PDA

Επιστροφή στο Forum : ΤΡΕΜΕΙ Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΤΟΥ Ε46


$saliscorfu
17-09-09, 23:46
ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 110 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΡΕΜΕΙ Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ

scania124
17-09-09, 23:47
ζυγοσταθμιση εκανες????:dupe:

patli
17-09-09, 23:50
Στραβη ζαντα κατα πασα πιθανοτητα εφοσον ειναι τρεμουλο σε ολη τη καμπινα

Driver M
18-09-09, 00:30
Ακόμα και τα δισκόφρενα μπορεί να έχουν στραβώσει αν και λίγο δύσκολο αφού για να τρέμει έτσι το αμάξι θα πρέπει να έχουν διπλώσει (που λέει ο λόγος). Κι εγώ ζυγοστάθμιση προτείνω και βλέπεις...

stayros e 46ci
18-09-09, 01:49
στραβη ζαντα η σφιξημο τα μπουλονια ζαντον

bimmer-corfu
18-09-09, 07:56
το όφσετ ζαντών έχει σημασία?
Ρωτάω γιατί ο φίλος έβαλε πρόσφατα ζάντες ρέπλικα.

Λεωνίδα γράφτηκες στο φόρουμ και δεν το λες ρε? Μικρή που είναι η Κέρκυρα χαχαχαχ

Christos 330i ///M
18-09-09, 09:33
Απο μπροστα σου ερχεται το τρεμουλο ποιο πολυ ; ; ;

Μπορεις να το καταλαβεις περιπου ; ; ;

$saliscorfu
18-09-09, 12:37
μπροστα ειναι εντονο κατω απο τα ποδια μου και στο καντραν με συνεπεια στο τιμονι

kplc16
18-09-09, 12:40
πας για ζυγοσταθμιση

$saliscorfu
18-09-09, 12:40
τρεμει η καμπινα κατω απο τα ποδια και το καντραν με συνεπεια το τιμονι ζυγοσταθμηση εχω κανει τεσσερισ

KATSARAIOS
18-09-09, 12:54
τρεμει η καμπινα κατω απο τα ποδια και το καντραν με συνεπεια το τιμονι ζυγοσταθμηση εχω κανει τεσσερισ

φιλε μηπως εβαλες μεγαλυτερο μοτερ απο οτι ειχες?

gnx
18-09-09, 13:05
τρεμει η καμπινα κατω απο τα ποδια και το καντραν με συνεπεια το τιμονι ζυγοσταθμηση εχω κανει τεσσερισ

Παιδια, σας παρακαλω παρα οταν γραφετε να βγαζετε νοημα. Η παραπανω φραση δε βγαζει.

Ευθυγραμμιση χρειαζεσαι

Dathanaso
18-09-09, 13:19
Kαλημέρα εαν αλλαξες ζαντα ή δεν εχεις χτυπήσει ζαντα και δεν υπαρχει προβλημα με δισκόπλακες πηγαινε το αυτοκίνητο για σταθερή ζυγοστάθμιση και το προβλημα σου θα λυθεί

a.samaro
18-09-09, 13:23
Τρέμουλο στην καμπίνα γίνεται από τους πίσω τροχούς
Ζυγοστάθμισή πίσω με τους τροχούς επάνω ?

Dathanaso
18-09-09, 13:25
Τρέμουλο στην καμπίνα γίνεται από τους πίσω τροχούς
Ζυγοστάθμισή πίσω με τους τροχούς επάνω ?

ΝΑΙ με τους τροχούς επάνω γίνεται κ μπρος κ πίσω ζυγοστάθμιση

gyiama
18-09-09, 13:31
ρε παιδια τι μοδα ειναι αυτη τωρα τελευταια ζυγοσταθμιση με την ροδα πανω στο αυτοκινητο??????διαφωτιστε με δλδ ποια τα οφελη?????δλδ αν εχεις στραβο ακρο πχ (αφαλο κλπ)το τραβας μια σταθερη ζυγοσταθμιση και εξαληφεις το τρεμουο και ασε το προβλημα να υπαρχει ε?????αντι να το διορθωσουμε απλα το καλυπτουμε!!!!!

joseph
18-09-09, 14:06
Τρέμουλο στην καμπίνα γίνεται από τους πίσω τροχούς
Ζυγοστάθμισή πίσω με τους τροχούς επάνω ?

