PDA

Επιστροφή στο Forum : Track days video from manos//3


manos///3
23-09-09, 11:12
Παιχνιδι με τον Palladin στις Σερρες με U2!

http://www.youtube.com/watch?v=TDgTy5gaSGE

manos///3
23-09-09, 11:14
Χορεύοντας στο ηλιοβασίλεμα με Palladin!

http://www.youtube.com/watch?v=VeAD4Qx_hFc

manos///3
23-09-09, 11:15
Kαι ενας γρηγορος γυρος στις Σερρες στο 1.34.8

http://www.youtube.com/watch?v=09pb-yLFe18

stratos
23-09-09, 11:21
Μπράβο ρε Μάνο. Αυτά περιμέναμε να δούμε. Πότε έχει πάλι trackday????

MichaeL
23-09-09, 12:46
Έγραψες!!! :clap::clap:

Με το καλό και τα επόμενα trackdays! :D

thomelef
23-09-09, 13:04
Kαι ενας γρηγορος γυρος στις Σερρες στο 1.34.8

http://www.youtube.com/watch?v=09pb-yLFe18


είσαι και πολύ μάστορας.
το καλύτερο που έχω κάνει είναι 1:37 και δε πιστέυω να το ρίξω πιο κάτω.

Kostas Christ
23-09-09, 13:25
πολυ ωραιος φιλε,

τι σεταπ εχεις?

paganis
23-09-09, 13:27
γεια σου βρε Μανο...εχεις χερια! φατον ομως τον p....n με τον σκαραβαιο... κριτικαρε!!

z3 2.2
23-09-09, 22:05
Μανο πολυ ωραιες γραμμες στο 1.34.8 και χωρις να ταλαιπωρεις το αυτοκινητο.Καθαρος γυρος και ψυχραιμη οδηγηση.Μπραβο σου

nfot
23-09-09, 22:18
Τα κερμπ με χαλαει λιγο, που τα παταει. Πολυ ταλαιπωρια για κρεμαγιερα, αναρτησεις. Το δοκιμασα κανα φορες και μετα, ορκιστηκα μονο σε περιπτωσεις αναγκης.
Κατα τα αλλα, ωραιος γυρος, στρωτος.

stratos
23-09-09, 23:18
Βασικά το κέρμπ στο διπλό "S" πρέπει να το πατήσεις για να έχεις την καλήτερη γραμμή. Μηλάμε οτι είναι σχεδόν 1.5 μέτρο σε πλάτος. Και όταν μπαίνεις σε πίστα με ένα τόσο ειδικό αυτοκίνητο είναι η ταλαιπωρία της ανάρτησης απο ένα κέρμπ. Έτσι και αλλιώς ταλαιπωρείται το αυτοκίνητο απο όλες τις άλλες στροφές, φρεναρίσματα και επιταχύνσεις. Το καλό με την πίστα είναι η ασφάλεια που δεν παρέχει ο δρόμος, το κακό λόγω των συνθηκών οδήγησης είναι οτι οδηγεί τα μηχανικά μέρη σε πρόωρη φθορά...

manos///3
23-09-09, 23:36
Τα κερμπ με χαλαει λιγο, που τα παταει. Πολυ ταλαιπωρια για κρεμαγιερα, αναρτησεις. Το δοκιμασα κανα φορες και μετα, ορκιστηκα μονο σε περιπτωσεις αναγκης.
Κατα τα αλλα, ωραιος γυρος, στρωτος.

Yπαρχουν κερμπ που τα πατας και κερμπ που δεν πατας...

Στο S των Σερρων τα πατας αναγκαστικα για καλο χρονο οπως σωστα λεει ο Στρατος.

Γενικα ειμαι κερμποφαγος απο τη εποχη μου στα καρτ!

manos///3
23-09-09, 23:43
Μπράβο ρε Μάνο. Αυτά περιμέναμε να δούμε. Πότε έχει πάλι trackday????

Τhanx Strato..του χρονου παλι..τωρα εχουμε αλλες ''υποχρεωσεις'' !!!

Έγραψες!!! :clap::clap:

Με το καλό και τα επόμενα trackdays! :D

Τhanx Μαικ!

Μανο πολυ ωραιες γραμμες στο 1.34.8 και χωρις να ταλαιπωρεις το αυτοκινητο.Καθαρος γυρος και ψυχραιμη οδηγηση.Μπραβο σου

Οι γραμμες μου γενικα ειναι χαλια..ηταν η πρωτη γρηγορη επαφη με τη πιστα και τη μαθαινα ακομη..

πολυ ωραιος φιλε,

τι σεταπ εχεις?

Εντελως μαμα..ολα!

γεια σου βρε Μανο...εχεις χερια! φατον ομως τον p....n με τον σκαραβαιο... κριτικαρε!!

Το πολυβολο το ειχα αφησει στα πιτ...πολυ βαρος!:smashtard

nfot
23-09-09, 23:51
Εμενα τα κερμπ, μαλλον μου κοστισαν μια κρεμαγιερα στο Leon (ή τεσπα ετσι μου καθησε στο κεφαλι) και απο τοτε εχω μια απεχθεια προς αυτα.
Οτι σε ορισμενες περιπτωσεις βοηθανε, δεν αντιλεγω, ειδικα στο εσακι μετα την Κ5, οπου ο χωρος ειναι περιορισμενος για αυτοκινητο.
Οσον αφορα τη γενικοτερη φθορα των οχηματων στην πιστα, την προτιμαω απο τη ψυχικη φθορα της οδηγησης χωρις αυριο στο δρομο, οπου τυχον υλικες φθορες θα ειναι και πολυ χειροτερες σε περιπτωση στραβης.

Kostas Christ
23-09-09, 23:56
παντως, αν συνεχισεις να το βαζεις συχνα σε πιστα καλο θα ηταν να δοκιμασεις εστω και σε δευτερες ζαντες να εχεις ενα σετακι ημισλικ. Θα εχεις και καλυτερους χρονους και αρκετα καλυτερη αντοχη


α και κατι ακομα, οντας τελειως στοκ το 1.34.8 ειναι παρα πολυ καλος χρονος αν σκεφτεις οτι σε παλιοτερο drive σε ενα fight club ειχαν κανει 1.35.1

πιστευω οτι μπορεις να πεσεις ετσι οπως εισαι στα 1.33 ψηλα σιγα σιγα

manos///3
24-09-09, 00:01
Οσον αφορα τη γενικοτερη φθορα των οχηματων στην πιστα, την προτιμαω απο τη ψυχικη φθορα της οδηγησης χωρις αυριο στο δρομο, οπου τυχον υλικες φθορες θα ειναι και πολυ χειροτερες σε περιπτωση στραβης.

Απο τις πιο σωστες σκεψεις που εχω ακουσει! Ταυτιζομαι απολυτα μαζι σου!

manos///3
24-09-09, 00:06
παντως, αν συνεχισεις να το βαζεις συχνα σε πιστα καλο θα ηταν να δοκιμασεις εστω και σε δευτερες ζαντες να εχεις ενα σετακι ημισλικ. Θα εχεις και καλυτερους χρονους και αρκετα καλυτερη αντοχη


α και κατι ακομα, οντας τελειως στοκ το 1.34.8 ειναι παρα πολυ καλος χρονος αν σκεφτεις οτι σε παλιοτερο drive σε ενα fight club ειχαν κανει 1.35.1

πιστευω οτι μπορεις να πεσεις ετσι οπως εισαι στα 1.33 ψηλα σιγα σιγα

Μετα τις Σερρες αγορασα R888 και ζαντες ΟΖ ultraleggera και τα ετρεξα Τυμπακι..πολυ καλυτερα ετσι!

Το 1.34.8 πεφτει στο 1.34 σχεδον ευκολα με εντελως εργοστασιακο και ημι-σλικ.
Οταν βρηκα τις σωστες γραμμες δεν ειχα λαστιχα και επαιζα απο 1.35 εως 1.35.5
Για κατω απο 1.34 χρειαζονται μπαξιματα καλα και σλικ!

