PDA

Επιστροφή στο Forum : Z4 coupe N52 engine Θορυβος lifters


Andy
17-09-09, 19:34
Καλησπέρα σας,
Είμαι καινούριος στο Forum και σχετικά καινούριος κάτοχος ενός Ζ4 Coupe 3.0SI
Ήθελα να αναφέρω κάποια προβλήματα τα οποία "φαίνεται" να παρουσιάζει το αυτοκίνητο και λέω "φαίνεται" γιατί η αντιπροσωπία τα θεωρεί ως φυσιολογική λειτουργία/ήχους
Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο από τα 8Κ~9Κ χλμ άρχισε να εμφανίζει ένα ήχο σαν από χαλασμένο ρουλεμαν ο οποίος προέρχεται από την περιοχή του κιβωτίου και απομακρύνεται όταν ο συμπλέκτης είναι πατημένος
Η απάντηση της αντιπροσωπίας είναι πως ναι ακούγεται αλλά οφείλεται στο κιβώτιο και είναι 100% φυσιολογικός
Επίσης στα 10Κ χλμ αρχισε να παρουσιάζεται ένας ήχος από τις βαλβίδες όταν ξεκινά μετά από μακροχρόνια στάθμευση ο κινητήρας και θα μπορούσα να τον παρομοιάσω με αυτόν από Diesel κινητήρα ταξί.
Για αυτόν η αντιπροσωπία μια και δεν τον άκουσε δεν μπόρεσε να εκφέρει άποψη και με ενημέρωσε πως πρώτη φορά ακούει τέτοιο πρόβλημα.
Μετά όμως από αρκετό Googling διαπίστωσα σε ξένα forum ακόμα και στο YouTube ότι δεν είναι εξωτικό το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλά παρουσιάζεται σε πολλούς Ν52 κινητήρες και σε USA αντιπροσωπίες αλλάζουν ολόκληρη την κεφαλή η οποία έρχεται προσυναρμολογημένη από το εργοστάσιο.
Θα εκτιμούσα την βοηθειά σας πάνω σε αυτά τα θέματα.

jpl73
20-09-09, 10:57
Χωρίς να είμαι κάτοχος BMW αλλά επειδή με ενιδαφέρει και εμένα το Ζ4 coupe 3.0, ψάχνοντας, έπεσα και εγώ πρίν μερικές μέρες σε κάποια posts (zpost.com, bimmerfest.com ktl) για το θόρυβο που κάνουν μερικά Ν52 μοτέρ από lifters. και εγώ διάβασα οτι στην Αμερική έχουν αλλαχθεί πολλές κεφαλές μοτέρ απο την ΒΜW USA.....
και όχι μόνο σε Ζ4 αλλά σε 3-αρες, Χ3, κτλ.
θα έλεγα εάν ο θόρυβος απο τα lifter συνεχίζει και το αυτοκίνητο είναι σε εγγύηση να τους πιέσεις (BMW) να λύσουν το θέμα.....
εάν έχεις νέα ενημέρωσέ μας γιατί μας ενδιαφέρει το θέμα....
ευχαριστώ..... :cheers:

Andy
20-09-09, 13:21
Ξέρεις jpl73, αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα μου. Το να αρχίσω αυτά τις "διενέξεις" με την αντιπροσωπία.
Άντε να απαιτήσεις αλλαγή κεφαλής όταν ο άλλος σου λέει ότι είναι φυσιολογικός ήχος. Και στην τελική αν προχωρήσεις στην αλλαγή, δεν ξέρω κατα πόσο θα παραμένεις ήρεμος κάθε φορά που θα πρεσσάρεις το μοτέρ. Είναι κρίμα πάντως γιατί αν έχει τόσες πολλές αστοχίες όπως φαίνεται στα fora τότε θα έπρεπε η ίδια η BMW να είχει επισήμως ανακοινώσει ανακλήσεις και να μην μεταφέρεται το βάρος στους ιδιοκτήτες. Στην τελική δεν μιλάμε για ένα κινητήρα ο οποίος είναι της "σειράς".. Εξοπλίζει όπως είπες αρκετά top μοντέλα της.

deepblue
20-09-09, 13:26
Αλλαζεις αντιπροσωπο,τους λες οτι θα στειλεις mail στη μαμα εταιρεια και στελνεις κι ολας.
Σε ποια περιοχη μενεις?