+111111111111
Για τσεκαρε και τον αξονα στο διαφορικο σου!
Πολλες φορες το τρεμουλο μπορει να προερχεται και απο εκει.

κυριακος
18-09-09, 14:42
Kαλημέρα εαν αλλαξες ζαντα ή δεν εχεις χτυπήσει ζαντα και δεν υπαρχει προβλημα με δισκόπλακες πηγαινε το αυτοκίνητο για σταθερή ζυγοστάθμιση και το προβλημα σου θα λυθεί

Σταθερή ζυγοστάθμιση τι είναι ? πως γίνεται? έχει σχέση με τον αν οι ρόδες είναι πάνω στο αμάξι?
Πόσα είδη ζυγοσταθμίσεις υπάρχουν?
Πραγματικα ρωτάω για να μάθω.

REDNECK
18-09-09, 14:49
Εφοσον γραφτηκε πιο πανω οτι εβαλες προσφατα ζαντες σιγουρα αυτες θα ειναι ζυγοσταθμισμενες , το προβλημα ειναι απλο , το τρεμουλο προερχεται απο λαθος κεντρα (δαχτυλιδια) ζαντων. Πηγαινε σε εναν ζαντολαστιχα να δει καταρχην αν εχεις τα σωστα κεντρα για τα μουαγιε στις ζαντες.

patli
18-09-09, 15:04
Εφοσον γραφτηκε πιο πανω οτι εβαλες προσφατα ζαντες σιγουρα αυτες θα ειναι ζυγοσταθμισμενες , το προβλημα ειναι απλο , το τρεμουλο προερχεται απο λαθος κεντρα (δαχτυλιδια) ζαντων. Πηγαινε σε εναν ζαντολαστιχα να δει καταρχην αν εχεις τα σωστα κεντρα για τα μουαγιε στις ζαντες.

Σωστο κι αυτο. Αν δεν εχεις στραβη ζαντα τσεκαρε τα δαχτυλιδια μην εχει στραβωσει κανενα.Το χω παθει

gant
18-09-09, 15:04
Εχω ανοίξει παρόμοιο thread stiw 6/9, ρίξε κι εκεί μια ματιά
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=21227

gant
18-09-09, 15:09
+111111111111
Για τσεκαρε και τον αξονα στο διαφορικο σου!
Πολλες φορες το τρεμουλο μπορει να προερχεται και απο εκει.

Υπάρχει περίπτωση να είναι χαλαρός και ο σύνδεσμος (λέγεται και σταυρός) του άξονα μετάδοσης με το διαφορικό

kefalismos
18-09-09, 15:24
ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 110 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΡΕΜΕΙ Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ

Ζυγοστάθμιση ΠΙΣΩ τροχών και τελείωσες. Το έχω πάθει και εγώ σε ε30. Μετά τα 110 όταν τρέμει το αμάξι είναι από ζυγοστάθμιση των πίσω τροχών.
Κάνε μια σταθερη πρώτα και αν δεν λύθεί ( που θα λυθεί το πρόβλημα ) , τότε κάνε και μια στο φορητό.
Αν δεν φτιάξει , ξαναπόσταρε και βλέπουμε.

gnx
18-09-09, 15:32
Παιδια, σας παρακαλω παρα οταν γραφετε να βγαζετε νοημα. Η παραπανω φραση δε βγαζει.

Ευθυγραμμιση χρειαζεσαι

ΖΥΓΟσταθμιση ηθελα να πω...

bimmer-corfu
18-09-09, 17:43
Σταθερή ζυγοστάθμιση τι είναι ? πως γίνεται? έχει σχέση με τον αν οι ρόδες είναι πάνω στο αμάξι?
Πόσα είδη ζυγοσταθμίσεις υπάρχουν?
Πραγματικα ρωτάω για να μάθω.

Φίλε χοντρικά τώρα (αν θες περισσότερα κάνε ένα search στο forum) Η τοποθέτηση πάνω στη ζάντα μικρών βαριδιών στο βουλκανιζατέρ είναι η ζυγοστάθμιση.

