PDA

Επιστροφή στο Forum : Z3 M coupe (450+++hp) VanVIc...:):)


MaSt0RaS
13-09-09, 15:03
δεν ξερω αλλα νομιζω οτι κατι εχουν παθει στο εξωτερικο τωρα τελευταια... τι να πω λογω κρισης μαλλον :):):)

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=301211

BILL007
13-09-09, 15:12
Εντάξει...Απλά το παλικάρι δεν παίζεται!Έκανε custom εισαγωγή,εξαγωγή και γενικότερα δικό του τούρμπισμα απολύτως επαγγελματικό...Τι να πει κανείς...500 είναι και λίγα που έβγαλε...hahahaha:D:D:D

stefanos_cool
13-09-09, 15:13
Ωχχχ……κάτσε να το δει ο VanVIC….και όχι μόνο εεε!!!!

BILL007
13-09-09, 15:23
Εμα...Τι κομπρέσορες ρε Βαγγέλη...Ορίστε...ο καλός κόσμος τουρμπίζει και πιάνει τα 500...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!! :rofl2: :rofl2: (πλακίτσα κάνω...:D)

Πραγματικά το αμάξωμα θέλει πολύ δουλειά για να αντέξει τα 500 άλογα...Το Ζ3Μ έχει φτιαχτεί για 343 μέγιστο.Αν σκεφτούμε ότι έχει και ανοχές λίγο παραπάνω άιντε πες για 400 άλογα.Μετά όμως?

500 χωρίς ενισχύσεις=ΣΚΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ...(κατά την γνώμη μου)

Χρειάζεται και άλλη δουλειά το συγκεκριμένο αμάξι στον τομέα της καρότσας,πέρα απο την πλάκα...




;)

crazy_beaver
13-09-09, 15:23
Εχουμε ξεφυγει τελειως !!!!!!!!

VanVIC
13-09-09, 15:49
κάτι τέτοια βλέπω και αντιλαμβάνομαι οτι απλώς είμαι ένας ρομαντικός ερασιτέχνης

MaSt0RaS
13-09-09, 15:53
κάτι τέτοια βλέπω και αντιλαμβάνομαι οτι απλώς είμαι ένας ρομαντικός ερασιτέχνης

χαχαχααχ αψογη η τοποθετηση σου....!
Βεβαια θα μου πεις αν εισαι εσυ ρομαντικος τι ειμαστε εμεις αλλα τεσπα...!

MaSt0RaS
13-09-09, 15:54
Εμα...Τι κομπρέσορες ρε Βαγγέλη...Ορίστε...ο καλός κόσμος τουρμπίζει και πιάνει τα 500...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!! :rofl2: :rofl2: (πλακίτσα κάνω...:D)

Πραγματικά το αμάξωμα θέλει πολύ δουλειά για να αντέξει τα 500 άλογα...Το Ζ3Μ έχει φτιαχτεί για 343 μέγιστο.Αν σκεφτούμε ότι έχει και ανοχές λίγο παραπάνω άιντε πες για 400 άλογα.Μετά όμως?

500 χωρίς ενισχύσεις=ΣΚΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ...(κατά την γνώμη μου)

Χρειάζεται και άλλη δουλειά το συγκεκριμένο αμάξι στον τομέα της καρότσας,πέρα απο την πλάκα...




;)
μην μπερδευεσαι ειναι το Coupe... μεγαλη διαφορα....! τραβαει πολυ φιαξιμο και ειναι και αποδεδειγμενο ...!

sm6
13-09-09, 15:58
αν δεν κανω λαθος, αντιστοιχης ιπποδυναμης Ζ3 και μαλιστα καμπριο, ειχε φτιαξει πριν απο χρονια το μελος μας δημητρης σκανδαλης.

αρα μετα απο τοσο καιρο τι να πει ο ξενος...
καλη η μετατροπουλα του, αλλα τον προλαβε αλλος. και μαλιστα δικος μας!

VanVIC
13-09-09, 16:23
αν δεν κανω λαθος, αντιστοιχης ιπποδυναμης Ζ3 και μαλιστα καμπριο, ειχε φτιαξει πριν απο χρονια το μελος μας δημητρης σκανδαλης.

