 14:23
Μπορεις να ποσταρεις καποιο link που να λεει πληροφοριες για το συγκεκριμενο πακετο?Ειναι σιγουρο πως θα κυκλοφορησει τετοια πακετο για το Ζ4?

Δεν έχω κάποιο link νσ σου δώσω, αυτό που λέω βασίζεται καθαρά σε δική μου υπόθεση. Εφόσον έβγαλε για 135/335, δεν βλέπω λόγο να μην βγάλει και για το Ζ4, που είναι εξίσου σπορ.

JimmyZ4sdrive35i
05-09-09, 19:13
Δεν έχω κάποιο link νσ σου δώσω, αυτό που λέω βασίζεται καθαρά σε δική μου υπόθεση. Εφόσον έβγαλε για 135/335, δεν βλέπω λόγο να μην βγάλει και για το Ζ4, που είναι εξίσου σπορ.


Μακαρι και ελπιζω πως θα ειναι και πολυ καλη επιλογη αφου τα συγκεκριμενα κομματια(βεντιλατερ και ψυγειο λαδιου) απο μαμα ΒΜW(ή τουλαχιστον απο ΒΜW Motorsport) εχω δει πως παιζουν σαν λυση σε αρκετα βελτιωμενα BMW και προτιμονται σε σχεση απο καποια αλλα aftermarket αλλων εταιριων.

JimmyZ4sdrive35i
05-09-09, 19:18
Εντοπισα παντως στο διαδικτυο και μια πρωτη λυση για το κομματι της εξαγωγης στο link που δινω παρακατω.Αν και πιστευω πως εταιριες σαν την Eisenmann ή την Bastuck θα παρουσιασουν πιο αξιολογες προτασεις...

http://www.supersprint.com/USP000bmwz411.asp

Nick_compact
05-09-09, 19:40
Θεωρώ πως η Supersprint είναι κορυφή στο είδος της... Αλλά θα πρότεινα να προσέξεις τι θα βάλεις, από θέμα ήχου... Νομίζω ότι στο roadster δεν αρμόζουν υπερβολές, αν και η σκληρή οροφή σε προστατεύει αρκετά.

VanVIC
06-09-09, 11:29
Θεωρώ πως η Supersprint είναι κορυφή στο είδος της... Αλλά θα πρότεινα να προσέξεις τι θα βάλεις, από θέμα ήχου... Νομίζω ότι στο roadster δεν αρμόζουν υπερβολές, αν και η σκληρή οροφή σε προστατεύει αρκετά.

As Nick wrote, be carefull and patient...

JimmyZ4sdrive35i
06-09-09, 18:39
Το αυτοκινητο ηδη ακουγεται αρκετα απο εργοστασιακης μορφης.Θα ελεγα περισσοτερο απο οτι το 135i και 335i...οποτε το θεμα του θορυβου της εξατμισης δεν θα ειναι ιδιαιτερο προβλημα.Υπολογιζω πως τα επιπεδα θορυβου της εργοστασιακης με την aftermarket δεν θα απεχουν τραγικα πολυ.Εκτος και αν προτιμηθει καποια πιο extreme λυση,την οποια βλεπω πολυ χλωμη....

VanVIC
06-09-09, 21:03
... τα επιπεδα θορυβου της εργοστασιακης με την aftermarket δεν θα απεχουν τραγικα πολυ...

Μην το λές, μην το λές...
Το δικό μου με την εργοστασιακή εξάτμιση ήταν :ices_ange και τώρα με την Supersprint...:angryfire. Σε πορώνει, δε λέω αλλά δεν θές όλες τις ώρες "τέτοιο" θόρυβο, πίστεψέ με.
Aλλάζει πολύ ο ήχος και ο θόρυβος με τις aftermarket εξατμίσεις.

stratos
06-09-09, 22:10
Μην το λές, μην το λές...
Το δικό μου με την εργοστασιακή εξάτμιση ήταν :ices_ange και τώρα με την Supersprint...:angryfire. Σε πορώνει, δε λέω αλλά δεν θές όλες τις ώρες "τέτοιο" θόρυβο, πίστεψέ με.
Aλλάζει πολύ ο ήχος και ο θόρυβος με τις aftermarket εξατμίσεις.