Ο τροχός (ζάντα με λάστιχο μαζί) δεν έχει ίδιο βάρος σε κάθε μεριά.
Έτσι, όπου υπάρχει λίγο βάρος προσθέτουμε αυτοκόλλητα βαρίδια ώστε να έχει το ίδιο βάρος με την απέναντι μεριά διαφορετικά έχουμε αυτό το τρέμουλο

tasosbmw316
18-09-09, 18:10
Εχω παρομοιο προβλημα αλλαξα ζαντολαστιχα την περασμενη εβδομαδα και απο τοτε τρεμει το τιμονι πιο εντονα απο 40-80 και μετα λιγοτερο.εκανα δυο φορες ζυγοσταθμιση και εγινε χειροτερα και εκτος απο ολα αυτα στο φρεναρισμα το τρεμουλο ειναι αισθητα εντονο

mr incredible
18-09-09, 18:13
Εχω παρομοιο προβλημα αλλαξα ζαντολαστιχα την περασμενη εβδομαδα και απο τοτε τρεμει το τιμονι πιο εντονα απο 40-80 και μετα λιγοτερο.εκανα δυο φορες ζυγοσταθμιση και εγινε χειροτερα και εκτος απο ολα αυτα στο φρεναρισμα το τρεμουλο ειναι αισθητα εντονο

εσυ φιλε μου μαλλον εχεις στραβους δισκους.:scratchch

bimmer-corfu
18-09-09, 18:21
Εχω παρομοιο προβλημα αλλαξα ζαντολαστιχα την περασμενη εβδομαδα και απο τοτε τρεμει το τιμονι πιο εντονα απο 40-80 και μετα λιγοτερο.εκανα δυο φορες ζυγοσταθμιση και εγινε χειροτερα και εκτος απο ολα αυτα στο φρεναρισμα το τρεμουλο ειναι αισθητα εντονο

ζυγοστάθμιση κάνε για σίγουρα μετά τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα γιατί μέχρι τότε τα λάστιχα αλλάζουν θέση πάνω στη ζάντα μέχρι να στεθεροποιηθούν κάπου

tasosbmw316
18-09-09, 18:23
Το θεμα ειναι οτι πριν τα αλλαξω δεν ειχα κανενα προβλημα και εχω κανει ηδη 600 χιλιομετρα τι να πω.

bimmer-corfu
18-09-09, 18:24
Το θεμα ειναι οτι πριν τα αλλαξω δεν ειχα κανενα προβλημα και εχω κανει ηδη 600 χιλιομετρα τι να πω.

είναι ΑΠΟΛΥΤΑ φυσιολογικό έως και στα πρώτα 1.500 να τρέμει. Δεν το κάνει πάντα αλλά αν το κάνει είναι φυσιολογικό. Κάνε μετά που θα έχει σταθεροποιηθεί το λάστιχο πάνω στη ζάντα ζυγοστάθμιση και θα είναι ΟΚ

mr incredible
18-09-09, 18:25
Το θεμα ειναι οτι πριν τα αλλαξω δεν ειχα κανενα προβλημα και εχω κανει ηδη 600 χιλιομετρα τι να πω.

κανε πρώτα μια "ζυγοστατμιση" σε καλο μηχάνημα και αν συνεχίσει δες τους δίσκους

tasosbmw316
18-09-09, 18:28
Συμφωνω αλλα μου κανει εντυπωση γιατι δημιουργηθηκε ξαφνικα το προβλημα ενω ολα πριν ηταν κανονικα

bimmer-corfu
18-09-09, 18:29
γιατί είναι κάτι που συμβαίνει όταν αλλάζουμε λάστιχα και όχι πριν τα αλλάξουμε

mr incredible
18-09-09, 18:30
Συμφωνω αλλα μου κανει εντυπωση γιατι δημιουργηθηκε ξαφνικα το προβλημα ενω ολα πριν ηταν κανονικα

τι να σου πω ρε φιλε το θέμα είναι να το φτιάξεις. μπορεί να έπεσες σε καμια λακκούβα η να πήγε νερό πάνω στους δίσκους σου όταν ήταν ζεστοί.

lefteris_ti
18-09-09, 19:50
Εχεις γνησιες ζαντες?πατανε σωστα πανω στο μουαγιε?(πχ σκουρια)σε ιμιτασιον ζαντες
μπορει να χρειαστεις εξτρα δαχτυλιδια για να κεντραριστουν σωστα.
κανε και μια ζυγοσταθμιση με τους τροχους πανω στο αμαξι.

