PDA

Επιστροφή στο Forum : M πακετο


gnx
16-09-09, 14:40
http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=302539

vicmpen
16-09-09, 14:47
... (σαλια που τρεχουν... )

stef
16-09-09, 14:54
Κατά τα άλλα δεν θα βγει Ζ4Μ....., ε ρε γέλια....

z3 2.2
16-09-09, 14:58
Ελα ρε....εδω βγαλανε το φορτηγο (λεγε με Χ6) σε εκδοση Μ. Δε θα βγαλουν το roadster(?) τους σε Μ??????

vicmpen
16-09-09, 14:59
ε τα περισσοτερα απο αυτα που λεγονται ειναι διαφημιστικα μωρε...για να αγοραζονται οι απλες εκδοσεις και να μην περιμενεισ για να αγορσεισ το ///Μ! ειδωμεν...
Παντως μου αρεσει που στις φωτο κρυβουν και το σημα!Δυσκολευτηκαμε πολυ να το αναγνωρισουμε :P

stef
16-09-09, 15:05
Ελα ρε....εδω βγαλανε το φορτηγο (λεγε με Χ6) σε εκδοση Μ. Δε θα βγαλουν το roadster(?) τους σε Μ??????

Κανονικά και με τον νόμο..
Τρέχτε πάρτε 35άρια και μετά σας δίνω και το Μ...

bimmer-corfu
16-09-09, 19:42
Ελα ρε....εδω βγαλανε το φορτηγο (λεγε με Χ6) σε εκδοση Μ. Δε θα βγαλουν το roadster(?) τους σε Μ??????

το φορτηγό και μάλιστα μετά απο ανακοίνωση ότι δεν θα βγει Μ SUV ποτέ. Αλλά ξέχασα το Χ6 είναι SUC όχι SUV και το Χ5 SAV κατά τη BMW πάντα

z3 2.2
16-09-09, 19:49
εχουμε χασει το μπουσουλα γενικως στην αυτοκινητοβιομηχανια......οτι να ναι....δε λεω αλλα γιατι θα χαλασω το θρεντ του φιλου Zed με τη χωλη που θα βγαλω...

MaSt0RaS
17-09-09, 00:49
καλα μην βιαζεστε... το θεμα ειναι οτι και Μ να ιεναι δεν νομιζω να εχει V8 απο κατω...!

DimitrisZ4
17-09-09, 01:46
δε ξερω τι λετε εσεις...αλλα το χρωματακι τα σπαει :)))))

VanVIC
17-09-09, 07:19
καλα μην βιαζεστε... το θεμα ειναι οτι και Μ να ιεναι δεν νομιζω να εχει V8 απο κατω...!

και΄γω έχω ακούσει οτι ετοιμάζουν/δοκιμάζουν 6-κύλινδρο 2-τούρμπινο μοτέρ για την επόμενη Μ αλλά δε νομίζεις οτι είναι λίγο νωρίς να "κάψουν" τον V8 ?
Θέμα χώρου δε νομίζω οτι υπάρχει στη νέα Ζ4.

Απο΄κει και πέρα, για να γίνει το νέο Ζ4 πραγματικό Μ, εκτός απο μοτέρ (το οποίο θα πρέπει να στροφάρει τουλάχιστον μέχρι και 7500 RPM), χρειάζεται το πραγματικό μπλοκέ του M-division, άλλο "στήσιμο" (άρα άλλες αναρτήσεις κλπ), καλύτερα φρένα, πιο "πολεμικό" ήχο (το όλο σύστημα των εξατμίσεων να'ναι καλά...) και λίγο διαφοροποιημένο σαλόνι (καθίσματα, τιμόνι κλπ).
Με την εξοικονόμιση βάρους δεν ξέρω πώς μπορούν να καταφέρουν κάτι (μήπως να φευγε η "σκληρή" αναδιπλούμενη οροφή, για την συγκεκριμένη έκδοση ?)

Δύσκολο δεν είναι και απ'την αρχή πίστευα (ότι και να ακουγόταν απο στελέχη της εταιρίας) οτι θα υπάρξει έκδοση Μ και σ'αυτό το Ζ4.

Πάντως αν παρουσιάσουν στο νέο Ζ4Μ τον 6-κύλινδρο με τα 2 τούρμπο (κάτι σαν "ψαγμένα" βελτιωμένο μοτέρ του 335), θα μιλάμε για ιποδύναμη της τάξης των 380 (αξιόπιστων) ίππων, φαντάζομαι...

Για να δούμε τί θα δούμε (γιατί θα δούμε...!)

scania124
17-09-09, 08:54
δε ξερω τι λετε εσεις...αλλα το χρωματακι τα σπαει :)))))

πως λεει μια παροιμια......αν δεν πενεψεις το σπιτι σου....θα πεσει να σε πλακωσει...:)

peter79
17-09-09, 16:19
Συγνώμη τώρα αλλά είναι ωραίο αυτό το ''ΠΡΑΜΑ''?

paganis
17-09-09, 16:44
ωραιο σαν σχεδιο..αν και χρειαζεται κατι παραπανω για να ξεχωριζει απο τις αλλες εκδοσεις! παντως οσα νεα ζ4 εχω δει στο δρομο (3) ..τα κυκλοφορουσαν γκομενες...μαλλον θα εχει την τυχη της slk ..απλα το ονειρο της καθε κομμωτριας!!

Kostas Christ
17-09-09, 17:09
και΄γω έχω ακούσει οτι ετοιμάζουν/δοκιμάζουν 6-κύλινδρο 2-τούρμπινο μοτέρ για την επόμενη Μ αλλά δε νομίζεις οτι είναι λίγο νωρίς να "κάψουν" τον V8 ?
Θέμα χώρου δε νομίζω οτι υπάρχει στη νέα Ζ4.