Andy
20-09-09, 13:38
Αθήνα μένω

alexk
20-09-09, 14:05
Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο από τα 8Κ~9Κ χλμ άρχισε να εμφανίζει ένα ήχο σαν από χαλασμένο ρουλεμαν ο οποίος προέρχεται από την περιοχή του κιβωτίου και απομακρύνεται όταν ο συμπλέκτης είναι πατημένος
Η απάντηση της αντιπροσωπίας είναι πως ναι ακούγεται αλλά οφείλεται στο κιβώτιο και είναι 100% φυσιολογικός
Επίσης στα 10Κ χλμ αρχισε να παρουσιάζεται ένας ήχος από τις βαλβίδες όταν ξεκινά μετά από μακροχρόνια στάθμευση ο κινητήρας και θα μπορούσα να τον παρομοιάσω με αυτόν από Diesel κινητήρα ταξί.


Ο ήχος πρέπει να είναι από το ρουλεμάν του συμπλέκτη.
Εδώ και πολλά χρόνια, όλα σχεδόν τα BMW κάνουν αυτόν τον ήχο.
Η λύση μάλλον μπορεί να είναι να κατεβάζεις κάθε 10χιλ. χλμ το σασμάν να γρασσάρεις το ρουλεμάν.
^ αυτό το παράπονο μπορείς να το εκφράσεις στο εργοστάσιο.

Andy
25-09-09, 18:22
Αγαπητοί φίλοι, είναι τελικά κάποιες στιγμές που αναθεωρείς τα πάντα σε σχέση με τις αντιπροσωπείες και την "φαινομενική" ασφάλεια που σου προσφέρουν ειδικά οι μεγάλες του χώρου.

Συνεχίζοντας το παραπάνω θέμα, ανακάλυψα και αρκετά άλλα ενδιαφέροντα.
Δυο μέρες πριν, άναψε η ενδειξη Oil Service μαζί με το ρολογάκι για τα υγρά φρένων. Μου έκανε εντύπωση γιατί προληπτικά είχα αλλάξει λάδια στα 11Κ κμ και υπολείπονταν άλλα ~14Κ κμ μέχρι το service. Βλέπω πως τα υγρά φρένων έπρεπε να έχουν αλλαχτεί τον 12/2008!!! Μου μπαίνει η ιδέα και αρχίζω το ψάξιμο. Από το VIN βλέπω ότι το αυτοκίνητο έχει παραχθεί το 2006. Κοινώς εγώ το πήρα το 2009 για.. καινούριο. Κοιτάω τα λάστιχα και όντως το επιβεβαιώνω. Και σε αυτά η ημερομηνία είναι κάπου μέσα στο 2006.
Πάω αντιπροσωπία τους λέω για τα υγρά φρένων και μου λένε "Ναι σωστά κύριε τα καθυστερήσατε να τα αλλάξετε"
Όταν τους απαντάω ότι το αυτοκίνητο το απέκτησα το 2009 τότε αρχίζουν τα περίεργα.
"Μάλλον λάθος στον προγραμματισμό όταν το αρχικοποιήσαμε κλπ κλπ."
Φανταστείτε έκφραση που πήραν όταν τους είπα ότι το έχω ψαξει και ότι γνωρίζω πότε έχει παραχθεί..
Ψαχναμε να βρούμε τον υπεύθυνο αλλά που.. Από Δευτέρα!!!
Το bottom line είναι ότι πέρα από την κοροιδία, άντε βγάλε άκρη σχετικά με τις συνθήκες αποθήκευσης του αυτοκινήτου αυτή την 2ετία και πέρα από αυτό λάδια μπαταρίες υγρά λαστιχα και ότι άλλο υπόκειται σε χρονική γήρανση ανεξαρτήτως λειτουργίας έχει περάσει τουλάχιστον την μισή διάρκεια ζωής του.
Το χειρότερο; Τα μοντέλα του 07 και μετά έχουν redesigned κεφαλή για να αντιμετωπίζεται το θέμα με τις βαλβιδες που αναφέρω παραπάνω..
Άντε να δούμε απο Δευτέρα τι θα μας πει ο "Υπεύθυνος"...

