PDA

Επιστροφή στο Forum : bmw 520 diesel VS ΒΡΟΧΗ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 2


m3kriti
24-09-09, 14:58
Βρηκα αυτο το θεμα στο τροκτικο και ειπα να το αναρτησω εδω για περετερω σχολιασμο και αν εχει αντιμρτωπισει καποιος αλλος κατι παρομοιο.

"Όταν αγοράζεις ένα BMW αγόρασε και μία βάρκα για καλό και για κακό"


Αγαπητοί φίλοι ,
Το 2008 ήρθε και σε μένα η σειρά να πραγματοποιήσω ενα ονειρό μου ,να αγοράσω καινούργιο αυτόκινητο.
Αποφάσισα να αγοράσω ενα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΒΜW 520 Diesel ΑΞΙΑΣ 33,000 ΛΙΡΕΣ ΚΥΠΡΟΥ η 56,000 ΕURO. Aπο τον ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2008 ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΝΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ BMW 520 DIESEL KAI HMOYN ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ. Στις 22 του ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ έβρεχε πολύ αλλά...
έπρεπε να πάω στην εργασία μου .

Καθώς οδηγούσα το BMW μου μέσα στήν ΒΡΟΧΗ το υψος του νερού ηταν περίπου μέχρι το πεζοδρόμιο σε κάπια στιγμή το αυτοκίνητο ειχε σβήση η μηχανή σταμάτησε να λειτουργή. Τα αυτοκίνητα που με ακολουθούσαν με προσπερνούσαν ( MITSUBISHI , HONDA , TOYOTA, MAZDA, HYUNDAI, KIA,LADA ) ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΕΝΑ ΒΜW ΕΙΧΑ ΜΕΙΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΡΟΧΗ .

Τότε τηλέφωνησα στό GARACE της BMW στήν Λεμεσό και τους το ανεφέρα, μου ειπαν οτι θα στείλουν RECOVERY γιά να να το πάρουν στο GARACE

Για να το ελέγξουν . Μετά το έλεχγον μου τηλεφώνησαν και μου ανέφεραν οτι το αυτοκινητο μου το ΒΜW ΕΙΧΕ ΤΡΑΒΗΞΗ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ. Η οποια κοστίζη 17,000 EURO .

Τότε εστειλα επιστολή στην ΒΜW στο εργοστασιο και το πιο κατω μήνυμα ειναι απο το εργοστάσιο !! ! ! !

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΕΝΑ BMW 520 DIESEL ?

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ OTI ?

1. OTAN ΒΡΕΧΕΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΑΤΕ ? >
2. ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΟΔΗΓΑΤΕ ΟΤΑΝ ΒΡΕΧΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ?

3. ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΑΡΚΑ ? ( JUST IN CASE ΛΕΕΙ Ο ΕΓΓΛΕΖΟΣ)
ΣΤΟ ΝΕΟ SHOW ROOM τις ΛΕΜΕΣΟΥ απέναντι υπαρχει και SHOW ROOM με Βαρκες απλα ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ
ΕΝΑ ΒΜW 520 DIESEL KAΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΑΡΚΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΤΡΑΒΗΚΤΗΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΔΩΡΟ Η ΒΜW ΘΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΔΩΡΟ ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤE MOY ,
ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΜΑΡΚΑΣ ΑΛΛΑ ΕΝΟΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΑΥΤOΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ BMW ??????? ? ? ?
Dear Mr. Nicolaides,

Thank you for your correspondence and kindly excuse the delay in responding.

We were certainly concerned to read of the engine water damage you have experienced with your BMW 520d. Although we can surely understand your disappointment concerning the necessary repairs we really cannot see our area of responsibility touched.

Please be assured that our cars have been extensively tested under various conditions, including higher water levels on the road. However, in the situation where the vehicle is driven too fast through high levels of water, the wake, which is created in front of the vehicle, will raise the water level well above the street level. This higher water level can cause the engine intake to draw in water and damage the engine.

As we are sure you will appreciate, BMW vehicles are designed to be utilized under normal road conditions, where the level of water present on the road does not reach an excessive height.
We certainly do as a manufacturer try to accommodate for these unusual situations, but we have engineered a luxury performance car and we are limited in our designs in respect of these unusual conditions and the vehicle’s ability to withstand excesses well beyond the intended use of the vehicleς
In conclusion, we must advise you that the damage, which has occurred to your engine, is outside the responsibility of BMW as the manufacturer. We would therefore suggest that this matter is taken up with your insurance company, as it could be that this type of damage is covered by your policy. Yours sincerely,
Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft
Product and Service Management

oldcarskickass
24-09-09, 16:43
@@ μάντολες.

ptboul
24-09-09, 16:52
@@ μάντολες.

με σοκολάτα? :rofl2: :+1: ._

bimmer-corfu
24-09-09, 16:58
ποτέ δεν είχα πρόβλημα με όσο νερό και αν έριχνε.
Τώρα τι να πω για το φίλο, δύσκολο είναι. Μήπως έτρεχε?

oldcarskickass
24-09-09, 16:59
@@ μάντολες.

Να ξεκαθαρίσω ότι δε το λέω εχθρικά προς τον δημιουργό του θρεντ.

Αλλά δε γίνεται ρε παιδιά, όταν οδηγάμε σε νερά πρέπει να ξέρουμε 1-2 πράματα.

Άσε που η πηγή (troktiko) και ο τρόπος είναι οριζοντίως - καθέτως και πλαγίως αμφισβητίσιμα.

με σοκολάτα? :rofl2: :+1: ._

κουβερτούρα κατά προτίμηση.

bimmer-corfu
24-09-09, 17:03
και η κάθε περίπτωση διαφορετική. Μπορεί εκείνη τη στιγμή τα νερά να είχαν μια φορά και ταχύτητα, όπως και μια γωνία πρόσκρουσης που μόνο τη μπέμπα να χτύπησαν τόσο πολύ. Το ότι άλλα αμάξια προσπερνούσαν δε λέει τίποτα

Nick_E60_GR
24-09-09, 17:15
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως έφτασαν τα νερά εκεί πάνω. Πρέπει να "βουτήξε" όλη η μούρη, ή να τα πήρε από άλλα αυτοκίνητα που περνούσαν κάθετα από μπροστά. Τι να πω? Με το δήμο εκεί για κακοτεχνία στο οδόστρωμα ή στις αποχετεύσεις??? Δεν θα 'πρεπε πάντως να συμβεί αυτό υπό νορμάλ συνθήκες! (10-15εκ. νερού)

Leonidas_Thess
05-10-09, 10:00
Μπορει να εκανε καμια αλλη λαλακια αλλα να ηταν δικαιολογια για να καλύψει την ζημιά του

Τι να πώ

Μάλλον λευκή κουβερτούρα

stratos
06-10-09, 23:04
Για το παρόν mail ενημερώθηκε η BMW Πηλακούττας που είναι ογενικός αντιπρόσωπος της Κύπρου, όπως και σε Jaguar, Range Rover και πολλές άλλες εταιρίες. Μάλιστα προώθησα το συγκεκριμμένο μύνημα στο mail του αντιπροσώπου. Απάντηση δεν έλαβα ποτέ.

Επειδή εδώ είναι όλοι γνωστοί με όλους, έμαθα οτι το συγκεκριμμένο mail δεν ήταν παρά μια απόπειρα δυσφήμησης της μάρκας και μάλιστα ο υποτηθέμενος αποστολέας δεν είναι πραγματικό πρόσωπο.


Και προσοχή στις μάντολες.... προκαλούν και διάρροια....

nassosbmw1
07-10-09, 09:28
για μεγάλη καραμούφα το κόβω και γω...:icon36:;)

rapid_fast
16-01-10, 00:42
Το ξέρω ότι ξεθάβω αρχαίο πόστ και θα μου γκρινιάζετε, αλλά δεν κρατιέμαι..
Έστω ότι έχουμε την συγκεκριμένη κατάσταση με πολύ νερό στο δρόμο.
Αν το νερό ξεπερνάει σε ύψος την εξάτμιση, ΔΕΝ ΣΒΗΝΟΥΜΕ τον κινητήρα και συνεχίζουμε, δεν τρέχει τίποτα. Αν όμως τον σβήσουμε σε καμία περίπτωση δεν προσπαθούμε να βάλουμε μπρός. Ο κινητήρας τραβάει από την εξάτμιση 8 φορές περισσότερο αέρα από ότι από την εισαγωγή μέχρι να πάρει μπρος. Άρα θα τραβήξει νερό, και θα κάνει υδραυλική υποπίεση.
Το ίδιο συμβαίνει και αν κινούμαστε σε δρόμο που τα νερά ξεπερνάνε το ύψος απο τα φανάρια μας. (εκεί κάπου τραβάει αέρα.) Και η παραμικρή ποσότητα νερού, θα κάνει υδραυλική υποπίεση. (Προσοχή, όσο και να βρέχει, νερό δεν μπαίνει στην εισαγωγή, έχει ανάποδη κλίση το σύστημα για προστασία. Αρκεί να μη φτάσει το νερό στο επίπεδο του φίλτρου εισαγωγής.)
Συνέπεια του φαινομένου είναι να σπάσει το έμβολο, ακόμα και να τιναχτεί έξω απο τον κορμό..
Εναλλακτικά, φεύγει όλο το κεφαλάρι μαζί με το καπώ στον αέρα....
Δε μιλάμε για ένα απλό θόρυβο, πραγματικά μιλάμε για βόμβα...:icon42:

kloukakis
16-01-10, 01:51
καλά εκανες το είπες φίλε μου, μάθαμε και κατι το οποίο δεν ειναι και ασημαντο.... ειδικά με τα εργα που κανουμε (πανω σε άλλα εργα μερικες φορες). λιγες φορες έχουμε δει στις ειδησεις αυτοκινητα να επιπλεουν? σε λιγο θα αγωραζουμε χοβερκραφτ για το καλοκαιρι αλλα και για τον χειμονα:rofl2:

oldcarskickass
16-01-10, 11:28
Το ξέρω ότι ξεθάβω αρχαίο πόστ και θα μου γκρινιάζετε, αλλά δεν κρατιέμαι..
Έστω ότι έχουμε την συγκεκριμένη κατάσταση με πολύ νερό στο δρόμο.
Αν το νερό ξεπερνάει σε ύψος την εξάτμιση, ΔΕΝ ΣΒΗΝΟΥΜΕ τον κινητήρα και συνεχίζουμε, δεν τρέχει τίποτα. Αν όμως τον σβήσουμε σε καμία περίπτωση δεν προσπαθούμε να βάλουμε μπρός. Ο κινητήρας τραβάει από την εξάτμιση 8 φορές περισσότερο αέρα από ότι από την εισαγωγή μέχρι να πάρει μπρος. Άρα θα τραβήξει νερό, και θα κάνει υδραυλική υποπίεση.
Το ίδιο συμβαίνει και αν κινούμαστε σε δρόμο που τα νερά ξεπερνάνε το ύψος απο τα φανάρια μας. (εκεί κάπου τραβάει αέρα.) Και η παραμικρή ποσότητα νερού, θα κάνει υδραυλική υποπίεση. (Προσοχή, όσο και να βρέχει, νερό δεν μπαίνει στην εισαγωγή, έχει ανάποδη κλίση το σύστημα για προστασία. Αρκεί να μη φτάσει το νερό στο επίπεδο του φίλτρου εισαγωγής.)
Συνέπεια του φαινομένου είναι να σπάσει το έμβολο, ακόμα και να τιναχτεί έξω απο τον κορμό..
Εναλλακτικά, φεύγει όλο το κεφαλάρι μαζί με το καπώ στον αέρα....
Δε μιλάμε για ένα απλό θόρυβο, πραγματικά μιλάμε για βόμβα...:icon42:

Αυτό μπορείς να το εξηγήσεις επί της αρχής;

Δλδ δεν κολλάω στο 8 φορές, αλλά πως γίνεται να τραβάει αέρα από την εξαγωγή οποιοδήποτε σωστά χρονισμένο μοτέρ;

agrotis328
16-01-10, 12:41
Αυτό μπορείς να το εξηγήσεις επί της αρχής;

Δλδ δεν κολλάω στο 8 φορές, αλλά πως γίνεται να τραβάει αέρα από την εξαγωγή οποιοδήποτε σωστά χρονισμένο μοτέρ;

ετσι ειναι τραβαει, το εχω παθει με αγροτικο μεσα σε ποταμι καταχειμωνο
εσβησε,τραβηξε νερο απο την εξατμιση και δεν μπορουσε να το γυρισει η μιζα,εκανε υδραυλικη που λεμε

και μαλιστα εκανε τετοιο σφιξιμο το μοτερ που το τραβουσα με το τρακτερ με τεταρτη ταχυτητα και δεν γυριζε ο κινητηρας αλλα πατιναριζε ο συμπλεκτης
ωσπου ενας μου ειπε να βαλω μεγαλη ταχητυτα και να το σπρωξω μπρος-πισω,αυτο εκανα και κατεβηκανε τα νερα στα λαδια του καρτερ,μετα αλλαξα αμεσως λαδια και την εκανα...