Το αυτοκινητο ηδη ακουγεται αρκετα απο εργοστασιακης μορφης.Θα ελεγα περισσοτερο απο οτι το 135i και 335i...οποτε το θεμα του θορυβου της εξατμισης δεν θα ειναι ιδιαιτερο προβλημα.Υπολογιζω πως τα επιπεδα θορυβου της εργοστασιακης με την aftermarket δεν θα απεχουν τραγικα πολυ.Εκτος και αν προτιμηθει καποια πιο extreme λυση,την οποια βλεπω πολυ χλωμη....

Για να μην αγχώνεται ο φίλος με το Ζ4 θα του πρότεινα να κάνει αυτό:

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19466&highlight=golf

Πρόκειται για μια εύκολη λύση που θα δώσει ένα υπέροχο και διακριτικό μπασάκι. Το έκανα και εγώ στο δικό μου και απο τότε κυκλοφορώ έτσι. Κάντο και θα με θυμηθείς...

JimmyZ4sdrive35i
07-09-09, 04:42
Απιστευτο...η πατεντα δεν υπαρχει...εχει οντως εναν πολυ ευχαριστο ηχο μετα την "μοντα" αυτη οπως ακουγεται απο το βιντεακι τουλαχιστον.Ανυπομονω να ακουσω και το δικο σου απο κοντα.Μπραβο Στρατο...:clap:

bimmer-corfu
07-09-09, 08:00
διάβασε και αυτά http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=288066#post288066

JimmyZ4sdrive35i
13-09-09, 04:16
Νομιζω πως ειτε με παραλληλο εγκεφαλο ειτε με reflash το αυτοκινητο εχει ενα οριο ασφαλους λειτουργιας . Για αρχη μια αναβαθμιση στα 350-350PS ειναι υπεραρκετη και ασφαλης ειδικα απο θεμα θερμοκρασιων του κινητηρα(σηκωνει πανευκολα θερμοκρασια) , οπως με διαβεβαιωσε καποιος γνωστος . Τα περισσοτερα αλογα θα ηταν καλο να συνοδευτουν με μια καλη και πιο ελευθερη εξατμιση , μεγαλυτερο ψυγειο λαδιου και μεγαλυτερο βεντιλατερ .

VanVIC
13-09-09, 07:41
Το μέλος M3EST (Νίκος) είναι ο άνθρωπος που γνωρίζει πάααρα πολλά περί της βελτώσης του συγκεκριμένου κινητήρα (είχε 335i και τώρα έχει και Ζ435si).

Στην θέση σου θα του έστελνα ένα PM για να ανταλλάξετε τηλέφωνα και να μιλήσετε.
Το καλύτερο θα ήταν βέβαια να βρεθείτε απο κοντά να δείς τί έχει γίνει στο δικό του Ζ4.

deepblue
13-09-09, 08:49
Καλορίζικο και καλοταξιδο...Δηλαδή τα 306 τα φέρνεις ήδη βόλτα και θές να πάς και παραπάνω (joking).
Πάντως εγώ θα περίμενα να ανοίξει λίγο το μοτεράκι και μετά να κάνω τις αλλαγές!

Πολυ σωστα !!
Περα απο αυτο ομως εχουμε ανθρωπο (στο Π.Φαληρο) που ειναι και μελος του φορουμ που εχουμε δει δειγμα βελτιωσης σε αντιστοιχο μοτερ και το αποτελεσμα ηταν θεαματικοτατο.
Αν σε ενδιαφερουν περισσοτερες πληροφοριες στειλε π.μ

deepblue
13-09-09, 08:50
Πολυ σωστα !!
Περα απο αυτο ομως εχουμε ανθρωπο (στο Π.Φαληρο) που ειναι και μελος του φορουμ που εχουμε δει δειγμα βελτιωσης σε αντιστοιχο μοτερ και το αποτελεσμα ηταν θεαματικοτατο.
Αν σε ενδιαφερουν περισσοτερες πληροφοριες στειλε π.μ

Το μέλος M3EST (Νίκος) είναι ο άνθρωπος που γνωρίζει πάααρα πολλά περί της βελτώσης του συγκεκριμένου κινητήρα (είχε 335i και τώρα έχει και Ζ435si).