κυριακος
18-09-09, 23:02
Φίλε χοντρικά τώρα (αν θες περισσότερα κάνε ένα search στο forum) Η τοποθέτηση πάνω στη ζάντα μικρών βαριδιών στο βουλκανιζατέρ είναι η ζυγοστάθμιση.

Ο τροχός (ζάντα με λάστιχο μαζί) δεν έχει ίδιο βάρος σε κάθε μεριά.
Έτσι, όπου υπάρχει λίγο βάρος προσθέτουμε αυτοκόλλητα βαρίδια ώστε να έχει το ίδιο βάρος με την απέναντι μεριά διαφορετικά έχουμε αυτό το τρέμουλο

Ένταξη ωραία όλα αυτά που γράφεις και πολύ γνωστά δεν χρειάζεται να κάνω αναζήτηση....
Τώρα μπορείς να μου πεις τι σημαίνει και η ΣΤΑΘΕΡΉ Ζυγοστάθμιση??? Γιαυτην ρώτησα τι σημαίνει.
Εγώ δεν το έχω ξανακούσει έτσι.


ΥΓ φίλε αν κατάλαβες ότι δεν γνωρίζω τι είναι η ζυγοστάθμιση νομιζω άδικης και έμενα άλλα και εσένα.

bimmer-corfu
19-09-09, 08:33
Ένταξη ωραία όλα αυτά που γράφεις και πολύ γνωστά δεν χρειάζεται να κάνω αναζήτηση....
Τώρα μπορείς να μου πεις τι σημαίνει και η ΣΤΑΘΕΡΉ Ζυγοστάθμιση??? Γιαυτην ρώτησα τι σημαίνει.
Εγώ δεν το έχω ξανακούσει έτσι.


ΥΓ φίλε αν κατάλαβες ότι δεν γνωρίζω τι είναι η ζυγοστάθμιση νομιζω άδικης και έμενα άλλα και εσένα.

συγνώμη ρε φίλε που κατάλαβα λάθος και απάντησα σε άλλο. Θα βρούμε και το μπελά μας εδώ μέσα...

Σταθερή ζυγοστάθμιση είναι αυτή που ο τροχός μπαίνει σε έναν άξονα με ρουλεμάν και αφήνεται ελεύθερος να κυλίσει με μια πολύ μικρή περιστροφή. Όταν σταματήσει, το βαρύτερο σημείο θα είναι κάτω οπότε προσθέτεις ένα μικρό βάρος στο κέντρο της ζάντας στο πάνω μέρος του τροχού και επαναλαμβάνεις τη διαδικασία. Αν σταματήσει στο ίδιο σημείο σημαίνει οτι πρέπει να προσθέσεις κι άλλο βάρος, ενώ αν το σημείο με το βάρος πέφτει κάτω σημαίνει οτι πρέπει να αφαιρέσεις. Ο τροχός θεωρείται ζυγοσταθμισμένος όταν πλέον δέν σταματάει σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο.

κυριακος
19-09-09, 09:47
ολα ειναι οκ

STR
19-09-09, 09:47
Αν δεν βγαλεις ακρη με την ζυγοσταθμηση και δεν φτιαξει το τρεμουλο κι αν κοιταξεις κι ολα τα αλλα που σου ειπαν τα παιδια και δεν διορθωθει.... τοτε κοιτα και για την μεσαια τριβη του κεντρικου αξονα οπως επισης και για ολο το κεντρικο αξονα. Το ιδιο ειχε συμβει και σε μενα και ηταν αξονας τελικα!!!! Μεχρι τοτε να μην τρεχεις και πολυ γιατι ειναι πολυ επικινδυνη βλαβη.

gyiama
19-09-09, 10:32
συγνώμη ρε φίλε που κατάλαβα λάθος και απάντησα σε άλλο. Θα βρούμε και το μπελά μας εδώ μέσα...

