PDA

Επιστροφή στο Forum : Τελικά είναι 116 τα άλογα ή 122?


angiemicro
22-09-09, 10:11
Συνεχίζοντας το προηγούμενο μου thread που αφορούσε στην επιλογή καινούριου ή μεταχειρισμένου από Γερμανία διαπίστωσα τα εξής:
Στα site της Γερμανίας αναφέρει ότι το αυτοκίνητο έχει 116ps, όχι 122ps... μετά από το facelift... τι έχω καταλάβει λάθος? Είχα διαβάσει εδώ ότι τα αυτοκίνητα μετά το facelift είχαν 122 άλογα... α, και κάτι άλλο... όλα έχουν efficient dynamics ή όχι? και επίσης τι ακριβώς είναι η europlus εγγύηση?

Σας ευχαριστώ... ξανά! :)

giannis 116
22-09-09, 10:18
Τα πρωτα f/l 116i ειχαν τον παλιοτερο κινητηρα με τα 115PS, απο καποια ημερομηνια και μετα την οποια δε τη ξερω ακριβως εφοδιαστηκαν με το νεο κινητηρα αμεσου ψεκασμου με τα 122PS κ ο παλιοτερος κινητηρας καταργηθηκε. Οσο για efficient dynamics εχω την εντυπωση πως εχουν ολα τα f/l χωρις να μαι και απολυτα σιγουρος ομως. Καποιος πιο γνώστης ισως μπορει ν απαντησει σ αυτα με σιγουρια.

nassosbmw1
22-09-09, 10:24
για 7 άλογα οι διαφορές είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες...ψόφιο το παλιότερο το ίδιο και το νεώτερο...άλλα πράγματα κοιτάζεις σε αυτό το αυτοκίνητο και αυτή τη κατηγορία,όχι τα άλογα...:cheers:

giannis 116
22-09-09, 10:36
Σιγουρα ειναι περιπου οπως τα λεει ο Nassos. Δεν εχει τυχει να οδηγησω με τα 122 αλογα αλλα σιγουρα εχει λιγο καλυτερη ροπη και σε συνδυασμο με το πολυ καλο 6αρι κιβωτιο και το Efficient Dynamics ολα αυτα βοηθανε για καλυτερη οικονομια σε σχεση με το παλιοτερο μοντελο. Σιγουρα και τα 2 δεν ειναι επιδοσεων κι ουτε για τετοια δε βγηκαν στην αγορα, απλα το νεοτερο ειναι εφοδιασμενο με πιο οικονομικο κινητηρα και συστηματα που μειωνουν την καταναλωση σε σχεση με τον προκατοχο του. Ειναι και λιγο καλυτερο με τα 122 αλογα σε επιδοσεις.

nassosbmw1
22-09-09, 10:55
Σιγουρα ειναι περιπου οπως τα λεει ο Nassos. Δεν εχει τυχει να οδηγησω με τα 122 αλογα αλλα σιγουρα εχει λιγο καλυτερη ροπη και σε συνδυασμο με το πολυ καλο 6αρι κιβωτιο και το Efficient Dynamics ολα αυτα βοηθανε για καλυτερη οικονομια σε σχεση με το παλιοτερο μοντελο. Σιγουρα και τα 2 δεν ειναι επιδοσεων κι ουτε για τετοια δε βγηκαν στην αγορα, απλα το νεοτερο ειναι εφοδιασμενο με πιο οικονομικο κινητηρα και συστηματα που μειωνουν την καταναλωση σε σχεση με τον προκατοχο του. Ειναι και λιγο καλυτερο με τα 122 αλογα σε επιδοσεις.

Το κακό είναι πως οι διαφορές είναι αμελητέες..περισσότερο εμπορικό τρύκ είναι παρά ουσία...όσο για την κατανάλωση είμαι στα 8,5-9 μες στη πόλη και στα 7 με 8,4 έξω ανάλογα με το πόδι που πιστεύω για 1600άρι (και πάνβαρο μάλιστα) είναι καλά! φανταστείτε το φιέστα που είχα με μοτέρ 1242 πέρναγε τα 9,5 λίτρα για πλάκα και αρκετές φορές φλέρταρε τα 10...
Το ζήτημα είναι πως ο ανταγωνισμός προσφέρει άλογα άφθονα στα κυβικά αυτά (και σε λιγώτερα)και το παιχνίδι χάνεται...βέβαια χάνεται και η βασική έννοια της αγοράς ενός "οικονομικού" αμαξιού:με τόσα άλογα η βενζίνη φεύγει πιο γρήγορα από τον άνεμο...οπότε πάλι στα ίδια είμαστε...:scratchch

ΓΙΑΝΝΗΣ
22-09-09, 10:58
Το κακό είναι πως οι διαφορές είναι αμελητέες..περισσότερο εμπορικό τρύκ είναι παρά ουσία...όσο για την κατανάλωση είμαι στα 8,5-9 μες στη πόλη και στα 7 με 8,4 έξω ανάλογα με το πόδι που πιστεύω για 1600άρι (και πάνβαρο μάλιστα) είναι καλά! φανταστείτε το φιέστα που είχα με μοτέρ 1242 πέρναγε τα 9,5 λίτρα για πλάκα και αρκετές φορές φλέρταρε τα 10...
Το ζήτημα είναι πως ο ανταγωνισμός προσφέρει άλογα άφθονα στα κυβικά αυτά (και σε λιγώτερα)και το παιχνίδι χάνεται...βέβαια χάνεται και η βασική έννοια της αγοράς ενός "οικονομικού" αμαξιού:με τόσα άλογα η βενζίνη φεύγει πιο γρήγορα από τον άνεμο...οπότε πάλι στα ίδια είμαστε...:scratchch

Εγω με το δικο μου που ειναι αυτοματο δεν πεφτω κατω απο τα 10 παρα μονο στην εθνικη!! η αμα βαλω προκες στο γκαζι...

giannis 116
22-09-09, 11:02
Nasso με τα 122 και με efficient dynamics εχεις; Εγω με τα 115 εννοειται χωρις efficient και με 5αρι κιβωτιο ειμαι γυρω στο 10.5 στην πολη και 8-9 εκτος. Οσο για το θεμα 'οικονομικο αυτοκινητο' ας ειχα στ αμαξι γυρω στα 150 υπερτροφοδοτουμενα αλογα με την αναλογη τουρμποροπη απο κυβικα εως 1800 και βαζω στοιχημα πως θα εκαιγα και λιγοτερα απ οτι τωρα που ο ατμοσφαιρικος 1600αρης πασχιζει να σουρει το βαρυ τομαρι του αμαξωματος.
Ανυπομονω για τη νεα σειρα 1 απ το 2011 με λιγα κυβικα και τουρμπο. Αλλα ας μη συνεχιζουμε γι αυτα, εχουν γραφτει αραδες και μπορουμε να τα δουμε και σε αλλα posts, να μη χαλαμε και το θεμα της Angie.

nassosbmw1
22-09-09, 11:10
Nasso με τα 122 και με efficient dynamics εχεις; Εγω με τα 115 εννοειται χωρις efficient και με 5αρι κιβωτιο ειμαι γυρω στο 10.5 στην πολη και 8-9 εκτος. Οσο για το θεμα 'οικονομικο αυτοκινητο' ας ειχα στ αμαξι γυρω στα 150 υπερτροφοδοτουμενα αλογα με την αναλογη τουρμποροπη απο κυβικα εως 1800 και βαζω στοιχημα πως θα εκαιγα και λιγοτερα απ οτι τωρα που ο ατμοσφαιρικος 1600αρης πασχιζει να σουρει το βαρυ τομαρι του αμαξωματος.
Ανυπομονω για τη νεα σειρα 1 απ το 2011 με λιγα κυβικα και τουρμπο. Αλλα ας μη συνεχιζουμε γι αυτα, εχουν γραφτει αραδες και μπορουμε να τα δουμε και σε αλλα posts, να μη χαλαμε και το θεμα της Angie.

Όχι το "σκέτο"είναι η έκδοση sport με τα 115άλογα και το 5άρι σαζμάν...για να πάρεις μια ιδέα,πήγα Αθήνα-Καρπενήσι γεμάτος και επιστροφή με ένα γέμισμα...και δεν θα έλεγα πως πήγαινα αργά...;)

όπως και Αθήνα - Θεσσαλονίκη πάλι τίγκα (διακοπές) ξαναέριξα βενζίνη έξω από τη Θεσαλονίκη περίπου 80 κμ πρίν τη Χαλκιδική...(χτύπησε ένδειξη 90κμ ότι απομένουν...)και φυσικά όπου με έπαιρνε δεν έπεφτα κάτω από 150...
Σίγουρα και γω θα προτιμούσα ένα δυνατότερο μοτέρ,κακά τα ψέματα...απλά προσαρμοζομαι με αυτό που έχω και πορεύομαι....δε θα το βάλω και σκοπό της ζωής!αααν κάτσουν λεφτά το συζητάμε τι θα γίνει στο μέλλον...:yippee:

TAZ118!
22-09-09, 15:30
για 7 άλογα οι διαφορές είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες...ψόφιο το παλιότερο το ίδιο και το νεώτερο...άλλα πράγματα κοιτάζεις σε αυτό το αυτοκίνητο και αυτή τη κατηγορία,όχι τα άλογα...:cheers:

7 αλογα δεν ειναι τιποτα αλλα η ''νεα'' ειναι 0.5δλ γρηγοροτερη στο 0-100...

sotirisl
22-09-09, 17:49
Αθήνα - Ξάνθη 720 χλμ ένα ντεπόζιτο και ελάχιστα ψιλά....

(μοντέλο Ιαν 2005 - 115 άλογα, πεντάρι σασμάν)

antonis7_10
22-09-09, 19:49
καλά ρε σεις πως τα καταφέρνετε??? ποδι ή πουπουλο είναι αυτο που έχετε?

Ghost_
23-09-09, 00:39
Ρε παιδιά κι εγώ 10 λίτρα ακριβώς έχω ποτέ δεν έχω πέσει παρακάτω...Μάλιστα μια περίοδο που το πήγαινα αρκετά είχα φτάσει και τα 11.8 κιολας..!!

nassosbmw1
23-09-09, 08:03
καλά ρε σεις πως τα καταφέρνετε??? ποδι ή πουπουλο είναι αυτο που έχετε?


είναι πολύ απλό:σανιδώνεις εκεί που χρειάζεται! ή δε σανιδώνεις! χωρις απαραίτητα βεβαίως να σέρνεσαι! :rockon:

υγ.: και δεν περηφανεύομαι για την υπομονή μου στη κίνηση ούτε με διακρίνει κανένα πνεύμα οικονομίας...απλά αυτό το μοτέρ ούτε πάει ούτε καίει...

giannis 116
23-09-09, 21:17
είναι πολύ απλό:σανιδώνεις εκεί που χρειάζεται! ή δε σανιδώνεις! χωρις απαραίτητα βεβαίως να σέρνεσαι! :rockon:

υγ.: και δεν περηφανεύομαι για την υπομονή μου στη κίνηση ούτε με διακρίνει κανένα πνεύμα οικονομίας...απλά αυτό το μοτέρ ούτε πάει ούτε καίει...

Ο Nassos τα ειπε ολα με λιγα λογια γ αυτο τ αμαξι... Ετσι ακριβως ειναι!

tzibis
08-10-09, 16:58
καλησπερα ειμα κατοχος 116ι facelift 11/08 και 318ε30 ξερο οτι effecient dynamics εχοθν μονο τα καινοθργια ελπιζω να μασ βγει καλο το αμαξι ακομα δεν το εχω στα χερια μου

ptboul
09-10-09, 09:00
Τα facelift μοντέλα τόσο σε σειρά 1 όσο και 3, αν δε κάνω λάθος, έχουν δυναμομετρημένα 119 άλογα.

peter79
09-10-09, 10:33
Ονομαστική τιμή έχουν 122 PS

TAZ118!
09-10-09, 23:22
Τα facelift μοντέλα τόσο σε σειρά 1 όσο και 3, αν δε κάνω λάθος, έχουν δυναμομετρημένα 119 άλογα.

Τα εχουν μετρησει και στα 126 αλογα...

Alexandros18
10-10-09, 02:17
Τα εχουν μετρησει και στα 126 αλογα...

:+1: ισχυει το εχω ακουσει απο πολυ εμπιστο ανθρωπο στην bmw

giannis 116
10-10-09, 04:51
Και η αρχικη εκδοση με τα 115 ονομαστικα, ποσο εχει μετρηθει, ειναι αληθινα εχουμε info?..