αρα μετα απο τοσο καιρο τι να πει ο ξενος...
καλη η μετατροπουλα του, αλλα τον προλαβε αλλος. και μαλιστα δικος μας!

http://www.da-motorsport.com/projeler/mcoupeturborkit/index.htm

εκεί είχε φτιαχτεί και του "δικού μας" scandalis449 αλλά δεν μπορώ να βρώ το link (το site το΄χει "κατεβάσει" ο Τούρκος και αν δεν έχεις το απ'ευθείας link δεν μπορείς να δείς τα project)

Βέβαια, έχουν ακουστεί "πολλά" για τις δουλειές του συγκεκριμένου Τούρκου (και με Ελληνικές ρίζες).

Απλά παρέθεσα μια αντίστοιχη δουλειά του η οποία έγινε και αρκετά χρόνια πρίν.
Αν θυμάμαι σωστά, του Skandalis449 το Ζ3Μ roadster, είχε φτιαχτεί γύρω στο 2004.

oldcarskickass
13-09-09, 23:06
Το ΦΟΒΕΡΟ της υπόθεσης είναι ότι το αμάξι είναι σε συνεργείο και νομίζεις ότι είναι στο Ερρίκος Ντυνάν από θέμα καθαριότητας.

Το άλλο, ότι δεν υπάρχει βρωμιά ΠΟΥΘΕΝΑ ούτε καν μέσα στο χώρο του κινητήρα, κάτι τέτοια κάνουν και μετά βγαίνουν τα μαστόρια κουνιστοί, που σαι ρε μαστρο μήτσο με τα 10κιλά γράσσο κάτω από το κάθε νύχι, να στρίβει τσιγάρο (με το νύχι στο γράσσο μη ξεχνιόμαστε), ταυτόχρονα αλλάζοντας λάδια να τα κοιτάει και να σου λέει ότι άργησες να ταλλάξεις 315,5 χλμ.

Και το άλλο. Στο τέλος έχει μια φωτογραφία με το heat reflector στο οποίο φαίνεται το top mount, τι διάολο τόσο στραβό είναι; Έτσι είναι στην πραγματικότητα;

z3 2.2
13-09-09, 23:14
εγω παντως.....ερεθιστηκα......

paganis
14-09-09, 10:12
εγω μια απορια εχω...που ουτε εξατμισας ειμαι ,ουτε μηχανικος.....αλλα οταν στην πολλαπλη εξαγωγης συνδεει 2 -2 κυλινδρους που αλλος ειναι σε φαση συμπιεσης και αλλος σε φαση ανοδου...ειναι σωστο??

EVANGELOS
14-09-09, 10:51
...εκεί είχε φτιαχτεί και του "δικού μας" scandalis449 αλλά δεν μπορώ να βρώ το link ...

Βέβαια, έχουν ακουστεί "πολλά" για τις δουλειές του συγκεκριμένου Τούρκου (και με Ελληνικές ρίζες).

Αν θυμάμαι σωστά, του Skandalis449 το Ζ3Μ roadster, είχε φτιαχτεί γύρω στο 2004.

44-7 ΠΑΡΑΚΑΛΩ ... εκ της ιπποδυνάμεως αν δεν κάνω λάθος ...

παρεπιπτόντως η βελτίωση του εν λόγω Ζ3 αποτέλεσε και έμπνευση για μια μνημειώδη υπογραφή !!!! :D :D :D

p.s. O Mert έχει πάντως αποτελέσει "κόκκινο πανί" σε ξένα φόρα ... σε σημείο που έχει γίνει και μακροσκελές ποστ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗΣ από τον "εξ ανατολάς" γείτονα ... :greenboun

318is
16-09-09, 17:30
Μπραβο στον τυπο...Παρα πολυ λεπτομερεια...κοιταξτε πως ειναι κολημενα τα κομματια της πολλαπλης...φανταστικη δουλεια...! Αυτος πρεπει τα πρεπει τα πρωινα να δουλευει χειρουργος...... Και υπερβολικα καθαρο συνεργειο...

stefanos_cool
16-09-09, 18:34
εγω μια απορια εχω...που ουτε εξατμισας ειμαι ,ουτε μηχανικος.....αλλα οταν στην πολλαπλη εξαγωγης συνδεει 2 -2 κυλινδρους που αλλος ειναι σε φαση συμπιεσης και αλλος σε φαση ανοδου...ειναι σωστο??