Απο΄κει και πέρα, για να γίνει το νέο Ζ4 πραγματικό Μ, εκτός απο μοτέρ (το οποίο θα πρέπει να στροφάρει τουλάχιστον μέχρι και 7500 RPM), χρειάζεται το πραγματικό μπλοκέ του M-division, άλλο "στήσιμο" (άρα άλλες αναρτήσεις κλπ), καλύτερα φρένα, πιο "πολεμικό" ήχο (το όλο σύστημα των εξατμίσεων να'ναι καλά...) και λίγο διαφοροποιημένο σαλόνι (καθίσματα, τιμόνι κλπ).
Με την εξοικονόμιση βάρους δεν ξέρω πώς μπορούν να καταφέρουν κάτι (μήπως να φευγε η "σκληρή" αναδιπλούμενη οροφή, για την συγκεκριμένη έκδοση ?)

Δύσκολο δεν είναι και απ'την αρχή πίστευα (ότι και να ακουγόταν απο στελέχη της εταιρίας) οτι θα υπάρξει έκδοση Μ και σ'αυτό το Ζ4.

Πάντως αν παρουσιάσουν στο νέο Ζ4Μ τον 6-κύλινδρο με τα 2 τούρμπο (κάτι σαν "ψαγμένα" βελτιωμένο μοτέρ του 335), θα μιλάμε για ιποδύναμη της τάξης των 380 (αξιόπιστων) ίππων, φαντάζομαι...

Για να δούμε τί θα δούμε (γιατί θα δούμε...!)

για το βαρος θα σε παραπεμψω στην slk black series οπου καταργηθηκε η αναδιπλουμενη οροφη και τη θεση της πηρε μια καρμπον... και εισαι καμια 100στη κιλα μειων...

stef
18-09-09, 12:01
Θα ξενερώσω ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ εαν βγει Ζ4Μ και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ατμοσφαιρικό....

morpheus
18-09-09, 20:25
Το συγκεκριμένο πάντως μάλλον για M-pack φαίνεται και όχι για Μ...

stratos
18-09-09, 21:03
Συμφωνώ. Αν ήταν MZ4 θα είχε και κάποια παραπάνω διακριτικά κυρίως στις πόρτες και το πιθανότερο 2 2πλές εξατμήσεις

BILL VUZAS
24-09-09, 19:09
Εμένα πάλι για ¨γιαλατζί Μ¨ μου φαίνεται.Λόγος να γίνεται και μπλα-μπλα.Σήμερα που έβλεπα την Μ3 στην αντιπροσωπεία της BMW είχε πρισμένο και το καπώ,γενικά ήταν το Μ3 σαν μποντιπλιντεράς έτοιμος για τον τίτλο του ΜR OLYMPIA.Αυτό που βλέπω στο ξένο φόρουμ έχει ποιο χαμηλές φούστες,ε και λοιπόν?:smokin:

konstantinosz4s23i
25-09-09, 05:08
για το βαρος θα σε παραπεμψω στην slk black series οπου καταργηθηκε η αναδιπλουμενη οροφη και τη θεση της πηρε μια καρμπον... και εισαι καμια 100στη κιλα μειων...

καλα και με το θεμα του βαρους μην τα θελουμε και ολα δικα μας..ειναι 10 εκατοστα πιο μεγαλη απο την παλια(σωβρακο) z4 και 1 εκατοστο πιο φαρδια..ειναι δηλαδη "πιο τουμπανο" κια εχει και σκληρη αναδιπλουμενη οροφη..δηλαδη ποσα κιλα επρεπε να ειναι??1100??
1170 ειναι το ibiza top gun που εχω σαν δευτερο..1270 το νεο ibiza cupra και καπου στα 1350 κιλα ενα ταπεινο a3 που ειχα μεχρι πριν λιγο καιρο..στο ματι αν βαλεις την νεα διπλα στην παλια, φαινεται διπλασια..σορρυ για οφφ τοπικ αλλα ελεος πια με το βαρος..μια slk 200 με μοτερ μιξερ ειναι στα 1410 κιλα..:bs:

stef
25-09-09, 07:39
Το θέμα είναι ότι είναι πολύ πιο βαρυά από την προηγούμενη Ζ4 και τα 23άρια τρώνε πολύ "ξύλο" ακόμη και από τα προηγούμενα Ζ4..

Kostas Christ
25-09-09, 13:50
καλα και με το θεμα του βαρους μην τα θελουμε και ολα δικα μας..ειναι 10 εκατοστα πιο μεγαλη απο την παλια(σωβρακο) z4 και 1 εκατοστο πιο φαρδια..ειναι δηλαδη "πιο τουμπανο" κια εχει και σκληρη αναδιπλουμενη οροφη..δηλαδη ποσα κιλα επρεπε να ειναι??1100??
1170 ειναι το ibiza top gun που εχω σαν δευτερο..1270 το νεο ibiza cupra και καπου στα 1350 κιλα ενα ταπεινο a3 που ειχα μεχρι πριν λιγο καιρο..στο ματι αν βαλεις την νεα διπλα στην παλια, φαινεται διπλασια..σορρυ για οφφ τοπικ αλλα ελεος πια με το βαρος..μια slk 200 με μοτερ μιξερ ειναι στα 1410 κιλα..:bs:

μιλησα για ενα τροπο μειωσης τουυ βαρους

φιλε το βαρος δεν ειναι καθολου αμελητεα ποσοτητα,

επισης το ζ4 Μ ηταν 1410 κιλα ενω το τωρινο 35i πλησιαζει τα 1600 το boxter s 1350-1400

τι να το κανω το εμφανισιακα πιο τουμπανο οταν εχει βαρος ιδιο με 5αρα προηγουμενης γενιας?

ε σορρυ αλλα ειναι τεραστιες διαφορες και μαλιστα σε εναν τομεα που εχει τεραστια σχεση με την δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου

δεν ειναι τυχαιο που με 110 κιλα διαφορα το csl εχει τοση διαφορα απο την απλη Μ3

ναι τα καινουριο ειναι ολο και πιο βαρια... το γιατι το ρωτησες? οταν εχουν ενα σκασμο βλακειες πανω λογικο δεν ειναι να ειναι πιο βαρια?

konstantinosz4s23i
25-09-09, 14:20
ενταξει αν σε εωδιαφερει τοσο πολυ το βαρος..ασε τα bmw κατα μερος και παρε ενα starlet glanza βαλε και ενα προγραμμα και δωσε!!!η αν θελεις πιο καλη κατηγορια καλυτερα ειναι ενα lotus elise..το καινουριο ζ δεν ξερω τι λες αλλα η δικη μου αποψη ειναι οτι ΔΕΝ εχει τπτ περιττο μεσα απο θεμα εξοπλισμου..απλα το συμμορφωσαν λιγο σε σχεση με το παλιο που πλεον ειναι ΓΥΜΝΟ σε σχεση με αλλα της κατηγοριας..οταν εβγαινε το προηγουμενο ζ ολοι ελεγαν για την κουκουλα..και το λιτο εσωτερικο..και και και..το νεο ουσιαστικα εξαλειψε τις οποιες σχεδιαστικες ατελειες της προηγουμενης και φυσικα μεγαλωσε..και απο πανω τρεχουμε ολοι να πουμε ποτι ειναι βαρια..βαρια????1410κιλα φιλε μου ηταν το 3.0σι coupe..1490 κιλα ειναι το νεο ζ σ30i..ΑΠΛΑ ας καταλαβουμε οτι το νεο ζ ΔΕΝ αντικατεστησε μονο το ζ roadster αλλα και το ζ coupe..εχω οδηγησει προηγουμενο ζ 2.2 και το νεο απλα μου φαινεται πιο στιβαρο..δεν λεω αν στριβει καλυτερα αλλα στην ευθεια μου φαινεται πιο ευθυβολο..ενα κομματι..
δεν αντιλεγω..το βαρος εχει σιγουρα αντικτυπο στην οδηγικη συμπεριφορα..και πολυ μαλιστα..απλα σε αυτη την ζωη δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα..εσυ δλδ περιμενες ενα αυτοκινητο που ειναι 10 εκατοστα πιο μακρυ 1 πιο φαρδυ και με σκληρη οροφη να ζυγιζει 1290 που ζυγιζε το παλιο ζ με κουκουλα?????ειναι αυτη λογικη σκεψη???και απο την αλλη να στο θεσω αλλιως..ποια csl και ποια z4 3.0si??και ποια παλια ζ4(σωβρακο) οταν ενα s3 με προγραμμα μπορει να μας καταπιει ολους μαζι και να παμε να πιουμε κανενα Lipton με λεμονι..αυτα τα αυτοκινητα ειναι αλλης φιλοσοφιας..

stef
25-09-09, 14:23
Όταν μου βρεις S3 με πρόγραμμα να περνάει M3 CSL έλα πές μου...
Σε ανοίγματα φιλικά που κάναμε Ζ4 Μ coupe με S3 REVO miltek το S3 έτρωγε 2-3 καρότσες για πλάκα...
Παιδιά να ξέρουμε τι λέμε....
Το CSL είναι "αλλού"....

konstantinosz4s23i
25-09-09, 14:24
Το θέμα είναι ότι είναι πολύ πιο βαρυά από την προηγούμενη Ζ4 και τα 23άρια τρώνε πολύ "ξύλο" ακόμη και από τα προηγούμενα Ζ4..

το ξαναειπα..δεν πηρα ζ για να στεκομαι φαναρι με παλια ζ..δηλαδη εχεις και εσυ την εντυπωση οτι τα παλια ζ ηταν πυραυλοι εδαφους -εδαφους??το 23 απο πιο τρωει πολυ ξυλο??απο 2,5σι προηγουμενο??λογικο..απο 2,5ι??δεν το νομιζω..απο 2,2??απο 2.0??ευτυχως δεν το εβγαζαν και 1,6 δηλαδη..:drive2:

konstantinosz4s23i
25-09-09, 14:27
Όταν μου βρεις S3 με πρόγραμμα να περνάει M3 CSL έλα πές μου...
Σε ανοίγματα φιλικά που κάναμε Ζ4 Μ coupe με S3 REVO miltek το S3 έτρωγε 2-3 καρότσες για πλάκα...
Παιδιά να ξέρουμε τι λέμε....
Το CSL είναι "αλλού"....

εχεις μπει ποτε s3 club να δει λιγο ματι σου ΤΙ s3 κυκλοφορουν???

stef
25-09-09, 14:29
Συγκρίνουμε ίδια αμάξια, Ζ4 2,5 Si E85 VS Z4 23i E89...
Αυτά είναι τα συγκρίσιμα...
Επίσης ξύλο τρώει και το Ζ4 30i Ε89 από το Ζ4 3,0 Si E85...
H παλιά Ζ μαμά ταπεινώνει και κανα OPC Corsa, κανά ΜΙΝΙ Cooper S κλπ (μαμά), η καινούρια χλωμό..

stef
25-09-09, 14:31
εχεις μπει ποτε s3 club να δει λιγο ματι σου ΤΙ s3 κυκλοφορουν???

Τώρα θα σου πώ την κλασσική μου ατάκα (χωρίς να με παρεξηγήσεις) επειδή είναι η ατάκα μου, όταν εγώ ήμουν στο S3 club admin όλοι είχανε πατίνι!
Μην το πάρεις προσωπικά για πλάκα το γράφω
Εννοείται ότι έχω μπει, το S3 που ανοίξαμε ήταν παιδιού μέλους...
Δεν μιλάμε για αλλαγμένες τουρμπίνες... REVO & Miltek λέμε...
Έχεις μπει σε Ζ4Μ να πάς καμιά γρήγορη βόλτα...?

konstantinosz4s23i
25-09-09, 14:32
δεν μπορω να σου αλλαξω αποψη επι του θεματος..μπορουσα ανετα να δωσω τα ιδια χρηματα και να παρω ενα ττ 2.0Tfsi..ηθελα κατι διαφορετικο..μην βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασμα για το δικο μου το ζs23i..γιατι θα δεις s23i να στεκεται διπλα σε 3.0 και m..

konstantinosz4s23i
25-09-09, 14:36
ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη..ο ερωτας μου ηταν η προηγουμενη ζ..ημουν ετοιμος να αγοραζω μια και τσακ βγηκε το νεο ζ4..τι να κανω??να ζητησω και συγγνωμη επειδη ειμαι πιο βαρυς??μινι s r53 πετυχα εθνικη και δυστυχως τον περασα..συγγνωμη..

stef
25-09-09, 14:37
δεν μπορω να σου αλλαξω αποψη επι του θεματος..μπορουσα ανετα να δωσω τα ιδια χρηματα και να παρω ενα ττ 2.0Tfsi..ηθελα κατι διαφορετικο..μην βιαζεσαι να βγαλεις συμπερασμα για το δικο μου το ζs23i..γιατι θα δεις s23i να στεκεται διπλα σε 3.0 και m..


Μιλάμε για μαμά καταστάσεις...
Δεν σου είπε κανείς για πειραγμένο...

konstantinosz4s23i
25-09-09, 14:45
απλα νομιζα οτι το ζ ειναι πιο οδηγοκεντρικο και οτι λογω του οτι εχει 50-50 αναλογια και ατμοσφαιρικο μοτερ ειναι λιγο διαφορετικης φιλοσοφιας αυτοκινητο..για αυτο αλλωστε πολλοι απο εδω μεσα το προτιμησαν..ΑΛΛΙΩΣ θα ειχς παρει και γω opel corsa opc me ena programmataki 600 eurw στα 220-225 ps..και αντε γεια..δεν μπορω να καταλαβω γιατι αυτος ο κομπλεξικισμος..δηλδη και γω να μπω να χτυπω ακαταπαυστα οποιος μεσα στο φορουμ κανει την κλασσικη ερωτηση με 316..¨"τι να κανω για να παρω αλογα"???και οτι ειναι βαρυς , θεοβαρος πιο βαρυς και απο s500??και μας παταει το μινι s και και και και και..

stef
25-09-09, 15:40
Εσύ το γύρισες και άρχισες να λες για S3..
Εγώ το μόνο που συνέκρινα είναι το Ε85 με το Ε89 τα 2,5άρια...

Kostas Christ
25-09-09, 16:16
Δεν μπορω να καταλαβω το προβλημα σου...

ειναι κακο να λεμε την αληθεια δλδ? η νεα ζ4 εχει πολυ μεγαλο βαρος (που μαλιστα πριν απο 10 χρονια θα χαρακτηριζονταν φορτηγο)

επισης χανει πολυ σε σχεση με τον ανταγωνισμο απο δυναμικης αποψης μονο και μονο λογω βαρους

αυτο που λεμε ειναι οτι η bmw εχει χασει ολα αυτα τα στοιχεια που την χαρακτηριζαν

δε μπορω να καταλαβω γιατι μου επιτεθηκες εξαρχης. Υπηρξε εστω μια φημη για Μ εκδιση, ανεφερε ο VanVIC αν δεν καω λαθος καποιες προτασεις-υποθεσεις για το αυτοκινητο

και για το θεμα της μειωσης του βαρους τον παρεπεμψα στη στουτγκαρδη που εχοντας εδω και πολλα χρονια αυτοκινητα με μεταλλικη αναδιπλουμενη οροφη για μειωση του βαρους την αντικατεστησαν με μια σταθερη απο ανθρακονηματα

οσο για τα υπολοιπα, αδιαφορω για το ποιος θα με περναει απο πανω, και σαφως δε θα παρω ενα αυτοκινητο που λογιζεται για roadster με 1500-1600 κιλα, εχει και μχ5 ο μπαχτσες και s2000 και mr2 και elise οπως ο ιδιος ειπες

αυτοκινητο που οπως και το προηγουμενο Ζ4 εχουν ενα κοινο παρονομαστη, ειναι ολα roadsters, με ελαφρια καροτσα, καλο μοτερ (οχι τπτ το ιδιαιτερο αλλα καλο), και τελειο στησιμο, ε σορρυ αλλα το νεο Ζ4 δεν εχει τπτ απο ολα αυτα

πιο πολυ πλησιαζει σε sl class που ειναι ενα βαρυ διθεσιο καμπριο με εμφαση στην πολυτελεια παρα σε ενα καθαροαιμο roadster που θα σε φουντωσει σε μια βουνισια διαδρομη

και στην τελικη αν εχεις κομπλεξ και θες να περνας S3 και κανα μινι δε σημαινει οτι ολους τους υπολοιπους τους νοιαζει το ιδιο

BILL007
25-09-09, 16:35
Πολύ ωραίο το κουστούμι...:D:D:D

Γενικά το νεο Ζ4 τα σπάει!!!!:D

BILL VUZAS
25-09-09, 16:40
Δεν μπορω να καταλαβω το προβλημα σου...

ειναι κακο να λεμε την αληθεια δλδ? η νεα ζ4 εχει πολυ μεγαλο βαρος (που μαλιστα πριν απο 10 χρονια θα χαρακτηριζονταν φορτηγο)

επισης χανει πολυ σε σχεση με τον ανταγωνισμο απο δυναμικης αποψης μονο και μονο λογω βαρους

αυτο που λεμε ειναι οτι η bmw εχει χασει ολα αυτα τα στοιχεια που την χαρακτηριζαν

δε μπορω να καταλαβω γιατι μου επιτεθηκες εξαρχης. Υπηρξε εστω μια φημη για Μ εκδιση, ανεφερε ο VanVIC αν δεν καω λαθος καποιες προτασεις-υποθεσεις για το αυτοκινητο

και για το θεμα της μειωσης του βαρους τον παρεπεμψα στη στουτγκαρδη που εχοντας εδω και πολλα χρονια αυτοκινητα με μεταλλικη αναδιπλουμενη οροφη για μειωση του βαρους την αντικατεστησαν με μια σταθερη απο ανθρακονηματα

οσο για τα υπολοιπα, αδιαφορω για το ποιος θα με περναει απο πανω, και σαφως δε θα παρω ενα αυτοκινητο που λογιζεται για roadster με 1500-1600 κιλα, εχει και μχ5 ο μπαχτσες και s2000 και mr2 και elise οπως ο ιδιος ειπες

αυτοκινητο που οπως και το προηγουμενο Ζ4 εχουν ενα κοινο παρονομαστη, ειναι ολα roadsters, με ελαφρια καροτσα, καλο μοτερ (οχι τπτ το ιδιαιτερο αλλα καλο), και τελειο στησιμο, ε σορρυ αλλα το νεο Ζ4 δεν εχει τπτ απο ολα αυτα

πιο πολυ πλησιαζει σε sl class που ειναι ενα βαρυ διθεσιο καμπριο με εμφαση στην πολυτελεια παρα σε ενα καθαροαιμο roadster που θα σε φουντωσει σε μια βουνισια διαδρομη

και στην τελικη αν εχεις κομπλεξ και θες να περνας S3 και κανα μινι δε σημαινει οτι ολους τους υπολοιπους τους νοιαζει το ιδιο

Σόρυ φίλε,δεν είμαι και πολύ σχετικός αλλά όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρεις είναι με μουσαμά(μαλακή οροφή).Πες μας κανένα με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή για να κάνουμε σωστή σύγκριση βάρους.

