PDA

Επιστροφή στο Forum : Διαφορές Μ40 και Μ42


Δημήτρης
14-09-09, 00:46
Χαιρετώ.

Μπήκα λοιπόν στη απορία. Ποιες οι διαφορές σε αυτά τα μοτέρ σε:
1)πιστόνια
2)μπιέλες
3)στρόφαλο
4)μπλοκ
5)κεφαλή

Ποιό από τα δύο έχει σφυρήλατα εξαρτήματα, και που έχουν κόφτη? Μπας και βγάλω άκρη νυχτιάτικα ο άνθρωπος...:bugeye:

stratos
14-09-09, 01:48
Δεν ξέρω να σου απαντήσω σίγουρα για τα μηχανικά μέρη, αλλά νομίζω το Μ42 χρησιμοποιεί καδένα για τον χρονισμό των εκεντροφόρων ενώ το Μ40 ιμάντα...

God
14-09-09, 02:20
Χαιρετώ.

Μπήκα λοιπόν στη απορία. Ποιες οι διαφορές σε αυτά τα μοτέρ σε:
1)πιστόνια
2)μπιέλες
3)στρόφαλο
4)μπλοκ
5)κεφαλή

Ποιό από τα δύο έχει σφυρήλατα εξαρτήματα, και που έχουν κόφτη? Μπας και βγάλω άκρη νυχτιάτικα ο άνθρωπος...:bugeye:


1) Καμία επαφή μεταξύ Μ40-Μ42
2) Ίδιες
3) Καμία επαφή μεταξύ Μ40-Μ42
4) Καμία επαφή μεταξύ Μ40-Μ42
5) Όχι απλά καμία επαφή αλλά ούτε σχέση. Τα Μ40 είναι με μονό εκκεντροφόρο και τα Μ42 με διπλούς.

Το Μ42 έχει σφυρήλατα πιστόνια και μόνο, κόφτη έχουν το Μ40 στις 6200 και το Μ42 στις 6300RPM.

stratos
14-09-09, 02:26
Α ναι ο Μ42 είναι του 318 is. Δικό μου λάθος, έχει τρελή διαφορά με τον Μ40

kefalismos
14-09-09, 03:55
Μια παρατήρηση μόνο , το μ42 έχει κόφτη στις 6500.
Και γενικά είναι πιο προηγμένο τεχνολογικά μοτέρ.

Sp!ros G
14-09-09, 04:30
O M40 αποτελειται απο Single Overhead Cam(sohc) ενω ο Μ42 Dual Overhead Cams(dohc).

Επεισης ο πρωτος ειναι 8βαλβιδος ενω ο δευτερος 16βαλβιδος,

Δημήτρης
14-09-09, 11:34
Παιδιά βρήκα ένα πολύ ενδιαφέρον site!!!!
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318isengine.html

Κοιτάξτε τι λέει για το μπλοκ: The 318is engine was designated M42B18 and was derived from the 318i M40 block (made from pearlitic gray cast iron) with siamesed cyliner bores

Αρα το μπλοκ είναι ίδιο! Και η διάμετρος των κυλίνδρων επίσης.
Μετά ο στρόφαλος όπως ειπώθηκε πιο πάνω διαφέρει, λέει μέσα πως είναι σφυρήλατος και δουλεύει μέχρι τις 7200 στροφές. Η κεφαλή είναι 16βάλβιδη!

Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις!!! ΟΠως βλέπετε το μελέτησα το βράδυ το θέμα.....χεχεχεχεε:friday:

Δημήτρης
14-09-09, 11:46
Ενα συμπέρασμα από την ιστοσελίδα.

1)Τα πιστόνια είναι πιο ελαφριά από του Μ40(δε γράφει σφυρήλατα)
2)Οι μπιέλες είναι σφυρήλατες και στις 2 περιπτώσεις, αλλά στον Μ42 πιο ελαφριές κατα 12g
3)Ο στρόφαλος είναι σφυρήλατος στον Μ42 με 8 αντίβαρα, ενώ στον Μ40 μάλλον δεν είναι και έχει 6 αντίβαρα
4)Το μπλόκ είναι χυτοσίδηρο και στις 2 περιπτώσεις με όμοια διαδρομή και διάμετρο πιστονιού
5)Στο Μ42 η κεφαλή είναι 16βάλβιδη twin cam ενώ στο Μ40 single cam 8βάλβιδη
6)Και τα δύο φορούν εγκέφαλο Bosch Motronic <M40 1.3> και <M42 1.7>

Δημήτρης
14-09-09, 11:49
Επιπλέον η συμπίεση σε Μ40 είναι 8.8:1 ενώ σε Μ42 είναι 10:1.
Να προσθέσω ότι ξέθαψα από παλαιότερο θέμα ένα αρχείο που δημοσίευσε ο BMW 523i και το αναρτώ από κάτω.

Δημήτρης
14-09-09, 11:57
Ελπίζω ο φίλος BMW523i να μην έχει πρόβλημα για το συνημμένο, το τοποθέτησα καθαρά για τεχνικούς λόγους.

BMW523i
14-09-09, 12:08
Όχι κανένα πρόβλημα εννοείτε!

Δημήτρης
14-09-09, 12:13
ΟΚ λοιπόν!!! Τώρα ηρέμησα!! Πάντως μου έλυσες τα χέρια! Κατα τύχη το βρήκα!:clap: