PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε30 vs Ε36 vs Ε46 vs Ε9Χ


bimmer-corfu
21-09-09, 17:07
Ποιο ήταν το καλύτερο την εποχή που παρουσιάστηκε κατά τη γνώμη σας?

Μην πάρετε υπόψη σας τα Μ γιατί αυτά είναι άλλη κατηγορία από μόνα τους. Καλύτερα να υπάρξει άλλο poll γι’αυτά.

bimmer-corfu
21-09-09, 17:10
παρόλο που το Ε46 νομίζω ότι είναι η μέρα με τη νύχτα ποιοτικά σε σχέση με Ε30 και Ε36 ψήφισα Ε36 γιατί όταν βγήκε εδώ και 20 χρόνια τα άλλα αμάξια έμοιαζαν χωρίς υπερβολή με κάρα δίπλα του

giannis-pefki
21-09-09, 17:11
με πληγωσες που δεν εβαλες το Ε21 !!!

m-power_01
21-09-09, 17:13
παρόλο που το Ε46 νομίζω ότι είναι η μέρα με τη νύχτα ποιοτικά σε σχέση με Ε30 και Ε36 ψήφισα Ε36 γιατί όταν βγήκε εδώ και 20 χρόνια τα άλλα αμάξια έμοιαζαν χωρίς υπερβολή με κάρα δίπλα του

Για τον ιδιο λογο πιστευω το Ε30.Κοιτα τα συνομηλικα του πως ειναι

bimmer-corfu
21-09-09, 17:21
με πληγωσες που δεν εβαλες το Ε21 !!!
θα πάμε παλιά αλλά αν θέλουν και άλλα παιδιά τότε, ας το βάλει κάποιος mod γιατί δεν μπορώ τώρα να αλλάξω το poll

a.samaro
21-09-09, 17:33
http://www.imageshack.gr/files/jyknxqvv69b6fs6hi06b.jpg (http://www.imageshack.gr/view.php?file=jyknxqvv69b6fs6hi06b.jpg)

Σαφώς Το Ε30 (& μετά το Ε46)

Panoz_335i
21-09-09, 18:10
παρόλο που το Ε46 νομίζω ότι είναι η μέρα με τη νύχτα ποιοτικά σε σχέση με Ε30 και Ε36 ψήφισα Ε36 γιατί όταν βγήκε εδώ και 20 χρόνια τα άλλα αμάξια έμοιαζαν χωρίς υπερβολή με κάρα δίπλα του

+ 1000

Ε36 και εγω...Οταν αυτο ηταν αμαξι, τα αλλα ηταν κονσερβοκουτια.

konstantinosz4s23i
21-09-09, 18:30
+ 1000

Ε36 και εγω...Οταν αυτο ηταν αμαξι, τα αλλα ηταν κονσερβοκουτια.

καλα μην εισαι και τοσο σιγουρος οτι τα αλλα αυτοκινητα ηταν κονσερβες..μαλλον το ε36 ηταν κονσερβα (τονος με γευση κοτοπουλο)..ειχε 1 αστερι ασφαλεια στις δοκιμες euroncap..την στιγμη που το α4 ειχε 4 και ενα πολυ ανωτερο μοτερ 1,8τουρμπο..:dance:

nino x3
21-09-09, 18:39
καλα μην εισαι και τοσο σιγουρος οτι τα αλλα αυτοκινητα ηταν κονσερβες..μαλλον το ε36 ηταν κονσερβα (τονος με γευση κοτοπουλο)..ειχε 1 αστερι ασφαλεια στις δοκιμες euroncap..την στιγμη που το α4 ειχε 4 και ενα πολυ ανωτερο μοτερ 1,8τουρμπο..:dance:

Το Ε36 (νομιζω) φτιαχτηκε το 1990 και με κυκλοφορια στην Ευρωπη το 1991 ενω το Α4 πρωτη κυκλοφορια εχει τα τελη του 1994...
Με καθε επιφυλαξη να κανω και λαθος!!!

BILL007
21-09-09, 19:00
E30 και Ε46...


αλλά ψήφισα στο Ε46...:D

sak1100
21-09-09, 19:09
Εγω πιστευω το Ε9χ γιατι χαρις σ'αυτο αλλαξα μαρκα, μονο αυτο μου τραβηξε τη προσοχη, ημουν κολλημενος με τα ALFA ROMEO KAI σ'εκεινη την εποχη πιστευω για το 90' που λετε ηταν ονειρο απο αποψη ταχυτητας φρενων και σταθεροτητας.

Κωνσταντίνος
21-09-09, 19:56
E36, για τους λόγους που προαναφέρθησαν. Ηταν πολύ μπροστά απο την εποχή του. Τόσο σχεδιαστικά όσο και σε τεχνολογία που έφερε.
Ενα καλά διατηρημένο και "νοικοκυρεμένο" Ε36 μοντ.1991, δείχνει για 18 ετών αυτοκίνητο ?
Ολα τα συνομήλικά του Ε36 δείχνουν τα χρόνια τους πολύ περισσότερο

oldcarskickass
21-09-09, 20:06
Από αγωνιστικής άποψης δε νομίζω να υπάρχει δίλημμα.

με το που σκέφτεσαι BMW και αγώνες ΕΝΑ πράμα έρχεται στο μυαλό.-

Κατά τα άλλα αν και σαν αμάξι δε μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ, οφείλω να αναγνωρίσω ότι σε σχέση με την εποχή του το Ε36 ήταν ΧΡΟΝΙΑ μπροστά από οτιδήποτε κυκλοφόρησε.

Αλλά ΔΕ θα το ψηφίσω το ψόφιο.

Η καρδιά και το μυαλό ανήκουν αλλού.

EVERGET
21-09-09, 20:08
Όντως το Ε36 είναι διαχρονικότατο και όταν εμφανίστηκε το 1990 όλοι είχαμε πάθει πλάκα, άλλωστε ήταν και μια εντελώς νέα σχεδιαστική προσέγγιση από τη bmw και άλματα μοντερνισμού μπροστά από την κατά τα άλλα κομψότατη Ε30. Εγώ έχω και ένα 316 coupe του 1995 και όλο λέω να το δώσω αλλά όταν το κοιτάω μου φαίνεται τόσο φρέσκο σχεδιαστηκά που το μετανιώνω....μόνο όταν το οδηγάω αντιλαμβάνομαι τα χρόνια του! Τα Ε90 ειδικά προ facelift μεγάλη αποτυχία....μα είναι αυτό πίσω μέρος???

///M_Spartan
21-09-09, 20:16
Xωρις δευτερη σκεψη ψηφισα το Ε30.Και οχι μονο γιατι ηταν ενα πρωτοπορειακο τεχνολογικα αυτοκινητο για την εποχη του και συναμα πανεμορφο αλλα γιατι εχω και ενα σχετικο συναισθηματικο δεσιμο με το συγκεκριμενο μοντελο Μ3.Ημουν 6 ετων οταν πρωτομπηκα στο αμαξι αυτο (ηταν ενα EVO 1)το οποιο ειχε τοτε ο πατερας μου και θυμαμαι μεχρι σημερα την εντυπωση που μου ειχε κανει.Την ομορφια του αλλα και τον τροπο που ενιωθα πως το αμαξι αυτο "τρεχει".Δεν ηξερα πραγματικα αν ηθελα να ειμαι μεσα και να με πηγαινουν βολτα ή να ειμαι εξω και να το χαζευω.Επειδη λοιπον αυτο το αισθημα με κυριευει ακομα και σημερα καθε φορα που βλεπω ενα Μ3 Ε30 αλλα και για το γεγονος οτι εκεινο ξεκινησε το "θρυλο" της Μ3 κατεληξα στην ψηφο αυτη.

stefanos_cool
21-09-09, 20:26
E 30……Γιατί έτσι!!! Και με όλο το σεβασμό προς όλα τα μοντέλα!!!
Μπορώ να γράφω ώρες γιατί Ε30 και όχι κάποιο άλλο, χεχεχε…προτίμησα
όμως το "Γιατί έτσι!!!" για να μην γίνω κουραστικός, οι μεγαλύτεροι φίλοι
μου σίγουρα με καταλαβαίνουν!

http://www.imageshack.gr/files/lowbav4wngs96x868ztx.jpg

tsilis
21-09-09, 20:28
Κατά τους όρους όπου ετέθη η ψηφοφορία, σαφώς το Ε36...δεν εξετάζουμε αν μάς αρέσει σε σχέση με το Ε46,το Ε30 κλπ, αλλά που ευρίσκοντο τα αυτοκίνητα σε σχέση με τον τότε ανταγωνισμό, και το Ε36 έφερε τη ρήξη που έκανε τη διαφορά...

stratos
21-09-09, 20:52
Νομίζω δεν θα το σκεφτώ. Απο τα πρώτα αυτοκίνητα που μπήκα (και θυμάμαι) ήταν το Ε30 του μπάρμπα μου. Και έφτασε η στιγμή που πήγαμε στην έκθεση με τον πατέρα μου, πρέπει να ήμουν 5.5 χρονών τέλη του 1992. Εκεί είδαμε το γαλάζιο Ε36 που είναι στο γκαράζ μου. Το αυτοκίνητο ήταν με 200 km μεταχειρισμένο και το είχε φοιτήτρια αλλά την έπιασε το τεκμήριο και το πούλησε σε λιγότερο απο μήνα. Εξακριβώθηκε εντελώς τυχαία μετά απο 6 μήνες σε συνάντηση μαζί της.

Ανάμεσα στα άλλα αυτοκίνητα ο πατέρας μου μου είπε "διάλεξε". Το αυτοκίνητο μου έκλεισε το μάτι και είπα "το γαλάδιο". Μεγάλωσα μέσα σε αυτό, έμαθα να οδηγώ σε αυτό, έκανα τα πρώτα μου παντιλίκια σε αυτό, στούκαρα με αυτό, το ξαναέφτιαξα, το καγκούρεψα λίγο με xenon φανάρια, lexus φώτα και καλό ηχοσύστημα. Το αυτοκίνητο βρίσκεται παρκαρισμένο στον δρόμο μπροστά στο σπίτι και περιμένει να πάει για πάτημα μιάς και κανένας δεν το θέλει.

Βγαίνω με το 335 απο το γκαράζ και αυτό μου κλείνει το μάτι, δημιουργώντας το ίδιο συναίσθημα με το 1992. Θα μείνει πάντα μέσα στην καρδιά μου.

Για αυτό ψηφίζω Ε36

vasilis e30
21-09-09, 21:24
Ε30 βεβαια

str2004
21-09-09, 21:29
E36 ......απο εδω ξεκινησε η "αλλαγη" ( Dolphin Style ) .......στην εποχη του ποζαρησε στα "σαλονακα" αμαξια αλλα και στα γρηγορα ...... μαζι με Honda Civic......

BEBAKIAS
21-09-09, 21:59
E30 Δαγκωτό..και βάλε

YAziDis
21-09-09, 22:05
Για τον ιδιο λογο πιστευω το Ε30.Κοιτα τα συνομηλικα του πως ειναι

:+1:
Και εγώ Ε30

Α8hnaios
21-09-09, 22:57
Ε 3Ο..! >>> :smokin:

stelmaniac
21-09-09, 23:04
η γνωμη μου ειναι η εξης:
πιστευω οτι το Ε46 ειναι η πεμπτουσια της χαρης, της ομορφιας, της αειθαλους προσωπικοτητας και του αιωνιου καλους μεσα στην οικογενεια της ιστορικης 3αρας, διοτι αποτελει τη χρυση τομη στο σχεδιασμο και στην τεχνολογια...προσωπικα τη βρισκω κουκλα και αγεραστη απο τη μια και συγχρονως ο,τι πρεπει απο αποψη τεχνολογιας χωρις να το παρακανει με τοσα ηλεκτρονικα οπως η επομενη...σ' αυτους τους τομεις για μενα πλησιαζει την ιδανικοτητα...παραλληλα ειναι ενα αυτοκινητο που το 'εζησαν' οι ελληνες,αφου τα παλαιοτερα μοντελα ελαχιστοι ειχαν το προνομιο να τα αντικρυσουν καινουρια λογω δασμων και συνορων. Τα μπεμβε γενικως μπορει να προσπερνουν την εποχη τους σε σχεση με αλλες μαρκες αλλα το Ε46 ειναι ενα αυτοκινητο που οχι μονο εξεπληξε τον ιδιοκτητη του οταν πρωτοκυκλοφορησε αλλα θα σταθει επαξια και αξιοπρεπεστατα και στην 10ετια του 2010 σε ολους τους τομεις....(ακομα και απο τον προκοτοχο του απειχε 20 χρονια μπροστα σε ολα...μια διαφορα που δεν ισισταθμιζεται με το Ε90.)
Με το Ε46 η Μπεμβε επιασε το peak στη γραφικη παρασταση της επιτυχιας στην 3 klasse...

TAZ118!
21-09-09, 23:34
Μου αρεσει γιατι αρκετοι οι οποιοι ψηφισαν Ε30 ποσταρουν και μια φωτο της Μ3 .....
Η απαντηση μου ειναι Ε36.Ακομα και σημερα,18 χρονια μετα μια περιποιημενη 36αρα ειναι
πιο ομορφη απο πολλα νεωτερα αυτοκινητα....Η Ε30 φαινεται σαν να ειναι κατασκευασμενη
το 1970....Σχεδιαστικα η Ε36 ηταν 20 χρονια μετα την Ε30...

TAN
21-09-09, 23:48
E46 σαφως.
Με αυτο το μοντελο η bmw εδωσε τα ρεστα της.

Driver M
22-09-09, 00:00
Μου αρεσει γιατι αρκετοι οι οποιοι ψηφισαν Ε30 ποσταρουν και μια φωτο της Μ3 .....
Η απαντηση μου ειναι Ε36.Ακομα και σημερα,18 χρονια μετα μια περιποιημενη 36αρα ειναι
πιο ομορφη απο πολλα νεωτερα αυτοκινητα....Η Ε30 φαινεται σαν να ειναι κατασκευασμενη
το 1970....Σχεδιαστικα η Ε36 ηταν 20 χρονια μετα την Ε30...

+1
H E30 όσο αλλού και αν ήταν οδηγικά, από άποψη design δεν αποτελούσε και τίποτα το ιδιαίτερο, τουλάχιστον στις απλές της εκδόσεις, σε αντίθεση με την κούκλα Ε36. Εγώ παρόλα αυτά ψήφισα Ε46 γιατί αποτελεί χρυσή τομή ανάμεσα σε τεχνολογία και εμφάνιση. Ακόμα και σήμερα δεν υστερεί ουσιαστικά σε τίποτα από τα μοντέλα άλλων εταιρειών. Και σε σχέση με τη σημερινή 3άρα δε νομίζω ότι υστερεί ιδιαίτερα με εξαίρεση τους κινητήρες, αφού από τη γκάμα της λείπει το διαμάντι που κοσμεί την 335, αλλά και ο V8 της Μ3 που είναι κατά τη γνώμη μου ο καλύτερος κινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW. Αλλά μην είμαστε και υπερβολικοί, τέτοιοι hitech κινητήρες δε νομίζω ότι θα μπορούσαν να κατασκευαστούν παλαιότερα. Συνεπώς Ε46.

Δημήτρης
22-09-09, 00:37
Σχεδιαστικά η:
Ε30 έχει την απόλυτη σχεδιαστική συμμετρία με ήπιες γραμμές που κάνουν την ίδια εντύπωση στο πέρασμα του χρόνου.

Ε36 έχει το τότε νέο σχεδιαστικό και σύγχρονο πρότυπο που χρησιμοποιείται περίπου και σήμερα με πιο πολλές καμπύλες.

Ε46 έχει αρμονία ανάμεσα στο σχέδιο και την τεχνολογική εξέλιξη

Ε90 έχει ήπιες γραμμές και μάλλον αποτελεί το τέλος του dolphin style, καθώς παρουσιάστηκε και το νεό concept cs που ακολουθείται ήδη στα μοντέλα τα οποία θα κυριαρχήσουν την επόμενη δεκαετία. Παράλληλα εισάγει και τα πρώτα βήματα της υβριδικής εξέλιξης.

manos///3
22-09-09, 01:18
E46
οχι γιατι εσπασε ρεκορ πωλησεων
οχι για τα οσα σωστα προανεφεραν οι συναδελφοι

ΑΛΛΑ γιατι ακομα και με την ελευση του νεου Ε9Χ , προκαλει ακομα και στεκεται σχεδον ισαξια απεναντι του!! Αυτο δε συνεβει με τα Ε30/36.

manos///3
22-09-09, 01:23
Αν και η ερωτηση του poll μπερδευει λιγο
...........μιας και ρωταει ο φιλος ,ποιο ηταν το καλυτερο για την εποχη του και οχι το καλυτερο γενικα.

Παρα τη παραπανω απαντηση μου τελικα επιλεγω Ε36 για την εποχη του!

crazy_beaver
22-09-09, 01:42
Για την εποχη του ενοειται το Ε36!!!!!!!!!!!Και σε σχεση με το Ε30 που αντικατεστησε αλλα και με τον ανταγωνισμο ηταν εττη φωτος μπροστα.Στο Ε46 σε σχεση με το Ε36 αν και αναβαθμιστηκε τρομερα η ποιοτητα για το γυμνο ματι του ανιξερου δεν ειναι και τοσο εμφανεις η διαφορες και τα βηματα εμπρος!!!

bimmer-corfu
22-09-09, 07:32
καλα μην εισαι και τοσο σιγουρος οτι τα αλλα αυτοκινητα ηταν κονσερβες..μαλλον το ε36 ηταν κονσερβα (τονος με γευση κοτοπουλο)..ειχε 1 αστερι ασφαλεια στις δοκιμες euroncap..την στιγμη που το α4 ειχε 4 και ενα πολυ ανωτερο μοτερ 1,8τουρμπο..:dance:

φίλε μου το 1990 δεν υπήρχε καν Α4

bill987
22-09-09, 07:36
η γνωμη μου ειναι η εξης:
πιστευω οτι το Ε46 ειναι η πεμπτουσια της χαρης, της ομορφιας, της αειθαλους προσωπικοτητας και του αιωνιου καλους μεσα στην οικογενεια της ιστορικης 3αρας, διοτι αποτελει τη χρυση τομη στο σχεδιασμο και στην τεχνολογια...προσωπικα τη βρισκω κουκλα και αγεραστη απο τη μια και συγχρονως ο,τι πρεπει απο αποψη τεχνολογιας χωρις να το παρακανει με τοσα ηλεκτρονικα οπως η επομενη...σ' αυτους τους τομεις για μενα πλησιαζει την ιδανικοτητα...παραλληλα ειναι ενα αυτοκινητο που το 'εζησαν' οι ελληνες,αφου τα παλαιοτερα μοντελα ελαχιστοι ειχαν το προνομιο να τα αντικρυσουν καινουρια λογω δασμων και συνορων. Τα μπεμβε γενικως μπορει να προσπερνουν την εποχη τους σε σχεση με αλλες μαρκες αλλα το Ε46 ειναι ενα αυτοκινητο που οχι μονο εξεπληξε τον ιδιοκτητη του οταν πρωτοκυκλοφορησε αλλα θα σταθει επαξια και αξιοπρεπεστατα και στην 10ετια του 2010 σε ολους τους τομεις....(ακομα και απο τον προκοτοχο του απειχε 20 χρονια μπροστα σε ολα...μια διαφορα που δεν ισισταθμιζεται με το Ε90.)
Με το Ε46 η Μπεμβε επιασε το peak στη γραφικη παρασταση της επιτυχιας στην 3 klasse...

Ο Στέλιος με κάλυψε πλήρως!

gregE36
22-09-09, 08:23
χωρις 2σκεψη για την εποχη του το Ε36 ειναι κορυφη

panos 316T
22-09-09, 08:29
Ε36 για τους λόγους που προαναφέρθηκαν...
τι να πω....αυτές οι γραμμές της ,τα κοψίματα της ,τα νεύρα της,η ματιά της ...
ναι! είμαι ακόμα ερωτευμένος!

Chalyps
22-09-09, 08:42
To E 21 την εποχή που βγήκε θεωρείτω (ακόμα και το 316) ως αυτοκίνητο για τους λίγους.
Ηταν αισθητικά αλλού , ποιοτικά αλλού , γενικά ήταν άπιαστο για τον μέσο Ελληνα...
Μετα απο κει πάω κατευθείαν στην Ε 92.
Το Ε 92 δεν έκανε άλαματα σε σχέση με άλλα Ε στην ποιότητα.
Εκανε όμως στην αισθητική , οπου δημιουργησε και σχολή.
Οι κινητήρες που φορά με επιτομή τον 35 bi turbo (είπαμε δεν μιλάμε για Μ) κρίνονται ως τουλάχιστον επίκαιροι.
Οπότε απο την στιγμή που λείπει το 21 ψηφίζω 92.

bimmer-corfu
22-09-09, 12:43
Μου αρεσει γιατι αρκετοι οι οποιοι ψηφισαν Ε30 ποσταρουν και μια φωτο της Μ3 .....
...

σωστή παρατήρηση, ενώ στη ψηφοφορία δεν παίζουν τα Μ

leftman58
22-09-09, 14:09
Για όλους τους προαναφερθέντες λόγους κι εγώ ψήφισα το Ε36.
Πολύ απλά ήταν πολύ πιο μπροστά από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του εκείνη την εποχή.
Άλλαξε γενικότερα την αντιμετώπιση και τη φιλοσοφία ακόμα και των άλλων εταιρειών σε αυτή την κατηγορία.
Η ιστορία, πάντως, σίγουρα δεν θα ξεχάσει κανένα από αυτά τα μοντέλα. Νομίζω πως οι σειρές 5 και πολύ
περισσότερο (λόγω πιο προσιτού κόστους) η 3 πάντοτε θα είναι "το σήμα κατατεθέν" της BMW.

E36 RULES!!
22-09-09, 14:54
Δειτε τα sedan πριν το Ε36 (πορτ-παγκαζ στο ιδιο υψος με το καπω)
Δειτε το Ε36 (πορτ παγκαζ πιο ψηλα απο το καπω)
Δειτε ολα τα sedan μετα το Ε36...

Βασικά σχεδιαστικά οι μεγαλες αλλαγές εγιναν στα Ε21, Ε36, Ε9χ...

TSAF
22-09-09, 15:04
Οσον αφορα τα 3αρια. Τα 30αρια ειναι σε αλλο επιπεδο και αυτος ειναι και ο λογος που κρατανε τιμη.

kplc16
22-09-09, 15:05
η γνωμη μου ειναι η εξης:
πιστευω οτι το Ε46 ειναι η πεμπτουσια της χαρης, της ομορφιας, της αειθαλους προσωπικοτητας και του αιωνιου καλους μεσα στην οικογενεια της ιστορικης 3αρας, διοτι αποτελει τη χρυση τομη στο σχεδιασμο και στην τεχνολογια...προσωπικα τη βρισκω κουκλα και αγεραστη απο τη μια και συγχρονως ο,τι πρεπει απο αποψη τεχνολογιας χωρις να το παρακανει με τοσα ηλεκτρονικα οπως η επομενη...σ' αυτους τους τομεις για μενα πλησιαζει την ιδανικοτητα...παραλληλα ειναι ενα αυτοκινητο που το 'εζησαν' οι ελληνες,αφου τα παλαιοτερα μοντελα ελαχιστοι ειχαν το προνομιο να τα αντικρυσουν καινουρια λογω δασμων και συνορων. Τα μπεμβε γενικως μπορει να προσπερνουν την εποχη τους σε σχεση με αλλες μαρκες αλλα το Ε46 ειναι ενα αυτοκινητο που οχι μονο εξεπληξε τον ιδιοκτητη του οταν πρωτοκυκλοφορησε αλλα θα σταθει επαξια και αξιοπρεπεστατα και στην 10ετια του 2010 σε ολους τους τομεις....(ακομα και απο τον προκοτοχο του απειχε 20 χρονια μπροστα σε ολα...μια διαφορα που δεν ισισταθμιζεται με το Ε90.)
Με το Ε46 η Μπεμβε επιασε το peak στη γραφικη παρασταση της επιτυχιας στην 3 klasse...

Θα συμφωνησω μαζι σου οχι γιατι οδηγω Ε46 coupe αλλα γιατι ειναι αληθεια αυτο που λες.
Ψηφισα ομως Ε30 γιατι οι λογοι ειναι συναισθηματικοι.Ημουν εφηβος οταν το πρωτοαντικρυσα.
Απο την αλλη αν υπηρχε στη ψηφοφορια το Ε21 θα ψηφιζα Ε21
Αλλωστε ηταν και ενα απιαστο ονειρο ολων των συνομηλικων μπεμπηδων στη γειτονια μου, με δεδομενο οτι ειχαμε και διπλα στο σπιτι μου εξουσιοδοτημενο συνεργειο BMW.
Ολα τα Ε21 της ανατολικης Θεσσαλονικης ερχοταν εκει για service και τρεχαν τα σαλια.
315 316 318 320 323 ωραιες αναμνησεις ωραιο και το thread

Αντών///is
22-09-09, 15:05
Δεν είναι Μ3. Είναι 325i M-Tech USA!!! ;)

Η επιτομή της κομψότητας... εν έτει 1991 !

valantis544
22-09-09, 15:20
Με respect στο Ε30, όταν μιλάμε για την εποχή του... το Ε36 ασφαλώς.

dimitris_bmw
22-09-09, 15:34
Δεν θέλει συζήτηση, το Ε36 για τους λόγους που προανέφερθηκαν. :dblthumb2

panose30
22-09-09, 15:47
Ε30 !!!κουκλα απο οποια μερια και να την δεις..ακομη και 20 χρονια μετα μια διατηρημενη Ε30 τραβαει ολα τα βλεματα!!((πχ η δικια μου χεχεχ)

TSAF
22-09-09, 16:02
ναι ρε παιδια τα Ε30 ειναι σε αλλο επιπεδο. Τις προαλλες ημουνα μεσα σε ενα Ε36 Μ3 της παρεας και το αμαξι ναι μεν ειναι ομορφο αλλα τα πλαστικα του δεν ειναι και οτι καλυτερο. Την ιδια μερα μπηκα στου φιλου μου του Κωστα το Ε30 Μ3 και μεσα δεν ακους κιχ. Εδω δεν εχει τριγμους το cabrio της μητερας μου που οπως και να εχει ειναι ενα ανοιχτο αυτοκινητο. Το Ε30 ειναι ανωτερο αυτοκινητο. ΤΕΡΜΑ

alexk
22-09-09, 16:41
ναι ρε παιδια τα Ε30 ειναι σε αλλο επιπεδο. Τις προαλλες ημουνα μεσα σε ενα Ε36 Μ3 της παρεας και το αμαξι ναι μεν ειναι ομορφο αλλα τα πλαστικα του δεν ειναι και οτι καλυτερο. Την ιδια μερα μπηκα στου φιλου μου του Κωστα το Ε30 Μ3 και μεσα δεν ακους κιχ. Εδω δεν εχει τριγμους το cabrio της μητερας μου που οπως και να εχει ειναι ενα ανοιχτο αυτοκινητο. Το Ε30 ειναι ανωτερο αυτοκινητο. ΤΕΡΜΑ

Αυτό δεν ισχύει φυσικά, το Ε30 να έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής.

Το Ε36 ήταν επανάσταση στην εποχή του, αδιαμφισβήτητα. Η BMW χρησιμοποίησε το 850 σαν πλατφόρμα τεχνολογίας, και πάρα πολλά πράγματα μπήκαν στην Ε36. Εγώ ψήφισα Ε36.

Από την άλλη, το Ε46 ίσως ήταν το πιο καλό αυτοκίνητο. Η μοναδική φορά που οι σειρές 3, 5 και 7 είχαν ακριβώς την ίδια ποιότητα κατασκευής. Πραγματικά, αν δει κανείς Ε46, Ε39 και Ε38 δεν θα διαπιστώσει καμμία διαφορά σε ποιότητα.
Το Ε46 ήταν ένα άλλο επίπεδο σε διάφορα θέματα. Πλαίσιο, σύστημα διεύθυνσης, σύστημα ανάρτησης, ηλεκτρονικά (όπως ανέφερε και ο stelmaniac, χρυσή τομή). Το σύστημα διεύθυνσης του Ε46 είναι απλά άψογο, ακόμη και σε ένα 316 το διαπιστώνει κανείς.
Το Ε90 για εμένα είναι καλό μεν αμάξι, κουβάς δε. Ένα βήμα πριν από τα μιας χρήσης αυτοκίνητα. Ας ρίξει κάποιος μια ματιά στο πλαίσιο (εμπρός κολώνες και θόλοι) από το Ε90 και καταλαβαίνει. Προφανώς είναι πιο φθηνή (οικολογική -> η νέα μαγική λέξη) κατασκευή από το Ε46 ή το Ε36.

Απλά παραθέτω ότι έχω και ένα 325i E90 το οποίο ναι μεν είναι καλό αυτοκίνητο, απλά περίμενα κάτι καλύτερο (ίσως σαν το νέο Ζ4 που είχα για μια εβδομάδα και έπαθα πλάκα μαζί του και σκέφτομαι να αγοράσω ένα).

tassos
22-09-09, 16:42
Προφανως Ε36! Αρχες δεκαετιας 90... Ριζοσπαστικο και ομορφο ταυτοχρονα, δυσκολη συνταγη να πετυχει.. Λυπαμαι μονο που τα βλεπω θυματα στου καθε καγκουρα την καβ...!

stefanos_cool
22-09-09, 16:45
http://farm4.static.flickr.com/3423/3302855321_f4b3466d76.jpg

http://img227.imageshack.us/img227/240/26124bm7.jpg

http://farm2.static.flickr.com/1065/1117711340_faaeb156af.jpg?v=0

http://px6.streetfire.net/0001/53/36/1633563_600.jpg

giannis-pefki
22-09-09, 16:58
δυνατη μαχη!!!!!

bimmer-corfu
22-09-09, 16:58
ναι ρε παιδια τα Ε30 ειναι σε αλλο επιπεδο. Τις προαλλες ημουνα μεσα σε ενα Ε36 Μ3 της παρεας και το αμαξι ναι μεν ειναι ομορφο αλλα τα πλαστικα του δεν ειναι και οτι καλυτερο. Την ιδια μερα μπηκα στου φιλου μου του Κωστα το Ε30 Μ3 και μεσα δεν ακους κιχ. Εδω δεν εχει τριγμους το cabrio της μητερας μου που οπως και να εχει ειναι ενα ανοιχτο αυτοκινητο. Το Ε30 ειναι ανωτερο αυτοκινητο. ΤΕΡΜΑ
όπως και ο AlexK έτσι και εγώ θα συμφωνήσω ότι ποιοτικά το Ε36 είναι καλύτερο απο Ε30, ειδικά τα facelift είναι πολύ πολύ καλύτερα αλλά το θέμα είναι πιο ήταν καλύτερο την εποχή που βγήκε

bimmer-corfu
22-09-09, 17:01
δυνατη μαχη!!!!!

νομίζω ξέφυγε αρκετά το Ε36

E36 RULES!!
23-09-09, 12:45
Z axle....... ;) ;) ;) ;)

Chalyps
23-09-09, 13:05
νομίζω ξέφυγε αρκετά το Ε36Ναι αλλά ακολουθεί απο πολύ κοντά το Ε 92...:icon18::rofl2:

bimmer-corfu
23-09-09, 13:14
Ναι αλλά ακολουθεί απο πολύ κοντά το Ε 92...:icon18::rofl2:

σε απόσταση αναπνοής χαχαχαχ

moutraklas
01-10-09, 15:46
Για τον ιδιο λογο πιστευω το Ε30.Κοιτα τα συνομηλικα του πως ειναι

Δεν γίνεται να τα δω πως είναι.
Για τον απλό λόγο ότι τα συνομήλικά του δεν υπάρχουν καν πια... Από όσα 80's αυτοκίνητα βλέπετε στους δρόμους, πόσα είναι ε30 και πόσα κάτι άλλο?

Είμαι σίγουρος όμως ότι και σε λίγα χρόνια, τα μόνα που θα βλέπουμε στο δρόμο από τα 90's θα είναι τα ε36...

Ξεκίνησα να γράφω για τις ε30 και ε36 αλλά τα έσβησα γιατί δεν μπορούσα να βγάλω άκρη... Ποιο απ΄τα 2 έκανε τη μεγαλύτερη διαφορά στην εποχή του...??? (Γιατί μεταξύ αυτών των 2 νομίζω παίζεται το πράγμα...)

Δεν μπορώ να πω. Θα ψηφίσω συναισθηματικά υπέρ της ε30.

peter79
01-10-09, 16:16
E36....

αυτοκίνητο που ακόμα και σήμερα έχει πέραση....

σχεδιαστικά αυτοκίνητο που κυκλοφορεί πάνω απο 15 χρόνια και έχει ακόμα μέλλον!

montoya
01-10-09, 16:30
το 30 και το 46. Ψηφίσατε το δεύτερο. Το 36 είχε την ατυχία να πέσει πάνω στο Α4. Καμιά σύγκριση.

Κωνσταντίνος
01-10-09, 16:59
το 30 και το 46. Ψηφίσατε το δεύτερο. Το 36 είχε την ατυχία να πέσει πάνω στο Α4. Καμιά σύγκριση.

Το Ε36 δεν έπεσε πάνω στο Α4, μιας και βγήκε στην παραγωγή το 1991 ενώ το Α4 το 1995 (τέλη 94΄για την ακρίβεια)
Αρα το Α4 έπεσε πάνω στο Ε36 και............δεν το κούνησε και πολύ.
Σχεδιαστικά ήταν πολύ μπροστά το Ε36 σε σύγκριση με το Audi που ήταν μάλλον συντηρητικό.
Είχε και τις καλές εκδόσεις του βέβαια (βλ. 1.8 Turbo Quattro)

Τώρα το ένα δείχνει ακόμα ακμαίο και το άλλο γέρικο..................

montoya
01-10-09, 22:45
Δεν ξέρω αν ψηφίζουμε επηρεασμένοι από το αυτοκίνητό μας αλλά θεωρώ πως το Ε36 δεν δικαιούται την πρώτη θέση. Μάλλον το 30άρι είναι το καλύτερο (για την εποχή του πάντα) αλλά το αδικούμε.
Υ.Γ. Φίλε Κώστα, το Α4 ήταν κάτι το ξεχωριστό για την εποχή του και σήμερα ακόμα δεν φανερώνει την ηλικία του. Βέβαια όλα είναι υποκειμενικά.

kostasm3
01-10-09, 23:03
Δεν ξέρω αν ψηφίζουμε επηρεασμένοι από το αυτοκίνητό μας αλλά θεωρώ πως το Ε36 δεν δικαιούται την πρώτη θέση. Μάλλον το 30άρι είναι το καλύτερο (για την εποχή του πάντα) αλλά το αδικούμε.
Υ.Γ. Φίλε Κώστα, το Α4 ήταν κάτι το ξεχωριστό για την εποχή του και σήμερα ακόμα δεν φανερώνει την ηλικία του. Βέβαια όλα είναι υποκειμενικά.

και εγω αυτο πιστευω οτι το Α4 ηταν κατι το πολυ ξεχωριστο τοτε που βγηκε. ειδικα σε θεμα ασφαλειας ηταν κορυφαιο (και αν θυμαμαι καλα ηταν και πολυ καλυτερο απο πολυ μεγαλυτερες κατηγοριες)

Κωνσταντίνος
01-10-09, 23:24
Μα δεν διαφωνώ πως ήταν ξεχωριστό το Α4. Και μάλιστα το ζαχάρωνα πριν μερικά χρόνια.
Εξακολουθώ να πιστέυω όμως πως αν και λίγο μεταγενέστερο και καλλίτερο σε κάποιους τομείς (π.χ παθητική ασφάλεια), χάνει στο overall απο το Ε36.
Εξάλλου το ερώτημα του poll είναι σχετικά με τα μοντέλα όταν βγήκαν στην αγορά. Τοτε δεν υπήρχε Α4, υπήρχε το Audi 80.

montoya
02-10-09, 16:32
Από το '94 ως το '99 περίπου τα δύο μοντέλα συνυπήρχαν. Άρα λογικό είναι αυτά τα δύο να ανταγωνίζονται.

giannis_E-46
02-10-09, 17:31
και γω για 36 αρι κλεινω μιας και το ε46 αποτελει συνεχεια του και φυσικα ειναι πιο ολοκληρωμενο σε ολους τους τομεις αναμφισβητητα αλλα εδω το ερωτημα ειναι ποιο ηταν καλητερο στην εποχη του, το 36 αρι κερδιζει επαξια αυτον τον τιτλο. απλα σκεφτειτε τα υπολοιπα αυτοκινητα που κυκλοφορουσαν καθως και την σχεδιαστικη αλλαγη που εφερε στα μοντελα της bmw. κατι ασχετο μιας και μιλαμε για παλια αυτοκινητα. ξερετε ποσα θα φυγουν για την πρεσσα με την αποσυρση? το σκεφτομαι και μελαγχολω

georggge46
02-10-09, 17:42
Xωρις δευτερη σκεψη ψηφισα το Ε30.Και οχι μονο γιατι ηταν ενα πρωτοπορειακο τεχνολογικα αυτοκινητο για την εποχη του και συναμα πανεμορφο αλλα γιατι εχω και ενα σχετικο συναισθηματικο δεσιμο με το συγκεκριμενο μοντελο Μ3.Ημουν 6 ετων οταν πρωτομπηκα στο αμαξι αυτο (ηταν ενα EVO 1)το οποιο ειχε τοτε ο πατερας μου και θυμαμαι μεχρι σημερα την εντυπωση που μου ειχε κανει.Την ομορφια του αλλα και τον τροπο που ενιωθα πως το αμαξι αυτο "τρεχει".Δεν ηξερα πραγματικα αν ηθελα να ειμαι μεσα και να με πηγαινουν βολτα ή να ειμαι εξω και να το χαζευω.Επειδη λοιπον αυτο το αισθημα με κυριευει ακομα και σημερα καθε φορα που βλεπω ενα Μ3 Ε30 αλλα και για το γεγονος οτι εκεινο ξεκινησε το "θρυλο" της Μ3 κατεληξα στην ψηφο αυτη.

:+1:000000000 !!!!!!!!

swstos330Ci318is
02-10-09, 19:28
Αν και οταν ειχε βγει το Ε36 ημουν 3 χρονων , θυμαμαι οταν ημουν λιγο πιο μεγαλυτερος που μου τραβουσε συνεχεια την προσοχη οταν το εβλεπα. Αγαπαω υπερβολικα το Ε30 γιατι σε αυτο εμαθα να οδηγαω αλλα το Ε36 ηταν και ειναι η επιτομη της κομψοτητας ειδικα το πισω μερος στο κουπε αγγιζει το τελειο σε ομορφια και φυσικα ηταν η βαση σχεδιαστικα για την πιο ολοκληρωμενη 3αρα την Ε46. Κριμα που τα καινουρια μοντελα αν και ειναι πολυ ωραια αυτοκινητα δεν μπορουν να κανουν την καρδια σου να χτυπησει οσο οταν βλεπεις κατι πιο παλιο. Ψηφο στο Ε36 απο μενα.

strofimios
02-10-09, 19:55
Αν και οταν ειχε βγει το Ε36 ημουν 3 χρονων , θυμαμαι οταν ημουν λιγο πιο μεγαλυτερος που μου τραβουσε συνεχεια την προσοχη οταν το εβλεπα. Αγαπαω υπερβολικα το Ε30 γιατι σε αυτο εμαθα να οδηγαω αλλα το Ε36 ηταν και ειναι η επιτομη της κομψοτητας ειδικα το πισω μερος στο κουπε αγγιζει το τελειο σε ομορφια και φυσικα ηταν η βαση σχεδιαστικα για την πιο ολοκληρωμενη 3αρα την Ε46. Κριμα που τα καινουρια μοντελα αν και ειναι πολυ ωραια αυτοκινητα δεν μπορουν να κανουν την καρδια σου να χτυπησει οσο οταν βλεπεις κατι πιο παλιο. Ψηφο στο Ε36 απο μενα.
Ακριβως ετσι ειναι!!
Ε-36 και εγω,να υποστηριξουμε και το "σπιτι"μας!

E36 RULES!!
03-10-09, 13:39
Από το '94 ως το '99 περίπου τα δύο μοντέλα συνυπήρχαν. Άρα λογικό είναι αυτά τα δύο να ανταγωνίζονται.

ΛΑΘΟΣ... Το Audi που ηταν ΚΑΘΑΡΑ απεναντι στο Ε36 το 1990 οπου παρουσιαστηκαν ηταν το 80 το αυγό. (B4 γενιά)

TAZ118!
03-10-09, 14:54
και εγω αυτο πιστευω οτι το Α4 ηταν κατι το πολυ ξεχωριστο τοτε που βγηκε. ειδικα σε θεμα ασφαλειας ηταν κορυφαιο (και αν θυμαμαι καλα ηταν και πολυ καλυτερο απο πολυ μεγαλυτερες κατηγοριες)


Oταν ειχα την 36αρα ,κολλητος μου ειχε το Α4 1.6 1ης γενιας.
Καμια σχεση με την 36αρα.Πολλαπλους συνδεσμους πισω η μπεμπα,ακαμπτο αξονα το Α4.
Κινητηρα πισω απο τον μπροστινο αξονα η μπεμπα,μπροστα το Α4.
Η 36αρα ηταν πολυ καλυτερη στο εσωτερικο.Πολυ οδηγοκεντρικο.
Το Α4 ηταν αλλο ενα VAG.

xxxvagos
03-10-09, 16:18
αν και γουσταρω το 30αρι ψηφισα 36αρι για ενα και μονο λογο...οτι χτυπησε εκει που δεν το περιμενε κανεις με αυτη την εμφανιση στην φωτο..μεχρι και σημερα μετα απο 20 χρονια περναει το κοιτας και σου αρεσει το ιδιο με την πρωτη φορα

παραθετω φωτο για να δειτε και να συγκρινετε την μπεμπα και το audi σε full extra εκδοσεις

bimmer-corfu
03-10-09, 16:29
αν και γουσταρω το 30αρι ψηφισα 36αρι για ενα και μονο λογο...οτι χτυπησε εκει που δεν το περιμενε κανεις με αυτη την εμφανιση στην φωτο..μεχρι και σημερα μετα απο 20 χρονια περναει το κοιτας και σου αρεσει το ιδιο με την πρωτη φορα

παραθετω φωτο για να δειτε και να συγκρινετε την μπεμπα και το audi σε full extra εκδοσεις
καμία σχέση ! (αν και καμπριο η μπέμπα)

xxxvagos
03-10-09, 16:44
ειναι πολυ ομορφοτερη η μπεμπα θες να πεις

bimmer-corfu
03-10-09, 16:49
φυσικά!!!!!!!!!!!!!

Christos 330i ///M
03-10-09, 17:53
Xωρις δευτερη σκεψη ψηφισα το Ε30.Και οχι μονο γιατι ηταν ενα πρωτοπορειακο τεχνολογικα αυτοκινητο για την εποχη του και συναμα πανεμορφο αλλα γιατι εχω και ενα σχετικο συναισθηματικο δεσιμο με το συγκεκριμενο μοντελο Μ3.Ημουν 6 ετων οταν πρωτομπηκα στο αμαξι αυτο (ηταν ενα EVO 1)το οποιο ειχε τοτε ο πατερας μου και θυμαμαι μεχρι σημερα την εντυπωση που μου ειχε κανει.Την ομορφια του αλλα και τον τροπο που ενιωθα πως το αμαξι αυτο "τρεχει".Δεν ηξερα πραγματικα αν ηθελα να ειμαι μεσα και να με πηγαινουν βολτα ή να ειμαι εξω και να το χαζευω.Επειδη λοιπον αυτο το αισθημα με κυριευει ακομα και σημερα καθε φορα που βλεπω ενα Μ3 Ε30 αλλα και για το γεγονος οτι εκεινο ξεκινησε το "θρυλο" της Μ3 κατεληξα στην ψηφο αυτη.

Φιλε μου καπως ετσι νοιοθω και εγω αλλα με λιγο παραλαξη στα αυτοκινητα μιας και ο δικος

μου πατερας ειχε 2002 tii . . .

sorry για το off topic . . .

Οπως πολλες φορες ετσι και τωρα σαν το Ε30 δεν υπαρχει . . .

Αντρικο αυτοκινητο και ετοιμο για πολεμο μπαινεις μεσα οδηγας ουτε κουμπακια ουτε τιποτα

ξερω με τα ολα του . . .

panagakiss
17-11-09, 09:56
Μιας και σημερα πρωτοειδα αυτο το thread, θα πω κι εγω τη γνωμη μου..
Να επισημανω οτι ΔΕΝ θα ψηφισω, γιατι εκτος του οτι δε θα μπορουσα, ειναι και λιγο ιεροσυλια να διαλεξεις μονο ενα. Πρωτα πρωτα θα αναφερθω στη γνωμη μου για το e30: αυτο το αμαξι, εχει ιστορια, στησιμο, ποιοτητα, και πολλα κιλα αλητεια!
Θα περασω στο e36, το οποιο απο πιτσιρικι το θαυμαζα, και μαζι με το e30, ηταν οι δυο εικονες που μου ερχοντουσαν στο ακουσμα "BMW". Ειναι κλασικο πλεον (οχι με την κακη εννοια), και εχει αποδειξει κι αυτο την αξια του πολλες φορες.
Το e46 παλι, δε θα ελεγα οτι ειναι του ιδο επιπεδου με τα προηγουμενα, αλλα ηρθε μετα το facelift και δικαιωθηκε! Επισης, αν και το 46αρι Μ3 ειναι πολυυυ αλητεια, υπαρχει το γνωστο θεμα με την καροτσα.
Στο 90αρι δε θα αναφερθω περα του οτι ειναι ενα αρκετα ωραιο, οικογενιακο (κατα τη γνωμη μου) αμαξι. Και φτανουμε στο 92αρι!!! Ειναι πανεμορφο, κι εχω ακουσει οτι ειναι η καλυτερη καροτσα που εβγαλε ποτε η BMW. Δυστιχως ειναι αρκετα βαρυτερο σε σχεση με προηγουμενα 3αρια. Αυτα απο μενα, και για να προλαβω τυχον σχολια, υπενθυμιζω οτι αναφερω μονο τη γνωμη μου, η οποια μπορει να απεχει πολυ απο την πραγματικοτητα.

sierra
17-11-09, 22:22
Εγω ψήφισα Ε46 γιατί νομίζω ήταν καλήτερο....

REDNECK
17-11-09, 23:26
Εχωντας αλλαξει ολες τι σειρες , θα ψηφισω Ε92 για τον λογο και μονο οτι στην εποχη που ζουμε με ολα αυτα τα σαν μπαλονια στρογγυλα αυτοκινητα γυρω μας , ναι αυτα που ολα μοιαζουν μεταξυ τους , η Ε92 ξεχωριζει απο μακρια !!! Το αμαξι ειναι απλα ερωτας .
Αν ειχα δευτερη επιλογη θα ψηφιζα Ε36 δαγκωτο , ενα αμαξι που κραταει γερα ακομα και σημερα σε ολους τους τομεις!!!

yannisv
17-11-09, 23:43
Και εγώ 92 ψήφισα :)

nik200
18-11-09, 09:34
καμία σχέση ! (αν και καμπριο η μπέμπα)

φιλε bimmer corfu..γυρω στο 96..ειχε παρει ο πατερας μου το audi 80 sporty (1.6 125hp)...και θυμαμαι ακομα οταν ενας θειος μου..που ειχε το ε36 316 με πηρε βολτα...ποσο πιο εξευγενισμενο και καλο μοτερ μου φανηκε του bmw..και με τραβηγμα πιο καλο απο του audi...αισθανθηκα οτι εμπαινα σε ενα ανωτερο αυτοκινητο παντως...και φυσικα δεν θα ξεχασω το εσωτερικο του ε36 οπου πιστευω, κατα την ταπεινη μου γνωμη, οτι δεν ξεπεραστηκε ποτε...απλα πανεμορφο...και εγωκεντρικο μαζι!!!!αναμνησεις ενος εφηβου που ποτε δεν ξεχαστηκαν ομως..

bmw316i
18-11-09, 10:22
Τα πρώτα ε30 βγήκαν στν αγορά περίπου το 83...
αρχές του 89 θυμάμαι να σκάει ο θείος μου στην γειτονιά με ένα ολοκαίνουργιο μαύρο δίπορτο ε30 318ι!Αυτό που δεν θα ξεχάσω είναι το πως έλαμπε σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και δεν είχε ούτε ζάντες ούτε τίποτα που να το κάνει πιο όμορφο...
Φανταστείτε μόνο να βλεπετε honda civic του '89, toyota corolla του '89, επίσης κάτι scoda favorit αν θυμάμαι καλά και ξαφνικά να βλέπεις και μια ε30!!
Και δεν μιλάω ούτε για m3 ούτε για m-technik ούτε τίποτα τέτοιο...
Μετά από 10-12 χρόνια πήρα μια μαύρη 4πορτη ε30 και ένιωσα ακριβώς την ίδια ανατριχίλια που είχα νιώσει όταν ήμουν 5 χρονών...
Θυμάμαι ήμουν αρκετά πιτσιρικάς όταν κάποια στιγμή πέτυχα μια παρκαρισμενη ε36 318 στο parking του καζίνου της Πάρνηθας...Ζητώ συγγνώμη απ τους λάτρεις των ε36 αλλά δεν ένιωσα τίποτα...
Ψηφίζω Ε30 στεγνά!

lonelynavigator
21-11-09, 02:50
Ας πω και εγω την αποψη μου.....Ε36.Το πρωτο μου αυτοκινητο....ο ερωτας μου.Συνεχεια ταξιδια Ελλαδα-Ιταλια.Εχω γυρισει την μιση Ευρωπη με αυτο,παντα γαιδουροφορτωμενο...ποτε δεν με προδωσε....116 αλογα,που σε μερικους φενονται λιγα,αλλα εχουν ψυχη και την 200αρα την εχουν ευκολα(αν και δεν ειμαι οπαδος της ταχυτητας).Εξαιρετικα μπροστα για την εποχη του,πιστευω οτι ακομα η γραμμη του κραταει και για τους "κλασικους" τυπους σαν εμενα δεν θα παλιωσει ποτε!!!Απλοτητα,κομψοτητα,ομορφια,ταυτοτητα....καθ ε μερα που μπαινω μεσα,ειναι σαν την πρωτη μερα που το αγορασα.Οταν διαβασει κανεις ποσα αξεσουαρ εχει θα παθει πλακα....ενας εμπορος που ασχολειται με BMW 35 χρονια μου ειχε πει χαρακτηριστικα "με αυτο το μοντελο η BMW γ_ _ _ _ε!!!!"Ποσο δικιο ειχε.....Τελος,απλα να αναφερω οτι μηχανικα ειναι παραδεκτο απο ολους τους μηχανικους οτι ειναι το πιο αξιοπιστο,παταει και πιο καινουργια μοντελα.Αυτα τα ελαχιστα ειχα να γραψω.

Bavarian Power
22-11-09, 12:00
http://i959.photobucket.com/albums/ae75/karkwn/DSC00424.jpg


:useless:

dkaralis
28-11-09, 12:53
Το Ε36 ηταν στην κορυφη,ερωτας με την πρωτη ματια...
Το Ε46 απλα τα ειχε ολα..Το καλυτερο μοντελο ever!!!

smg2
28-11-09, 13:04
ε46 ψηφισα παρολο που ειχα αλαξει τρια ε36 το τριτο ηταν μ3.συμφωνω οτι το ε36 1991-1996 ηταν ενα αμξι που ποθλαγες και μουρη και τραβαγε ποιο πολα ωλεματα απο το αουντι α4,μπορει να κανο και λαθος αλλα ειμαι bmwδακιας

Enema
28-11-09, 13:28
αν και γουσταρω το 30αρι ψηφισα 36αρι για ενα και μονο λογο...οτι χτυπησε εκει που δεν το περιμενε κανεις με αυτη την εμφανιση στην φωτο..μεχρι και σημερα μετα απο 20 χρονια περναει το κοιτας και σου αρεσει το ιδιο με την πρωτη φορα

παραθετω φωτο για να δειτε και να συγκρινετε την μπεμπα και το audi σε full extra εκδοσεις

Εισαι αδικος:smashtard Η μπεμπα ειναι μ3 καμπριο και το αουντι σενταν. Ενω το κουπε και το καμπριο ειναι πανεμορφα, προσωπικα θεωρω το σχημα του σενταν μετριο και οτι δειχνει πλεον "παλιο".
http://www.bmw3series.info/wp-content/uploads/2008/11/bmw-e36-sedan-02.jpg

Εγω μπορει να επελεγα και το αουντι αμα μιλαμε για σενταν.

bimmer-corfu
28-11-09, 14:07
σε αυτό το thread μου αρέσει να βλέπω τι ψήφισε ο καθένας...

Πάντως όλοι οι mod 36άρηδες είναι χεχεχεεχχ

gant
28-11-09, 20:40
Εχω Ε46,
Είχα Ε21, το Ε30 σε λίγα διέφερε (εξαιρείται το ονειρεμένο Μ3), κινητήτες, αναρτήσεις, σουλούπι όλα τους περίπου στο ίδιο καλούπι.
Ψηφίζω Ε36, καλοκαίρι του '92 όταν το είδα για πρώτη φορά, ζωντανά ένα άσπρο κουπέ στην Χαλκιδική, χάζεψα.

S38B38 Monsta
28-11-09, 23:06
παρόλο που το Ε46 νομίζω ότι είναι η μέρα με τη νύχτα ποιοτικά σε σχέση με Ε30 και Ε36 ψήφισα Ε36 γιατί όταν βγήκε εδώ και 20 χρόνια τα άλλα αμάξια έμοιαζαν χωρίς υπερβολή με κάρα δίπλα του

Θα έλεγα ακριβώς το ίδιο.

Θυμάμαι όταν πρωτομπήκα σε ολοκαίνουριο Ε36 το 94, είχα πάθει πλάκα προερχόμενος από ε30.


Άνοιγες τη πόρτα και κατέβαινε το παράθυρο, την έκλεινες και σηκωνότανε.

Είχε το πιο απίστευτο ταμπλώ στην εποχή του και στη κατηγορία του - μακράν.

Η μούρη του με το μακρύ καπώ (στο 2-πορτο), το φοβερό προφίλ και η απίστευτη ουρά με το ενσωματωμένο σποιλερ του πορτ-μπαγκαζ, το αυτοκίνητο ήταν αισθητικά τέλειο από όποια γωνία και αν το κοιτούσες.

Ακόμα χαζεύω τα λίγα προσεγμένα που έχουν απομείνει - ακούς Γιάννη - Lunatic??

S38B38 Monsta
28-11-09, 23:16
καλα μην εισαι και τοσο σιγουρος οτι τα αλλα αυτοκινητα ηταν κονσερβες..μαλλον το ε36 ηταν κονσερβα (τονος με γευση κοτοπουλο)..ειχε 1 αστερι ασφαλεια στις δοκιμες euroncap..την στιγμη που το α4 ειχε 4 και ενα πολυ ανωτερο μοτερ 1,8τουρμπο..:dance:

Φίλε το Ε36 βγήκε το 91, το Α4 το 96, τι συγκρίνεις τώρα? Το ένα είχε και coupe και cabrio version το άλλο ήταν μόνο 4-πορτο και station.

Το μόνο που υπερτερούσε η audi στην εποχή εκείνη ήταν ο φοβερός 1.8Τ και το πακέτο με quattro που δεν είχε ανταγωνιστή. Πάντως αν και είχα και τα 2 αυτοκίνητα απο καινούρια ψηφίζω Ε36 6-κύλινδρο χαλαρά.

Φοβερό αυτοκίνητο το πρώτο Α4 δε λέω, (η μεγάλη στροφή της audi μετά τα πολύ μέτρια 80), αλλά είχε και 5 χρόνια στη διάθεσή της να αντιγράψει το ε36 σε πολλά σημεία, και κυρίως στο πίσω μέρος όπου ενσωμάτωσε και εκείνη το σποιλερ στο πορτ μπαγκαζ.

Κωνσταντίνος
28-11-09, 23:53
Είναι λάθος η σύγκριση με το Α4. Η σύγκριση (λέμε τώρα γιατί μόνο σαν αστείο λέγεται) είναι με το Audi 80. H τελευταία γενιά με κωδικό Β4 το οποίο βγήκε μαζί με το Ε36
Χρονικά το Α4 συγκρίνεται (κι΄άλλο αστείο) με το Ε46 και οχι με το Ε36

S38B38 Monsta
29-11-09, 00:06
Είναι λάθος η σύγκριση με το Α4. Η σύγκριση (λέμε τώρα γιατί μόνο σαν αστείο λέγεται) είναι με το Audi 80. H τελευταία γενιά με κωδικό Β4 το οποίο βγήκε μαζί με το Ε36
Χρονικά το Α4 συγκρίνεται (κι΄άλλο αστείο) με το Ε46 και οχι με το Ε36

Σωστότατος, αυτό έλεγα και γω!

Stunt Mike
29-11-09, 00:18
αν και γουσταρω το 30αρι ψηφισα 36αρι για ενα και μονο λογο...οτι χτυπησε εκει που δεν το περιμενε κανεις με αυτη την εμφανιση στην φωτο..μεχρι και σημερα μετα απο 20 χρονια περναει το κοιτας και σου αρεσει το ιδιο με την πρωτη φορα

παραθετω φωτο για να δειτε και να συγκρινετε την μπεμπα και το audi σε full extra εκδοσεις

Μα τι συγκρινουμε τωρα??Υπαρχει περιπτωση να σ'αρεσει περισσοτερο ενα κλασσικο σενταν(Α4) σε σχεση μετο Ε36 ειδικα σε κουπε εκδοση??Αν εβγαινε Α5 τοτε ισως να'χε ελπιδα.Εμεις το 1996 προτιμησαμε το Βεκτρα απ'το Α4 αλλα η μπεμπα ηταν διακαης ποθος και ακριβος...

Stunt Mike
29-11-09, 00:46
Επισης το Ε30 για την εποχη του παντα το Ε30 δεν ειχε αισθητικα κατι ιδιαιτερο,τετραγωνο σχημα οπως ολα,εμοιαζε σαν τα Opel Ascona.Κατ'εμενα το Ford Sierra ηταν εξισου εντυπωσιακο,οπως επισης πανεμορφα ηταν και τα Ford Escort MK4 RS(παρομοια τιμη με το Ε30 316 και σαφως δυνατοτερα).Οι Ιαπωνες ακομη κοιμοντουσαν,οι Ιταλοι βγαζανε πανεμορφα σαπακια και οι Γαλλοι αδιαφορα αυτοκινητα.Ομως το Ε36 ηταν ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!Ειδικα το coupe το 1993 ηταν η επιτομη του σπορ,πολυτελους και δειγμα status αυτοκινητου.2 Θειοι μου πηραν τον Ιουνιο του '93,δυο ιδια 318iS και οταν τα'δα τα επαθα πλακα!Ακομη και διπλα σε αμιγως σπορ αυτοκινητα της εποχης(Mazda RX7,Nissan 200SX) ο δεικτης κεφαλογυρισματος ηταν ιδιαιτερα υψηλος στη θεα ενος 318iS,320,325....Ερχομενοι στο σημερα οποιος/α,ανεξαρτητα αν ξερει απο αυτοκινητα,δει ενα καλοδιατηρημενο Ε36 coupe,αμεσα θεωρει τον κατοχο του φραγκατο,μουρατο ενω στην περιπτωση του Ε30 απλως προσπερναει αδιαφορα.Μονο εμεις ζαχαρωνουμε κανα τουμπανο Ε30...παλιωσε πολυ πλεον.Κι ετσι οπως πεφτουν οι τιμες πλεον σιγα σιγα τα Ε36 θα στειλουν στα παλιοσιδερα τα Ε30.Ισως ο αντικαταστατης του Ε92 να στειλει στα παλιοσιδερα τα Ε36...Ετσι κι αλλιως το Ε46 του μοιαζει πολυ!!

E36-Hartge
29-11-09, 16:58
Γιατί μέσα στη δημοσκόπηση δεν μπήκαν τα E21 και τα 2002???

Κωνσταντίνος
29-11-09, 17:01
Γιατί μέσα στη δημοσκόπηση δεν μπήκαν τα E21 και τα 2002???

Προφανώς γιατί η πλειοψηφία των μελών εδώ, είτε δεν υπήρχαν καν, είτε ήσαν πάρα πολύ μικροί όταν βγήκαν τα μοντέλα που λες.

bimmer-corfu
29-11-09, 22:51
Γιατί μέσα στη δημοσκόπηση δεν μπήκαν τα E21 και τα 2002???

έχω πει με ποστ εδώ και 2 μήνες ότι αν θέλετε και μπορεί κάποιος mod να τα προσθέσει τώρα

montoya
30-11-09, 22:29
Εμεις το 1996 προτιμησαμε το Βεκτρα απ'το Α4
Εκτός από την διαφορά στην τιμή, που απ' ότι θυμάμαι ήταν σημαντική (είχα το ίδιο δίλημμα)δεν βλέπω κανέναν άλλο λόγο για αυτή την επιλογή. Τα δύο αυτοκίνητα ήταν η μέρα με την νύχτα......
Γνώμη μου πάντα.

Stunt Mike
02-12-09, 22:43
Το Α4 του '95 ηταν 1.6 8v με 101hp περασμενης τεχνολογιας οταν το Vectra ειχε ενα ολοφρεσκο 16v ecotec πολυ αποδοτικοτερο και οικονομικοτερο και ευκολα βελτιωσιμο.Επισης προσωπικα θεωρουσα το Vectra με τους style καθρεπτες κατι το ιδιαιτερο,συγκριτικα με το σχετικα παρωχημενο απλοικο σχημα του Α4.Η διαφορα τιμης ξεπερναγε το 1.000.000 δρχ με τα ιδια εξτρα,οποτε ευκολα κατεληγες στο Vectra 1.8.Οταν βγηκε το facelift Α4 το 1999,τα δεδομενα αλλαξαν αρδην...

TAZ118!
02-12-09, 22:49
Το Α4 του '95 ηταν 1.6 8v με 101hp περασμενης τεχνολογιας οταν το Vectra ειχε ενα ολοφρεσκο 16v ecotec πολυ αποδοτικοτερο και οικονομικοτερο και ευκολα βελτιωσιμο.Επισης προσωπικα θεωρουσα το Vectra με τους style καθρεπτες κατι το ιδιαιτερο,συγκριτικα με το σχετικα παρωχημενο απλοικο σχημα του Α4.Η διαφορα τιμης ξεπερναγε το 1.000.000 δρχ με τα ιδια εξτρα,οποτε ευκολα κατεληγες στο Vectra 1.8.Οταν βγηκε το facelift Α4 το 1999,τα δεδομενα αλλαξαν αρδην...


Eχω φιλο με το 1ο Α4 και φιλη η οποια ειχε το προτελευταιο Vectra και τωρα εχει το τελευταιο...Το Α4 μοντ. 1997 ειναι απειρως πιο ποιοτικο και πιο εργονομικο απο τα δυο Vectra...Ειδικα το τελευταιο Vectra εργονομικα ειναι αθλιο....
Το Α4 ειχε τον 1.6 αλλα και τον 1.8Τ...Το Vectra τοτε τι ειχε?

Stunt Mike
02-12-09, 23:16
Συμφωνω για τα θεματα ποιοτητας και εργονομιας(οχι και απειρως βεβαια!).Ετσι κι αλλιως το Α4 θεωρουνταν μια κλαση πανω παντα.Το 1.8Τ ομως ειναι εκτος θεματος λογω κοστους.Ξεπερναγε τα 10 μυρια....Δεν κανουμε διαγωνισμο τεχνολογιας,σενταν μεσοαστικης οικογενειας συγκρινουμε...Και τα 7-8 μυρια ηταν ψυχολογικο οριο εν ετει 1995-99.
Υ.Γ. Υπηρχε και Vectra 2.5V6 τοτε(Το'χε ξαδερφακι μου στη Γερμανια και το οδηγησα.Καμια σχεση με οποιοδηποτε ''αμαξακι'' της Ελληνικης πραγματικοτητας τοτε)

bimmer-corfu
03-12-09, 14:07
Στο θέμα μας πάντως είναι εντυπωσιακό που το Ε46 πέρασε σε ψήφους το Ε30...

spou_e36
05-01-10, 15:44
Καλή χρονιά ! Κοιτοντας την δημοσκοπιση εκατσα κατω κ παρατηρησα τα e30 e36 e46 τα Ε9Χ δεν τα πολυ ξερω και δεν μου αρεσουν γενικα οι υπερβολικες τ καμπυλες επισης τα οπισθια τ τα θεωρω (προσωπικα) απαραδεκτα . Κοιτοντας λοιπον το ε30 (μιλαμε για ενα παρα παρα πολυ προσεγμενο αμαξι που ηταν και το πρωτο που με εβαλε στο τριπακι μπεμβε) και το ε36 ( που ειμαι και ενας χαρουμενος ιδιοκτιτης) ειδα οτι σχεδιαστικα και οδηγικα (μαμα κατασταση) καμια σχεση ! Πολυ μπροστα το Ε36 ... Τα εξτρα και γενικα το εξοπλισμος του σε σχεση με το ε46 ε δεν ειχε και τρελα πραγματα να μ προσφερει ενα τοσο νεο αμαξη . Αν ομως περνουσαμε στο μ3 επιπεδο σαφος και το μ3 ε46 ειναι μακραν το καλυτερο μ3 κατ εμε ! Οσο για τν συγκριση ενος Ε36 με το Τουρμπο(?) κουατρο (?) αν ειναι δυνατον σαφως ταχυτερο αλλα ε οχι και τοσο τρελο (φανταστιτε να βγαζαν 318ις τουρμπο απο 143πς στα ποσα 8α ηταν?) ! Ας μην το συγκρινουμε με τα γρηγορα 25 και 28 ε36 ... Απλα επιδη στν ελλαδα το φορολογικο συστημα κυνηγαει το κυβισμο και οχι τα αλογα για αυτο και ηταν πολυ πετυχημενο το α4 τ κουατρο . αρα για μενα ε36 , ε30 , ε46 , ε9χ

TAZ118!
05-01-10, 15:58
Στο θέμα μας πάντως είναι εντυπωσιακό που το Ε46 πέρασε σε ψήφους το Ε30...

Γιατι εντυπωσιακο?Το αντιθετο θα ηταν αξιοπεριεργο....

dkaralis
05-01-10, 20:14
Συμφωνω με τον TAZ118.Το αντιθετο θα ηταν αξιοπεριεργο!!!

agrotis328
06-01-10, 00:21
το ε36 σε σχεση με τα αλλα ηταν οχι μερα με τη νυχτα αλλα εξι μηνες σκοταδι με εξι μηνες μερα

ηταν ανωτερο σε ολα πρωτα σε εμφανιση ποιος θα εβλεπε ενα κουπε μ πακ και δεν θα του τρεχαν τα σαλια?

επαιρνε 17αρες οταν τα αλλα ειχανε 13αρες

ειχε στανταρ abs

οδηγοκεντρικο ταμπλο το οποιο δυστυχως σημερα δεν υπαρχει στα καινουργια μοντελα

100 ιππους και 200 χιλιομετρα τελικη οταν τα αλλα ειχανε 70 και 180 τελικη οπως το βεκτρα α που ειχα εγω.... το passat, xanthia,audi 80 και αλλα

και ειχαν εναν κινητηρα πραγματικο σκυλι και 10 χρονια μπροστα, με καδενα ενω μερικα μεχρι σημερα εχουν ιμαντα και πολλαπλασιαστες αντι για ντιστριμπιτερ,αυτα το 1600 γιατι αν πω για εξακυλινδρα, μπλοκε, ηχο και και...θα ξεφυγουμε

και φυσικα κινηση στο σωστο αξονα...!

DiMiTrIs_
06-01-10, 00:27
Στο θέμα μας πάντως είναι εντυπωσιακό που το Ε46 πέρασε σε ψήφους το Ε30...

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου....δώσε σε έναν αντικειμενικό ανθρωπο να οδηγήσει το ένα και το αλλο....ξέρεις τι 8α σου πεί?το ε30 ειναι αυτοκίνητο με όλη τη σημασία της λέξης είναι ο ορισμος της λέξης οδηγάω...ενώ το ε46 ειναι η εξέλιξη τη τεχνολογίας η ασφάλεια και η άνεση

nikos12
06-01-10, 01:37
Εγώ ψήφισα e36 γιατί μέσα σε αυτό μεγάλωσα, σε αυτό έμαθα να οδηγώ και σε αυτό θα απολαβμάνω κάθε στιγμή οδήγησης. Θυμάμαι ακόμα το 92' που μόλις είχα κλείσει τα 2 και ο πατέρας μου του έβαλε ζάντες αλουμινίου και πιο μικρός που όταν πέρναγα από αντιπροσωπεία Bmw χωροπήδαγα στο πίσω κάθισμα και φώναζα "Μπεμπε μπεμπε!!!". Δεν μπορώ να πω ότι μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό από αυτή την ηλικία... Δεν ξέρω... αρώστια θα είναι! Πέρα από το συναισθηματικό, δεν μπορώ να συγκρίνω Bmw γιατί έχω μπει μονο μέσα στο δικό μου και σε 116. Πάντως μετράει ότι το έχω 19 χρόνια και δεν έχω βάψει ούτε προφυλακτήρα. Όποιος μπαίνει μέσα παθαίνει την πλάκα του, κανείς δεν πιστεύει ότι πάει να κλείσει 20ετία. Και μην το ματιάσω μηχανικά αλλά δεν μου έχει ζητήσει τπτ! Αυτό το αμάξι το λατρεύω!!!
Παναθεμά σας... με συγκινήσατε πάλι

bimmer-corfu
06-01-10, 11:27
Ρε παιδιά πείτε με κολλημένο BMWδάκια αλλά εγώ ακόμα και σήμερα βλέπω 36άρια που σχεδιαστικά άνετα στέκονται δίπλα στο 92άρι μου. Ειδικά τα κουπέ….

agrotis328
06-01-10, 13:16
επισης αν ξερει καποιος να μας πει και ποσα ε46 πουληθηκαν γιατι νομιζω τα ε36 ειναι περισσοτερα αν δεν κανω λαθος ειναι 4.5 εκατομμυρια

E36-Hartge
07-01-10, 09:56
Ρε παιδιά πείτε με κολλημένο BMWδάκια αλλά εγώ ακόμα και σήμερα βλέπω 36άρια που σχεδιαστικά άνετα στέκονται δίπλα στο 92άρι μου. Ειδικά τα κουπέ….

Είναι οτι έπαθα με το astra g σε σχεση με το astra gtc.
Απλά είναι πιο κλασικό το σχήμα του και εχει πολλες και κοφτές γραμμές.
Κάτι που μου αρέσει πολυ στο 36αρι και γενικότερα σε πολλά αυτοκίνητα είναι οταν έχουν τους μπροστινους τροχούς στις άκρες του αυτυτοκινήτου.

jimmakoss E30
12-01-10, 02:38
E30 θα ψηφησω γιατι ηταν πιο αλητεια απο οποιοδηποτε αλλο 3αρι. Το 36 ηταλ λιγο πιο ''glam''. Απο την 46 και μετα ειναι σαν να χανουν την ταυτοτητα τους... Απευθυνονται πιστευω σε αλλο κοινο.
Αν τα βαλεις διπλα διπλα παντως και εναι και τα 4 τουμπανιασμενα, καποιο πιστευω θα κλεψει την παρασταση.
Καλο ειναι να σκεφτουμε και τι ειχαν κατω απο το καπω τα BMW οταν ειναι να συγκρινουμε. 1.8Τ με τι? 316? η 325?

trifonas
12-01-10, 09:18
το 30 και το 46. Ψηφίσατε το δεύτερο. Το 36 είχε την ατυχία να πέσει πάνω στο Α4. Καμιά σύγκριση.

ποσα ε36 κυκλοφορουν ακομα και ποσα Α4?
αυτο πιστευω οτι λεει κατι.
Και μονο το 1.8ΤQ θα μπορουσε να συγκριθει με BMW σε θεμα επιδοσεων και οχι σε οδικη συμπεριφορα.Σε ασφαλεια ηταν σιγουρα ανωτερο....