gnx
25-09-09, 18:57
Αφου εχεις δει στα αμερικανικα forums οτι δυστυχως το παρουσιαζουν αρκετα αυτοκινητα με το Ν52, προτεινω να μαζεψεις μεθοδικα υλικο απο zpost, bimmerfest, bimmerforums, e90post και να απευθυνθείς κατ'ευθειαν στην BMW Hellas. Θεωρώ πιθανον καποια στιγμη να βγαλουν καποιo SB στην Αμερικη οποτε ετσι θα σου ειναι πιο ευκολο να τους το τριψεις στη μουρη.

Να ξερεις οτι η BMW ειναι γενικα δυσκολη σε αυτα και επειδη στην Αμερικη υπαρχουν Lemon laws κλπ τα περισσοτερα Service Bulletins ξεκινανε απο την BMWUSA.

Οσν αφορα τα υγρα φρενων, επρεπε να στα αλλαξουν πριν το παρεις αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν ηταν υποχρεωμενοι να σου πουν ποτε παρήχθη το αυτοκινητο.

m-power_01
25-09-09, 19:00
Καταρχην καλα ξεμπερδεματα...
Το καινουριο στην αντιπροσωπια εχει την εννοια του αχρησιμοπιοιητου...Δεν λεω...αυτο που καναν ηθικα ειναι λαθος .Θα επρεπε να σε ειχαν ενημερωσει...για να ειναι ηθικα σωστα!
Απο την αλλη ομως...δεν ειναι και κανενα κοινωνικο ιδρυμα...αντιπροσωπια ειναι! Να πουλησει θελει...
Θα επρεπε να το ειχες τα λαστιχα πρωτα απο ολα.Ημουν μπροστα σε περιπτωση που ο πελατης απαιτησε με ωραιο τροπο καινουρια λαστιχα ,και η αντιπροσωπια δεν του τ'αρνηθηκε...

''Φανταστείτε έκφραση που πήραν όταν τους είπα ότι το έχω ψαξει και ότι γνωρίζω πότε έχει παραχθεί..'' χμ... τωρα τους εκανες την μουρη κρεας...δεν θα κοιμηθουν το βραδυ!!!
Θα σε συμβουλευα να ριξεις λιγο τους τονους ...σκεψου πως θα γελαν αυτοι , που εσυ δεν καταλαβες οτι το αμαξι που οδηγεις εχει λαστιχα 3ετιας...Γιατι αν μου πεις οτι κρατανε θα σου πω τοτε ,οτι μαλλον εφυλασοταν σε καταπληκτικες συνθηκες...
Ας ειμαστε λιγο πιο προσεκτικοι...

Andy
25-09-09, 19:25
@ m-power 01
Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες. Τόνους δεν έχω ανεβάσει και ούτε πρόκειται γιατί δεν έχει κανένα νόημα..
@zed
Δεν γνωρίζω νομικά ποιες είναι οι υποχρεώσεις τους, προκύπτει όμως το εξής θέμα:
Έχουν υποχρέωση να μου δώσουν το αυτοκίνητο έχοντας κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες αρχικοποίησης του μετά από μακρά αποθήκευση.
Αυτή την στιγμή αισθάνομαι μια μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με το αν "έστρωσα" το αυτοκίνητο με λάδια του 06
Το γεγονός ότι δεν αναφέρθηκε το από πότε το αυτοκίνητο είναι στην Ελλάδα είναι ίσως "παράληψη" που αγγίζει την "ηθική" του πωλητή που εμένα μου δημιουργεί έμμεσα και μη προυπολογισμένα κόστη.

konas
26-09-09, 10:48
Τι να πει κανεις...Το κέρδος πανω απ' ολα.

Απλα σε αντιστοιχη περιπτωση φιλου που πηρε Audi A4 2ετιας (με 6κμ στο κοντερ), η αντιπροσωπεια οχι μονο τον ενημερωσε οτι ηταν 2ετιας, αλλα:

1.Αλλαξε τα παντα που σχετίζονται με χρονικη γηρανση και του εκανε και πληρες σερβις πριν το παραδοσει.
2. Το αυτοκινητο πουληθηκε με σημαντικη εκπτωση σε σχεση με τα αντιστοιχα που ειχαν παραχθει τοτε.

stratos
26-09-09, 11:09
Αχ και να ήξερες πως τα έχουν κάνει αυτά τα 6 km....

