PDA

Επιστροφή στο Forum : Μ1


Driver M
23-09-09, 16:13
Και ναι κυρίες και κύριοι είναι πλέον γεγονός...ο ΘΡΥΛΟΣ ΕΠΈΣΤΡΕΨΕ ! ! !

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/242167/hitech_m1_leads_bmws_green_drive.html

Alexandros18
23-09-09, 17:17
φιλτατε ειναι επεξεργαζμενες φωτογραφιες στον υπολογιστη βασισμενο στο πρωτοτυπο vision efficient dynamics δεν ειναι η εκδοση παραγωγης.Και γω σου φτιαχνω μια στο λεπτο.

Driver M
23-09-09, 18:03
Οι φωτογραφίες αποτελούν ιδέα για το τι θα επακολουθήσει. Είναι προφανές ότι είναι απο υπολογιστή !

Όμως το άρθρο που παρέθεσα έχει πολλές πληροφορίες που αφορούν, μεταξύ άλλων, τον κινητήρα που θα φοράει το supercar της BMW (θα είναι μάλιστα υβριδικός) αλλά και την ημερομηνία παραγωγής του (2012). Για να υπάρχουν τόσο συγκεκριμένες πληροφορίες, είναι σίγουρο πλέον ότι το αυτοκίνητο αυτό θα καταλήξει στην παραγωγή. Αυτό λοιπόν είναι η είδηση, η αναβίωση του θρύλου (όπως έγραψα και παραπάνω) και όχι οι φώτο, αν και πιστεύω ότι θα πλησιάζουν αρκετά στο τελικό αποτέλεσμα.

Επιτέλους, η BMW αποκτά και πάλι ένα γνήσιο supercar στη γκάμα της.

EVERGET
23-09-09, 19:35
Μακάρι ένα τέτοιο όχημα να μη λέγεται Μ1...γιατί όση τεχνολογία και αππόδοση να κρύβει ένα τρικύλινδρο χιλιοπεντακοσάρι υβριδικό το σίγουρο είναι πως οι απανταχού "petrolheads" δε θα το χωνέψουν!

Πρέπει κάποιος να ταρακουνήσει τη bmw να αφήσει τα m, έτσι όπως είναι μας αρέσουν ας μην τα κακοποιήσει! Μπορεί κάλιστα να ασχοληθεί με τα 116, 316 και λοιπά και να εφαρμόσει ότι υβριδική αλχημεία θέλει!!!

sm6
23-09-09, 19:39
oλες αυτες οι πληροφοριες εχουν ξαναγραφτει πολλες φορες σε διαφορα θρεντς με πιο προσφατο αυτο του consept vison.
δεν γραφει κατι περισσοτερο το Auto Express, ουτε το αυτοκινητο θα λεγεται Μ1.
η bmw το εχει αποκλεισει αυτο. εχει κατοχυρωσει και σχετικα προσφατα μαλιστα το ονομα Μ10. αλλα κανεις δεν ξερει (ουτε και το board εχει αποφασισει ισως) πως θα λεγεται το αυτοκινητο και αν θα παρει τελικα το πρασινο φως για παραγωγη...

stratos
23-09-09, 20:06
Οι φωτογραφίες αποτελούν ιδέα για το τι θα επακολουθήσει. Είναι προφανές ότι είναι απο υπολογιστή !

Όμως το άρθρο που παρέθεσα έχει πολλές πληροφορίες που αφορούν, μεταξύ άλλων, τον κινητήρα που θα φοράει το supercar της BMW (θα είναι μάλιστα υβριδικός) αλλά και την ημερομηνία παραγωγής του (2012). Για να υπάρχουν τόσο συγκεκριμένες πληροφορίες, είναι σίγουρο πλέον ότι το αυτοκίνητο αυτό θα καταλήξει στην παραγωγή. Αυτό λοιπόν είναι η είδηση, η αναβίωση του θρύλου (όπως έγραψα και παραπάνω) και όχι οι φώτο, αν και πιστεύω ότι θα πλησιάζουν αρκετά στο τελικό αποτέλεσμα.

Επιτέλους, η BMW αποκτά και πάλι ένα γνήσιο supercar στη γκάμα της.

Υβριδικό και supercar δεν γίνεται. Απλά....

Lil
23-09-09, 20:28
Οι φωτογραφίες αποτελούν ιδέα για το τι θα επακολουθήσει. Είναι προφανές ότι είναι απο υπολογιστή !

Όμως το άρθρο που παρέθεσα έχει πολλές πληροφορίες που αφορούν, μεταξύ άλλων, τον κινητήρα που θα φοράει το supercar της BMW (θα είναι μάλιστα υβριδικός) αλλά και την ημερομηνία παραγωγής του (2012).

το τελος του κοσμου περιμενε η BMW για να βγαλει supercar!!!:loser:
δεν θα το δουμε ποτε.....

a.samaro
23-09-09, 20:36
Το θέμα είναι γνωστό, έχει αναφερθεί στο Φόρουμ και εκτεταμένα στον ειδικό τύπο.

http://www.autoblog.gr/2009/08/30/videos-bmw-vision-efficientdynamics-concept/

Driver M
23-09-09, 20:38
Υβριδικό και supercar δεν γίνεται. Απλά....

Mέχρι τώρα. Αν στο (όχι μακρινό) μέλλον όλα τα αυτοκίνητα είναι υβριδικά, δεν θα αποτελούν εξαίρεση τα supercars. Και αυτά υβριδικά θα είναι. Αν δεις μάλιστα τι ροπή βγάζει ο υβριδικός κινητήρας της BMW (80 Nm !) δε νομίζω ότι υστερεί σε σχέση με έναν βενζινοκίνητο, το αντίθετο μάλιστα. Σε συνδιασμό μάλιστα με την κορυφαία οδική συμπεριφορά που λογικά θα έχει, αλλά και το χτυπητό και ιδιαίτερο σχήμα δε βρίσκω κανένα λόγο να μη θεωρείται το συγκεκριμένο αμάξι καθαρόαιμο supercar.

SM6, πράγματι το αυτοκίνητο μάλλον δε θα λέγεται Μ1 (βάσει των λεγομένων της BMW) και ίσως αυτό να είναι και το καλύτερο, αφού τα ονόματα των supercar πρέπει να αφορούν ένα μόνο μοντέλο (πχ enzo, diablo κλπ) και όχι όλες τις γενιές των κορυφαίων αυτοκινήτων μιας εταιρείας. Είναι θέμα κύρους και προσωπικότητας. Μπορεί λοιπόν να λέγεται Μ10 ή και αλλιώς. Αλλά πραγματικά πιστεύω ότι είναι πιο κοντά από ποτέ στην παραγωγή, αφού σχετικά πρόσφατα υπήρξε το πρωτότυπο Μ1 αλλά και (ακόμα πιο πρόσφατα) το Vision, πάνω στα οποία φαίνεται ότι θα βασίζεται το νέο supercar. Άσε που η φήμη αυτή υπάρχει σε πάρα πολλά site του εξωτερικού και όπου υπάρχει καπνός... Το site μάλιστα που παρέθεσα φαίνεται να μιλάει με πολύ σιγουριά. Δεν ξέρω τι θα συμβεί τελικά, πάντως εγώ προσωπικά είμαι αρκετά αισιόδοξος.

stratos
23-09-09, 20:52
Το πιθανότερο είναι οτι το (όχι αμεσο ελπίζω) μέλλον έτσι θα είναι. ΑΠλά για μένα supercar δεν σημαίνει μόνο επιδώσεις, σημαίνει χλιδή, να είναι υπεράνω σχεδιασμού και να έχει τον ανάλογο ήχο. Τι να το κάνω αμα έχει τελική 400 km/h και 0-100 σε 3.5 αν περνάει απο δίπλα σου και κάνει φφφφφσσσσσσσστττττττ.


Δηλώνω petrolhead δυστηχώς για το περιβάλλον, ευτηχώς γιατί είμαι motorsport enthusiast...

a.samaro
23-09-09, 21:00
Driver M Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stratos
Υβριδικό και supercar δεν γίνεται. Απλά....

Mέχρι τώρα. Αν στο (όχι μακρινό) μέλλον όλα τα αυτοκίνητα είναι υβριδικά, δεν θα αποτελούν εξαίρεση τα supercars. Και αυτά υβριδικά θα είναι. Αν δεις μάλιστα τι ροπή βγάζει ο υβριδικός κινητήρας της BMW (80 Nm !) δε νομίζω ότι υστερεί σε σχέση με έναν βενζινοκίνητο, το αντίθετο μάλιστα. .................................................. ......

Φίλε μου τα 80 Nm είναι πολύ λίγα (το δικό μου με 210 Nm είναι απλά ικανοποιητικό)
ομως δεν είναι μόνον αυτό το στοιχείο δύναμης γι άυτό παραθέτω το πιο κάτω δημοσίευμα.
όπου φαίνεται οτι η συνολική ιπποδύναμη θα φτάνει τα 356 άλογα και η ροπή τα 815 Νμ
συνδιαστικά απο 3 κινητήρες

http://www.sportdrive.gr/2009/9/7/bmw-vision-efficient-dynamics-concept

Driver M
23-09-09, 22:19
800Nm ήθελα να γράψω φίλε μου και όπως καταλαβαίνεις η ροπή αυτή είναι τεράστια, για την ακρίβεια διπλάσια της τωρινής Μ3.

Στράτο κι εγώ θεωρώ τον ήχο απαραίτητο στοιχείο για ένα supercar και πιστεύω ότι θα βρουν ένα τρόπο να δώσουν αγωνιστική χροιά στiς υβριδικές σπορ κατασκευές του μέλλοντος. Εν ανάγκη θα δίνουν και cd με ήχους F1 για να το βάζουν στο cd player και να μην αισθανόνται μειονεκτικά οι κάτοχοι υβριδικού supercar. Πέρα από την πλάκα πάντως, δεν πιστεύω ότι είναι τόσο δύσκολο να παράγουν σπορ ήχο οι κατασκευές αυτές. Και αν λυθεί και αυτό το πρόβλημα, τότε δεν θα υστερούν πουθενά σε σχέση με τα τωρινά υπεραυτοκίνητα. Αντίθετα, θα ρυπαίνουν ελάχιστα, θα έχουν λιγότερο λειτουργικό κόστος και οι επιδόσεις τους θα είναι ίδιες και καλύτερες από ό,τι ξέρουμε τόσα χρόνια.

Καλώς η κακώς, είναι το μέλλον και πιστεύω ότι το αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει, έστω και αν αργήσουμε λιγάκι να αποβάλλουμε τις προκαταλήψεις μας και την προτίμησή μας στο μαύρο χρυσό.

stratos
23-09-09, 23:15
Ελπίζω όλα να γίνουν όπως τα λές, λιγο δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο. Απλά εγώ βαστώ μια δυσπιστία προς το υβριδικά αυτοκίνητα. Καταλαβαίνω να φορτίζει η μπαταρία με το φρενάρισμα ή όταν αφήνεις γκάζι, αλλά να έχει μπαταρίες ένα αυτοκίνητο? Και πάλι απο το σχετικό link που δόθηκε, η ενέργεια φτάνει μόνο για 50 km για τους ηλεκτρικινητήρες. Στην ουσία τις επιδώσεις τις δίνει ο diesel κινητήρας.

Ενέργεια δεν παράγεται απο το 0. Όταν το βάζεις στην πρίζα να το φορτίσεις όπως λέει το άρθρο δεν παίρνεις απο κάπου ενέργεια? Την παράγει ένα υδροηλεκτρικό εργοστάσιο, το οποίο καίει πετρέλαιο, άνθρακα ή πυρηνική ενέργεια? Αυτά δεν έχουν κατάλοιπα? Φυσικά αποδίδουν τεράστια ποσά θερμότητας στην ατμόσφαιρα και CO2.

Γενικά η κουβέντα παέι πολύ μακριά και μπορούν να βρεθούν πολλά επιχειρήματα τόσο υπέρ όσο και εναντίον των υβριδικών. Μακάρι μια μέρα να διαψευσθώ οικτρά. Και τότε θα δώ με άλλο μάτι τα υβριδικά. Ως τότε δυστηχώς τόσο εμένα όσο και τους υπόλοιπους θα μας κάνει ότι θέλει ο μαύρος χρυσός και οι αραπάδες....