Ναι Λευτέρη σωστό είναι, δεν έχει να κάνει με τους χρόνους "εισαγωγή-συμπίεση-ανάφλεξη/εκτόνωση-εξαγωγή"
π.χ. όταν είναι κλειστές οι βαλβίδες εξαγωγής του 3 κυλίνδρου και κάνει εξαγωγή
ο 4 τι πρόβλημα να έχει;

stratos
16-09-09, 18:40
Ναι Λευτέρη σωστό είναι, δεν έχει να κάνει με τους χρόνους "εισαγωγή-συμπίεση-ανάφλεξη/εκτόνωση-εξαγωγή"
π.χ. όταν είναι κλειστές οι βαλβίδες εξαγωγής του 3 κυλίνδρου και κάνει εξαγωγή
ο 4 τι πρόβλημα να έχει;

Οι κύλινδροι που συνδέονται μαζί πρέπει να είναι σε φάση έτσι ώστε να επιτυγχάνεται συντονισμός των καυσαερίων και ενισχυτική συμβολή. Σε 6κύλινδρο μοτέρ, οι σε φάση κύλινδροι είναι 3-4, 2-5, 1-6

BILL007
16-09-09, 19:24
ενισχυτική συμβολή


hehehe...Εγώ ενισχυτικές συμβολές βλέπω μόνο στα σήματα...
Mακάρι να την έβλεπα και στα καυσαέρια...
Ρε,μπας και έχω διαλέξει λάθος επάγγελμα?:drive2:
:banhim:

stratos
16-09-09, 19:30
hehehe...Εγώ ενισχυτικές συμβολές βλέπω μόνο στα σήματα...
Mακάρι να την έβλεπα και στα καυσαέρια...
Ρε,μπας και έχω διαλέξει λάθος επάγγελμα?:drive2:
:banhim:

Ακριβώς όπως με τα σήματα (που είναι κυματοσυναρτήσεις στην ουσία), έτσι και με τα καυσαέρια που είναι κύματα αερίων πρέπει να βρεθούν "σε φάση" για να ενισχύσουν την ορμή τους και να επιτύχουν πιο αποτελεσματική υπερπλήροση.

Υ.Γ. Μην αλλάξεις επάγγελμα. Απλά κάνε το tuning χόμπι σου και θα με θυμηθείς....

BILL007
16-09-09, 19:35
Απλά κάνε το tuning χόμπι σου και θα με θυμηθείς....


Σκέφτομαι σοβαρά να βρω κάποιο μεταπτυχιακό και να πάω σε κάτι τέτοιο σχετικό.Κατα βάσει θέλω με προγραμματισμό εγκεφάλων και αυτοματισμούς αυτοκινήτου...
Ακόμα στο ψάξιμο είμαι...Αν έχουμε κανα info σχετικώς για κάποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού με ενδιαφέρει...hehe:)

Y.Γ Με περιμένει πολύ διάβασμα μου φαίνεται...αλλά αμα έχεις όρεξη...:dance:

DUKE
17-03-10, 00:35
Ouch...
Apla apotheotikos se kathe epilogh k kinhsh.

panos90
17-03-10, 15:55
αξιοπιστο :p

http://www.e90post.com/forums/showpost.php?p=5995941&postcount=124

zografias
19-05-12, 02:20
Έχω κάτσει σε μια γωνία και σκέφτομαι από την ώρα που το είδα....
Μου φαίνεται ότι μου δημιούργησε κόμπλεξ ο άνθρωπος!!!

paganis
19-05-12, 10:10
καποια πραγματα δεν ειναι και τοσο τρομερα και δυσκολα..! ο ανθρωπος ειναι αρκετα καλος στην συναρμολογηση( εχω δει χειροποιητη εισαγωγη απο ερασιτεχνη , ανωτερη)...αλλα μαλλον δεν ειναι και τοσο γνωστης μηχανικης ! μετα απο 4 χρονια απο τοτε που διαβασα αυτο το ποστ. βλεπωντας τις φωτογραφιες ...την ιδια παρατηρηση εκανα...η εξαγωγη ειναι τελειως κουκορουκου...και απλα την εφτιαξε με γνωμονα να χωρεσει και οχι να αποδωσει! οσο για τα υπολοιπα...απλα ειναι θεμα χρηματων...