Φίλε Andy καλά ξεμπερδέματα. Ελπίζω να βρείς το δίκιο σου...

konas
26-09-09, 11:15
Αχ και να ήξερες πως τα έχουν κάνει αυτά τα 6 km....

......

Και τι σχεση εχει αυτο με το θεμα του οτι δεν τον ενημερωσαν και ισως ουτε αλλαξαν τα προβλεπόμενα.

Το ιδιο (που ανεφερες) μπορει να ισχυει ανεξαρτητως μαρκας για τα Χ χλμ που εχουν οταν τα πρωτοπαιρνουμε.

stratos
26-09-09, 11:25
Για συγκεκριμένες μάρκες όπως ΠΧ η Audi μπορώ να μιλήσω με σιγουριά αφού όσο είμαι Ελλάδα περνάω καθημερηνά 2-3 φορές την ημέρα για την δουλειά μου...


Για το θέμα του φίλου με το Ζ4, έχει να κάνει με την αντιπροσωπεία που προμηθεύτικε το αυτοκίνητο. Για παράδειγμα στην δικιά μου ήταν όλα άψογα, αλλά το γεγονός οτι μου έδωσαν το αυτοκίνητο με 3 λίτρα βενζίνης και τον δείκτη κάτω απο την τελευταία γραμμούλα δεν πέρασε παρατήρηρτο. Δεν το κυνήγησα πολύ. Παρόλαυτά, προτείνω στο παλικάρι να κάνει ένα mail ή μια επίσημη επιστολή στην BMW Hellas με το πρόβλημα του, που σίγουρα είναι κατα πολύ σημαντικότερο απο το δικό μου...

DENTIST
01-10-09, 23:03
23485
αυτός ειναι ο θορυβος?αν ναι τότε ειναι το ωστήριο εξαγωγής του πρώτου κυλινδρου.Σε όσους εχει κολλήσει συμπεριλαμβανομενου και εμου είναι πάντα αυτό απο τα 24.Αλλαξε τα όλα παντως για να είσαι σίγουρος.έπεσε πολυ διαβασμα εκείνη την εποχή :

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=13504&page=39

sokos
02-10-09, 00:13
οδοντίατρε μου τι κάνεις ? :)

Επειδή με ξύνει ο πισινος μου για το κουκλί το Z4Coupe, πως θα καταλάβω τι ετος είναι φτιαγμένο αμα βρώ ένα 2ο χέρι και κυριότερο, πως θα ξέρω ότι έχει την revised κεφαλή?

Τον θόρυβο στην κεφαλή τον κάνει περισσότερο οταν είναι κρύο ή και όταν έχει ζεσταθεί το μοτέρ?

athoryvos
03-10-09, 08:23
καλημέρα κι από μένα (καινούργιος στην παρέα)

το έτος κατασκευής μπορείς να το βρεις εδώ http://www.realoem.com/bmw/select.do με τον αριθμό πλαισίου (αν δεν κάνω λάθος σε αυτό το forum είχα βρει το link)

στα γρήγορα μήνας και έτος κατασκευής φαίνονται στις ετικέτες των ζωνών ασφαλείας και στα τζάμια (αν δεν είναι αλλαγμένα, δύσκολο για καινούργιο αυτοκίνητο)

έμπλεξες φιλαράκι...

DENTIST
04-10-09, 17:16
οδοντίατρε μου τι κάνεις ? :)

Επειδή με ξύνει ο πισινος μου για το κουκλί το Z4Coupe, πως θα καταλάβω τι ετος είναι φτιαγμένο αμα βρώ ένα 2ο χέρι και κυριότερο, πως θα ξέρω ότι έχει την revised κεφαλή?

Τον θόρυβο στην κεφαλή τον κάνει περισσότερο οταν είναι κρύο ή και όταν έχει ζεσταθεί το μοτέρ?