Σταθερή ζυγοστάθμιση είναι αυτή που ο τροχός μπαίνει σε έναν άξονα με ρουλεμάν και αφήνεται ελεύθερος να κυλίσει με μια πολύ μικρή περιστροφή. Όταν σταματήσει, το βαρύτερο σημείο θα είναι κάτω οπότε προσθέτεις ένα μικρό βάρος στο κέντρο της ζάντας στο πάνω μέρος του τροχού και επαναλαμβάνεις τη διαδικασία. Αν σταματήσει στο ίδιο σημείο σημαίνει οτι πρέπει να προσθέσεις κι άλλο βάρος, ενώ αν το σημείο με το βάρος πέφτει κάτω σημαίνει οτι πρέπει να αφαιρέσεις. Ο τροχός θεωρείται ζυγοσταθμισμένος όταν πλέον δέν σταματάει σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο.

ειναι σιγουρο οτι αυτο ειναι η σταθερη ζυγοσταθμιση??????εμενα αυτο μου κανει πιο πολυ σαν ζυγοσταθμιση με το ΜΑΤΙ παρα για κατι αξιοπιστο!!!!σταθερη λενε την ζυγοσταθμιση που γινεται πανω στο αυτοκινητο με την λεγομενη ''γουρουνιτσα ,μουλαριτσα,γαιδουριτσα κλπ'' δλδ γινεται ζυγοσταθμιση χωρις να βγει ο τροχος πανω α το αυτοκινητο!!!!!!φιλε μου βγαλε τις ζαντες ολες κανε μια ζυγοσταθμιση σε ενα καλο λαστιχαδικο και θα εισαι οκ!!!!!!!

κυριακος
19-09-09, 10:35
Όπα ! υπάρχουν νέα δεδομένα βλέπω για την ζυγοστάθμιση.

bimmer-corfu
19-09-09, 17:13
Εδώ http://www.dionysopoulos.gr/articles/zygosta8mish-troxwn/ εχει το παρακάτω κείμενο που νομίζω είναι καλό και περιγράφει τη διαδικασία

Όταν η μάζα του τροχού δεν είναι ομοιόμορφα κατανεμημένη κατά μήκος της περιφέρειάς του, κατά την κίνηση του οχήματος δημιουργούνται ταλαντώσεις. Οι ταλαντώσεις αυτές μεταφέρονται στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης.

Συνέπεια αυτού είναι σε κάποιο εύρος ταχυτήτων να δημιουργείται τρέμουλο («κοσκίνισμα») στο τιμόνι ή και σε όλο το αμάξωμα. Όσο μεγαλύτερη είναι η ανομοιομορφία, τόσο εντονότερο και σε μικρότερη ταχύτητα εμφανιζόμενο είναι το τρέμουλο.

Πέρα από τη δυσφορία που προκαλεί αυτό στους επιβαίνοντες, προκαλεί λόγω των συνεχών ταλαντώσεων και αυξημένη φθορά στα μηχανικά μέρη και στους συνδέσμους στο σύστημα του αυτοκινήτου, καθώς επίσης και αυξημένη και ανομοιόμορφη φθορά στα ελαστικά.

Το πρόβλημα λύνεται με την ζυγοστάθμιση των τροχών. Κατά τη ζυγοστάθμιση τοποθετούνται ειδικά αντίβαρα στην περιφέρεια της ζάντας του τροχού (ειδικό μηχάνημα υποδεικνύει την ακριβή θέση και το βάρος που πρέπει να τοποθετηθεί) με σκοπό η περιμετρική κατανομή της μάζας να γίνει και πάλι ομοιόμορφη.

Η ζυγοστάθμιση γίνεται είτε εκτός αυτοκινήτου (κάθε τροχός βγαίνει από το αυτοκίνητο και τοποθετείται στο μηχάνημα της ζυγοστάθμισης), είτε επί του αυτοκινήτου: το αυτοκίνητο σηκώνεται και το ειδικό φορητό μηχάνημα ζυγοστάθμισης τοποθετείται δίπλα στον τροχό. Το μηχάνημα δίνει κίνηση στον τροχό και υπολογίζει την ακριβή θέση και το βάρος που πρέπει να τοποθετηθεί.

Η ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου είναι ακριβέστερη και έχει καλύτερα αποτελέσματα, διότι σε αυτήν συνυπολογίζεται, κατά τη μέτρηση και διόρθωση, πέρα από τον τροχό και το υπόλοιπο περιστρεφόμενο μέρος (μουαγιέ).

tasosbmw316
19-09-09, 21:57
Χρησιμα αυτα που γραφεις αλλα επειδη αλλαξα διασταση ζαντας απο 16 σε 17 μηπως χρειαζεται και ευθυγραμμιση?

bimmer-corfu
19-09-09, 22:38
Χρησιμα αυτα που γραφεις αλλα επειδη αλλαξα διασταση ζαντας απο 16 σε 17 μηπως χρειαζεται και ευθυγραμμιση?

δε νομίζω αλλά σε αυτό καλύτερα να απαντήσει κάποιος που είναι σίγουρος

gregE36
19-09-09, 22:50
υπαρχει και το ενδεχομενο τα καινουργια σου λαστιχα να ειναι στραβα:boink:

$saliscorfu
20-09-09, 12:06
οταν τρεμει το αμαξι απο κεντρικο αξονα τρεμει η καμπινα απο τα 40 χιλιομετρα και πανω και δεν σταματαει καθολου το τρεμουλο εμενα ξεκιναει απο τα 110 κ/η και μετα

tasosbmw316
20-09-09, 12:08
οταν τρεμει το αμαξι απο κεντρικο αξονα τρεμει η καμπινα απο τα 40 χιλιομετρα και πανω και δεν σταματαει καθολου το τρεμουλο εμενα ξεκιναει απο τα 110 κ/η και μετα
Εμένα απο τα 130 και μετα ειναι σαν βαρκα και πολυ επικινδυνο

super duper
20-09-09, 14:39
την ζυγοσταθμιση πρεπει να την κανεις απο εκει και περα το τσεκαρεις.

με στραβες δισκοπλακες να ενοιωθες εντονο τρεμουλο στο τιμονι οποτε δεν το νομιζω

φιλικα

$saliscorfu
26-09-09, 13:05
ενδιαφερομαι για ζαντεσ 16 ιντσεσ γνησιεσ για Ε46

tasosbmw316
26-09-09, 13:48
Τελικα το δικο μου προβλημα λυθηκε εφταιγαν οι καινουριες ζαντες.Περα του οτι δεν καθοντουσαν καλα στους αξονες, δεν χωρουσαν και δαχτυλιδια γιατι ηταν μικρο το κενο αλλα ηταν και οι ζαντες κινεζικες!!!!!!!!!!,οπως αποδειχτηκε.Οποτε τις πεταξα στα μουτρα του μ@$#%α του λαστιχα πηρα τις παλιες και γνησιες 16αρες που ευτυχως δεν ειχε πουλησει και τα λεφτα μου πισω και εφυγα

GIANNISKW
26-09-09, 13:50
ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 110 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΡΕΜΕΙ Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ
θελεισ πισω ζυγοσταθμιση για αρχη..

grobell24
07-11-09, 13:43
φιλε μου ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα !! εχει στραβωσει η ζαντα!!

covaman
27-01-10, 09:49
με τους δρομους που εχουμε τι θες να σου κανει,εγω το εχω ενα χρονο τωρα απο την γερμανια κ εκει που ηταν καινουργιο τωρα νομιζω πως θα διαλυθει .παντος φιλε μην ανησηχεις για το προβλημα σου κανε ευθυγραμιση κ πεσμας

covaman
27-01-10, 09:51
σορυ παιδια ζυγοσταθμιση ηθελα να πω

zami
27-01-10, 10:13
πήγαινε το για ζυγοστάθμιση ,οπου κατα την όλη διαδικασία θα φανεί μήπως τυχόν θελει και καμία ζάντα μηχανουργείο, και θα στρώσει αμμέσως.Αν πάει μηχανουργείο ,κανε και μια ευθυγραμιση καλού κακού....