Kostas Christ
24-09-09, 00:12
Μετα τις Σερρες αγορασα R888 και ζαντες ΟΖ ultraleggera και τα ετρεξα Τυμπακι..πολυ καλυτερα ετσι!

Το 1.34.8 πεφτει στο 1.34 σχεδον ευκολα με εντελως εργοστασιακο και ημι-σλικ.
Οταν βρηκα τις σωστες γραμμες δεν ειχα λαστιχα και επαιζα απο 1.35 εως 1.35.5
Για κατω απο 1.34 χρειαζονται μπαξιματα καλα και σλικ!
με το καλο φιλε...

manos///3
24-09-09, 00:16
Τhanx!

Kαι κατι που ξεχασα..ο παραπανω χρονος εγινε με pilot sport cup..βοηθησαν αρκετα αυτα τα λαστιχα!

stratos
24-09-09, 00:17
Και με τις ζάντες CSL που είναι αρκετά ελαφριές. Αχ και να είχες λίγο κάμπερ ακόμα.....

Οι γραμμές που είχες ανεβάσει σε άλλη ενότητα και τα βιντεάκια που πόσταρες αποτελούν αντικείμενο για σεμηνάριο...

manos///3
24-09-09, 00:50
Και με τις ζάντες CSL που είναι αρκετά ελαφριές. Αχ και να είχες λίγο κάμπερ ακόμα.....

Οι γραμμές που είχες ανεβάσει σε άλλη ενότητα και τα βιντεάκια που πόσταρες αποτελούν αντικείμενο για σεμηνάριο...

Ελα ρε Στρατο ,τα παραλες...ερασιτεχνης ειμαι και μαλιστα με μικρη εμπειρια στις πιστες...
Απλα ειμαι καλος στο να κλειδωνω και να πηγαινω με τη ταυτοτητα στο στομα! Στα καρτ με φωναζαν ''ταλιμπαν'':icon11:

Οι CSL (bbs) ζαντες δεν ειναι τοσο ελαφριες..με τις OZ κερδισα 20 κιλα στο συνολο! Καλο εεε??

stratos
24-09-09, 01:00
Πήγαινες βεντούζα ένα αυτοκίνητο με διπλάσια ιπποδύναμη και καλό οδηγό. η εμπειρία απο τα κάρτ σε βοήθησε σε αυτό πάρα πολύ. Έκανες χρόνο που πολλοί θα ζήλευαν. Εμπειρία με αυτοκίνητο σε πίστα δεν έχω καθόλου και μπήκα μέσα με αρκετή ροπή και έκανα 1:42. Άντε να κατέβω 1 δευτερόλεπτο ακόμα μιας και το αυτοκίνητο μου δεν είναι trackday car. Πιστεύω πως δεν τα παραλέω. Την επόμενη φορά θα μελετήσω λίγο παραπάνω και θα δώ και τις γραμμές σου για να βελτιώσω και εγώ τις δικές μου λίγο παραπάνω. Φυσικά ο φίλτατος Paladin μου έδειξε πως πρέπει να μπώ αλλά δε έχει σχέση το δικό μου πάτημα σε σχέση με το τετρακίνητο τέρας του και την ψαγμένη ανάρτηση. Το δικό σου είναι πιο κοντά στα δικά μας δεδομένα.

Τελικά νόμιζα οτι είναι αρκετά ελαφριές οι CSL αλλά οι ΟΖ τελικά είναι πανάλαφρες. Και 5 κιλά στον κάθε τροχό είναι μεγάλο κατόρθωμα.

Ελπίζω να ξαναβρεθούμε σε κάποιο trackday μαζί με την ίδια και ακόμη περισσότερη παρέα. Θα ήθελα να είχαμε πιο πολύ χρόνο για να μοιραστείς τις γνώσεις σου μαζί μας. Δεν περιμένω να μπώ ποτέ να γράψω 1:34:8 αλλά σίγουρα να βελτιώσω όσο γίνεται τις οδιγηκές μου ικανότητες σύμφωνα με τις αντοχές και δυνατότητες του αυτοκινήτου μου. Ως τότε θα σκέφτομαι εκείνο το 2ήμερο, τον χαβαλέ, την καλή παρέα και τις απίστευτες μάσες που ρήξαμε....

manos///3
24-09-09, 01:21
Ναι ,να ξαναβρεθουμε! Περασα καταπληκτικα 3 μερες!

Το τουτου και εσυ κατεβαινετε ανετα στο 1.36 με 1.37...ειμαι σιγουρος!

Και μην αντιγραψεις τις γραμμες μου απο το βιντεο..ειναι λαθος τουλαχιστον οι μισες..ειδικα η Κ13..εκει εχανα μισο δτλ...

Και εχεις δικιο με τον Λευτερη..αλλο αμαξι..αλλες γραμμες!

eNeRGy
24-09-09, 08:24
Ναι ,να ξαναβρεθουμε! Περασα καταπληκτικα 3 μερες!

Το τουτου και εσυ κατεβαινετε ανετα στο 1.36 με 1.37...ειμαι σιγουρος!

Και μην αντιγραψεις τις γραμμες μου απο το βιντεο..ειναι λαθος τουλαχιστον οι μισες..ειδικα η Κ13..εκει εχανα μισο δτλ...

Και εχεις δικιο με τον Λευτερη..αλλο αμαξι..αλλες γραμμες!

Mπραβο Μανο...! πολυ ωραιος!!!

Σαν μικρη βελτιωση θα τολμουσα να πω κατι για τις στροφες...
Να ανοιγεις το γκαζι γραμμικοτερα και μεσα στην στροφη και οχι στο τελειωμα της να το σανιδωνεις... θα κερδισεις μερικα δεκατα σε καθε στροφη και θα εχεις καλυτερη εξοδο (σε km/h)... φυσικα προυποθετει και σωστοτερη χρηση ολου του πλατους του δρομου κατα την εισοδο και εξοδο...
Ειδικα στην εξοδο, να εκμεταλευεσαι ολο το πλατος του δρομου αν χρησιμοποιησεις τον παραπανω τροπο και να μην κρατας κλειστη (οπως εκανες σε 2-3 στροφες) χωρις λογο την γραμμη σου... ανοιξε την να μην ταλαιπωρεις και τα εμπρος λαστιχα αλλα και να μην εισαι υποψηφιος για τρελο oversteer μιας και τα χιλιομετρα θα ειναι περισσοτερα πλεον... μονος εισαι, εκμεταλλευσου το!
Αν εχεις καλα τακακια, λιγο πιο αργα τα φρενα πριν τις στροφες (μετα απο ευθειες παντα) σε παιρνει ακομη...
Ο χρονος σου ειναι παντως ηδη πολυ καλος!

manos///3
24-09-09, 14:54
Mπραβο Μανο...! πολυ ωραιος!!!

Σαν μικρη βελτιωση θα τολμουσα να πω κατι για τις στροφες...
Να ανοιγεις το γκαζι γραμμικοτερα και μεσα στην στροφη και οχι στο τελειωμα της να το σανιδωνεις... θα κερδισεις μερικα δεκατα σε καθε στροφη και θα εχεις καλυτερη εξοδο (σε km/h)... φυσικα προυποθετει και σωστοτερη χρηση ολου του πλατους του δρομου κατα την εισοδο και εξοδο...
Ειδικα στην εξοδο, να εκμεταλευεσαι ολο το πλατος του δρομου αν χρησιμοποιησεις τον παραπανω τροπο και να μην κρατας κλειστη (οπως εκανες σε 2-3 στροφες) χωρις λογο την γραμμη σου... ανοιξε την να μην ταλαιπωρεις και τα εμπρος λαστιχα αλλα και να μην εισαι υποψηφιος για τρελο oversteer μιας και τα χιλιομετρα θα ειναι περισσοτερα πλεον... μονος εισαι, εκμεταλλευσου το!
Αν εχεις καλα τακακια, λιγο πιο αργα τα φρενα πριν τις στροφες (μετα απο ευθειες παντα) σε παιρνει ακομη...
Ο χρονος σου ειναι παντως ηδη πολυ καλος!

Σ'ευχαριστω φιλε μου!

Οπως προανεφερα το 1.34.8 ηταν η πρωτη γρηγορη επαφη με τη πιστα...ακομα ψαχνομουν με τις γραμμες...και τις βρηκα σχεδον (εκτος τη Κ13) την αλλη μερα αλλα δεν ειχα λαστιχα..δε πειραζει..την επομενη φορα! Επισης και το φρεναρισμα πριν το τελος της ευθειας γινεται νωρις με αποτελεσμα να ρολλαρει αρκετα το αυτοκινητο στην Κ1..εφταιγα εγω που εψαχνα τα φρενα στην αρχη και οχι τα ιδια τα φρενα.

Σε ποιες στροφες πιστευεις οτι κραταω κλειστες γραμμες?

Και κατι αλλο...απο ενα βιντεο δε μπορεις να βγαλεις ευκολα συμπερασματα για την οδηγηση και τα χλμ. δε φαίνονται...εχω τηλεμετρια και εκει δειχνει οτι παταω γκαζι γραμμικα απο το apex της καθε στροφης ..θα τη ανεβασω καποια στιγμη.

Quemoy
25-09-09, 17:56
Nice video manos, have u also outside video?

what is the best time at serres ??

manos///3
25-09-09, 18:02
Thanx

I think the best lap for M3's was from alexcsl at 1.33 with slick tyres!

The lap record for cars has a Caterham at 1.24

The lap record for racing cars has a F3 at 1.10

Quemoy
29-09-09, 13:03
How is the weather at November ??

nfot
02-10-09, 21:57
Tricky I 'd say. From sunny to really cold. This autumn started really bad.

I 'll be there though, on 5 & 6 with a moto forum and I 've been given some time to drive my 135, first time in a track. Alone of course, without any motorcycles during those periods.

nik200
06-10-09, 13:14
καταρχην μπραβο στα παιδια που βαζουν τα μ3 τους στην πιστα, γιατι η πιστα ειναι το μεγαλυτερο σχολειο για να μαθεις την συμπεριφορα του αμαξιου σου.επισης τα δεδομενα ειναι, οτι θα φας λαστιχα, θα κινδυνεψεις και σχεδον σιγουρα κατι θα παθει το αμαξι..ειναι σκληρα τα λογια μου αλλα επειδη εχω μπει αρκετες φορες σε πιστες εχω παρει αποφαση τα παραπανω..μην ξεχναμε οτι ενα καθημερινο βολταδικο αμαξι (ακομα και μια m3) δεν εχει απο πολλες αποψεις ιδια αντοχη με ενα εξ ολοκηρου αγωνιστικο αυτοκινητο...συν οτι ενα αγωνιστικο ελεγχεται εξονυχιστικα καθε φορα που θα μπει...οποτε δεν ξερω αν αξιζει να καιμε το καθημερινο μας αμαξι..μια στο τοσο ομως αξιζει:yippee:

manos///3
27-10-09, 10:40
Ιncar απο Τυμπακι! Καλυτερος χρονος ημερας!
Λαστιχα R888 με 18'' ζαντες ΟΖ ultraleggera.
Δυστηχως η ισορροπια του αυτοκινητου δεν ηταν καλη επειδη το μετατροχιο πισω ηταν πιο κοντο σε μηκος..ειχα πολυ κρατημα εμπρος και γλιστρουσα πισω.

http://www.youtube.com/watch?v=NHOB7-OoGr0&feature=channel

mitsos_chania
27-10-09, 10:49
μανο εχεις προβλημα με το δεξι paddle?

manos///3
27-10-09, 10:51
Σωστη παρατηρηση! Nαι...αλλα το διορθωσα με καθαρισμα της εσωτερικης πλακετας.

mitsos_chania
27-10-09, 10:55
πολυ ωραιο βιντεο παντως Μανο και με πολυ στρωτη οδηγηση.Απο τον καινουριο χρονο που θα κατεβω μονιμα κατω ελπιζω να βρεθουμε σε κανενα τετοιο event να μου πεις και μερικες οδηγιες για οδηγηση σε πιστα

manos///3
27-10-09, 14:03
πολυ ωραιο βιντεο παντως Μανο και με πολυ στρωτη οδηγηση.Απο τον καινουριο χρονο που θα κατεβω μονιμα κατω ελπιζω να βρεθουμε σε κανενα τετοιο event να μου πεις και μερικες οδηγιες για οδηγηση σε πιστα

Ευχαριστω Μητσο!
Οτι θελεις ευχαρίστως να σε βοηθησω!

Ααααααααα......και μη κατέβεις κατω...εγω λεω να ανέβουμε πανω........Σερρες!!!!

chief
30-10-09, 14:43
Οι CSL (bbs) ζαντες δεν ειναι τοσο ελαφριες..με τις OZ κερδισα 20 κιλα στο συνολο! Καλο εεε??
Μάνο τα κερδισες με τις 18αρες ΟΖ θες να πεις ?
Ειναι η 19αρα η ultraleggera ελαφρυτερη απο την bbs ?

manos///3
30-10-09, 16:00
Μάνο τα κερδισες με τις 18αρες ΟΖ θες να πεις ?
Ειναι η 19αρα η ultraleggera ελαφρυτερη απο την bbs ?

Ειναι πιο ελαφριά η ultraleggera απο τις csl/bbs ακομα και σε 19''

thomelef
30-10-09, 16:02
Ααααααααα......και μη κατέβεις κατω...εγω λεω να ανέβουμε πανω........Σερρες!!!!
ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ;;;;;

manos///3
30-10-09, 16:04
Θωμα εισαι απο τους πρωτους που θα χτυπησει το τηλεφωνο τους!!! :boink:

thomelef
30-10-09, 16:09
Θωμα εισαι απο τους πρωτους που θα χτυπησει το τηλεφωνο τους!!! :boink:


:yipee::clap::clap:

Nick_compact
30-10-09, 16:10
Φίλε συγχαρητήρια για την οδήγηση σου, πολύ ωραίος!!! Και φυσικά, συγχαρητήρια για την διάκριση σου!!! Με τα 888 νομίζω ότι το αμάξι πάσχει από .... πολύ πρόσφυση :D Φαίνεται στο βίντεο από το σημείο που πατάς γκάζι, και από το turn in, ότι το grip φτάνει και περισσεύει. Και φαντάσου, ότι χρησιμοποιείς, μόνο μέρος των δυνατοτήτων τους, με μαμά γωνίες camber...

manos///3
30-10-09, 16:43
Φίλε συγχαρητήρια για την οδήγηση σου, πολύ ωραίος!!! Και φυσικά, συγχαρητήρια για την διάκριση σου!!! Με τα 888 νομίζω ότι το αμάξι πάσχει από .... πολύ πρόσφυση :D Φαίνεται στο βίντεο από το σημείο που πατάς γκάζι, και από το turn in, ότι το grip φτάνει και περισσεύει. Και φαντάσου, ότι χρησιμοποιείς, μόνο μέρος των δυνατοτήτων τους, με μαμά γωνίες camber...

Νικο σε ευχαριστω!

Οσο για τη προσφυση δεν ειναι ακριβως ετσι...Το βιντεο ισως ξεγελαει...οδηγω οριακα μεχρι να γλιστρήσει..Για το turn in εχεις δικιο αφου το μετατροχιο μπροστα ηταν πιο ανοιχτο σε σχεση με πισω και αυτο διοτι δεν εβαλα τους αποστατες πισω αφου δεν ειχα μακρια μπουλονια.
Γι' αυτο και οι τιμονιες πριν τα φρενα...ο κώλος δε καθοταν...
Καμπερ εμπρος -2*25' ..χρειαζεται αλλη μια μοιρα..για την ωρα δεν εχω top mounts.
Kαμπερ πισω -1*20'..και εκει αλλη μια μοιρα.

nfot
07-11-09, 09:03
Για να μην ανοιγω νεο θεμα, γραφω εδω τις εντυπωσεις μου απο την πρωτη επαφη μου, με το 135, με την πιστα των Σερρων.

Απιστευτη πλευρικη προσφυση. Το χαμογελο εφτασε στα αυτια μου. Με το DTC στη θεση "τζαμπα μαγκας", εκει δηλαδη που αφηνει το παιχνιδι, εκανα 1,46-1,47, πηγαινοντας φυλαγμενα, αφου ηθελα να προστατεψω λαστιχα - κινητηρα. Βοηθησε πολυ η γνωση της πιστας και το γεγονος οτι ημουν ζεστος, αφου ειχα ηδη γραψει αρκετους γυρους με μοτο, λιγο πριν.
Γενικοτερο σχολιο, ειναι η αποστειρωμενη αισθηση του αυτοκινητου εναντι της μοτο.

manos///3
10-11-09, 15:19
Για να μην ανοιγω νεο θεμα, γραφω εδω τις εντυπωσεις μου απο την πρωτη επαφη μου, με το 135, με την πιστα των Σερρων.

Απιστευτη πλευρικη προσφυση. Το χαμογελο εφτασε στα αυτια μου. Με το DTC στη θεση "τζαμπα μαγκας", εκει δηλαδη που αφηνει το παιχνιδι, εκανα 1,46-1,47, πηγαινοντας φυλαγμενα, αφου ηθελα να προστατεψω λαστιχα - κινητηρα. Βοηθησε πολυ η γνωση της πιστας και το γεγονος οτι ημουν ζεστος, αφου ειχα ηδη γραψει αρκετους γυρους με μοτο, λιγο πριν.
Γενικοτερο σχολιο, ειναι η αποστειρωμενη αισθηση του αυτοκινητου εναντι της μοτο.

Γεια σου φιλε! Σιγουρα με τη μοτο εχεις καλυτερη αισθηση αφου ουσιαστικα γινεσαι ενα σωμα με αυτην..Οι γραμμες με μοτο ειναι εντελως διαφορετικες στις Σερρες και γενικοτερα σε ολες τις πιστες...Με το 135 μπορεις κατω απο το 1.40 σιγουρα!

panagakiss
10-11-09, 16:20
...ειχα πολυ κρατημα εμπρος και γλιστρουσα πισω.

Τι τραβας κι εσυ βρε παιδι μου! Πολυ κρατημα μπροστα, και γλιστιμα πισω?! ΨΥΧΟΠΛΑΚΩΘΗΚΑ! :p:

nfot
10-11-09, 21:58
Γεια σου φιλε! Σιγουρα με τη μοτο εχεις καλυτερη αισθηση αφου ουσιαστικα γινεσαι ενα σωμα με αυτην..Οι γραμμες με μοτο ειναι εντελως διαφορετικες στις Σερρες και γενικοτερα σε ολες τις πιστες...Με το 135 μπορεις κατω απο το 1.40 σιγουρα!

Γεια σου κι εσενα φιλε Μανο.
Κι εγω πιστευω οτι ο χρονος σηκωνει πολυ βελτιωση. Μπηκα με το 135 εντελως μαμα, ακομη και σε πιεσεις ελαστικων. Τα πισω μαλιστα ειχαν και λιγο παραπανω. Εκανα 2χ3 σβελτους γυρους ολους κι ολους, σε δυο διαφορετικες χρονικες στιγμες. Απλα ηθελα να παρω μια πρωτη γευση και να προστατευσω λαστιχα και κινητηρα. 3.500 χιλιομετρα εχει ολα κι ολα.
Με βλεπω να ψαχνω για τετραδα ζαντολαστιχα και την πρωτη Δευτερα που θα βολεψει, θα ανεβω με 2-3 φιλους να παιξουμε :greenboun:greenboun:greenboun

panagakiss
10-11-09, 23:23
Με βλεπω να ψαχνω για τετραδα ζαντολαστιχα

Welcome!