Καλώς και τους παλιούς καλούς γνωστούς.Τον θόρυβο τον έκανε πάντα κρύο αλλά την φορά που πηγα πια για αλλαγή στα lifters δε σταματούσε.Απο τότε βέβαια δεν εχει κανει κιχ αλλά θα περιμένω να βγάλω και το χειμώνα για να ηρεμήσω λόγω θερμοκρασιών.
Άλλες γνώμες λεγανε τότε ότι ισως και να γλίτωνα τα μεγάλα έξοδα αν έκανα μια αλλαγή λαδιών με ένα ψιλότερο λάδι αλλά εγω δεν ήθελα να ρισκάρω!welcome on board kimi! :)

jpl73
05-10-09, 13:22
Καλώς και τους παλιούς καλούς γνωστούς.Τον θόρυβο τον έκανε πάντα κρύο αλλά την φορά που πηγα πια για αλλαγή στα lifters δε σταματούσε.Απο τότε βέβαια δεν εχει κανει κιχ αλλά θα περιμένω να βγάλω και το χειμώνα για να ηρεμήσω λόγω θερμοκρασιών.
Άλλες γνώμες λεγανε τότε ότι ισως και να γλίτωνα τα μεγάλα έξοδα αν έκανα μια αλλαγή λαδιών με ένα ψιλότερο λάδι αλλά εγω δεν ήθελα να ρισκάρω!welcome on board kimi! :)

Καλημέρα,
επειδή το θέμα μας ενδιαφέρει θα μπορόύσες να μας πείς:
1) άλλαξες μόνο τα lifters (όλα ή μερικά) ή όλο το καπάκι;
2) ήταν στην εγγύηση; εάν οχι, πόσο πήγε η επισκευή;

ευχαριστώ,

Andy
05-10-09, 18:32
Λοιπόν φίλοι, μια εβδομαδα ήταν στο service το αυτοκίνητο και οι απαντήσεις για τα προβλήματα που έθεσα στα αρχικά posts είναι οι ακόλουθες -από την αντιπροσωπία πάντα-

"Ο θόρυβος από την κεφαλή δεν εμφανίστηκε άρα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.
Να μην ανησυχώ δεν είναι κάτι, το έχουν υπόψιν τους σαν θέμα αλλά στην Αμερική εμφανιζόταν συνήθως και όχι σε Ευρώπη γιατί εκεί είναι ίσως γενικά πιο κρύο το κλίμα. H ανασχεδιασμένη κεφαλή του 2007 έχει εμφανίσει άλλα προβληματα."

-Μάλλον τα Californezika Z4 δεν θα έχουν πρόβλημα πιστεύω :))))))))))))))

"Ο ήχος που ακούω δεν είναι ρουλεμάν συμπλέκτη είναι από το κιβώτιο αλλά είναι συνήθης θόρυβος δεν έχει λειτουργικό πρόβλημα το αυτοκίνητο, αν θέλω μου αλλάζουν κιβώτιο ΟΜΩΣ επειδή θέλουν να είναι ξεκάθαροι μαζί μου πρέπει να ξέρω ότι τα κιβώτια που στελνει η μαμα BMW είναι από ανακατασκευή άλλων κιβωτίων που έχουν επιστραφεί στο εργοστάσιο στο πλαίσιο εγγυήσεων."

-Νο comment...

Τελικά έτσι όπως μου τα λένε, προσπαθούν να με πείσουν ότι το Ζ4 είναι η μεγαλύτερη αποτυχία στην ιστορία της BMW . Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω. Σου λένε μέσα στην ευγένεια ότι ένα αυτοκίνητο 3000cc με 265hp με 5 χρόνια βραβευμένο κινητήρα λειτουργεί προβληματικά με μη λειτουργικά προβλήματα ή κάτι τέτοιο.. Επίσης όλα γίνονται να στα περάσουν στην εγγύηση απλά θα είναι refurbished parts...
Σήμερα για κάποια στιγμή μπερδεύτηκα και δεν ήξερα αν είμαι σε συνεργείο ή μιλάω με εκπροσώπους του δικηγορικού συλλόγου.

DENTIST
05-10-09, 21:58
Καλημέρα,
επειδή το θέμα μας ενδιαφέρει θα μπορόύσες να μας πείς:
1) άλλαξες μόνο τα lifters (όλα ή μερικά) ή όλο το καπάκι;
2) ήταν στην εγγύηση; εάν οχι, πόσο πήγε η επισκευή;

ευχαριστώ,

1)Ενώ ειχε πρόβλημα ένα lifter(σε ολες τις περιπτωσεις που έχω διαβάσει το ίδιο) ήθελα να είμαι σίγουρος ότι δε θα χρειαστεί να ξανανοίγω καπάκι και τα άλλαξα και τα 24 μαζί με φλάτζα κεφαλής και τις βίδες της βέβαια.

2)Για 2 μήνες δεν ήταν στην εγγύηση και κόστισε έργασία και ανταλλακτικά περίπου 1000euros.

jpl73
09-12-09, 17:07
1)Ενώ ειχε πρόβλημα ένα lifter(σε ολες τις περιπτωσεις που έχω διαβάσει το ίδιο) ήθελα να είμαι σίγουρος ότι δε θα χρειαστεί να ξανανοίγω καπάκι και τα άλλαξα και τα 24 μαζί με φλάτζα κεφαλής και τις βίδες της βέβαια.

2)Για 2 μήνες δεν ήταν στην εγγύηση και κόστισε έργασία και ανταλλακτικά περίπου 1000euros.

Ευχαριστώ για την απάντησή σου... ενα αξιοσέβαστο ποσό για καινούργιο αυτοκίνητο... έκτοτε έχει επανέλθει ο θόρυβος;

Λοιπόν φίλοι, μια εβδομαδα ήταν στο service το αυτοκίνητο και οι απαντήσεις για τα προβλήματα που έθεσα στα αρχικά posts είναι οι ακόλουθες -από την αντιπροσωπία πάντα-

"Ο θόρυβος από την κεφαλή δεν εμφανίστηκε άρα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.
Να μην ανησυχώ δεν είναι κάτι, το έχουν υπόψιν τους σαν θέμα αλλά στην Αμερική εμφανιζόταν συνήθως και όχι σε Ευρώπη γιατί εκεί είναι ίσως γενικά πιο κρύο το κλίμα. H ανασχεδιασμένη κεφαλή του 2007 έχει εμφανίσει άλλα προβληματα."

-Μάλλον τα Californezika Z4 δεν θα έχουν πρόβλημα πιστεύω :))))))))))))))

"Ο ήχος που ακούω δεν είναι ρουλεμάν συμπλέκτη είναι από το κιβώτιο αλλά είναι συνήθης θόρυβος δεν έχει λειτουργικό πρόβλημα το αυτοκίνητο, αν θέλω μου αλλάζουν κιβώτιο ΟΜΩΣ επειδή θέλουν να είναι ξεκάθαροι μαζί μου πρέπει να ξέρω ότι τα κιβώτια που στελνει η μαμα BMW είναι από ανακατασκευή άλλων κιβωτίων που έχουν επιστραφεί στο εργοστάσιο στο πλαίσιο εγγυήσεων."

-Νο comment...

Τελικά έτσι όπως μου τα λένε, προσπαθούν να με πείσουν ότι το Ζ4 είναι η μεγαλύτερη αποτυχία στην ιστορία της BMW . Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω. Σου λένε μέσα στην ευγένεια ότι ένα αυτοκίνητο 3000cc με 265hp με 5 χρόνια βραβευμένο κινητήρα λειτουργεί προβληματικά με μη λειτουργικά προβλήματα ή κάτι τέτοιο.. Επίσης όλα γίνονται να στα περάσουν στην εγγύηση απλά θα είναι refurbished parts...
Σήμερα για κάποια στιγμή μπερδεύτηκα και δεν ήξερα αν είμαι σε συνεργείο ή μιλάω με εκπροσώπους του δικηγορικού συλλόγου.


Φίλε Andy έχεις κάποιο νεότερο για τα θέματα που αναφέρεις;

καλημέρα κι από μένα (καινούργιος στην παρέα)

το έτος κατασκευής μπορείς να το βρεις εδώ http://www.realoem.com/bmw/select.do με τον αριθμό πλαισίου (αν δεν κάνω λάθος σε αυτό το forum είχα βρει το link)

στα γρήγορα μήνας και έτος κατασκευής φαίνονται στις ετικέτες των ζωνών ασφαλείας και στα τζάμια (αν δεν είναι αλλαγμένα, δύσκολο για καινούργιο αυτοκίνητο)

έμπλεξες φιλαράκι...