rapid_fast
16-01-10, 14:06
Αυτό μπορείς να το εξηγήσεις επί της αρχής;

Δλδ δεν κολλάω στο 8 φορές, αλλά πως γίνεται να τραβάει αέρα από την εξαγωγή οποιοδήποτε σωστά χρονισμένο μοτέρ;

Φίλε, φοβερή η ερώτηση..
Επειδή βλέπω οτι κατέχεις, δε θα σου απαντήσω ακόμα, απλά θα σου δώσω μερικές ιδέες...
1) Ο κινητήρας πετρελαίου δεν μπορεί να κάνει υποπίεση. (manifold vacuum). Εχει αντλία κενού, και δοχείο κενού.
2) Εχουμε ανακύκλωση καυσαερίων στο πετρέλαιο, για μείωση καυσαερίων κατά 30%.
3) Βαλβίδα εξαγωγής και εισαγωγής είναι ανοικτές ταυτόχρονα λίγο πρίν το άνω νεκρό σημείο κατά την εξαγωγή.

rapid_fast
16-01-10, 14:08
ετσι ειναι τραβαει, το εχω παθει με αγροτικο μεσα σε ποταμι καταχειμωνο
εσβησε,τραβηξε νερο απο την εξατμιση και δεν μπορουσε να το γυρισει η μιζα,εκανε υδραυλικη που λεμε

και μαλιστα εκανε τετοιο σφιξιμο το μοτερ που το τραβουσα με το τρακτερ με τεταρτη ταχυτητα και δεν γυριζε ο κινητηρας αλλα πατιναριζε ο συμπλεκτης
ωσπου ενας μου ειπε να βαλω μεγαλη ταχητυτα και να το σπρωξω μπρος-πισω,αυτο εκανα και κατεβηκανε τα νερα στα λαδια του καρτερ,μετα αλλαξα αμεσως λαδια και την εκανα...

Υπερτροφοδοτούμενο είναι το αγροτικό σου?

onyx
17-01-10, 23:44
Εγώ θα πρότεινα να βγάλεις τα μπουζί και να γυρίσεις τον κινητήρα με ασφάλεια.... αλλά σε πετρέλαιο προφανώς δεν παίζει αυτό...

Η είσοδος της εισαγωγής αέρα είναι πίσω από το φως ομίχλης, αρκετά χαμηλά δηλαδή αλλά δεν έχει τρύπες στο σύστημα για να φεύγει τυχόν νερό βροχής κλπ. Ή αυτό δεν φτάνει αν κάνεις καλή ρουφηξιά;;

zami
18-01-10, 11:17
Φίλε, φοβερή η ερώτηση..
Επειδή βλέπω οτι κατέχεις, δε θα σου απαντήσω ακόμα, απλά θα σου δώσω μερικές ιδέες...
1) Ο κινητήρας πετρελαίου δεν μπορεί να κάνει υποπίεση. (manifold vacuum). Εχει αντλία κενού, και δοχείο κενού.
2) Εχουμε ανακύκλωση καυσαερίων στο πετρέλαιο, για μείωση καυσαερίων κατά 30%.
3) Βαλβίδα εξαγωγής και εισαγωγής είναι ανοικτές ταυτόχρονα λίγο πρίν το άνω νεκρό σημείο κατά την εξαγωγή.

Παιδια εμενα συναδερφός μου περυσι ,επιστρεφοντας στον σπίτι του απο την βραδινή μας μπαρότσαρκα επεσε σε φοβερή καταιγίδα και ,περνώντας κατω απο την γεφυρα ασπροπυργου η οποία ειχε μαζεψει νερο μεχρι τα μαρσπιέ,του εσβησε το αυτοκίνητο και δεν ξαναπήρε ποτε....ηταν Ε46 mpacket 318ci(βενζινη) 2005!!!καινούργιο μοτερ απο Γερμανία με φυσικά ,επιβαρυνση του ιδιου.......

giannis 116
24-01-10, 13:40
Σε περιπτωση που παρει νερα ντηζελ μοτερ τι πρεπει να γινει μετα ωστε να μη καταστραφει αυτο και να περιοριστει η φθορα σε αυτο στο μικροτερο δυνατο βαθμο;..
Θα πρεπει να βγουν τα μπεκ και να στερψουμε το μοτερ με τη μιζα; Χρειαζεται αλλαγη του λαδιου, πλυσεις με καποιο αντιδιαβρωτικο λαδι για προστασια, αλλαγη φιλτρου λαδιου και μετα παλι γεμισμα με κανονικο λαδι; Υπαρχει περιπτωση να παθουν βλαβη πχ απο διαβρωση τα μπεκ, οι βαλβιδες, τα ελατηρια βαλβιδων και αλλα μηχανικα μερη που λιπαινονται;..