και την πρωτη Δευτερα που θα βολεψει, θα ανεβω με 2-3 φιλους να παιξουμε :greenboun:greenboun:greenboun

ΑΧΧΧΧ!!! Αυτα ειναι..! :smokin:

stratos
11-11-09, 11:49
Γεια σου κι εσενα φιλε Μανο.
Κι εγω πιστευω οτι ο χρονος σηκωνει πολυ βελτιωση. Μπηκα με το 135 εντελως μαμα, ακομη και σε πιεσεις ελαστικων. Τα πισω μαλιστα ειχαν και λιγο παραπανω. Εκανα 2χ3 σβελτους γυρους ολους κι ολους, σε δυο διαφορετικες χρονικες στιγμες. Απλα ηθελα να παρω μια πρωτη γευση και να προστατευσω λαστιχα και κινητηρα. 3.500 χιλιομετρα εχει ολα κι ολα.
Με βλεπω να ψαχνω για τετραδα ζαντολαστιχα και την πρωτη Δευτερα που θα βολεψει, θα ανεβω με 2-3 φιλους να παιξουμε :greenboun:greenboun:greenboun

Έπεσα στο 1:42 με το 335 και το έβαλα μέσα με λίγο παραπάνω απο 2500 km, σε μία πίστα που δεν γνώριζα καθόλου και με χαμηλωμένες πιέσεις... Οπότε εσύ με το μικρότερο βάρος έχεις πολύ δουλειά...

Τι θερμοκρασία λαδιού είδες? Βέβαια τώρα δεν είναι και καλοκαίρι... (Μάνο sorry για το off topic)

nfot
11-11-09, 18:22
Η θερμοκρασια λαδιου δεν περασε τους 120.
Το ξερω οτι εχω δουλεια ακομη, αλλα πρωτα θα εξασφαλισω προσθετη 4αδα ζαντολαστιχα και μετα, ή τουλαχιστον εφεδρικη 4αδα λαστιχα ωστε να παω κατευθειαν για αλλαγη.

manos///3
23-11-09, 14:13
Τυμπακι για gptuning στις 22 Νοεμβρη.
Υπερασπίστηκα ξανα το ονομα μας!
Καλυτερος χρονος ημερας 1.01.4
Τα R888 δουλευουν αψογα.

Και ενα σχεδιαγραμμα απο το PBox της πιστας..μηκος 1750 μετρα.

http://img24.imageshack.us/img24/2674/circuitline.jpg (http://img24.imageshack.us/i/circuitline.jpg/) http://img24.imageshack.us/img24/circuitline.jpg/1/w1408.png (http://g.imageshack.us/img24/circuitline.jpg/1/)

stratos
23-11-09, 14:17
Όπως πάντα μας κάνεις περίφανους. Μπράβο Μάνο...

Άσε το Τυμπάκι και ψήσου για Σέρρες στις 13 :)

manos///3
23-11-09, 16:53
Eυχαριστω Στρατο!


http://img21.imageshack.us/img21/729/timpaki221109.jpg (http://img21.imageshack.us/i/timpaki221109.jpg/) http://img21.imageshack.us/img21/timpaki221109.jpg/1/w1000.png (http://g.imageshack.us/img21/timpaki221109.jpg/1/)

Fairytale
23-11-09, 17:05
Πολλά τα χρόνια στα kart, δεν κρύβονται χεχε
Έκανες και ολόκληρο ταξίδι για όλο αυτό... πέρασες θάλασσες, στεριές. Σωστός ινδιάνος.
Respect !!!
C U out there