Σε ποιό σημείο των ετικετών και στα τζάμια εμφανίζεται η ημερομηνία κατασκευής;

Ευχαριστώ

DENTIST
12-12-09, 01:24
ευτυχώς από τότε δεν εχει ακουστεί κιιχ! :)

MaSt0RaS
12-12-09, 01:56
Λοιπόν φίλοι, μια εβδομαδα ήταν στο service το αυτοκίνητο και οι απαντήσεις για τα προβλήματα που έθεσα στα αρχικά posts είναι οι ακόλουθες -από την αντιπροσωπία πάντα-

"Ο θόρυβος από την κεφαλή δεν εμφανίστηκε άρα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.
Να μην ανησυχώ δεν είναι κάτι, το έχουν υπόψιν τους σαν θέμα αλλά στην Αμερική εμφανιζόταν συνήθως και όχι σε Ευρώπη γιατί εκεί είναι ίσως γενικά πιο κρύο το κλίμα. H ανασχεδιασμένη κεφαλή του 2007 έχει εμφανίσει άλλα προβληματα."

-Μάλλον τα Californezika Z4 δεν θα έχουν πρόβλημα πιστεύω :))))))))))))))

"Ο ήχος που ακούω δεν είναι ρουλεμάν συμπλέκτη είναι από το κιβώτιο αλλά είναι συνήθης θόρυβος δεν έχει λειτουργικό πρόβλημα το αυτοκίνητο, αν θέλω μου αλλάζουν κιβώτιο ΟΜΩΣ επειδή θέλουν να είναι ξεκάθαροι μαζί μου πρέπει να ξέρω ότι τα κιβώτια που στελνει η μαμα BMW είναι από ανακατασκευή άλλων κιβωτίων που έχουν επιστραφεί στο εργοστάσιο στο πλαίσιο εγγυήσεων."

-Νο comment...

Τελικά έτσι όπως μου τα λένε, προσπαθούν να με πείσουν ότι το Ζ4 είναι η μεγαλύτερη αποτυχία στην ιστορία της BMW . Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω. Σου λένε μέσα στην ευγένεια ότι ένα αυτοκίνητο 3000cc με 265hp με 5 χρόνια βραβευμένο κινητήρα λειτουργεί προβληματικά με μη λειτουργικά προβλήματα ή κάτι τέτοιο.. Επίσης όλα γίνονται να στα περάσουν στην εγγύηση απλά θα είναι refurbished parts...
Σήμερα για κάποια στιγμή μπερδεύτηκα και δεν ήξερα αν είμαι σε συνεργείο ή μιλάω με εκπροσώπους του δικηγορικού συλλόγου.

Λοιπον φιλε μου βαλτους να στα γραψουν αυτα που σου λενε καντο καπως πλαγιως και στειλτα στην Γερμανια...
Αν ειναι ο θεος...! ειδικα για τα refubrished parts..

Andy
21-12-09, 02:12
'Οσον αφορά το θέμα με τον θόρυβο από το κιβώτιο, ναι είναι consistent και όποτε ζορίζω το αυτοκίνητο, ο συγκεκριμένος θόρυβος ακούγεται έντονα.
Το θέμα με τα lifters εξακολουθεί να υπάρχει και μια φορά στο 15μερο θα μου θυμίσει την παρουσία του.
Το μεγαλύτερο θέμα είναι βέβαια ότι τίποτα δεν επιδεινώνεται ή εξαφανίζεται. Από την μια λέω οk ας τα να υπάρχουν και από την άλλη με τρομάζει το γεγονός ότι μετά το πέρας της εγγύησης θα σκάσουν όλα μαζί και τότε και τα lifters θα ακούσει η αντιπροσωπία και το κιβώτιο θα μπορέσουν να το αλλάξουν με καινούριο και όλα αυτά θα μου στοιχίσουν κανά αυτοκίνητο πόλης σε αξία.
Πάνω από όλα ο νόμος του Murfey..

P.S.
Τον πωλητή που μου το έσπρωξε είχα πάει να βρω τις προάλες αλλά δυστυχώς παραιτήθηκε...