Kostas Christ
25-09-09, 16:46
κανενα, και δε διαφωνω στο οτι υπαρχει διαφορετικος χαρακτηρας μεταξυ αυτων, και του Ζ4, αυτο που προσπαθω να πω ειναι να μην προσπαθουμε να πασαρυμε το Ζ4 σαν roadster, αφου δεν ειναι

παροτι μπορει να εχει καλη συμπρεφορα θα ειναι παντα υποδεεστερη των αμεσων ανταγωνιστων του λογω βαρους

2 αντιστοιχα ειναι το slk και το sl class, δε θυμαμαι το βαρος τους αλλα πιστευω οτι και αυτα ειναι αρκετα βαρια

Εν ολιγοις το νεο Ζ4 ειναι ενα καταπληκτικο καμπριο, δε διαφωνω που μπορει να προσφερει ανετη και σβελτη οδηγηση, αλλα δεν ειναι το αυτοκινητο που θα βαλει φωτια στο στροφιλικι...

οποτε οποιος ζητα κατι τετοιο θα πρεπει να κοιταξει αλλου γτ το νεο Ζ4 δε θα τον καλυψει

stef
25-09-09, 20:14
Εν ολιγοις το νεο Ζ4 ειναι ενα καταπληκτικο καμπριο, δε διαφωνω που μπορει να προσφερει ανετη και σβελτη οδηγηση, αλλα δεν ειναι το αυτοκινητο που θα βαλει φωτια στο στροφιλικι...

οποτε οποιος ζητα κατι τετοιο θα πρεπει να κοιταξει αλλου γτ το νεο Ζ4 δε θα τον καλυψει

Ενα 35άρι Ζ4 μπορεί να βάλει φωτιά στο στροφιλίκι...

konstantinosz4s23i
25-09-09, 20:44
οτι και να πω λιγο θα ειναι..βγαζει η Bmw ενα καταπληκτικο αυτοκινητο σαν το νεο ζ και επειδη ο καθε κομπλεξικος με 316 και 314 και μεταχειρισμενο ζ4 απο γερμανια με 10000000 χιλιομετρα δεν μπορει να φταζει την νεα ζ τη βγαζουμε και φορτηγο..ΑΥΤΟ μονο σε αυτο το φορουμ παιζει..ΜΑΓΚΕΣ σε αλλα φορουμ αλλης μαρκας λενε τα καλυτερα για το νεο ζ..και εμεις εδω οι κομπλεξικοι κατηγορουμε το νεο ζ και μιλαμε για το πως θα παρουμε 10-15 ps και αν ποια ειναι η διαφορα κλιμα-με air condition..δεν ειναι κακο να παραδεχομαστε οτι καποια αυτοκινητα ειναι απλα τελεια..η νεα ζ σε περιοδικο ελεγε οτι ανεβηκε κατηγορια..μιση κατηγορια πανω απο slk..ενα sl ζυγιζει 1910 κιλα..τα συμπερασματρα δικα σας..τωρα αν ολοι εδω μεσα γιναμε makinnen kai coulthard και μας χαλαει το βαρος σε ενα πανεμορφο και ζυγισμενο πλαισιο ας παρουμε απο μια 316 ο καθενας και ας μιλησουμε για το πως θα κερδισουμε 0,00001 σεκ σε επιταχυνση..ελεος πια..το τελειωνω εδω..συγγνωμη για το υφος μου..μου θυμιζεις εναν κομπλεξικο φιλο μου που θελει να τουρμπισει το mx5..καλο χρυσο και το παλιο ζ ΑΛΛΑ πως να το κανουμε???δεν φταιω εγω που το καινουριο ειναι απλα καλυτερο..τα συμπερασματα δικας σας..με εκτιμηση david coulthard

konstantinosz4s23i
25-09-09, 20:50
Δεν μπορω να καταλαβω το προβλημα σου...

ειναι κακο να λεμε την αληθεια δλδ? η νεα ζ4 εχει πολυ μεγαλο βαρος (που μαλιστα πριν απο 10 χρονια θα χαρακτηριζονταν φορτηγο)

επισης χανει πολυ σε σχεση με τον ανταγωνισμο απο δυναμικης αποψης μονο και μονο λογω βαρους

αυτο που λεμε ειναι οτι η bmw εχει χασει ολα αυτα τα στοιχεια που την χαρακτηριζαν

δε μπορω να καταλαβω γιατι μου επιτεθηκες εξαρχης. Υπηρξε εστω μια φημη για Μ εκδιση, ανεφερε ο VanVIC αν δεν καω λαθος καποιες προτασεις-υποθεσεις για το αυτοκινητο

και για το θεμα της μειωσης του βαρους τον παρεπεμψα στη στουτγκαρδη που εχοντας εδω και πολλα χρονια αυτοκινητα με μεταλλικη αναδιπλουμενη οροφη για μειωση του βαρους την αντικατεστησαν με μια σταθερη απο ανθρακονηματα

οσο για τα υπολοιπα, αδιαφορω για το ποιος θα με περναει απο πανω, και σαφως δε θα παρω ενα αυτοκινητο που λογιζεται για roadster με 1500-1600 κιλα, εχει και μχ5 ο μπαχτσες και s2000 και mr2 και elise οπως ο ιδιος ειπες

αυτοκινητο που οπως και το προηγουμενο Ζ4 εχουν ενα κοινο παρονομαστη, ειναι ολα roadsters, με ελαφρια καροτσα, καλο μοτερ (οχι τπτ το ιδιαιτερο αλλα καλο), και τελειο στησιμο, ε σορρυ αλλα το νεο Ζ4 δεν εχει τπτ απο ολα αυτα

πιο πολυ πλησιαζει σε sl class που ειναι ενα βαρυ διθεσιο καμπριο με εμφαση στην πολυτελεια παρα σε ενα καθαροαιμο roadster που θα σε φουντωσει σε μια βουνισια διαδρομη

και στην τελικη αν εχεις κομπλεξ και θες να περνας S3 και κανα μινι δε σημαινει οτι ολους τους υπολοιπους τους νοιαζει το ιδιο

καλα βαλε καμια αναρτηση πριν τουμπαρει το ε30 και μετα ελα και κανε μας διαλεξη για αν σου αρεσει το νεο ζ..επρεπε να σε παρω τηλ πριν το αγορασω..κριμα που προχωρησα σε αυτη την αγορα..αυριο παω στον σπανο να κανω 20 ανταλλαγες με ε30 μιας και η καροτσα του ειναι και πολυ "σωβρακο"..οπως λεει και ο παππους μου.."παιδακι μου οπως παλια δεν βγαζουν τωρα αυτοκινητα..ολα ψευτικα..μηπως να πας στο σχεδιαστικο τμημα της Bmw να παραθεσεις τις σκεψεις σου για το βαρος???μπας και επιτελους βρουμε λυση..ημαρτον:jester::jester:

konstantinosz4s23i
25-09-09, 21:08
φιλε να σε ρωτησω κατι?????αν βαλω αυτοκολλητο "μπαμπα μην τρεχεις" παιζει να χαλασω το ζυγισμα??φιλικα κωνσταντινος..περιμενω με αγωνια την πολυτιμη απαντηση σου..
with regards

BILL VUZAS
25-09-09, 22:13
φιλε να σε ρωτησω κατι?????αν βαλω αυτοκολλητο "μπαμπα μην τρεχεις" παιζει να χαλασω το ζυγισμα??φιλικα κωνσταντινος..περιμενω με αγωνια την πολυτιμη απαντηση σου..
with regards

Γιατί χαλιέσαι φίλε μου?Παρατηρήται σε κάθε καινούργιο προιόν,το παλιό να είναι ΠΑΝΤΑ καλύτερο.Ειδικά στην χώρα της μαιμούς(Μπανανία,κοινώς).Το τι λέγεται παγκοσμίως δεν μας αφορά,εδώ μιλάει.....το φραπόγαλα!!!:bowdown:

fanisk
25-09-09, 22:24
Οποιος θελει χαλαρες και οχι μονο βολτες, μουρη(εχουμε και καφετεριακηδες), πολυτελεια, ασφαλεια, ανεση και ενα αυτοκινητο παντος καιρου (οροφη οχι μουσαμας), παιρνει το νεο Ζ4.

Οποιος θελει φαναρομαχιες και τα τελευταια χιλιοστα των πλευρικων G, ας παρει το παλαιο Ζ4, να το ξεβρακωσει, να του κολλησει ενα ESS και να κατουραει πριν μπει στο αμαξι, για να λειπουν τα περιττα γραμμαρια.

konstantinosz4s23i
25-09-09, 22:41
Γιατί χαλιέσαι φίλε μου?Παρατηρήται σε κάθε καινούργιο προιόν,το παλιό να είναι ΠΑΝΤΑ καλύτερο.Ειδικά στην χώρα της μαιμούς(Μπανανία,κοινώς).Το τι λέγεται παγκοσμίως δεν μας αφορά,εδώ μιλάει.....το φραπόγαλα!!!:bowdown:



βασιλη το χω ματενοιωσει φιλε..λαθος επιλογη καναμε και οι δυο μας..ψηνεσαι να κανουμε ανταλλαγη με κατι πιο Boem??αρκει αν εχει κλιμα και να μην εχει air condition..αυτο δεν το διαπραγματευομαι..
υ.σ. αυτοκολλητο δεν θα βαλω τελικα καθως ο ιδιος ο karl oto noelle μου ειπε οτι τοτε τα παλια ζ θα ειναι αιωνες μπροστα σε αναλογια..:smokin::yippee:

konstantinosz4s23i
25-09-09, 22:43
Οποιος θελει χαλαρες και οχι μονο βολτες, μουρη(εχουμε και καφετεριακηδες), πολυτελεια, ασφαλεια, ανεση και ενα αυτοκινητο παντος καιρου (οροφη οχι μουσαμας), παιρνει το νεο Ζ4.

Οποιος θελει φαναρομαχιες και τα τελευταια χιλιοστα των πλευρικων G, ας παρει το παλαιο Ζ4, να το ξεβρακωσει, να του κολλησει ενα ESS και να κατουραει πριν μπει στο αμαξι, για να λειπουν τα περιττα γραμμαρια.

δεν θυμαμαι αν ποτε τα ζ παλια....πιο..παλια και καινουρια αν ηταν για φαναρομαχιες..αλλα συμφωνω μαζι σου..που ενα οποιοδηποτε πειραγμενο Gti μπορει να σου πιει το αιμα με καλαμακι απο Flo caffe(το μεγαλο που ειναι για γρανιτες)..:jumpgirl:

fanisk
25-09-09, 23:49
δεν θυμαμαι αν ποτε τα ζ παλια....πιο..παλια και καινουρια αν ηταν για φαναρομαχιες..αλλα συμφωνω μαζι σου..που ενα οποιοδηποτε πειραγμενο Gti μπορει να σου πιει το αιμα με καλαμακι απο Flo caffe(το μεγαλο που ειναι για γρανιτες)..:jumpgirl:

Μη κολλας για το αν ειναι για φαναρομαχιες, το χρησιμοποιησα επειδη τεθηκε η συγκριση καινουριου/προηγουμενου για το βαρος και τις επιδοσεις...εδω μας κανουν πλακα μερικα OPC και VAG.. αλλα δεν ειναι ολα τα αμαξια για ολα τα γουστα. Ο καθενας επιλεγει αναλογα με τις αναγκες και τα γουστα του.

konstantinosz4s23i
26-09-09, 05:01
τι να το κανω το οπσ και τα tsi που ολα αυτα ξεφουσκωνουν σαν σαμπρελες στα ψηλα..ετσι κι αλλιως ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας..

m-power_01
26-09-09, 06:35
Αλλο ενα θρεντ με καυγαδες...Ευγε νεοι μου...Δεν μπορω να καταλαβω καποια πραγματα!!! Ενα απο αυτα ειναι , το πως μπορουμε να εκφερουμε αποψη για ενα αυτοκινητα που δεν εχουμε οδηγησει, πιθανοτατα δεν το εχουμε δει καν...Αν ειναι δυνατον να βγαζουμε συμπερασματα απο δυο νουμερα που ειδαμε σε ενα περιοδικο!
Επισης πρεπει λιγο να χωνεψουμε οτι δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα πλασμενα για τον ιδιο σκοπο!!!Με συγχωρειτε πολυ αλλα ενα cabrio δεν ειναι το απολυτο κατασκευασμα για ενα στροφηλικι ...και δεν θα το σωσουν τα 100 κιλα...Να μην παιρνεις την γκομενα σου μαζι...να πηγαινεις τουαλετα πριν βγεις..Τι ειναι αυτα...?
Οποιος δεν θελει να τρωει ξυλο στο φαναρι να παει να παρει ραλακι ...
Αμα καποιος θεωρει αυτοκινητο το ΜΧ5 δεν εχει παρα να δει στο youtube το crash test του...Αν εξακολουθει να πιστευει οτι τα 100 και τα 200 κιλα του ειναι βαρος...μαλλον δεν εκτιμα ιδιατερα την ζωη του...

Τελος ειναι τερμα κομπλεξικο να λεμε σε καποιον οτι το αμαξι που πηρε ειναι χειροτερο απο κατι αλλο ή απο το προηγουμενο ή δεν ξερω και εγω τι...
Σαφεστατα ειναι ακομα πιο κομπλεξικο να βγαινει καποιος και να λεει εγω εχω τοσα κυβικα κατω απο το καπο μου και ολοι εσεις με τα 1600 'η μετα Ε30 ειστε βλακες ...
Αμα παρεις ενα αμαξι δεν σημαινει οτι γινεσαι και ανθρωπος!!! Για χαλαρωστε λιγο...εχετε προαγει τα αυτοκινητα σας σε επεκταση της .@@@@....σας

BILL VUZAS
26-09-09, 09:37
Αλλο ενα θρεντ με καυγαδες...Ευγε νεοι μου...Δεν μπορω να καταλαβω καποια πραγματα!!! Ενα απο αυτα ειναι , το πως μπορουμε να εκφερουμε αποψη για ενα αυτοκινητα που δεν εχουμε οδηγησει, πιθανοτατα δεν το εχουμε δει καν...Αν ειναι δυνατον να βγαζουμε συμπερασματα απο δυο νουμερα που ειδαμε σε ενα περιοδικο!
Επισης πρεπει λιγο να χωνεψουμε οτι δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα πλασμενα για τον ιδιο σκοπο!!!Με συγχωρειτε πολυ αλλα ενα cabrio δεν ειναι το απολυτο κατασκευασμα για ενα στροφηλικι ...και δεν θα το σωσουν τα 100 κιλα...Να μην παιρνεις την γκομενα σου μαζι...να πηγαινεις τουαλετα πριν βγεις..Τι ειναι αυτα...?
Οποιος δεν θελει να τρωει ξυλο στο φαναρι να παει να παρει ραλακι ...
Αμα καποιος θεωρει αυτοκινητο το ΜΧ5 δεν εχει παρα να δει στο youtube το crash test του...Αν εξακολουθει να πιστευει οτι τα 100 και τα 200 κιλα του ειναι βαρος...μαλλον δεν εκτιμα ιδιατερα την ζωη του...

Τελος ειναι τερμα κομπλεξικο να λεμε σε καποιον οτι το αμαξι που πηρε ειναι χειροτερο απο κατι αλλο ή απο το προηγουμενο ή δεν ξερω και εγω τι...
Σαφεστατα ειναι ακομα πιο κομπλεξικο να βγαινει καποιος και να λεει εγω εχω τοσα κυβικα κατω απο το καπο μου και ολοι εσεις με τα 1600 'η μετα Ε30 ειστε βλακες ...
Αμα παρεις ενα αμαξι δεν σημαινει οτι γινεσαι και ανθρωπος!!! Για χαλαρωστε λιγο...εχετε προαγει τα αυτοκινητα σας σε επεκταση της .@@@@....σας

Σωστά,συμφωνώ απόλυτα.:cheers:

stef
26-09-09, 10:02
Παιδιά ψυχραιμίαααααααααααααα

konstantinosz4s23i
26-09-09, 12:37
Αλλο ενα θρεντ με καυγαδες...Ευγε νεοι μου...Δεν μπορω να καταλαβω καποια πραγματα!!! Ενα απο αυτα ειναι , το πως μπορουμε να εκφερουμε αποψη για ενα αυτοκινητα που δεν εχουμε οδηγησει, πιθανοτατα δεν το εχουμε δει καν...Αν ειναι δυνατον να βγαζουμε συμπερασματα απο δυο νουμερα που ειδαμε σε ενα περιοδικο!
Επισης πρεπει λιγο να χωνεψουμε οτι δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα πλασμενα για τον ιδιο σκοπο!!!Με συγχωρειτε πολυ αλλα ενα cabrio δεν ειναι το απολυτο κατασκευασμα για ενα στροφηλικι ...και δεν θα το σωσουν τα 100 κιλα...Να μην παιρνεις την γκομενα σου μαζι...να πηγαινεις τουαλετα πριν βγεις..Τι ειναι αυτα...?
Οποιος δεν θελει να τρωει ξυλο στο φαναρι να παει να παρει ραλακι ...
Αμα καποιος θεωρει αυτοκινητο το ΜΧ5 δεν εχει παρα να δει στο youtube το crash test του...Αν εξακολουθει να πιστευει οτι τα 100 και τα 200 κιλα του ειναι βαρος...μαλλον δεν εκτιμα ιδιατερα την ζωη του...

Τελος ειναι τερμα κομπλεξικο να λεμε σε καποιον οτι το αμαξι που πηρε ειναι χειροτερο απο κατι αλλο ή απο το προηγουμενο ή δεν ξερω και εγω τι...
Σαφεστατα ειναι ακομα πιο κομπλεξικο να βγαινει καποιος και να λεει εγω εχω τοσα κυβικα κατω απο το καπο μου και ολοι εσεις με τα 1600 'η μετα Ε30 ειστε βλακες ...
Αμα παρεις ενα αμαξι δεν σημαινει οτι γινεσαι και ανθρωπος!!! Για χαλαρωστε λιγο...εχετε προαγει τα αυτοκινητα σας σε επεκταση της .@@@@....σας

δεν ξερω αν η εκφραση σου "εχει τοσα κυβικα και λεει στους αλλους οτι ειναι βλακες αν πηγαινε σε μενα" (λογικα ναι), θελω να διευκρινησω οτι εχω οντως οδηγησει πρπηγουμενο ζ4
2,2i steptronic (το εχει συγγενικο μου προσωπο) και πιστευω πως μποτω να εκφερω μια αποψη..δεν ξερω αν διαβασες τα ποστ αλλα οταν δεν σεβεται ο αλλος καποια πραγματα ΤΟΤΕ δεν ειμαι υποχρεωμενος και γω να κανω τον μ@@@@@@@....σωστα??φευγω τωρα μηπως προλαβω την προσφορα της mazda...2 mx5 στην τιμη των 3ων...:hello::):icon11:

merbeind
28-09-09, 12:45
Προσωπικα βρισκω το καινουργιο z4 πιο ομορφο απο το παλιο.Απο την αλλη ομως ηθελα roadster.Συγνωμη αλλα για εμενα αυτη η λεξη σημαινει cabrio με μαλακη οροφη,ελαφρυ,fun to drive.Η καινουργια z4 ειναι πιο ολοκληρωμενο αμαξι σε πολλα σημεια αλλα δεν ειναι πιο roadster.

Πατσίκας Βασίλειος
28-09-09, 12:54
Προσωπικα βρισκω το καινουργιο z4 πιο ομορφο απο το παλιο.Απο την αλλη ομως ηθελα roadster.Συγνωμη αλλα για εμενα αυτη η λεξη σημαινει cabrio με μαλακη οροφη,ελαφρυ,fun to drive.Η καινουργια z4 ειναι πιο ολοκληρωμενο αμαξι σε πολλα σημεια αλλα δεν ειναι πιο roadster.
πιο ολοκληρωμενο ειναι σιγουρα αλλα οπως υποστηρηζει η μπε εμ βε ηθελα να κανει το αμαξι πιο κλασατο,αρα πιο προσιτο σε ανθρωπους με σχετικη οικονομικη ανεση αφου θεωρει πως αντιπαλος ειναι μονο η πορσε μποχτερ!!!!το οτι δεν ειναι ροουντσετρ συμφωνω απολυτα!!!!!

stef
28-09-09, 12:56
πιο ολοκληρωμενο ειναι σιγουρα αλλα οπως υποστηρηζει η μπε εμ βε ηθελα να κανει το αμαξι πιο κλασατο,αρα πιο προσιτο σε ανθρωπους με σχετικη οικονομικη ανεση αφου θεωρει πως αντιπαλος ειναι μονο η πορσε μποχτερ!!!!το οτι δεν ειναι ροουντσετρ συμφωνω απολυτα!!!!!


Γιατί το προηγούμενο Ζ4 απευθυνόταν στην πλέμπα...?
Μάλλον στο ίδιο αγοραστικό κοινό από πλεράς χρημάτων απευθυνόταν...

Πατσίκας Βασίλειος
28-09-09, 13:05
Γιατί το προηγούμενο Ζ4 απευθυνόταν στην πλέμπα...?
Μάλλον στο ίδιο αγοραστικό κοινό από πλεράς χρημάτων απευθυνόταν...
δε νομιζω να ειναι το ιδιο αγοραστικο κοινο αφου το νεο με τα 6 κυλινδρα μοτερ απευθεινονται σε εχοντε...το προηγουμενο ειχε και διλιτρο μοτερ και εκανε 33000 τορα αρχιζει απο 47000 οποτε αλλο το ενα αλλο το αλλο....

mitsos_chania
28-09-09, 13:11
δε νομιζω να ειναι το ιδιο αγοραστικο κοινο αφου το νεο με τα 6 κυλινδρα μοτερ απευθεινονται σε εχοντε...το προηγουμενο ειχε και διλιτρο μοτερ και εκανε 33000 τορα αρχιζει απο 47000 οποτε αλλο το ενα αλλο το αλλο....

ποτε εκανε 33χιλιαρικα το Ζ4?εγω το θυμαμαι να ξεκιναει απο 39 γυμνο τελειως.για ενα αξιοπρεπες ηθελε πανω απο 45χιλιαρικα

stef
28-09-09, 13:12
Μιλάμε για τα αντίστοιχα μοτέρ...
Το 3,0 Si έκανε 60 παρά κάτι και το 2,5 Si 50+....

Πατσίκας Βασίλειος
28-09-09, 13:19
ποτε εκανε 33χιλιαρικα το Ζ4?εγω το θυμαμαι να ξεκιναει απο 39 γυμνο τελειως.για ενα αξιοπρεπες ηθελε πανω απο 45χιλιαρικα
39 κατι εκανε αν θυμαμαι καλα αλλα τελειωσ διαφορετικο να παρεισ ενα διλιτρο να συντηρεισ και τελειωσ διαφορετικο να συντηρεισ ενα 2,5 και ενα 3,0.....

BMW Power
28-09-09, 14:07
Τιμοκατάλογος BMW 9/10/2006