God
24-01-10, 16:27
για μεγάλη καραμούφα το κόβω και γω...:icon36:;)

Είναι μεγάλη καραμούφα. Για πολλούς δεκάδες λόγους. Οι κυριότεροι:

1) Και να πάρει νερό η εισαγωγή αέρα, δεν καταστρέφεται ο κινητήρας. Ναι μπορεί να προκληθούν φθορές, αλλά δεν αχρηστεύεται.

2) Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και εκεί που έχει την εισαγωγή αέρα/φίλτρο αέρος είναι αδύνατον να πάρει νερά μέσα εκτός και αν βουτήξει ολόκληρο το αυτοκίνητο στην θάλασσα και μείνει και μέσα στο νερό 2-3 λεπτά.


Τα υπόλοιπα...απαξιώ να χαραμίσω τον χρόνο μου να τα σχολιάσω. Απάντησε η BMW σε άπταιστα...κυπριακά και μάλιστα του είπε να μην οδηγεί σε βροχή και να πάρει βάρκα. Ναι, έγινε...

graphe36
24-01-10, 22:34
Mου εχει τυχει μια φορα να πεσω βραδυ σε μια μικρη λιμνη απο βροχη κοντα στο παλιο αεροδρομιο του ελληνικου. Ηταν βαθυ στο υψος τον μαρσπιε. Δεν την ειδα γιατι οι κολωνες του δρομου δεν λειτουργουσαν. Ειδα το νερο να σκαρφαλωνει το καπο με τοση ορμη που περασα. Τα φαναρια και η μασκα σιγουρα βραχηκαν καλα. Ανησυχα μπας και παρει νερα μεσα το φιλτρο αλλα δεν εγινε τιποτα. Η μονη ζημια που επαθα ηταν να βγει μια λαστιχενια ταπα στα ποδια του οδηγου και να βραχει λιγο η μοκετα. Δεν νομιζω να περνανε τα νερα ετσι ευκολα μεσα στο μοτερ.

drum
26-01-10, 22:52
Το ξέρω ότι ξεθάβω αρχαίο πόστ και θα μου γκρινιάζετε, αλλά δεν κρατιέμαι..
Έστω ότι έχουμε την συγκεκριμένη κατάσταση με πολύ νερό στο δρόμο.
Αν το νερό ξεπερνάει σε ύψος την εξάτμιση, ΔΕΝ ΣΒΗΝΟΥΜΕ τον κινητήρα και συνεχίζουμε, δεν τρέχει τίποτα. Αν όμως τον σβήσουμε σε καμία περίπτωση δεν προσπαθούμε να βάλουμε μπρός. Ο κινητήρας τραβάει από την εξάτμιση 8 φορές περισσότερο αέρα από ότι από την εισαγωγή μέχρι να πάρει μπρος. Άρα θα τραβήξει νερό, και θα κάνει υδραυλική υποπίεση.
Το ίδιο συμβαίνει και αν κινούμαστε σε δρόμο που τα νερά ξεπερνάνε το ύψος απο τα φανάρια μας. (εκεί κάπου τραβάει αέρα.) Και η παραμικρή ποσότητα νερού, θα κάνει υδραυλική υποπίεση. (Προσοχή, όσο και να βρέχει, νερό δεν μπαίνει στην εισαγωγή, έχει ανάποδη κλίση το σύστημα για προστασία. Αρκεί να μη φτάσει το νερό στο επίπεδο του φίλτρου εισαγωγής.)
Συνέπεια του φαινομένου είναι να σπάσει το έμβολο, ακόμα και να τιναχτεί έξω απο τον κορμό..
Εναλλακτικά, φεύγει όλο το κεφαλάρι μαζί με το καπώ στον αέρα....
Δε μιλάμε για ένα απλό θόρυβο, πραγματικά μιλάμε για βόμβα...:icon42:

αυτα ακριβως ισχυουν. τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο, εκτος απο ορισμενους ντιζελοκινητηρες που εχου βαλβιδα εκτονωσης σε καθε κυλινδρο.
βεβαια μιλαω για βαρεου τυπου μηχανες.. βαπορισιες.