Στην θέση σου θα του έστελνα ένα PM για να ανταλλάξετε τηλέφωνα και να μιλήσετε.
Το καλύτερο θα ήταν βέβαια να βρεθείτε απο κοντά να δείς τί έχει γίνει στο δικό του Ζ4.

τον ιδιο ελεγα και γω !!!

Geo_3D
13-09-09, 09:25
http://www.bmw.com/com/en/owners/accessories/accessoryfinder/finder.html?cat=1008

Μπες εδώ, και πάτα πάνω drivetrain. το πρόγραμμα όπως θα δεις πάει πακέτο με μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού και βεντιλατέρ. Αλλά βγαίνει για 135/335, για αυτό και είπα ότι δεν ξέρω αν υπάρχει θέμα συμβατότητας με την Ζ4.

Υπαρχει το BMW Performance Power Kit για 135 και 335
Ειναι πακετο software (επαναπρογραμματισμος) και hardware (ψυγειο λαδιου-βεντιλατερ)
Σαν ονομαστικη ισχυ ειναι μικροτερη απο τις βελτιωσεις του εμποριου,κανει λογο για 326hp,μπορει να ειναι και κατι παραπανω αν μετρηθει σε dyno,και καλυπτεται απο εργοστασιακη εγγυηση 2 ετων.Στην ουσια ειναι επισημο βελτιωτικο πακετο
Σε λιγο καιρο,θα βγει και για Ζ4 35i και για Χ6 35i

JimmyZ4sdrive35i
13-09-09, 17:36
Το μέλος M3EST (Νίκος) είναι ο άνθρωπος που γνωρίζει πάααρα πολλά περί της βελτώσης του συγκεκριμένου κινητήρα (είχε 335i και τώρα έχει και Ζ435si).

Στην θέση σου θα του έστελνα ένα PM για να ανταλλάξετε τηλέφωνα και να μιλήσετε.
Το καλύτερο θα ήταν βέβαια να βρεθείτε απο κοντά να δείς τί έχει γίνει στο δικό του Ζ4.


Αυτος ειναι ο γνωστος για τον οποιο αναφερομουν στο προηγουμενο μηνυμα μου , απλα δεν ηξερα αν πρεπει να χρησιμοποιησω το ονομα του . Για λογους ευγενειας καθαρα και μονο...εχω κανονισει συναντηση μαζι του ηδη . Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας παντως :dblthumb2

alexk
14-09-09, 00:08
Φίλε το πρόγραμμα και εξάτμιση είναι ημίμετρα.
Άν θέλεις άλογα, το μοτέρ V10 είναι μονόδρομος.
Άν σε ενδιαφέρει έχω γνωστό που ασχολείται με αυτό στην Γερμανία, μπορώ να σου στείλω με πμ τα στοιχεία του.

JimmyZ4sdrive35i
16-09-09, 02:43
Φίλε το πρόγραμμα και εξάτμιση είναι ημίμετρα.
Άν θέλεις άλογα, το μοτέρ V10 είναι μονόδρομος.
Άν σε ενδιαφέρει έχω γνωστό που ασχολείται με αυτό στην Γερμανία, μπορώ να σου στείλω με πμ τα στοιχεία του.

Ειναι υπερβολικη επιλογη νομιζω...ειμαι γενικα κατα των "μεταμοσχευεων" σε αυτοκινητα...ασε που μετα δεν εχεις αμαξι , εχεις F-16...:smokin: